Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Vanavond maar act2 keys farmen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat je kan doen is bij de opties uitschakelen dat je damage numbers ziet. Crits blijven wel zichtbaar, maar de "witte" damage blijft dan weg, scheelt vooral in groepen een hoop lag af en toeBontes schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:57:
Speel niks anders meer na de nieuwe patch, echt een toffe game geworden....
Enkel stottert et beeld af en toe als ik loop of als ik vecht, fps blijft gek genoeg 60 en
daalt niet op die momenten, kan ook de latency zijn natuurlijk maar had dit nooit
voor de patch..maar das al een poosje terug dat ik et speelde.
Of ik preorder RoS voor de pc, of ik wacht op de ps4 versie aangezien et veel lekkerder speelt.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 29-12-2025
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 12-03-2014 11:02 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-12-2025
Hardware Fanaat
Op de een of andere manier lijkt mijn cpu het ook zwaar te hebben sinds 2.0.1, de fan begint tijds het spelen regelmatig flink op te spinnen! Dat ben ik niet gewend.Bosmonster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:02:
En het aantal geluidskanalen wat naar beneden schroeven. Meeste mensen spelen met een onboard soundkaartje en die kunnen je framerate nog wel eens omlaag trekken. Zeker met de hoeveelheid effecten die een co-op game tegelijkertijd kan produceren.
Je zou toch zeggen dat een i5 2500k geen problemen zou moeten hebben met D3 maar ook ik heb regelmatig framedrops.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik heb een I3 2100 maar nooit last van framedrops op een plek na en dat is de Bridge of Korsikk in ACTIII.Wolf schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:04:
[...]
Op de een of andere manier lijkt mijn cpu het ook zwaar te hebben sinds 2.0.1, de fan begint tijds het spelen regelmatig flink op te spinnen! Dat ben ik niet gewend.
Je zou toch zeggen dat een i5 2500k geen problemen zou moeten hebben met D3 maar ook ik heb regelmatig framedrops.
Het is altijd lastig te zeggen waardoor die problemen komen. Ik heb ook niet echt een top videokaart, radeon 5750. 8GB geheugen en geen SSD en onboard soundcard.
Bridge of Korsikk is al 2 jaar een probleem geval, iedereen die ik ken heeft daar wel drops.Anno schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:09:
[...]
Ik heb een I3 2100 maar nooit last van framedrops op een plek na en dat is de Bridge of Korsikk in ACTIII.
Het is altijd lastig te zeggen waardoor die problemen komen. Ik heb ook niet echt een top videokaart, radeon 5750. 8GB geheugen en geen SSD en onboard soundcard.
Right for all the wrong reasons.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik niet meer sinds ik daar wat aan gedaan heb duswhyz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:10:
[...]
Bridge of Korsikk is al 2 jaar een probleem geval, iedereen die ik ken heeft daar wel drops.
Bridge of Korsikk was voor mij de reden om destijds op onderzoek uit te gaan. Ik heb verder namelijk een behoorlijk high-end systeem en kon het niet hebben dat ik daar framedrops had.
Maar ja, zwakke factor in mn systeem bleek dus zoiets stoms
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 12-03-2014 11:12 ]
Typische is dat ik nergens anders in de game dat probleem heb, maar echt alleen daar en zo hebben nog meer mensen dit probleem specifiek daar.Bosmonster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:11:
[...]
Ik niet meer sinds ik daar wat aan gedaan heb dus
Bridge of Korsikk was voor mij de reden om destijds op onderzoek uit te gaan.
Coding issue lijkt me.
edit: Ik speel zonder geluid overigens.
Zal vanavond geluidskanalen eens terugschroeven. Het geluid heb ik echt ingame uitgezet (Check optie Sound uitgevinkt)Bosmonster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Volume uitzetten zorgt er niet voor dat ie dat geluid niet blijft produceren...
[ Voor 29% gewijzigd door whyz op 12-03-2014 11:16 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Volume uitzetten zorgt er niet voor dat ie dat geluid niet blijft produceren...whyz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:12:
[...]
Typische is dat ik nergens anders in de game dat probleem heb, maar echt alleen daar en zo hebben nog meer mensen dit probleem specifiek daar.
Coding issue lijkt me.
edit: Ik speel zonder geluid overigens.
Dat zou geen probleem moeten zijn. Ik speel nog op een core 2 duo E8400 met een HD6870. Geen centje pijn op max settings en met alle effecten.Wolf schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:04:
[...]
Op de een of andere manier lijkt mijn cpu het ook zwaar te hebben sinds 2.0.1, de fan begint tijds het spelen regelmatig flink op te spinnen! Dat ben ik niet gewend.
Ik merk sinds de patch sowieso zelden meer iets van lag (hele drukke coop uitgezonderd). Ik had echt altijd lag in de Caverns of Aranae, maar dat loopt nu ook vloeiend.
Dat is inderdaad al een oude tip overigens werd destijds ( pakweg anderhalf jaar geleden ) al geroepen, bij mij maakt het niet uit aangezien ik ook op de bridge nooit problemen had en toch een onboard geluidskaart, maar ik ken mensen bij wie het zeker weten heeft geholpen om dat te doen.Bosmonster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:02:
En het aantal geluidskanalen wat naar beneden schroeven. Meeste mensen spelen met een onboard soundkaartje en die kunnen je framerate nog wel eens omlaag trekken. Zeker met de hoeveelheid effecten die een co-op game tegelijkertijd kan produceren.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
heb iets van 40 of 50 machines die doen het nog gewoon in nieuwe versie neem ik aan.
Misschien een keer een serie ubers doen om die machines eens te gebruiken.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-12-2025
Hardware Fanaat
Misschien moet ik mijn definitie van framedrops dan bijstellen want ik vind alles minder 60fps in D3 een framedrop.Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Dat zou geen probleem moeten zijn. Ik speel nog op een core 2 duo E8400 met een HD6870. Geen centje pijn op max settings en met alle effecten.
Ik merk sinds de patch sowieso zelden meer iets van lag (hele drukke coop uitgezonderd). Ik had echt altijd lag in de Caverns of Aranae, maar dat loopt nu ook vloeiend.
Ik heb vaak genoeg dat de framerate zonder verklaarbare reden opeens wijzigt (heb v-sync aanstaan) naar 45. Dat is heel irritant om naar te kijken. Ik vind dat D3 gewoon continue op 60fps zou moeten draaien op mijn systeem.
Heb overigens een i5 2500k, 4 gig ram, een Crucial M4 256gb en een HD6870.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Liep ik me ook al af te vragen. Heb zelf na een lange pauze iets van 9-10 machines verzameld nu.Raoul.TLS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:15:
doen mensen nog key runs ?
heb iets van 40 of 50 machines die doen het nog gewoon in nieuwe versie neem ik aan.
Het is dan wel voor een lvl60 hellfire ring, maar die xp boost is altijd wel lekker.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Heb vorige week met een aantal Tweakers een stuk of 10 machines gedaan. De droprate van de ring ingredients zijn echter om te huilen (we speelden T3). Weet de exacte getallen niet maar de droprate was zeker lager dan 30%.Raoul.TLS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:15:
Heb toen uiteindelijk wel 2 ringen gecraft, welke (zoals gewoonlijk) allebei crap waren.. Vind de machines dus nog steeds vrij nutteloos.
Zal ook eens kijken straks (ook dat bridge Korsikk gedoe) met geluid en gewoon FPS algemeen.
Ook I5 2500k (4.3gz), 8GB en dual (geen idee hoe diablo 3 met sli zit trouwens) GTX 580's.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ja ctrl rThe Chosen One schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:21:
Heeft Diablo 3 een fps command of wat anders?
Zal ook eens kijken straks (ook dat bridge Korsikk gedoe) met geluid en gewoon FPS algemeen.
Ook I5 2500k (4.3gz), 8GB en dual (geen idee hoe diablo 3 met sli zit trouwens) GTX 580's.
Ik heb een i5 4670 en en 7850 en draai m ook zonder framedrops.
Het kan haast niet anders dat het gewoon crappy coding is. Ik heb (zeker sinds de patch) ook last van framedrops, zeker bij Korsikk. Met een i7-950, 2x7950, 16gb en SSD. Wel vsync uit, maar dat zou niet uit mogen maken.The Chosen One schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:21:
Heeft Diablo 3 een fps command of wat anders?
Ook I5 2500k (4.3gz) en dual (geen idee hoe diablo 3 met sli zit trouwens) GTX 580's.
De stutters wanneer je voor het eerst een game join weet ik niet, heb diablo op m'n ssd staan.
Wat ik wel heb sinds 2.0.1 is bij het terug alt-tabben even een stutter zodra ik een stap zet.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Verwijderd
Ook gisteren me 1e set item gevonden!!! Wizard wand maar is jammer genoeg alleen van de 'crappy' 2 delige set.
Ze doen dat vanwege warmte/power bezuinigingen, als je alt-tab of in window mode draait zie je het ook dat ze de FPS vertragen als je het Diablo 3 venster niet gefocussed hebt, wel focus dan full fps.The Chosen One schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:33:
Daar moet ik ook eens naar kijken hoe en waar dat op staat. Er is niet echt een reden (mits goede pc/zie boven) om het niet omhoog te gooien lijkt me?
Ook gisteren me 1e set item gevonden!!! Wizard wand maar is jammer genoeg alleen van de 'crappy' 2 delige set.
Ik heb zowel background als foreground op dezelfde fps staan aangezien ik nogal vaak alt-tab
Raoul, ik loop graag een keertje met je mee want kan nog wel een strength ring voor mijn crusader gebruiken. Mijn char kan overigens zelf niet t6 aan (eerder t2/ t3).Raoul.TLS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:15:
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik heb hem op Fullscreen window staan, dan gaat Alt-tabben sowieso wat vlotter.ShadowBumble schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:45:
[...]
Ze doen dat vanwege warmte/power bezuinigingen, als je alt-tab of in window mode draait zie je het ook dat ze de FPS vertragen als je het Diablo 3 venster niet gefocussed hebt, wel focus dan full fps.
Ik heb zowel background als foreground op dezelfde fps staan aangezien ik nogal vaak alt-tab
Maar nog steeds heb je dan een focus/non focus fps dropBosmonster schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:47:
[...]
Ik heb hem op Fullscreen window staan, dan gaat Alt-tabben sowieso wat vlotter.
video: De Crusader arriveert in Diablo III: Reaper of Souls
Leuk filmpje, maar mijn ziel hadden ze al gereaped.lolgast schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:51:
Iedereen deze al gezien btw?
video: De Crusader arriveert in Diablo III: Reaper of Souls
Georderd op de battle.net us website en gegift naar mijzelf. €30 euro. Snap echt niet dat het bij battle.net $39,99 = €39,99
Ik snap dat wel hoorwhyz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:54:
[...]
Leuk filmpje, maar mijn ziel hadden ze al gereaped.
Georderd op de battle.net us website en gegift naar mijzelf. €30 euro. Snap echt niet dat het bij battle.net $39,99 = €39,99
Clowns to the left of me, Jokers to the right
En ook dat klopt inderdaad dus prijs is voor amerikaan hoger dan dat wij zien staan maar goed heb hem mezelf ook gegift hoor daar niet van. Maar snap het idee er achter wel.Kapoen schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:59:
Als ik mij niet vergis komt dat omdat de Amerikaanse BTW per staat verschillend is. Daarom wordt deze niet vermeld, en alleen de basisprijs getoond.
Jah dat is wel mogelijk, maar kan ook gewoon naar ander mail adres, je krijgt namelijk een code die je invoert op account page van battle.net dus maakt niet uit welk mail adres het krijgt al is het die van iemand andersmfreriks schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:04:
Is een gift trouwens bij battle.net gewoon mogelijk naar hetzelfde email adres?
Mooi, bedankt voor de uitleg! Voor 28,- klaarWeAreLegion schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Jah dat is wel mogelijk, maar kan ook gewoon naar ander mail adres, je krijgt namelijk een code die je invoert op account page van battle.net dus maakt niet uit welk mail adres het krijgt al is het die van iemand anders
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/31364939
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ziet er best interessant uit! Misschien leuk om nu ook een spirate barrage build te proberenCthulhu schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:10:
Nieuwe helm gevonden, procced echt vaak, wordt je een skelet, met 2 skeletten naast je die meevechten en jou skills gebruiken
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/31364939
Ik heb gisteren heel even met een nieuwe build gespeeld op mijn WD en dit bevalt tot nu toe best goed.
Zal het eens testen ipv Locust Swarm, die bats gebruik ik om mijn Fetish Army te proccenTimmetjuhs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:13:
[...]
Ziet er best interessant uit! Misschien leuk om nu ook een spirate barrage build te proberen![]()
Ik heb gisteren heel even met een nieuwe build gespeeld op mijn WD en dit bevalt tot nu toe best goed.
Lijkt me trouwens wel s leuk om met anderen te spelen, maar heb weinig damage..
edit: nevermind. Alleen de login server is up. om je te vertellen dat je een patch moet downloaden.
[ Voor 37% gewijzigd door RocketKoen op 12-03-2014 12:34 ]
Yup hij update nu bij mij. Servers nog down... staat ook van 4:00 tot 16:00. Hopelijk eerder dan 4 uur!RocketKoen schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:33:
Servers zijn up. Maar je moet even inloggen op de US server om de patch te kunnen downloaden.
edit: nevermind. Alleen de login server is up. om je te vertellen dat je een patch moet downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 12-03-2014 12:37 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ben je geloof ik net te vroeg geweest....whyz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:54:
[...]
Leuk filmpje, maar mijn ziel hadden ze al gereaped.
Hij is nu in aanbieding voor 19.99 usd.
[ Voor 1% gewijzigd door TheThomas op 12-03-2014 12:39 . Reden: ging om diablo 3 zelf 8/7 ]
Dat komt omdat nog steeds de aanbieding is van diablo 3 die je ziet en niet RoSTheThomas schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:36:
Hmm jammer dat diablo 3 nog tot 4 uur offline is, maar zag wel een aanbieding in de battle.net shop, reaper of souls voor €19,99. Helaas kan ik echter nergens op 'koop' klikken... Alleen op cancel.
[afbeelding]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ben d'r wel ja, ben zo dadelijk ook nog even online.mfreriks schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:39:
@Luukwa: vanavond toevallig online? ik wss wel, hoop een beetje op je boost!
Naampje in de beschrijving
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Dat is een probleem van de afgelopen weken, normaal ligt je ping rond 30-40.SPOXYWOXY schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:
Speel sinds een week Diablo 3, heerlijke game! Ik heb alleen wel het gevoel dat de latency/ping nogal hoog is vaak. Nou lees ik niet zo heel terug in dit topic hierover. Maar hebben meer mensen hier last van? Wat is overigens een normale ping? Ik ben vooral een FPS speler geweest, dus dan hebben we het over pings van onder de 20. Maar bij Diablo 3 zit ie toch vaak tussen de 100 en 200. En dan soms die uitschieters nog, waardoor het spel soms even vast zit.
Is een bekend "probleem" bij Blizzard. "Normaal" zit mijn latency bij Diablo 3 tussen de 20 - 30 ms. De ping is de laatste tijd wel hoog, maar het is wel speelbaar (voor mij in ieder geval).SPOXYWOXY schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:01:
Speel sinds een week Diablo 3, heerlijke game! Ik heb alleen wel het gevoel dat de latency/ping nogal hoog is vaak. Nou lees ik niet zo heel terug in dit topic hierover. Maar hebben meer mensen hier last van? Wat is overigens een normale ping? Ik ben vooral een FPS speler geweest, dus dan hebben we het over pings van onder de 20. Maar bij Diablo 3 zit ie toch vaak tussen de 100 en 200. En dan soms die uitschieters nog, waardoor het spel soms even vast zit.
Ben overigens bang dat dit bij RoS nog een tikkie erger gaat worden...
Welke latency, D3 is toch gewoon 2 weken down na de release van RoS?EricNL schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:03:
[...]
Is een bekend "probleem" bij Blizzard. "Normaal" zit mijn latency bij Diablo 3 tussen de 20 - 30 ms. De ping is de laatste tijd wel hoog, maar het is wel speelbaar (voor mij in ieder geval).
Ben overigens bang dat dit bij RoS nog een tikkie erger gaat worden...
Zonder gekheid, ik hoop dat ze bij Blizz wat geleerd hebben van de originele release..
En je kunt volgens mij al ingelogd e.d. zijn bij RoS op het moment dat die live gaat. Allemaal om de servers te ontlasten en zo.
Voor een barb: rend(bloodbath),whirlwind(wind shear),overpower(momentum) en dan nog war cry battle rage en wrath of the berserker ofzo!Nidhiki schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:02:
Laatste tijd ook weer eens begonnen met Diablo 3, maar eens een nieuwe build zoeken voor mijn barb, wat raden jullie aan? En ook begonnen om een DH te lvlen, vind die ook erg fijn spelen. Heb gisteravond ook een request tot de GoT clan gestuurd. Dus hopelijk wordt die binnenkort geaccept. Dan heb ik weer wat mensen om mee samen te spelen
Er staan ook wat builds op diablofans maar zijn niet allemaal even perfect.
[ Voor 6% gewijzigd door Pentiummania op 12-03-2014 13:16 ]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Nee want de originele release van Diablo 3 is exact hetzelfde gegaan als alle WoW ( & uitbreidingen ) en de Starcraft 2 + uitbreiding ( alhoewel die relatief snel waren opgelost in tegenstelling tot WoW & D3 ).Grimmie187 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:06:
[...]
Zonder gekheid, ik hoop dat ze bij Blizz wat geleerd hebben van de originele release..
Kortom word weer een typische Blizzard release met een halve nacht downtime, omdat de login servers eruit liggen, welke dan ook voor alle andere games eruit liggen.
[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 12-03-2014 13:09 ]
Verwijderd
ja, daar is hij maar paragon 17Luukwa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:08:
Ik neem aan dat Kongor op de US servers speelt?
Ze hoeven er niks van te leren. Het is algemeen bekend dat grote bedrijven zoals Blizzard, EA, etc. geen extra servers in gaan zetten ten tijde van grote releases. De kosten die ze moeten maken wegen absoluut niet op tegen de opbrengst.Grimmie187 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:06:
[...]
Welke latency, D3 is toch gewoon 2 weken down na de release van RoS?![]()
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Ik ben net 36Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:09:
[...]
ja, daar is hij maar paragon 17EU is hij 500+
Ik heb RoS gepre ordered op 20 December, was een kerst aanbieding voor bijna 27,5 euro.
http://www.g2play.net/rewardsref/index/refer/id/1007584/
of je besteld hem via g2a.com via kongor ofzo, op twitch word ie ook vaak als prijs weggegeven.
[ Voor 39% gewijzigd door Pentiummania op 12-03-2014 13:19 ]
Verwijderd
Ik heb een whirlwind build met wind shear (zodat je kan blijven whirlen in een groep) en frenzy - maniac voor af en toe noodzakelijke fury generation. Daarnaast rend met lacerate of zoals eerder vermeld bloodbath, ligt een beetje aan het doel van je rend. War Cry met impunity voor resists of charge voor extra fury. Battle Rage heb ik geprobeerd met Marauder maar ik gebruik nu die laatste rune (naam ff kwijt) die blood explosions op crit hits genereert die 20% van die damage als AOE doet. Die werkt echt goed voor mij omdat m''n crit boven de 50% zit (was eerst boven de 70% dus barbs zijn lekker generfed). Als laatste Wrath of the Berserker, getest met insanity voor 50% extra damage (handig voor elites) en die ene rune die explosies genereert voor 300% weapon damage. Die laatste is handig als je powerleveled in de Crypt of the Ancients op Torment 6Nidhiki schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:02:
Laatste tijd ook weer eens begonnen met Diablo 3, maar eens een nieuwe build zoeken voor mijn barb, wat raden jullie aan? En ook begonnen om een DH te lvlen, vind die ook erg fijn spelen. Heb gisteravond ook een request tot de GoT clan gestuurd. Dus hopelijk wordt die binnenkort geaccept. Dan heb ik weer wat mensen om mee samen te spelen
En die idioot sponsoren? Nee bedankt, dan maar een paar euro meerPentiummania schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:15:
[...]
http://www.g2play.net/rewardsref/index/refer/id/1007584/
of je besteld hem via g2a.com via kongor ofzo, op twitch word ie ook vaak als prijs weggegeven.
