Bedankt!Yorinn schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:35:
[...]
Na overleg gehad, mag het topic (weer) open. Ik zal zometeen de topicwaarschuwing invoegen en het topic weer openen.
https://vriendenvoordeel.mobiel.nlYorinn schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:39:
[...]
Zitten er nog verdere voorwaarden aan? Heb je eventueel een link ernaartoe? Dat maakt het voor ons net wat makkelijker te checken.
Wat ik hieruit haal is dat je deze referrals alleen per mail aan kan bieden en niet als code / link in het topic zelf?
Nevermind. Je kan ook linkjes aanmaken. Wij gaan verder overleggen in ieder geval.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 24-12-2017 19:11 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik begrijp absoluut niet, waarom Tweakers referrals toelaat. Uiteindelijk betaalt iemand de rekening en dat is de eindgebruiker. Leuk, dat medetweakers hieraan een centje overhouden? Nee, niet wat mij betreft. Gewoon niet aan mee doen, als Tweakers.net, en elkaar recht in de ogen kunnen blijven aankijken, lijkt mij het prettigst, op de lange termijn.
Voor zover ik kan zien is er nog geen "Nuon voor Vrienden" referal topic. Wanneer er via deze referal actie op https://voorvrienden.nuon.nl/ wordt aangemeld dan ontvangen zowel de nieuwe als de bestaande klant €25,-.
We gaan in overleg hierover.ArondeParon schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:08:
Voor zover ik kan zien is er nog geen "Nuon voor Vrienden" referal topic. Wanneer er via deze referal actie op https://voorvrienden.nuon.nl/ wordt aangemeld dan ontvangen zowel de nieuwe als de bestaande klant €25,-.
Vraagje in het t mobile topic heb ik aangeboden dat ik nog plekken vrij heb in de samen groep.
Maar nog NIET voor de vriendenkorting van 25 euro.
Mag ik daar nog een oproep plaatsen voor de vriendenkorting?
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Oproepen plaatsen is sowieso nooit de bedoeling.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als je dat in dezelfde post doet, wel ja.michael3 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 00:48:
Vraagje in het t mobile topic heb ik aangeboden dat ik nog plekken vrij heb in de samen groep.
Daar is het topic juist voor. Voor het aanbieden van referrals. Daar valt dit ook onder.Señor Sjon schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:42:
Oproepen plaatsen is sowieso nooit de bedoeling.
Maar daar leest dan iedereen overheen.Yorinn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:56:
[...]
Als je dat in dezelfde post doet, wel ja.
[...]
Zou ik een nieuw bericht mogen plaatsen met het aanbieden van de vriendenkorting?
Op zich als ik dat doe, dan hou ik mij aan de regels want ik plaats het ten slotte niet dubbel.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Iedereen heeft die 2 samen in één post staan in het topic. Ik zie zelfs mensen die hem later hebben toegevoegd. Ik zie niet in waarom er hier een uitzondering gemaakt moet worden?michael3 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:19:
[...]
Maar daar leest dan iedereen overheen.
Zou ik een nieuw bericht mogen plaatsen met het aanbieden van de vriendenkorting?
Op zich als ik dat doe, dan hou ik mij aan de regels want ik plaats het ten slotte niet dubbel.
Ik had het niet toegevoegd omdat ik het nog niet wist wat het inhield.Yorinn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:52:
[...]
Iedereen heeft die 2 samen in één post staan in het topic. Ik zie zelfs mensen die hem later hebben toegevoegd. Ik zie niet in waarom er hier een uitzondering gemaakt moet worden?
De andere hebben waarschijnelijk, het aantal beschikbare plaatsen gewijzigd.
Als ik het niet mag posten dan weet niemand dat ik het ook kan aanbieden.
Iedereen bezoekt gelijk de laatste pagina dat is mens eigen.
Zie hieronder voor de regels die bij de topic staan,
Spelregels Vriendenkorting:
• Het is alleen toegestaan om in dit topic te posten als je Vriendenkorting aan kan bieden.
• Stuur diegene met Vriendenkorting een DM als je hier gebruik van wilt maken.
• Het is niet toegestaan om te vragen naar Vriendenkorting.
• Het is niet toegestaan om meermaals je Vriendenkorting te posten. Doe je dit wel worden alle Vriendenkorting-posts van je verwijderd. Blijf je hierna je Vriendenkorting posten, kan er zwaarder gestraft worden.
Ik maak hieruit op dat ik het toch gewoon mag plaatsten in een nieuw bericht?
Het is geen dubbele post aangezien ik nog geen vriendenkorting heb aangeboden.
Zie mijn post historie in dat topic
Dus in principe wordt er ook geen uitzondering gemaakt.
Of interpreteer ik de regels verkeerd?
Je post staat gewoon op de laatste pagina, dus dat is geen argument. Om het voor iedereen overzichtelijk te houden, zien we het liefst maar 1 post per persoon. Dan kan er, voor ons als mods, ook geen verwarring ontstaan over dubbele referrals, terwijl het 2 verschillende acties zijn.michael3 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:15:
[...]
Ik had het niet toegevoegd omdat ik het nog niet wist wat het inhield.
De andere hebben waarschijnelijk, het aantal beschikbare plaatsen gewijzigd.
Als ik het niet mag posten dan weet niemand dat ik het ook kan aanbieden.
Iedereen bezoekt gelijk de laatste pagina dat is mens eigen.
Zie hieronder voor de regels die bij de topic staan,
Spelregels Vriendenkorting:
• Het is alleen toegestaan om in dit topic te posten als je Vriendenkorting aan kan bieden.
• Stuur diegene met Vriendenkorting een DM als je hier gebruik van wilt maken.
• Het is niet toegestaan om te vragen naar Vriendenkorting.
• Het is niet toegestaan om meermaals je Vriendenkorting te posten. Doe je dit wel worden alle Vriendenkorting-posts van je verwijderd. Blijf je hierna je Vriendenkorting posten, kan er zwaarder gestraft worden.
