Ik heb gisteren 8 keer de KW van ACTII op T3 gedaan, en kreeg slecht één key. Dat viel wel aardig tegen. De KW van ACTI kreeg ik de key in één keer, maargoed, die had ik al een paar keer. Nu weer op naar de ACTIII KW, die is het moeilijkst met die slow/ice aanvallen...
Verwijderd
Im in for some keyfarming straksMegalodon86 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:47:
Ik heb gisteren 8 keer de KW van ACTII op T3 gedaan, en kreeg slecht één key. Dat viel wel aardig tegen. De KW van ACTI kreeg ik de key in één keer, maargoed, die had ik al een paar keer. Nu weer op naar de ACTIII KW, die is het moeilijkst met die slow/ice aanvallen...
heb er al 5 van elk
Gisteren geprobeerd act2 key te farmen, kreeg er maar 2 te pakken. 
inmiddels wel 30 act 1 keys
en dus maar 2 act2 keys en 6 act3 keys
inmiddels wel 30 act 1 keys
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Even random een warm-houdertje 
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Demon Hunter met Vault. Dan is die KW echt een eitje.Megalodon86 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:47:
Gisteren amper tijd gehad om te spelen en de komende dagen ook niet.
Vanavond bedrijfsuitje, morgen na mijn werk een weekend weg naar familie.
Maar och, Diablo loopt niet weg...(hij kan tenslotte niet geferaed worden als lord of terror
)
Vanavond bedrijfsuitje, morgen na mijn werk een weekend weg naar familie.
Maar och, Diablo loopt niet weg...(hij kan tenslotte niet geferaed worden als lord of terror
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Kan niet wachten tot RoS uitkomt die nieuwe class lijkt me echt tof. met die mount etc.
komt er nou ook in RoS soort Pet die met je mee helpt?
Nee is puur visual die naast je staat doet geen damage trekt geen aggrro en word door alles genegeerd, kortom puur een vanity dingetje dus.Inhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:45:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Je weet overigens dat die "mount" een skill is van de Crusader die maar tijdelijk blijft he? Dus het is niet zo dat jij op je paardje heel Diablo rond kan rijdenInhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:45:
Kan niet wachten tot RoS uitkomt die nieuwe class lijkt me echt tof. met die mount etc.
ja dat weet ik. maar eerlijlk is eerlijk ziet er echt tof en handig uit!EricNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:47:
[...]
Je weet overigens dat die "mount" een skill is van de Crusader die maar tijdelijk blijft he? Dus het is niet zo dat jij op je paardje heel Diablo rond kan rijden

Keek zojuist in m'n stash, vol met DE... Kan me niet herinneren dat ik er zoveel heb opgepakt.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-12-2025
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
Dat waren je tomes of secrets.FreqAmsterdam schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:56:
[afbeelding]
Keek zojuist in m'n stash, vol met DE... Kan me niet herinneren dat ik er zoveel heb opgepakt.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
vanmorgen even snel op master gespeeld. gaat echt snell alles gaat heel snel neer.
En na denk 10 min mooie sholders
Homing Pads
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
laag Item level maar wel handig als je snel naar Town Wil
En na denk 10 min mooie sholders
Homing Pads
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
laag Item level maar wel handig als je snel naar Town Wil
- Blaat
Hardware Fanaat
Gisteren heb ik mijn wizard even naar 60 geleveld (kostte maar een uurtje ofzo) en gelijk wat gear voor gecraft en gekocht. Dit is het resultaat:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/32636154
Ik ben nog aan het klooien met mijn build. Op dit moment doe ik maar wat want ik heb geen idee wat er lekker werkt. Nog ff door experimenteren dus.
Ik heb best een aardige wiz bij elkaar gesprokkeld zo!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/32636154
Ik ben nog aan het klooien met mijn build. Op dit moment doe ik maar wat want ik heb geen idee wat er lekker werkt. Nog ff door experimenteren dus.
Ik heb best een aardige wiz bij elkaar gesprokkeld zo!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Gisteren eerst maar een Diablo 3 keer omgelegd met 3 verschillende chars. Twee van de drie keer kreeg ik een leg. Helaas beiden keer nutteloos.
Daarna met mijn DH gaan spelen en man wat was die Vault bug vervelend. De helft van de tijd doet hij het niet, als hij het doet is het meestal met vertraging en zo af en toe doet hij het eens direct. Zou dit te maken kunnen hebben met de hoge ping van gisteren? Ik heb mijn DH in eider geval even geparkeerd. Dit speelt gewoon echt niet lekker. Wel nog mijn tweede nat set piece gevonden, de chest in dit geval
Daarna met mijn DH gaan spelen en man wat was die Vault bug vervelend. De helft van de tijd doet hij het niet, als hij het doet is het meestal met vertraging en zo af en toe doet hij het eens direct. Zou dit te maken kunnen hebben met de hoge ping van gisteren? Ik heb mijn DH in eider geval even geparkeerd. Dit speelt gewoon echt niet lekker. Wel nog mijn tweede nat set piece gevonden, de chest in dit geval
Ik heb er ook last van, en op zich is mijn latency niet heel hoog. Ik heb mijn speelstijl maar wat aangepast, en farm voorlopig even torment II...Timmetjuhs schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:03:
Gisteren eerst maar een Diablo 3 keer omgelegd met 3 verschillende chars. Twee van de drie keer kreeg ik een leg. Helaas beiden keer nutteloos.
