Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Toff schreef op woensdag 16 november 2016 @ 01:10:
[...]

Bij mijn Melody is er een metalen klepje doorgeroest en afgebroken, waarschijnlijk omdat ik hem vaak zonder cup gebruikte voor theewater of chocolademelk. Het apparaat werkt nog wel, maar roest is nogal een nono bij voedselbereiding. Ik gebruik hem iig niet meer als waterkoker.

Wat per cupje nodig is, staat prima grafisch aangegeven op de cups, dus echt "gokken", zoals jij dat noemt, is niet nodig. Wel kan je je eigen voorkeur voorrang geven boven de standaard, maar dat is ervaring, geen gokken.

Overigens vereist de smaak "Preludio" 7+2 streepjes, wat blijkbaar op nieuwere apparaten de stand "XL" - 300 ml - zou betekenen.
Tegenwoordig staat de hoeveelheid op de cup ja, maar toen ik mijn melody had stond er niets op en moest je het onthouden, de app gebruiken of de handleiding/doosje erbij houden. Zwaar irri...

Goede tip van dat roesten, er is ook geen lege cup te krijgen voor dg of wel? De tassimo bv heeft dat wel, waarschijnlijk ook om die reden plus dat het water minder spettert.

Mijn circolo had het in augustus begeven en ik was 1 dag (!) na 2 jaar te laat met melden, dat was een maandag. Krijg geen enkele medewerking, reparatie kost 93 euro, dus nu langzaam opzoek naar een nieuwe... Misschen moet ik er dan ook 1 nemen met stadje XL erop. Voorlopig even doen met een mini-me, werkt ook, is me wel wat te klein en past qua kleur niet bij de andere apparaten, maar deze was gratis ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:09

Toff

FP ProMod
dragon2 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:21:
[...]

Goede tip van dat roesten, er is ook geen lege cup te krijgen voor dg of wel? De tassimo bv heeft dat wel, waarschijnlijk ook om die reden plus dat het water minder spettert.
Van 2 gebruikte cups knutsel je vrij eenvoudig een lege, door er een hoog en een laag door te snijden, de inhoud te verwijderen en de beide lange delen over elkaar te schuiven. Blijft zonder lijm oid zelfs best aardig zitten. Na een tijdje gebruik is de bovenkant wel een vergiet natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 842575

Het blijkt dat bij de actie van Dolce Gusto koffie je pas € 5,00 terugkrijgt als je in één keer 5 pakken Dolce Gusto koffiecups koopt.
Dat riekt naar oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
ITsEZ schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:28:
[...]

Ja, niet helemaal.. Het is niet 1 euro per pakje retour maar 5 euro retour bij 5 pakjes, je moet dus wel eerst voor 25 euro koffie kopen voor je het geld terug krijgt. Dus ongeveer gelijkwaardig aan de 4+1 gratis actie die er regelmatig is alleen heeft de webshop een stuk meer aanbod...
Even zoeken en lezen in dit forum en had iedereen kunnen weten dat je inderdaad 5 doosjes tegelijk moest kopen voor deze actie. Jammer voor de teleurstelling marcoger. :/
Wat oplichting betreft zou ik het misschien deels eens zijn als je het over de adviesprijs per cup hebt. Nu echter niet. Dit riekt naar koffie, heerlijke koffie.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Meubelmaker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:32:
[...]

Even zoeken en lezen in dit forum en had iedereen kunnen weten dat je inderdaad 5 doosjes tegelijk moest kopen voor deze actie. Jammer voor de teleurstelling marcoger. :/
Wat oplichting betreft zou ik het misschien deels eens zijn als je het over de adviesprijs per cup hebt. Nu echter niet. Dit riekt naar koffie, heerlijke koffie.
Is net zoiets raars als dat de cashback op de apparaten alleen geldt bij aanschaf bij een select aantal winkels maar expliciet geen supermarkten als Albert Heijn waar de apparaten wel gewoon verkocht worden/werden 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 22-11-2016 14:14 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Tomba schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:12:
[...]

Is net zoiets raars als dat de cashback op de apparaten alleen geldt bij aanschaf bij een select aantal winkels maar expliciet geen supermarkten als Albert Heijn waar de apparaten wel gewoon verkocht worden/werden 8)7
Is waarschijnlijk allemaal samen te vatten onder "marketing". Stel je voor, alle acties op alle verkooppunten van toepassing. Gaat Dolce Gusto misschien aan zijn eigen succes ten onder, of, wordt het een massaproduct en geen wannahave. Veel consumenten bepalen aan de hand van de [hoge] prijs of een product goed is [voor hun status?]. Mensen zitten vreemd in elkaar en producenten buiten dat uit, hun goed recht. Doe ik ook als ik solliciteer, "ik ben de beste voor deze functie en wat schuift dat......?" toch?

