Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
oh mn sig is wegVidra schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:35:
[...]
Op de AH aan het struinen of gewoon aan het farmen?
Gisteren nog twee paar Zunimassa Trail [Legacy] boots verkocht - het eerste paar voor 804m goud en de tweede paar voor 787m goud
farmen behalve de gems en thing of the deep selffound:)
edit: ,mooie deal!! ik moet nog even tijd besteden aan de AH ben nog te hyped voor het farmen. Je wilt niet weten hoe lang m'n eerste play sessie was
[ Voor 16% gewijzigd door Deegeeooh op 28-02-2014 19:41 ]
Cititzen of Ladonia
Heb ook de ingame bonus meuk, dus werkt, nog even 72 uur wachten of het helemaal 100% goed is.Vidra schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:22:
[...]
Dat weet ik ook welik dacht die gaat schrikken...
Denk het wel

"I can't use this yet" (you do not meet the level requirement for this item).
Hmmm... bugje?
Zo niet, voor hoeveel kan zoiets op de AH. Loopt echt verschrikkelijk uiteen. Wat is redelijk?
[ Voor 20% gewijzigd door Bekse op 28-02-2014 21:25 ]
kun je alleen met je party members tradenBekse schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:21:
Iemand geïnteresseerd in: http://imgur.com/KjglC6a
Zo niet, voor hoeveel kan zoiets op de AH. Loopt echt verschrikkelijk uiteen. Wat is redelijk?
Groeten Slakkenjager \\@_
Op Torment 3 that is.
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 28-02-2014 23:04 ]

edit:
Nu nog een wizard maken
[ Voor 10% gewijzigd door scorpie op 28-02-2014 23:09 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
En ik ben pas halverwege act 2
wat even terug lezen wel niet doet haha
[ Voor 79% gewijzigd door WeAreLegion op 01-03-2014 00:41 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623
Ik zit alleen nog te zoeken wat ik als 4e skill ga gebruiken. Ik heb nu een Gargantuan, maar er is vast wel eentje die nog beter past. Nog suggesties?
Ik merk dat www.d3up.com nog niet aangepast is aan de nieuwe patch, ik schrok een beetje van mijn DMG en EHP, maar dat bleek dat hij de nieuwe items niet herkent.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
WelkomWeAreLegion schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 00:39:
edit
wat even terug lezen wel niet doet hahalid geworden van community
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
NiceDeadsmell schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:44:
Vanavond een paar uurtjes met Protax, Anima, Velsenard en cybergi Cathedral IV runs gedaan in Torment 6. Damn, dat tikt flink aan zeg. Echt miljarden xp binnengeharkt.
Wel fijn dat er weer nieuwe gebieden zijn die je effectief kunt farmen. Ik ben zo blij met deze patch!
bepaalde route 22m in 90 secDeadsmell schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:48:
Heb ik eerder vandaag ook gedaan. Ging ook erg hard! Hebben jullie een bepaalde route door Act II, of doorlopen jullie de act in zijn geheel?
Wel fijn dat er weer nieuwe gebieden zijn die je effectief kunt farmen. Ik ben zo blij met deze patch!
We volgenden King Kongor vanavond op zijn stream en hij deed ook een aantal van die events. In Cathedral II en Secluded Grove, maar dat leverde niet zoveel op. Cathedral geloof ik nog het meeste met 11M oid.
Nee, een andere eventDeadsmell schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:52:
Ah, zo'n cursed chest zeker? Hoor ik je morgen wel ff over uit als ik je op ts tref.
We volgenden King Kongor vanavond op zijn stream en hij deed ook een aantal van die events. In Cathedral II en Secluded Grove, maar dat leverde niet zoveel op. Cathedral geloof ik nog het meeste met 11M oid.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2014 02:54 ]
Die ga ik ook maar eens proberen !Pater schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 01:00:
Vandaag de combo Rush of Essence en Spirit Barrage ontdekt. Holy Moly, mijn mana reg schoot door het dak! I like! Zeker in combinatie met de beren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623
Ik zit alleen nog te zoeken wat ik als 4e skill ga gebruiken. Ik heb nu een Gargantuan, maar er is vast wel eentje die nog beter past. Nog suggesties?
Als 4de skill kan ik Acid Cloud (Acid Rain-rune) aanraden, het blijft een goede AoE spell vind ik. Momenteel rag ik er met mijn crappy geared Witch Doctor zeer vlot en makkelijk door Master, solo. Binnenkort Torment als ik éénmaal voorbij de 100k DPS geraak (momenteel nog 80-90k).
Het gaat om dit character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583
ja die is lekkerscorpie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:09:
Hmm volgens mij toch wel een leuk apparaat gevonden net:
[afbeelding]
edit:
Nu nog een wizard maken
Verwijderd
Met trail of cinders voel ik me altijd iets veiliger. Ik weet ook niet of bonus xp zoveel zal opschieten. Ik zou er +life opgooien.Dennism schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:39:
Iemand nog tips voor een goede DH build? Voorheen kwam ik goed weg op Inferno MP3. Maar nu lijkt T1 al te lastig voor me (trashmobs gaan lekker, bosses niet zo, ik krijg ze wel down, maar duurt gewoon erg lang
Het gaat om dit character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583
Ik zou steady aim verwisselen met perfectionist.
Ik heb ook een DH, en de enige char op 60, maar ik heb gewoon de indruk dat de andere classes makkelijker speelbaar zijn. Ik ben ook veel aan het vaulten
Bij Gamesync, zie ook de pricewatch, maar wel de DVD versie voor 32 euro, ik wil wel het doosje en boekje hebben, voor de vitrineghostsand schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:40:
[...]
jammer!
waar hebben jullie RoS Preordered? kost 40 euro op battle.net maar zie heel veel winkels voor 29 aanbieden.
Cititzen of Ladonia
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Je hebt geen lifesteal meer.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:09:
73K life, 760K toughness 240K damage. En nog constant dood in torment 1
Vroeger kon je met 3% lifesteal op 1 item jezelf prima op full health houden.
Nu moet je of heel veel LoH stacken, of zorgen dat je minder geraakt wordt en healen met globes en potions.
Het is even aanpassen. Mijn barb kan niet meer WW'en door een pack met mobs en mijn DH kan geen elites meer tanken met lifesteal.
Verwijderd
Gaat goed, nog wel erg veel rennen bij de elites. Ik heb ook mijn oude chest weer opgezet. Die heeft hatred regen.
Aanpassen inderdaad. En af en toe wat craften, want de oude recepten hebben ook een update gekregen zag ik.
Barbs kunnen nog prima whirlwinden, vertelde één van mijn teamleden gisteren. Hij heeft zijn fury bol continu vol. Daarnaast houdt mijn eigen barb (inmiddels geen ww meer) zich uitstekend staande op T5, ook bij elites en zonder LoH (alleen via paragon punten). Gewoon een kwestie van de juiste skills/runes selecteren, zoals Ignore Pain, Battle Rage - Swords to Ploughshares en HOTA - Birthright.RocketKoen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:51:
[...]
Je hebt geen lifesteal meer.
Vroeger kon je met 3% lifesteal op 1 item jezelf prima op full health houden.
Nu moet je of heel veel LoH stacken, of zorgen dat je minder geraakt wordt en healen met globes en potions.
Het is even aanpassen. Mijn barb kan niet meer WW'en door een pack met mobs en mijn DH kan geen elites meer tanken met lifesteal.
mijn DH heb ik nu zo ingericht:Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:58:
terug gegaan naar 650K toughness, 130K damage. en Rain of Vengence
Gaat goed, nog wel erg veel rennen bij de elites. Ik heb ook mijn oude chest weer opgezet. Die heeft hatred regen.
Aanpassen inderdaad. En af en toe wat craften, want de oude recepten hebben ook een update gekregen zag ik.

Preperation Punishment + bat = infinite hatred. Want Nightstalker en Supression fire zorgen voor genoeg discipline.
Zolang je genoeg enemies raakt met multishot en je critrate hoog genoeg is met rapid fire tenminste.
En nog 2 gratis cooldowns. Vooral de stun van rain of vengence is goed tegen elites.
Items (op 1 na) zijn nog allemaal maanden oud. Misschien beetje spelen/kloten maar wil eigenlijk wachten op PS4 versie.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Ja, die stun was wel makkelijk, dat was me ook opgevallen. Als de templar dan ook nog af en toe fear toepast, lukt het allemaal aardig. Ik had ook even ipv max hatred wat paragon punten op LoH gezet.RocketKoen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:07:
mijn DH heb ik nu zo ingericht:
[afbeelding]
Preperation Punishment + bat = infinite hatred. Want Nightstalker en Supression fire zorgen voor genoeg discipline.
Zolang je genoeg enemies raakt met multishot en je critrate hoog genoeg is met rapid fire tenminste.
En nog 2 gratis cooldowns. Vooral de stun van rain of vengence is goed tegen elites.
Ik zal ook die build van jou eens loslaten op die van mij. toch alweer naar paragon lvl 33, bijna 34. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Vanwaar de geheimzinnigheid?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
upgrades nodig voor mijn tank
if you jump to the otherside of the galaxy, it is still not the end. http://eu.battle.net/d3/en/profile/ouchpain-2430/hero/564727
Zit op TS.... Tag staat in profile.
Torment 2+
Verwijderd
Tips voor demonhunter? (250k dps/30k hp) en net Sk op TM1 gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 15:48 ]
Ik heb nu wel een lekkere build gemaakt (specifiek met fire runes, omdat ik 12% fire dmg op mijn bracers heb).
Hier te zien: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209
Charge in grote groep, Ground Stomp om ze naar me toe te halen, HoTA en meestal zijn ze dan al dood
Cleave met Rupture is ook dodelijk met extra fire dmg...
Ruthless (passive) is ook zoveel beter nu met Elites/Champions.
Zit jij niet gewoon op de TS server in een groepRedHat schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:37:
Iemand zin om wat runs te doen?
Zit op TS.... Tag staat in profile.
Torment 2+
Verwijderd
Wolf nemen ipv bat (30% dmg boost 33% van de tijd) en caltrops droppen en daarvoor een gratis skill nemen (rain of vengeance bijv.)Dennism schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:39:
Iemand nog tips voor een goede DH build? Voorheen kwam ik goed weg op Inferno MP3. Maar nu lijkt T1 al te lastig voor me (trashmobs gaan lekker, bosses niet zo, ik krijg ze wel down, maar duurt gewoon erg lang
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 18:44 ]
lol, inderdaad prutsersGrin schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:53:
Retlaw, Peterus en ik zijn wat aan het prutsen met de wizard, leuk char en wat een power zit daar in! Met de juiste gear zit je zo op T4-6. Ik ben nog aan het prutsen op T3 maar daar gaat het lekker, ik ga er eens per 2 uur dood. 190K DPS, en allemaal zonder AH. * Grin gaat lekker verder zo.
Zit te vaak zonder arcane... Wie heeft er wel een leuke build rondom fronzen orb kunnen maken ?!
Craften geeft echt kans op leuke upgrades. leuke bracers en gloves kunnen craften voor kleine upgrades... Vanavond weer mats farmen en door craften tot RoS.
Battle.net || Strava
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

De Voodoo mask maakt de WD ook erg geschikt voor support. De Root WD
kort filmpje van deze build in actie (HC, torment 1)
YouTube: freezeWD
Ik heb voor mijn Monk wel een leuke helm gevonden zeg, Mempo CHC 4.5 was een stuk minder qua stats
Kun je bij options de range waarin affixes rollen aanzetten? Ziet er wel cool uit
[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 01-03-2014 20:07 ]
Toenstraks om 19u maakte iemand terecht de opmerking dat er nog geen 30 man online waren van die net geen 120 "leden".
Koe deed dat toch? zal hem een dm sturen.
[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 01-03-2014 20:30 ]
Moet zeggen dat ik nu deze draairetlaw schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:59:
[...]
Wie heeft er wel een leuke build rondom fronzen orb kunnen maken ?!
http://eu.battle.net/d3/e...AWLESS-2374/hero/27140834
De wiz is nu eindelijk goed te doen voor mij, met lightning blast goede arcane generator met prodigy, frozen orb doet dikke damage. Gewoon ff proberen of het met je gear goed werkt...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ctrl vasthouden als je de tooltip van een item bekijkt.RedHat schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:02:
Kun je bij options de range waarin affixes rollen aanzetten? Ziet er wel cool uit
'k heb op het moment deze build op mijn wiz: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acQmSO!cWT!ZcZcZb
[ Voor 18% gewijzigd door MatHack op 01-03-2014 20:42 ]
There's no place like 127.0.0.1
[ Voor 14% gewijzigd door whyz op 01-03-2014 21:46 ]
Right for all the wrong reasons.
Precies! De mijne legt alles in no time om op T6. Alleen de elites zijn echt dodelijk, maar ben blij met de uitdaging.Grin schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:53:
Retlaw, Peterus en ik zijn wat aan het prutsen met de wizard, leuk char en wat een power zit daar in! Met de juiste gear zit je zo op T4-6. Ik ben nog aan het prutsen op T3 maar daar gaat het lekker, ik ga er eens per 2 uur dood. 190K DPS, en allemaal zonder AH. * Grin gaat lekker verder zo.
Ben trouwens een beetje aan het experimenteren met een frost wizard. Wat gear gecraft die er goed op aansluit en een paar leuke freeze skills genomen. Maar tot nu toe niet erg succesvol. Of ik kom uit op een onsterfelijke tank die alles bevriest maar waarbij een elite killen een uur duurt, of iets met redelijk wat dps maar lage survivability.
Kan je die homing pads niet heel makkelijk misbruiken?Deegeeooh schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:41:
Na aardig wat uurtjes een paar super nuttige drops voor hardcore gevonden. Overall vind ik dat Bliz, wat de WD iig, rest nog niet gespeeld, dat de opzet voor build diversity zeker geslaag is. Het zoeken naar synergie tussen legendary special buffs en stats op rare crafts is leuk en effectief.
[afbeelding]
De Voodoo mask maakt de WD ook erg geschikt voor support. De Root WD
kort filmpje van deze build in actie (HC, torment 1)
YouTube: freezeWD
Want je townportal actie kan je zelf makkelijk onderbreken, en gelijk daarna weer starten.
Zo kan je (zolang je wilt) 60% damage reduction krijgen (al kan je dan lastig andere acties uitvoeren, maar je kan wel makkelijk healen als je health per second goed is).
begrijp niet precies wat je bedoelt, maar als ik townportal cast kan ik niet attacken.. mn healing (7,2k) en loH (alleen van de leeching dogs al ca 6K/8K per hit 3/4 dogs) icm met toughness zijn sowieso voldoende om heel moeilijk dood te kunnen gaan. De portal is wel ideaal voor nood, aangezien hij niet interrupted is. Lifesaver.Remy!!!! schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:14:
[...]
Kan je die homing pads niet heel makkelijk misbruiken?
Want je townportal actie kan je zelf makkelijk onderbreken, en gelijk daarna weer starten.
Zo kan je (zolang je wilt) 60% damage reduction krijgen (al kan je dan lastig andere acties uitvoeren, maar je kan wel makkelijk healen als je health per second goed is).
Iets anders heel bruikbaars in combinatie met deze flail is dat de homing toads 2 x hitten.. Als ik addling toads gebruik (15% chance to confuse) betekent dat in de praktijk dat vrijwel het hele scherm met elkaar aan het vechten is
Ideaal voor support en op hogere moeilijkheid als extra survivability (en ook dmg). Ik stun ze eerst (7 sec) en dan confuse ik ze.
[ Voor 11% gewijzigd door Deegeeooh op 01-03-2014 23:30 ]
Vandaag een Adventurers Journal gevonden .. schijnbaar nieuwe crafting material voor level 70 items.
En ook m'n 2e legendary plan ooit gevonden: Wall of Bone. Als je die craft gaat het ook met de nieuwe loot 2.0 generator mee .. alleen blijft het wel level 23 jammer genoeg. Leuke is wel dat als je het weer crunched je er een brimstone voor terug krijgt.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 21:01
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Diablo III: Reaper of Souls
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Amuleten gebruiken nog steeds brimstones, echter als je die nu craft krijgen die iLvL 61 en kan je ze niet equipen...Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:09:
Wat kun je nu nog met je Brimstones doen dan? Ik krijg die ook als ik legendaries breek, maar de brimstones zitten toch in recepten die nu niks meer waard zijn? (ik heb niet veel legendary plans, kan daar ook aan liggen)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Smart Loot betekent niet dat je alleen maar gear vindt voor je eigen char - er is wel een verhoogde kans iets bruikbaars te vinden. De reden is namelijk dat Blizz graag wilt dat je in groepsverband speelt en op die manier legendaries/gear kan uitruilen met die mensen in je party op dat moment.Schaapje_BlaaT schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:07:
Hebben followers invloed op die smart loot? Ik vond nu en dan INT items op mijn barb met enchantress en toen ik vervolgens mijn wizard met scoundrel ging spelen dropten er ineens ook DEX items. Toeval of hebben ze een percentage follower items ingebouwd?
ja dat weet ik, maar wat ik wilde weten is of de follower ook invloed heeft. Ik leek meer dex items te vinden met een scoundrelVidra schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:19:
[...]
Smart Loot betekent niet dat je alleen maar gear vindt voor je eigen char - er is wel een verhoogde kans iets bruikbaars te vinden. De reden is namelijk dat Blizz graag wilt dat je in groepsverband speelt en op die manier legendaries/gear kan uitruilen met die mensen in je party op dat moment.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik krijg doorgaans altijd wel gear wat op een follower zou kunnenSchaapje_BlaaT schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:20:
[...]
ja dat weet ik, maar wat ik wilde weten is of de follower ook invloed heeft. Ik leek meer dex items te vinden met een scoundrel
Hoe is dit afgelopen?
Was het nog een bruikbare legendary?
Verwijderd
Toch netjes, 25% online?Phuncz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:25:
Inderdaad, er zitten vrienden van lurk-Tweakers in, evenals non-tweaker, niet-Nederlanders.
Toenstraks om 19u maakte iemand terecht de opmerking dat er nog geen 30 man online waren van die net geen 120 "leden".
Verwijderd
Als je nou op de bank gaat spelen met vrienden/familie dan is de console wel weer erg leuk!!!
De PC community is groter; dus meer kennis en ook meer mogelijkheden om in groepsverband te spelen (ipv met random people).jaydenjarno schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:33:
Als je nu met diablo 3 gaat beginnen. Wat zou je dan doen? De pc versie of de xbox 360 versie? Geen auctionhouse in de xbox versie, maar is het voor de rest wat guilds enzo betreft hetzelfde?
Welke clan?DeBierVampier schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:47:
Is de clan al vol? Zoniet, kan iemand me dan een invite sturen? Asmodeus#2741
Ja bool kantos solom vow met een socket en ik ben iets van 2-3 paragon levels omhoog gegaan iig 2x. Uiteindelijk hebben we alle mobs kunnen killen, eerst alles weggeruimd bovenaan de trap.Flipjack schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:04:
[...]
Hoe is dit afgelopen?
Was het nog een bruikbare legendary?
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Met de nieuwe setbonus van Blackthorne ook nog eens 10% extra DPS @ elites. Thanks daarvoor Sjon!
Torment 3 is nu eigenlijk geen uitdaging meer, ook de elites zijn geen probleem meer. 2,5 uren gespeeld zonder 1 keer dood te gaan. T4 here i come!
En de affix: Picking up gold grants experience, WTH...

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 02-03-2014 23:02 ]
Welke PLvL ben je nu dan?Pentiummania schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:57:
[...]
Ja bool kantos solom vow met een socket en ik ben iets van 2-3 paragon levels omhoog gegaan iig 2x. Uiteindelijk hebben we alle mobs kunnen killen, eerst alles weggeruimd bovenaan de trap.
Als je sneller wilt levelen - raad ik je aan om bijvoorbeeld keeps 2 te doen
Indienen en we keuren hem zo snel mogelijk goedsweebee schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:27:
Wil me aanmelden bij de tweakers cummunity maar iemand moet mijn aanmelding goedkeuren?
Battetag postenReconhell schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:23:
hoe kan ik de tweakers clan joinen?
Bij deze dan
#Sparhawk-2190
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Bedoel je Solidarity GamingSparhawk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:41:
[...]
Bij deze danWil wel graag in de 2e clan, voor burgers, met een baan en kids...
![]()
#Sparhawk-2190
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
GoT dus ... volgens mij is er nog steeds eentje
2 chantodos gevonden, maar die hadden slechte rolls.
Ook een meesterlijke amu, maar was niet beter dan de mijne (die is dan ook wel erg mooi gerolled).
Netjes weggegeven aan mijn teamgenoot.
RoS mag snel komen!
[ Voor 34% gewijzigd door Reconhell op 03-03-2014 00:06 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat ik mis namelijk
Heb t zelf ook weer opgepikt met v2, moet zeggen dat er erg leuke aanpassingen zitten. Cursed chests zijn tof, de aanpassingen op difficulty en rares/elites zijn erg leuk en ook loot 2.0 bevalt goed, kan niet wachten tot RoS zelf er is en we met Act V aan de slag kunnen!
Speel nu het meeste op m'n wizard, van Archon build naar ouderwetse Orbsorc
Verwijderd
Goede tip Braces ,Gloves & Shoulders Craften dan win je heel veel HP en dat heb je nodig als je hoger T wilt gaan spelen ;-)Bernd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 02:12:
Die cloak is zeker leuk ja, mooie affix ook, komt dat er niet gewoon op neer dat elke ranged attack een rocket triggered?
Heb t zelf ook weer opgepikt met v2, moet zeggen dat er erg leuke aanpassingen zitten. Cursed chests zijn tof, de aanpassingen op difficulty en rares/elites zijn erg leuk en ook loot 2.0 bevalt goed, kan niet wachten tot RoS zelf er is en we met Act V aan de slag kunnen!
Speel nu het meeste op m'n wizard, van Archon build naar ouderwetse Orbsorcstukje uitdagender spelen maar het bevalt erg goed. T1 kom ik prima door, T2 geeft nog wel wat moeilijkheden, vooral met elites (weliswaar solo). Iemand nog tips voor m'n build/gear? http://eu.battle.net/d3/e...ogstar-2151/hero/14795268
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]