Iemand zin om de storyline nu door te spelen, vanaf act I (torment II)? Voeg me toe: lootman#2167
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 10:33
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Vanmorgen even gespeeld en uit een kistje mijn eerste upgrade sinds de patch gevonden
Verlies wel de -4 hatred cost voor Cluster Arrow maar dat is niet zo'n heel groot probleem.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je verliest wel de -4 hatred cost voor Cluster Arrow, maar je krijgt er wel 11 Discipline bij. Daarnaast een flinke klap Vit, en als klap op de vuurpijl toch nog 0,07 hatred per seconde er bijAngeloonie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:24:
Vanmorgen even gespeeld en uit een kistje mijn eerste upgrade sinds de patch gevondenVerlies wel de -4 hatred cost voor Cluster Arrow maar dat is niet zo'n heel groot probleem.
[afbeelding]
Mooi dingetje man!
met het beetje dat ik gespeeld heb: 2x stormshield, 2x nemesis bracers, 2x justice lantern.. wooptiedoo ofzoBokkie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:19:
[...]
Gisteren treurig2x dezelfde legendary 1haxe gevonden. in tweaklers channel iemand die 3x oid leorics crown vond >_<
*insert dilbert random comic*
- Blaat
Hardware Fanaat
Vriend van mij vond 3x achter elkaar de compass rose set ring.Bundin schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:33:
[...]
met het beetje dat ik gespeeld heb: 2x stormshield, 2x nemesis bracers, 2x justice lantern.. wooptiedoo ofzoDoe eens wat nieuws!
Ook de reden dat ik de weddenschap "gok de volgende legendary" won. Toen hij er al twee had gevonden vond ik dat hij er nog wel eentje verdiende.
Wordt er Nog een beetje getrade
Of is het Salvage.
kan je Unid Items Ruilen ?
Of is het Salvage.
Ik had gister avond het gevoel dat Blizz me aan het trollen was of zo 
Goed even om dingen op de helderen: Ja Diablo dropt een legendary na de patch, ook al had ik die legendary ook al gehaald van SK. Het is dus een stukje code dat boss gebonden is en niet een vinkje dat bij je character achter een regeltje gezet word met: player.GetLegendaryFinalBoss 1 of iets dergelijks.
De rede dat blizz me aan het trollen was, Diablo dropte Scourge Super tof zwaard om te zien. Beter dan mijn huidige 2 wapens (profiel), gezien het met een socket rollde. Maar waarom heeft het fucking 1h stats
Eerder ook een 2h mace gevonden en later een daibo. Dikke blizz 1h roll troll op 2h
Goed even om dingen op de helderen: Ja Diablo dropt een legendary na de patch, ook al had ik die legendary ook al gehaald van SK. Het is dus een stukje code dat boss gebonden is en niet een vinkje dat bij je character achter een regeltje gezet word met: player.GetLegendaryFinalBoss 1 of iets dergelijks.
De rede dat blizz me aan het trollen was, Diablo dropte Scourge Super tof zwaard om te zien. Beter dan mijn huidige 2 wapens (profiel), gezien het met een socket rollde. Maar waarom heeft het fucking 1h stats
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Enige probleem is eigenlijk dat ik nooit te weinig discipline heb.. Maar ik ben niet zo heel erg happy meer met Shadow Power- Blood Moon, geeft te weinig LoH terug nu. Dus misschien een vervangende skill daarvoor gaan zoeken.EricNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:27:
[...]
Je verliest wel de -4 hatred cost voor Cluster Arrow, maar je krijgt er wel 11 Discipline bij. Daarnaast een flinke klap Vit, en als klap op de vuurpijl toch nog 0,07 hatred per seconde er bij
Mooi dingetje man!
Cluster Arrow, heerlijke skill ladidadida!
Nee die kun je niet ruilen.Raoul.TLS schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:42:
Wordt er Nog een beetje getrade
Of is het Salvage.
Ik salvage alles en gooi de mats op AH. Ik pak eigenlijk alleen maar mats, gems, gele items en legs op. Anders moet ik te vaak TP doen. Gisteren zo ongeveer 1-2M verdiend. Vooral diamond gems doen het goed.
Gisteren voor de twee keer Adventurer's Journal gevonden. En dat is nodig om Pender's Purchase te craften. Level 70 gloves. Wel bijzonder dat deze al pre ROS dropt.
Verwijderd
Wat kan ik nou het beste doen met alle items die ik tegen kom, zoals ik nu al doe alles salvage? Of beter om alles te vendoren met het oog op de uitbreiding en dus gold verzamelen? Op 70 zullen alle huidige mats en gear wel weer in 1 klap waardeloos worden op 70. Mijn focus ligt nu iig op Paragon level omhoog te brengen.
Wat is de game verbeterd zeg sinds de patch.
edit: laat nou net dit onderwerp te voorschijn komen terwijl ik post.
En hoe zit het met gems, kun je die gaan upgraden zoals nu en dus in feite de laagste gem upgraden tot en met de hoogste gem in de uitbreiding, of word iedere gem van nu nutteloos?
En hoe zit het met gems, kun je die gaan upgraden zoals nu en dus in feite de laagste gem upgraden tot en met de hoogste gem in de uitbreiding, of word iedere gem van nu nutteloos?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 09:57 ]
IK gok op salvagen en mats verkopen op de ah nu het nog kan.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Ik salvage alle blauwe items en verkoop de gele. Levert meeste gold op. Ook de diamonds leveren momenteel goed geld op. Deze materials heb je straks in ROS niet meer nodig.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:55:
Wat kan ik nou het beste doen met alle items die ik tegen kom, zoals ik nu al doe alles salvage? Of beter om alles te vendoren met het oog op de uitbreiding en dus gold verzamelen? Op 70 zullen alle huidige mats en gear wel weer in 1 klap waardeloos worden op 70. Mijn focus ligt nu iig op Paragon level omhoog te brengen.
Als je de uitbreiding gaat (hebt) aangeschaft, nu verkopen, goud heb je hard nodig in ROS
Verwijderd
Ok klinkt goed. 
Net even rond gelezen en zo te zien komt het wel goed met goud in de expansion, Blizzard kennende stellen de bedragen van nu niet veel meer voor. (zoals bij wow) Zat er nog aan te denken om gold te kopen maar, zo te zien levert de uitbreiding veel meer geld op. (ook weer nodig uiteraard) Ik ga nu dus iig de mats enzo verkopen zoals hier boven vermeld.
Net even rond gelezen en zo te zien komt het wel goed met goud in de expansion, Blizzard kennende stellen de bedragen van nu niet veel meer voor. (zoals bij wow) Zat er nog aan te denken om gold te kopen maar, zo te zien levert de uitbreiding veel meer geld op. (ook weer nodig uiteraard) Ik ga nu dus iig de mats enzo verkopen zoals hier boven vermeld.
waar bazeer jij dit op ?Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:58:
[...]
Ik salvage alle blauwe items en verkoop de gele. Levert meeste gold op. Ook de diamonds leveren momenteel goed geld op. Deze materials heb je straks in ROS niet meer nodig.
Als je de uitbreiding gaat (hebt) aangeschaft, nu verkopen, goud heb je hard nodig in ROS
Dat je gold hard nodig hebt? Reforgen van de items voor betere item eigenschappen.
En m'n keywardens vandaag zijn als een malle aan het bezuinigen zeg... daar kan Dagobert Duck nog een puntje aan zuigen, Waar zijn mn keys...
En als een idioot spelen lever ook niet al te beste resultaten op. Heb me als en idioot laten insluiten door verschillende rare packs... boom weg 180m bonus xp.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
De materials die in ROS droppen zijn anders en gebruik je voor craftingrecipe's uit ROS. Vergelijk gemaakt van gele items (leveren meer op om te verkopen dan de salvagen in mats) en bij de magic items (blauw) is dat andersom. Best bang for your buck.
In ROS droppen de gems hoger als "flawless square"
P.s verkoop zelfs mijn White Items momenteel voor 30.000 gold per stuk
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 10:29 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 29-12-2025
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De enige manier om straks nog gold te bemachtigen is farmen. Dus dan baal je flink als je een leuke leg wil rerollen het niet kan omdat je geen gold hebt.
http://us.battle.net/d3/en/item/blacksmith-plan/#page=8
Tenzij ze de mats nog aanpassen heb je er allemaal niks meer aan.
Tenzij ze de mats nog aanpassen heb je er allemaal niks meer aan.
Hoe kom je erbij dat de mats in ROS anders zijn?Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:27:
[...]
De materials die in ROS droppen zijn anders en gebruik je voor craftingrecipe's uit ROS. Vergelijk gemaakt van gele items (leveren meer op om te verkopen dan de salvagen in mats) en bij de magic items (blauw) is dat andersom. Best bang for your buck.
In ROS droppen de gems hoger als "flawless square"
P.s verkoop zelfs mijn White Items momenteel voor 30.000 gold per stuk
Ze hebben juist bij deze patch alle crafting mats gelijkgetrokken ipv de 4 verschillende niveau's die er eerst waren.
een lvl 1 item salvaged bijvoorbeeld dezelfde mats als een lvl 60 item.
mats voor 1-60 mats voor 61-70RocketKoen schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:01:
[...]
Hoe kom je erbij dat de mats in ROS anders zijn?
Ze hebben juist bij deze patch alle crafting mats gelijkgetrokken ipv de 4 verschillende niveau's die er eerst waren.
hoeveel 60- items ga je nog craften denk je? ik jaag mijn 7k DE's er echt niet door denk ik hoor
@Wolf hieronder
dat gele kristalding en arcane dust dinges is nog steeds zo
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 13-03-2014 11:04 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
- Blaat
Hardware Fanaat
In principe is er nu een tweesplitsing.RocketKoen schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:01:
[...]
Crafting mats voor items van lvl 1-60 en crafting mats voor lvl 61-70. Dat is de reden dat je soms een geel kristal dinges kreeg als je een lvl 61 vond en salvagede.
lvl1-60 salvaged in een set materialen, lvl 61-70 salvaged in een andere set materialen.RocketKoen schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:01:
[...]
Ik ga nog een aantal dagen wat upgrades proberen te craften met de tears/DE's etc. die ik nog heb.
Hierna dump ik alles op de AH wat ik nog over heb.
Denk dat je straks never nooit meer een level 60 item gaat craften ;-)
Hierna dump ik alles op de AH wat ik nog over heb.
Denk dat je straks never nooit meer een level 60 item gaat craften ;-)
Verwijderd
Klopt, daarom als je ROS gaat spelen is het mijn inziens verstandig om je gold te gebuiken voor andere crafts op lvl 61-70. Nu kan je nog mooi gebruik maken van de auction house.Neelon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:02:
[...]
lvl1-60 salvaged in een set materialen, lvl 61-70 salvaged in een andere set materialen.
Als je ROS niet zou gaan spelen, had ik ook de materials niet verkocht
Potver, het begint er op te lijken dat de act1 KW zn sleutelbos niet meegenomen heeft naar zn werk... P112-114 zonder een key...
Btw ik heb diablo 3 al vanaf de release ( maar me pc trok het toen niet ) dus heb ik een tijdje op de ps3 gespeeld ( 1 charter level 60 ) aangezien ik nu een nieuwe pc heb en de uitbereiding eraan komt ben ik weer op de pc gaan spelen
Nu ben ik zeg maar nog een noobie en zie jullie het allemaal over keys hebben en na wat nagezocht op internet te hebben snap ik er geen bal van....
Zou 1 van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij een pb met uitleg te geven hoe of wat?
Nu ben ik zeg maar nog een noobie en zie jullie het allemaal over keys hebben en na wat nagezocht op internet te hebben snap ik er geen bal van....
Zou 1 van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij een pb met uitleg te geven hoe of wat?
http://www.diablowiki.net/Infernal_MachineInhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:11:
Btw ik heb diablo 3 al vanaf de release ( maar me pc trok het toen niet ) dus heb ik een tijdje op de ps3 gespeeld ( 1 charter level 60 ) aangezien ik nu een nieuwe pc heb en de uitbereiding eraan komt ben ik weer op de pc gaan spelen
Nu ben ik zeg maar nog een noobie en zie jullie het allemaal over keys hebben en na wat nagezocht op internet te hebben snap ik er geen bal van....![]()
Gaat om die craft ring. De info is wel pre-patch 2.0 maar hier hebben we het over.
Ik heb vanochtend ook een leg gevonden, helaas een 2h die geen upgrade was.
ik zou graag een nederlandstalige uitleg willenNeelon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:13:
[...]
http://www.diablowiki.net/Infernal_Machine
Gaat om die craft ring. De info is wel pre-patch 2.0 maar hier hebben we het over.
maar te veel info word het abra kadabra voor mij
Zoek op battle.net ook eens naar een blog genaamd 'Infernal Machine Event'. Daarin staat alle info over keys, machines, ubers en hellfire ringen.Inhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:11:
Nu ben ik zeg maar nog een noobie en zie jullie het allemaal over keys hebben en na wat nagezocht op internet te hebben snap ik er geen bal van....![]()
Edit nav bovenstaande opmerking: en gooi hem door Google Translate.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 13-03-2014 11:22 ]
Simpel:Inhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:20:
[...]
ik zou graag een nederlandstalige uitleg willenkan wel goed engels
In Diablo 3 (Niet RoS) zijn er 4 keywardens. Elke act heeft er een.
De keywardens in act 1-3 droppen allemaal een andere key (geen 100% kans) drie van die keys bij elkaar kan je gebruiken om bij de blacksmith een infernal machine te craften.
De plan voor deze machine dropt van de 4e keywarden, die op moment ook alle keys kan droppen. Of je koopt de plan in Act2 bij het kleine mensje vendor.
Elk zo'n device opened een portal in een gebouw achter de priest van Act1.
In elke portal zitten 2 uber bosses die je moet killen om kans te maken op een organ drop, er zijn drie portals te openen en dus ook 3 organs te vinden.
De organs kan je weer gebruiken om een hellfire ring te craften. Recipe hiervoor is te koop of dropt van Izual
Het komt erop neer dat je bij drie keywardens keys kunt farmen en bij een vierde een plan (tegenwoordig ook random keys, geloof ik). Die kan je combineren tot een Infernal Machine bij de blacksmith. Met de IM open je in één van de gebouwen in town een portal naar een realm met uber bosses. In elke realm heb je de mogelijkheid dat de bosses een specifieke organ droppen. Met drie verschillende organs kan je een hellfire ring craften (nadat je het plan gekocht hebt), een potentieel goede ring met een lading bonus xp.Inhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:20:
[...]
ik zou graag een nederlandstalige uitleg willenkan wel goed engels
Ik heb die ook hele tijd gebruikt, maar ben toch weer overgestapt naar elemental arrow. Cluster arrow is hate net iets te snel op, helemaal bij elites had ik het gevoel niets te kunnen slopen.FreqAmsterdam schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:52:
Cluster Arrow, heerlijke skill ladidadida!
[afbeelding]
@Deadsmell Oxidda
Helemaal top dit brengt wat meer duidelijkheid
dan ga ik binnekort ook maar is keys hunten
Ik gebruik Strafe met Demolition
Kost me minder moeite richten en zo.
Bevalt me voorlopig Prima tot ik wat beters tegenkom om op over te stappen
Kost me minder moeite richten en zo.
Bevalt me voorlopig Prima tot ik wat beters tegenkom om op over te stappen
Je kunt me ook toevoegen met me battlenet tag, te vinden in me onderschrift.Inhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:29:
@Deadsmell Oxidda
Overigens gaat in RoS wat veranderen.
4e Keywarden gaat een droppen. Zodat je 4 keys moet gebruiken voor een device voor lv70.
Er droppen dan ook andere organs voor een lv70 ring te craften.
Ik ben opeens 1,5 act kwijt in m'n questlog
Had act 1/2/3 gedaan voor de patch van gister met het plan om act 4 na de patch te doen voor de leg. Die dropte ook... maar na Diablo te hebben gekilled net mis ik nu dus opeens 1,5 act.

Vaag!

Vaag!
[ Voor 15% gewijzigd door London op 13-03-2014 11:33 ]
Zijn er nog 2 Handed DH met wapens uit nieuwe patch.
Of schiet dat niet echt op
nice en nogmaals heel erg bedankt voor je uitlegOxidda schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:31:
[...]
Je kunt me ook toevoegen met me battlenet tag, te vinden in me onderschrift.
Overigens gaat in RoS wat veranderen.
4e Keywarden gaat een droppen. Zodat je 4 keys moet gebruiken voor een device voor lv70.
Er droppen dan ook andere organs voor een lv70 ring te craften.
Nieuwe patch geen idee, oude patch op mijn profiel wel een aardige.Raoul.TLS schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:32:
Ik hoop dat er vanavond iets dropt.
Ik gebruik 'm in combinatie met Entangling Shot (Justice is Served). Deze twee skills hebben op twee manieren synergie met elkaar: een je genereert meer hatred, twee je slowed je enemies zodat je je cluster arrow goed kunt mikken.Oxidda schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:27:
[...]
Ik heb die ook hele tijd gebruikt, maar ben toch weer overgestapt naar elemental arrow. Cluster arrow is hate net iets te snel op, helemaal bij elites had ik het gevoel niets te kunnen slopen.
Op torment II schiet ik de meeste elites met 3-5 cluster arrow shots wel stuk. Ik vind het bijzonder prettig spelen moet ik zeggen.
Ik heb dat ook een tijdje gedaan op die manier. Dan met ballstics en shooting stars. Sowieso vind ik entangling shot nu de beste hate generator . Gebruik die nu nog.FreqAmsterdam schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:36:
[...]
Ik gebruik 'm in combinatie met Entangling Shot (Justice is Served). Deze twee skills hebben op twee manieren synergie met elkaar: een je genereert meer hatred, twee je slowed je enemies zodat je je cluster arrow goed kunt mikken.
Op torment II schiet ik de meeste elites met 3-5 cluster arrow shots wel stuk. Ik vind het bijzonder prettig spelen moet ik zeggen.
Ben alleen van ballstics overgstapt naar Cull the weak en elemental arrow en frost arrow.
Werkt aardig. Alles op torment 2 snel dood. Dit gebruik ik zegmaar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/27060562
O wat is het irritant om met mn lightning monk te bepalen of iets een upgrade is ja of nee... die paperdoll dps zegt echt geen ene hol...
