• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Bokkie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.

Ik heb gisteravond een quest reset gedaan voor het eerst, Speedrun timing is gebasseerd op de tijd om iemand door alle quests heen te rushen pre 2.0.1.

Voornaamste reden om het te doen zou de guaranteed legendary van SK zijn, dus wil je zo snel mogelijk door de rest van de game heen, Alles wat je extra vind is meegenomen.

Zelf zie ik er het nut niet van in eigenlijk, tenzij ze het niet fixen. Als je de waypoints inderdaad niet krijgt op torment als je op normal speelt is het een redelijke afweging.

Maar imho is het wel een goede afwisseling voor de Mira/Lieutenant Vachem runs. Zeker met de 50% bonus kan het ook vermakelijk zijn gewoon lekker door de game knallen ipv steeds moeten in en uitloggen
Yup.

Maar je kunt dus de rest van je qs op normal complete om weer SK te killen?

Ik denk dat ik het dan maar hou bij old fashion grind. Wil toch nog act 2 keys hebben ga wel even op die toer door.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Nog maar net weer begonnen met D3.

Wat moet ik eigenlijk nu met al men oude legendaries en set items? ze verkopen niet echt op de AH, maar kan ze toch moeilijk gaan bijhouden....en nu al die nieuwe items gaan droppen ;-)

<GoT> Brain3#2873

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:25
Brain3 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:01:
Nog maar net weer begonnen met D3.

Wat moet ik eigenlijk nu met al men oude legendaries en set items? ze verkopen niet echt op de AH, maar kan ze toch moeilijk gaan bijhouden....en nu al die nieuwe items gaan droppen ;-)
Sja, ik heb ze geprobeerd voor heel weinig te slijten op de AH. Als dat niet lukt weggeven aan vrienden/clanmembers. Als die ze ook niet willen hebben: salvage of vendor.. :P

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Denk dat je ze het beste kunt salvagen. Die mats worden nog wel handig straks.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-12 02:04
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Sja, ik heb ze geprobeerd voor heel weinig te slijten op de AH. Als dat niet lukt weggeven aan vrienden/clanmembers. Als die ze ook niet willen hebben: salvage of vendor.. :P
Je maten in het spel willen het ook wel hebben als het bagger is. Die kunnen het zelf ook nog Salvagen ;)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

Heeft er iemand toevallig nog WIZ gear over? Ik heb alles verkocht voor 2.0 (behalve Stormcrow) maar wil hem nu oppakken.

Dacht wat spul van de AH te regelen, maar helaas, MAC gebruikers kunnen noooooooit meer op de AH (althans, tot er ooit een fix komt).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12 12:53
Sm0k3r schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Dat noemen we nou "Powerlevelen" ;)
Dat heet "Pina"-Power-levelen :P

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Hedster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Dat heet "Pina"-Power-levelen :P
Gij patsert!

Terug onder je steen jij. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Overigens bij deze ook een request om de Tweakers community te joinen, battletag is Frogstar#2151

Frogstar#2151

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Hoppa gisteren NET voor het uitloggen (was aan het TPen) killed maatje van mij een mob dropt er een legend zwaard. Ik kijk naar hoe hij er uit ziet en ja hoor!!! dikke thunderfurry legend. Goede rolls met goede damige.

Nu kijken of ik full lightning build ga. heb nu buffed in game 300k DPS en 550K toughness clear met gemak Tormend 4-5 met deze gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KUBUS-2382/hero/35645682

Ben echt mega blij

Verwijderd

Klein vraagje:

Vachem zou generfed zijn ?

2de vraagje:

Enkele WD hier die eventueel hun build willen sharen ?

Verwijderd

bulefy schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:35:
Hoppa gisteren NET voor het uitloggen (was aan het TPen) killed maatje van mij een mob dropt er een legend zwaard. Ik kijk naar hoe hij er uit ziet en ja hoor!!! dikke thunderfurry legend. Goede rolls met goede damige.

Nu kijken of ik full lightning build ga. heb nu buffed in game 300k DPS en 550K toughness clear met gemak Tormend 4-5 met deze gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KUBUS-2382/hero/35645682

Ben echt mega blij
Droppen die ergens speciaal of gewoon random ? want die zijn echt wel nice !!!
Gratz btw ;)

• bulefy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:42:
[...]

Droppen die ergens speciaal of gewoon random ? want die zijn echt wel nice !!!
Gratz btw ;)
Is gewoon random drop ik zat act 3 Tormend 3 en toen dropte hij maar rolls zijn echt goed!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
hebben mensen al item level 70 of hoger gevonden ?