Back to topic, vandaag slechts 1 doos van 30 cups bij De Kruidvat kunnen scoren, alles [nou ja, de door de marketingafdeling klein gehouden voorraad] was al uitverkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Meubelmaker op 22-11-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
21,1 cent per cup bij Dekamarkt (4,39 euro per pak) i.c.m. Dolce Gusto actie (bij afnamene van 5 verpakkingen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dan blijft de Nettorama nog steeds de goedkoopste met 19 cent per cup voor 5 doosjes icm de Dolce Gusto actie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:46
Ik heb net 9 doosjes besteld voor ongeveer 33 euro bij Amazon.de, met de algemene kortingscode "WELKOM". Die code is 10 euro waard bij besteding vanaf 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55
Bij Amazon zijn wel wat leuke prijzen beschikbaar voor machines. Geen deals als van de zomer bij DG zelf natuurlijk met gratis machines en gratis cups maar als je een machine zoekt kun je hier absoluut een prima deal vinden. Bijvoorbeeld de Mini me voor 40,62 - 10 = 30,62. Als je hem in je mandje legt en doorklikt naar de laatste pagina waar je de betaalgegevens invult krijg je de 10 euro korting met code WELKOM.

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 23:42
Polyphemus schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:19:
Ik heb net 9 doosjes besteld voor ongeveer 33 euro bij Amazon.de, met de algemene kortingscode "WELKOM". Die code is 10 euro waard bij besteding vanaf 40 euro.
Goede tip, ook besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Knip en plak van Pepper:

Bij Amazon.de kun je een grote doos met 48 cups (normale doos zitten 16 cups in) kopen voor €11,37. Dat is al een besparing van €3,60 t.o.v. wat je in Nederland zou betalen.

Echter, koop je 4 dozen, dan besteed je meer dan 40 euro. En dat betekent dat je de Amazon.de kortingscode WELKOM van €10 kunt gebruiken. Dan betaal je in totaal voor 4 grote dozen (192 cups) slechts €35,48!

Kosten normaal voor 196 cups ongeveer: €59,88
Besparing: €24,40
Dat is dus zo'n 40% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvkleeff
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-05 11:35
laredo schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:22:
Knip en plak van Pepper:

Bij Amazon.de kun je een grote doos met 48 cups (normale doos zitten 16 cups in) kopen voor €11,37. Dat is al een besparing van €3,60 t.o.v. wat je in Nederland zou betalen.
Je koopt overigens geen doos met 48 capsules, maar het is een 3-pack (3er pack), dus je krijgt gewoon 3 doosjes van 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Bij de Jumbo kost een doosje van 16 € 4,35 en daar zitten van die stickers op: "€ 5 retour bij 5 doosjes".
Even rekenen: ( 5 x € 4,35 - € 5,00 ) * 3/5 = € 10,05 voor 3 doosjes (48 capsules),
wat € 1,32 minder is dan bij Amazon, al zal je wat creatief moeten zijn, wanneer je die stickerkorting vaker wil benutten, maar datzelfde geldt voor de code "WELKOM".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:46
Ik heb bij Amazon, gebruikmakend van de code WELKOM, € 35,08 betaald voor 4 x 3 doosjes.Grande Intenso. Dit is € 8,77 voor 3 doosjes en € 2,92 per doosje van 16 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:58

BPP

Afgelopen week ook maar een Genio 2 gehaald en gelijk die Amazon deal maar meegepakt. Hoelang zullen zulke cups houdbaar zijn, want een echte grote drinker ben ik niet. Die koffietegoed van 25 euro, kan ik die ook besteden op accessoires? Ben bang dat ik straks met honderd aan over de datum cups zit als ik die 25 ook nog eens moet besteden aan koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
De laatste die ik had (2 weken terug) zijn goed t/m 31/10/2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Toff schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:47:
Bij de Jumbo kost een doosje van 16 € 4,35 en daar zitten van die stickers op: "€ 5 retour bij 5 doosjes".
Even rekenen: ( 5 x € 4,35 - € 5,00 ) * 3/5 = € 10,05 voor 3 doosjes (48 capsules),
wat € 1,32 minder is dan bij Amazon, al zal je wat creatief moeten zijn, wanneer je die stickerkorting vaker wil benutten, maar datzelfde geldt voor de code "WELKOM".
Mocht je een Nettorama in de buurt hebben: daar zijn ze standaard nog goedkoper.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
marco_sire schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:06:
Mocht je een Nettorama in de buurt hebben: daar zijn ze standaard nog goedkoper.
Nee, in de verste verte niet. Bovendien kan ik op hun site niet vinden wat die "nog goedkoper"e prijs is.
Het moet ongeveer gratis zijn, om - als ik er voldoende meeneem - op te wegen tegen de reiskosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online

FZ6

misschien niet helemaal het juiste topic, maar ik zie dat Nescafe nu een actie heeft met de Barista Machina, gratis bij aankoop van 6 potten nescafe gold.

https://www.nescafe.nl/

Iemand ervaring met deze koffie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
Leuke dagdeal bij Amazon met een Krups KP 510T Nescafé Dolce Gusto Circolo (automatisch) titaniummachine voor 49.99. Na btw-correctie wordt dit 50,83. Met de kortingscode WELKOM (verlengd tot 31-12) kom je totaal op €40.83

https://www.amazon.de/Kru...utomatisch/dp/B006TYY5KW/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb een aantal posts verwijderd. Status-updates zijn niet de bedoeling in dit topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Toff schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:15:
[...]