2-set Inna's Mantra of 2-set Blackthorne's Battlegear...
Belangrijkste is gewoon die % elemental damage. Als dat er op zit is het al snel een damage upgradeNeelon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:42:
O wat is het irritant om met mn lightning monk te bepalen of iets een upgrade is ja of nee... die paperdoll dps zegt echt geen ene hol...
http://eu.battle.net/d3/en/item/crafting-material/Neelon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:02:
[...]
lvl1-60 salvaged in een set materialen, lvl 61-70 salvaged in een andere set materialen.
De set-pieces hebben geen elemental boosters op zich, en helaas hebben de 2 Inna's pieces een boost op een ability die ik niet kan gebruiken (Crippling Wave en Way of the 100 Fists) omdat mijn gear lightning is, anders wist ik het wel zeker.Oxidda schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:43:
[...]
Belangrijkste is gewoon die % elemental damage. Als dat er op zit is het al snel een damage upgrade
Is die 2-Hander bug nu wel of niet gefixed? In de patchnotes van gister stond er dat het gefixed werd, toen hoorde ik dat het toch niet gefixed is en er is (nog) niks te lezen op Diablofans. Uit de post(s) op Battle.net en Diablofans wordt ik ook niet wijzer.
Als ik het boven goed gelezen heb kan ik dus AL mijn huidige crafting materiaal (van DE tot...) op de AH verkopen, omdat deze met RoS niet meer bruikbaar zijn voor lvl70 crafts..toch?
Overigens gisteren ook een legendary 2hander met dramatische dps
[ Voor 9% gewijzigd door Ervig op 13-03-2014 11:55 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Dus simpel set piece is niet boeiend idd.Neelon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:48:
[...]
De set-pieces hebben geen elemental boosters op zich, en helaas hebben de 2 Inna's pieces een boost op een ability die ik niet kan gebruiken (Crippling Wave en Way of the 100 Fists) omdat mijn gear lightning is, anders wist ik het wel zeker.
Ik had even over de set piece heen gelezen my bad.
Mijn ervaring van drops van vrienden gister is dat het nog hetzelfde is als voor de patch van gisterenEricNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:50:
Is die 2-Hander bug nu wel of niet gefixed? In de patchnotes van gister stond er dat het gefixed werd, toen hoorde ik dat het toch niet gefixed is en er is (nog) niks te lezen op Diablofans. Uit de post(s) op Battle.net en Diablofans wordt ik ook niet wijzer.
Jazeker: http://eu.battle.net/d3/e...C3%B3zen-2809/hero/863371Raoul.TLS schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:32:
Alle legendaries heb ik gevonden na de patch.
Wordt trouwens het nieuwe paragon level niet meer bijgewerkt in je profile? Ik ben onderhand al paragon 43 en mijn profiel toont niks
Toont de oude Paragon levels.NL-RaVeR schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:52:
[...]
Jazeker: http://eu.battle.net/d3/e...C3%B3zen-2809/hero/863371
Alle legendaries heb ik gevonden na de patch.
Wordt trouwens het nieuwe paragon level niet meer bijgewerkt in je profile? Ik ben onderhand al paragon 43 en mijn profiel toont niks
Mogelijk, maar... het gaat om 10% elite damage bonus met de Blackthorne's 2-set tegen +509DEX en bonus healing (per second en met spirit spent) voor de Inna's 2set. Dat maakt het lastig.Oxidda schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:51:
[...]
Dus simpel set piece is niet boeiend idd.
Ik had even over de set piece heen gelezen my bad.
Of je partymember loot een Kridershot, terwijl hij zelf een betere heeft en je geluk hebtOxidda schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:41:
[...]
Ik heb dat ook een tijdje gedaan op die manier. Dan met ballstics en shooting stars. Sowieso vind ik entangling shot nu de beste hate generator . Gebruik die nu nog.
Ben alleen van ballstics overgstapt naar Cull the weak en elemental arrow en frost arrow.
Werkt aardig. Alles op torment 2 snel dood. Dit gebruik ik zegmaar: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/27060562
Ik dacht bij 1 main stat te blijven en aangezien de monk nog altijd favoriet is is de DH de andere dex variant... Aan de andere kant zijn de int classes ook erg leuk om mee te spelen, hier mist echter een melee char.
Battle.net || Strava
Elemental arrow als hathred generator? Huh?Ah die boog, nice.retlaw schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:02:
[...]
Of je partymember loot een Kridershot, terwijl hij zelf een betere heeft en je geluk hebt. Ik gebruik nu Elemental arrow als hatred generator. Was ook begonnen met frost arrow als rune. Maar door de lighting bracers alle skills naar lightning omgezet. Dit werkte gisteren best aardig. Ik ken de DH nog niet zo goed, maar het is best een leuk char.
Ik dacht bij 1 main stat te blijven en aangezien de monk nog altijd favoriet is is de DH de andere dex variant... Aan de andere kant zijn de int classes ook erg leuk om mee te spelen, hier mist echter een melee char.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Waarom heb je Ballistics?
Ik zou zeggen als je ballastics neemt sluit het dan ook een beetje aan met je skills. Ofwel iets met missles . Bijv cluster shots. Anders die passive verwisselen.TheThomas schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:32:
Heeft iemand nog tips voor mn DH? En dan met name voor mn skills?
haha moet ik wel mn profiel postenhier istie dan!
Ik gebruik zelf ook geen gloom meer vind hem niet meer zo goed, gebruik nu de rune die meer Loh geeft.
Ik gebruik ballistics inderdaad voor missiles, vooral met deze [blackfeather.
Ik heb op dit moment het volgende voor mijn DH voor ogen. Iemand tips tricks of andere dingen voor ogen?
Passive:
Blood vengeance
Cull the weak
Archery.
Active:
Entangling shot - Justice is served
Elemental Arrow - Frost Arrow
Cluster Arrow - Dazzling Arrow
Companion - Bat companion
Shadow power - Blood moon
Vault - Action shot
ben lvl 33, is dit een goeie build of snap ik er niets van?
Gister gelopen met
Bolas, elemental Arrow, cluster Arrow, preperation, shadow power en companion
Vooral elemental Arrow en cluster Arrow spreken mij aan! lekker chaotisch.
Graag suggesties en/of ideeën:)
Passive:
Blood vengeance
Cull the weak
Archery.
Active:
Vault - Action shot
Gister gelopen met
Wij hebben een paar spelers nodig voor onze clan omdat wij telkens met net te weinig mensen zijn om 2x een 4 man groep te vormen.
Interesse? wat wij doen is dagelijks xp farmen totdat RoS er is, wij doen niet aan gear farmen want wij willen de xp bonus zo goed mogelijk benutten. Gear farmen gaan wij daarna doen in RoS met volle groepen.
Interesse? wat wij doen is dagelijks xp farmen totdat RoS er is, wij doen niet aan gear farmen want wij willen de xp bonus zo goed mogelijk benutten. Gear farmen gaan wij daarna doen in RoS met volle groepen.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Omdat je level 33 bent zou ik het niet weten. Ik ga eigenlijk alleen maar uit van lv60 builds atm.mfreriks schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:08:
Ik heb op dit moment het volgende voor mijn DH voor ogen. Iemand tips tricks of andere dingen voor ogen?
Passive:
Blood vengeance
Cull the weak
Archery.
Active:
Vault - Action shot
Gister gelopen met
Maar elemental arrow of cluster arrow word wel aardig veel gebruikt ja. Zijn goeie skills.
[ Voor 5% gewijzigd door Oxidda op 13-03-2014 13:12 ]
Ik doe graag mee. Ben er vanavond zo rond 19.30. Asmodeus#2741
Welke runs doen jullie eigenlijk? CotA? Cathedral lvl 4/Weeping Hollow? Keep depths?
Welke runs doen jullie eigenlijk? CotA? Cathedral lvl 4/Weeping Hollow? Keep depths?
Ik heb wel interesse, ik ben vanaf 18:30 / 19:00 beschikbaar, ik heb een 130K buffed Wizard.Sm0k3r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:10:
Wij hebben een paar spelers nodig voor onze clan omdat wij telkens met net te weinig mensen zijn om 2x een 4 man groep te vormen.
ID: Roshnak#1244
Trouwens zojuist een preorder gedaan voor RoS. key ingevoerd. zie alleen nergens dat ik RoS prepurchased heb. klopt dat?
Heel simpel, gewoon de echte mannen clan joinenSm0k3r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:10:
Genoeg spelers...
Ik wil best joinen hoor maar heb weinig gear om veel te kunnen dpsen op de barb. De WD heeft al wat meer dus kan daar ook op joinen.Sm0k3r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:10:
Weet niet of ik heel veel online ben als in meer dan 2 avonden per week. Maar altijd leuk om samen te spelen zeg maar
En more important ik ben altijd in voor de gezelligheid dus een beetje slap geouwehoer en wat humor. Wel vrij sarcastisch ^^
[ Voor 8% gewijzigd door TiMMieJ op 13-03-2014 13:27 ]
220K dps Arcane Torrent wiz btwDeBierVampier schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:15:
Ik doe graag mee. Ben er vanavond zo rond 19.30. Asmodeus#2741
Als jullie ook een semi casual speler kunnen gebruiken dan kun je me toevoegen:Sm0k3r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:10:
Yrosma#2582
Ik was toch al van plan een clan te gaan zoeken. Wilde van het weekend toch eens rustig kijken welke clan het beste zou matchen aangezien het spelletje me toch weer aardig te pakken heeft
Oude lul en gamer for life. Alleen niet altijd even veel tijd helaas
En wat is jouw definitie van een echte man, gebaseerd op DPS zitten wij boven het gemiddelde.dx5314 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:19:
[...]
