http://eu.battle.net/d3/e...ited-time-only-03-03-2014
Tot release expansion 50% bonus exp.
Let the Grind Begin.
Let the Grind Begin.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ligt het aan mij of werkt de link niet? Krijg gewoon de frontpage.Umbrah schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:31:
http://eu.battle.net/d3/e...ited-time-only-03-03-2014
Let the Grind Begin.
Hmmmm ja, link is dodo. IIG 50% gratis exp tot release:EnigmaNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:42:
[...]
Ligt het aan mij of werkt de link niet? Krijg gewoon de frontpage.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[ Voor 4% gewijzigd door simons op 03-03-2014 22:21 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Origin: l-MakroN-l
Je zit er inmiddels insweebee schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:27:
ìk probeer me nu al 3 keer aan te melden bij de tweakers comm. maar ik word telkens geweigerd? Wiebsel#2564
Gewoon nogmaals proberen - soms is de queue gewoon volMakron schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:43:
Ja er is een probleem met je aanmelden merk ik ook. Als iemand me wil aanmelden heel graagMakron#2566
Dat klopt > echter vanaf RoS is de basis level van de gems die droppen de Marquise gem. Als dat lvl de nieuwe standaard wordt dan zullen de lagere level gems minder aantrekkelijk worden.The Chosen One schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:38:
Goud heeft niet meer zoveel waarde (straks). Gems meer.
Dat is een ding wat zeker iscaspervc schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:46:
Lekker!! FF snel paragons knallen
Ben vandaag van 37 naar 47 gegeaan. Heerlijk gerend, leuke items gevonden (Tal's Source en Ammy, Skorn) dus helemaal blij. Tnx medetweakertjes! Zo samen in een clan geeft toch een extra speeldimentie ook.
[ Voor 86% gewijzigd door Vidra op 03-03-2014 23:11 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik heb van die de level 52 variant of iets hoger, dat wapen is echt super super fijn, hoop dat ik hem nog een keer krijg!
*zucht*
Heb je dat getest of is dat een aanname?simons schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:20:
Mira doet nu +/- 18 ml exp. op t6
Met pool of reflection +/- 22 ml exp.
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2014 07:38 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 04-03-2014 07:53 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zodat je er twee kan gebruiken bedoel je? Denk niet dat dat kan, het item is unique-equipped namelijk.WeAreLegion schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:22:
[...]
Ik heb van die de level 52 variant of iets hoger, dat wapen is echt super super fijn, hoop dat ik hem nog een keer krijg!
Of voor zijn crusader 😃.Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 07:52:
[...]
Zodat je er twee kan gebruiken bedoel je? Denk niet dat dat kan, het item is unique-equipped namelijk.
Heb er ook eentje, maar dan op HCSchaapje_BlaaT schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:03:
Wow, ik vond net onderstaand wapen en dat ding is een aanrader
Elke 2 seconden of zo die proc die de monsters een stevige klap damage verkoopt en bovendien als bonus een stevige debuff op de monsters die nog staan. Nu nog attack speed en lightning damage op mijn items zien te vinden dan is het helemaal feest
![]()
[afbeelding]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
hardcore hier. sc is niet mijn ding. het enige waar ik van baal is dat ik weer moet strijden voor mijn plek in diabloprogress als die site weer up to date word.kwakke01 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:37:
[...]
Heb er ook eentje, maar dan op HCspeelt idd erg lekker, daarnaast eergister een coole belt gevonden die voorlopig niet meer afgaat http://eu.battle.net/d3/e...Kwakke-2365/hero/16075262
spelen er nog meer mensen op HC? Heb het idee dat de meeste GoTters toch op SC zitten
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
MF is na de patch vrijwel nutteloos. 100%MF = 10% meer kans op legendaries. Verder heeft MF volgens mij alleen nog maar invloed op de kwantiteit van drops, niet de kwaliteit van drops (rolls).Flghter1982 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:49:
heeft iemand anders ook het idee dat Magic find niet meer werkt?
als ik rondren op torment 1 met een 300% mf character voor 1 a 2 uur heb ik het idee dat ik absoluut niets meer vindt dan als ik met een character met 0% magic find rondloop. ook stat roll wise niet beter.
beetje vaag.
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Kan je dat ergens mee onderbouwen? Want dat zou een complete omschakeling zijn van hoe het eerst werkte.Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:54:
[...]
MF is na de patch vrijwel nutteloos. 100%MF = 10% meer kans op legendaries. Verder heeft MF volgens mij alleen nog maar invloed op de kwantiteit van drops, niet de kwaliteit van drops (rolls).
