• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
DPS op een mage is ook erg afhankelijk van specifieke skill dmg.
Ik speel bijvoorbeeld T3-4 met "slechts" 150k damage.
Maar wel +29% cold en +43% op mijn frozen orb.

TheS4ndm4n#1919

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik doe zelf 320k damage en speel nog op t2 omdat ik daar alles kan oneshotten (muv elites natuurlijk). Je moet het gewoon ff testen. Vaak vind ik Goblins wel een goeie graadmeter, als je die goed kunt killen op een bepaald niveau dan is dat niveau wel geschikt.

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Ik heb barbs gezien die met een heel aparte build COTA runs doen op torment 6 en alles daar afmaken. Dat doen ze voornamelijk met HOTA en die kost nogal wat fury. Ze gebruiken dus eigenlijk alleen fury generating skills om HOTA constant te kunnen gebruiken.

Vanaf RoS wordt het misschien wel weer beter en ook viable om een "sword n board" barb te maken omdat via een passive blocking 6 fury genereert. Ik wacht dus geduldig af. Ben nu nog wel even blij met m'n para 183 barb die 330k damage doet bij 800k toughness. :p
Ik heb denk ik ongeveer hetzelfde maar meer toughness en hoeveel lifesteal gebruik je ? Je kan ook iets van level 52 craften en dan zou je in theorie t/m 12% lifesteal kunnen equippen.

Ik was trouwens al weer bezig om een Monk build te verbeteren door gear te craften, goede wapens zijn nu ook te craften met de juiste level 10 plans. Maar die kosten ook wel wat. Ook speciaal voor CotA runs.

[ Voor 11% gewijzigd door Pentiummania op 12-03-2014 14:32 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Zouden jullie niet beter een niveautje lager spelen? Met 70k dps sla je op T6 nog geen deuk in een pakje boter en met Ervig's toughness is survivability op T6 een gigantische uitdaging. :P
Haha zeker... mijn idee was ook: ik lift graag een keer mee met de 'grote jongens' voor een bak xp :X Maar anders kan een gezellige run op T1/ T2 ook natuurlijk :+

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Verwijderd

Pentiummania schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Ik heb denk ik ongeveer hetzelfde maar meer toughness en hoeveel lifesteal gebruik je ? Je kan ook iets van level 52 craften en dan zou je in theorie t/m 12% lifesteal kunnen equippen.

Ik was trouwens al weer bezig om een Monk build te verbeteren door gear te craften, goede wapens zijn nu ook te craften met de juiste level 10 plans. Maar die kosten ook wel wat. Ook speciaal voor CotA runs.
Lifesteal is en wordt toch generfed dus ben op dit moment bezig om m'n LOH flink te upgraden. Vroegâh was rend alleen wel voldoende maar het is bij een boss wel handig als je met één HOTA 50% van je HP weer terug hebt.

Monk + iedere andere class is voor COTA op Tor5/6 wel ideaal. Monk voor Cyclone Strike met Implosion, vervolgens bijvoorbeeld barb met HOTA/Rend. Monk is wat dat betreft de ideale support class.

Verwijderd

Voor de mensen die het hier daarnet over kongor hadden.
Kongor & Kripparian zijn net de personen die hervoor gezorgd hebben dat chest exploit , mira etc zijn generfed.
Door het constant te exploiten ( in de marginaalste vorm mogelijk... ) Dit zijn ook de gasten die meteen gestopt zijn met diablo nadat ze "niets" meer konden vinden om het game te exploiten. (of Loot 1.0 actief was). Nu spelen ze blijkbaar langer omdat loot 2.0 er is en ook ready willen zijn voor RoS.

Klein verhaal van kongor en hoe hij zo snel aan alle gear geraakt: Hij vraagt aan zijn viewers als ze een chest event vinden op torment 6 om hem te inviten en zo easy gear kan oppakken. Plus dat die kerel zen ego gewoon snert irritant is.

/rant :p

anyway vanavond nog wat keyruns doen voor een hellfire :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 15:00 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je kan altijd in het tweakers community channel zoeken naar mensen he :)
ik zit daar iig altijd en er zijn daar altijd mensen.

Vanavond ook farmen iig, maar als er mensen een party zoeken voor wat geef maar gil, heb ook een pullmonk indien nodig/gewenst

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:59:
Je kan altijd in het tweakers community channel zoeken naar mensen he :)
ik zit daar iig altijd en er zijn daar altijd mensen.