Heel simpel, gewoon de echte mannen clan joinen![]()
Genoeg spelers...
Een grote clan met alleen veel namen is niet waar ik naar op zoek was tijdens het creeeren van de clan, een lijst vol namen kan ik ook op het internet vinden
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
waar heb je de key gekocht ?mfreriks schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:19:
Trouwens zojuist een preorder gedaan voor RoS. key ingevoerd. zie alleen nergens dat ik RoS prepurchased heb. klopt dat?
na mijn weten kunnen ze je de key nog niet uitleveren atm ?
Slap ouwuhhoeren is een vereiste ja, hahahahahaha TS server adres is te vinden in de "daily message".TiMMieJ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:21:
[...]
Ik wil best joinen hoor maar heb weinig gear om veel te kunnen dpsen op de barb. De WD heeft al wat meer dus kan daar ook op joinen.
Weet niet of ik heel veel online ben als in meer dan 2 avonden per week. Maar altijd leuk om samen te spelen zeg maar.
En more important ik ben altijd in voor de gezelligheid dus een beetje slap geouwehoer en wat humor. Wel vrij sarcastisch ^^
Jij hebt mijn battletag toch? zo niet PM me maar.
Blizzard!:) kreeg wel de melding dat de key goed was. en werd bedankt voor de aankoop na invoer.Inhumanous schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:32:
[...]
waar heb je de key gekocht ?
na mijn weten kunnen ze je de key nog niet uitleveren atm ?
Kijk then im inSm0k3r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:33:
[...]
Slap ouwuhhoeren is een vereiste ja, hahahahahaha TS server adres is te vinden in de "daily message".
Jij hebt mijn battletag toch? zo niet PM me maar.
Ik zal kijken naar je tag idd volgens mij sta je in de lijst ja. Spreek je wel aan
Spelen jullie ook op HC?Sm0k3r schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:30:
[...]
En wat is jouw definitie van een echte man, gebaseerd op DPS zitten wij boven het gemiddelde.
Een grote clan met alleen veel namen is niet waar ik naar op zoek was tijdens het creeeren van de clan, een lijst vol namen kan ik ook op het internet vindenwij kennen elkaar allemaal sinds begin D3 en sommige zelfs persoonlijk, wij waren zonder een naam al eigenlijk een clan/ groep en spelen en spreken elkaar dagelijks.
Duurde bij mij ook even voor ik ROS in het overzicht terug zagmfreriks schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Blizzard!:) kreeg wel de melding dat de key goed was. en werd bedankt voor de aankoop na invoer.
PSN: LinQ-NL
Ik kan het even niet nakijken, maar het lijkt me dat je vrij veel hatred spenders hebt. Met Bat companion casten compenseer je dat misschien, maar ik heb daar mijn twijfels over. Op level 33 met Vault heb je geen Shadow Power nodig, als je blijft bewegen. Je vindt leuke gear genoeg om je toughness op niveau te krijgen. Misschien daarvoor Preparation oid nemen, dan kan je veel vaker Vaulten.mfreriks schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:08:
Passive:
Blood vengeance
Cull the weak
Archery.
Active:
Vault - Action shot
Gister gelopen met
Wat doet Blood Vengeance ook alweer?
Check mijn HC DH ook eens. De build die ik daarop heb lijkt een beetje op de jouwe en speelt erg lekker.
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik heb vrij veel succes met craftables zoals de Hallowed Scepter en de Blood Magic Blade.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:43:
Wat zou op dit moment het beste 1 H weapon zijn voor een wizard, qua damage en stats?
Op mijn Wiz zit nu een aardige scepter. Ik wil alleen een goede BMB craften met socket en int omdat die physical dmg beter schaalt met mijn offhand en boots.
Inderdaad een aardige hatred spender. daarom heb ik ook op de entangling shot de extra hatred staan:) en heb ik: Blood Vengeance geeft 25 extra hatred en geeft je hatred met health globes!Deadsmell schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:42:
[...]
Ik kan het even niet nakijken, maar het lijkt me dat je vrij veel hatred spenders hebt. Met Bat companion casten compenseer je dat misschien, maar ik heb daar mijn twijfels over. Op level 33 met Vault heb je geen Shadow Power nodig, als je blijft bewegen. Je vindt leuke gear genoeg om je toughness op niveau te krijgen. Misschien daarvoor Preparation oid nemen, dan kan je veel vaker Vaulten.
Wat doet Blood Vengeance ook alweer?
Check mijn HC DH ook eens. De build die ik daarop heb lijkt een beetje op de jouwe en speelt erg lekker.
[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 13-03-2014 13:49 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]