Ik maak hieruit op dat ik het toch gewoon mag plaatsten in een nieuw bericht?
Het is geen dubbele post aangezien ik nog geen vriendenkorting heb aangeboden.
Zie mijn post historie in dat topic
Dus in principe wordt er ook geen uitzondering gemaakt.
Of interpreteer ik de regels verkeerd?
Op laatste pagina? Hij staat op pagina 6 en niet op 7.Yorinn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:56:
[...]
Je post staat gewoon op de laatste pagina, dus dat is geen argument. Om het voor iedereen overzichtelijk te houden, zien we het liefst maar 1 post per persoon. Dan kan er, voor ons als mods, ook geen verwarring ontstaan over dubbele referrals, terwijl het 2 verschillende acties zijn.
Is dat topic worden trouwens helemaal geen referrals geplaatst, kan niet eens.
Je moet de persoon zelf aanmelden op de website.
Er wordt alleen een oproep geplaatst.
Maar ik hou mij toch aan de regels die gelden voor dat topic?
Er volgens tweakers moet je de regels toch volgen? Dan horen die toch ook correct te worden na geleefd door de moderators?
Ik vind door dat het niet duidelijk wordt na geleefd door de moderators dat ik nu benadeeld wordt aangezien ik nu geen goede reclame kan maken dat ik ook vriendenkorting kan aanbieden.
Omdat de regels niet duidelijk vermeld dat het verplicht in 1 bericht moet worden door gegeven.
Als dat van ten voren duidelijk was gecommuniceerd dan had ik daar rekening mee kunnen houden en had ik uiteraard beide oproepen in het zelfde bericht geplaatst.
Zou jij mij kunnen toelichten waarom het dan niet zou mogen?
Ik heb naar mijn mening nu voldoende gemotiveerd waarom ik vind, dat het wel mag in deze situatie.
Een argument voor het overzichtelijke dat gaat hier niet op.
Weet je, plaats hem maar gewoon in een nieuw bericht. Ook gezien het feit dat Vriendenkorting stopt over een maand; https://www.t-mobile.nl/vriendenkortingmichael3 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:44:
[...]
Op laatste pagina? Hij staat op pagina 6 en niet op 7.
Is dat topic worden trouwens helemaal geen referrals geplaatst, kan niet eens.
Je moet de persoon zelf aanmelden op de website.
Er wordt alleen een oproep geplaatst.
Maar ik hou mij toch aan de regels die gelden voor dat topic?
Er volgens tweakers moet je de regels toch volgen? Dan horen die toch ook correct te worden na geleefd door de moderators?
Ik vind door dat het niet duidelijk wordt na geleefd door de moderators dat ik nu benadeeld wordt aangezien ik nu geen goede reclame kan maken dat ik ook vriendenkorting kan aanbieden.
Omdat de regels niet duidelijk vermeld dat het verplicht in 1 bericht moet worden door gegeven.
Als dat van ten voren duidelijk was gecommuniceerd dan had ik daar rekening mee kunnen houden en had ik uiteraard beide oproepen in het zelfde bericht geplaatst.
Zou jij mij kunnen toelichten waarom het dan niet zou mogen?
Ik heb naar mijn mening nu voldoende gemotiveerd waarom ik vind, dat het wel mag in deze situatie.
Een argument voor het overzichtelijke dat gaat hier niet op.
Is het misschien interessant om een Tesla Referal topic aan te maken?
https://www.tesla.com/nl_NL/support/referral-program
Er is voordeel voor de koper dat het wel onbeperkt supercharger mag gebruiken, en een 1000€ tegoed bij Tesla.
De referrer krijgt daarnaast ook incentives zoals nieuwe velgen, of een gratis powerwall.
Ik snap wel dat de vraag misschien niet heel groot is, maar de voordeel is erg groot!
Er is voordeel voor de koper dat het wel onbeperkt supercharger mag gebruiken, en een 1000€ tegoed bij Tesla.
De referrer krijgt daarnaast ook incentives zoals nieuwe velgen, of een gratis powerwall.
Ik snap wel dat de vraag misschien niet heel groot is, maar de voordeel is erg groot!
PSN/XBL: DarkTaufu
Bedankt dat het mag, zojuist gedaan.Yorinn schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:14:
[...]
Weet je, plaats hem maar gewoon in een nieuw bericht. Ook gezien het feit dat Vriendenkorting stopt over een maand; https://www.t-mobile.nl/vriendenkorting
Juist omdat ik al enig sinds op deze mis communicatie was voorbereid heb ik het maar hier gevraagd.
Denk dat het voor het vervolg wel belangrijk is dat dit soort dingen heel helder moet wezen.
Als het voor jullie inderdaad makkelijker is dat het in een post komt, lijkt het mij een goed idee dat het vermeld wordt.
Typ fout, staat in de topic waarschuwing.
Aanbeidingen en kortingscodes voor Dell mogen in
[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 9
Heb hem aangepast, dit mag voortaan ook via een Topic Report, door op het handje bovenin het betreffende topic te klikken.michael3 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:26:
Typ fout, staat in de topic waarschuwing.
We gaan in overleg.Tjiwa schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:07:
Het duurt ook iets langer met de Nuon en Mobiel.nl referraltopics, maar daar komt, hopelijk, ook met een paar dagen een antwoord op.
Gershwin25 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:03:
Verzoek voor het openen van referral topic voor mobiel.nl. Zowel poster als degene die een 1 en 2 jarig abonnement met smartphone of een sim only afsluit ontvangen EUR 15.
ArondeParon schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:08:
Alle 3 de topics mogen open. Geef wel even een seintje, in de vorm van een DM en/of melding in dit topic, dat je het topic geplaatst hebt, zodat wij, als mods zijnde, de juiste topicwaarschuwing(en) in kunnen voegen.Tjiwa schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:07:
Tjiwa schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:20:
Hij is aangemaakt:
Tesla referraltopic
Is dit voldoende informatie?