Nee, in de verste verte niet. Bovendien kan ik op hun site niet vinden wat die "nog goedkoper"e prijs is.
Het moet ongeveer gratis zijn, om - als ik er voldoende meeneem - op te wegen tegen de reiskosten. ;)
http://www.supermarktaanb...alle-smaken-pak-816-cups#

Dit is de prijs. Met de actie van €5 eraf per 5 dozen wel heel erg goedkoop. Maar dus alleen als je er 1 dicht in de buurt hebt.

marco_sire@hotmail.com

• Toff

Toff

FP ProMod
marco_sire schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:51:
[...]

http://www.supermarktaanb...alle-smaken-pak-816-cups#

Dit is de prijs. Met de actie van €5 eraf per 5 dozen wel heel erg goedkoop. Maar dus alleen als je er 1 dicht in de buurt hebt.
En als je terug in de tijd kan reizen ;) : "Deze aanbieding was geldig van 05-09-2016 tot 11-09-2016"

Bij Dolce Gusto nu weer 6 halen, 5 betalen, wat neerkomt op € 4,16 per doosje. Wel 10 doosjes (=12) bestellen, om de verzendkosten te vermijden. Het kan goedkoper, maar thuisbezorging is ook wat waard, wat mij betreft.

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Het is een vaste aanbieding bij Nettorama. De datum die die website noemt heeft alleen betrekking op de folder waarin het voor het laatst gepromoot werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Laatst online: 27-05 10:44
Dolce Gusto Mini voor netto 1,50 : https://nl.pepper.com/aan...4430?page=1#comments-last

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Een kerstmarkt bezoeken in Duitsland? Vergeet dan niet om de voorraad kapseln aan te vullen bij Real:
Verschiedene Sorten.

Frohe Weihnachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Meubelmaker op 19-12-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 21:11
De Real zit helaas niet altijd in de buurt van de kerstmarkten. De Rossmann drogisterij wel.
Ook daar deze week tot Kerst in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:54

Banballa

(>'_')>

Krups Dolce Gusto Drop Silver voor € 69,95 + € 6,95 verzendkosten: http://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly

Ook met dit apparaat is het mogelijk om mee te doen met de actie: 25 euro cashback + 25 euro shoptegoed bij de webshop. Dit is onduidelijk op dit moment, 1df geeft het wel aan in de aanbieding maar is niet te selecteren als verkooppunt op de actiepagina..

[ Voor 20% gewijzigd door Banballa op 20-12-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Code voor 10 euro korting bij www.dolce-gusto.de/registrierung (verstuurt alleen naar Duitsland)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Banballa schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:21:
Krups Dolce Gusto Drop Silver voor € 69,95 + € 6,95 verzendkosten: http://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly

Ook met dit apparaat is het mogelijk om mee te doen met de actie: 25 euro cashback + 25 euro shoptegoed bij de webshop. Dit is onduidelijk op dit moment, 1df geeft het wel aan in de aanbieding maar is niet te selecteren als verkooppunt op de actiepagina..
Ik heb deze op 20 december besteld, maar heb nog steeds niets ontvangen.
Aangezien de verzenddatum was verzet naar 29-12 (gisteren dus) en ik geen status mail noch een verzendbevestiging heb ontvangen, ben ik zelf maar gaan informeren. Tot mijn verbazing is de reactie van 1DayFly vaag: ze zoeken het uit. Ik moest er zelf opnieuw achteraan of ze toch vandaag al duidelijkheid willen geven, gezien de binnenkort aflopende cashback actie. Beetje teleurstellend, ben ik niet gewend van 1DF :| .

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of iemand al de Dolce Gusto bestelling ontvangen heeft van 1DayFly?

[update]zojuist reactie ontvangen van 1DF: door decemberdrukte heeft verzending vertraging opgelopen bij vervoerder van leverancier. 1DF verwacht dat de lading DG's begin volgende week bij hen aankomt. Nieuwe (voorlopig) verwachte verzenddatum is 3 januari.

[ Voor 10% gewijzigd door KillerBee op 30-12-2016 13:08 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Op de valreep en bij deze allen een fijne en veilige jaarwisseling. Aanbieding geldig van 2 tot en met 6 januari 2017].
https://www.rossmann.de/p...uccino/5011546498492.html

[ Voor 3% gewijzigd door Meubelmaker op 31-12-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
Meubelmaker schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 09:52:
Op de valreep en bij deze allen een fijne en veilige jaarwisseling. Geldig van 2 tot en met 6 januari 2017.
https://www.rossmann.de/p...uccino/5011546498492.html
Mja "Wir versenden zur Zeit nur an Kunden innerhalb Deutschlands.".

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Brad Pitt schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 09:56:
[...]

Mja "Wir versenden zur Zeit nur an Kunden innerhalb Deutschlands.".
Tja, inderdaad niet door mij aangegeven maar was al vaker ter sprake geweest in dit forum. Ik nam aan dat dit inmiddels wel bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Iemand misschien al bekend met de onderstaande cups? Ik ben ze nog nooit eerder tegengekomen. Ervaringen zijn welkom.Zeker voor 0,21 per cup!
https://www.koffievoordee...bel-voor-dolce-gusto.html

UPDATE:
Ik lees net dat het om een aanbieding gaat, als de prijs, na de aanbieding, omhoog gaat zijn er vaak wel weer aanbiedingen van de originele cups die goedkoper zijn. De 0,21 was gebaseerd op afname van 192 cups, wel erg veel.

[ Voor 31% gewijzigd door Meubelmaker op 03-01-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Gisteren bij de Jumbo huismerk (iirc) Dolce-Gusto cups tegengekomen. Ik heb er eerlijk gezegd niet lang bij stilgestaan, gezien ik nooit bij de Jumbo kom en het topic niet in de gaten heb gehouden, dus ervanuit ging dat ze dat al een tijdje hadden/bekend was.

Maar ze hadden een stuk of 4 varianten. Lungo, een Espresso (oid), Latte Macchiato en Cappuccino IIRC. Cups op de verpakking zagen er een beetje hoekig uit, zoals Nespresso cups, maar er stond wel bij "Uitsluitend voor Dolce-Gusto apparaten".

TL;DR: Nepperts bij Jumbo, 16 / 2x8 cups voor € 3.19

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Voor de grensbewoners Duitsland of de toevallige bezoeker van Duitsland. Alleen op te halen en even zoeken welke Rewe er in de buurt is. Zie blad 10 van de folder:
https://www.rewe.de/angebote/?market-flyer=active

UPDATE, per doosje van 16 3,69 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Meubelmaker op 28-01-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Meubelmaker schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:48:
Voor de grensbewoners Duitsland of de toevallige bezoeker van Duitsland. Alleen op te halen en even zoeken welke Rewe er in de buurt is. Zie blad 10 van de folder:
https://www.rewe.de/angebote/?market-flyer=active
En wat is de aanbieding? Het is de bedoeling om deze hier ook in het topic te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Yorinn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:50:
[...]

En wat is de aanbieding? Het is de bedoeling om deze hier ook in het topic te melden.
Per doosje van 16 3,69 euro, ook ge-update in mijn originele post, met mijn excuses. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 04:14
SirNobax schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:48:
Gisteren bij de Jumbo huismerk (iirc) Dolce-Gusto cups tegengekomen. Ik heb er eerlijk gezegd niet lang bij stilgestaan, gezien ik nooit bij de Jumbo kom en het topic niet in de gaten heb gehouden, dus ervanuit ging dat ze dat al een tijdje hadden/bekend was.

Maar ze hadden een stuk of 4 varianten. Lungo, een Espresso (oid), Latte Macchiato en Cappuccino IIRC. Cups op de verpakking zagen er een beetje hoekig uit, zoals Nespresso cups, maar er stond wel bij "Uitsluitend voor Dolce-Gusto apparaten".

TL;DR: Nepperts bij Jumbo, 16 / 2x8 cups voor € 3.19
Nou de lungo is niet aan te raden. Als je van slappe filterkoffie houd kan je die ook zelf zetten. Niet echt een succes dus. Gelukkig ook nog de echte in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Wij hebben zojuist de Lungo Intens van Jumbo gekocht en geproefd. De smaak is nog niet zo vol als de normale originele standaard Lungo. De koffie ziet er ook doorschijnender/wateriger uit dan gebruikelijk. Niet erg genoeg om het doosje weg te gooien maar niet goed genoeg om voor het prijsverschil opnieuw een doosje te kopen. Jammer, ik had hogere verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Meubelmaker schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:32:
Wij hebben zojuist de Lungo Intens van Jumbo gekocht en geproefd. De smaak is nog niet zo vol als de normale originele standaard Lungo. De koffie ziet er ook doorschijnender/wateriger uit dan gebruikelijk.
Misschien smaakt deze beter met minder water dan op de verpakking staat aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Zr40 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:45:
[...]

Misschien smaakt deze beter met minder water dan op de verpakking staat aangegeven?
Dan zit er helemaal niks meer in het bakkie.

Probleem zit hem gewoon in de cup en de koffie.
Ten eerste zijn de cups zelf niet vacuüm maar zitten ze in een grote zak. deze ruikt sterk naar koffie wat bij de normale cups niet het geval is.

En er wordt geen druk op gebouwd in het cupje zelf, wat bij de originele wel het geval is.
Als je hem aanzet krijg je bijna direct er water uit, en bij de originele zit hier altijd even tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Iemand ervaring met hervulbare koffie cups voor DC?
Kreeg een newsletter met daarin deze advertentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ChiMan schreef op zondag 5 februari 2017 @ 22:43:
Iemand ervaring met hervulbare koffie cups voor DC?
Kreeg een newsletter met daarin deze advertentie.
Dit kan je beter vragen in Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1, aangezien dit topic bedoeld is voor aanbiedingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• laredo
Nu bij AH in de bonus 1+1 gratis op alle Cafe Royal Dolce gusto imitatiecapsules. Link

Ik heb deze ongeveer een jaar geleden geprobeerd en was er toen niet enthousiast over. Nu een jaar later nog een keer geprobeerd (omdat ze losse melkcapsules verkopen, handig voor een babyccino) en kan niet anders zeggen dan dat ze verbeterd lijken. Het zetten van de koffie gaat niet anders dan met een originele capsule en ik heb niet het idee dat de machine "harder" moet werken dan met een originele capsule. De lungo is prima van smaak, als ik het in een percentage moet vergelijken met de originele zou ik op 80-90% uitkomen. Zeker voor de huidige aanbiedingsprijs (2x16 capsules voor 4,29) een prima alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
Nescafé Dolce Gusto Ristretto - 3 Pack voor €3,49 excl. @ Amazon.fr (Plus Product)

Laagste prijs elders: €4,79 per doos
Het is helaas wel een plus product met een minimale besteding van €25. Je kunt het wel 8x bestellen (24 dozen) voor €36,69 inclusief verzendkosten (€1,52 per doos) of bijbestellen met een ander artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
50% korting bij blokker op nieuw apparaat "tegen inlevering oude koffiezetapparaat of waterkoker ongeacht t merk"

http://www.blokker.nl/nl/...generator&utm_term=228086

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Afbeeldingslocatie: http://images.mail.dolce-gusto.com/EloquaImages/clients/NestleDolceGusto/%7Ba13e51bb-c155-4687-bb47-72e0abaefe7f%7D_ndg_5-1_easter_nl_20170328_bh_07.jpg

Verzamel al onze kleurrijke capsules met speciale Paaskorting: Bestel 6 doosjes en krijg 12,5% korting! Bestel 12 doosjes en krijg 15% korting of bestel 18 doosjes en krijg 17,5% korting.

https://www.dolce-gusto.nl

Geen denderende aanbieding. De 6 halen, 5 betalen is scherper geprijsd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:40
laredo schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:39:
Nescafé Dolce Gusto Ristretto - 3 Pack voor €3,49 excl. @ Amazon.fr (Plus Product)

Laagste prijs elders: €4,79 per doos
Het is helaas wel een plus product met een minimale besteding van €25. Je kunt het wel 8x bestellen (24 dozen) voor €36,69 inclusief verzendkosten (€1,52 per doos) of bijbestellen met een ander artikel.
Net mailtje gehad dat het een prijsfout is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Laatst online: 08:11
Pascal.A schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:21:
Deze heb ik laatst bij 'die grenze' , winkel hier in oost Nederland gekocht.

16 stuks voor 1 euro ivm houdbaarheid tot en met december. Alleen espresso varianten. Zeker niet slecht. Bovendien luchtdicht verpakt en degelijke cupjes. Made in Italy staat er op. Vind op internet wel nare berichten over defecte machines, weet niet hoe dat zit. De originele cupjes kosten er trouwens 4 euro.

[afbeelding]
Nu een tijdje verder en de ervaring is toch niet positief. De cupjes kunnen het water niet snel genoeg verwerken en gaan overstromen. In het begin geen last van gehad (eerste 10x), maar laatste 5x wel telkens. Heb niet het idee dat het echt slecht is voor de machine, maar geeft wel geknoei. Hou het dan toch maar bij de originele.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 15:12
Nog niet gezien in dit topic. Maar de Action heeft ook cups.
14 cups voor 2,79 uit het hoofd.
Gewone koffie, Espresso of Cappuccino.

Of de smaak goed genoeg is vergeleken met AH, Jumbo en origineel laat ik in het midden, maar hier merkte de visite geen verschil bij een onaangekondigde blindproef-test.

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 30-03-2017 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Bij Amazon.de hebben ze diverse 3 packs voor € 11,07.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Aanbieding bij de Kruidvat.

Pak van 30 cups voor 7,29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 10:58
Weet niet of hij al eens genoemd is hier, maar voor mensen in Twente en een stukje Achterhoek kan je bij "Medikamente die Grenze" altijd cups kopen voor 3,99. Ze hebben inmiddels volgens mij ruim 20 vestigingen :). Soms hebben ze cups die aan de datum zitten nog veel goedkoper :).

Het betreft gewoon originele cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ChiMan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:23:
Aanbieding bij de Kruidvat.

Pak van 30 cups voor 7,29 euro.
Is de Moederdag-actie bij 18 doosjes (=20% korting) toch net voordeliger. 23,95 ct versus 24,30 ct per cupje. Plus voordeel dat het op voorraad is. En uiteraard gratis bezorging boven € 40,00.

Prijs voor normaal doosje(16 st.) komt dan op € 3,83

Ik geloof dat de actie geldt tot (en met?) 18 mei. Ook korting bij 6 (15%) en 12 (17,5%) doosjes

https://www.dolce-gusto.nl/koffiesmaken

net voor een 2e keer 18 doosjes besteld. Goedkoper krijg je ze toch nergens. :P

Edit:
Actie was tot 15 mei. Vreemd genoeg heb ik om 23.00 uur op 15 mei nog kunnen bestellen met korting. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door BMTN op 16-05-2017 10:38 . Reden: verkeerde einddatum ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eastend
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
BMTN schreef op maandag 15 mei 2017 @ 23:22:
[...]

Goedkoper krijg je ze toch nergens. :P
Bij afname van drie doosjes bij de Nettorama kost een doosje € 3,77. Is toch goedkoper en geen tijdelijke actie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MissyX
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-04-2024
De cups zijn nu bij AH XL in te slaan voor netto € 1.93 per doosje!

https://nl.pepper.com/aan...58-bij-ah-xl-winkel-45386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
MissyX schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:01:

Net een voorraadje aangelegd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

MissyX schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:01:

Ik neem aan alleen AH XL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
nlboy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:54:
[...]
Ik neem aan alleen AH XL?
Klopt!
Voor de zekerheid moet je de zelfscanner gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

ChiMan schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Klopt!
Voor de zekerheid moet je de zelfscanner gebruiken.
Dank je, helaas geen XL in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Hier ook even mijn slag geslagen, 18 doosje gehaald.

Bij Amsterdam Gelderlandplein stonden vanochtend nog redelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Let wel op, officieel geldt de aanbieding alleen in combinatie met het Dolce Gusto apparaat. Bij mijn lokale XL hebben ze waarschuwingen geplaatst naast de doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:11
Ik heb nog geen waarschuwingsbordjes gezien bij de lokale AH XL. Gewoon de zelfscanner gebruiken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Vanmiddag ook even naar de AH XL geweest om 12 doosjes te halen. 6 smaken voor mij (espresso) en 6 voor mijn vrouw (cappuccino). Die van mij waren de laatste en van de andere bleven nog 3 doosjes over.

Er stond wel een bordje bij dat de actie alleen geldt in samenkoop met een apparaat. Dus 6 doosjes ingescand met de handscanner en toen de machine en deze daarna gelijk weer verwijderd. Korting bleef staan! Toen nog een keer en voor de netheid nog wat andere boodschappen meegenomen.

Bij het zelf-afrekenpunt ging het rode lampje branden en was er controle. De jongeman zei nog dat we misschien wel geluk hadden met de koffie want er zat een foutje in hun systeem. Ik antwoorde eerlijk dat ik ervan af wist. Enigzins teleurgesteld zag ik de volledige prijs in het scherm staan ... wat geen korting?

De jongeman stelde me snel gerust en zei klik op doorgaan en ja hoor toch de dikke 35 euro bonuskorting!

Hij was zelfs nog zo vriendelijk om 2 tickets ter waarde van 2 euro aan parkeerkosten mee te geven.

AH XL .... bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 23:42
Goede tip, ook hier even 6 doosjes gehaald :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirNobax
Waah schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:31:
Nog niet gezien in dit topic. Maar de Action heeft ook cups.
14 cups voor 2,79 uit het hoofd.
Gewone koffie, Espresso of Cappuccino.
Bij mij hebben ze enkel de Lungo en Cappuccino. Gezien de meeste "neppe" cups tot dusver vrij beroerd zijn toch even mijn ervaring delen.

In tegenstelling tot wat ik bij andere neppe cups heb gelezen, zijn deze gewoon zoals de originele ontworpen; Gemalen bonen omhuld in een geperforeerd plastic vlies wat in een luchtdichte cup zit (waar druk in word gebouwd tot de cup open schiet).

Opvallend voordeel vergeleken met de originele cups, bij de opening aan de onderkant komt het er gewoon kaarsrecht naar beneden eruit, terwijl echte Dolce Gusto cups soms lopen te sproeien als een wildplasser (heb een Oblo, verschilt misschien per apparaat).

Maargoed, nu het minpunt. De doorstroming van de koffiecups is een stuk lager dan normaal, en soms loopt hij tegen het einde letterlijk je beker vol te druppelen. Vooral bij de Lungo. Die koop ik daarom ook niet meer, er zit ook echt een enorm veel druk op die capsule als je hem er uit wil trekken. Ik krijg het idee dat vroeg of laat er een slang los schiet als ik die Lungo vaker koop.

Bij de koffiecup van de Cappucino is het niet zo'n probleem, die stroomt iets beter door en daar zet je geen volle beker mee. De melk-cup stroomt wel normaal door.
Ik vind persoonlijk dat die Action melk-cups een stuk beter smaken dan die van de originele cappucino's. Een stuk melkiger, meer en dikkere schuim, en een klein beetje zoeter. De koffiesmaak is ook prima, dus die Action Cappucino is wat mij betreft een blijver. :)

Pentaxiaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirNobax
Nieuw (afaik) bij de Lidl, DolceGusto nepperts !

Espresso6gr/cup
Lungo7gr/cup
Cappuccino8gr+17gr/cups
Latte Macchiato6.5gr+17.8gr/cups

16 cups voor € 2.99. d:)b

Standaardprijs, zal dus ook met enige regelmaat in de aanbieding komen. Jammer dat ze geen variant hebben met 9/10gr koffie per cup, voor een volle beker koffie.

Heb zelf een pak Cappuccino en Latte Macchiato gehaald, dus post nog wel of het troep is of niet, indien er verder nog geen ervaringen zijn gedeeld. :)

[edit] De cups van de Cappuccino hebben identieke labels als die van de Action. De coffee-cup zien er extern bijna (niet helemaal) hetzelfde uit als die van de Action, staat ook redelijk wat druk op (zoals het hoort) voordat het er uit komt. Cup van de melk is het echter een heel ander ontwerp, die er overigens nog een heel stuk steviger zijn dan de originele cups. Er staat ook patent-pending op, dus kan zijn dat we die vaker gaan zien. (Misschien op den duur ook Mocha-smaken, als ze zoveel moeite in die cups steken.)

De Cappuccino cups werken verder prima. Smaak laat ik even in het midden, opmerkelijk alleen is dat er echt nul schuim uit die melk-cup komt.

[edit2] Hetzelfde als hierboven geld ook voor de Latte Macchiato.

[edit3] Niet zo'n fan van die schuimloze "warme melk" cups, zijn ook een beetje waterig.
Niet complete troep, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Action Cappuccino's. Volgende keer pak ik die Lidl Lungo en Espresso wel mee.

.

[edit4] Heb nog zo'n melk cup open gemaakt, want ik vind het maar wat vreemd. Na gebruik zit duidelijk nog steeds veel (goede) dikke vettige melk in zo'n cup. M.a.w. het komt er gewoon niet uit. 8)7
Ik schudt altijd met die dingen, maar misschien niet genoeg. Kan ook zijn dat m'n Oblo niet heet genoeg word om alles goed op te lossen. Hebben anderen hier die Lidl cups al gechecked ?

[ Voor 58% gewijzigd door SirNobax op 20-07-2017 19:13 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:49
Afgelopen zaterdag de Lungo (Bella caffe) gehaald bij de Lidl, doosje van 16. Inderdaad gaat het een stukje langzamer maar wat erger is: 3 van de 16 cups deden het niet.Smaak wel ok verder. €2,99/16 = €0,19 per cup. Trek daar de 3 defecte van af is het nog €0,23.
SirNobax schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:06:
Nieuw (afaik) bij de Lidl, DolceGusto nepperts !

Espresso6gr/cup
Lungo7gr/cup
Cappuccino8gr+17gr/cups
Latte Macchiato6.5gr+17.8gr/cups

16 cups voor € 2.99. d:)b

Standaardprijs, zal dus ook met enige regelmaat in de aanbieding komen. Jammer dat ze geen variant hebben met 9/10gr koffie per cup, voor een volle beker koffie.

Heb zelf een pak Cappuccino en Latte Macchiato gehaald, dus post nog wel of het troep is of niet, indien er verder nog geen ervaringen zijn gedeeld. :)

[edit] De cups van de Cappuccino hebben identieke labels als die van de Action. De coffee-cup zien er extern bijna (niet helemaal) hetzelfde uit als die van de Action, staat ook redelijk wat druk op (zoals het hoort) voordat het er uit komt. Cup van de melk is het echter een heel ander ontwerp, die er overigens nog een heel stuk steviger zijn dan de originele cups. Er staat ook patent-pending op, dus kan zijn dat we die vaker gaan zien. (Misschien op den duur ook Mocha-smaken, als ze zoveel moeite in die cups steken.)

De Cappuccino cups werken verder prima. Smaak laat ik even in het midden, opmerkelijk alleen is dat er echt nul schuim uit die melk-cup komt.

[edit2] Hetzelfde als hierboven geld ook voor de Latte Macchiato.

[edit3] Niet zo'n fan van die schuimloze "warme melk" cups, zijn ook een beetje waterig.
Niet complete troep, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Action Cappuccino's. Volgende keer pak ik die Lidl Lungo en Espresso wel mee.

.

[edit4] Heb nog zo'n melk cup open gemaakt, want ik vind het maar wat vreemd. Na gebruik zit duidelijk nog steeds veel (goede) dikke vettige melk in zo'n cup. M.a.w. het komt er gewoon niet uit. 8)7
Ik schudt altijd met die dingen, maar misschien niet genoeg. Kan ook zijn dat m'n Oblo niet heet genoeg word om alles goed op te lossen. Hebben anderen hier die Lidl cups al gechecked ?

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
leonardus schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:19:
Afgelopen zaterdag de Lungo (Bella caffe) gehaald bij de Lidl, doosje van 16. Inderdaad gaat het een stukje langzamer maar wat erger is: 3 van de 16 cups deden het niet.
Heb die Lidl Lungo ook nog gehaald, maar tot zo ver geen losse flodders gehad. Lijken (gelukkig) wel iets beter door te lopen dan die Action Lungo.

En om nog op het melkverhaal terug te komen. De Cappuccino gaat wel met wat geschud en iets warmer water in het reservoir van m'n Oblo.
De Latte Macchiato is echter vrij hopeloos, daar zit bij mij hoe dan ook nul schuim op en komt qua smaak nog het meeste in de buurt van die waterige koffie-met-melk uit een ouderwets koffie-machine die je bij kantoren en openbare plekken vast wel eens ben tegengekomen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 02-08-2017 19:51 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben zo blij dat ik hier aan de grens woon.. in buurse (vlakbij Haaksbergen en Enschede) regelmatig bij ter huurne de eckte voor 2,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:49
Toch een soort update. Omdat de prijs van de lidl toch wel gunstig is en de smaak prima weer 3 doosjes gehaald. Geen losse flodders meer dus ik drink de aankomende tijd koffie met de Lidl cups.
https://tinyurl.com/lidlmeuk

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Heb ook maar even een zakje opgehaald bij de Lidl. Het eerste wat mij opviel toen ik het openmaakt: het ruikt naar koffie. Daardoor denk ik dat de cups niet helemaal dicht zijn?