<GOT>DrOPje #2516

Verwijderd

bulefy schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:44:
[...]

Is gewoon random drop ik zat act 3 Tormend 3 en toen dropte hij maar rolls zijn echt goed!
dat zie ik dat die roll nice is !.

straks eens voor farmen hopelijk krijg ik ook een nice wapen want ik kan wel wat upgrades gebruiken :D

Verwijderd

Het hangt toch allemaal van een flinke dosis geluk af. Heb je een keer een mooie drop, vallen de stats tegen. Ben niet gemaakt voor luck in game ;)

Dan maar IRL

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-12 19:21
Raoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:45:
hebben mensen al item level 70 of hoger gevonden ?
die droppen pas als RoS uit is, staat er als je difficulty kiest

D3 Profile

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ShadowBumble schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:39:
[...]

Ik snap wel dat het zo werkt maar er kunnen eventueel best wel wat risico's aanzitten :+

- Als je met een speedrun op Normal niet de waypoints krijgt op alle andere difficulties zal je dus iedere difficulty opnieuw moeten spelen voor de waypoints

- Als je dat dus moet doen zal je eerst heel diablo tig keer moeten "uitspelen" alvorens je straks aan RoS kan beginnen ( aanname dat je voor ACT5 eerst ACT4 gecleared moet hebben )

- Gaat adventure mode ( De farm mode ) zeg maar uit dat je alle waypoints hebt ? Zo nee zie punt 1 en 2.

En zo kunnen we nog even doorgaan. Het zijn risico's die niet eens zo onrealistisch zijn omdat het in het verleden ook zo werkte en dan levert die Quick SK Legendary die straks in RoS waardeloos is eigenlijk alleen maar ellende op om straks RoS goed te kunnen spelen.
Ach een speedrun op torment 1 duurt ook niet zo heel lang hoor, ipv alles killen race je dan gewoon door de quests heen, moet echt wel lukken in 3 weken :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
Wat is Max item level wat nu dus kan droppen
als je kijkt naar item level 71 en zo dan lijken de dingen die nu droppen flut
ghostsand schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:49:
[...]

die droppen pas als RoS uit is, staat er als je difficulty kiest

<GOT>DrOPje #2516

• Grimmie187
Raoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:54:

[...]
Volgens mij gewoon ilvl 63 net als voor de patch? Denk verder dat de ilvl 64-70 blues die straks droppen bij de uitbreiding al beter zullen zijn dan de huidige legendaries.. (Dat gebeurt tenminste bij de WoW uitbreidingen ook iedere keer)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoppa! Skeleton King gekilled op hardcore/normal. Leuk dropje. :)

http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/26067248
(zie quiver) ;)

Je hebt er alleen niet zoveel aan in vergelijking met eerder maar toch.

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 04-03-2014 13:03 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• ghostsand
  • Laatst online: 27-12 19:21
Raoul.TLS schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:54:

[...]
ze zijn idd slechter dan wat er gaat dropen, maar je hebt het wel over items van lvl 61+ en dat 10 lvls moeten toch verschil maken in gear en sinds monsters met je lvl meegaan zal je het ook nodig hebben op max level.

D3 Profile

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-12 11:27

Ryan1981

Je ne sais pas

Wat ik nu regelmatig heb is dat ik items (lager dan level 60 of level 60) krijg die locked zijn omdat ik het benodigde level niet heb, maar dit slaat natuurlijk nergens op want ik ben een level 60 wizard met paragon 90. Zal wel een bug zijn. Ook vraag ik me af of de smart loot geen rekening houd met je follower. Het zwaard dat ik heb is namelijk gerold met strength, en ik speelde op dat moment met mijn templar.

Ik zag ook ergens voorbij komen dat die 50 % bovenop de 1600 komt en dus 1650 moet zijn, maar is het niet een multiplier en dus 2400 (1600 + 800)?

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 04-03-2014 13:16 ]

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Hier ook een request om de Tweakers clan/community in D3 te joinen, ik heb nog veel te leren :+. Tumbler#2861

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ryan1981 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:15:
Wat ik nu regelmatig heb is dat ik items (lager dan level 60 of level 60) krijg die locked zijn omdat ik het benodigde level niet heb, maar dit slaat natuurlijk nergens op want ik ben een level 60 wizard met paragon 90. Zal wel een bug zijn. Ook vraag ik me af of de smart loot geen rekening houd met je follower. Het zwaard dat ik heb is namelijk gerold met strength, en ik speelde op dat moment met mijn templar.

