Hola!
Ik werk als motion graphics designer en editor. Op kantoor werken we met high-tech spullen en ik wil graag thuis gaan werken. Zodat ik thuis wat meer freelance opdrachten kan binnen halen.
Omdat ik nogal een 'arme' student ben wil ik graag wat more bang for your buck. Hoop dat jullie mij willen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral video-editing, after effects en veel photoshop. Daarnaast een game op high draaien zou een mooie extra zijn. Games zoals Battlefield 3, Sim city, World of Warcraft etc.
Wil er een aantal jaren mee vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1.000 euro. Mag wat meer, mag wat minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog twee beeldschermen staan maar ben toe aan een nieuwe (pricewatch: LG IPS237L Zwart - zit ook in mijn budget - )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, ik begin from scratch. Het liefst genoeg RAM en/of een SSD. Ik gebruik voornamelijk het adobe pakket.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst merken wat goed met elkaar kunnen werken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Genoeg RAM.
SSD schijf zou wel chill zijn maar is optioneel.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik werk als motion graphics designer en editor. Op kantoor werken we met high-tech spullen en ik wil graag thuis gaan werken. Zodat ik thuis wat meer freelance opdrachten kan binnen halen.
Omdat ik nogal een 'arme' student ben wil ik graag wat more bang for your buck. Hoop dat jullie mij willen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral video-editing, after effects en veel photoshop. Daarnaast een game op high draaien zou een mooie extra zijn. Games zoals Battlefield 3, Sim city, World of Warcraft etc.
Wil er een aantal jaren mee vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1.000 euro. Mag wat meer, mag wat minder zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog twee beeldschermen staan maar ben toe aan een nieuwe (pricewatch: LG IPS237L Zwart - zit ook in mijn budget - )
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, ik begin from scratch. Het liefst genoeg RAM en/of een SSD. Ik gebruik voornamelijk het adobe pakket.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst merken wat goed met elkaar kunnen werken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Genoeg RAM.
SSD schijf zou wel chill zijn maar is optioneel.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
1 | Gigabyte GV-N670OC-2GD | € 354,90 | € 354,90 |
1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 56,90 | € 56,90 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 92,10 | € 92,10 |
1 | LG IPS237L Zwart | € 165,67 | € 165,67 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 51,60 | € 51,60 |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.053,87 |
Alvast bedankt voor het meedenken!