Bij deze ook het Nuon voor vrienden topic aangemaakt
En ook hier heb ik de juiste topicwaarschuwing bijgevoegd.ArondeParon schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:52:
Bij deze ook het Nuon voor vrienden topic aangemaakt
Is het niet veel voordeliger om via een prijsvergelijker te werken? Via Nuon.nl zelf krijg je flutkortingen en vaak hogere tarieven. Dan is de referral leuk, maar het kost de 'vriend' dus gewoon geld.
@Verwijderd De persoon maakt een schaamteloze exacte kopie van mijn eerdere post!
Dit is geen gewenst gedrag
Verder heeft de poster maar 1 post geplaatst, lijkt erop dat die alleen maar is geregistreerd om er beter van te worden.
Verwijderd in "T-Mobile Samen en Vriendenkorting"
Verder heeft de poster maar 1 post geplaatst, lijkt erop dat die alleen maar is geregistreerd om er beter van te worden.
Zoals ook al eerder vermeld is, mag dit soort feedback gewoon via een topicreport. Verder zie ik niet in wat er mis is met zijn post.michael3 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:53:
@Verwijderd De persoon maakt een schaamteloze exacte kopie van mijn eerdere post!
Zoals ik al aangaf dat het een kopie van mijn bericht is.Yorinn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:59:
[...]
Zoals ook al eerder vermeld is, mag dit soort feedback gewoon via een topicreport. Verder zie ik niet in wat er mis is met zijn post.
Er wordt toch verwacht dat je zelf onderzoek doet voordat je iets plaats op het forum.
Dan mag je toch ook wel verwachten dat je op zijn minst zelf je bericht schrijft?
Moet toch niet gekker worden dat je gewoon iedereen zijn berichten maar gaat kopiëren?
Zal leuk wezen bv op de frontpage bij de nieuws berichten, lekker makkelijk 3+ moderatie scoren.
Bij een nieuwsbericht is het iets heel anders dan een simpel formuliertje in een referraltopic. Ik zie dan ook, nog steeds, het probleem niet.michael3 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Zoals ik al aangaf dat het een kopie van mijn bericht is.
Er wordt toch verwacht dat je zelf onderzoek doet voordat je iets plaats op het forum.
Dan mag je toch ook wel verwachten dat je op zijn minst zelf je bericht schrijft?
Moet toch niet gekker worden dat je gewoon iedereen zijn berichten maar gaat kopiëren?
Zal leuk wezen bv op de frontpage bij de nieuws berichten, lekker makkelijk 3+ moderatie scoren.
Even voor de duidelijkheid had het niet over nieuws item zelf maar de reacties die eronder staat.Yorinn schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Bij een nieuwsbericht is het iets heel anders dan een simpel formuliertje in een referraltopic. Ik zie dan ook, nog steeds, het probleem niet.
Daar zit geen verschil in naar mijn mening, het blijft een bericht door een forum lid, wat zou daar dan het verschil in moeten wezen?
Op tekst heb je ook het acteursrecht:
https://www.rvo.nl/onderw...recht-en-naburige-rechten
Dus bij deze beroep ik mij daarop
Er is natuurlijk wel een verschil tussen het copy/pasten van uitgebreide inhoudelijke posts, en het copy pasten van een "ik heb een plek in een t-mobile groep beschikbaar" post, met een vrij voorspelbaar lijstje benodigde gegevens.michael3 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Is dat lui? Zeker, maar persoonlijk zou ik er in dit specifieke geval niet echt wakker van liggen. Sterker nog: een zekere uniformiteit in hoe dergelijke aanbiedingen gedeeld worden komt de overzichtelijkheid van dat topic alleen maar ten goede zou ik zeggen
Het staat je in zo'n geval natuurlijk vrij om de betreffende gebruiker even een berichtje te sturen dat je het niet zo netjes vind, en hem te vragen zijn post aan te passen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Uniformiteit van taalfout op taalfout? Hopelijk komt het niet zo ver...Orion84 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Sterker nog: een zekere uniformiteit in hoe dergelijke aanbiedingen gedeeld worden komt de overzichtelijkheid van dat topic alleen maar ten goede zou ik zeggen
* Het komt in orde, niet in "order".
* "U" is een persoonlijk voornaamwoord, waar het hier tot vier keer toe als bezittelijk voornaamwoord (uw) misbruikt wordt.
En wederom wordt het weer gekopieerd.Orion84 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen het copy/pasten van uitgebreide inhoudelijke posts, en het copy pasten van een "ik heb een plek in een t-mobile groep beschikbaar" post, met een vrij voorspelbaar lijstje benodigde gegevens.
Is dat lui? Zeker, maar persoonlijk zou ik er in dit specifieke geval niet echt wakker van liggen. Sterker nog: een zekere uniformiteit in hoe dergelijke aanbiedingen gedeeld worden komt de overzichtelijkheid van dat topic alleen maar ten goede zou ik zeggen
Het staat je in zo'n geval natuurlijk vrij om de betreffende gebruiker even een berichtje te sturen dat je het niet zo netjes vind, en hem te vragen zijn post aan te passen.
Sorry hoor dat ik erover val maar ik ben van mening dat het niet zou mogen.
Zeker niet op tweakers, waar ervan je wordt verwacht zoveel mogelijk je eigen in te lezen en niet onnodige vragen te stellen.
Je topic zoveel mogelijk invullen met voldoende eigen motivatie.
Maar zo iets mag wel zomaar gekopieerd worden?
En dat nog wel door iemand die net lid is en wel geteld 1 bericht heeft geplaats.
Wat voor toegevoegde waarde heeft die persoon voor tweakers?
Is alleen maar lid geworden om er beter te worden en geld te verdienen en dan kunnen die personen ( het zijn er inmiddels twee) niet eens fatsoenlijk de moeite nemen om iets zelf te schrijven ipv een simpel copy/paste.
Graag wil ik toestemming vragen voor paperspace referal topic. Met referal code heb je alleen voordeel als gebruiker besluit tot aankoop credits. Anders heeft die gewoon 10 dollar gekregen.
Misschien wat bescheidenere moderatie in het [Ervaringen] Online shoppen in China topic. Ik snap dat het zonder enige onderbouwing een vraag van ik zoek dit/dat neer plempen nog steeds niet de bedoeling is, maar met goede onderbouwing vragen waar een chinees alternatief te vinden voor een "Nederlands" product moet toch kunnen?
---RAWE CEEK!!!---
Dit valt alsnog onder aankoopadvies, wat niet de bedoeling is in dat topic of op de rest van Tweakers, buiten de daarvoor bestemde fora om. Dit is dan ook de reden geweest dat ik in Yorinn in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3" een modbreak heb geplaatst.NoFearCreations schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:33:
Misschien wat bescheidenere moderatie in het [Ervaringen] Online shoppen in China topic. Ik snap dat het zonder enige onderbouwing een vraag van ik zoek dit/dat neer plempen nog steeds niet de bedoeling is, maar met goede onderbouwing vragen waar een chinees alternatief te vinden voor een "Nederlands" product moet toch kunnen?
Na overleg is het topic weer open; PaperSpace.com referral- & kortingscodetopicilia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:05:
Graag wil ik toestemming vragen voor paperspace referal topic. Met referal code heb je alleen voordeel als gebruiker besluit tot aankoop credits. Anders heeft die gewoon 10 dollar gekregen.
Kan er een referral topic worden geopend voor Onefit? Dit levert het nieuwe lid 20 euro korting op voor de eerste maand (prijs: 49 of 59 euro) en de referrer 10 euro. Zie bijvoorbeeld
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 18-01-2018 00:00 ]
We gaan in overleg. Ik heb ook gelijk je referral uit je post gehaald, wij als mods kunnen hem nog wel zien.mireya75 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:51:
Kan er een referral topic worden geopend voor Onefit? Dit levert het nieuwe lid 20 euro korting op voor de eerste maand (prijs: 49 of 59 euro) en de referrer 10 euro. Zie bijvoorbeeld
***members only***
Topic gaat er niet komen. Met verschillende kortingscodes, zoals FITGIRLS of FITGIRLCODE kan je 25 euro korting krijgen, wat dus meer is dan de 20 euro korting die via de referrals aangeboden kunnen worden.mireya75 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:51:
***members only***
Verzoek voor referral topic voor Djoser.nl
Voordeel voor gebruiker: 25 euro korting per persoon op een reis
Voordeel voor poster: hetzelfde bedrag.
"Als klant van Djoser kunt u sparen voor een mooie korting of zelfs een gratis reis! Geef de unieke kortingscode aan familie, vrienden en kennissen, die nog niet eerder met Djoser op reis zijn geweest. Wanneer zij boeken met uw persoonlijke code krijgen zij € 25,- korting per persoon bij hun eerste boeking en spaart u eenzelfde bedrag."
Meer info: https://www.djoser.nl/spelregels-spaarkortingsactie/
Voordeel voor gebruiker: 25 euro korting per persoon op een reis
Voordeel voor poster: hetzelfde bedrag.
"Als klant van Djoser kunt u sparen voor een mooie korting of zelfs een gratis reis! Geef de unieke kortingscode aan familie, vrienden en kennissen, die nog niet eerder met Djoser op reis zijn geweest. Wanneer zij boeken met uw persoonlijke code krijgen zij € 25,- korting per persoon bij hun eerste boeking en spaart u eenzelfde bedrag."
Meer info: https://www.djoser.nl/spelregels-spaarkortingsactie/
Zijn er ook andere acties actief voor die club?
Volgens mij kon je ook korting krijgen als je op de vakantiebeurs bij hun stand was geweest. En ik meen dat de 25 Euro korting bovenop hun eigen kortingen en aanbiedingen komt, aangezien die al in hun prijzen verrekend zijn en deze kortingscode pas bij het boeken/betalen wordt ingegeven.Señor Sjon schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:06:
Zijn er ook andere acties actief voor die club?
(https://www.djoser.nl/binnenkort-weg-aanbiedingen/)
Hoe kan je je aanmelden voor deze referral? Dat kan ik zo gauw niet vinden. Moet je eerst zelf een reis boeken (via een eerder geplaatste referral) of kan je je ergens op de site aanmelden?
Ik heb een kortingscode gekregen en die kan ik hier vermelden, die dan alle anderen kunnen gebruiken bij het boeken van een reis.
[ Voor 5% gewijzigd door Truus01 op 06-02-2018 15:27 ]
Die referral kan ik ook nazoeken, ja. Maar mijn vraag is HOE komt men aan deze referral en hoe kan men er zelf een aanmaken? Het is namelijk niet de bedoeling dat alleen jouw referral in het topic komt te staan, maar dat er ook nieuwe bijkomen.Truus01 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:26:
Ik heb een kortingscode gekregen en die kan ik hier vermelden, die dan alle anderen kunnen gebruiken bij het boeken van een reis.
Ah, OK. Dat was me niet duidelijk.Yorinn schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:32:
[...]
Die referral kan ik ook nazoeken, ja. Maar mijn vraag is HOE komt men aan deze referral en hoe kan men er zelf een aanmaken? Het is namelijk niet de bedoeling dat alleen jouw referral in het topic komt te staan, maar dat er ook nieuwe bijkomen.
Ik heb een reis geboekt en ik zag dit, Spaarkorting, in 'mijn Djoser'. Dus ik ga er vanuit dat als je een reis boekt, je daarna zelf ook zo'n code krijgt. En dat diegene die al eerder bij Djoser geboekt hebben ook 'Spaarkorting' in hun 'mijn Djoser' hebben staan.
Topic mag open. Als je me een seintje wilt geven als je hem geopend hebt, kan ik de bijbehorende topicwaarschuwing enz. bijvoegen.Truus01 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Ah, OK. Dat was me niet duidelijk.
Ik heb een reis geboekt en ik zag dit, Spaarkorting, in 'mijn Djoser'. Dus ik ga er vanuit dat als je een reis boekt, je daarna zelf ook zo'n code krijgt. En dat diegene die al eerder bij Djoser geboekt hebben ook 'Spaarkorting' in hun 'mijn Djoser' hebben staan.
Vanmiddag plaatste ik een aanbieding in het topic: Centraal aanbiedingen topic. V2.0
't is dat ik toevallig dat topic weer even opende dat ik zag dat mijn post verdwenen is.
Waarom?
(En kan Tweakers niet maken dat je hierop geattendeerd wordt?)
't is dat ik toevallig dat topic weer even opende dat ik zag dat mijn post verdwenen is.
Waarom?
(En kan Tweakers niet maken dat je hierop geattendeerd wordt?)
Hiervoor moet ik je verwijzen richting @Perkouw, gezien ik hier geen antwoord op heb.Piet91 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:57:
Vanmiddag plaatste ik een aanbieding in het topic: Centraal aanbiedingen topic. V2.0
Waarom?
Hier kan je het beste een topic voor openen in Mooie Features. Al is deze functie (intern) al aangekaart bij de devvers.(En kan Tweakers niet maken dat je hierop geattendeerd wordt?)
@Piet91 Je aanbieding staat er nog steeds zie, Piet91 in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0". Je post dat ''hij er weer is'' heb ik weg gehaald inderdaad.
Waarom?Perkouw schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:57:
@Piet91 Je aanbieding staat er nog steeds zie, Piet91 in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0". Je post dat ''hij er weer is'' heb ik weg gehaald inderdaad.
Het was namelijk een nieuwe aanbieding. De vorige keer was een Lightning Deal en gisteren opnieuw, voor dezelfde prijs. Tussen beide deals in, was de prijs weer gestegen naar de normale prijs van €89, wat het nu ook weer is.
Ik vond het op dat moment wat 'te' om te posten dat de aanbieding er weer was. Je oorspronkelijke post heb ik ook gewoon laten staan dus mensen missen de aanbieding in die zin ook niet en moeten sowieso altijd zelf even kijken of deze nog geldig is of niet.Piet91 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:51:
[...]
Waarom?
Het was namelijk een nieuwe aanbieding. De vorige keer was een Lightning Deal en gisteren opnieuw, voor dezelfde prijs. Tussen beide deals in, was de prijs weer gestegen naar de normale prijs van €89, wat het nu ook weer is.
waar kan ik wel om (aankoop)advies vragen mbt China en opladers
(sorry best dom, maar ik kan het zo snel niet vinden)
Verwijderd
Wanneer je binnen het forum zoekt op aankoopadvies tref je totaal 330 pagina's aan met resultaten:-World- schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:23:
https://gathering.tweaker...ind?keyword=aankoopadvies
Het is blijkbaar de bedoeling dat je op de "juiste locatie" je vraag post.
Wat dan die juiste locatie is word mij helaas niet helemaal helder.....
Zo geeft aankoopadvies+oplader geen gewenste resultaten:
https://gathering.tweaker...ord=aankoopadvies+oplader
Aankoopadvies + China geeft wisselende resultaten maar ook niet wat je zoekt:
https://gathering.tweaker...yword=aankoopadvies+china
Verder vond ik deze veelzeggende reacties uit 2016:

Je mag dus (soms) wel vragen om advies maar alleen onder omstandigheden die mij niet helemaal duidelijk zijn. Wellicht zou je het kunnen vragen aan 1 vd moderators ? Het is iig niet 100% illegaal......
Dit is een veelgebruikte link om te zien welke opladers in ieder geval goed zijn http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html-World- schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:23:
(Ik ben zo vrij geweest je vraag naar het juiste topic te verplaatsen.)-World- schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:23:
Aankoopadvies is buiten de daarvoor bestemde fora niet de bedoeling. Dit staat ook duidelijk vermeld in de topicwaarschuwing van [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3. Dit hebben we ingevoerd, mede omdat we op Tweakers eigen inzet verwachten.
Een aankoopadviestopic speciaal voor China-shopping zie ik op dit moment niet zitten, omdat het, waarschijnlijk, een opsomtopic gaat worden waar weinig zelf gezocht wordt. Daar zit niemand op te wachten.
Hopelijk is je vraag hierbij beantwoord.
Verwijderd
Ik zou graag een referral topic aanmaken voor Mintos. De investeerders krijgen 1% bij elke investering. Ik zou dan 1% krijgen over gemiddelde balans van 90 dagen.
Als er resultaat is neem ik met plezier een subscriptie op Tweakers om de 'winst' te delen.
Als er resultaat is neem ik met plezier een subscriptie op Tweakers om de 'winst' te delen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 07:39 ]
Verwijderd
Zij krijgen 1% extra interest gedurende 90 dagen.Orion84 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:27:
Zo lang er voor referrals geen voordeel is voor degene die de code gebruikt is het antwoord sowieso nee.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 09:20 ]
Heb je ook ergens de voorwaarden, zodat we die ook na kunnen kijken?
Verwijderd
Hier staan alle details: https://www.mintos.com/en...e-program-and-earn-money/Yorinn schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:31:
Heb je ook ergens de voorwaarden, zodat we die ook na kunnen kijken?
Ze hebben ook 1 voorbeeld uitgewerkt.
Topic wordt niet heropend. Het klinkt voor ons, als mods zijnde, teveel op een piramidespel, welke we niet willen zien op Tweakers. Het is allemaal net te vaag.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:37:
Ik zou graag een referral topic aanmaken voor Mintos. De investeerders krijgen 1% bij elke investering. Ik zou dan 1% krijgen over gemiddelde balans van 90 dagen.
Zou inderdaad fijn zijn. Het is nog niet te laat voor mijrens-br schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:26:
@Yorinn @Perkouw Youfone heeft een Vriendendienst en zoals @Room42 opmerkte is daar nog geen topic voor. Is het een idee om die eentje aan te maken?
[ Voor 69% gewijzigd door Room42 op 22-03-2018 23:34 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
In Amsterdam is er een nieuwe taxi dienst gestart genaamd ViaVan die de concurrentie aangaat met onder andere Uber. Deze dienst is nu sinds 2 weken actief. De insteeks is dat het een soort taxi-deeldienst iswaarbij je de taxi kunt delen met andere gebruikers waardoor de kosten omlaag gaan.
Ter promotie hebben zij nu (tijdelijk) twee acties lopen:
- ritten binnen het centrum Amsterdam kosten slechts 2 euro per persoon.
- bestaande gebruikers kunnen nieuwe gebruikers een referral code verstrekken waarmee de nieuwe gebruiker 20 euro tegoed krijgt. De bestaande gebruiker krijgt ook 20 euro tegoed na de eerste rit van de nieuwe gebruiker.
Wellicht is het goed om hier een topic voor te openen?
Concreet:
Verzoek voor referral topic voor ViaVan
Voordeel voor gebruiker: 20 euro tegoed te gebruiken voor ritten met ViaVan
Voordeel voor poster: hetzelfde bedrag aan tegoed.
Ter promotie hebben zij nu (tijdelijk) twee acties lopen:
- ritten binnen het centrum Amsterdam kosten slechts 2 euro per persoon.
- bestaande gebruikers kunnen nieuwe gebruikers een referral code verstrekken waarmee de nieuwe gebruiker 20 euro tegoed krijgt. De bestaande gebruiker krijgt ook 20 euro tegoed na de eerste rit van de nieuwe gebruiker.
Wellicht is het goed om hier een topic voor te openen?
Concreet:
Verzoek voor referral topic voor ViaVan
Voordeel voor gebruiker: 20 euro tegoed te gebruiken voor ritten met ViaVan
Voordeel voor poster: hetzelfde bedrag aan tegoed.
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 27-03-2018 11:06 ]
@Wetterhahn zie Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018
Ik denk niet dat het veel zin heeft om dat topic nog te openen.
Prima! Dank voor de duidelijkheid in het bericht!Señor Sjon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:46:
@Wetterhahn zie Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018
Waarom is mijn post met aanbieding van de Yeelight smart LED bulbs weg gehaald
Als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik heb hem verplaatst naar h4ns in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3" voor je, gezien die daar beter past.h4ns schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:00:
Waarom is mijn post met aanbieding van de Yeelight smart LED bulbs weg gehaald![]()
Ja klopt, mijn excuus zag net na mijn bericht dat aanbiedingen van chinese webshops in het andere topic thuis horen.Yorinn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:02:
[...]
Ik heb hem verplaatst naar h4ns in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3" voor je, gezien die daar beter past.
Verwijderd
Beste,
Ik heb een mode-site waar je €10 korting krijgt als je een coupon code invoert, alleen moet je je dan wel registreren via een referral link. Je kunt deze coupon gebruiken bij een besteding van €25,00 of meer. De code werkt ook alleen als je je via deze referral link registreert, je krijgt dan ook meteen gratis verzending op je eerste bestelling.
Nou is het natuurlijk niet toegestaan om referral links te posten, maar mag het wel als ik de beloning bijv. naar een goed doel stuur? Je krijgt namelijk per persoon die €25+ uitgeeft 1 maand na de levering een €10 coupon voor kleding, wat ik bijvoorbeeld naar een goed doel kan brengen.
Met vriendelijke groet,
Bram
Ik heb een mode-site waar je €10 korting krijgt als je een coupon code invoert, alleen moet je je dan wel registreren via een referral link. Je kunt deze coupon gebruiken bij een besteding van €25,00 of meer. De code werkt ook alleen als je je via deze referral link registreert, je krijgt dan ook meteen gratis verzending op je eerste bestelling.
Nou is het natuurlijk niet toegestaan om referral links te posten, maar mag het wel als ik de beloning bijv. naar een goed doel stuur? Je krijgt namelijk per persoon die €25+ uitgeeft 1 maand na de levering een €10 coupon voor kleding, wat ik bijvoorbeeld naar een goed doel kan brengen.
Met vriendelijke groet,
Bram
Nee. We zijn volledig van referrals afgestapt.
Ik weet dat referrals niet meer zijn toegestaan, maar hoe zit dat met "exclusieve" shops zoals bijv. BestSecret
Best Secret referraltopic
Werkt op uitnodiging dmv een referrals.
Best Secret referraltopic
Werkt op uitnodiging dmv een referrals.
Is dat net zoiets als de OnePlus bestelreferrals van een paar jaar terug? Best Secret kan er ook voor kiezen om hun site gewoon toegankelijk te maken, maar de zweem van exclusiviteit die ze pretenderen te hebben past daar natuurlijk niet bij.
Ja, je moet een uitnodiging krijgen van iemand die al een lid is voordat je zelf kunt bestellen. De persoon die de uitnodiging verstuurd krijgt vervolgens een korting van 10% als er een bestelling geplaatst wordt.Señor Sjon schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:18:
Is dat net zoiets als de OnePlus bestelreferrals van een paar jaar terug?
= referral + invite en dus niet toegestaan
Bij de Oneplus One had je alleen een uitnodiging nodig om te bestellen, daar zat geen korting aan vast.
= geen refferal maar een invite en dus toegestaan.
(Oneplus heeft tegenwoordig wel referrals, maar je kunt ook bestellen zonder daar gebruik van te maken)
BestSecret is in dit geval een voorbeeld. De marketing is natuurlijk 'exclusiviteit alleen voor leden'. Dit zullen ze niet zomaar aanpassen.
Mn vraag is dan ook meer een algemene vraag denk ik? Is er een soort beleid voor invite + referral, zoals bijv. bij Bestsecret
Ik spreek wellicht voor mijn beurt (ben geen AK-mod), maar dan is BestSecret gewoon een referral en dus niet toegestaan. Je krijgt namelijk dezelfde dynamiek als bij referraltopics om maar die 10% korting bijeen te spammen.
Eigenlijk is het heel 'simpel'. Referall? Dan doen we het niet, punt. Dus ook andere smaakjes, maar nog wel met referall als onderdeel doen we niet.
Pas dit ook even aan bij de reageerknop, nu staat iBood, zalando, fonq, cooblue en bol er, Thuisbezorgd lijkt mij hier ook een juiste toevoegingYorinn schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:11:
[modbreak]Gezien de vele Thuisbezorgd kortingscodes de afgelopen dagen, heb ik deze verplaatst richting Thuisbezorgd.nl kortingscodetopic. Nieuwe Thuisbezorgd kortingscodes mogen vanaf nu daarin geplaatst worden.[/]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Als ik elke site apart in de TW toevoeg, dan wordt het een hele lange lijst, met ongeveer 50% van alle topics in A&K. Als het veelvuldig fout gaat, voeg ik hem alsnog toe.Silasje schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:49:
[...]
Pas dit ook even aan bij de reageerknop, nu staat iBood, zalando, fonq, cooblue en bol er, Thuisbezorgd lijkt mij hier ook een juiste toevoeging
Wellicht gewoon een topicreeks maken met al die topics erin en alleen die linken in de topicwarming.
Een aanbieding is toch iets wat normaal duurder is. Je post hier steeds gewoon wat meuk die de action in zijn assortiment opneemt omdat iemand een partij op de markt heeft gedumpt. Het is rommel, de winkel is rommel en er is geen originele prijs bij. Ik vind dit topic beter zonder.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:47:
Per Woensdag 15-8 @ Action Universele Laptop lader voor 11,96 Max. 65 Watt.
[afbeelding]
Niet duur, kwaliteit onbekend. Vermogen @ 65 Watt is redelijk
Nu alleen nog een linkje naar de reclame folder mogelijk, later pas bij Action zelf.
https://www.allefolders.nl/action-aanbiedingen
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Gezien het Centraal Aanbiedingentopic niet bedoeld is voor feedback, heb ik je post een zetje deze kant op gegeven.MrAngry schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:22:
[...]
Een aanbieding is toch iets wat normaal duurder is. Je post hier steeds gewoon wat meuk die de action in zijn assortiment opneemt omdat iemand een partij op de markt heeft gedumpt. Het is rommel, de winkel is rommel en er is geen originele prijs bij. Ik vind dit topic beter zonder.
Dan is het nog niet de bedoeling om ervaringen in een aanbiedingentopic te posten. Het andere topic is er niet voor niets en kan best afgestoft worden voor algemene discussie over 'nieuwe' merken/spelers op de cup-markt.Bart-Willem schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:03:
Wederom: een topic dat al tijden dood is, dan kan je het toch beter hier bespreken?
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 17-10-2018 00:08 ]
@Yorinn Je hebt gelijk en mijn excuses, dat ik wat te enthousiast op een vraag reageerde. Fijn dat je mijn post hebt laten staan.
Het Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1 topic kende ik niet. Na wat inlezen daar, vind ik het geen fijn topic, omdat je vaak in de laatste zin van een post pas leest, dat het over een ander systeem dan Dolce-Gusto gaat (vaak Nespresso). Zoals @Bart-Willem al opmerkte, zit er ook niet veel leven in daar.
Graag zou ik daarom toch willen pleiten voor iets meer vrijheid in het \[Geld-terug acties + waar cups te kopen] Dolce Gusto topic. Een "kale" melding van een aanbieding is in mijn ogen minder waardevol dan een in de context van de smaak en de mechanische kwaliteit van de cups.
Toen het topic werd geopend, waren er simpelweg geen altenatieve cups, dus was er ook geen discussie over.
Het Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1 topic kende ik niet. Na wat inlezen daar, vind ik het geen fijn topic, omdat je vaak in de laatste zin van een post pas leest, dat het over een ander systeem dan Dolce-Gusto gaat (vaak Nespresso). Zoals @Bart-Willem al opmerkte, zit er ook niet veel leven in daar.
Graag zou ik daarom toch willen pleiten voor iets meer vrijheid in het \[Geld-terug acties + waar cups te kopen] Dolce Gusto topic. Een "kale" melding van een aanbieding is in mijn ogen minder waardevol dan een in de context van de smaak en de mechanische kwaliteit van de cups.
Toen het topic werd geopend, waren er simpelweg geen altenatieve cups, dus was er ook geen discussie over.
Je hebt met het verlopen van patenten een mogelijk oneindige hoeveelheid cups. Dan is het ondoenelijke om elke aanbieding zo af te stemmen? Dan kan je beter naar het topic in AZ voor smaak/kwaliteit en goede prijzen in AK.
@Señor Sjon Smaak, kwaliteit en prijs kan je misschien niet los van elkaar zien. Olifantenkoffie mag dan misschien heel lekker zijn, maar het is - als het er in cupvorm zou zijn - bijna 300 keer duurder dan de gemiddelde cup van nu. De DE Lungo voor Nespresso is niet noodzakelijkerwijze dezelfde als die voor Dolce-Gusto, zelfs wanneer er dezelfde koffie in zou zitten. Juist omdat er vrij veel (zeker niet "oneindig") merken in omloop zijn, lijkt mij juist een eerste splitsing naar systeem (Nespresso, Dolce-Gusto, Senseo enzo) heel handig, maar omdat het huidige koffie cups topic nu al niet loopt, zou dat tot een grotere verdunning kunnen leiden...
Anderzijds begrijp ik ook wel, dat in het algemeen discussie in A&K forums niet gewenst is. Ga d'r maar aan staan.
Anderzijds begrijp ik ook wel, dat in het algemeen discussie in A&K forums niet gewenst is. Ga d'r maar aan staan.
Als het huidige topic vrij rustig is, zou je juist niet zo snel in de war hoeven te raken van voor welk type machine de gedeelde ervaring is
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
@naitsoezn Zoals ik schreef, kende ik het topic niet en las ik dus een hoop posts achter elkaar, vandaar.
