Hallo allemaal,
ben al een tijdje op zoek naar een workstation voor video bewerking , 3d animeren ect
nu heb ik dus advies nodig want kom er niet uit ben al naar een aantal pc shops geweest
en al een tijdje aan het lezen over producten ect dus ik heb een klein beetje een idd van wat ik.
wil nu toch wel een keer iets gaan bestellen aangezien ik vanuit huis aan de slag wil
dus ja hoop dat de mensen me hier kunnen helpen wil ook best voor advies wel betalen als het dat nodig is
het budget is 3000,- euro max
Al vast bedankt en dit is dan me lijstje van wat er mee ga doen en wat ik wil
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Adobe Creative Suite Production's dus programmas als adobe premiere,adobe after effects en andere adobe programma's daarbij ook blender , cinema 4d en nog een aantal andere programma's
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb randapparatuur dus dat heb ik niet nodig , ga gebruik maken van 2x 27 inch dell monitoren
heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga het systeem dagelijks gebruiken, en veel aangezien ik vanuit huis ga werken dus het systeem
staat aardig wat uurtjes per dag aan, denk dan dat koeling wel belangrijk is ?
verder wil ik dus 32 gb geheugen, het liefst veel opslag heb ook gekeken naar video kaarten ect
en wil graag voor de titan gaan omdat het een single kaart is heb ook nog gekeken naar de Quadro kaarten
maar toch ga ik het liefst voor een normale kaart aangezien ik soms ook nog wel is een game wil spelen
en nog wel is een game montage maak voor vrienden
Geprobeerd om via tweakers een wenslijst te maken maar 1 of andere manier slaat die sommige producten niet op
Heb dus een soort van systeem samengesteld en dat ziet er dus zo uit:
ASUS GTXTITAN-6GD5 € 1.062,53
Intel Core i7 3930K / 3.2 GHz € 512,89
ASUS SABERTOOTH X79 € 293,90
WD Red WD30EFRX x2 € 277,79
Corsair Vengeance 32 GB 215,73
Scythe Mugen 3 Rev. B SCMG-3100 € 38,90
Scythe Gentle Typhoon D1225C12B5AP-15
Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256
LG GH24NS95 Super Multi
mis nog wel een aantal dingen zoals een case, voeding ect want kom ik niet echt uit wat past ect en verder
weet ik niet als ik nog meer mis in dit systeem?
Verder vind ik het niet belangrijk hoe de case eruit ziet zolang het maar een goeie case is.
Ga het systeem bij azerty bestellen omdat het hier in de buurt zit en laat het daar ook in elkaar zetten
hoop dat ik zo genoeg info heb neer gezet zo niet dan hoor ik het graag
hoop dat iemand me kan helpen
want wil aan de slag!
Vast bedankt voor de hulp.
ben al een tijdje op zoek naar een workstation voor video bewerking , 3d animeren ect
nu heb ik dus advies nodig want kom er niet uit ben al naar een aantal pc shops geweest
en al een tijdje aan het lezen over producten ect dus ik heb een klein beetje een idd van wat ik.
wil nu toch wel een keer iets gaan bestellen aangezien ik vanuit huis aan de slag wil
dus ja hoop dat de mensen me hier kunnen helpen wil ook best voor advies wel betalen als het dat nodig is
Al vast bedankt en dit is dan me lijstje van wat er mee ga doen en wat ik wil
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Adobe Creative Suite Production's dus programmas als adobe premiere,adobe after effects en andere adobe programma's daarbij ook blender , cinema 4d en nog een aantal andere programma's
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb randapparatuur dus dat heb ik niet nodig , ga gebruik maken van 2x 27 inch dell monitoren
heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga het systeem dagelijks gebruiken, en veel aangezien ik vanuit huis ga werken dus het systeem
staat aardig wat uurtjes per dag aan, denk dan dat koeling wel belangrijk is ?
verder wil ik dus 32 gb geheugen, het liefst veel opslag heb ook gekeken naar video kaarten ect
en wil graag voor de titan gaan omdat het een single kaart is heb ook nog gekeken naar de Quadro kaarten
maar toch ga ik het liefst voor een normale kaart aangezien ik soms ook nog wel is een game wil spelen
en nog wel is een game montage maak voor vrienden
Geprobeerd om via tweakers een wenslijst te maken maar 1 of andere manier slaat die sommige producten niet op
ASUS GTXTITAN-6GD5 € 1.062,53
Intel Core i7 3930K / 3.2 GHz € 512,89
ASUS SABERTOOTH X79 € 293,90
WD Red WD30EFRX x2 € 277,79
Corsair Vengeance 32 GB 215,73
Scythe Mugen 3 Rev. B SCMG-3100 € 38,90
Scythe Gentle Typhoon D1225C12B5AP-15
Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256
LG GH24NS95 Super Multi
mis nog wel een aantal dingen zoals een case, voeding ect want kom ik niet echt uit wat past ect en verder
weet ik niet als ik nog meer mis in dit systeem?
Verder vind ik het niet belangrijk hoe de case eruit ziet zolang het maar een goeie case is.
Ga het systeem bij azerty bestellen omdat het hier in de buurt zit en laat het daar ook in elkaar zetten
hoop dat ik zo genoeg info heb neer gezet zo niet dan hoor ik het graag
want wil aan de slag!
Vast bedankt voor de hulp.