Vanavond ook farmen iig, maar als er mensen een party zoeken voor wat geef maar gil, heb ook een pullmonk indien nodig/gewenst
community channal kan je naast je "guild" joinen toch Bokkie?

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
De SK dropt als het goed is niet meer de leg maar Diablo. Ik ben benieuwd. op mijn DH heb ik een reset gedaan en reeds de SK gekilled en men leg gekregen. Op dit moment begin ik net aan act 2, zal ik nu bij Diablo ook een leg krijgen? Geldt dit ook voor de andere chars? Net zoals je met ieder char de SK kon mollen voor een gegarandeerde leg.

Verwijderd

Timmetjuhs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:02:
De SK dropt als het goed is niet meer de leg maar Diablo. Ik ben benieuwd. op mijn DH heb ik een reset gedaan en reeds de SK gekilled en men leg gekregen. Op dit moment begin ik net aan act 2, zal ik nu bij Diablo ook een leg krijgen? Geldt dit ook voor de andere chars? Net zoals je met ieder char de SK kon mollen voor een gegarandeerde leg.
Ik heb enkele dagen terug de hele questline afgerond, na een reset. Diablo dropte geen leg.

• Timmetjuhs
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Ik heb enkele dagen terug de hele questline afgerond, na een reset. Diablo dropte geen leg.
Is ook pas gefixt na de patch van vanochtend ;)

Verwijderd

de patch is nu ook live op EU.. login servers nog wel down :(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:01:
[...]

community channal kan je naast je "guild" joinen toch Bokkie?
Ja enige is dat je lid moet zijn van de community volgens mij
je moet hem alleen wel handmtig joinen via het clan/community menu.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik ben zo online. Beetje T1 of T2 farmen.

Voeg me toe als je zin hebt: lootman#2167

Nu authentication servers down, patch wel binnen.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12-2025

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Dat komt omdat de Skelleton King die gegarandeerde leg dropte. Dit is/was een bug. Diablo had die namelijk moeten droppen.

Wellicht is dat nu gefixed en dropt Diablo nu de garanteed leg. De vraag is nu of we wederom met alle chars een gegarandeerde leg drop krijgen ZONDER dat we een quest reset hoeven te doen. Ik vermoed van wel en dit is het eerste wat ik straks ga proberen mocht de bug in deze patch zijn opgelost.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
FloydRaalte schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Dat komt omdat de Skelleton King die gegarandeerde leg dropte. Dit is/was een bug. Diablo had die namelijk moeten droppen.

Wellicht is dat nu gefixed en dropt Diablo nu de garanteed leg. De vraag is nu of we wederom met alle chars een gegarandeerde leg drop krijgen ZONDER dat we een quest reset hoeven te doen. Ik vermoed van wel en dit is het eerste wat ik straks ga proberen mocht de bug in deze patch zijn opgelost.
Ik zit te twijfelen of ik dit ga doen of wacht tot de 2h bug ook zeker verholpen is. Heb geen zin om weer een crapy 2h te krijgen

• RocketKoen
Yerap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Ik zit te twijfelen of ik dit ga doen of wacht tot de 2h bug ook zeker verholpen is. Heb geen zin om weer een crapy 2h te krijgen
Hij is net verholpen :+

TheS4ndm4n#1919

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12-2025
Baseer je dit op patch notes of eigen ervaring?

Op US stond het ook in de patch notes, maar was het niet opgelost.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• RocketKoen
_Peter2_ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Baseer je dit op patch notes of eigen ervaring?

Op US stond het ook in de patch notes, maar was het niet opgelost.
Uit de 2.03 patchnotes.
Heb je een bron die aantoont dat het niet zo is?
Het enige wat ik zie is kids op het bnet forum die klagen dat ze een 2h drop hadden die minder DPS had dan de 1h die ze al hadden. Maar dat bewijst niks want er is nog steeds een enorme overlap in de damage range. Een goede roll 1h > slechte roll 2h.

TheS4ndm4n#1919

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11-2025

Odieus

Onuitstaanbaar

Update: Due to an unforeseen issue we have extended this maintenance until 18:00 CET (17:00 UTC).
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10004020333

PSN: LinQ-NL

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:25
Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 1 min.
Due to an unforeseen issue, the #D3 maintenance has been extended. ETA is 18:00 CET. We'll provide further updates as we get them. #BlizzCS

:)

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Hoppa , kan dus rustig naar huis na het werk, geen haast :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Voor één keer blij dat ik tot 18:00 werk. Wilde vanochtend nog even een half uurtje XP grinden maar helaas. Hoop dat ze het niet nog verder uitstellen :p

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:18
Lol... ik denk... laat ik het nog eens bekijken of ze al up zijn :S

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

17.45 thuis, even rustig eten , kleine eten geven en naar bed brengen .... GAMUHHH!!!!!

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Of weer maintenance :+

• Timmetjuhs
Half 6 thuis, wat eten, even met de hond wandelen en dan inderdaad, gamen!

• Thalaron
Jep.

Wellicht doen ze gewoon maintenance totdat AH offline is / RoS uitkomt.. dan hoeven ze het niet steeds tussendoor te patchen lol...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Lekker veel fanatics! goed om te zien :D

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:45:
Jep.

Wellicht doen ze gewoon maintenance totdat AH offline is / RoS uitkomt.. dan hoeven ze het niet steeds tussendoor te patchen lol...
Haha! :+

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:46
Das een tegenvaller. Gisteren met de vriendin afgesproken dat ik tussen 4 en 7 zou gamen en dan 's avonds als quality time zou spenderen ;)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004

ye-roon

knaak

moet tot 17.30 werken, ben dan 18.00 thuis. Had er niet veel van gemerkt lol.

Vanavond de campaign afmaken met een maat en zelfde als hierboven, kijken of we nu ook die legendary van diablo krijgen daar we het gisteren van SK gekregen hebben :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bedenk net dat ik een bankhang avondje beloofd had :D naja d3 loopt niet weg , morgen extra hard gamen

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

"Due to an unforeseen issue, the #D3 maintenance has been extended"

Hmm, misschien zijn ze nu gelijk ook maar een hotfix aan het doorvoeren voor de 2H-issues die in NA er nog zouden zijn.. :)

• Thalaron
ye-roon schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:47:
moet tot 17.30 werken, ben dan 18.00 thuis. Had er niet veel van gemerkt lol.

Vanavond de campaign afmaken met een maat en zelfde als hierboven, kijken of we nu ook die legendary van diablo krijgen daar we het gisteren van SK gekregen hebben :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :D Zeker gezien al mijn chars gereset zijn lol ;)

Ook mooi om die reacties op Battle.net te lezen...
Ik snap dat ze maintenance hebben... sommigen vinden dat men zit te janken om niets. Maar ik zit hier nu bv. alleen thuis (vriendin werken tot 23:00 en ik moet om 22:00 uur vertrekken). Wtf moet ik dan doen? :D (Tuin is nog niet af ivm nieuwbouw... heb geen zin om in de zandbak te zitten...

En tsja.. overdag en TV wordt niemand vrolijk van...

[ Voor 31% gewijzigd door Thalaron op 12-03-2014 15:51 ]

Maar eens een account aangemaakt op de US-server. Gelukkig kan je daar wel terecht. :)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-01 17:19
dx5314 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:28:
Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 1 min.
Due to an unforeseen issue, the #D3 maintenance has been extended. ETA is 18:00 CET. We'll provide further updates as we get them. #BlizzCS

:)
'Unforeseen issue' Een stagiar die met zn tengels aan de Vault skill van de DH heeft gezeten? ;)

• Thalaron
Grimmie187 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:51:
[...]
'Unforeseen issue coffeebreak' Een stagiar die met zn tengels aan de Vault skill van de DH koffieautomaat heeft gezeten? ;)
Fixed it for you

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 12-03-2014 15:53 ]

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Zo ff wat whites farmen als de servers up zijn. Zag op een US stream waar de patch al live is dat crafted greens nu een stuk beter rollen. Ben benieuwd! oOo

• Thalaron
Topskilled schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:58:
Zo ff wat whites farmen als de servers up zijn. Zag op een US stream waar de patch al live is dat crafted greens nu een stuk beter rollen. Ben benieuwt! oOo
Beter ja? Eens kijken straks dan of ik mijn Cain's set kan verbeteren :D (lekker zinloos op lange termijn daar niet van... maja moet nog een DH/WD en Crusader levelen :D

Heb al over de 3000 common debris... dus tsja

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 12-03-2014 16:00 ]

• Topskilled
Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Beter ja? Eens kijken straks dan of ik mijn Cain's set kan verbeteren :D (lekker zinloos op lange termijn daar niet van... maja moet nog een DH/WD en Crusader levelen :D

Heb al over de 3000 common debris... dus tsja
Zag hem vooral lvl 60 wapens craften. Sommige rolde echt ziek hoge DPS.

• sleepwalkerbe
Topskilled schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Zag hem vooral lvl 60 wapens craften. Sommige rolde echt ziek hoge DPS.
welke stream ?

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

• Topskilled
hij is nu niet aan het streamen, was vannacht. het was datmodz van twitch.tv

Verwijderd

Ben trouwens wel blij dat ze het craften van set/legendaries hebben gefixed in 2.0.3. Hallowed Defender wapens zouden nu 1200-1400 damage moeten rollen. Ik ga in ieder geval dual wield craften voor mijn barb voor de set bonus :D.

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:30:
Ben trouwens wel blij dat ze het craften van set/legendaries hebben gefixed in 2.0.3. Hallowed Defender wapens zouden nu 1200-1400 damage moeten rollen. Ik ga in ieder geval dual wield craften voor mijn barb voor de set bonus :D.
Andere crafting ook gefixed of enkel set items?

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:37:
[...]

Andere crafting ook gefixed of enkel set items?
Aantal level 60 items. Ruinstroke en Griswold rollde al goed geloof ik.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:30:
De plan gaat ook voor meer dan 150+ miljoen op de US servers. Ik wou dat ik hem niet verkocht had voor maar 60 miljoen een paar dagen geleden :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Timmetjuhs
Jerry schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:39:
[...]

De plan gaat ook voor meer dan 150+ miljoen op de US servers. Ik wou dat ik hem niet verkocht had voor maar 60 miljoen een paar dagen geleden :X.
Aan de ene kant wel jammer dat je deze nu ook niet meer als drop kunt krijgen :)
Had mijn helm of command plan ook gewoon moeten verkopen.
Ik verkoop nooit plans, leer ze altijd en kocht ze in de lage tijd, daarom heb ik Seven Sins en Helm of Command ooit voor 2m oid gekocht :+ Helaas met name wapens niet, omdat die altijd kansloos waren om te craften.

[ Voor 21% gewijzigd door Vandread op 12-03-2014 16:44 ]

Verwijderd

Timmetjuhs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:43:
[...]

Aan de ene kant wel jammer dat je deze nu ook niet meer als drop kunt krijgen :)
Had mijn helm of command plan ook gewoon moeten verkopen.
Heb mijn plan gewoon in 2.0.1. gevonden hoor.

• Thalaron
Je krijgt toch alleen geen plan welke je "kent"...? Niet welke al "gedropped" zijn?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:50:
[...]
Wtf moet ik dan doen? :D (Tuin is nog niet af ivm nieuwbouw... heb geen zin om in de zandbak te zitten...
Ik zou zeggen -> maak je tuin af :).

Anders heb ik nog wel wat schilderwerk ;) . Stuur maar een DM als je je nog verveeld!

Battle.net || Strava

• RocketKoen
Servers up

TheS4ndm4n#1919

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb eerst via de Amerikaanse server geprobeerd en daarna teruggeschakeld naar de Europese server. Nu kom ik wel in de game.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-12-2025

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

EU servers are up!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Hij werkt weer :)

Soundcloud!

• Luukwa

Luukwa

o/

Auction house heeft er nog niet veel zin in.

Soundcloud!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Yup.

Kijk alleen nooit naar videos via tweakers :X

• Haoran
  • Registratie: Oktober 2010
Servers zijn online. :-)

• Thalaron
retlaw schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:14:
[...]

Ik zou zeggen -> maak je tuin af :).

Anders heb ik nog wel wat schilderwerk ;) . Stuur maar een DM als je je nog verveeld!
Hovenier begint 21e... dus niet heel zinvol ;)

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Timmetjuhs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:02:
Kreeg net met een nieuwe char bijna bij elke boss een leg SK en laatste van act 1 misschien ook nog ergens een in act 2 op de azie server.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Grimmie187
Thalaron schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:26:
[...]

Hovenier begint 21e... dus niet heel zinvol ;)
Kan die niet een weekje later beginnen? De 25e zijn de servers toch down, tuinfeest bij Thalaron! *O*

Verwijderd

Mensen die reaper of Souls willen winnen?

Vast wel, maar op deze manier reclame maken doen we hier niet

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 12-03-2014 18:04 ]

Zeeegggguuuuh Nico en Rob van Eigen huis in puin, wellicht gezellig verder beppen op http://irc.tweakers.net/diablo3 ? ;)

@ 12game: als je dan onder je bedrijfsaccount dit post en het is nog fout ook maak je niet bar goede reclame voor jezelf :+

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 12-03-2014 17:37 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Page not found ^

Soundcloud!

Verwijderd

Goed begin is het halve werk ;)

Even in de gaten houden!

• Luukwa

Luukwa

o/

Iemand tips? Kwa wapens etc?
Account in signature ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Luukwa op 12-03-2014 17:42 ]

Soundcloud!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Luukwa schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:41:
Iemand tips? Kwa wapens etc?
Account in signature ;)
Ik zou zeggen, hoop dat er wat leuks dropt

Verwijderd

Please try again:)

Helaas

[ Voor 47% gewijzigd door BM op 12-03-2014 18:04 ]

• Timmetjuhs
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Heb mijn plan gewoon in 2.0.1. gevonden hoor.
Ja, maar als je hem eenmaal hebt dan dropt deze volgens mij niet meer.

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
http://d3domination.com/d...ng-crafting-reaper-souls/ Geld dit nu al, of pas na de release van RoS?
In RoS komt er een 4e organ bij voor het craften van de nieuwe Hellfire ring :+
Timmetjuhs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:57:
[...]

Ja, maar als je hem eenmaal hebt dan dropt deze volgens mij niet meer.
Dat is inderdaad juist ja >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Vidra op 12-03-2014 18:28 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
iemand die mij wil helpen met powerlevelen ?

• Luukwa

Luukwa

o/

Inhumanous schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:03:
Add me maar, naam staat in de beschrijving ;)

Soundcloud!

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Inhumanous schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:03:
Voor dit soort opmerkingen of vragen is de community en of clan functionaliteit erg handig. Dan weet je ook gelijk wie er online is :)

Battle.net || Strava

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:19:
@Vidra, ik zie geen mogelijkheid om je een pm te sturen. Op Tweakers en op Solidarity Gaming niet. Heb dus geen idee hoe ik je moet vragen me te adden aan de clan..
Mijn battletag is Vydra#2644 of gezellig even op onze teamspeak server :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Ik parkeer mijn DH maar even tot dat issue met Vault opgelost is. Dacht dat het wel speelbaar zou zijn, maar bij de eerste de beste elite pack legde ik bijna het loodje. Mij te onbetrouwbaar.

• Grimmie187
Deadsmell schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:53:
Ik parkeer mijn DH maar even tot dat issue met Vault opgelost is. Dacht dat het wel speelbaar zou zijn, maar bij de eerste de beste elite pack legde ik bijna het loodje. Mij te onbetrouwbaar.
Vreemd? Heb net een uur gespeeld en heb niets gemerkt met Vault, ging er van uit dat ze het gefixed hebben.
retlaw schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:45:
[...]

Voor dit soort opmerkingen of vragen is de community en of clan functionaliteit erg handig. Dan weet je ook gelijk wie er online is :)
Idd :) En voor dit doel zijn er een aantal clans actief op het forum:

GoT Clan - aanmelden via RetLaw, Koeitje, Grin etc. 8)
Solidarity Gaming - aanmelding zie onder :+
Gamers 4 Life (G4L) - mag je Sm0ker lief aankijken :D
de Voetzoekers (dVz) is een HardCore clan
de Gouden Pretcilinder - dan mag je contact opnemen met Wolf :*)

Om nu iedereen toch het gevoel van samenhorigheid te bieden is er ook een community genaamd Tweakers
Vidra schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:09:
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server!

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje

Streamers?
Uiteraard zitten er in onze groep ook een aantal streamers (dx5314, Vydra, Momo, etc.) - maar dat is uiteraard helemaal geen vereiste. Wij streamen voornamelijk voor de lol en om onze avonturen in 'the Sanctuary' te delen met de buitenwereld :9

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Wij hebben momenteel ongeveer 70 leden, waaronder Deathsmell, dx5314, NeoooeN, Angeloonie, klablabla, Archangelinc, etc.