Maar ik wil er geen halszaak van maken hoor, het was maar een idee, om het D-G draadje wat levendiger te krijgen.
Maar ik wil er geen halszaak van maken hoor, het was maar een idee, om het D-G draadje wat levendiger te krijgen.
Als vorig jaar 1 van de topic starters/verkl$%rs geen modje was, is er toch geen probleem als de modjes dit jaar een lijst bijhouden? Ik zie het probleem niet zo.Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:04:
[modbreak]Het lijstje in de TS komt, helaas, dit jaar niet terug. Dit omdat één van de topicstarters vorig jaar aan het kl*ten was. We willen nu kijken hoe het topic in deze opzet loopt en wat er eventueel volgend jaar aan verbetert kan worden.
Verdere discussie hierover is hier ook offtopic en mag gevoerd worden in Feedback A&K forum.[/]
Het bijhouden van een lijst kan, maar dan hebben wij mods minder tijd voor het modereren van posts zelf. Dat staat bij mij net iets hoger op mijn prio-lijstje op zo'n dag.TakeAway schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:09:
[...]
Als vorig jaar 1 van de topic starters/verkl$%rs geen modje was, is er toch geen probleem als de modjes dit jaar een lijst bijhouden? Ik zie het probleem niet zo.
Misschien denk ik te simpel, heb namelijk geen idee hoe het koppelen van topics en topic auteurs werkt.
Maar voor dit jaar kan degene die het vorig jaar verpeste toch uit de topicstart getrapt worden en aangevuld worden met iemand die de taak wel op zich wil (en kan) nemen en/of de verkl$%r op hun hart drukken om hun leven te beteren.
Komt de informatieve functie van het topic namelijk wel echt ten goede lijkt me
Maar voor dit jaar kan degene die het vorig jaar verpeste toch uit de topicstart getrapt worden en aangevuld worden met iemand die de taak wel op zich wil (en kan) nemen en/of de verkl$%r op hun hart drukken om hun leven te beteren.
Komt de informatieve functie van het topic namelijk wel echt ten goede lijkt me
Het is toch ook een beetje raar? Je 'kaapt' een topic waar veel Tweakers van gebruikmaken, maar wil vervolgens niet met de oude format verder werken.
Wat is de rede/motivatie dat alleen mods dit topic mogen beheren?
Wat is de rede/motivatie dat alleen mods dit topic mogen beheren?
Erg vreemde beslissing dit. Ik heb vorige jaar met Slabeltje en Masauri de OP bijgehouden en we hebben daar enorm veel tijd inzitten. Ik heb vanuit het mod team toen ook de melding gehad dat een van de vier auteurs referral links had gepost en dat dat niet de bedoeling was, maar namen zijn nooit genoemd, nog is iemand uit de OP verwijderd als auteur. Schijnbaar was het dus een eenmalig iets. Om die ene fout nu te nemen als basis voor deze beslissing ervaar ik niet als vertrouwen richting de overige drie welke hun uiterste best hebben gedaan om dagenlang alle tweakers op de hoogte te houden. De huidige opzet is onhandig en contraproductief. Als je geluk hebt vind je een goede deal, maar grote kans dat het niks oplevert zo.
Jammer, ik ervaar dit na afgelopen twee jaar toch wel als klap in mijn gezicht voor het geleverde werk. Een vooraankondiging richting de auteurs van vorig jaar was op zijn minst wel zo netjes.
Jammer, ik ervaar dit na afgelopen twee jaar toch wel als klap in mijn gezicht voor het geleverde werk. Een vooraankondiging richting de auteurs van vorig jaar was op zijn minst wel zo netjes.
[ Voor 0% gewijzigd door Zingo op 15-11-2018 14:30 . Reden: Spelfaut welke ik wel zag ]
Thanks voor de feedback iedereen. We gaan intern overleggen, kijken of we de aanbiedingslijst toch terug kunnen zetten dit jaar.
"Minder tijd" is een understatement kan ik je zeggen, er gaat zomaar een paar uur per dag per persoon inzitten om die lijst bij te houden. Vooral het handmatig nalopen van alle links en in het format gieten kosten wel wat werk.Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:13:
[...]
Het bijhouden van een lijst kan, maar dan hebben wij mods minder tijd voor het modereren van posts zelf. Dat staat bij mij net iets hoger op mijn prio-lijstje op zo'n dag.
Het verwijderen van betreffende auteur kon, helaas, niet gezien de beperkingen van het forum. Deze persoon hebben we ook persoonlijk aangesproken hierop.Zingo schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:27:
Erg vreemde beslissing dit. Ik heb vorige jaar met Slabeltje en Masauri de OP bijgehouden en we hebben daar enorm veel tijd inzitten. Ik heb vanuit het mod team toen ook de melding gehad dat een van de vier auteurs referral links had gepost en dat dat niet de bedoeling was, maar namen zijn nooit genoemd, nog is iemand uit de OP verwijderd als auteur. Schijnbaar was het dus een eenmalig iets. Om die ene fout nu te nemen als basis voor deze beslissing ervaar ik niet als vertrouwen richting de overige drie welke hun uiterste best hebben gedaan om dagenlang alle tweakers op de hoogte te houden. De huidige opzet is onhandig en contraproductief. Als je geluk hebt vind je een goede deal, maar grote kans dat het niks oplever zo.
Dus, omdat vorig jaar één iemand aan het kloten was wordt dit jaar het kind met het badwater weggegoten? De waarde van het topic wordt op deze manier meer dan gehalveerd.
Op black friday gaat het topic zeer snel en ben je zonder overzicht gegarandeerd om zaken te missen.
Op black friday gaat het topic zeer snel en ben je zonder overzicht gegarandeerd om zaken te missen.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.
Dit topic is ook NIET bedoeld voor prijs en kortingscorrecties in de Pricewatch.
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.
Dit topic is ook NIET bedoeld voor prijs en kortingscorrecties in de Pricewatch.