Bij Amazon.de hebben ze diverse 3 packs voor € 11,07.
Weet niet of hij al eens genoemd is hier, maar voor mensen in Twente en een stukje Achterhoek kan je bij "Medikamente die Grenze" altijd cups kopen voor 3,99. Ze hebben inmiddels volgens mij ruim 20 vestigingen
. Soms hebben ze cups die aan de datum zitten nog veel goedkoper
.
Het betreft gewoon originele cups.
Het betreft gewoon originele cups.
Is de Moederdag-actie bij 18 doosjes (=20% korting) toch net voordeliger. 23,95 ct versus 24,30 ct per cupje. Plus voordeel dat het op voorraad is. En uiteraard gratis bezorging boven € 40,00.ChiMan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:23:
Aanbieding bij de Kruidvat.
Pak van 30 cups voor 7,29 euro.
Prijs voor normaal doosje(16 st.) komt dan op € 3,83
Ik geloof dat de actie geldt tot (en met?) 18 mei. Ook korting bij 6 (15%) en 12 (17,5%) doosjes
https://www.dolce-gusto.nl/koffiesmaken
net voor een 2e keer 18 doosjes besteld. Goedkoper krijg je ze toch nergens.
Edit:
Actie was tot 15 mei. Vreemd genoeg heb ik om 23.00 uur op 15 mei nog kunnen bestellen met korting.
[ Voor 7% gewijzigd door BMTN op 16-05-2017 10:38 . Reden: verkeerde einddatum ]
Bij afname van drie doosjes bij de Nettorama kost een doosje € 3,77. Is toch goedkoper en geen tijdelijke actie.
De cups zijn nu bij AH XL in te slaan voor netto € 1.93 per doosje!
https://nl.pepper.com/aan...58-bij-ah-xl-winkel-45386
Net een voorraadje aangelegdMissyX schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:01:
Ik neem aan alleen AH XL?MissyX schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:01:
Klopt!
Voor de zekerheid moet je de zelfscanner gebruiken.
Dank je, helaas geen XL in de buurt.ChiMan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:11:
[...]
Klopt!
Voor de zekerheid moet je de zelfscanner gebruiken.
Hier ook even mijn slag geslagen, 18 doosje gehaald.
Bij Amsterdam Gelderlandplein stonden vanochtend nog redelijk wat.
Bij Amsterdam Gelderlandplein stonden vanochtend nog redelijk wat.
Let wel op, officieel geldt de aanbieding alleen in combinatie met het Dolce Gusto apparaat. Bij mijn lokale XL hebben ze waarschuwingen geplaatst naast de doosjes.
Vanmiddag ook even naar de AH XL geweest om 12 doosjes te halen. 6 smaken voor mij (espresso) en 6 voor mijn vrouw (cappuccino). Die van mij waren de laatste en van de andere bleven nog 3 doosjes over.
Er stond wel een bordje bij dat de actie alleen geldt in samenkoop met een apparaat. Dus 6 doosjes ingescand met de handscanner en toen de machine en deze daarna gelijk weer verwijderd. Korting bleef staan! Toen nog een keer en voor de netheid nog wat andere boodschappen meegenomen.
Bij het zelf-afrekenpunt ging het rode lampje branden en was er controle. De jongeman zei nog dat we misschien wel geluk hadden met de koffie want er zat een foutje in hun systeem. Ik antwoorde eerlijk dat ik ervan af wist. Enigzins teleurgesteld zag ik de volledige prijs in het scherm staan ... wat geen korting?
De jongeman stelde me snel gerust en zei klik op doorgaan en ja hoor toch de dikke 35 euro bonuskorting!
Hij was zelfs nog zo vriendelijk om 2 tickets ter waarde van 2 euro aan parkeerkosten mee te geven.
AH XL .... bedankt!
Er stond wel een bordje bij dat de actie alleen geldt in samenkoop met een apparaat. Dus 6 doosjes ingescand met de handscanner en toen de machine en deze daarna gelijk weer verwijderd. Korting bleef staan! Toen nog een keer en voor de netheid nog wat andere boodschappen meegenomen.
Bij het zelf-afrekenpunt ging het rode lampje branden en was er controle. De jongeman zei nog dat we misschien wel geluk hadden met de koffie want er zat een foutje in hun systeem. Ik antwoorde eerlijk dat ik ervan af wist. Enigzins teleurgesteld zag ik de volledige prijs in het scherm staan ... wat geen korting?
De jongeman stelde me snel gerust en zei klik op doorgaan en ja hoor toch de dikke 35 euro bonuskorting!
Hij was zelfs nog zo vriendelijk om 2 tickets ter waarde van 2 euro aan parkeerkosten mee te geven.
AH XL .... bedankt!
Goede tip, ook hier even 6 doosjes gehaald
Bij mij hebben ze enkel de Lungo en Cappuccino. Gezien de meeste "neppe" cups tot dusver vrij beroerd zijn toch even mijn ervaring delen.Waah schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:31:
Nog niet gezien in dit topic. Maar de Action heeft ook cups.
14 cups voor 2,79 uit het hoofd.
Gewone koffie, Espresso of Cappuccino.
In tegenstelling tot wat ik bij andere neppe cups heb gelezen, zijn deze gewoon zoals de originele ontworpen; Gemalen bonen omhuld in een geperforeerd plastic vlies wat in een luchtdichte cup zit (waar druk in word gebouwd tot de cup open schiet).
Opvallend voordeel vergeleken met de originele cups, bij de opening aan de onderkant komt het er gewoon kaarsrecht naar beneden eruit, terwijl echte Dolce Gusto cups soms lopen te sproeien als een wildplasser (heb een Oblo, verschilt misschien per apparaat).
Maargoed, nu het minpunt. De doorstroming van de koffiecups is een stuk lager dan normaal, en soms loopt hij tegen het einde letterlijk je beker vol te druppelen. Vooral bij de Lungo. Die koop ik daarom ook niet meer, er zit ook echt een enorm veel druk op die capsule als je hem er uit wil trekken. Ik krijg het idee dat vroeg of laat er een slang los schiet als ik die Lungo vaker koop.
Bij de koffiecup van de Cappucino is het niet zo'n probleem, die stroomt iets beter door en daar zet je geen volle beker mee. De melk-cup stroomt wel normaal door.
Ik vind persoonlijk dat die Action melk-cups een stuk beter smaken dan die van de originele cappucino's. Een stuk melkiger, meer en dikkere schuim, en een klein beetje zoeter. De koffiesmaak is ook prima, dus die Action Cappucino is wat mij betreft een blijver.
Pentaxiaan
Nieuw (afaik) bij de Lidl, DolceGusto nepperts !
16 cups voor € 2.99.
Standaardprijs, zal dus ook met enige regelmaat in de aanbieding komen. Jammer dat ze geen variant hebben met 9/10gr koffie per cup, voor een volle beker koffie.
Heb zelf een pak Cappuccino en Latte Macchiato gehaald, dus post nog wel of het troep is of niet, indien er verder nog geen ervaringen zijn gedeeld.
[edit] De cups van de Cappuccino hebben identieke labels als die van de Action. De coffee-cup zien er extern bijna (niet helemaal) hetzelfde uit als die van de Action, staat ook redelijk wat druk op (zoals het hoort) voordat het er uit komt. Cup van de melk is het echter een heel ander ontwerp, die er overigens nog een heel stuk steviger zijn dan de originele cups. Er staat ook patent-pending op, dus kan zijn dat we die vaker gaan zien. (Misschien op den duur ook Mocha-smaken, als ze zoveel moeite in die cups steken.)
De Cappuccino cups werken verder prima. Smaak laat ik even in het midden, opmerkelijk alleen is dat er echt nul schuim uit die melk-cup komt.
[edit2] Hetzelfde als hierboven geld ook voor de Latte Macchiato.
[edit3] Niet zo'n fan van die schuimloze "warme melk" cups, zijn ook een beetje waterig.
Niet complete troep, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Action Cappuccino's. Volgende keer pak ik die Lidl Lungo en Espresso wel mee.
.
[edit4] Heb nog zo'n melk cup open gemaakt, want ik vind het maar wat vreemd. Na gebruik zit duidelijk nog steeds veel (goede) dikke vettige melk in zo'n cup. M.a.w. het komt er gewoon niet uit.
Ik schudt altijd met die dingen, maar misschien niet genoeg. Kan ook zijn dat m'n Oblo niet heet genoeg word om alles goed op te lossen. Hebben anderen hier die Lidl cups al gechecked ?
Espresso | 6gr/cup |
Lungo | 7gr/cup |
Cappuccino | 8gr+17gr/cups |
Latte Macchiato | 6.5gr+17.8gr/cups |
16 cups voor € 2.99.
Standaardprijs, zal dus ook met enige regelmaat in de aanbieding komen. Jammer dat ze geen variant hebben met 9/10gr koffie per cup, voor een volle beker koffie.
Heb zelf een pak Cappuccino en Latte Macchiato gehaald, dus post nog wel of het troep is of niet, indien er verder nog geen ervaringen zijn gedeeld.
[edit] De cups van de Cappuccino hebben identieke labels als die van de Action. De coffee-cup zien er extern bijna (niet helemaal) hetzelfde uit als die van de Action, staat ook redelijk wat druk op (zoals het hoort) voordat het er uit komt. Cup van de melk is het echter een heel ander ontwerp, die er overigens nog een heel stuk steviger zijn dan de originele cups. Er staat ook patent-pending op, dus kan zijn dat we die vaker gaan zien. (Misschien op den duur ook Mocha-smaken, als ze zoveel moeite in die cups steken.)
De Cappuccino cups werken verder prima. Smaak laat ik even in het midden, opmerkelijk alleen is dat er echt nul schuim uit die melk-cup komt.
[edit3] Niet zo'n fan van die schuimloze "warme melk" cups, zijn ook een beetje waterig.
Niet complete troep, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Action Cappuccino's. Volgende keer pak ik die Lidl Lungo en Espresso wel mee.
.
[edit4] Heb nog zo'n melk cup open gemaakt, want ik vind het maar wat vreemd. Na gebruik zit duidelijk nog steeds veel (goede) dikke vettige melk in zo'n cup. M.a.w. het komt er gewoon niet uit.

Ik schudt altijd met die dingen, maar misschien niet genoeg. Kan ook zijn dat m'n Oblo niet heet genoeg word om alles goed op te lossen. Hebben anderen hier die Lidl cups al gechecked ?
[ Voor 58% gewijzigd door SirNobax op 20-07-2017 19:13 ]
Pentaxiaan
Afgelopen zaterdag de Lungo (Bella caffe) gehaald bij de Lidl, doosje van 16. Inderdaad gaat het een stukje langzamer maar wat erger is: 3 van de 16 cups deden het niet.Smaak wel ok verder. €2,99/16 = €0,19 per cup. Trek daar de 3 defecte van af is het nog €0,23.
SirNobax schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:06:
Nieuw (afaik) bij de Lidl, DolceGusto nepperts !
Espresso 6gr/cup Lungo 7gr/cup Cappuccino 8gr+17gr/cups Latte Macchiato 6.5gr+17.8gr/cups
16 cups voor € 2.99.
.
[edit4] Heb nog zo'n melk cup open gemaakt, want ik vind het maar wat vreemd. Na gebruik zit duidelijk nog steeds veel (goede) dikke vettige melk in zo'n cup. M.a.w. het komt er gewoon niet uit.![]()
Leonardus
Heb die Lidl Lungo ook nog gehaald, maar tot zo ver geen losse flodders gehad. Lijken (gelukkig) wel iets beter door te lopen dan die Action Lungo.leonardus schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:19:
Afgelopen zaterdag de Lungo (Bella caffe) gehaald bij de Lidl, doosje van 16. Inderdaad gaat het een stukje langzamer maar wat erger is: 3 van de 16 cups deden het niet.
En om nog op het melkverhaal terug te komen. De Cappuccino gaat wel met wat geschud en iets warmer water in het reservoir van m'n Oblo.
De Latte Macchiato is echter vrij hopeloos, daar zit bij mij hoe dan ook nul schuim op en komt qua smaak nog het meeste in de buurt van die waterige koffie-met-melk uit een ouderwets koffie-machine die je bij kantoren en openbare plekken vast wel eens ben tegengekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 02-08-2017 19:51 ]
Pentaxiaan
Ik ben zo blij dat ik hier aan de grens woon.. in buurse (vlakbij Haaksbergen en Enschede) regelmatig bij ter huurne de eckte voor 2,99
Toch een soort update. Omdat de prijs van de lidl toch wel gunstig is en de smaak prima weer 3 doosjes gehaald. Geen losse flodders meer dus ik drink de aankomende tijd koffie met de Lidl cups.
https://tinyurl.com/lidlmeuk
Leonardus
Heb ook maar even een zakje opgehaald bij de Lidl. Het eerste wat mij opviel toen ik het openmaakt: het ruikt naar koffie. Daardoor denk ik dat de cups niet helemaal dicht zijn?
Echter de eerste cup was wel goed dicht want het water kwam er aan de bovenkant uit, losse flodder dus. Tweede cup ging wel goed, maar ben niet heel erg enthousiast over de smaak eigenlijk. Beetje matig, de echte Lungo is krachtiger van smaak.
Dan vind ik het verschil van ongeveer een euro per 16 cups niet geëvenaard. Ik blijf bij de originele.
Deze dan maar voor de visite gebruiken.
Echter de eerste cup was wel goed dicht want het water kwam er aan de bovenkant uit, losse flodder dus. Tweede cup ging wel goed, maar ben niet heel erg enthousiast over de smaak eigenlijk. Beetje matig, de echte Lungo is krachtiger van smaak.
Dan vind ik het verschil van ongeveer een euro per 16 cups niet geëvenaard. Ik blijf bij de originele.
Deze dan maar voor de visite gebruiken.
[ Voor 16% gewijzigd door Beekforel op 09-08-2017 19:57 ]
Niet verwacht, maar de cappucino van de Action is inderdaad erg goed, wellicht beter dan het origineel.
Wel goed schudden, want met name de koffie loopt slecht door.
Mag ik jullie er op wijzen dat dit topic bedoelt is om aanbiedingen te delen, niet je eigen ervaringen met bepaalde cups. Hier hebben we Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1 voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 09-08-2017 20:50 ]
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Niet zo heel gek dat daar niets gepost word voordat hier op gewezen word. Vrij dood topic, en niet te vinden via de search gezien sinds het topic begonnen is in 2015 er geen enkele ervaring over DG cups in staat. De mensen die dat topic volgen met een DG apparaat zijn waarschijnlijk op de vingers van een arm-loos persoon te tellen.Hier hebben we Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1 voor.

Maargoed, tot Zondag 20 Aug zijn die Lidl Nepperts in de aanbieding: 2 zakken a 16st voor 5 euro.
[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 16-08-2017 12:35 ]
Pentaxiaan
Van 30 augustus t/m 4 september krijg je een gratis Nescafé Dolce Gusto® machine bij aankoop van 12 of 15 doosjes. 12 * 4,79 = 57,48 voor een mooi apparaat + de koffie cups welke je hier aan overhoud!
GENIO 2 MAT ZWART
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
MINI ME ANTRACIET
T.W.V. € 99,99*
BIJ AANSCHAF VAN
12 DOOSJES CAPSULES
GENIO 2 TITANIUM
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
GENIO 2 MAT ZWART
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
MINI ME ANTRACIET
T.W.V. € 99,99*
BIJ AANSCHAF VAN
12 DOOSJES CAPSULES
GENIO 2 TITANIUM
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
Heb je meer info? Waar is deze actie geldig?laredo schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:57:
Van 30 augustus t/m 4 september krijg je een gratis Nescafé Dolce Gusto® machine bij aankoop van 12 of 15 doosjes. 12 * 4,79 = 57,48 voor een mooi apparaat + de koffie cups welke je hier aan overhoud!
GENIO 2 MAT ZWART
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
MINI ME ANTRACIET
T.W.V. € 99,99*
BIJ AANSCHAF VAN
12 DOOSJES CAPSULES
GENIO 2 TITANIUM
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
opStecaGrid schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:23:
[...]
Heb je meer info? Waar is deze actie geldig?
https://www.dolce-gusto.nl/m/machinepromo
staat de originele tekst en hier staan de actievoorwaarden
https://www.dolce-gusto.nl/machinepromo/actievoorwaarden
Nikon D7000
Tot 20% korting (bij 18 dozen). Komt het op zo'n 4 euro.
https://www.dolce-gusto.nl/actives
https://www.dolce-gusto.nl/actives
D'r sprint net weer een apparaat beschikbaar (was al 2 dagen compleet uitverkocht). Titanium model.veryip schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:37:
[...]
op
https://www.dolce-gusto.nl/m/machinepromo
staat de originele tekst en hier staan de actievoorwaarden
https://www.dolce-gusto.nl/machinepromo/actievoorwaarden
Net afgerekend. Thx voor de aanrader!
de Lidl cups gehaald laatst met de aanbieding. maar lijkt erop dat er iets mis is met de druk in de cupjes. Het komt er soms druppelend uit. Zodra ik de originele erin doe, heb ik hier geen last van
Dank voor de tip.leonardus schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:42:
Toch een soort update. Omdat de prijs van de lidl toch wel gunstig is en de smaak prima weer 3 doosjes gehaald. Geen losse flodders meer dus ik drink de aankomende tijd koffie met de Lidl cups.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zojuist bij de Gamma Bussum een Dolce Gusto Piccolo gekocht voor € 19,96. Is een op = op aanbieding voor € 24,95 en tegen verwachting in deed de keuzekortingsbon van 20% het gewoon. Er waren zeker nog 15 apparaten rond 12:00 uur.
Geen idee of de bon ook geaccepteerd wordt maar in Gamma Ekkersrijt Eindhoven hadden ze er ook verschillende staan. Heb zelf ook een Picollo en zou adviseren om er 1 te kopen die zelf stoptGetest schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:54:
Zojuist bij de Gamma Bussum een Dolce Gusto Piccolo gekocht voor € 19,96. Is een op = op aanbieding voor € 24,95 en tegen verwachting in deed de keuzekortingsbon van 20% het gewoon. Er waren zeker nog 15 apparaten rond 12:00 uur.
Café Royal Cappuccino Next Generation, 48 capsules voor Dolce Gusto, 3 Pack (3 x 16 capsules) en bespaar EUR 2,80 extra met de coupon bij de aanbieding. Totaalprijs voor 48 capsules is 7,68 euro Korting wordt verrekend bij de kassa en je moet eerst inloggen.
Let op: je gaat hier een abonnement mee aan (abonneren en besparen) maar dat kun je gelijk na de eerste levering opzeggen. Ik doe dit al jaren zonder problemen (eerst met originele capsules maar die verkoopt Amazon zelf niet meer) .
Klik
Let op: je gaat hier een abonnement mee aan (abonneren en besparen) maar dat kun je gelijk na de eerste levering opzeggen. Ik doe dit al jaren zonder problemen (eerst met originele capsules maar die verkoopt Amazon zelf niet meer) .
Klik
@laredo deze capsules zijn bij AH regelmatig in de aanbieding (tweede gratis). Je komt daarmee op €2,20 per 16 stuks oftewel €6,60 voor 48 capsules. Niet bij Amazon.de halen maar bij AH inslaan als de 2e weer eens gratis is (en dat komt heel regelmatig voor).laredo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
Café Royal Cappuccino Next Generation, 48 capsules voor Dolce Gusto, 3 Pack (3 x 16 capsules) en bespaar EUR 2,80 extra met de coupon bij de aanbieding. Totaalprijs voor 48 capsules is 7,68 euro Korting wordt verrekend bij de kassa en je moet eerst inloggen.
[knip]
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 09-03-2018 22:08 ]
Testing, one, two ...
Het Blokker filiaal aan de Lange Viestraat 2 in Utrecht Centrum wordt opgeheven. Veel Dolce Gusto machines voor weinig. Ik zag bijv. model Drop staan voor ergens in de €60,-.
Hier trouwens slechte ervaringen met de melk cups (cappucino etc.) van de Lidl.
Bij de meeste van de cups komt het melk er niet uit aan de onderkant waardoor er druk opbouwt en uiteindelijk aan de bovenkant eruit loopt.
Het resultaat is een aanrecht vol met melk.
De espresso/lungo's etc. zijn prima maar ik ben voorlopig weer genezen van die goedkope rommel.
Bij de meeste van de cups komt het melk er niet uit aan de onderkant waardoor er druk opbouwt en uiteindelijk aan de bovenkant eruit loopt.
Het resultaat is een aanrecht vol met melk.

De espresso/lungo's etc. zijn prima maar ik ben voorlopig weer genezen van die goedkope rommel.
[ Voor 0% gewijzigd door Ibin op 16-03-2018 11:34 . Reden: ABN ]
Van de week 18 dozen besteld, scheelt weer € 17,24, €0.95 korting per doos. Heb al verschillende huismerken geprobeerd, toch blijft Dolce Gusto mijn favoriet kwa smaak.Toff schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:14:
De cups zijn weer in de aanbieding bij www.dolce-gusto.nl
[afbeelding]
Sinds we verhuisd zijn naar een plaats waar een Nettorama is, haal ik het daar. €7.10 voor 30st bij 2 doosjes.
M'n vriendin die cappuccino's drinkt haalt het bij de Hema, die vind ze lekkerder dan de originele .
€3.50 voor 8 stuks
https://www.hema.nl/winke...les-cappuccino-(17110020)
M'n vriendin die cappuccino's drinkt haalt het bij de Hema, die vind ze lekkerder dan de originele .
€3.50 voor 8 stuks
https://www.hema.nl/winke...les-cappuccino-(17110020)
[ Voor 3% gewijzigd door mathy_ op 23-03-2018 12:56 ]
Er is een actie momenteel bij de Blokker. Bij inruil van je oude koffiezetapparaat/waterkoker* 30% korting op aanschaf + €20 tegoed voor in de Dolce Gusto shop.
* Geen apparaat over? Goedkoopste waterkoker bij de Blokker zelf is €8,-, kringloop is ook een optie
* Geen apparaat over? Goedkoopste waterkoker bij de Blokker zelf is €8,-, kringloop is ook een optie
Ik zou dan wel even goed gaan rekenen, zeker als je er nog een waterkoker voor moet kopen of een werkend apparaat voor moet inruilen is een nieuwe dolce gusto bij amazon interessanter.SparkLine schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:14:
Er is een actie momenteel bij de Blokker. Bij inruil van je oude koffiezetapparaat/waterkoker* 30% korting op aanschaf + €20 tegoed voor in de Dolce Gusto shop.
Om maar wat te noemen:
Krups Dolce Gusto capsulemachine nescafe lumio 49,99
Nescafé Dolce Gusto Drop 69,-
Krups Nescafé Dolce Gusto KP 1201 Mini Me dagdeal 39,99
Voor de grensbewoners en Duitsland-gangers onder ons: bij Kaufland (o.a. Kleve, Goch, Nettetal etc) 15% korting op de cups die al standaard iets goedkoper zijn dan in NL. Per doosje betaal je nu 3,69 Euro (normaal 4,39 Euro).
Ik heb meteen de nieuwe smaak meegenomen: Cappucino Intenso (gaat 50ml koffie in ipv 40ml, en 190ml melkschuim ipv 200ml). In Nederland is die smaak "online only" maar in Duitsland ligt die gewoon in de schappen. Morgen maar eens proberen, de normale cappucino vind ik wel 1 van de lekkerste smaken.
Ik heb meteen de nieuwe smaak meegenomen: Cappucino Intenso (gaat 50ml koffie in ipv 40ml, en 190ml melkschuim ipv 200ml). In Nederland is die smaak "online only" maar in Duitsland ligt die gewoon in de schappen. Morgen maar eens proberen, de normale cappucino vind ik wel 1 van de lekkerste smaken.
[ Voor 9% gewijzigd door Bart-Willem op 26-03-2018 20:26 ]
Geen idee of dit lekker is, alleen vandaag bij amazon.de
Café Royal 48 kompatible Kapseln für Nescafé Dolce Gusto EUR 8,97
Kids Chocolate
espresso forte
latte macchiato
brasil
espresso
lungo
cafe grande
cappucino
chai tea
milk only
cafe au lait
decaf
Café Royal 48 kompatible Kapseln für Nescafé Dolce Gusto EUR 8,97
Kids Chocolate
espresso forte
latte macchiato
brasil
espresso
lungo
cafe grande
cappucino
chai tea
milk only
cafe au lait
decaf
Da's het spul wat AH ook verkoopt, wees voorbereid op uit elkaar knallende cups, en cups die niet lekker doorlopen.
Het enige wat écht bruikbaar is, is de melkschuim-only cups waardoor je zelf stuff kan maken (die cups lopen overigens weer te snel door).
Ook bij de "Neue Generation" cups?
Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5
Mijn ervaring is dat de nieuwe generatie cups van CR wel goed doorlopen. Soms springen ze wat harder open dan de originele maar geen lekkages of ontplofte capsules meer gehad.Meubelmaker schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:22:
De eerste generatie was een ramp, toen ik ooit de cappucino-cups (na giga-ontploffingen) terugbracht @ AH gaven ze meteen aan dat ik de zoveelste was.Meubelmaker schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:22:
*knip* Dan is de aanbieding al gemeld door Toff in "\[Geld-terug acties + waar cups te kopen] Dolce Gusto"
[ Voor 115% gewijzigd door Yorinn op 01-04-2018 11:41 ]
Meerder Café Royal varianten via Amazon.de nu extra goedkoop met 25% coupon. Meeste 3x16 varianten zijn nu ook in de aanbieding voor 8,97 euro. Activeer een Sparabonnement (en annuleer na eerste levering) en je hebt voor ~6 euro 48 cups. 2 euro per doosje dus.
Edit: Maak 5 abonnementen aan en alles wordt herberekend naar 5,15 per 3 doosjes.
Edit: Maak 5 abonnementen aan en alles wordt herberekend naar 5,15 per 3 doosjes.
[ Voor 14% gewijzigd door Freakster86 op 17-05-2018 12:20 ]
Bij de Makro: 10.60 voor 3 doosjes, zo'n 3.55 per doosje dus.
https://folders.makro.nl/food-060618/page/20-21
https://folders.makro.nl/food-060618/page/20-21
*knip* Algemene vragen/discussie mag in Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1. Dan kunnen we hier weer aanbiedingen bespreken.
[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 14-06-2018 08:16 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren bij Delhaize geweest net over de grens.
12 dozen gehaald, voornamelijk Lungo.
(BELGIË GRENSDEAL) Dolce Gusto Cups 1+1 Gratis
12 dozen gehaald, voornamelijk Lungo.
(BELGIË GRENSDEAL) Dolce Gusto Cups 1+1 Gratis
Mooie actie: gratis Genio 2 koffiemachine bij 15 doosjes capsules. Voor weinig geld dus een koffiemachine met een voorraadje koffie! Start vandaag tm vrijdag.
https://www.dolce-gusto.nl/superdeal
https://www.dolce-gusto.nl/superdeal
Bij de Albert Heijn zijn de Cafe Royal cups tweede doosje gratis.
https://www.ah.nl/bonus/week/27/segment/230867
Deze week bij Dirk. 3 doosjes voor €8,99. Lijkt mij een mooie deal. Alle soorten en combinaties mogelijk. Gisteren weer even ingeslagen!
https://www.dirk.nl/boods...-thee/koffie-cacao/nescafé-dolce-gusto-lungo/3595
https://www.dirk.nl/boods...-thee/koffie-cacao/nescafé-dolce-gusto-lungo/3595
Vanwege die actie toch maar een keer geprobeerd, niet te drinken die troep. Ik hou het bij de echte cups.Loggedinasroot schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 00:26:
Bij de Albert Heijn zijn de Cafe Royal cups tweede doosje gratis.
www.dolce-gusto.nl heeft weer een actie:
"Koop 6 doosjes koffie naar keuze en ontvang 15% korting, koop 12 doosjes en ontvang 17,5% korting of koop 18 doosjes en ontvang 20% korting!* Nu ook bij 6 doosjes gratis verzending.
* Actie is geldig van 20-08-2018 t/m 09-09-2018 en alleen op onze webshop. Er wordt over maximaal 18 doosjes korting gegeven. XL-verpakkingen zijn uitgesloten van deze actie. Gratis bezorging. Deze actie is niet geldig i.c.m. andere acties of promoties."
Wij vinden hier de originele smaken toch de lekkerste.
"Koop 6 doosjes koffie naar keuze en ontvang 15% korting, koop 12 doosjes en ontvang 17,5% korting of koop 18 doosjes en ontvang 20% korting!* Nu ook bij 6 doosjes gratis verzending.
* Actie is geldig van 20-08-2018 t/m 09-09-2018 en alleen op onze webshop. Er wordt over maximaal 18 doosjes korting gegeven. XL-verpakkingen zijn uitgesloten van deze actie. Gratis bezorging. Deze actie is niet geldig i.c.m. andere acties of promoties."
Wij vinden hier de originele smaken toch de lekkerste.
[ Voor 28% gewijzigd door Toff op 28-08-2018 20:34 ]
Hallo, lo, lo, echoooooo... Ben ik de enige hier?
Anyway, bij Plus verkoopt men nu blijkbaar Douwe Egberts koffie in Dolce-Gusto capsules, bv:
https://www.plus.nl/produ...cino-doos-14-stuks-459519
Prijs is niet verkeerd en ik ben wel benieuwd naar de DE-smaak.
Anyway, bij Plus verkoopt men nu blijkbaar Douwe Egberts koffie in Dolce-Gusto capsules, bv:
*knip* Referrals aanbieden (via DM) is niet de bedoeling op Tweakers.
[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 16-10-2018 09:19 ]
Benieuwd of die dingen wel gewoon normaal werken. Tot nu toe is het imho niet veel met de 'namaak'Toff schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:56:
Hallo, lo, lo, echoooooo... Ben ik de enige hier?
Vandaag wat doosjes DE gehaald om te proberen. Zoals meer vervangende producten zitten de capsules in een verzegeld alu-folie zakje, waaruit na opening een echte koffiegeur opstijgt. Zijn die capsules dan niet hermetisch gesloten, of worden we gewoon genept met die geur?Brammos85 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Benieuwd of die dingen wel gewoon normaal werken. Tot nu toe is het imho niet veel met de 'namaak'
Waar ik me bij de originele capsules nog weleens afvraag, of die beweerde druk wel echt wordt opgebouwd, klinkt bij de DE exemplaren een duidelijk plofje, waarna de koffie begint te lopen. Als je dit eng vindt, kan je beter geen DE kopen, maar het klinkt gecontroleerd.
Smaakervaring is natuurlijk heel persoonlijk. De Lungo bevalt mij prima. Lijkt iets rijker van smaak dan DG en het mondgevoel is iets romiger.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Wederom: een topic dat al tijden dood is, dan kan je het toch beter hier bespreken? 
De Dolce Gusto is hier min of meer met pensioen sinds we een bonen-apparaat hebben. Ik moet nog wel de shitload aan cups opmaken, maar dat komt wel goed (en anders: bezoek die ongevraagd toch Dolce Gusto krijgt).
Voor de grensbewoners blijft Duitsland interessant: Kaufland heeft heel vaak aanbiedingen waarbij de originele dozen maar 3,49 Euro zijn. Imitatie-cups heb ik in Duitsland echter nog nooit gezien (wel voor andere systemen zoals die Tassimo-dingen). Wat me verder wel opvalt is dat Nescafé in Duitsland veel vaker acties heeft dan hier in Nederland, zoals gratis speakers (in Dolce Gusto-doosvorm), gratis glazen of gratis kussens bij X-aantal producten en dat geldt ook voor de supermarkt-cups (dus niet persé online). Wel jammer en een misser in Nederland vind ik.
De Dolce Gusto is hier min of meer met pensioen sinds we een bonen-apparaat hebben. Ik moet nog wel de shitload aan cups opmaken, maar dat komt wel goed (en anders: bezoek die ongevraagd toch Dolce Gusto krijgt).
Gratis spullen is voor mij niet interessant, als ik echt iets nodig heb dan koop ik het. Liever dat ze wat vaker de koffieprijs van de originele Dolce Gusto cups in de super omlaag doen. Het lijkt dat Duitsland beter is met aanbiedingen algeheel.Bart-Willem schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:03:
Wederom: een topic dat al tijden dood is, dan kan je het toch beter hier bespreken?
De Dolce Gusto is hier min of meer met pensioen sinds we een bonen-apparaat hebben. Ik moet nog wel de shitload aan cups opmaken, maar dat komt wel goed (en anders: bezoek die ongevraagd toch Dolce Gusto krijgt).Voor de grensbewoners blijft Duitsland interessant: Kaufland heeft heel vaak aanbiedingen waarbij de originele dozen maar 3,49 Euro zijn. Imitatie-cups heb ik in Duitsland echter nog nooit gezien (wel voor andere systemen zoals die Tassimo-dingen). Wat me verder wel opvalt is dat Nescafé in Duitsland veel vaker acties heeft dan hier in Nederland, zoals gratis speakers (in Dolce Gusto-doosvorm), gratis glazen of gratis kussens bij X-aantal producten en dat geldt ook voor de supermarkt-cups (dus niet persé online). Wel jammer en een misser in Nederland vind ik.
Hoe ziet die speaker eruit? krijg op Google niet het juiste resultaat.
Ik woon tegen de grens met België en hier hadden ze laats 1+1 gratis.
Net van te voren 18 doosjes online besteld met 20% korting, daarna in België ook nog ingeslagen, Wij kunnen weer even vooruit
Huh, nu je het zegt... Ik heb een stapel macchiato mokken en ijskoffie glazen van DG van een tijd terug. Gratis bij x doosjes (online). Bevallen me prima, ik zou er nog wel meer willen eigenlijk...Bart-Willem schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 00:03:
Wat me verder wel opvalt is dat Nescafé in Duitsland veel vaker acties heeft dan hier in Nederland, zoals gratis speakers (in Dolce Gusto-doosvorm), gratis glazen of gratis kussens bij X-aantal producten
Mijn koffie koop ik meestal in bulk met die jaarlijkse gratis apparaat acties, apparaat weer verkopen (of soms als kado) en geld is er grotendeels alweer uit
Mijn ouders kopen meestal koffie bij de Nettorama, daar is het standaard een stuk goedkoper. Ik heb geen nettorama hier in de buurt dus kom er zelf nooit.
Het ding heet officieel Boombox.walterworld schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:16:
[...]
Gratis spullen is voor mij niet interessant, als ik echt iets nodig heb dan koop ik het. Liever dat ze wat vaker de koffieprijs van de originele Dolce Gusto cups in de super omlaag doen. Het lijkt dat Duitsland beter is met aanbiedingen algeheel.
Hoe ziet die speaker eruit? krijg op Google niet het juiste resultaat.
Ik woon tegen de grens met België en hier hadden ze laats 1+1 gratis.
Net van te voren 18 doosjes online besteld met 20% korting, daarna in België ook nog ingeslagen, Wij kunnen weer even vooruit.

Voorbeeldje van zo'n actie: https://www.facebook.com/...458584797/?type=1&theater
[ Voor 5% gewijzigd door Bart-Willem op 17-10-2018 17:06 ]
Dolce Gusto tot 20% korting @ https://www.dolce-gusto.nl
Vanaf 6 doosjes 15% korting, vanaf 12 doosjes 17,5% korting en vanaf 18 doosjes 20% korting. Altijd gratis verzonden!
Ook leuke actie met tot 60 euro koffietegoed bij aanschaf van een nieuwe machine! https://www.dolce-gusto.nl/promotie
Vanaf 6 doosjes 15% korting, vanaf 12 doosjes 17,5% korting en vanaf 18 doosjes 20% korting. Altijd gratis verzonden!
Ook leuke actie met tot 60 euro koffietegoed bij aanschaf van een nieuwe machine! https://www.dolce-gusto.nl/promotie
Bij Dirk deze week: 2 doosjes (á 14 stuks) DE cups voor DG voor € 5,-
Smaken: Lungo, Café au lait en Capucino
https://www.dirk.nl/aanbi...-egberts-koffiecups/32991
Smaken: Lungo, Café au lait en Capucino
https://www.dirk.nl/aanbi...-egberts-koffiecups/32991
Voor het eerst sinds lange tijd weer een aanbieding van Dolce Gusto capsules origineel bij Amazon.
Dolce Gusto 3-packs voor €10,44 (9 voor 30,39) @ Amazon.de
Weer diverse smaken goedkoop beschikbaar. Omgerekend zo'n €3,33 per doos. Als je geen verzendkosten wilt betalen moet je wel drie 3-packs bestellen.
Het is meest handig om gebruik te maken van Spar-Abo, dit is goedkoper, je betaalt geen verzendkosten en is ook gewoon makkelijk weer op te zeggen na de eerste levering.
https://www.amazon.de/Kap...unsere%20Kaffeekreationen
Dolce Gusto 3-packs voor €10,44 (9 voor 30,39) @ Amazon.de
Weer diverse smaken goedkoop beschikbaar. Omgerekend zo'n €3,33 per doos. Als je geen verzendkosten wilt betalen moet je wel drie 3-packs bestellen.
Het is meest handig om gebruik te maken van Spar-Abo, dit is goedkoper, je betaalt geen verzendkosten en is ook gewoon makkelijk weer op te zeggen na de eerste levering.
https://www.amazon.de/Kap...unsere%20Kaffeekreationen
Deze week (t/m zaterdag) bij de Vomar 2 dozen voor 7 Euro.
In de folder zie ik Cappuccino en Lungo.
Edit: In de winkel hebben ze ook Espresso Intense en Latte. Misschien ook nog andere smaken bij grotere filialen.
In de folder zie ik Cappuccino en Lungo.
Edit: In de winkel hebben ze ook Espresso Intense en Latte. Misschien ook nog andere smaken bij grotere filialen.
[ Voor 36% gewijzigd door Arif op 14-01-2019 17:25 ]
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen. Niet om te vragen naar ervaringen met cups. Deze vraag kan je dan ook opnieuw in Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1 stellen, gezien dat topic over cups gaat.
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 20-01-2019 12:47 ]
Kan het niet terugvinden in de folder...SpeedyDH schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 06:55:
Bij Jumbo 3 dozen voor 10euro, alleen online. Geldig tot 16-6
Het staat ook niet in de folder, zoals @SpeedyDH al aangeeft alleen online:webgangster schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 07:04:
[...]
Kan het niet terugvinden in de folder...
https://www.jumbo.com/aan...usto-capsules/7610011-C-1
3 dozen voor 9euro bij Dirk
https://www.dirk.nl/aanbi...ce-gusto-koffiecups/54043
https://www.dirk.nl/aanbi...ce-gusto-koffiecups/54043
[ Voor 55% gewijzigd door SpeedyDH op 19-06-2020 07:07 ]
Nettorama 2 dozen voor 5,99 (zie actiekrant https://www.nettorama.nl/actiekrant/)
Zit voor mij niet in de buurt...
Zit voor mij niet in de buurt...
Bij Dirk weer 3 dozen voor 9euro.
https://www.dirk.nl/aanbi...e-dolce-gusto-®cups/56335
Nu ook met de Starbucks varianten.
https://www.dirk.nl/aanbi...e-dolce-gusto-®cups/56335
Nu ook met de Starbucks varianten.
[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 30-08-2020 19:34 . Reden: Link gefixt. ]
Deze week 3 pakken Dolce Gusto of Star bucks 9,99 bij AH
https://www.ah.nl/product...ps/dolce-gusto-compatible
Er is ook gratis bezorging boven de 15euro alleen zit die bij deze week al vol.
Beetje jammer dat ze in een filiaal minimaal voorraad hebben... bij Dirk hadden ze pallets vol staan.
https://www.ah.nl/product...ps/dolce-gusto-compatible
Er is ook gratis bezorging boven de 15euro alleen zit die bij deze week al vol.
Beetje jammer dat ze in een filiaal minimaal voorraad hebben... bij Dirk hadden ze pallets vol staan.
Bij Kruidvat op dit moment ook een aardige aanbieding, 60 cups / 2 pakken van 30 voor € 12,49
20,82 cent per cupje
https://www.kruidvat.nl/a...olce-gusto-koffiecapsules
20,82 cent per cupje
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bedankt voor de tip!janvanduschoten schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:55:
Bij Kruidvat op dit moment ook een aardige aanbieding, 60 cups / 2 pakken van 30 voor € 12,49
20,82 cent per cupje
Hervulbare cups met lavazza vullen. 3,50 voor 250 gram, betere koffie dan DE en 50 bakken koffie voor de prijs van 15 bakken originele cups.
*knip* Spam
[ Voor 94% gewijzigd door Yorinn op 13-11-2020 23:52 ]
Er zijn verschillende sites voor Dolce Gusto aanbiedingen.