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met Vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
Wij hebben zowel een clan (max 120 leden) en een community genaamd Solidarity Gaming in Diablo 3 :)

• Inhumanous
retlaw schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:45:
[...]

waarop moet ik zoeken had ik eerst ook gedaan maar kon het niet vinden
Inhumanous schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:59:
[...]

waarop moet ik zoeken had ik eerst ook gedaan maar kon het niet vinden
Naast je normale vriendenlijst in-game staat een nieuw icoontje "clans & communities" @ communities zoek je naar "tweakers" is een vrij grote community dus redelijk bovenaan te vinden :D

"join the community" en dan neem ik of iemand anders eventueel contact met je op of je wordt rechtstreeks toegelaten zodat je daarna dit soort vragen (voor runs, groepjes, etc.) in de community kan stellen.

• Inhumanous
als ik zoek bij community op tweakers vind die die niet
Inhumanous schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:05:
als ik zoek bij community op tweakers vind die die niet
Dan gaat er iets niet helemaal goed want er zitten al honderden mensen in - en die hebben de community al wel kunnen vinden. Zit je wel op de EU D3 server ipv USA of Azie?

• Inhumanous
ja ik zit op de eu server

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Als je zoekt onder English (British) is het zo te vinden.. Heb mezelf net ook maar even toegevoegd namelijk.

• Inhumanous
ik zocht onder normal english maar ik heb gejoind

KraantjeD#2526
Baroshir schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:11:
Als je zoekt onder English (British) is het zo te vinden.. Heb mezelf net ook maar even toegevoegd namelijk.
Inhumanous schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:17:
ik zocht onder normal english maar ik heb gejoind

KraantjeD#2526
Goed om te horen dat het gelukt is :P

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
Vanavond even wat uber runs gedaan en een ring voor mijn fire res monk gecraft, onderstaande kwam hieruit :D
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/o5bb49.png

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
nyX1989 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:14:
Vanavond even wat uber runs gedaan en een ring voor mijn fire res monk gecraft, onderstaande kwam hieruit :D
[afbeelding]
Wow, dat is wel een mooie zeg.

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
zou je die infernal machines niet beter kunnen bewaren tot level 70?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Hoe stackt -damage?

Bijv op mijn monk (veel oud spul nog); http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/13308193

Resolve passive = -20%
Rune effect is ook -20%.

Wordt dat -40% of 24 of ergens in de 30 of zo?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Goemies schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 00:09:
zou je die infernal machines niet beter kunnen bewaren tot level 70?
Je kan de lvl60 infernal machines niet gebruiken voor de lvl 70 versie, daar komt een nieuwe voor.

En, 4 sets van 3 gedaan, 1 craft item. Woeptiedoe... maat van me heeft wel de ring en 3 reserve organs, uit dezelfde runs... MOrgen maar weer keys farmen dan. :o

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:57
The Chosen One schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 00:26:
Hoe stackt -damage?

Bijv op mijn monk (veel oud spul nog); http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/13308193

Resolve passive = -20%
Rune effect is ook -20%.

Wordt dat -40% of 24 of ergens in de 30 of zo?
Het word meestal lager inderdaad. Alles werkt met diminishing returns in D3.

Geld ook voor crowd control en cooldown reduc. (Van deze weet ik het zeker.)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

Klein vraagje:

Als je nu bijvoorbeeld een hallowed 1h main weapon craft. Heeft die dan de stats van 2.0 of nog de oude stats van vroeger?
Wil men mats zomaar niet vergooien :(

• Luukwa

Luukwa

o/

Eindelijk is de 10m gold gepasseerd :)

Soundcloud!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Luukwa schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:17:
Eindelijk is de 10m gold gepasseerd :)
Welke righting ging die op :+

Gisteren treurig :/ 2x dezelfde legendary 1haxe gevonden. in tweaklers channel iemand die 3x oid leorics crown vond >_<

*insert dilbert random comic*

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 13-03-2014 07:19 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:46
Ik heb gisteren 4 uur gefarmed en niets gedropt. Gewoon, helemaal niets! -.-

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik ben gewoon de campaign aan het door spelen, gisteren 2 prut legs gevonden.

Soundcloud!

Pagina: 1 ... 86 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]