• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:42:
Iemand nog tips voor mijn wizzard, welke items ik het makkelijkst kan vervangen zolang er nog een AH is. Veel ingezet op thoughness omdat ik af en toe nogal snel dood ging. Nu ingame is het richting de 800k dus weet niet waarom er daar maar 490k staat. De dmg is ook wat hoger in game. Overiges voordat ik skills heb aangezet. Misschien dat het van de passive komt.

http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568

Ook wel benieuwd wat jullie van mijn build vinden. Door me amu heb ik 23% meer arcanedmg dus dat is de reden dat ik de primary en secondary attack op arcane skills heb gezet. De passives zijn allemaal defensive zodat ik heerlijk kan tanken maar ondanks dat en de enorme thoughness moet ik nog aardig wat kiten op TIII.
1 vraag: waarom Blizzard terwijl je 0,niks extra dmg hebt op Frost skills?

Want a cookie?!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

Bij Alle Mac gebruikers, als je AH wilt openen loopt de hele game vast. Moet je zelfs hard je Mac uitzetten.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-12 13:36
ShadowBumble schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:55:
[...]

Sja ik begrijp ook niet echt waarom zoveel mensen de builds gebruiken met Electrocute - Power Surge :S ik persoonlijk gebruik ook Forked lightning icm Arcane Orb - Spark vanwege mijn 16% damage increasse van de helm op lighning damage
Mja, die surge legt het denk ik af tegen forked lightning.. alleen al vanwege de AOE damage die je ermee hebt welke volgens mij ook kan critten en uiteindelijk veel meer apoc oplevert.

Verwijderd

UTADDICT schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:00:
[...]

Bij Alle Mac gebruikers, als je AH wilt openen loopt de hele game vast. Moet je zelfs hard je Mac uitzetten.
Hmmm das wel vervelend ja.. Weet je in ieder geval al hoe het is om zonder AH te spelen :+
EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Godsamme das waar ook! Aangezien ik geen Archon meer speel (althans, niet meer constant) hoef ik me ook geen zorgen meer te maken om Black-weapons en Triumvirate, toch?
Kwestie van proberen, black weapon dmg dmg boosts zag je gewoon in je DPS.
Dus je kan om en om je helm, je source en je wapen proberen.
But why not?! 15 euro voor 5 minuten werk, genoeg mensen hier die geen tassen met geld hebben liggen.

Huidige status van m'n account:
Game Management
Diablo® III: Reaper of Souls
Product Level: Reaper of Souls™ Digital Deluxe Edition
Account Status: Active
Region: Global

Waarom ik het gedaan heb? Because I can 8) ik heb de CE van D3 gekocht, dan ga ik niet nog eens 60 euro uitgeven voor een DIGITALE "luxe" versie maar ik wil wel die extra slots (omdat ik op zowel SC als HC alles chars wil hebben en op HC nog wat reserve chars :))
Verder speel ik geen andere blizz spellen dus die andere crap zoals: Treasure Goblin Pet for World of Warcraft en Crusader Portraits & Decals for StarCraft II heb ik geen moer aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 03-03-2014 13:14 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Renquin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:56:
[...]

1 vraag: waarom Blizzard terwijl je 0,niks extra dmg hebt op Frost skills?
Ik was hiervoor aan het experimenteren met een frostbuild en die blizzard is eigenlijk een beetje hangen. Vind het overigens wel een redelijk relaxte skill om te gebruiken tijdens het kiten aangezien de movementspeed van de monsters beperkt wordt. Wellicht dat ik hem ga vervangen voor een passive of iets anders. Vanavond even kijken in ieder geval. Nog suggesties?

Ik heb overigens normaal wel een dikke amu. Daarmee zit ik volgens mij op 240k dmg. Heeft ooit een paar honderd miljoen gekost met chc, chd, avg dmg en all res. volgens mij. Nu ik die amu met 23% arcanedmg heb heb ik de build verbouwd met wat arcane spells.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:52
Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:09:
[...]

Kwestie van proberen, black weapon dmg dmg boosts zag je gewoon in je DPS.
Dus je kan om en om je helm, je source en je wapen proberen.

[...]

But why not?! 15 euro voor 5 minuten werk, genoeg mensen hier die geen tassen met geld hebben liggen.

Game Management

Waarom ik het gedaan heb? Because I can 8) ik heb de CE van D3 gekocht, dan ga ik niet nog eens 60 euro uitgeven voor een DIGITALE "luxe" versie maar ik wil wel die extra slots (omdat ik op zowel SC als HC alles chars wil hebben en op HC nog wat reserve chars :))
Verder speel ik geen andere blizz spellen dus die andere crap zoals: Treasure Goblin Pet for World of Warcraft en Crusader Portraits & Decals for StarCraft II heb ik geen moer aan.
Wat zijn de extras bij de luxe edition? Ik dacht alleen een cosmetisch item met wings ofzoiets, maar hoor jou nu over extra slots?

• Renquin
Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:12:
[...]

Ik was hiervoor aan het experimenteren met een frostbuild en die blizzard is eigenlijk een beetje hangen. Vind het overigens wel een redelijk relaxte skill om te gebruiken tijdens het kiten aangezien de movementspeed van de monsters beperkt wordt. Wellicht dat ik hem ga vervangen voor een passive of iets anders. Vanavond even kijken in ieder geval. Nog suggesties?

Ik heb overigens normaal wel een dikke amu. Daarmee zit ik volgens mij op 240k dmg. Heeft ooit een paar honderd miljoen gekost met chc, chd, avg dmg en all res. volgens mij. Nu ik die amu met 23% arcanedmg heb heb ik de build verbouwd met wat arcane spells.
Heel even de naam kwijt, maar een van de passives geeft je 80% slow voor 2 seconden per Arcane Hit.
Die, ism je andere arcane skills, is echt heerlijk.

Gebruik zelf de arcane Hydra variant erbij.
Ben m'n Battletag ff kwijt (iig de nummers)
Hier de build die ik gebruik: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#aRijOS!YUZ!YcaaZb

Want a cookie?!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:05

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:09:

Game Management

Kortom je krijgt dus Korting op de aanschaf van de Digital Deluxe ( Die je ook krijgt als je D3 al bezit overigens ;)) en voor de rest zit er geen verschil tussen de CE of de Digital Deluxe anders dan de hardcopy spulletje :D
Grimmie187 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Wat zijn de extras bij de luxe edition? Ik dacht alleen een cosmetisch item met wings ofzoiets, maar hoor jou nu over extra slots?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10972957449#4

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 03-03-2014 13:20 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 14:36
zeg is het een idee om een 2e Tweakers clan op te richten die focussed op HC spelers? Ik heb wel een SC monk, maar doe er eigenlijk nooit meer wat mee, hardcore is veel leuker :-)
ShadowBumble schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Kortom je krijgt dus Korting op de aanschaf van de Digital Deluxe ( Die je ook krijgt als je D3 al bezit overigens ;)) en voor de rest zit er geen verschil tussen de CE of de Digital Deluxe anders dan de hardcopy spulletje :D
[...]
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10972957449#4
Onzin, je krijgt geen korting als je de normale D3 hebt, je kan de digital deluxe met korting kopen als je al de standard edition expansion hebt gekocht.... dus of je voor 3 extra char slots, een spectral hound en transmog items even 20 euro extra wil dokken ;)

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik ben net weer verdergegaan met mijn lvl 56 Wizard (SC) in Diablo. Nu zag ik dat het helemaal aangepast was en heb ik geen idee waar ik goed kan levelen en of er iets veranderd is aan de items die ik aan moet doen. Iemand suggesties?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:31:
[...]

Onzin, je krijgt geen korting als je de normale D3 hebt, je kan de digital deluxe met korting kopen als je al de standard edition expansion hebt gekocht.... dus of je voor 3 extra char slots, een spectral hound en transmog items even 20 euro extra wil dokken ;)
Je hebt helemaal gelijk gewoon niet goed gelezen zucht :+

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Tumbler schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:33:
Ik ben net weer verdergegaan met mijn lvl 56 Wizard (SC) in Diablo. Nu zag ik dat het helemaal aangepast was en heb ik geen idee waar ik goed kan levelen en of er iets veranderd is aan de items die ik aan moet doen. Iemand suggesties?
Act 3: Keep Depths 2
Act 1: Cathedral

En ja, alle items die nu droppen zijn behoorlijk aangepast in tegenstelling tot 1,5e week geleden. Je veel minder items vinden, maar de items die droppen zijn wel vaker voor jouw class geschikt. Oftewel: je zal niet (zo snel) meer een Bow vinden met Int of Strength. Als je een Barbarian bent zul je voornamelijk Strength items vinden.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

No worries ShadowBumble :D maar "if it sounds too good to be true..."
Vind eigenlijk dat ze CE kopers sowieso de DDE bij de normale versie hadden moeten geven ^^
rlKoekie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:23:
zeg is het een idee om een 2e Tweakers clan op te richten die focussed op HC spelers? Ik heb wel een SC monk, maar doe er eigenlijk nooit meer wat mee, hardcore is veel leuker :-)
Maak gewoon een community... dan kan iedereen erbij en hoef je niet van clans te wisselen.
Je kan overigens ook gewoon in de community kijken naar het type chars?
Ze moeten eigenlijk een soort HC/SC tab/selectie maken.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:38:
No worries ShadowBumble :D maar "if it sounds too good to be true..."
Vind eigenlijk dat ze CE kopers sowieso de DDE bij de normale versie hadden moeten geven ^^
Sja ik heb de CE van zowel Diablo 3 als Diablo 3: RoS straks ik vind dat er wel iets meer gedaan mag worden voor mensen met een battle net account met alle CE's die er zijn ^^

Never Mind ik weiger MoP of hoger van WoW nog een CE te halen want die speel ik niet meer ik val dus inmiddels hiermee ook buiten de boot. Overigens krijgen alle CE kopers exact hetzelfde als de DDE kopers hoor :P en meer :D

Hoe dan ook ik kijk uit of vanavond na werk weer ff verder te raggen :D

[ Voor 25% gewijzigd door ShadowBumble op 03-03-2014 13:58 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Renquin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Heel even de naam kwijt, maar een van de passives geeft je 80% slow voor 2 seconden per Arcane Hit.
Die, ism je andere arcane skills, is echt heerlijk.

Gebruik zelf de arcane Hydra variant erbij.
Ben m'n Battletag ff kwijt (iig de nummers)
Hier de build die ik gebruik: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#aRijOS!YUZ!YcaaZb
Interessante build! Ga ik ook even proberen.

Is de standaard Archon build voor Wiz nog steeds populair?

Verwijderd

Hoi mensen,

Vind net mijn eerste legendary amulet. Star of azkaranth.
http://us.battle.net/d3/en/item/the-star-of-azkaranth
Niet erg bijzonder, maar "prevent all fire dmg taken and heal back for 11% (mijn drop) of the amount prevented"

Lol.. dit is het ultime item swap ding. Eerste de beste elite pack met fire chains deed meteen echt helemaal niets meer. Gewoon vol in de fire chain blijven staan en klaar ben je. Speel momenteel op T4 maar nog zoiets voor die vervelnde lightning enchanters en dan op naar T6.

Vind het echt briljant dat de game nu weer echt beetje terug gaat naar builds/items en speelstijl optimaliseren en daarmee het hoogste goed kunnen halen/doen.

haha wordt steeds leuker.. en heb alleen nog maar de barb getest :P

• Renquin
UTADDICT schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:53:
[...]

Interessante build! Ga ik ook even proberen.

Is de standaard Archon build voor Wiz nog steeds populair?
Zie er nog wel veel mensen mee rond lopen, maar het lukt mij niet meer om de Archon nagenoeg ongelimiteerd op te houden, dus ben er af gestapt.

De build die ik gebruik is voor mij vooral heel handig omdat ik een aantal +x% arcane dmg items heb.

Want a cookie?!

Kijk eens naar de arcane torrent build.... die doet meer dmg dan wat je nu hebt gok ik zo en is ook beter continu te gebruiken.

Momenteel lijkt het voor de wiz de Frozen orb/meteor of de arcane torrent builds redelijk de bovenhand te hebben.

• Renquin
Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:08:
Kijk eens naar de arcane torrent build.... die doet meer dmg dan wat je nu hebt gok ik zo en is ook beter continu te gebruiken.

Momenteel lijkt het voor de wiz de Frozen orb/meteor of de arcane torrent builds redelijk de bovenhand te hebben.
Heb je een voorbeeld? :)

Want a cookie?!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:08:

Heb je linkjes naar deze builds?

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
Mag ik jullie ook nog een reactie vragen op mijn huidige gear/skillset?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931

Zelf ben ik nog niet ervaren in het bouwen voor endgame, ik team nu steeds samen met een monk die 'tanky' bouwd, en ik sta op afstand lekker vuurballen te gooien ;-)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:35
Check mijn build maar eens, werkt super:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/17224991

1 APOC item kan ik wel aanraden, gister die Stormcrow gekocht in plaats van mijn 9AS/6CHC Mempo en gaat nu helemaal hard!

Verwijderd

UTADDICT schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:10:
[...]

Heb je linkjes naar deze builds?
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UeXjSO!ZgX!YcaYba

Probeer deze maar eens uit. Heb het zelf nog niet getest maar ben hier al een tijdje aan het "lurken"

Hoor graag julie bevindingen ;)

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27

Ryan1981

Je ne sais pas

In mijn signature staat mijn Lightning build die ik gister in elkaar gezet heb. Hij is niet optimaal omdat ik alleen met self found items speel maar met mijn legendary sword is torment 2 nu redelijk goed te farmen. Natuurlijk zijn er tal van items die deze build beter maken.

Een korte speelstijl uitleg:

Storm armor & magic weapon activeren
Plant ligtning hydra
linker muisknop blijven spammen voor arcane power genereren (er zijn vast items die dit nog makkelijker maken zoals arcane on crit maar die heb ik niet)
En dan kun je regelmatig wave of force spammen.
Ook de meteor kan je spammen, maar wel eerst een 1 wave of force voor extra damage

Het is even wennen maar goed te doen. De reden dat ik voor arc lightening gekozen heb is omdat deze volgens mij de hoogste damage doet van alle signature spells.

Succes!
dx5314 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:11:

1 APOC item kan ik wel aanraden, gister die Stormcrow gekocht in plaats van mijn 9AS/6CHC Mempo en gaat nu helemaal hard!
Eén apoc item is prima te doen als er voldoende mobs in de buurt zijn, maar tegen single target vind ik het prettiger spelen om twee items te hebben. Ik merk dat ik in elite battles met eentje wel eens tussendoor op moet laden, terwijl dat bij twee items niet hoeft.

• Protax
Deadsmell schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:15:
[...]

Eén apoc items is prima te doen als er voldoende mobs in de buurt zijn, maar tegen single target vind ik het prettiger spelen om twee items te hebben. Ik merk dat ik in elite battles met eentje wel eens tussendoor op moet laden, terwijl dat bij twee items niet hoeft.
Aagh kan je alvast wennen aan level 70.
Heb je max 1 APOC (geloof ik) op die items zitten :P

• Renquin
dx5314 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:11:

Waarom Conflagation met enkel een fire hydra?
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:12:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UeXjSO!ZgX!YcaYba

Probeer deze maar eens uit. Heb het zelf nog niet getest maar ben hier al een tijdje aan het "lurken"

Hoor graag julie bevindingen ;)
Deze lijkt mij persoonlijk niet hele handig (maar ik heb dan ook gear die me extra Magic Missiles geeft).

Want a cookie?!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-12 09:01
blij!! 3e tal rasha item nu binnen. Nog 1 te gaan voor die nieuwe vette set bonus!

• Rann
@Renquin

Waarschijnlijk doelde je op mijn link ipv waar je naar quote, ik gebruik ook arcaneorb -> Scorch ;-)
dx5314 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:16:
[...]

Aagh kan je alvast wennen aan level 70.
Heb je max 1 APOC (geloof ik) op die items zitten :P
Oh, is dat zo? Dan trek ik ff mijn Mempo weer aan.

Dan is deze build na 25 maart dus niet meer te doen, dus wordt weer iets anders zoeken. Ik was al bezig gear te craften/verzamelen voor een leuke freeze/cold build die ook damage doet, maar mis tot nu toe de synergie in de dingen die ik geprobeerd heb. Onsterfelijk worden op T6 lukte me ook met die gear, maar damage bleef een beetje achter. :P

• Protax
Deadsmell schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Oh, is dat zo? Dan trek ik ff mijn Mempo weer aan.

Dan is deze build na 25 maart dus niet meer te doen, dus wordt weer iets anders zoeken. Ik was al bezig gear te craften/verzamelen voor een leuke freeze/cold build die ook damage doet, maar mis tot nu toe de synergie in de dingen die ik geprobeerd heb. Onsterfelijk worden op T6 lukte me ook met die gear, maar damage bleef een beetje achter. :P
Mempo inleveren koste mij minder DPS dan me offhand inwisselen voor één met APOC.
Vandaar die helm :P
Wat betreft me build, ik liep een beetje te rommelen gister met Blizzard... Die staat nu dus in mijn profiel :)

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Angeloonie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:07:
Hoe kom je het snelst aan een shitload common debris? :P
Beetje late reactie, maar:
Start een nwe char, het enige dat je krijgt is wit en blauw.
Ging enorm snel.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gebruik op dit moment dit http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UcQOjS!VTW!bcYcZZ

werkt beste in gangetjes en chokepoints :) deels CC en behoorlijek damage, teleport is mijn "oh shit" button, als je genoeg dps hebt kan je die ook wisselen voor blizzard of meteor, maar zelf vind ik orb als spender genoeg, zeker met dynamo gewoon afwisselen en aan 1 apoc item heb je genoeg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Zijn er nog baba`s in tha house? Zo ja, ben ik wel benieuwd naar welke build jullie nu gebruiken! :+

Ik ben nog een beetje aan het proberen hier en daar namelijk.
Ik heb een WW build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Effectief om te overleven, maar DPS vind ik nog niet echt top.
Call of the ancients was ff om te proberen, crow control voor parties met wizards etc zijn ze wel top voor :)

Lefuq @ nieuwe Unity:
http://eu.battle.net/d3/en/item/unity
Secondary
All damage taken is split between wearers of this item.

[ Voor 52% gewijzigd door Vandread op 03-03-2014 14:47 ]

• EricNL
Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
Ik heb een WW build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Effectief om te overleven, maar DPS vind ik nog niet echt top.
Call of the ancients was ff om te proberen, crow control voor parties met wizards etc zijn ze wel top voor :)

Lefuq @ nieuwe Unity:
http://eu.battle.net/d3/en/item/unity
Secondary
All damage taken is split between wearers of this item.
Split between wearers in de party mag ik aan nemen? Kan me moeilijk voorstellen dat de damage gesplit wordt tussen alle online spelers die zo'n Unity aan hebben. Staat nagenoeg gelijk aan God-mode :P

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wat gebeurt er nu eigenlijk als je een SC delete? Iemand dit al geprobeerd?

Battle.net || Strava

• EricNL
Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:57:
Leuk op hardcore.... voor de leut maar even een postje over gemaakt op battle.net http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/9888799499
offtopic:
ik bespeur een brabander?

Lijkt inderdaad alleen van toepassing binnen de Party. Misschien voor de toekomst wel wat voor bij Ubers of iets.

• Renquin
Rann schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:18:
@Renquin

Waarschijnlijk doelde je op mijn link ipv waar je naar quote, ik gebruik ook arcaneorb -> Scorch ;-)
Ah right, verkeerd zitten kijken.
Tsjah, dan nog denk ik niet dat het voor mij veel verschil gaat maken.
Zal vanavond eens wat spelen als ik ergens tijd kan maken :)

Want a cookie?!

• Rann
Renquin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Ah right, verkeerd zitten kijken.
Tsjah, dan nog denk ik niet dat het voor mij veel verschil gaat maken.
Zal vanavond eens wat spelen als ik ergens tijd kan maken :)
Je verward mijn post met die van iemand anders ;-) Ik vroeg ook commentaar op mijn build ;-)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bosmonster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:00:
[...]

Een SC char bedoel je? Wat zou er dan moeten gebeuren volgens jou?
Jep, bedoel een SC char.

Geen idee, voor de patch was je de xp kwijt op het char wat je verwijderd had. Nu is dit allemaal opgeteld en zou ik verwachtten dat er niets gebeurt anders dan dat je weer een extra slot vrij hebt...

Ik heb bijvoorbeeld twee SC monks, omdat ik daar leuke gear op had. Nadat nr 1 plvl 100 was, ben ik met nr 2 verder gegaan. Nu is die monk twee eigenlijk onnodig...

Battle.net || Strava

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:00:
[...]

offtopic:
ik bespeur een brabander?

Lijkt inderdaad alleen van toepassing binnen de Party. Misschien voor de toekomst wel wat voor bij Ubers of iets.
Je moet natuurlijk wel een unity op beide characters hebben anders werkt het ook niet volgens mij

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hmm, die legs zijn zo random hé. Net 2,5 uur niets en dan opeens 2 in 5 minuten. Wel weer alle 2 shit (Talrasha belt met kut roll en een of andere 1h zonder socket), maar goed zodra je die oranje/groene beams ziet dan veer je toch even op :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/33194008 is m'n Wizard nu, farm T3 probleemloos eigenlijk op enkele kut affixes na die ik wel moet kiten.

Ik farmde eigenlijk voornamelijk Azmodan en dan Keep 1/2/3 maar ga denk ik toch weer terug naar Act I cemetery/fields etc.