Klopt, zie onderstaand:Deadsmell schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:00:
[...]
Kan je dat ergens mee onderbouwen? Want dat zou een complete omschakeling zijn van hoe het eerst werkte.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 48% gewijzigd door Ervig op 04-03-2014 09:50 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Waarom zou je de belt niet bewaren? Je kunt gevonden items na de patch toch niet meer verkopen op de AH..Anno schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:46:
Ik heb gisteren een legendary belt gevonden met 5% AS, circa 300 VIT, circa 300 DEX, 5% DMG elites en 90 ARC RES.
Is het de moeite waard om deze te bewaren en de 90 ARC RES te rerollen in de hoop op ALL RES. Eventueel kan ik ook ARC RES gaan stacken als ik meer gear vind met ARC RES. Maar het liefst wil ik natuurlijk af van OWA.
De meeste GoTers spelen wel SC, maar zijn wel een aantal die ook HC spelen waaronder ik, gisteren een wiz naar 60 gebracht en met de gear van mijn WD plus nog wat gear uit stash/nieuw gevonden al een leuke wiz kunnen maken. Denk dat ik bij de arcane torrent build blijf, maar moet nog even kijken of ik hem wat cold skills geef of dat ik de huidige build blijf houden.kwakke01 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:37:
[...]
spelen er nog meer mensen op HC? Heb het idee dat de meeste GoTters toch op SC zitten
Movies: letterboxd
Ik heb gisteren op Lvl 60 een plan gevonden voor een lvl 21 set. Dus ja.Ervig schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:48:
@Anno, mooie belt, maar ik denk dat je over 3 weken gegarandeerd iets beters gaat vinden (tenminste als je RoS gaat spelen natuurlijk).
[ninja'd]
Weet iemand of het mogelijk is om een low-level plan als Cain's Fate te vinden met een lvl 60 in 2.01 ? Vroeger dropte deze alleen rond een bepaald mob level, maar nu monsters meeschalen met jouw level ben ik benieuwd hoe dit nu gaat.
Toevallig kreeg ik die drop gisteravond nog. Dus ja, in ieder geval Cain's Fate dropt ook op lvl 60. Zal voor de rest ook wel gelden.Weet iemand of het mogelijk is om een low-level plan als Cain's Fate te vinden met een lvl 60 in 2.01 ? Vroeger dropte deze alleen rond een bepaald mob level, maar nu monsters meeschalen met jouw level ben ik benieuwd hoe dit nu gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door aeterno op 04-03-2014 10:00 ]
Heb op lvl 60 denk ik al iets van 5 legendary plans gevonden en 3 set item plans, allemaal voor lvl 30 en lager.. Snap eigenlijk niet waarom er geen lvl 60 plans droppen (T1-T4)?Ervig schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:48:
@Anno, mooie belt, maar ik denk dat je over 3 weken gegarandeerd iets beters gaat vinden (tenminste als je RoS gaat spelen natuurlijk).
[ninja'd]
Weet iemand of het mogelijk is om een low-level plan als Cain's Fate te vinden met een lvl 60 in 2.01 ? Vroeger dropte deze alleen rond een bepaald mob level, maar nu monsters meeschalen met jouw level ben ik benieuwd hoe dit nu gaat.
Hardware Fanaat
Als ik de D3 item website moet geloven gaat er ook een lvl70 versie van deze set komen. Ik geloof alleen wel dat dat een aparte plan drop wordt.aeterno schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:59:
[...]
Toevallig kreeg ik die drop gisteravond nog. Dus ja, in ieder geval Cain's Fate dropt ook op lvl 60. Zal voor de rest ook wel gelden.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
"The plug thing! It's not plugged!!!"
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Je kan dingen die je vindt wel traden. Zolang degene waar je mee wilt traden in de game zat op het moment dat je de drop kreeg.Rann schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:15:
Ergens vind ik het jammer dat je niet meer kan traden... Ik zou graag wat items willen craften voor vrienden van me maar helaas, of als ik een item vind die ik niet kan gebruiken, maar een vriend wel. Zou mooi zijn dat je wel kan traden met mensen die een x tijd al je vriend zijn of iets dergelijks.. maar who knows what the future bring..
Verwijderd
...take on the world!
Ik zal vanavond ook weer eens op HC inloggen, kijken hoe dat nu isdesjaak909 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:50:
[...]
De meeste GoTers spelen wel SC, maar zijn wel een aantal die ook HC spelen waaronder ik, gisteren een wiz naar 60 gebracht en met de gear van mijn WD plus nog wat gear uit stash/nieuw gevonden al een leuke wiz kunnen maken. Denk dat ik bij de arcane torrent build blijf, maar moet nog even kijken of ik hem wat cold skills geef of dat ik de huidige build blijf houden.
http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/35938888
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Kwaliteit blijft hetzelfde, kwantiteit gaat omhoog naarmate je een hoger Torment level speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:27:
Heeft er iemand een idee als er op lagere T dif. ook minder goede items droppen of kan je op T1 dezelfde items gedropt krijgen en stats dan op T6 ?
De mystic is alleen maar beschikbaar in RoS, niet in de vanilla D3 versie.Anno schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:54:
Bedankt voor de antwoorden, ik dacht dat de Mystic niet beschikbaar zou worden zonder ROS. Ik blijf voorlopig nog vanilla tot mijn Final Fantasy XIV ARR subscription verloopt (nog 50 dagen ongeveer).
[ Voor 24% gewijzigd door MatHack op 04-03-2014 10:38 ]
There's no place like 127.0.0.1
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Het is precies andersom, MF heeft geen invloed op de kwaliteit maar op de kwantiteit. Kijk maar bij de tooltip van de Torment slider in het setup menu..MatHack schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:35:
[...]
De mystic is alleen maar beschikbaar in RoS, niet in de vanilla D3 versie.
Tevens zou het dan alsnog niet uitmaken, Arc Res is een secondary stat en All Res is een primary stat, en je kunt een secondary stat niet naar een primary stat rollen voor zover ik weet.
Over MF: de functionaliteit is niet aangepast, MF heeft alleen invloed op de kwaliteit van de items die droppen, niet of de items wel/niet droppen (aka de kwantiteit). Een hogere Torment heeft dus alleen invloed op de kwaliteit, niet op de kwantiteit. Volgens mij kun je op T1 wel net zulke stats rollen als op T6. De kans op legendary/rare is alleen hoger op T6.
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat noemen we nou "Powerlevelen"Leetah schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:06:
Het ging gisteren ineens heel snel voor mijn Wizard. G4L gejoined en ben op sleeptouw genomen door Sm0k3r en... jaaa sorry ben wat namen kwijt, monkey? en nog 2Ben van lvl 56 naar paragon lvl 26 of 27 ofzo gegaan. Echt super hoor!
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Een roze gem?Sm0k3r schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:38:
Ruby in helm werkt nu wel, dus roze kan eruit en rood erin voor XP.
Zonet dat stukje gelezen dat hier boven gelinkt wordt. Klopt helemaal. In de blue post werd gemeld dat je mf 100% van toepassing is op blues, 30% op rares, 10% op legs. Dus als je 300% mf op je gear hebt, dan heb je effectief 300/90/30.Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:43:
[...]
Het is precies andersom, MF heeft geen invloed op de kwaliteit maar op de kwantiteit. Kijk maar bij de tooltip van de Torment slider in het setup menu..
Of ik heb het helemaal mis, dan hoor ik het graag
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 04-03-2014 10:52 ]
Hardware Fanaat
Niet weer deze discussie. Eens in de 3 maanden ofzo komt dat ook weer terug.Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:43:
[...]
Het is precies andersom, MF heeft geen invloed op de kwaliteit maar op de kwantiteit. Kijk maar bij de tooltip van de Torment slider in het setup menu..
Of ik heb het helemaal mis, dan hoor ik het graag
[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 04-03-2014 11:06 ]
Goeie post Wolf, ik begrijp het nu zelfs.Wolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:53:
Niet weer deze discussie. Eens in de 3 maanden ofzo komt dat ook weer terug.
Voor eens en voor altijd:
Het aantal items dat dropt uit een monster wordt niet beinvloed door MF. Een monster dropt als hij sterft een vast aantal items (voorheen wel afhankelijk van het ingestelde monster power level).
[...]
Ik hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is.
No0o0o0o0o0oooooo, net nu ik het begreep klopt het niet...Deadsmell schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:55:
Wat je zegt klopt niet, je haalt nu 1.0.8 en 2.0.1 door elkaar. Lees die blue post maar die hierboven gelinkt wordt.
[ Voor 42% gewijzigd door Grin op 04-03-2014 10:57 ]
Hardware Fanaat
De manier waarop het werkt is niet veranderd, alleen hoeveel effect het heeft is gewijzigd.Deadsmell schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:55:
Wat je zegt klopt niet, je haalt nu 1.0.8 en 2.0.1 door elkaar. Lees die blue post maar die hierboven gelinkt wordt.
[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 04-03-2014 11:05 ]
Hmm zouden de ringen dan ook inmiddels gefixed zijn ?Sm0k3r schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:38:
Ruby in helm werkt nu wel, dus roze kan eruit en rood erin voor XP.
Misschien een idee om dit in de topicstart op te nemen, ik zal het voorstellen aan Vidra. Lijkt me ook beter voor je bloeddrukWolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:53:
[...]
Niet weer deze discussie. Eens in de 3 maanden ofzo komt dat ook weer terug.
Voor eens en voor altijd:
Het aantal items dat dropt uit een monster wordt niet beinvloed door MF. Een monster dropt als hij sterft een vast aantal items (voorheen wel afhankelijk van het ingestelde monster power level).
Waar magic find WEL invloed op heeft, is de kans op het aantal statrolls. In dit geval heb je altijd de volgende keuzes:
- Wit item
- 2 stats (blauw item)
- 4 stats (geel item)
- 5 stats (geel item)
- 6 stats (geel item)
- Legendary/Set item
Als de kans op een 6 stat item normaal gesproken 20% is, dan wordt dat 40% met 100% magic find (niet realistisch maar for the sake of the argument).
Helaas is het zo dat sinds 2.01 het effect van magic find is generft. Dus de "kans increase" op 2 stat items is nog steeds 100% maar alles daarboven is het minder. Tot 10% op legendaries. Dat betekent dat als je normaal gesproken een 1% kans op een legendary hebt bij een item drop en je hebt 300%mf, dan wordt de kans dat een legendary dropt niet 4% maar 1,3%.
Dus in theorie zal je met hoge MF meer blauwe/gele items en legendaries vinden, maar dat is niet omdat er meer items droppen, dit gaat ten koste van witte items. Dit komt doordat de kans op hogere kwaliteit PER ITEM is verhoogd.
Ik hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is.
Skeleton king runs?Oxidda schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:10:
Wat is nou een goede manier om XP en items te farmen in 2.0.1 ? Voor XP las ik al die Mira runs maar geld dat ook voor drops?
Je bedoeltRocketKoen schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Skeleton king runs?
Quest progress resetten, skeleton king killen voor verzekerde legendary, rinse, repeat.
Al vind ik zelf een hoop legendary's door gewoon alle houten tonnetjes enzo te slopen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben dus niet helemaal zeker of als je het op normal nu doet je ook alle waypoints op Torment weer hebt of master dit was in het verleden namelijk niet zo, inmiddels dus gewijzigd ?Bokkie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:24:
Speed run acts doe je op normal, heeft op dit moment niet heel veel invloed, 90 minuten moet je makkelijk kunnen halen op een speedrun als je je build en gear erop aanpast.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.ShadowBumble schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:26:
[...]
Ik ben dus niet helemaal zeker of als je het op normal nu doet je ook alle waypoints op Torment weer hebt of master dit was in het verleden namelijk niet zo, inmiddels dus gewijzigd ?
Paars dan, tjonge jonge jonge, het werkt iig.Grin schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:49:
[...]
Een roze gem?Waar haal jij roze vandaan? Is dat een mix van ruby en diamond?
- Je hebt groen, i.e. een emerald;
- Je hebt rood, i.e. een ruby;
- Je hebt geel, i.e. een topaz;
- Je hebt paars, i.e. een amethyst;
- Je hebt wit, i.e. een diamond.
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Sm0k3r op 04-03-2014 11:39 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Notlupus op 04-03-2014 11:40 ]
Dat je er ook op reageert johSm0k3r schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:36:
[...]
Paars dan, tjonge jonge jonge, het werkt iig.![]()
Ringen heb ik niet kunnen testen want ik heb geen HF ring meer.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik snap wel dat het zo werkt maar er kunnen eventueel best wel wat risico's aanzittenBokkie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:35:
[...]
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.
Ik heb gisteravond een quest reset gedaan voor het eerst, Speedrun timing is gebasseerd op de tijd om iemand door alle quests heen te rushen pre 2.0.1.
Voornaamste reden om het te doen zou de guaranteed legendary van SK zijn, dus wil je zo snel mogelijk door de rest van de game heen, Alles wat je extra vind is meegenomen.
Zelf zie ik er het nut niet van in eigenlijk, tenzij ze het niet fixen. Als je de waypoints inderdaad niet krijgt op torment als je op normal speelt is het een redelijke afweging.
