• DivZero
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
@mods

Ik heb een update doorgevoegd van de dagaanbieding tool: http://www.1dagskoopjes.nl/tweakers

Voorbeeld:
Topic titel: [03-04-2013 dagaanbieding] TomTom Via 110 Europe (refurbished) - iBOOD

TomTom Via 110 Europe (refurbished) voor € 84,95 bij iBOOD vandaag. Geldig t/m donderdag 4 april 00:00

Laagste prijs in de PW is € 134,95
pricewatch: TomTom Via 110 (Europa)
Nieuw:
  • Topic titel wordt automatisch gegereerd inclusief datum van de deal
  • Vermelding van geldigheidsduur in bericht (sommige lopen tot middennacht, andere tot 's middags etc)
Is het een idee deze op te nemen in het beleidstopic? Zodat mensen daar kunnen lezen hoe ze eenvoudig een dagaanbieding kunnen toevoegen :)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Edman
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Eigenlijk zou het het mooist zijn om gewoon het oude topic te hanteren maar dan met draadjes eronder per aanbieding reactie.
De prikborden van startpagina werken ook op deze (succesvolle en overzichtelijke) manier.

Voorbeeld:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 28-01 23:10
CaptJackSparrow schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:35:
Er wordt wel om feedback gevraagd alleen wordt er niet op gereageerd.

CaptJackSparrow in "Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback"

Er is een aanpak die weliswaar heel veel op de oude situatie LIJKT (gelukkig maar want die 'werkt' wél) maar toch essentieel anders is en veel van de nadelen van de oude manier van werken zal kunnen ondervangen. Vraag is of men dat verschil weet te waarderen en niet alleen kijkt naar de gelijkenis die het met de oude situatie heeft.

Om in IT-termen te blijven. Dat oude topic werkte met fuzzy logic. Het léék weinig structuur te hebben maar dat had het wel degelijk, alleen 'anders'.
Het oude topic was niet succesvol in die interpretatie. Dat is hetzelfde als roepen : "de straat is toch schoon, we bezuinigen op de straatvegers" als die net 5 minuten weg zijn.

http://tweakers.net/ext/f/QtqvyDYByXm23d2DeFf3No15/full.png

In 6 maanden. Dat is bizar veel, meer dan er in die periode over heel GoT werden ingediend. Daarom nu deze opzet in AK forum
Dat gaat over werk. Moderators van GoT krijgen niet betaald voor hun werk maar doen dat vrijwillig. Uit interesse of betrokkenheid met het onderwerp. Behalve na een avond zuipen hebben de meesten doorgaans geen trek in het tot 4 keer toe opruimen van het topic door 132 slowchat en offtopic berichten te verwijderen die over één euro korting bij een turkse pizza gingen.
CaptJackSparrow schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:07:
[...]

De ervaring van de gebruikers was dat die topics weer gesloten werden wegens "te weinig discussiewaarde". Dan rem je dat gedrag natuurlijk zeer snel af. Een belangrijk verschil is dat dit sluiten dus niet meer moet gebeuren. Zo'n ogenschijnlijk klein verschil kan echter zeer grote gevolgen hebben op het beter lopen van een centraal aanbiedingentopic.

Echte ervaring met een constructie waarin op deze manier gewerkt wordt hebben we dus nog niet op kunnen doen. Dat zouden we dus wel moeten doen. Dan pas wéten we of dat kan werken of niet. Veronderstellen is nu eenmaal niet de beste basis voor het maken van beleid.
En daarom juist nu elke aanbieding in een apart topic. Met meer ruimte voor discussie, bedankjes etc. etc. :)

[Voor 19% gewijzigd door zeef op 07-04-2013 11:37]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Leo1010 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:25:
Sorry voor de off-topic maar hier moet ik op reageren.

@CaptainJack
Het is "harêuh" :P
Malle jongen. ;)

[Voor 15% gewijzigd door CaptJackSparrow op 10-04-2013 12:28]

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 28-01 23:10
Leo1010 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:25:
[...]