Trouwens, heb D3 echt lang niet meer gespeeld voor de patch, maar kan 't nu niet meer laten staan :D Heb WoW niet meer opgestart sinds de patch, dus wat wil wel wat zeggen. Ben van P~40 naar P101 gegaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door London op 03-03-2014 15:13 ]

• Renquin
Rann schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:11:
Mag ik jullie ook nog een reactie vragen op mijn huidige gear/skillset?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931

Zelf ben ik nog niet ervaren in het bouwen voor endgame, ik team nu steeds samen met een monk die 'tanky' bouwd, en ik sta op afstand lekker vuurballen te gooien ;-)
Nou bij dezen dan (heb je post gevonden ^_^):
- +fire dmg, maar een glacial arrow?
- geen off-hand?
- Persoonlijk vind ik Archon niet echt meer interessant, maar dat is aan jou om te bepalen. Een vervanging zou Spaarkflint Fammiliar kunnen zijn.

Want a cookie?!

retlaw schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:04:
[...]

Jep, bedoel een SC char.

Geen idee, voor de patch was je de xp kwijt op het char wat je verwijderd had. Nu is dit allemaal opgeteld en zou ik verwachtten dat er niets gebeurt anders dan dat je weer een extra slot vrij hebt...

Ik heb bijvoorbeeld twee SC monks, omdat ik daar leuke gear op had. Nadat nr 1 plvl 100 was, ben ik met nr 2 verder gegaan. Nu is die monk twee eigenlijk onnodig...
Dat klopt. Je plevel staat los van je chars. Je kunt chars weggooien zonder xp kwijt te raken.
ShadowBumble schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:55:
[...]

Sja ik begrijp ook niet echt waarom zoveel mensen de builds gebruiken met Electrocute - Power Surge :S ik persoonlijk gebruik ook Forked lightning icm Arcane Orb - Spark vanwege mijn 16% damage increasse van de helm op lighning damage
Ik denk dat dat komt omdat die andere beter scaled met (meer) ApoC gear. Ikzelf heb nooit veel met m'n SC wiz gedaan en heb dus merendeels nieuwe gear, geen ApoC meer. En dan werkt FL beter, tenminste in een paar kleine testjes die ik gedaan heb :)

Bnet pindle#2913

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Ik vind geen ene drol, maar komt gedeeltelijk door het power levelen volgens mij.

Oh en mijn build is nog steeds ongewijzigd en farm xp op T6, zowel solo als in team dus mijn build was in 2012 al toekomst proof ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:02

Umbrah

The Incredible MapMan

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:33:
Ik vind geen ene drol, maar komt gedeeltelijk door het power levelen volgens mij.

Oh en mijn build is nog steeds ongewijzigd en farm xp op T6, zowel solo als in team dus mijn build was in 2012 al toekomst proof ;)
Mira runs gaan ze gelukkig hotfixen, is namelijk ook geen drol aan. Wat ik juist de kracht van 2.0.1 vind is dat je afwisseling kunt hebben; het hele spel is ruwweg hetzelfde qua xp/hr. En ja, dan vind je ook de loot. Niks geen "zelfde stukkie keer op keer" maar gewoon een hele playthrough. Kun je desnoods zelfs achievements sparen (waar je overigens guilds ook op kunt sorteren!!!)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:33:

Hoe gaat voor jou de SB (Uber versie) op T6 met enkel 3% lifesteal?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
Nieuwe IK 4 sets bonus
(4) Set:
Call of the Ancients last until they die.
Is ook wel Nice

<GOT>DrOPje #2516

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Raoul.TLS schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:41:
Nieuwe IK 4 sets bonus
(4) Set:
Call of the Ancients last until they die.
Is ook wel Nice
moet je wel 4 stuks kunnen vinden :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Mofkees schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:42:
[...]

moet je wel 4 stuks kunnen vinden :D
Haha ja dat word nog wat. De bonus is inderdaad wel nice, alleen hoeveel HP krijgen ze? :9
Als het 6K is dan is het ook niks natuurlijk :+ :+

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
Ik zie bij een hoop set items bv IK Chest

One of 25 Magic Properties (varies)
Increases Companion Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Rain of Vengeance Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Sentry Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Spike Trap Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Fan of Knives Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Overpower Damage by 10–15% (Barbarian Only)

Wil dat zeggen dat je als DH gewoon IK kan vinden ?
Zijn set items niet meer karakter gebonden ?

<GOT>DrOPje #2516

Raoul.TLS schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:50:
Ik zie bij een hoop set items bv IK Chest

One of 25 Magic Properties (varies)
Increases Companion Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Rain of Vengeance Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Sentry Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Spike Trap Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Fan of Knives Damage by 10–15% (Demon Hunter Only)
Increases Overpower Damage by 10–15% (Barbarian Only)

Wil dat zeggen dat je als DH gewoon IK kan vinden ?
Zijn set items niet meer karakter gebonden ?
Set items waren nooit karakter gebonden (m.u.v. de class-only items).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Angeloonie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:51:
[...]

Set items waren nooit karakter gebonden (m.u.v. de class-only items).
Idd, alleen bij sommige set bonusses heb je er geen drol aan.

Steam

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Hoe gaat voor jou de SB (Uber versie) op T6 met enkel 3% lifesteal?
Heb nog geen Ubers gedaan, heb ook geen HF ring nodig, en ik heb niet alleen 3% LS maar ook nog de max LoH via para punten + mijn unity van +/-320.

Ik doe geen Mira runs, die van mij zijn nog eentoniger en Mira is geen 1,5 minuut.

Ik wil eerst zo snel mogelijk de 330 aantikken, zit nu op 270 en pak per dag bijna 10 levels erbij, nu nog meer maar ik hou al rekening met de 500m per level grens.