Op de site van Dolce Gusto is er een zogeheten Black Friday actie aan de gang. https://www.dolce-gusto.nl/black-friday-deal
Op de site van Dolce Gusto is er een zogeheten Black Friday actie aan de gang. https://www.dolce-gusto.nl/black-friday-deal
https://www.ah.nl/product...o-voordeelpak-koffie-cups
De XL verpakkingen bij de AH zijn in de aanbieding. Tweede halve prijs. 11,68 voor twee dozen met in totaal 60 cups wat een prijs van 18,97 cent per cup maakt.
De XL verpakkingen bij de AH zijn in de aanbieding. Tweede halve prijs. 11,68 voor twee dozen met in totaal 60 cups wat een prijs van 18,97 cent per cup maakt.
Dirk:
Geldig van zondag 7 februari t/m zaterdag 13 februari 2021
Dolce Gusto®
by Nescafé Dolce Gusto® koffiecups. Alle varianten, combineren mogelijk
3 voor 9.00
Exclusief groot verpakking ( 30 stuks cups verpakking)
Dolce Gusto®
by Nescafé Dolce Gusto® koffiecups. Alle varianten, combineren mogelijk
3 voor 9.00
Exclusief groot verpakking ( 30 stuks cups verpakking)
Plus supermarkt:
https://www.plus.nl/aanbiedingen/2982-102
Nescafé Dolce Gusto® koffiecups. Alle varianten (doosjes 16 stuks), combineren mogelijk
3 voor 8.99
Maximaal 5 aanbiedingen (15 doosjes) per klant per keer.
https://www.plus.nl/aanbiedingen/2982-102
Nescafé Dolce Gusto® koffiecups. Alle varianten (doosjes 16 stuks), combineren mogelijk
3 voor 8.99
Maximaal 5 aanbiedingen (15 doosjes) per klant per keer.
Er is weer een stapelactie bij Dolce Gusto zelf.
6-11 doosjes: 15% korting
12-17 doosjes: 20% korting
18 doosjes: 25% korting
18 doosjes is de max per bestelling en geldt niet bij voordeel/XL/Starbucks. De nieuwsbrief actie met 15% korting is echter wel weer actief en werkt icm met deze actie. Gaat wel van het kortingsbedrag af en niet van het oorspronkelijke bedrag. 18 doosjes voor €54,96 dus net iets meer dan €3,- per doosje.
6-11 doosjes: 15% korting
12-17 doosjes: 20% korting
18 doosjes: 25% korting
18 doosjes is de max per bestelling en geldt niet bij voordeel/XL/Starbucks. De nieuwsbrief actie met 15% korting is echter wel weer actief en werkt icm met deze actie. Gaat wel van het kortingsbedrag af en niet van het oorspronkelijke bedrag. 18 doosjes voor €54,96 dus net iets meer dan €3,- per doosje.
https://www.dolce-gusto.nl/nieuwsbrief-actie
Vreemd is wel dat er staat dat het niet te combineren is met andere acties...
@Bulldock Zie de link van SpeedyDH, maar die code is eenmalig, maar kun je gewoon aanvragen op een alternatief adres.
/f/image/WFAdFMH1aFijzINYXfZ8dmEq.png?f=fotoalbum_large)
Edit: de nieuwsbrief code lijkt niet uniek te zijn en te werken zonder inschrijving: H637JGQ9TRFF
Mogelijk dat ze het van de week schrappen als ze het doorkrijgen, is wel eens eerder geweest namelijk. Maar voor nu is de korting nog mogelijk:SpeedyDH schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:33:
https://www.dolce-gusto.nl/nieuwsbrief-actie
/f/image/WFAdFMH1aFijzINYXfZ8dmEq.png?f=fotoalbum_large)
Edit: de nieuwsbrief code lijkt niet uniek te zijn en te werken zonder inschrijving: H637JGQ9TRFF
[ Voor 5% gewijzigd door LTVDKTW op 12-04-2021 18:58 ]
Cashback info gemist; https://www.dolce-gusto.nl/promotie
[ Voor 147% gewijzigd door hardware-lover op 24-10-2023 13:31 ]
Testing, one, two ...
Dank, redelijk essentieel inderdaad hahahardware-lover schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:29:
Cashback info gemist; https://www.dolce-gusto.nl/promotie
De Krups Nescafé Dolce Gusto Mini Me KP123B is vanaf vandaag (24 oktober) bij MediaMarkt in de aanbieding voor €36. Via Nestlé krijg je nog eens 30% cashback waardoor je op een prijs uit komt van €25,20. Ook krijg je 3 dozen koffie cadeau.
Laagste prijs elders: €52,47 (na cashback)
Actie: 30% cashback + koffie cadeau
Inhoud: Ontvang nu bij aankoop van een Krups NESCAFÉ Dolce Gusto machine een cashback van 30% + 3 dozen koffie!
Actieperiode: 1 augustus 2024 t/m 31 oktober 2024
Voorwaarde: Registreer je aankoop uiterlijk 14 dagen na afloop van de actieperiode. Bekijk alle actievoorwaarden via de onderstaande link.
Claim hier de cashback + jouw cadeau
MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...inime-kp123b-1591740.html
Laagste prijs elders: €52,47 (na cashback)
Actie: 30% cashback + koffie cadeau
Inhoud: Ontvang nu bij aankoop van een Krups NESCAFÉ Dolce Gusto machine een cashback van 30% + 3 dozen koffie!
Actieperiode: 1 augustus 2024 t/m 31 oktober 2024
Voorwaarde: Registreer je aankoop uiterlijk 14 dagen na afloop van de actieperiode. Bekijk alle actievoorwaarden via de onderstaande link.
Claim hier de cashback + jouw cadeau
MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...inime-kp123b-1591740.html
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 24-10-2024 12:11 . Reden: Directe link naar MediaMarkt aanbieding toegevoegd en (mogelijke) referral verwijderd ]
Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.