Ik heb mijn barb weer eens uit de kast gehaald. Ik heb geen geweldige gear maar ik loop prima door T1 heen. Hij speelt alleen niet lekker en ik kan gewoon niet de juiste build vinden. Ik ben bezig met een HotA build maar dat gaat ook niet echt super. Eerder heb ik altijd een WW build gehad maar dat komt mijn neus uit. Echter lijkt het wel of de WW barb de enige viable build is... klopt dat? Ik zou graag een ander soort build willen zien/spelen die ook prima de eerste 2 of 3 Torment difficulties aan kan. (uiteraard moet ik dan wel wat betere gear zien te vinden) Iemand enig idee?Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:26:
[...]
Ik heb een whirlwind build met wind shear (zodat je kan blijven whirlen in een groep) en frenzy - maniac voor af en toe noodzakelijke fury generation. Daarnaast rend met lacerate of zoals eerder vermeld bloodbath, ligt een beetje aan het doel van je rend. War Cry met impunity voor resists of charge voor extra fury. Battle Rage heb ik geprobeerd met Marauder maar ik gebruik nu die laatste rune (naam ff kwijt) die blood explosions op crit hits genereert die 20% van die damage als AOE doet. Die werkt echt goed voor mij omdat m''n crit boven de 50% zit (was eerst boven de 70% dus barbs zijn lekker generfed). Als laatste Wrath of the Berserker, getest met insanity voor 50% extra damage (handig voor elites) en die ene rune die explosies genereert voor 300% weapon damage. Die laatste is handig als je powerleveled in de Crypt of the Ancients op Torment 6
Ik heb nog niet veel barb builds geprobeerd, maar ben een beetje blijven steken op deze. Goede survivability en speelt erg soepel. Op T5 maai ik de mobs hier redelijk snel mee neer.FloydRaalte schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Ik heb mijn barb weer eens uit de kast gehaald. Ik heb geen geweldige gear maar ik loop prima door T1 heen. Hij speelt alleen niet lekker en ik kan gewoon niet de juiste build vinden. Ik ben bezig met een HotA build maar dat gaat ook niet echt super. Eerder heb ik altijd een WW build gehad maar dat komt mijn neus uit. Echter lijkt het wel of de WW barb de enige viable build is... klopt dat? Ik zou graag een ander soort build willen zien/spelen die ook prima de eerste 2 of 3 Torment difficulties aan kan. (uiteraard moet ik dan wel wat betere gear zien te vinden) Iemand enig idee?
http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/24953298
Uurtje of 19:30 .. wie doet er mee? Voeg me maar toe: ervig#2891
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ik wil wel opzich, 70k damage op mn mage nu.. niet het beste maar ben er pas 3 dagen mee bezig.Ervig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:
Wie heeft er zin in een avondje CotA runs vanavond? Ik kan wel wat plevels gebruiken! Bij voorkeur met een groepje dat T6 aankan en het niet erg vindt om een wat minder goed gegearde speler mee te nemen. Ik kan wel mijn pull-monk meenemen als de anderen killen.
Verwijderd
Ik heb barbs gezien die met een heel aparte build COTA runs doen op torment 6 en alles daar afmaken. Dat doen ze voornamelijk met HOTA en die kost nogal wat fury. Ze gebruiken dus eigenlijk alleen fury generating skills om HOTA constant te kunnen gebruiken.FloydRaalte schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Ik heb mijn barb weer eens uit de kast gehaald. Ik heb geen geweldige gear maar ik loop prima door T1 heen. Hij speelt alleen niet lekker en ik kan gewoon niet de juiste build vinden. Ik ben bezig met een HotA build maar dat gaat ook niet echt super. Eerder heb ik altijd een WW build gehad maar dat komt mijn neus uit. Echter lijkt het wel of de WW barb de enige viable build is... klopt dat? Ik zou graag een ander soort build willen zien/spelen die ook prima de eerste 2 of 3 Torment difficulties aan kan. (uiteraard moet ik dan wel wat betere gear zien te vinden) Iemand enig idee?
Vanaf RoS wordt het misschien wel weer beter en ook viable om een "sword n board" barb te maken omdat via een passive blocking 6 fury genereert. Ik wacht dus geduldig af. Ben nu nog wel even blij met m'n para 183 barb die 330k damage doet bij 800k toughness.
Zouden jullie niet beter een niveautje lager spelen? Met 70k dps sla je op T6 nog geen deuk in een pakje boter en met Ervig's toughness is survivability op T6 een gigantische uitdaging.Luukwa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Ik wil wel opzich, 70k damage op mn mage nu.. niet het beste maar ben er pas 3 dagen mee bezig.
[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 12-03-2014 13:43 ]
Verwijderd
Kan wel wat PLvl's gebruikenErvig schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:37:
Wie heeft er zin in een avondje CotA runs vanavond? Ik kan wel wat plevels gebruiken! Bij voorkeur met een groepje dat T6 aankan en het niet erg vindt om een wat minder goed gegearde speler mee te nemen. Ik kan wel mijn pull-monk meenemen als de anderen killen.
Lijkt me een beter idee ja.Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:43:
[...]
Zouden jullie niet beter een niveautje lager spelen? Met 70k dps sla je op T6 nog geen deuk in een pakje boter en met Ervig's toughness is survivability op T6 een gigantische uitdaging.
Heb trouwens een vraag.. kan niet echt de juiste combi vinden voor mn mage, ik gebruik nu een skorn maar heb het idee dat een 1-hand en een off-hand beter is, is dat ook zo?
Verwijderd
Zou ik wel adviseren, snellere attk speed, wellicht als ze de 2H gaan upgraden (nu bugged qua dmg) dat het dan beter is. ik gebuik altijd 1 h in combi met offhandLuukwa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:45:
[...]
Lijkt me een beter idee ja.
Heb trouwens een vraag.. kan niet echt de juiste combi vinden voor mn mage, ik gebruik nu een skorn maar heb het idee dat een 1-hand en een off-hand beter is, is dat ook zo?
Niet persé, maar volgens mij in de meeste gevallen wel. Hangt er een beetje vanaf wat je precies wilt met je wiz.Luukwa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:45:
[...]
Lijkt me een beter idee ja.
@BlizzardCSEU_EN zie ik berichten over dat het over is maar ik krijg nog steeds "restart blabla" te zien...?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nee, die berichten gaan over WoW. Diablo maintenance duurt tot 16:00.Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:53:
Is Maintainance voorbij of niet?
@BlizzardCSEU_EN zie ik berichten over dat het over is maar ik krijg nog steeds "restart blabla" te zien...?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
met 70k op t6 lijkt me geen suc6Luukwa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Ik wil wel opzich, 70k damage op mn mage nu.. niet het beste maar ben er pas 3 dagen mee bezig.
[ Voor 14% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-03-2014 14:01 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Mijn Wizard doet nu 60k damage unbuffed en wat ik me af vroeg is hoeveel damage moet je ongeveer minimaal doen voor de verschillende moeilijkheidsgraden?
ik speel nu overigens op expert met m'n wizard.
je zou Torment 1 kunnen proberen maar ik denk dat dit nog wel lastig wordt. Ligt ook aan je build uiteraard.chrisO schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:03:
Ik heb het spel 2 maanden gespeeld na de release en toen in de kast gezet...nu weer sinds een weekje bezig en, nu is het eindelijk leuk om te spelen.
Mijn Wizard doet nu 60k damage unbuffed en wat ik me af vroeg is hoeveel damage moet je ongeveer minimaal doen voor de verschillende moeilijkheidsgraden?
Speel zelf met een Wiz op T2 en die heeft 190k dmg unbuffed (230k buffed). Ik zou ook wel T3 en wellicht hoger aan kunnen maar dat gaat gewoon veel te traag. Ik speel overigens met Frozen Orb als dmg dealer, spectral Blades als arcane motor en Explosive blast short fuse voor de leuk. (af en toe uithalen met een 2 miljoen dmg crit is gewoon heerlijk). Verder sparkflint, familiar en enegry armor om te buffen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/15522106
rond de 70k moet je wel kunnen beginnen in torment 1 , teminste dat is wat ik had en ik vond het wel te doen. Met een beetje geluk heb je zo een paar upgrades te pakken waarmee je je dps opschroeft naar 100+kchrisO schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:03:
Ik heb het spel 2 maanden gespeeld na de release en toen in de kast gezet...nu weer sinds een weekje bezig en, nu is het eindelijk leuk om te spelen.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]