Oh je hebt geen rode steen nog nodig want die geeft geen extra XP en solo krijg je ook net zoveel XP als in een groep met 4 man, enige wat werkt is de gele XP pot (alles uitgetest en gisteren hier achtergekomen).

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

The Chosen One

Zie signature!

Had een vraag over de console(PS4)/PC versie difficulty;

Topicje gemaakt hier; http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11914181852

Mensen die hier mee van weten?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• EricNL
Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:53:
[...]

Heb nog geen Ubers gedaan, heb ook geen HF ring nodig, en ik heb niet alleen 3% LS maar ook nog de max LoH via para punten + mijn unity van +/-320.

Ik doe geen Mira runs, die van mij zijn nog eentoniger en Mira is geen 1,5 minuut.

Ik wil eerst zo snel mogelijk de 330 aantikken, zit nu op 270 en pak per dag bijna 10 levels erbij, nu nog meer maar ik hou al rekening met de 500m per level grens.

Oh je hebt geen rode steen nog nodig want die geeft geen extra XP en solo krijg je ook net zoveel XP als in een groep met 4 man, enige wat werkt is de gele XP pot (alles uitgetest en gisteren hier achtergekomen).
Wat the hell doe je voor runs dan? Lieutenant Vachem?

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:53:
[...]
Ohja?
Dat is nieuws voor mij. Dat de ruby in je helm niet meer helpt, dat zal. Ik denk/dacht dat een 4 player party sneller XP farmt dan solo.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Rann
Renquin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Nou bij dezen dan (heb je post gevonden ^_^):
- +fire dmg, maar een glacial arrow?
- geen off-hand?
- Persoonlijk vind ik Archon niet echt meer interessant, maar dat is aan jou om te bepalen. Een vervanging zou Spaarkflint Fammiliar kunnen zijn.
- Glacial arrow gebruik ik eigenlijk vooral voor de CC, ik denk dat 85% van mijn spells toch 'mana based' zijn, en die freeze is zo af en toe een lifesaver!
- Offhand: Ik heb een twohanded weapon ;-)
- Archon, mja het is niet altijd nuttig, maar voor bosspacks vind ik het zo af en toe wel HEEL erg fijn, de damage output is gewoon enorm als je eerst wat kleintjes kan afmaken. Suggestie voor alternatief. Frost nova voor CC en dan misschien de glacial vervangen voor een fire damage?..hmm

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Grin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Ohja?
Dat is nieuws voor mij. Dat de ruby in je helm niet meer helpt, dat zal. Ik denk/dacht dat een 4 player party sneller XP farmt dan solo.
Sneller hangt van kracht van jouw maten af maar niet meer XP krijg je hierdoor.

De ruby in helm is denk ik gebugged net zoals dat je geen xp krijgt door met 3 man extra te spelen.

Enige wat dus werkt zijn die gele potten en die stacken qua tijd en niet xp, 25% blijft 25%.

Ik ben van 227 naar 270 para gegaan en ga vanavond weer verder.

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:09:
[...]

Sneller hangt van kracht van jouw maten af maar niet meer XP krijg je hierdoor.

De ruby in helm is denk ik gebugged net zoals dat je geen xp krijgt door met 3 man extra te spelen.

Enige wat dus werkt zijn die gele potten en die stacken qua tijd en niet xp, 25% blijft 25%.

Lekker bezig sven :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:09:
[...]
in hoeveel tijd?!

Ik vind het normaal zonde van de tijd om naar een streamer te kijken (ik speel in die tijd liever zelf en behoor ook tot de categorie 30+, full time job en een drietal kiddos :) ) maar wordt nu wel nieuwsgierig hoe je dit zo snel doet!

Battle.net || Strava

retlaw schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:13:
[...]

in hoeveel tijd?!

Ik vind het normaal zonde van de tijd om naar een streamer te kijken (ik speel in die tijd liever zelf en behoor ook tot de categorie 30+, full time job en een drietal kiddos :) ) maar wordt nu wel nieuwsgierig hoe je dit zo snel doet!
Act 2; bepaalde route en weer opnieuw :) op T5/6 levert dat al gauw 900m of meer xp per uur op :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:13:
[...]

in hoeveel tijd?!

Maximaal 6 dagen, dus dan is dat best veel! Ik heb toch best veel gespeeld de laatste dagen (meer tijd kan ik ik er iig niet aan geven(wil ik ook niet :) )) en ik ben van 118 naar 148 gegaan...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:15:
[...]

Act 2; bepaalde route en weer opnieuw :) op T5/6 levert dat al gauw 900m of meer xp per uur op :)
nice! care to share? T5/6 red ik niet, maar op T3/4 zal dit ook wel werken...

Ik ben de afgelopen dagen meer bezig geweest om de wiz een beetje op gang te krijgen en heb nu een leuke build gevonden. Nu is het tijd om xp en items te farmen :).

Battle.net || Strava

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Grin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Maximaal 6 dagen, dus dan is dat best veel! Ik heb toch best veel gespeeld de laatste dagen (meer tijd kan ik ik er iig niet aan geven(wil ik ook niet :) )) en ik ben van 118 naar 148 gegaan...
Niet om te patsen maar minder dan 6 dagen ja, avondeten en ben pas vanaf 19:00 - 20:00 online tot zo'n 00:30 - 01:30

Act 2 ja, de soldaat helpen om de slangen te beuken en een team die doet wat je zegt helpt qua snelheid, ze moeten op bepaalde plekken staan op het begin en als laatst in mij staan.

edit: ok stiekem toch wel patsen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 03-03-2014 16:29 ]

• Renquin
Rann schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:07:
[...]

- Glacial arrow gebruik ik eigenlijk vooral voor de CC, ik denk dat 85% van mijn spells toch 'mana based' zijn, en die freeze is zo af en toe een lifesaver!
- Offhand: Ik heb een twohanded weapon ;-)
- Archon, mja het is niet altijd nuttig, maar voor bosspacks vind ik het zo af en toe wel HEEL erg fijn, de damage output is gewoon enorm als je eerst wat kleintjes kan afmaken. Suggestie voor alternatief. Frost nova voor CC en dan misschien de glacial vervangen voor een fire damage?..hmm
Nvm... "Legendary 2-handed axe", daarnaast "1-hander"...

Persoonlijk heb ik geen CC meer nodig, heb inmiddels genoeg Resist All om me enkel nog zorgen te moeten maken over boss-mobs en sterke elites :*)
Moet er wel dat dps voor inleveren, maar ach O-)

Want a cookie?!

Renquin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:34:
[...]

Nvm... "Legendary 2-handed axe", daarnaast "1-hander"...

Persoonlijk heb ik geen CC meer nodig, heb inmiddels genoeg Resist All om me enkel nog zorgen te moeten maken over boss-mobs en sterke elites :*)
Moet er wel dat dps voor inleveren, maar ach O-)
DPS is momenteel niet alles meer; toughness en healing is ook van belang om zonder dood te gaan je einddoel te bereiken,

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:40:
[...]

DPS is momenteel niet alles meer; toughness en healing is ook van belang om zonder dood te gaan je einddoel te bereiken,
Amen to that, zodoende dat ik meteen alle 50 punten investeerde in vit, loh, lps en aps (bevordert loh).

DPS komt vanzelf wel, doe maar eerst je best om in leven te blijven.

Zoals in een echt gevecht wint de persoon die het meeste kan hebben en kan uithouden (stamina).

edit: ik gooi alles nu op all res en daarna armor, vit komt wel door te levelen naar 70 en een dikkere roze steen in mijn helm te knallen en dps krijg ik door eerst CC aan te vullen en daarna CHD.

[ Voor 16% gewijzigd door Sm0k3r op 03-03-2014 16:59 ]

• EricNL
Voor iedereen die nieuwsgierig is: het gaat om de quest "Lieutenant Vachem" in Act 2.
Quest accepteren, kelder in, slangen kapot maken en prisoner bevrijden, naar buiten, nog meer slangen kapot maken, quest inleveren -> veel EXP.

We kunnen wel geheimzinning blijven doen, maar generfed wordt het toch wel.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:13:
Voor iedereen die nieuwsgierig is: het gaat om de quest "Lieutenant Vachem" in Act 2.
Quest accepteren, kelder in, slangen kapot maken en prisoner bevrijden, naar buiten, nog meer slangen kapot maken, quest inleveren -> veel EXP.

Dat riep ik al, de soldaat helpen om de slangen te beuken, ik onthou dat soort triviale shit niet.

En dit kan niet generfed worden want er valt niks te nerfen, het is geen exploit zoals de kist die willekeurig geplaatst moest zijn maar telkens op zelfde plek was, dat is gewijzigd/ gerepareerd.

Mira (ja, deze ken ik wel bij naam omdat het een paar posts geleden werd omschreven) kan ook niet generfed worden maar die doe ik niet want je moet teveel lopen voordat je de quest activeert.

Dus niemand deed geheimzinnig of althans ik niet alleen ik omschrijf alles aan de hand van het uiterlijk van een wezen of poppetje in spel.

• EricNL
Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:16:
[...]

Dat riep ik al, de soldaat helpen om de slangen te beuken, ik onthou dat soort triviale shit niet.

En dit kan niet generfed worden want er valt niks te nerfen, het is geen exploit zoals de kist die willekeurig geplaatst moest zijn maar telkens op zelfde plek was, dat is gewijzigd/ gerepareerd.

Mira (ja, deze ken ik wel bij naam omdat het een paar posts geleden werd omschreven) kan ook niet generfed worden maar die doe ik niet want je moet teveel lopen voordat je de quest activeert.

Dus niemand deed geheimzinnig of althans ik niet alleen ik omschrijf alles aan de hand van het uiterlijk van een wezen of poppetje in spel.
Ik bedoel het niet gelijk persoonlijk, maar kreeg een beetje de indruk dat er met opzet "geheimzinnig" werd gedaan. Als je het zo niet bedoelde: excuses.

De reden waarom ik denk dat dit generfed gaat worden is:
1. Dit gaat als een malle gebot worden. T1 of T6, who cares. Als je die quest in 1 minuut cleared zonder specifieke gear benodigheden gaat dit gewoon gebot worden.
2. Met alle vernieuwingen probeert Blizz juist variatie te stimuleren. Zowel in builds als in "farmen". Het is gewoon een kwestie van tijd tot:
A: Mirra en Lieutenant Vachem minder EXP opleveren.
B: Mirra en Lieutenant Vachem geen EXP opleveren.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:20:
[...]

Ik bedoel het niet gelijk persoonlijk, maar kreeg een beetje de indruk dat er met opzet "geheimzinnig" werd gedaan. Als je het zo niet bedoelde: excuses.

De reden waarom ik denk dat dit generfed gaat worden is:
1. Dit gaat als een malle gebot worden. T1 of T6, who cares. Als je die quest in 1 minuut cleared zonder specifieke gear benodigheden gaat dit gewoon gebot worden.
2. Met alle vernieuwingen probeert Blizz juist variatie te stimuleren. Zowel in builds als in "farmen". Het is gewoon een kwestie van tijd tot:
A: Mirra en Lieutenant Vachem minder EXP opleveren.
B: Mirra en Lieutenant Vachem geen EXP opleveren.
Oh voelde me niet perse aangesproken hoor no prob ;)

En nerfen als hoe jij het aangeeft lijkt me sterk, zij weten zelf als ze het zien dat het verdomd fucking saai is om te doen en gunnen jou dan de normale XP wat je ervoor krijgt, +/-23M is niet veel hoor, het werk wat je ervoor moet doen zorgt ervoor dt je geest afsterft, zodoende dat ik TS constant aan heb want solo had ik al lang een gat in mijn monitor geslagen hierdoor.

En botten? Waarvoor? Ja voor eigen gewin maar niet om te handelen en je bereikt niks en wordt snel belachelijk gemaakt als wij zien dat je in één week van 100 naar para 600 ofzo bent geleveled, de e-penis wordt hierdoor niet groter.

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
Even een kort vraagje, Ik heb de diablo 3 demo net op me mac air gespeelt, erg leuke game!
Als je de windows versie koopt, kan je dan als je de serial invoert gewoon op de mac spelen?
of moet ik de specifieke mac versie ergens zien te vinden?

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
Ah bedankt, dat maakt het wel even makkelijker.

De character die ik in de demo (starter edition heet het officieel) van Reaper of souls heb gemaakt, kan ik die behouden als ik de normale Diablo III versie koop?
Je character zit nog gewoon op D3 standaard, RoS komt pas officieel uit op 25 maart.
Dus je moet eerst Diablo 3 kopen (kan ook in de winkel/online waar het goedkoper is bv) en vervolgens RoS als je die ook wil spelen.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Je kunt de Starter editie (Demo) niet upgraden naar Reaper of Souls. Je kunt die alleen upgraden naar de "full version", die je weer kunt upgraden naar RoS; wat uitkomt op 25 maart.

Je hebt de Standaard versie nodig VOOR RoS, wat een expansion is zoals blizzard-stijl het altijd was: je had Warcraft 2: Tides of Darkness nodig voordat je de expansion: "Beyond the Dark Portal" kon installeren.

Verwijderd

net RoS gekocht om weer terug te komen bij D3, mijn DH is best crappy nou

heeft iemand tips/items om me zelf wat hoger te krijgen? (speel meestal solo)

http://eu.battle.net/d3/e...hdarky-2112/hero/35856594

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:44:
net RoS gekocht om weer terug te komen bij D3, mijn DH is best crappy nou

heeft iemand tips/items om me zelf wat hoger te krijgen? (speel meestal solo)

http://eu.battle.net/d3/e...hdarky-2112/hero/35856594
Ik kan geen b.net links kijken, maar speel eens met specs. Er is weinig wat "fout" is: wat het beste speelt voor jou. En ga gewoon spelen. Nu is het nog even een kwestie van "story" keer op keer spelen (en plvls halen die jou ook beter maken), maar vanaf 25-maart heb je de adventure mode, die een hoop randomness moet toevoegen en meer reward.

Met Loot 2.0 nu zul je erg snel al "beter" zijn. Dat, of begin een andere class -- het spel is erg leuk nu.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:13:

Zelfde hoeveelheid exp als Mira, bovendien Mira gaat sneller.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb per ongeluk Reset Quest gedaan, en nu moet ik weer vanaf Act 1 beginnen, kan ik dit nog ongedaan maken?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Roshnak schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:25:
Ik heb per ongeluk Reset Quest gedaan, en nu moet ik weer vanaf Act 1 beginnen, kan ik dit nog ongedaan maken?
Nee

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Roshnak schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:25:
Krijg je wel een gegarandeerde legendary van skeleton king :)
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:51:
[...]

Krijg je wel een gegarandeerde legendary van skeleton king :)
Momenteel nog wel

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-12 18:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Kan iemand mij inviten in de tweakers community? douwe1337#1487

Verwijderd

Vroeg me af of er toevallig een GoT clan is. Excuses als het in de openingspost stond kon het namelijk niet vinden.
Douweegbertje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:49:
Kan iemand mij inviten in de tweakers community? douwe1337#1487
Je kan de community gewoon zoeken in game ;)

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:50:
Vroeg me af of er toevallig een GoT clan is. Excuses als het in de openingspost stond kon het namelijk niet vinden.
Ja, er is ook een GoT clan :)

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-12 14:52

mokumouse

LOLstoel User

Heel toevallig nog lieve tweakers hier ide nog infernal machines over hebben en mij willen helpen een Writhing Spine te bemachtigen??? :) mokumouse#2319

Blaat...

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-12 18:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Vidra schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:50:
[...]

Je kan de community gewoon zoeken in game ;)
Dan krijg ik alleen de melding dat ik niet kan joinen :+
Douweegbertje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:52:
[...]

Dan krijg ik alleen de melding dat ik niet kan joinen :+
Dat is vaag... probeer nog eens :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 03-03-2014 20:57 ]

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik kan ook niet joinen, krijg een error dat er al teveel join requests zijn (The clan cannot receive anymore join requests at this time, ofzoiets :P).
Tumbler schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:56:
Ik kan ook niet joinen, krijg een error dat er al teveel join requests zijn (The clan cannot receive anymore join requests at this time, ofzoiets :P).
De clan zit vaak vol - de community kan wel mensen accepteren ;)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-12 23:33
Hmm lekker. 'community event buff' 50 procent extra xp. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1 ... 72 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]