Ik zag ook ergens voorbij komen dat die 50 % bovenop de 1600 komt en dus 1650 moet zijn, maar is het niet een multiplier en dus 2400 (1600 + 800)?
Dat is een bug die items zijn level 61, dat kan je zien als je een item linkt in de chat (maakt niet uit wat voor chat je gebruikt) dan zie je in eens level 61 staan :)

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

WeAreLegion schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Dat is een bug die items zijn level 61, dat kan je zien als je een item linkt in de chat (maakt niet uit wat voor chat je gebruikt) dan zie je in eens level 61 staan :)
Ah OK, nouja heb er nog geen gehad die echt een upgrade was dus das OK :P

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:41:

2de vraagje:

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#jgdUfQ!fbW!YZcabb

Werkt in mijn geval tot op T5 :)
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340

DPS 392 K
Toughness 840
Healing 1950

Apsie's profiel

• Tumbler
Waar kan ik trouwens goede builds vinden(skills + items)? Ik kan niet zo snel iets handigs vinden.

• Blaat
Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:28:
Waar kan ik trouwens goede builds vinden(skills + items)? Ik kan niet zo snel iets handigs vinden.
Waarom exprimenteer je zelf niet wat? :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 21:24

Pater

Terry Tate

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:41:
2de vraagje:

No problem! Bij deze mijn WD Build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623

Ik merkte dat ik op Torment 3 nog best last had van de boss packs, die haalde mijn WD best makkelijk onderuit. Dus ik heb nu meer gefocused op toughness en op LoH. Gisteren een goede amulet daarvoor gevonden. Ik heb nu 1.299 LoH en dit in combinatie met mijn Leeching Dogs (die 100% van mijn LoH hebben) krijg ik snel leven terug. Dus ik heb circa 30k dmg moet inleveren (nu 170k), maar ik kan nu gewoon tanken. Erg handig voor mijn maatjes, want ik trek nu alle bosses aan en ik kan gewoon blijven staan zonder dood te gaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623

Overigens zie ik dat de Paragon levels en damage nog niet verwerkt zijn!

De spell Spirit Barrage icm Rush of Essence werkt heel erg goed! Mijn grote euvel met mijn build was dat ik altijd rammend hard door mijn mana heen ging. Maar een paar keer Spirit Barrage casten zorgt ervoor dat ik daar geen last meer van heb! :).

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Verwijderd

zit momenteel maar op T2. Met 100k dps :( vindt maar geen upgrades

• Tumbler
Wolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:28:
[...]

Waarom exprimenteer je zelf niet wat? :)
Ik ben pas weer opnieuw begonnen en ben nog redelijk noob, mijn level 1 t/m 58 heb ik gedaan zonder dat ik eigenlijk iets van het spel af wist. Nu ik eens hier aan het kijken ben ziet het er toch wel leuker uit als je wat van het spel af weet.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10
Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:28:
Met wat voor karakter speel je?

Apsie's profiel

• Tumbler
Apsie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Met wat voor karakter speel je?
Wizard, heb op dit moment een wand die extra fire damage heeft(ongeveer 600, mijn wand heeft een normale damage van 1237). Weet niet of dat nog nuttige info is?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Ik ben pas weer opnieuw begonnen en ben nog redelijk noob, mijn level 1 t/m 58 heb ik gedaan zonder dat ik eigenlijk iets van het spel af wist. Nu ik eens hier aan het kijken ben ziet het er toch wel leuker uit als je wat van het spel af weet.
Zag teovallig gisteren een goed topic over builds maken in het us wizard forum
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11882388578

Op zich goeie read met uitleg over hoe je gebruik kan maken van synergies

• Tumbler
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tumbler-2861/hero/2859962
Dit is wat ik nu heb, alleen het loopt een stukje achter denk ik. Ik ben net paragon 6 geworden.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:35:
Dit is wat ik nu heb, alleen het loopt een stukje achter denk ik. Ik ben net paragon 6 geworden.
Ik kan kijken wat ik nog aan tradable gear in mijn stash hebt als je interesse hebt.
Add me vanavond anders maar even Saranbaatar#1668

ben vanaf ongeveer 18:00 online denk ik tussendoor ook afk voor wat hsuidoudelijk geneuzel

edit:Tevens probeer de patterns voor bracers en gloves te vinden zodat je die kan craften

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 04-03-2014 13:40 ]

• Blaat
Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:35:
Ik zie gigantisch veel dingen die niet goed zijn aan je items.

Het beste is denk ik als je een teamspeak joint van ofwel Sm0k3r of Vidra waar je "live" geholpen kan worden.

Om je alles te vertellen op GoT is iets te veel typwerk.

• Tumbler
Wolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Het beste is denk ik als je een teamspeak joint van ofwel Sm0k3r of Vidra waar je "live" geholpen kan worden.

:X. Ik kom straks eens kijken op de teamspeak, ik ben nog ontzettend noob in dit spel. Ik ga eerst eens de guide volgen die ik kreeg, zodat ik mijn skills goed kan zetten.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:42:
[...]

:X. Ik kom straks eens kijken op de teamspeak, ik ben nog ontzettend noob in dit spel. Ik ga eerst eens de guide volgen die ik kreeg, zodat ik mijn skills goed kan zetten.
Skills goedzetten heeft voornamelijk te maken met wat je zelf ook leuk/prettig vind om te spelen :)

• Blaat
[...]

Is niet erg iedereen is zo begonnen. ;)

Ik ben zelf wat later vanmiddag online (na 17:00 iig). Als je me toevoegt (Blaat#2925) dan neem ik wel even de tijd om met jou je items en build te doorlopen.

Dan geef ik je een crash course in D3 mechanics. :P

• Tumbler
Bokkie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Skills goedzetten heeft voornamelijk te maken met wat je zelf ook leuk/prettig vind om te spelen :)
Ik volg een guide die me vooral met de basics helpt. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11882388578

• Grimmie187
[...]

Het is je op zich makkelijker gemaakt na de patch. Als wizard hoef je primair alleen te zoeken naar items met +int en +vit, verder goed opletten bij het vinden van nieuwe items wat het doet met je 3 stats: dmg, toughness en healing.

*edit* ik zie dat je chest armor 2 dexterity gems heeft, dexterity (en strength) is voor een wizard geheel nutteloos :)

En wat Bokkie zegt, er zijn niet 1 set skills die het beste zijn voor een class. Je kunt hier gewoon in varieren met skills die je leuk vindt om te gebruiken. Wel is het zo dat er soms legendary items droppen die een bepaalde bonus geven aan een van je skills, in dat geval is het slim die betreffende skill wel te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Grimmie187 op 04-03-2014 13:53 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:16

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Net even online en twee leuke drops gehad. Een Tal Rasha chest en een leuke ring voor de wiz

Ik speel nu ook met Electrocute - Forked lighting en arcane is goed te managen.

Overigens een legendary belt met strenght. Bewijs dat de kans op char specifieke drops groter is maar dit niet altijd zo hoeft te zijn. Er is dus nog wel gear voor de follower te vinden. Al vraag ik me af hoe vaak die nog meeloopt. Met de toevoeging van de clan en community is er altijd wel iemand online om mee te hakken!

[ Voor 8% gewijzigd door retlaw op 04-03-2014 13:56 ]

Battle.net || Strava

• Tumbler
Ik heb nu dit voor mijn Wizard gemaakt, is dit een beetje redelijk?

Arcane Orb - Scorch
Magic Missile - Conflagarate
Slow Time - Point of No Return (proberen)
Black Hole - Blazar (masteries proberen)
Hydra - Fire dmg rune / Meteor - Molten Impact//Meteor Shower
Frost Nova - Bone Chill

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:13
gear voor je follower is altijd nog te vinden.
Op je wiz/wd vind je gear voor de enchantress.
Op je dh/monk vind je gear voor je scoundrel.
Op je barb/crusader vind je gear voor je templar.

Ik heb overigens het grootste deel van mijn sc gear verkocht voor ROS heb nu een mooie gold buffer.
Wat is een stormcrow met crit veel waard joh :D ooit gekocht voor 5 mil en nu verkocht voor 80+
Tot ROS maar weer bezig met hardcore gezien ik daar nog nooit een lvl 60 char heb gehaald mijn hoogste ging op lvl 58 dood :(

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:59:
Ik heb nu dit voor mijn Wizard gemaakt, is dit een beetje redelijk?

Arcane Orb - Scorch
Magic Missile - Conflagarate
Slow Time - Point of No Return (proberen)
Black Hole - Blazar (masteries proberen)
Hydra - Fire dmg rune / Meteor - Molten Impact//Meteor Shower
Frost Nova - Bone Chill
Het is handig als je je skills een beetje in hetzelfde element houdt. Dan kun je namelijk heel makkelijk +cold/fire/arcane/electic damage stacken.

TheS4ndm4n#1919

• Grin
  • Laatst online: 19:55

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:55:
Net even online en twee leuke drops gehad. Een Tal Rasha chest en een leuke ring voor de wiz

Ik speel nu ook met Electrocute - Forked lighting en arcane is goed te managen.
[...]
Hoe helpt Forked Lightning je arcane te managen?
Met Surge of Power snap ik dat, maar met Forked Lightning?
Of staat het feit dat je arcane kan managen los van het gebruik van Forked Lightning.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Xenze
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 11:57
Black Hole is pas in ROS beschikbaar.

Kijk anders even naar mijn Wizz,ik vind die setup ook wel lekker om te gebruiken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xenze-2649/hero/18216978

Diablo 3 Chars

• Tumbler
Xenze schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:04:
Black Hole is pas in ROS beschikbaar.

Kijk anders even naar mijn Wizz,ik vind die setup ook wel lekker om te gebruiken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xenze-2649/hero/18216978
Ik zag het ook net dat Black Hole nog niet beschikbaar was, ik ga op dit moment nog ff voor de vertrouwde Archon. Raden jullie Meteor of Hydra aan met fire damage? Ik heb namelijk een wand die redelijk wat fire damage heeft.

• Xenze
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 11:57
Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:07:
[...]

Ik zag het ook net dat Black Hole nog niet beschikbaar was, ik ga op dit moment nog ff voor de vertrouwde Archon. Raden jullie Meteor of Hydra aan met fire damage? Ik heb namelijk een wand die redelijk wat fire damage heeft.
Persoonlijk vind ik Meteor leuker spelen.

Diablo 3 Chars

Grin schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:03:
[...]

Of staat het feit dat je arcane kan managen los van het gebruik van Forked Lightning.
Persoonlijk zou ik voor Lightning blast gaan. Zeker bij het XP farmen en grote groepen mobs is het piercen veel waardevoller.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:03:
[...]

ik was een beetje onduidelijk inderdaad. Ik had Electrocute - Surge of power voor de arcane generatie. Echter lukt het genereren van arcane ook zonder deze rune. Forked lightning doet dan meer damage, dus heeft de voorkeur.
Ik heb ook MAgic missile - Glacial spike geprobeerd en dat werkt ook leuk.
Bosmonster schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:12:
[...]

Persoonlijk zou ik voor Lightning blast gaan. Zeker bij het XP farmen en grote groepen mobs is het piercen veel waardevoller.
Zal ik dat ook eens proberen!

[ Voor 18% gewijzigd door retlaw op 04-03-2014 14:15 ]

Battle.net || Strava

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

retlaw schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:14:
[...]

ik was een beetje onduidelijk inderdaad. Ik had Electrocute - Surge of power voor de arcane generatie. Echter lukt het genereren van arcane ook zonder deze rune. Forked lightning doet dan meer damage, dus heeft de voorkeur.

[...]

Zal ik dat ook eens proberen!
Bedoel je dat met een hoge critical hit chance forked lightning meer damage doet dan arc lightning? Want de base damage van arc lightning is 310% en die van forked 138% + 44 "random" per crit
Oxidda schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:10:
Wat is nou een goede manier om XP en items te farmen in 2.0.1 ? Voor XP las ik al die Mira runs maar geld dat ook voor drops?
Het handigste is om even terug te lezen, maar idd Mira run, Keeps 2 (act 3), Luitenant V. run (act 2), Cathedral 4 (act 1), etc.
Bernd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:29:
Overigens bij deze ook een request om de Tweakers community te joinen, battletag is Frogstar#2151
Zelf even de tweakers community zoeken en een request indienen :) Onze officers zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk wordt toegevoegd!

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mijn hardcore Monk build; http://eu.battle.net/d3/e...senOne-2201/hero/13308193

(als mensen nog geinteressent zijn in monks naast wizards. :P)

Samen met rune en pasive doet elke vijand die ik hit 40% minder damage. Shield/heal/passive erbij voor nog meer tankyness. Heb alleen wat meer damage nodig maar ben al van 6k naar 38k DPS gegaan (lvl 56->nu)
Moet nu vooral wat ringen en gedoe vinden met meer crit chance/damage. Alle items die ik had waren maanden oud en vooral gericht op veel vit.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ryan1981 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:18:
[...]

Bedoel je dat met een hoge critical hit chance forked lightning meer damage doet dan arc lightning? Want de base damage van arc lightning is 310% en die van forked 138% + 44 "random" per crit
Ik bedoel dat forked lighting meer damage doet dan surge of power :).

Battle.net || Strava

Wolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Inderdaad gisteren hebben wij ook een aantal Tweakers geholpen met de nieuwe D3 patch 2.01 mechanics :) Op TeamSpeak is het makkelijk om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Daarnaast zijn er veel mede-spelers online die naar je build kunnen kijken 8) - als ik de kennis ontbeer ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

retlaw schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Ik bedoel dat forked lighting meer damage doet dan surge of power :).
OK, ik zit namelijk te twijfelen tussen forked en arc, forked heeft als voordeel dat hij heel grote range heeft, maar eerlijk gezegd is mijn speelstijl toch om midden in de mobs te gaan staan en dan wave of force spammen met meteors. Met forked moet je wel op de mob klikken volgens mij terwijl met arc je een grote AOE hebt.
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:47:
[...]
*edit* ik zie dat je chest armor 2 dexterity gems heeft, dexterity (en strength) is voor een wizard geheel nutteloos :)
Absoluut niet! Dat iedereen zo speelt wil niet zeggen dat het waarheid is! ;)
Strenght geeft je wiz armor en dat is heel erg nuttig, al kan je dat nu met paragon punten opvangen. Of andersom, juist paragon punten uitsparen (zolang je geen max level bent) door gear met armor en strenght te nemen.

Maar qua dex geef ik je gelijk, tenzij dat aangepast is. Heb nooit het gevoel gehad dat dodge goed werkt.

• Blaat
Deadsmell schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Strenght geeft je wiz armor en dat is heel erg nuttig, al kan je dat nu met paragon punten opvangen. Of andersom, juist paragon punten uitsparen (zolang je geen max level bent) door gear met armor en strenght te nemen.

Maar qua dex geef ik je gelijk, tenzij dat aangepast is. Heb nooit het gevoel gehad dat dodge goed werkt.
Als het puur om defense gaat zijn diamonds nuttiger.

Punt voor punt zijn diamonds letterlijk 10x zo effectief als rubies qua defensive stats. Het is wel zo dat wizards vaker tekort aan armor hebben dan aan all res maar dat verschil in effectiviteit is niet te compenseren.

[...]

Strenght geeft je wiz armor en dat is heel erg nuttig, al kan je dat nu met paragon punten opvangen.
De hoeveelheid armor die je krijgt met de gems is te verwaarlozen, ik heb nog geen enkele Wiz gezien die +Str gems in zijn armor had zitten omdat die armor nodig zou hebben. 62 armor is minder waard dan 62% damage increase.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Mijn reactie was op de stelling dat str en dex nutteloos zijn voor een wizard. Ik had het niet over gems.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 04-03-2014 14:31 ]

• Grimmie187
[...]

Ah dat wist ik niet, heb zelf maar heel even Wizard gespeeld. Ik ging er voor het gemak even van uit dat strength en dexterity nutteloos waren voor Wizards. Maargoed, denk dat het sowieso verstandig om als Wizard gewoon te focussen op Intellect.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat is een leuke Wiz build voor HC? Heb nog een lvl60 Wiz :P
En kan ik in de clan? Demanto#2946

[ Voor 23% gewijzigd door Cthulhu op 04-03-2014 14:35 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Tumbler
Ik join de TeamSpeak zo wel eens, zie dat ik heel veel fout doe :P.
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Ah dat wist ik niet, heb zelf maar heel even Wizard gespeeld. Ik ging er voor het gemak even van uit dat strength en dexterity nutteloos waren voor Wizards. Maargoed, denk dat het sowieso verstandig om als Wizard gewoon te focussen op Intellect.
Tuurlijk, ook gewoon doen. Maar als je eens een goed item vindt met een bak str erop, schrijf dat dan niet meteen af. Kan best waardevol zijn.

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Begin toch wel steeds benieuwder te worden hoe de wapens in RoS gaan rollen. Vanochtend nog 2 legendary wapens geloot, maar wapens zijn absoluut nog niet "goed".

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
EricNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:38:
Begin toch wel steeds benieuwder te worden hoe de wapens in RoS gaan rollen. Vanochtend nog 2 legendary wapens geloot, maar wapens zijn absoluut nog niet "goed".
lijkt me ook niet de bedoeling dat het altijd maar goed is :) anders ga je er wel erg rap door heen op die manier :)

• desjaak909
  • Laatst online: 18:58
EricNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:38:
Die thunderfury die vanochtend langskwam zou ik wel willen hebben :9~

Movies: letterboxd

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:55
Het zou ook niet logisch zijn dat alles meteen "goed" is. De affixes zijn nog steeds random en anders zou de lol wel heel snel weg zijn. Ik zag gisteren een set item droppen, mijn 2e. Precies hetzelfde wat ik al had, met minders affixes. Balen inderdaad, maar binnen 24 uur in full set gear rondlopen zorgt ervoor dat de replay waarde van het spel in elkaar stort :)

• Tumbler
Ik ben de Teamspeak nu gejoind maar zou niet weten wat ik nu moet doen, heb dit namelijk nog nooit gebruikt :P. Moet ik een bepaalde 'Party' joinen?

• Blaat
Tumbler schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:43:
Ik ben de Teamspeak nu gejoind maar zou niet weten wat ik nu moet doen, heb dit namelijk nog nooit gebruikt :P. Moet ik een bepaalde 'Party' joinen?
Als je me toevoegt spreek ik je vanavond wel ff aan.

Dan praten we ff op TS.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Check, helder nu.

Ik wil ook wel eens een kijkje nemen op de TS servert (ts.solidaritygaming.com), wat is een goede iOS TS app?
De officiële kost 4,49 en dat is geen probleem maar dan wil ik wel zeker weten dat ik iets goed koop en dat het werkt met deze specifieke TS server.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Check, helder nu.

Ik wil ook wel eens een kijkje nemen op de TS servert (ts.solidaritygaming.com), wat is een goede iOS TS app?
De officiële kost 4,49 en dat is geen probleem maar dan wil ik wel zeker weten dat ik iets goed koop en dat het werkt met deze specifieke TS server.
Die app heb ik ook en is ook de enige. Werkt prima volgens mij ik gebruik m te weinig...

Heb een keer met dead op de TS gezeten en die verstond mij goed geloof ik!

Battle.net || Strava

retlaw schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:19:
[...]

Die app heb ik ook en is ook de enige. Werkt prima volgens mij ik gebruik m te weinig...

Ja, was uitstekend. Geen storing of wegvallen oid, maar continu en helder geluid. Je kleine was ook goed te horen. :P

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:19:
[...]

Deadsmell schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:21:
[...]

Ja, was uitstekend. Geen storing of wegvallen oid, maar continu en helder geluid. Je kleine was ook goed te horen. :P
Als jullie het zeggen, dan zal het zo zijn, *click* gekocht.
Wellicht tot vanavond dan :)

[ Voor 25% gewijzigd door Grin op 04-03-2014 15:22 . Reden: jij == jullie ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik kom vanavond ook wel even een kijkje nemen op de TS. Ik heb wat vragen over m'n monk en hoe ik die een beetje kan gearen, of geld kan verdienen zodat ik wat gear kan maken :)

Ik neem trouwens aan dat als je die archon gear of dexterity recipe koopt, dat je dan niet alleen een chest kan maken, maar ook de rest?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Nee, dat is puur de chest recipe. Er zijn ook recipes voor shoulders, gloves & bracers te vinden (of op de AH te halen).

There's no place like 127.0.0.1

• Grimmie187
Grin schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Check, helder nu.

Betalen voor Teamspeak? :o

• Blaat
Dat wordt een avondje troubleshooten dus voor mij en een paar anderen. :P

Monk is mijn specialiteit. :>

• ye-roon

ye-roon

knaak

Bla, sta je dan met je 1 miljoen gold, dat gaat nog wel ff duren dan :) Iemand een tip om snel geld te verdienen? :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ja dat dacht ik ook...

Tot ik naar de winkel wilde gaan om een headset met microfoon te kopen...

Dan is 4,49 ineens relatief best een goede deal...

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ye-roon schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:24:
Bla, sta je dan met je 1 miljoen gold, dat gaat nog wel ff duren dan :) Iemand een tip om snel geld te verdienen? :)
link je char eens. Er zijn vast mensen die nog wat gear hebben als je niet te veeleisend bent :).

Battle.net || Strava

• Blaat
ye-roon schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:24:
Ik moet zeggen dat ik daar geen goed antwoord op heb op het moment.

Als de AH weg is ben je volledig afhankelijk van gold drops en er zijn nog geen methodes om snel gold binnen te harken.

Op dit moment kan je gems op de rmah kopen en die verkopen op de GAH. Dat is dankzij de rmah bug de enige manier om aan gold te komen. Ik weet niet exact wat nu de wisselkoersen zijn maar het lijkt me allezins zinvol om er een euro of 10,- in te gooien voor een klein startkapitaal.

• Grimmie187
Kan niet meer helaas, gister geprobeerd.. :) Er is geen virtual gold meer verkrijgbaar in de RMAH.

• Blaat
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Kan niet meer helaas, gister geprobeerd.. :) Er is geen virtual gold meer verkrijgbaar in de RMAH.
Zoals ik zei, gems kopen en die op de gah verkopen. ;)

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Vidra schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:20:
[...]

Het handigste is om even terug te lezen, maar idd Mira run, Keeps 2 (act 3), Luitenant V. run (act 2), Cathedral 4 (act 1), etc.
Ik kon niet echt wijs worden uit de brei aan info. Maar dank voor de beknopte versie.
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Damn, nu al alles uitverkocht!? Ben ik blij dat ik de laatst tijd alleen maar op regular AH gear heb verkocht.

• Grimmie187
Wolf schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:30:
[...]

Zoals ik zei, gems kopen en die op de gah verkopen. ;)
Ja idd, zo heb ik het ook een paar keer gedaan voor de patch. Kan me niet meer precies herinneren hoeveel, maar voor 10 a 20 euro heb je best een prima startkapitaal (richting de 20 a 30M gold?)

Volgens mij zijn perfect squares €1,00 in de RMAH en verkopen voor 8M gold.

[ Voor 10% gewijzigd door Grimmie187 op 04-03-2014 15:33 ]

• bulefy
Zijn nog genoeg sites waar je voor 20 euro wel 250 mill kan kopen

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:31:
[...]

Damn, nu al alles uitverkocht!? Ben ik blij dat ik de laatst tijd alleen maar op regular AH gear heb verkocht.
Nee er is een bug sinds patch 2.0.1 waardoor je geen gold op de AH kan verkopen, er niet op kunnen zetten houd ook in dat binnen 48 uur automatisch alles weg is van de AH :D

Hier de bluepost

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 04-03-2014 15:36 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zojuist ff ingelogd als proef en ik kom iig op de TS servert, so far so good.
Vanmiddag na 't werk maar ff goed voor zitten...

• Blaat
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:32:
[...]

Ja idd, zo heb ik het ook een paar keer gedaan voor de patch. Kan me niet meer precies herinneren hoeveel, maar voor 10 a 20 euro heb je best een prima startkapitaal (richting de 20 a 30M gold?)
Volgens mij veel meer. Dat zou betekenen dat je 10,- betaalt voor 1 radiant star topaz. Nee ik denk dat je zo'n 100m voor 10,- kan krijgen.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik wilde inloggen op blizzard, maar blijkbaar pakt hij mijn wachtwoord/authenticator hier niet op werk, wat erg vreemd is. Zelfs na een wachtwoord reset kan hij me met de huidige code niet inloggen. Erg vreemd. Dus kan m'n profiel ff niet linken. Zal dit doen wanneer ik thuis ben.

[ Voor 14% gewijzigd door ye-roon op 04-03-2014 15:38 ]

• Grimmie187
ye-roon schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:38:
Ik wilde inloggen op blizzard, maar blijkbaar pakt hij mijn wachtwoord/authenticator hier niet op werk, wat erg vreemd is. Zelfs na een wachtwoord reset kan hij me met de huidige code niet inloggen. Erg vreemd. Dus kan m'n profiel ff niet linken. Zal dit doen wanneer ik thuis ben.
Heb hier (ook op werk) precies hetzelfde. Ligt eerder aan blizzard denk ik dan? Of we werken voor hetzelfde bedrijf lol :P

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:55
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Heb hier (ook op werk) precies hetzelfde. Ligt eerder aan blizzard denk ik dan? Of we werken voor hetzelfde bedrijf lol :P
Dat zou mooi zijn he :P

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Grimmie187 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:32:
[...]

Volgens mij zijn perfect squares €1,00 in de RMAH en verkopen voor 8M gold.
Ik had een maand geleden 100mil voor iets minder dan een tientje op het RMAH.
Voor dat geld ga ik het zelf niet farmen :P

TheS4ndm4n#1919

bulefy schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:33:
Zijn nog genoeg sites waar je voor 20 euro wel 250 mill kan kopen
Is dat niet erg duur? Volgens mij had ik voor minder dan 35 euro een miljard.

ShadowBumble schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Nee er is een bug sinds patch 2.0.1 waardoor je geen gold op de AH kan verkopen, er niet op kunnen zetten houd ook in dat binnen 48 uur automatisch alles weg is van de AH :D

Hier de bluepost
Lol! Wel 'toevallig'. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Deadsmell op 04-03-2014 15:45 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]