Maar imho is het wel een goede afwisseling voor de Mira/Lieutenant Vachem runs. Zeker met de 50% bonus kan het ook vermakelijk zijn gewoon lekker door de game knallen ipv steeds moeten in en uitloggen
waar heb je het gekocht? moet mijne ook nog doenRaoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:37:
net reaper of Souls Digitaal gekocht.
Wilde wachten tot een aanbieding maar tja ach who cares.
28 euro zoveel voor betaald.
Lekker aan mezelf gegeven als gift
Ja ben ook wel benieuwd, goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is €30,-ghostsand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:39:
[...]
waar heb je het gekocht? moet mijne ook nog doen
28 valt nog redelijk mee, ben nu al helemaal eraan verslingert. Van de week gekocht voor 15 euro bij GameMania, zit nu in Act 2 en wil nu al RoSghostsand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:39:
[...]
waar heb je het gekocht? moet mijne ook nog doen
krijg je dan niet het US versie IPV EU?Raoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:43:
gewoon https://eu.battle.net/
Account aanmaken en zeggen dat je in de states woont
En hem aan je zelf als gift geven
Klaar is kees
Sorry Sm0k3rSm0k3r schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:36:
[...]
Paars dan, tjonge jonge jonge, het werkt iig.![]()
Ringen heb ik niet kunnen testen want ik heb geen HF ring meer.
edit: de "echte" mierenneuker zou violet zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door Grin op 04-03-2014 11:47 ]
[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 04-03-2014 11:46 ]
De roll is al bepaald op het moment dat hij dropt als het goed is.Bernd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:47:
Pff leuk opzich dat loot 2.0 maar heb nu drie twohanded legendaries gevonden die opzich leuk voor m'n barb zouden kunnen zijn, ware het niet dat er 700 int op staat
Heeft het zin om die dan pas met m'n barb te identifyen zodat er strength op gerolled wordt of werkt dat niet?
Das vreemd was het niet zo dat je main stats rolde van het character waarmee je het vond in loot 2.0 ? misschien verkeerde aanname tho not sureBernd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:47:
Pff leuk opzich dat loot 2.0 maar heb nu drie twohanded legendaries gevonden die opzich leuk voor m'n barb zouden kunnen zijn, ware het niet dat er 700 int op staat
Heeft het zin om die dan pas met m'n barb te identifyen zodat er strength op gerolled wordt of werkt dat niet?
ik lees net wel dat je 10 uur later pas kan spelen als je US versie hebtRaoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:47:
mooi mailtje ontvangen van je heb $39,99 betaald![]()
En mail ontvangen met code Mijn zoontje heeft mij het spel als geschenk gegeven .
Mooi voor Vaderdag Thx son !
Als je moet werken de hele dag is dat denk ik geen probleem. Anders is het naar en lees je hier al alle verhalen.ghostsand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:49:
[...]
ik lees net wel dat je 10 uur later pas kan spelen als je US versie hebt
Geen zorgen de Eu kan je ook de eerst 12 uur niet spelen hoor ( referreerd aan D3 launch night )ghostsand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:49:
[...]
ik lees net wel dat je 10 uur later pas kan spelen als je US versie hebt
ShadowBumble schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Geen zorgen de Eu kan je ook de eerst 12 uur niet spelen hoor ( referreerd aan D3 launch night )
Hoet niet, maar de kans is wel groter.ShadowBumble schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:49:
[...]
Das vreemd was het niet zo dat je main stats rolde van het character waarmee je het vond in loot 2.0 ? misschien verkeerde aanname tho not sure
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
nee toch we gaan niet weer die error 37 krijgen zoals d3 launchShadowBumble schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Geen zorgen de Eu kan je ook de eerst 12 uur niet spelen hoor ( referreerd aan D3 launch night )
Vreemd, alle items (legendaries) die ik sinds de patch gevonden heb hebben allemaal dex of vit (ik speel DH). Heb wel een keer een legendary wizard hat gevondenRocketKoen schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:52:
[...]
Hoet niet, maar de kans is wel groter.
Zo heb ik ondertussen op mijn Wizard 3x een nailbiter gevonden. 2x met INT erop maar ook 1 met STR en VIT.
Trip down memorylane :ghostsand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:53:
[...]
nee toch we gaan niet weer die error 37 krijgen zoals d3 launchzie het success kid alweer terug komen
Hardware Fanaat
Nee. De launchdatum is op beide regionen hetzelfde alleen de US loopt qua tijdzone achter.Raoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:54:
Ik dacht dat de US als eerst gereleased werd en later EU
hahaha die ja, naar iedereen gestuurd die diablo 3 wilde spelen maar niet op kwam toen
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq