Deegeeooh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:33:
leuk weer even lekker hunten op upgrades :) Leuk ook de ingame clanchat :) m'n HC WD is bijna disconnect ready voor T1 http://tinyurl.com/nq24neg
Op de AH aan het struinen of gewoon aan het farmen?

Gisteren nog twee paar Zunimassa Trail [Legacy] boots verkocht - het eerste paar voor 804m goud en de tweede paar voor 787m goud 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Vidra schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:35:
[...]

Op de AH aan het struinen of gewoon aan het farmen?

Gisteren nog twee paar Zunimassa Trail [Legacy] boots verkocht - het eerste paar voor 804m goud en de tweede paar voor 787m goud 8)
oh mn sig is weg

farmen behalve de gems en thing of the deep selffound:)

edit: ,mooie deal!! ik moet nog even tijd besteden aan de AH ben nog te hyped voor het farmen. Je wilt niet weten hoe lang m'n eerste play sessie was :P

[ Voor 16% gewijzigd door Deegeeooh op 28-02-2014 19:41 ]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Speel al jaren HC, ook hier op GoT, kan iemand mij toevoegen aan de GoT clan, sorcees#1781

Cititzen of Ladonia

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iHGJw3VRKs4lo9Ek9fmsmmqt/full.png

"I can't use this yet" (you do not meet the level requirement for this item).

Hmmm... bugje?

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
Iemand geïnteresseerd in: http://imgur.com/KjglC6a

Zo niet, voor hoeveel kan zoiets op de AH. Loopt echt verschrikkelijk uiteen. Wat is redelijk?

[ Voor 20% gewijzigd door Bekse op 28-02-2014 21:25 ]

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Iemand die m'n wizzard naar 60 wil helpen met powerlevelen? Tag is Eppo#2914.

• Deegeeooh
Owning Torment 1 HC met Slakkenjager :) YouTube: Diablo Iii 2014 02 28 21 07 41 19 1

• Deegeeooh
Bekse schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:21:
Iemand geïnteresseerd in: http://imgur.com/KjglC6a

Zo niet, voor hoeveel kan zoiets op de AH. Loopt echt verschrikkelijk uiteen. Wat is redelijk?
kun je alleen met je party members traden

• eveangel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-06-2023
Leuk filmpje was inderdaad een leuke run

Groeten Slakkenjager \\@_ :)

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 21:53
Hmm sommige nieuwe combinaties van mob skills zijn behoorlijk irritant zeg. Vooral Jailer + Thunderstorm doet behoorlijk pijn.

Op Torment 3 that is.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 28-02-2014 23:04 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

scorpie

Supra Addict

Hmm volgens mij toch wel een leuk apparaat gevonden net:

Chantodos Will

:)

edit:
Nu nog een wizard maken :')

[ Voor 10% gewijzigd door scorpie op 28-02-2014 23:09 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Vandaag lvl 1-40 gedaan in een avondje. Op Torment I (dankzij een ruby die ik in een wapen socket voor dmg).
En ik ben pas halverwege act 2 :P

TheS4ndm4n#1919

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
edit :)

wat even terug lezen wel niet doet haha :) lid geworden van community

[ Voor 79% gewijzigd door WeAreLegion op 01-03-2014 00:41 ]

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 21:24

Pater

Terry Tate

Vandaag de combo Rush of Essence en Spirit Barrage ontdekt. Holy Moly, mijn mana reg schoot door het dak! I like! Zeker in combinatie met de beren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623

Ik zit alleen nog te zoeken wat ik als 4e skill ga gebruiken. Ik heb nu een Gargantuan, maar er is vast wel eentje die nog beter past. Nog suggesties?

Ik merk dat www.d3up.com nog niet aangepast is aan de nieuwe patch, ik schrok een beetje van mijn DMG en EHP, maar dat bleek dat hij de nieuwe items niet herkent.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

WeAreLegion schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 00:39:
edit :)

wat even terug lezen wel niet doet haha :) lid geworden van community
Welkom :) :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vanavond een paar uurtjes met Protax, Anima, Velsenard en cybergi Cathedral IV runs gedaan in Torment 6. Damn, dat tikt flink aan zeg. Miljarden xp binnengeharkt. :)
Deadsmell schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:44:
Vanavond een paar uurtjes met Protax, Anima, Velsenard en cybergi Cathedral IV runs gedaan in Torment 6. Damn, dat tikt flink aan zeg. Echt miljarden xp binnengeharkt. :)
Nice :) Wij doen T6 act 2 runs :P

Heb ik eerder vandaag ook gedaan. Ging ook erg hard! Hebben jullie een bepaalde route door Act II, of doorlopen jullie de act in zijn geheel?

Wel fijn dat er weer nieuwe gebieden zijn die je effectief kunt farmen. Ik ben zo blij met deze patch! :)
Deadsmell schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:48:
Heb ik eerder vandaag ook gedaan. Ging ook erg hard! Hebben jullie een bepaalde route door Act II, of doorlopen jullie de act in zijn geheel?

Wel fijn dat er weer nieuwe gebieden zijn die je effectief kunt farmen. Ik ben zo blij met deze patch! :)
bepaalde route 22m in 90 sec :P

Ah, zo'n cursed chest zeker? Hoor ik je morgen wel ff over uit als ik je op ts tref. :P

We volgenden King Kongor vanavond op zijn stream en hij deed ook een aantal van die events. In Cathedral II en Secluded Grove, maar dat leverde niet zoveel op. Cathedral geloof ik nog het meeste met 11M oid.
Deadsmell schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:52:
Ah, zo'n cursed chest zeker? Hoor ik je morgen wel ff over uit als ik je op ts tref. :P

We volgenden King Kongor vanavond op zijn stream en hij deed ook een aantal van die events. In Cathedral II en Secluded Grove, maar dat leverde niet zoveel op. Cathedral geloof ik nog het meeste met 11M oid.
Nee, een andere event :P morgen is goed :)

Interessant. Mira runs zijn geloof ik maar 15M, dus dat is het vast niet. Naja, hoor het morgen wel. Ik ga pitten. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 01-03-2014 02:54 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Pater schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 01:00:
Vandaag de combo Rush of Essence en Spirit Barrage ontdekt. Holy Moly, mijn mana reg schoot door het dak! I like! Zeker in combinatie met de beren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pater-2448/hero/33918623

Ik zit alleen nog te zoeken wat ik als 4e skill ga gebruiken. Ik heb nu een Gargantuan, maar er is vast wel eentje die nog beter past. Nog suggesties?
Die ga ik ook maar eens proberen !

Als 4de skill kan ik Acid Cloud (Acid Rain-rune) aanraden, het blijft een goede AoE spell vind ik. Momenteel rag ik er met mijn crappy geared Witch Doctor zeer vlot en makkelijk door Master, solo. Binnenkort Torment als ik éénmaal voorbij de 100k DPS geraak (momenteel nog 80-90k).

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:56
Iemand nog tips voor een goede DH build? Voorheen kwam ik goed weg op Inferno MP3. Maar nu lijkt T1 al te lastig voor me (trashmobs gaan lekker, bosses niet zo, ik krijg ze wel down, maar duurt gewoon erg lang :(

Het gaat om dit character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb gisteren even gespeeld en gelijk maar even aangemeld voor de community of Tweakers :) Moet zeggen, dat ik de patch wel een goede stap in de richting vind. Vind het nu weer leuk om even een uurtje te spelen, wanneer ik tijd heb. Ben tevreden met de patch, maar ben nog niet overtuigd of ik de expansion ga kopen deze maand.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

scorpie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:09:
Hmm volgens mij toch wel een leuk apparaat gevonden net:

[afbeelding]

:)

edit:
Nu nog een wizard maken :')
ja die is lekker :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:39:
Iemand nog tips voor een goede DH build? Voorheen kwam ik goed weg op Inferno MP3. Maar nu lijkt T1 al te lastig voor me (trashmobs gaan lekker, bosses niet zo, ik krijg ze wel down, maar duurt gewoon erg lang :(

Het gaat om dit character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583
Met trail of cinders voel ik me altijd iets veiliger. Ik weet ook niet of bonus xp zoveel zal opschieten. Ik zou er +life opgooien.

Ik zou steady aim verwisselen met perfectionist.

Ik heb ook een DH, en de enige char op 60, maar ik heb gewoon de indruk dat de andere classes makkelijker speelbaar zijn. Ik ben ook veel aan het vaulten :)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:56
Lol, linked er net een Thunder Fury, Blessed blade of the Windseeker in Diablo als een legendary.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ghostsand schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:40:
[...]

jammer!
waar hebben jullie RoS Preordered? kost 40 euro op battle.net maar zie heel veel winkels voor 29 aanbieden.
Bij Gamesync, zie ook de pricewatch, maar wel de DVD versie voor 32 euro, ik wil wel het doosje en boekje hebben, voor de vitrine :+

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

73K life, 760K toughness 240K damage. En nog constant dood in torment 1

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

The Chosen One

Zie signature!

Mooi. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:09:
73K life, 760K toughness 240K damage. En nog constant dood in torment 1
Je hebt geen lifesteal meer.
Vroeger kon je met 3% lifesteal op 1 item jezelf prima op full health houden.
Nu moet je of heel veel LoH stacken, of zorgen dat je minder geraakt wordt en healen met globes en potions.

Het is even aanpassen. Mijn barb kan niet meer WW'en door een pack met mobs en mijn DH kan geen elites meer tanken met lifesteal.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

terug gegaan naar 650K toughness, 130K damage. en Rain of Vengence :)
Gaat goed, nog wel erg veel rennen bij de elites. Ik heb ook mijn oude chest weer opgezet. Die heeft hatred regen.

Aanpassen inderdaad. En af en toe wat craften, want de oude recepten hebben ook een update gekregen zag ik.
RocketKoen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:51:
[...]

Je hebt geen lifesteal meer.
Vroeger kon je met 3% lifesteal op 1 item jezelf prima op full health houden.
Nu moet je of heel veel LoH stacken, of zorgen dat je minder geraakt wordt en healen met globes en potions.

Het is even aanpassen. Mijn barb kan niet meer WW'en door een pack met mobs en mijn DH kan geen elites meer tanken met lifesteal.
Barbs kunnen nog prima whirlwinden, vertelde één van mijn teamleden gisteren. Hij heeft zijn fury bol continu vol. Daarnaast houdt mijn eigen barb (inmiddels geen ww meer) zich uitstekend staande op T5, ook bij elites en zonder LoH (alleen via paragon punten). Gewoon een kwestie van de juiste skills/runes selecteren, zoals Ignore Pain, Battle Rage - Swords to Ploughshares en HOTA - Birthright.

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:58:
terug gegaan naar 650K toughness, 130K damage. en Rain of Vengence :)
Gaat goed, nog wel erg veel rennen bij de elites. Ik heb ook mijn oude chest weer opgezet. Die heeft hatred regen.

Aanpassen inderdaad. En af en toe wat craften, want de oude recepten hebben ook een update gekregen zag ik.
mijn DH heb ik nu zo ingericht:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mV8k3fD.png

Preperation Punishment + bat = infinite hatred. Want Nightstalker en Supression fire zorgen voor genoeg discipline.
Zolang je genoeg enemies raakt met multishot en je critrate hoog genoeg is met rapid fire tenminste.
En nog 2 gratis cooldowns. Vooral de stun van rain of vengence is goed tegen elites.

TheS4ndm4n#1919

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Voor de lol mijn melee Demon Hunter ook maar eens langsgooien; http://eu.battle.net/d3/e...osenOne-2201/hero/7089496

Items (op 1 na) zijn nog allemaal maanden oud. Misschien beetje spelen/kloten maar wil eigenlijk wachten op PS4 versie.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:07:

mijn DH heb ik nu zo ingericht:
[afbeelding]

Preperation Punishment + bat = infinite hatred. Want Nightstalker en Supression fire zorgen voor genoeg discipline.
Zolang je genoeg enemies raakt met multishot en je critrate hoog genoeg is met rapid fire tenminste.
En nog 2 gratis cooldowns. Vooral de stun van rain of vengence is goed tegen elites.
Ja, die stun was wel makkelijk, dat was me ook opgevallen. Als de templar dan ook nog af en toe fear toepast, lukt het allemaal aardig. Ik had ook even ipv max hatred wat paragon punten op LoH gezet.

Ik zal ook die build van jou eens loslaten op die van mij. toch alweer naar paragon lvl 33, bijna 34. Niet slecht al zeg ik het zelf.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vidra schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 02:52:

Nee, een andere event :P morgen is goed :)
Vanwaar de geheimzinnigheid?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• bartgymnast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 06:23
zo vanaaf weer verder na het werk.

upgrades nodig voor mijn tank

if you jump to the otherside of the galaxy, it is still not the end. http://eu.battle.net/d3/en/profile/ouchpain-2430/hero/564727

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38
Iemand zin om wat runs te doen?

Zit op TS.... Tag staat in profile.

Torment 2+

Verwijderd

Snap vrij weinig meer van het spel, aantal maanden niet meer gespeeld.

Tips voor demonhunter? (250k dps/30k hp) en net Sk op TM1 gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 15:48 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wow, ik heb echt zoveel meer plezier bij het spelen met mijn barb in deze patch. Lekker builds uitproberen.
Ik heb nu wel een lekkere build gemaakt (specifiek met fire runes, omdat ik 12% fire dmg op mijn bracers heb).

Hier te zien: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209

Charge in grote groep, Ground Stomp om ze naar me toe te halen, HoTA en meestal zijn ze dan al dood :P. Indien niet, Rend en lachen terwijl ze neervallen (extra Rend dmg op mijn shoulders helpt ook :)).
Cleave met Rupture is ook dodelijk met extra fire dmg...
Ruthless (passive) is ook zoveel beter nu met Elites/Champions.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

RedHat schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:37:
Iemand zin om wat runs te doen?

Zit op TS.... Tag staat in profile.

Torment 2+
Zit jij niet gewoon op de TS server in een groep :D

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:39:

Wolf nemen ipv bat (30% dmg boost 33% van de tijd) en caltrops droppen en daarvoor een gratis skill nemen (rain of vengeance bijv.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 18:44 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:08

Grin

Ride si sapis.

Retlaw, Peterus en ik zijn wat aan het prutsen met de wizard, leuk char en wat een power zit daar in! Met de juiste gear zit je zo op T4-6. Ik ben nog aan het prutsen op T3 maar daar gaat het lekker, ik ga er eens per 2 uur dood. 190K DPS, en allemaal zonder AH. * Grin gaat lekker verder zo. :Y

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Barb build die ik gebruik in actie:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:17

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:53:
Retlaw, Peterus en ik zijn wat aan het prutsen met de wizard, leuk char en wat een power zit daar in! Met de juiste gear zit je zo op T4-6. Ik ben nog aan het prutsen op T3 maar daar gaat het lekker, ik ga er eens per 2 uur dood. 190K DPS, en allemaal zonder AH. * Grin gaat lekker verder zo. :Y
lol, inderdaad prutsers :). Ik zit het meest met skills. Ik vind Arcan Orb, fronzen orb een leuke skill, maar krijg er niet echt een build omheen met de huidige gear zonder vaak dood te gaan... Ik lag vaker dan 2 keer in het uur :).
Zit te vaak zonder arcane... Wie heeft er wel een leuke build rondom fronzen orb kunnen maken ?!

Craften geeft echt kans op leuke upgrades. leuke bracers en gloves kunnen craften voor kleine upgrades... Vanavond weer mats farmen en door craften tot RoS.

Battle.net || Strava

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:42
Bij mij crashed de game overigens als ik naar de AH ga; wil juist even nieuwsgierig 2.0 lewt browsen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deegeeooh
Na aardig wat uurtjes een paar super nuttige drops voor hardcore gevonden. Overall vind ik dat Bliz, wat de WD iig, rest nog niet gespeeld, dat de opzet voor build diversity zeker geslaag is. Het zoeken naar synergie tussen legendary special buffs en stats op rare crafts is leuk en effectief.

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/j8p4mlo8j/hcdrops.jpg

De Voodoo mask maakt de WD ook erg geschikt voor support. De Root WD :)

kort filmpje van deze build in actie (HC, torment 1)

YouTube: freezeWD

• RedHat
Ben overigens al vanaf het begin van Diablo II GoT member geweest. Vind het een beetje cru dat nu de clan volzit met allemaal mensen die niets met de community te maken hebben, en dat iemand zoals ik, al vanaf 1998 lid van WoT, niet lid kan worden :)

Ik heb voor mijn Monk wel een leuke helm gevonden zeg, Mempo CHC 4.5 was een stuk minder qua stats _/-\o_

Kun je bij options de range waarin affixes rollen aanzetten? Ziet er wel cool uit

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 01-03-2014 20:07 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Inderdaad, er zitten vrienden van lurk-Tweakers in, evenals non-tweaker, niet-Nederlanders.
Toenstraks om 19u maakte iemand terecht de opmerking dat er nog geen 30 man online waren van die net geen 120 "leden".

• Deegeeooh
total members 111 zie ik staan dus dan zijn er toch nog 9 plekken vrij atm?

• RedHat
Ik wil an sich wel een inviteje dan :)

Koe deed dat toch? zal hem een dm sturen.

[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 01-03-2014 20:30 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

retlaw schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:59:
[...]
Wie heeft er wel een leuke build rondom fronzen orb kunnen maken ?!
Moet zeggen dat ik nu deze draai
http://eu.battle.net/d3/e...AWLESS-2374/hero/27140834

De wiz is nu eindelijk goed te doen voor mij, met lightning blast goede arcane generator met prodigy, frozen orb doet dikke damage. Gewoon ff proberen of het met je gear goed werkt...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

RedHat schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:02:
Kun je bij options de range waarin affixes rollen aanzetten? Ziet er wel cool uit
Ctrl vasthouden als je de tooltip van een item bekijkt.

'k heb op het moment deze build op mijn wiz: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acQmSO!cWT!ZcZcZb

[ Voor 18% gewijzigd door MatHack op 01-03-2014 20:42 ]

There's no place like 127.0.0.1

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmm gister zat ik nog in de Community en vandaag in eens niet meer :) heb me weer aangemeld.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Yay eerste set item, nieuwe 2.0.1 set. Geen slechte roll op stats

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sOUyAug.png

[ Voor 14% gewijzigd door whyz op 01-03-2014 21:46 ]

Right for all the wrong reasons.

Grin schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:53:
Precies! De mijne legt alles in no time om op T6. Alleen de elites zijn echt dodelijk, maar ben blij met de uitdaging. :)

Ben trouwens een beetje aan het experimenteren met een frost wizard. Wat gear gecraft die er goed op aansluit en een paar leuke freeze skills genomen. Maar tot nu toe niet erg succesvol. Of ik kom uit op een onsterfelijke tank die alles bevriest maar waarbij een elite killen een uur duurt, of iets met redelijk wat dps maar lage survivability.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:06
Deegeeooh schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:41:
Na aardig wat uurtjes een paar super nuttige drops voor hardcore gevonden. Overall vind ik dat Bliz, wat de WD iig, rest nog niet gespeeld, dat de opzet voor build diversity zeker geslaag is. Het zoeken naar synergie tussen legendary special buffs en stats op rare crafts is leuk en effectief.

[afbeelding]

De Voodoo mask maakt de WD ook erg geschikt voor support. De Root WD :)

kort filmpje van deze build in actie (HC, torment 1)

YouTube: freezeWD
Kan je die homing pads niet heel makkelijk misbruiken?
Want je townportal actie kan je zelf makkelijk onderbreken, en gelijk daarna weer starten.
Zo kan je (zolang je wilt) 60% damage reduction krijgen (al kan je dan lastig andere acties uitvoeren, maar je kan wel makkelijk healen als je health per second goed is).

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Deegeeooh
Remy!!!! schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:14:
[...]

Kan je die homing pads niet heel makkelijk misbruiken?
Want je townportal actie kan je zelf makkelijk onderbreken, en gelijk daarna weer starten.
Zo kan je (zolang je wilt) 60% damage reduction krijgen (al kan je dan lastig andere acties uitvoeren, maar je kan wel makkelijk healen als je health per second goed is).
begrijp niet precies wat je bedoelt, maar als ik townportal cast kan ik niet attacken.. mn healing (7,2k) en loH (alleen van de leeching dogs al ca 6K/8K per hit 3/4 dogs) icm met toughness zijn sowieso voldoende om heel moeilijk dood te kunnen gaan. De portal is wel ideaal voor nood, aangezien hij niet interrupted is. Lifesaver.

Iets anders heel bruikbaars in combinatie met deze flail is dat de homing toads 2 x hitten.. Als ik addling toads gebruik (15% chance to confuse) betekent dat in de praktijk dat vrijwel het hele scherm met elkaar aan het vechten is :P

Ideaal voor support en op hogere moeilijkheid als extra survivability (en ook dmg). Ik stun ze eerst (7 sec) en dan confuse ik ze.

[ Voor 11% gewijzigd door Deegeeooh op 01-03-2014 23:30 ]

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:27

Sjonny

Fratser

Hallo .. ook hier maar ff me melden, aangezien ik toch al met heel wat lui van hier gespeeld heb :)

Vandaag een Adventurers Journal gevonden .. schijnbaar nieuwe crafting material voor level 70 items.
En ook m'n 2e legendary plan ooit gevonden: Wall of Bone. Als je die craft gaat het ook met de nieuwe loot 2.0 generator mee .. alleen blijft het wel level 23 jammer genoeg. Leuke is wel dat als je het weer crunched je er een brimstone voor terug krijgt.
Afbeeldingslocatie: http://kirika.demon.nl/diablo3/wob-wiz60.png

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Nergens last van, ik speel full screen window, de derde optie. Windows 8.1 en de laatste catalyst. Kan nog steeds gewoon browser over het spel heen zetten e.d.

Verwijderd

Wat kun je nu nog met je Brimstones doen dan? Ik krijg die ook als ik legendaries breek, maar de brimstones zitten toch in recepten die nu niks meer waard zijn? (ik heb niet veel legendary plans, kan daar ook aan liggen)
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:09:
Wat kun je nu nog met je Brimstones doen dan? Ik krijg die ook als ik legendaries breek, maar de brimstones zitten toch in recepten die nu niks meer waard zijn? (ik heb niet veel legendary plans, kan daar ook aan liggen)
Amuleten gebruiken nog steeds brimstones, echter als je die nu craft krijgen die iLvL 61 en kan je ze niet equipen... O-)

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 28-12 23:33
Hebben followers invloed op die smart loot? Ik vond nu en dan INT items op mijn barb met enchantress en toen ik vervolgens mijn wizard met scoundrel ging spelen dropten er ineens ook DEX items. Toeval of hebben ze een percentage follower items ingebouwd?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Schaapje_BlaaT schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:07:
Hebben followers invloed op die smart loot? Ik vond nu en dan INT items op mijn barb met enchantress en toen ik vervolgens mijn wizard met scoundrel ging spelen dropten er ineens ook DEX items. Toeval of hebben ze een percentage follower items ingebouwd?
Smart Loot betekent niet dat je alleen maar gear vindt voor je eigen char - er is wel een verhoogde kans iets bruikbaars te vinden. De reden is namelijk dat Blizz graag wilt dat je in groepsverband speelt en op die manier legendaries/gear kan uitruilen met die mensen in je party op dat moment. 8)

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 28-12 23:33
Vidra schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:19:
[...]

Smart Loot betekent niet dat je alleen maar gear vindt voor je eigen char - er is wel een verhoogde kans iets bruikbaars te vinden. De reden is namelijk dat Blizz graag wilt dat je in groepsverband speelt en op die manier legendaries/gear kan uitruilen met die mensen in je party op dat moment. 8)
ja dat weet ik, maar wat ik wilde weten is of de follower ook invloed heeft. Ik leek meer dex items te vinden met een scoundrel

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Schaapje_BlaaT schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:20:
[...]

ja dat weet ik, maar wat ik wilde weten is of de follower ook invloed heeft. Ik leek meer dex items te vinden met een scoundrel
Ik krijg doorgaans altijd wel gear wat op een follower zou kunnen :D

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Weet iemand wat nu precies alle follower changes/buffs zijn of waar het te vinden is? Ik vind wel wat oude info maar weet niet of dat allemaal klopt.

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-12 16:24
Hoe is dit afgelopen?

Was het nog een bruikbare legendary?

Verwijderd

Phuncz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:25:
Inderdaad, er zitten vrienden van lurk-Tweakers in, evenals non-tweaker, niet-Nederlanders.
Toenstraks om 19u maakte iemand terecht de opmerking dat er nog geen 30 man online waren van die net geen 120 "leden".
Toch netjes, 25% online?

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12 07:22
Als je nu met diablo 3 gaat beginnen. Wat zou je dan doen? De pc versie of de xbox 360 versie? Geen auctionhouse in de xbox versie, maar is het voor de rest wat guilds enzo betreft hetzelfde?

Verwijderd

Auctionhouse is er na 18 maart sowieso niet meer. Verder geen ervaring met de xbox versies. Maar eigenlijk moet het natuurlijk gewoon op de pc worden gespeeld.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Inderdaad, de xbox versie is leuk, maar net zoals de playstation versie is het een compleet ander spel. Dat, en je zit vast aan ingame matchmaking of XBL/PSN friends. De PC versie ligt erg ver voor, is het betere spel, en uiteraard: de tweakers zitten er op. Ik raad de PC versie aan.

Als je nou op de bank gaat spelen met vrienden/familie dan is de console wel weer erg leuk!!!
jaydenjarno schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:33:
Als je nu met diablo 3 gaat beginnen. Wat zou je dan doen? De pc versie of de xbox 360 versie? Geen auctionhouse in de xbox versie, maar is het voor de rest wat guilds enzo betreft hetzelfde?
De PC community is groter; dus meer kennis en ook meer mogelijkheden om in groepsverband te spelen (ipv met random people).

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:54
Is de clan al vol? Zoniet, kan iemand me dan een invite sturen? Asmodeus#2741

Battle.net tag

DeBierVampier schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:47:
Is de clan al vol? Zoniet, kan iemand me dan een invite sturen? Asmodeus#2741
Welke clan?

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Flipjack schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:04:
[...]

Hoe is dit afgelopen?

Was het nog een bruikbare legendary?
Ja bool kantos solom vow met een socket en ik ben iets van 2-3 paragon levels omhoog gegaan iig 2x. Uiteindelijk hebben we alle mobs kunnen killen, eerst alles weggeruimd bovenaan de trap.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:08

Grin

Ride si sapis.

Was weer een fijne D3 avond, mooie run door A2 en 2 lekkere upgrades voor mijn Wizz!
Met de nieuwe setbonus van Blackthorne ook nog eens 10% extra DPS @ elites. Thanks daarvoor Sjon!
Torment 3 is nu eigenlijk geen uitdaging meer, ook de elites zijn geen probleem meer. 2,5 uren gespeeld zonder 1 keer dood te gaan. T4 here i come! :*)
En de affix: Picking up gold grants experience, WTH... 8)7
Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/D3/D3.bracers.jpg
Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/D3/D3.coat.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 02-03-2014 23:02 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Pentiummania schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:57:
[...]

Ja bool kantos solom vow met een socket en ik ben iets van 2-3 paragon levels omhoog gegaan iig 2x. Uiteindelijk hebben we alle mobs kunnen killen, eerst alles weggeruimd bovenaan de trap.
Welke PLvL ben je nu dan?

Als je sneller wilt levelen - raad ik je aan om bijvoorbeeld keeps 2 te doen :P

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
hoe kan ik de tweakers clan joinen?

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-12 15:14
Wil me aanmelden bij de tweakers cummunity maar iemand moet mijn aanmelding goedkeuren?
sweebee schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:27:
Wil me aanmelden bij de tweakers cummunity maar iemand moet mijn aanmelding goedkeuren?
Indienen en we keuren hem zo snel mogelijk goed :)

Reconhell schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:23:
hoe kan ik de tweakers clan joinen?
Battetag posten :)

• Sparhawk
  • Laatst online: 21:58

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Bij deze dan :) Wil wel graag in de 2e clan, voor burgers, met een baan en kids... :X

#Sparhawk-2190

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Sparhawk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:41:
[...]

Bij deze dan :) Wil wel graag in de 2e clan, voor burgers, met een baan en kids... :X

#Sparhawk-2190
Bedoel je Solidarity Gaming :9

• Sparhawk
  • Laatst online: 21:58

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Vidra schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:49:
[...]

Bedoel je Solidarity Gaming :9
:/ Niet Lief :(

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

GoT dus ... volgens mij is er nog steeds eentje :P

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Damn, die legendaries zijn netjes Grin
2 chantodos gevonden, maar die hadden slechte rolls.
Ook een meesterlijke amu, maar was niet beter dan de mijne (die is dan ook wel erg mooi gerolled).
Netjes weggegeven aan mijn teamgenoot.

RoS mag snel komen!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Reconhellz#2973 voor de clan :)

[ Voor 34% gewijzigd door Reconhell op 03-03-2014 00:06 ]

Verwijderd

Iemand nog tips hoe je makkelijk kan zien welke quests je nog moet voordat je kan resetten? :P

Ik weet niet wat ik mis namelijk :+

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x41/SteefNF/uniques_zps24450794.png

Paar leuke DH legendaries :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Die cloak is zeker leuk ja, mooie affix ook, komt dat er niet gewoon op neer dat elke ranged attack een rocket triggered?

Heb t zelf ook weer opgepikt met v2, moet zeggen dat er erg leuke aanpassingen zitten. Cursed chests zijn tof, de aanpassingen op difficulty en rares/elites zijn erg leuk en ook loot 2.0 bevalt goed, kan niet wachten tot RoS zelf er is en we met Act V aan de slag kunnen!

Speel nu het meeste op m'n wizard, van Archon build naar ouderwetse Orbsorc :D stukje uitdagender spelen maar het bevalt erg goed. T1 kom ik prima door, T2 geeft nog wel wat moeilijkheden, vooral met elites (weliswaar solo). Iemand nog tips voor m'n build/gear? http://eu.battle.net/d3/e...ogstar-2151/hero/14795268

Frogstar#2151

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-12 20:23

PcManiaxx

ondertitel duh

Voor het eerst in tijden gaf deze nieuwe patch mij het gevoel van Diablo 2. Farmen voor je gear en geen achterlijke AH waar je je upgrades kan kopen. God, wat zal ik 18 maart blij zijn.

Verwijderd

Bernd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 02:12:
Die cloak is zeker leuk ja, mooie affix ook, komt dat er niet gewoon op neer dat elke ranged attack een rocket triggered?

Heb t zelf ook weer opgepikt met v2, moet zeggen dat er erg leuke aanpassingen zitten. Cursed chests zijn tof, de aanpassingen op difficulty en rares/elites zijn erg leuk en ook loot 2.0 bevalt goed, kan niet wachten tot RoS zelf er is en we met Act V aan de slag kunnen!

Speel nu het meeste op m'n wizard, van Archon build naar ouderwetse Orbsorc :D stukje uitdagender spelen maar het bevalt erg goed. T1 kom ik prima door, T2 geeft nog wel wat moeilijkheden, vooral met elites (weliswaar solo). Iemand nog tips voor m'n build/gear? http://eu.battle.net/d3/e...ogstar-2151/hero/14795268
Goede tip Braces ,Gloves & Shoulders Craften dan win je heel veel HP en dat heb je nodig als je hoger T wilt gaan spelen ;-)
Pagina: 1 ... 70 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]