Sorry voor de off-topic maar hier moet ik op reageren.

@CaptainJack
Het is "harêuh" :P

vrôt

Anoniem: 117252

Wat ?? Off-Topic ?? Daar staat maar 1 sanctie op ! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Orion84 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:29:
En zoals ik zeg: daar willen we nu dus juist vanaf door reacties mondjesmaat wel weer toe te gaan staan.
Ik heb dat even uitgetest maar blijkbaar nog niet.

Prompt een PM.

Zelfs de aanbieding waar ik op reageerde is weg. Het was met 6 euri minder dan de eerstvolgende in de PW ook geen denderende aanbieding maar dat kon iedereen met die link (deze dus: pricewatch: Western Digital Elements Portable Storage 1TB Zwart ) nou ook juist zelf uitmaken. Ik begin er echter zoals vrijwel iedereen niet aan om dat per DM of TR te gaan melden en een spin-off topic is al helemaal overkill.

Ik begrijp dat er (zelfs meer dan 1?) TR's waren gemaakt over mijn bijdrage. Dan val ik toch even stil hoor. Werkelijk? Er zijn mensen die denken dat dat zinvol is?

Wanneer leren mensen nou eens dat "regels zijn regels" zo ongeveer het ergste en domste is wat men kan roepen. Regels zijn namelijk SLECHTS een middel. Regels zijn GEEN doel (op zich). Regels DIENEN een doel. En regels dienen ook mensen. Niet andersom.

Een regel/wet is een instrument, een stuk gereedschap dat je KUNT gebruiken als daarmee het doel (beter) bereikt wordt in situaties waar het niet toepassen van die regel er toe zou leiden dat het doel niet, of minder volledig bereikt zou worden. Het is aan de mensen om te beoordelen of en wanneer het zinvol is om dat gereedschap wel of niet te gebruiken. Want mensen kunnen dat onderscheid maken. Regels kunnen dat niet.

De mensen die die TR's gemaakt hebben moeten daar maar eens een tijdje over na gaan denken.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

En serieus: zoals gezegd, het is een experiment. We verwachten dus wel dat iedereen zijn best zal doen dit te laten werken.

En nee, geen bedankjes of "ik ook" posts. Die slowchat is niet de bedoeling, we willen inhoudelijke bijdragen zien. Dat wil niet zeggen dat we er gelijk streng op gaan modden, maar met dergelijke inhoudsloze posts ben je snel aan de vijf berichten, en gaan we ook weer mensen krijgen die dan luie vraagjes gaan stellen. Dus laten we het eerst zo proberen en kijken waar het bijgesteld moet worden :)

[Voor 29% gewijzigd door gambieter op 14-08-2013 19:17]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-01 18:03

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Komop jongens, wat is dit nou verdorie:

Het topic is voor aanbiedingen die voor ''tweakers'' handig kunnen zijn, vibratoren zijn gewoon spam en een trol... 8)7

Dan kunnen we ook wel bijna dagelijks een pakje condooms erop zetten omdat die weer ergens in de aanbieding zijn...

[Voor 19% gewijzigd door Frozen op 10-01-2014 20:20]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Torrentus
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-01 15:02
Ik vind de topic-waarschuwing bij de topics wel erg lang geworden nu.
.

Waarom kunnen die 'member-only' tags niet gewoon ge-escaped worden zodat het verhaal wat nu de verticale hoogte van twee alinea's inneemt gewoon in één zin past? Nu staan zelfs de ge-escapete member-only tags weer binnen niet ge-escapete tags. :)

Daarnaast zit er nog een HTML-fout in na 'Centraal Aanbiedingen Topic V2.0'; dat staat er nu dubbel.

[Voor 14% gewijzigd door Torrentus op 12-08-2014 10:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 28-01 17:53

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Yorinn schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:34:
Modbreak:Let erop dat er vanaf nu een aantal spelregels aan de topicstart en topicwaarschuwing zijn toegevoegd. Hierop zal vanaf heden op gelet worden.
Met alle respect, maar waarom past dit topic nu opeens wel binnen 'het beleid van Tweakers'? Van de ene kant ben ik blij, van de andere kant tot het oneindige geërgerd dat ik iedere maand meerdere DM's heb mogen ontvangen van mensen die het destijds gesloten topic hebben gevonden en mij maar vroegen want het mag nergens anders 8)7
kuusj98 in "T-Mobile Samen"

-----------------------
(recente DM's)

------------------------

Maar goed, hoera, I guess... :/
Ik ben blij dat ik mensen tijdens het uithameren van het beleid een hoop geld heb kunnen besparen.

[Voor 169% gewijzigd door Yorinn op 09-07-2017 17:41]

R7 5800X - RTX3070 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Halldor
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:03
Verzoek voor referral topic voor expedia.nl
Voordeel voor gebruiker: 30 euro korting op een hotel boeking
Voordeel voor poster: ook 30 euro korting op een hotel boeking

Maximaal 5x mogelijk per referrallink.

Naast het versturen via email is het ook mogelijk om de referral link te kopiëren, verzenden via email is niet verplicht.

[Voor 44% gewijzigd door Halldor op 23-12-2017 16:11]

• SLC
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2018

SLC

Sweet Lake City

-World- schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:23:
waar kan ik wel om (aankoop)advies vragen mbt China en opladers

(sorry best dom, maar ik kan het zo snel niet vinden)
Wanneer je binnen het forum zoekt op aankoopadvies tref je totaal 330 pagina's aan met resultaten:
https://gathering.tweaker...ind?keyword=aankoopadvies
Het is blijkbaar de bedoeling dat je op de "juiste locatie" je vraag post.
Wat dan die juiste locatie is word mij helaas niet helemaal helder.....
Zo geeft aankoopadvies+oplader geen gewenste resultaten:
https://gathering.tweaker...ord=aankoopadvies+oplader
Aankoopadvies + China geeft wisselende resultaten maar ook niet wat je zoekt:
https://gathering.tweaker...yword=aankoopadvies+china

Verder vond ik deze veelzeggende reacties uit 2016:

Je mag dus (soms) wel vragen om advies maar alleen onder omstandigheden die mij niet helemaal duidelijk zijn. Wellicht zou je het kunnen vragen aan 1 vd moderators ? Het is iig niet 100% illegaal......

What do Sheldon Cooper and a black hole have in common? They both suck ! Stephen Hawking TBBT

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nuevocasa schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:02:
[...]

Het is niet een Zigbee aanbieding. Maar een Hue aanbieding. Het is sowieso geen Philips meer, als je het allemaal zo letterlijk neemt.

Edit.
Het valt dus wel onder de Hue lijn! Signify maakt er ook reclame voor. Het is alleen door Niko geproduceerd. In de naam van het product staat letterlijk Philips Hue. Dit is dan ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld die Osram plugs, die horen idd in het Zigbee topic.
Oh sorry. Daar ging ik wel van uit. Dan is de aanbiedingspagina bij Gamma zeker ook fout?

Klik voor groter.

Om het duidelijker te maken; De producten die op https://www2.meethue.com/...2.subcategory.p-grid-icon vermeld staan én dus onder de naam Philips Hue vallen, horen in het Philips Hue-topic. Dit product dus niet. ;)

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:58

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Yorinn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:43:
[...]

Het kan iets toevoegen, ja. Alleen niet als die uit 3-4 woorden bestaat. De melding die ik verwijderd had, was namelijk; "Dit is een goede aanbieding." en dat voegt niet bijster veel toe.
Daar hebben we de de https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/thumb-up_white.svg voor inderdaad :)

[Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 28-11-2019 15:46]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee