• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-12 00:26
Zou iemand mij een invite kunnen sturen voor de community? Battletag is smokefish#2874

Bij voorbaat dank!

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:35
Bosmonster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:10:
Hoe zit het nu eigenlijk met gems? Nu droppen de laagste nog, maar dalijk met RoS ineens Marquise oid? Lijkt me wel een rare overgang?
Klopt, nu droppen de flawless gems nog.
In RoS gaan er minimaal marquise gems droppen.
Als je nog een shitload aan flawless gems in je stash hebt zitten, raad ik je die aan nu te verkopen (vooral de topaz).
Geldt uiteraard ook voor alle overige gems die je niet gebruikt :)
Hm, goed plan om nog even te cashen voor de 18e. :)

Heb gisteren en fresh start gemaakt op HC en ben opnieuw aan de self found challenge begonnen en dat is een stuk minder lastig dan voorheen zeg. Loop op level 21 al rond met hele aardige gear en al drie bruikbare legendary drops gehad. Hoger tempo met levellen, het meeschalen van monster health/damage is ook fijn, evenals gear met build-specifieke affixes gebruiken. Zo is hc een stuk leuker!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-12 21:48

scorpie

Supra Addict

Hmm grappig. Heb net m'n 235 Topaz'es verkocht voor ~2.8M. Binnen 1 minuut!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Bli3p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-12 10:39
Is gold dan nog wel zo belangrijk als de AH eruit is?
Hangt er vanaf hoeveel je van plan bent te gaan craften en enchanten. De kosten daarvan kunnen nog best aardig oplopen, als je 50 crafts in één keer wilt doen. En bij enchanten wordt geloof ik elke nieuwe roll van een affix weer duurder ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 03-03-2014 08:40 ]

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ben ook maar weer eens gaan kijken of de nieuwe patch 2.0 wat is.

speel op hardcore nog steeds natuurlijk en torment III voelt wel goed aan. niet te moeilijk maar wel moeilijk genoeg om op te blijven letten.

weet nog steeds niet of dit nou zo veel (meer) bied dan voorheen. ik geef het nog even maar first impressions is toch meer van hetzelfde.
Dan moet je nog maar even verder rondkijken, want het is echt een compleet ander spel geworden sinds de patch. :) Start voor de grap maar eens met een nieuw karakter en vermijd AH.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Ik ben opnieuw begonnen, 2 jaar niet gespeeld en wat een verademing. De item koorts is terug!! Daarnaast fijn dat je meteen op een hoge moeilijkheidsgraad kan beginnen, veel meer uitdaging :-)

• Flghter1982
Deadsmell schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:45:
Dan moet je nog maar even verder rondkijken, want het is echt een compleet ander spel geworden sinds de patch. :) Start voor de grap maar eens met een nieuw karakter en vermijd AH.
heb ik al gedaan op torment VI met alleen een helfire ring. ben daar nu lvl 23 mee en dat wordt toch wel bijna onmogelijk op dat lvl :). moet wel zeggen dat dat wel de leukere dingen zijn op het moment.

denk in een party van 4 dat het wel mogelijk is met synerchies.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Angeloonie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:07:
Hoe kom je het snelst aan een shitload common debris? :P
Ik denk met lage magic find (dus lage difficulty) veel white trash vermoorden. Denk aan keeps 2 of cota.

Ik zit zelf ook met een common debris probleem. Ik vind daar echt veel te weinig van...

Edit: trouwens wel jammer dat er van de D3 profiles geen zak meer klopt. Items hebben ingame hogere stats dan wat mijn profiel aangeeft. Gare shit.

[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 03-03-2014 09:11 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-12 10:44
Voor common debris doe ik Halls of Agony runs (de naam weet ik niet helemaal zeker, die kerkers vóór de Butcher). Vooral level 2 stikt van de weapon racks en meestal doe ik de cursed hold er ook nog even bij.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Angeloonie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:07:
Hoe kom je het snelst aan een shitload common debris? :P
Ik pak alle white items op, die items geven 7 tot 11 common debris. Dan gaat het best snel, per 2 uren zit ik zo op 70-140 common debris.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Ik vond er toch wel veel in halls of agony. eergisteren had ik 1 normal om te salvagen, sinds gisteren op 410 debris.

Maargoed.....wat is een shitload :)

Ik heb helemaal niet veel gespeeld, dus ik was blij verrast.

• Blaat
Angeloonie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:12:
Dus white trash salvagen geeft common debris? :)
Ja. Maar dan nog krijg je er te wening van imo.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Ja.

Ik ben een beetje in dubio: verder spelen op mijn Barb, mijn Wiz of een nieuw chat starten, maar dan op HC.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Jup, 7 tot 11 per item! 5-6 white items = ~50-60 CD

Verwijderd

niet alleen white, ook dat grijze spul...toch?

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:14:
Klopt, ook grijze meuk.

• Blaat
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:14:
Ja maar dat geeft minder. Ik raap ze overigens alsnog op.

• cfern
Ik ben trouwens best blij met patch 2.0.1. Ik heb die de afgelopen weken dan ook goed doorgespeeld op de PTR. Ik heb nu net genoeg upgrades (vooral toughness) gevonden om niet meteen om te kiepen in Torment IV. Elite fights zijn nu lekker spannend.

Ik vind vooral de combo Teleport/Calamity en Iekker werken. Teleport in een groepje stunt ze en doet geen onaardige damage en zodra ik genoeg damage pak, reset de cooldown en doe ik nog eens een bommetje. Lekker aggressief en glazenkanonnerig spelen. :) Het enige wat ik nog moet uitvissen is een goede toughness: te veel en de cooldown reset niet, te weinig en ik smelt voordat ik de refresh haal.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Dit weekend weer even lekker gespeeld, weer wat lopen rommelen met builds. Nu voor mijn DH wel een fijne build gevonden en ook de wizzard gaat lekker zo :) Alleen voor de barbarian heb ik nog geen top build gevonden. De build welke ik nu gebruik gaat op zich wel lekker alleen qua speelstijl kan het mij toch niet bekoren.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12 20:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

cfern schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:22:
Ik ben trouwens best blij met patch 2.0.1
Ik ook :P Had eigenlijk al maanden niet gespeeld ( misschien wel al meer dan een jaar niet ) toch heb ik het hele weekend niks anders gedaan dan D3 gespeeld :D

Voorlopig kan het me weer bekoren en gelijk ook maar de CE van Reaper besteld dan maar :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Angeloonie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:16:
Alright thanks :) Ga ik die zooi dus ook oprapen vanaf nu :)
En vanavond m'n gems even verkopen :P
Niet geprobeerd, maar white items komen voornamelijk uit weapon racks en destructables. Je zou eens Royal Crypt runs kunnen proberen met een monk ofzo en gewoon de potten clearen.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
Ik zoek een goede build Voor barb.
kan Wotb niet meer oneindig up houden.

<GOT>DrOPje #2516

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Wow, die passive met Fetish Sycophants gecombineerd met Vampire Bats is echt een Fetish feestje :)
Het wordt nu wachten op het vinden van een ring met die stat dat je Fetishes pas verdwijnen als ze doodgaan.

Bedankt voor de tip :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• cfern
kan Wotb niet meer oneindig up houden.
Op de PTR heb ik een WW barb gespeeld i.c.m. Furious Charge/Stamina. Even door een groepje raggen en je bol zit weer vol. Werkt alleen niet zo heel overtuigend tegen enkele elites, maar dan kun je mooi een primary generator (bash of zo) gebruiken (plus WOTB alleen voor elite packs inzetten).

[ Voor 6% gewijzigd door cfern op 03-03-2014 09:31 ]

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12 20:01
Goede patch maar ik merkl wel dat ik alles aan het oprapen ben waardoor ik 35000 keer terug naar de stad moet om alles te dissen... :(

Diablo 3 Profiel

Joarie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:28:
Wow, die passive met Fetish Sycophants gecombineerd met Vampire Bats is echt een Fetish feestje :)
Het wordt nu wachten op het vinden van een ring met die stat dat je Fetishes pas verdwijnen als ze doodgaan.

Bedankt voor de tip :)
Haha leuk he, had op een gegeven moment een roedel van 10+ van die dingen achter me aan, samen met 4 dogs en garg. Maakte een pet build ineens zo gek niet meer!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:36
randomice schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:30:
Goede patch maar ik merkl wel dat ik alles aan het oprapen ben waardoor ik 35000 keer terug naar de stad moet om alles te dissen... :(
Valt toch wel mee? Er droppen over het algemeen minder items dan voor de patch, en als je vol zit kun je alles heel snel bij de vendor kwijt als het geen item upgrade is aangezien je het toch niet meer kan verkopen in de AH.. :)

Ben wel eens dat je vrij snel vol zit, maar het leegmaken gaat nu ook veel sneller.

*edit* ik salvage alleen witte items aangezien ik sterf van de crafting mats, dat scheelt ook wel wat tijd idd.

[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 03-03-2014 09:36 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
randomice schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:30:
Inderdaad. Ook fijn dat het channelen van de Vampire Bats geen mana cost dus je kunt nog wat zware mana-vreters achter de hand houden om op elites te vuren.
Is er nog een skill/passive die ervoor zorgt dat de damage die fetishes doen zorgen voor een cooldownvermindering van BBT/Fetish army?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
Geweldig die nieuwe patch, samen met 2 vrienden (Sorc/Monk/DH) van me begonnen op level 1 op Master difficulty, Halverwege Act2 waren we al level 60 ;-D Inmiddels halverwege act 3 en we zijn paragon level 15.

Ik mis alleen dat ik niet met mijn vrienden makkelijker een item kan traden... Stel ik heb een recipe die ik voor hem wil maken kan dat helaas niet, ook zou het fijn zijn als je bij craften een statsvoorkeur kan meegeven :/ Al wat leuker legendaries gevonden, waaronder een item waarmee je een champion kan spawnen bij een shrine, en een 30% xp ring ;)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren ook voor lange tijd nog eens D3 van onder het stof gehaald, begonnen met men demon hunter (die al 60 was) maar snapte niet echt goed welke moeilijkheid ik moet nemen. Als ik het goed snap dan is 1-60 nu 1 moeilijkheid maar wat daarna?

Ben ook het gevoel een beetje kwijt in men demon hunter dus besloten om een mage te starten, moet wel zeggen dat levelen best wel snel gaat na uurtje spelen al level 9. Verder ook super dat loot nu bijna altijd nuttig is. Vermoed dat deze patch/expansion is wat diablo3 eigenlijk al van het begin had moeten worden.

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Een punt wat ook al voor de 2.01 patch in het spel zat: ik vind het jammer/onoverzichtelijk dat affixes als "Arcane skills deal xx% more damage" niet worden meegenomen in je damage/DPS stats. Ik heb nu een hele mooie bracer op mijn wizz, 19%+ damage op arcane skills maar ik heb geen idee wat me dat oplevert. Best wel jammer...

Dat kan ook niet weergegeven worden ;)
Vind het wel mooi dat je dat ook niet zomaar kan zien, al genoeg dummyfriendly meuk in dit spel, daarom is toughness en healing in het spel gekomen...
Deadsmell schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:39:
Hangt er vanaf hoeveel je van plan bent te gaan craften en enchanten. De kosten daarvan kunnen nog best aardig oplopen, als je 50 crafts in één keer wilt doen. En bij enchanten wordt geloof ik elke nieuwe roll van een affix weer duurder ofzo.
Het lijkt er bij craften op dat er naar je main stat gekeken wordt...
De 7sins en helm of command rolde binnen 5 keer craften zo:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Iedere helm of command was met str en bij 7sins waren 3/5 met str.

Vervolgens voor de gein eens op m'n monk gecraft:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/2196209
7sins en helm .... eerste craft :+

Soms ben je blij dat je 5 maanden geleden 2 plans voor 2m gekocht hebt 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 03-03-2014 09:55 ]

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:55:
Dat kan ook niet weergegeven worden ;)
Vind het wel mooi dat je dat ook niet zomaar kan zien, al genoeg dummyfriendly meuk in dit spel, daarom is toughness en healing in het spel gekomen...
[...]
Natuurlijk kan dat wel worden weergegeven, als je inventory scherm open hebt kan je DPS getal omhoog schieten wanneer je arcane damage doet. Als het kan worden berekend, kan het worden weergegeven. ;)

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 10:20
Grin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:58:
[...]
Natuurlijk kan dat wel worden weergegeven, als je inventory scherm open hebt kan je DPS getal omhoog schieten wanneer je arcane damage doet. Als het kan worden berekend, kan het worden weergegeven. ;)
Dat is dan een moment opname omdat je op dat moment ook Arcane damage doet.
Maar hoe vaak doe jij die Arcane damage? Altijd? 1x elke seconde? 1x in de 10 seconden? Zonder dat precies te weten wordt het lastig om echt een goede betrouwbare waarde te laten zien.

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

yrosma schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:02:
Dat is dan een moment opname omdat je op dat moment ook Arcane damage doet.
Natuurlijk is dat een moment opname, dat is ook prima. Zodra ik overschakel op mijn lightning damage dan zal het damage getal wijzigen, prima.
Maar hoe vaak doe jij die Arcane damage? Altijd? 1x elke seconde? 1x in de 10 seconden?
Als je arcane spell cast dan zou je tussen haakjes je actuele dps kunnen laten zien.
Zonder dat precies te weten wordt het lastig om echt een goede betrouwbare waarde te laten zien.
Daar zit gewoon een berekening achter en is binnen de game engine natuurlijk duidelijk. Uiteraard zal dat getal vaak veranderen en daar zit zeker een uitdaging. Maar nu heb ik bijna 1/5 deel van mijn secondary damage niet inzichtelijk, dat vind ik niet fijn en onoverzichtelijk.

• Blaat
Als je dat soort dingen moet gaan meerekenen wordt je niet vrolijk.

Je skills zelf doen ook niet 100% damage maar meestal meer. Soms 140% soms 200% en soms zelfs 7777% (muhahaha). En wat doen we dan met de 25% dmg tegen elites op mijn offhand? Als je dat allemaal mee moet gaan tellen in je paperdoll wordt je helemaal gek.

Waar ik wel voor ben is een e-dps indicator op je scherm, waarin continu wordt weergegeven hoe veel damage je nou echt uit aan het delen bent.

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
ik heb zelf op mijn monk ongeveer 50% extra lightning damage en al mijn skills zijn hier ook op gekozen. Het lijkt dat ik weinig damage doe met zo uit me hoofd rond de 130k maar mijn damage output gaat eigenlijk richting de 200k. Ik snap dat het lastig is om door te rekenen maar zou toch leuk zijn.

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:16:
Waar ik wel voor ben is een e-dps indicator op je scherm, waarin continu wordt weergegeven hoe veel damage je nou echt uit aan het delen bent.
DAT!
Ik ben begrepen, my work is done here. d:)b

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:40
Gisteren ook eens D3 uit de kast gepakt en opgestart..

Echter ik ben level 60 maar was op Inferno bezig.
Wat is nu het beste om te doen met mijn L60 DH te starten op hard opnieuw?

Of heeft het hele verhaal opnieuw doorlopen geen extra's meer? en kan ik willekeurig gewoon ergens inspringen voor bijv. betere gear te vinden?

PSN: McMillan0984

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
gisteren nieuwe archon gloves/shoulders gemaakt en me barb heeft nu 97k hp :) Torment VI is op zich een eitje alleen die nieuwe lighting affix is nasty van elites...

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

oostland33 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:21:
gisteren nieuwe archon gloves/shoulders gemaakt en me barb heeft nu 97k hp :) Torment VI is op zich een eitje alleen die nieuwe lighting affix is nasty van elites...
Welke barb build gebruik je dan?

2.0.1 is een beetje heel nieuw voor mij en heb ook nooit de PTR gespeeld....dus men normalen MP10 WW Rend build werkt niet meer :-(

<GoT> Brain3#2873

• yrosma
Grin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:18:
[...]
DAT!
Ik ben begrepen, my work is done here. d:)b
Lol. Had ik je toch verkeerd begrepen :)

Wolf's idee lijkt me trouwens zeer realiseerbaar. Het spel zal echt wel weten hoeveel damage jij aan het doen bent dus om je dps/s ergens te displayen moet kunnen lijkt me. Ik ben voor :)
Ze kiezen er echter expliciet voor om dit niet te doen, omdat je anders hetzelfde krijgt als in WoW, waar iedereen gefixeerd is op een DPS-meter. En je dus uiteindelijk een "best build/rotatie" krijgt die het hoogste getalletje eruit weet te persen.

Diablo is een ander soort game en een DPS-meter hoort daar gewoon niet in. Ook al moet ik toegeven dat ook ik benieuwd ben, maar stiekem toch ook blij dat het er niet in zit :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2014 10:26 ]

• Blaat
Nou ik kan op zich T6 ook wel aan, behalve als iets reflect damage of electrified heeft.

Gisteren gemerkt dat ik knetterhard stuk ga op de reflect damage van de siegebreaker bij het doen van ubers op T6.

We hebben de difficulty moeten verlagen omdat iedereen's gear stuk aan het gaan was...

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
Brain3 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:23:
[...]

Welke barb build gebruik je dan?

2.0.1 is een beetje heel nieuw voor mij en heb ook nooit de PTR gespeeld....dus men normalen MP10 WW Rend build werkt niet meer :-(
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11915301547 werkt prima

• Flghter1982
als je comon crafting material wilt farmen kan dat veel efficienter dan wat ik hier lees.

je gaat naar de eerste WP rent naar beneden naar griswald's armory stand. 99% altijd 1 witte item.

dan ren je iets verder naar links en kijk of de cellar er is. hier is vaak een goblin of pack te vinden dus je hebt ook nog kans op een leuke yellow of legendary item.

dit klaar dan tp je naar town. exit game and repeat.

1 uur farmen kan je zo 500-1000 crafting mats leveren. en wat legendary's yellows.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

Gisteren voor het eerst D3 weer opgepakt. Kon ik voor 2.0 nog gemakkelijk MP9 door en met een beetje opletten MP10.. Nu ga ik KEIHARD af op T3.

Waarom? Ik heb maar 300k toughness op le monk. Niet lekker :D

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

UTADDICT schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:43:
Gisteren voor het eerst D3 weer opgepakt. Kon ik voor 2.0 nog gemakkelijk MP9 door en met een beetje opletten MP10.. Nu ga ik KEIHARD af op T3.

Waarom? Ik heb maar 300k toughness op le monk. Niet lekker :D
Zo herkbaar dit :D

Eerst Cm Wizard lekker MP10 huppekee en duurde soms even op elite packs maar ja dan had je ook wat, logged in oh T6 naja prima als ik MP10 kon kan dat vast ook wel, jeej mobs rent ...... bam ..... dood.

Okay back to the drawing board wat is er eigenlijk veranderd in Patch 2.0.1 :+

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ter info:
02/28/2014 06:28 PMPosted by DoomBringer
Hey Lylirra, please do not consider fixing the Skeleton King "bug". It gives us a nice reason to re-play the campaign.

So, here's a few quick updates from the design team (almost verbatim).

We will be fixing the bug with the Skeleton King in an upcoming patch ("the bug" = he drops a guaranteed Legendary item each time you kill him after using the Reset Quest feature). This not an intended bonus of Reset Quest.

While we are fixing the bug with the Skeleton King, we've definitely heard player feedback that it's nice to receive a guaranteed Legendary item for killing a boss after using the Reset Quest feature. We as developers like it, too, but feel that the Skeleton King is the wrong place for it. So, we're going to add that guaranteed Legendary drop to Diablo. Again, this would be a bonus for using the Reset Quest feature and playing the campaign all the way through.

We're also revisiting drops for all Act bosses after using Reset Quest. We agree that seeing all blues drop just feels bad. =/

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• yrosma
Vraag me toch altijd af bij dit soort dingen. Hadden ze dat van te voren ook niet kunnen bedenken? :)

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
Meh, das wel balen. Maar toch leuk om te zien dat ze wel gaan kijken naar de drops van eindbazen.

Want a cookie?!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Foutje denk ik: http://www.diabloprogress...r0-2475/Qikjoresz/2707243

Mijn Monk is sterk en ik farm T6 maar dit is een beetje overdreven toch?

[ Voor 41% gewijzigd door Sm0k3r op 03-03-2014 10:53 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:52:

Volgens mij moet die nog even geupdate worden ;) Armory kan ook nog niet echt omgaan met de nieuwe patch :D

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 03-03-2014 10:55 ]

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ShadowBumble schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:55:
[...]

Volgens mij moet die nog even geupdate worden ;)
Last Checked: 7 hours ago Mar 3, 2014 02:36

8)7

edit: oh en ik had mazzel met het craften van een bracer, enige wat er ontbreekt is all res maar daar is de Mystic voor, 100x rerollen en hopen op all res.

[ Voor 25% gewijzigd door Sm0k3r op 03-03-2014 10:57 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:56:
[...]

8)7
Ah blijkbaar niet geheel functioneel aangezien paragon level nog op 100 staat :P

Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:52:
[...]

Diabloprogress werkt niet meer sinds de patch.

Iemand nog leuke DH builds geprobeerd met de nieuwe patch?

Speel zelf nu hiermee:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/lbfi1.jpg

Torment I gaat erg easy, kan II ook wel aan denk ik, maar XP boost is gewoon te weinig.

Entangling shot: Slow is erg handig, en 6 hatred regen is i.c.m. Cluster Arrow ideaal.
Rain of Vengeance: Leuke "extra gratis" skill, handig voor static bosses of grote groepen.
Companion: Hatred regen, en 40 "extra gratis" hatred bij opnieuw casten.
Preparation: OH SHIT!@!>!?!?@-button
Shadow Power: Nog een beetje life leechen :P
Cluster Arrow: Mobjes vallen bij bosjes neer, en het lijkt alsof hij geen 40 hatred kost maar 20 ofzo, kan er vaak 7 oid achter elkaar mikken.

Blood Vengeance: Snel hatred terugpakken, 1 globe is bijna een Cluster Arrow.
Steady Aim: Extra damage :)
Archery: Extra damage :)

Iemand nog andere nuttige skills gevonden?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Met hoeveel magic find lopen jullie nu rond? Sinds je daar geen bonus meer van krijgt obv moeilijkheidsgraad loop ik nog maar met 23% rond. Heb geen idee hoe veel of weinig dat nu is eerlijk gezegd.

Daarnaast hoop ik dat jullie me kunnen vertellen waar jullie nu voor spelen. Is het handigste om craft materials te sparen of kan je beter sellen?

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 23-12 16:20
Angeloonie ik gebruik op dit moment de volgende build: http://eu.battle.net/d3/e...aihlan-2896/hero/31456754

Healing vapors werkt erg lekker en in combinatie met Preparations en Bolas, Bitter pill zorg ik ervoor dat ik hier genoeg descipline voor heb. Chakram met serpentine zorgt voor een behoorlijke hoeveelheid aan damage en Rain of vengence met Shade is erg fijn voor grote groepen mobs.

Vault is handig om weg te komen van elites, ice, poison etc.

Ik was in het begin erg sceptisch over deze build maar hij werkt wel erg lekker moet ik eerlijk zeggen.

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:05:
Met hoeveel magic find lopen jullie nu rond? Sinds je daar geen bonus meer van krijgt obv moeilijkheidsgraad loop ik nog maar met 23% rond. Heb geen idee hoe veel of weinig dat nu is eerlijk gezegd.

Daarnaast hoop ik dat jullie me kunnen vertellen waar jullie nu voor spelen. Is het handigste om craft materials te sparen of kan je beter sellen?
Ik loop zelf met 19% MF op m`n pants. Maar zodra ik betere pants heb gevonden zal dat ook weg gaan haha.
Ik loop nu elke keer act 1 t/m 4 rond, dan reset ik m`n quests en kan ik weer een gegarandeerde legendary halen bij SK :+. Tussendoor droppen nog wat legendary`s maar dat is hoe ik nu speel (Onthoud wel welke quests je nog moet doen, ik zit nu te zoeken welke quest / guests ik nog moet doen om m`n reset te kunnen doen).

Voor p 2.01 heb ik op AH veel craft materials gekocht, dus ik spaar op dit moment geen craft materials. Als je er weining heb zou ik zeggen ze wel te sparen. Kan je leuke upgrade`s craften! :9

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:26
Mijn gevoelens over patch 2.0:

Nu ben ik zelfs aan het denken om de xpac te pre-orderen, ik kan alleen niet kiezen welke versie.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:17:
[video]

Nu ben ik zelfs aan het denken om de xpac te pre-orderen, ik kan alleen niet kiezen welke versie.
Hahahaha! :+

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Schuldig ik heb net de CE besteld omdat hij wel moet passen tussen al mijn andere blizz ce's :D

• Malt007
Dan was het gewoon pech, kreeg het gevoel dat de andere personen in mijn games meer legendaries vonden.

• Blaat
Ik had hem nog niet ge pre-ordered maar ik ga dat vandaag doen.

Sinds 2.0 weet ik zeker dat ik weer lang ga spelen.

Speltip: maak een US account en gift jezelf de Digital deluxe voor 45 euro.

US account: dus ga naar us.battle.net en maak een nieuwe account op een ander mail adres etc.
Sm0k3r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:56:
[...]

8)7

edit: oh en ik had mazzel met het craften van een bracer, enige wat er ontbreekt is all res maar daar is de Mystic voor, 100x rerollen en hopen op all res.
Er staat op DP ook:
Diablo 3 Changes
Kernel 4 days ago
We are currently working to bring DiabloProgress up-to-date with latest Diablo 3 patch 2.0!

Also big changes planned for RoS!

Check back soon!

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 03-03-2014 11:31 ]

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
Ik ga hem vandaag ook pre-orderen, zit alleen met het probleem dat ik de 25e ook toegang krijg tot elder scrolls online. Ik ga dus tijd te kort komen komende periode ;(

Verwijderd

@ Malt007 : Ja die pech kan je soms wel eens hebben :(

@ Wolf : Ik heb hem toevallig net ge pre-orderd :+ :+

Verwijderd

nyX1989 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:31:
Ik ga hem vandaag ook pre-orderen, zit alleen met het probleem dat ik de 25e ook toegang krijg tot elder scrolls online. Ik ga dus tijd te kort komen komende periode ;(
Elders Scrolls lekker niet kopen.. Samen met mij vlammen op RoS :+ :P

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:30:
[...]

Speltip: maak een US account en gift jezelf de Digital deluxe voor 45 euro.

US account: dus ga naar us.battle.net en maak een nieuwe account op een ander mail adres etc.
But WHY ?

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-12 22:19
Bosmonster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:33:
[...]

Pff Elder Scrolls Online... leuke eendagsvlieg :+
Offtopic:
Idd van het weekend de beta 2 uur gespeeld en toen was ik het eigenlijk al weer zat :P Op de 1 of andere manier trekt het spel me gewoon niet.

Ontopic:
Zit zelf ook te twijfelen om RoS te halen maar wacht wel ff tot na me verjaardag :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 09:59
Nou ben vorige week opnieuw begonnen met Diablo 3 en heb het enorm naar mijn zin. Had een 60 Barb, Wizard en WD en heb die alle drie verwijderd, al m'n items en crafting zooi verkocht aan een vendor en m'n gold aan een maat gegeven. Helemaal fresh begonnen met een nieuwe Wizard.

Expert difficulty vanaf level 1, werd eigenlijk alleen moeilijk met lastige Elite combinaties en wanneer ik een te slecht wapen had, gelukkig heeft Loot 2.0 z'n werk goed gedaan. Ben gisteren net level 60 geworden na 1 playthrough, een quest reset en opnieuw de Skeleton King omgelegd. Loop nu met vijf legendaries en heb er ongeveer 15 gevonden in 12-13 uur speeltijd, dik in orde dus. Zeker toen ik rond level 54 aanbeland was ging het hard met mijn DPS, was ongeveer 8000 toen vond ik een wapen waardoor het 16000 werd. Legendary wapen van Azmodan en ik had opeens 23000, een goeie set legendary ringen en weer een legendary wapen van Diablo en ik zit op 36000 DPS met 150000 Toughness, niet verkeerd! Diablo gesloopt op level 58.

Heb toen de difficulty naar Master gezet, quests gereset en gisteravond laat opnieuw begonnen, wilde nog snel even SK slopen om die guaranteed legendary te krijgen voordat ze dat patchen, was een goeie keus want kreeg een Bul Kathos wedding band (die ik al had, maar level 33). Die is mooi naar m'n Enchantress gedaan die dankzij m'n legendaries ook al met 30000 DPS rondloopt.

Vandaag maar eens beginnen met Paragon levels, ben gestopt voordat dat systeem geimplementeerd werd dus heb nog nooit een Paragon level behaald.

Heb direct maar even RoS gepreordered, heb er op deze manier weer zin.

• Malt007
Iemand nog tips voor mijn wizzard, welke items ik het makkelijkst kan vervangen zolang er nog een AH is. Veel ingezet op thoughness omdat ik af en toe nogal snel dood ging. Nu ingame is het richting de 800k dus weet niet waarom er daar maar 490k staat. De dmg is ook wat hoger in game. Overiges voordat ik skills heb aangezet. Misschien dat het van de passive komt.

http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568

Ook wel benieuwd wat jullie van mijn build vinden. Door me amu heb ik 23% meer arcanedmg dus dat is de reden dat ik de primary en secondary attack op arcane skills heb gezet. De passives zijn allemaal defensive zodat ik heerlijk kan tanken maar ondanks dat en de enorme thoughness moet ik nog aardig wat kiten op TIII.

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:42:
Iemand nog tips voor mijn wizzard, welke items ik het makkelijkst kan vervangen zolang er nog een AH is. Veel ingezet op thoughness omdat ik af en toe nogal snel dood ging. Nu ingame is het richting de 800k dus weet niet waarom er daar maar 490k staat. De dmg is ook wat hoger in game. Overiges voordat ik skills heb aangezet. Misschien dat het van de passive komt.

Ook wel benieuwd wat jullie van mijn build vinden. Door me amu heb ik 23% meer arcanedmg dus dat is de reden dat ik de primary en secondary attack op arcane skills heb gezet. De passives zijn allemaal defensive zodat ik heerlijk kan tanken maar ondanks dat en de enorme thoughness moet ik nog aardig wat kiten op TIII.
Ik denk dat je je lacuni`s wil bewaren voor je movement speed? Als je hoger Plvl was geweest had ik gezegd craft nieuwe bracers en gebruik je paragon punten om je movement speed te behouden.

Denk toch ook dat je los van de 23% arc damage meer damage uit je amulet kan halen

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

[video]

HAHAHAHAHA ik had hetzelfde filmpje gebruikt naar een maat van mij, ik zei dat ik klaar was met D3 en ik speel nu weer elke dag en ook nog tot laat, heb nu al weer wallen onder mijn ogen.

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:42:

800 thoughness is niet heel erg veel, wat is je ingame all-res?
Hoe genereer jij arcane? Ik heb bv. een arcane generator als primaire attack op mijn wizz build.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dees weekend ook eens opnieuw beginnen spelen na nieuwe patch, en wat een verademing.
begonnen op mjn 37 barb, gisteren 60 geraakt, paragon 28.
en de drops, djezes, in een half jaar doorspelen heb ik minder gevonden dan in een half uur nu :p

kan al niet wachten op de crusader, hammerdin build on the way :D

PSN - ps4 : sir_kowlier

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12 07:22
vanavond weer eens diablo 3 doen. ga helemaal opnieuw beginnen. was nog niet zo ver. maar waar te beginnen. xbox of pc? hoorde hier al veel pc zeggen. nu sprak ik iemand die zei dat de xbox wat controls betreft veel beter is.en dat het spel identiek is wat betreft updates en de komende uitbreiding. tevens nu al geen AH wat mij veel beter lijkt
iemand nog andere meningen?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:58

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:02:
[...]

800 thoughness is niet heel erg veel, wat is je ingame all-res?
Hoe genereer jij arcane? Ik heb bv. een arcane generator als primaire attack op mijn wizz build.
Ik zou zeggen probeer arcane torrent - cascade eens. Grin killt hier supersnel mee!

Ik wil graag met frozen orb spelen en had last dat arcane steeds leeg was. De passive prodigy heeft dit zo goed als opgelost. In combinatie met electrocute - surge of power is arcane zo weer aangevuld en kan ik weer orbs spammen!

@Grin: klopt het dat je als passive cold blooded hebt? Je hebt verder geen skills die chillen of freezen dus is dit zonde. Kun je beter arcane dynamo oid equipen :)

[ Voor 12% gewijzigd door retlaw op 03-03-2014 12:18 ]

Battle.net || Strava

• Malt007
Ik dacht dat ik behoorlijk veel thoughness had :-) Mijn clangenoten zitten op minder dan de helft volgens mij. Ik loop volgens mij rond met tegen de 700 all res en 67k hp. Mijn Armor is wel maar iets van 4000 dus dat is niet ideaal met de allres. Hoeveel is gewenst voor een Wizzard?

Ik dacht arcane te generen met mijn primary attack, maar moet zeggen dat dat wel een probleem is. Wat kan ik daar het beste voor gebruiken en wat moet ik opgeven als skill?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:58

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:17:
Ik dacht dat ik behoorlijk veel thoughness had :-) Mijn clangenoten zitten op minder dan de helft volgens mij. Ik loop volgens mij rond met tegen de 700 all res en 67k hp. Mijn Armor is wel maar iets van 4000 dus dat is niet ideaal met de allres. Hoeveel is gewenst voor een Wizzard?

Ik dacht arcane te generen met mijn primary attack, maar moet zeggen dat dat wel een probleem is. Wat kan ik daar het beste voor gebruiken en wat moet ik opgeven als skill?
prodigy als passive :), die genereert arcane op een signature spell :).

Battle.net || Strava

retlaw schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:14:
[...]

Ik zou zeggen probeer arcane torrent - cascade eens. Grin killt hier supersnel mee!

Ik wil graag met frozen orb spelen en had last dat arcane steeds leeg was. De passive prodigy heeft dit zo goed als opgelost. In combinatie met electrocute - surge of power is arcane zo weer aangevuld en kan ik weer orbs spammen!
Arcane torrent build is geweldig. Zeker als je met drie van die wizards speelt en een barb om de elites bij je vandaan te houden, blaas je alles omver op T6. Gisteren gemerkt dat het met twee man een behoorlijk uitdaging is om de elites neer te krijgen. Volgens mij ben ik nog nooit zo vaak dood gegaan in een game. :P

Verwijderd

jaydenjarno schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:14:
vanavond weer eens diablo 3 doen. ga helemaal opnieuw beginnen. was nog niet zo ver. maar waar te beginnen. xbox of pc? hoorde hier al veel pc zeggen. nu sprak ik iemand die zei dat de xbox wat controls betreft veel beter is.en dat het spel identiek is wat betreft updates en de komende uitbreiding. tevens nu al geen AH wat mij veel beter lijkt
iemand nog andere meningen?
Volgens mij zitten er op GoT veel mensen die hem gewoon op PC spelen. Ikzelf speel ook op PC

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

Die Mac bug met de AH is bloedirritant!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

UTADDICT schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:26:
Die Mac bug met de AH is bloedirritant!
Wat dan?

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
[...]

@Grin: klopt het dat je als passive cold blooded hebt? Je hebt verder geen skills die chillen of freezen dus is dit zonde. Kun je beter arcane dynamo oid equipen :)
Ik speel zelf ook met Frozen Orb. Ik moet alleen wat APOC items zien te ronselen zodat je ook nog eens Arcane krijgt als je Forzen Orb crit. Ik denk dat als je ongeveer 10 APOC hebt dat je vrijwel non-stop Orbs kan spammen. Helaas loop ik nog steeds met alleen maar "pre-patch" gear. Heb nog geen echte upgrade gevonden sinds de patch. Wel 2 nieuwe Tal Rasha Amuletten, maar waren allebei niet geweldig.

Ik moet zeggen dat er ook wel emotionele waarde zit aan m'n gear :P Het is natuurlijk geen uber-gear, maar het is wel gear waar je maanden voor hebt gespeeld. Vanavond weer eens flink door rammen!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

retlaw schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:21:
[...]

prodigy als passive :), die genereert arcane op een signature spell :).
Dat gebruik ik nu ook met de piercing lightning bolts (die zijn an sich al goede DPS), zit in een 2 seconden weer helemaal vol. Ben nog aan het tweaken, met name kijkend naar welke spenders nu het lekkerste werken.

Vanavond Arcane torrents met cascade eens proberen!

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2014 12:45 ]

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

[...]
Je hebt helemaal gelijk, ga ik aanpassen, thanks!
Ik kopieer ook alleen maar wat van Michael, weet ik veel wat het doet... ;)
Malt007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:17:

Dat is niet bijster veel voor torment 3.
Pas rond de 900K - 1M thoughness i.c.m. ~800 all res zit je veilig voor de elites @ T3.
Ik heb 1.3M thoughness en ~900 all res, dan is T3 een cakewalk en kan je eens denken aan T4.

Als arcane gen heb je een aantal opties, ik gebruik bv. Electrocute met de 'Surge of Power' rune i.c.m. met 10 APoC op m'n wand.
EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:42:
[...]
Ik denk dat als je ongeveer 10 APOC hebt dat je vrijwel non-stop Orbs kan spammen.
[..]
Helaas niet... Ik heb 10 APoC en 43% chc (laag, i know...), maar helaasch, het gaat snel op.

[ Voor 13% gewijzigd door Grin op 03-03-2014 12:53 ]

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-12 13:36
Bosmonster schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Dat gebruik ik nu ook met de piercing lightning bolts (die zijn an sich al goede DPS), zit in een 2 seconden weer helemaal vol. Ben nog aan het tweaken, met name kijkend naar welke spenders nu het lekkerste werken.
Ikzelf gebruik electrocute (forked lightning) om op te laden, icm prodigy schiet dit wel op. Reduced costs voor arcane orb zou wel mooi zijn.. nu schiet ik er 3/4 af en moet ik weer even overstappen op electrocute om snel op te laden.

Armory linkje
EricNL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:42:
[...]
Ik speel zelf ook met Frozen Orb. Ik moet alleen wat APOC items zien te ronselen zodat je ook nog eens Arcane krijgt als je Forzen Orb crit. Ik denk dat als je ongeveer 10 APOC hebt dat je vrijwel non-stop Orbs kan spammen. Helaas loop ik nog steeds met alleen maar "pre-patch" gear. Heb nog geen echte upgrade gevonden sinds de patch. Wel 2 nieuwe Tal Rasha Amuletten, maar waren allebei niet geweldig.

Ik moet zeggen dat er ook wel emotionele waarde zit aan m'n gear :P Het is natuurlijk geen uber-gear, maar het is wel gear waar je maanden voor hebt gespeeld. Vanavond weer eens flink door rammen!
Uhr.... zien te ronselen? op je 2e wizz heb je apoc gear....

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lexxx schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Ikzelf gebruik electrocute (forked lightning) om op te laden, icm prodigy schiet dit wel op. Reduced costs voor arcane orb zou wel mooi zijn.. nu schiet ik er 3/4 af en moet ik weer even overstappen op electrocute om snel op te laden.

Armory linkje
Sja ik begrijp ook niet echt waarom zoveel mensen de builds gebruiken met Electrocute - Power Surge :S ik persoonlijk gebruik ook Forked lightning icm Arcane Orb - Spark vanwege mijn 16% damage increasse van de helm op lighning damage

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Vandread schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:54:
[...]

Uhr.... zien te ronselen? op je 2e wizz heb je apoc gear....
Godsamme das waar ook! Aangezien ik geen Archon meer speel (althans, niet meer constant) hoef ik me ook geen zorgen meer te maken om Black-weapons en Triumvirate, toch?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Pagina: 1 ... 71 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]