Echter de eerste cup was wel goed dicht want het water kwam er aan de bovenkant uit, losse flodder dus. Tweede cup ging wel goed, maar ben niet heel erg enthousiast over de smaak eigenlijk. Beetje matig, de echte Lungo is krachtiger van smaak.

Dan vind ik het verschil van ongeveer een euro per 16 cups niet geëvenaard. Ik blijf bij de originele. :Y)

Deze dan maar voor de visite gebruiken. :9

[ Voor 16% gewijzigd door Beekforel op 09-08-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Niet verwacht, maar de cappucino van de Action is inderdaad erg goed, wellicht beter dan het origineel. :P Wel goed schudden, want met name de koffie loopt slecht door. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mag ik jullie er op wijzen dat dit topic bedoelt is om aanbiedingen te delen, niet je eigen ervaringen met bepaalde cups. Hier hebben we Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1 voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 09-08-2017 20:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SirNobax
Niet zo heel gek dat daar niets gepost word voordat hier op gewezen word. Vrij dood topic, en niet te vinden via de search gezien sinds het topic begonnen is in 2015 er geen enkele ervaring over DG cups in staat. De mensen die dat topic volgen met een DG apparaat zijn waarschijnlijk op de vingers van een arm-loos persoon te tellen. 8)7

Maargoed, tot Zondag 20 Aug zijn die Lidl Nepperts in de aanbieding: 2 zakken a 16st voor 5 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 16-08-2017 12:35 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
Van 30 augustus t/m 4 september krijg je een gratis Nescafé Dolce Gusto® machine bij aankoop van 12 of 15 doosjes. 12 * 4,79 = 57,48 voor een mooi apparaat + de koffie cups welke je hier aan overhoud!

GENIO 2 MAT ZWART
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES

MINI ME ANTRACIET
T.W.V. € 99,99*
BIJ AANSCHAF VAN
12 DOOSJES CAPSULES

GENIO 2 TITANIUM
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:10
laredo schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:57:
Van 30 augustus t/m 4 september krijg je een gratis Nescafé Dolce Gusto® machine bij aankoop van 12 of 15 doosjes. 12 * 4,79 = 57,48 voor een mooi apparaat + de koffie cups welke je hier aan overhoud!

GENIO 2 MAT ZWART
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES

MINI ME ANTRACIET
T.W.V. € 99,99*
BIJ AANSCHAF VAN
12 DOOSJES CAPSULES

GENIO 2 TITANIUM
T.W.V. € 139,95*
BIJ AANSCHAF VAN
15 DOOSJES CAPSULES
Heb je meer info? Waar is deze actie geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33

veryip

Nikon D7000 + Glas

StecaGrid schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:23:
[...]

Heb je meer info? Waar is deze actie geldig?
op

https://www.dolce-gusto.nl/m/machinepromo

staat de originele tekst en hier staan de actievoorwaarden

https://www.dolce-gusto.nl/machinepromo/actievoorwaarden

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:41
Tot 20% korting (bij 18 dozen). Komt het op zo'n 4 euro.
https://www.dolce-gusto.nl/actives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-05 16:14

Qon

D'r sprint net weer een apparaat beschikbaar (was al 2 dagen compleet uitverkocht). Titanium model.
Net afgerekend. Thx voor de aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 17:38
de Lidl cups gehaald laatst met de aanbieding. maar lijkt erop dat er iets mis is met de druk in de cupjes. Het komt er soms druppelend uit. Zodra ik de originele erin doe, heb ik hier geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:18
leonardus schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:42:
Toch een soort update. Omdat de prijs van de lidl toch wel gunstig is en de smaak prima weer 3 doosjes gehaald. Geen losse flodders meer dus ik drink de aankomende tijd koffie met de Lidl cups.
https://tinyurl.com/lidlmeuk
Dank voor de tip.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-05 12:49
Zojuist bij de Gamma Bussum een Dolce Gusto Piccolo gekocht voor € 19,96. Is een op = op aanbieding voor € 24,95 en tegen verwachting in deed de keuzekortingsbon van 20% het gewoon. Er waren zeker nog 15 apparaten rond 12:00 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Getest schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:54:
Zojuist bij de Gamma Bussum een Dolce Gusto Piccolo gekocht voor € 19,96. Is een op = op aanbieding voor € 24,95 en tegen verwachting in deed de keuzekortingsbon van 20% het gewoon. Er waren zeker nog 15 apparaten rond 12:00 uur.
Geen idee of de bon ook geaccepteerd wordt maar in Gamma Ekkersrijt Eindhoven hadden ze er ook verschillende staan. Heb zelf ook een Picollo en zou adviseren om er 1 te kopen die zelf stopt ;) (dat doet de Picollo namelijk niet en uit ervaring kan ik zeggen dat dat soms heel irritant is)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Café Royal Cappuccino Next Generation, 48 capsules voor Dolce Gusto, 3 Pack (3 x 16 capsules) en bespaar EUR 2,80 extra met de coupon bij de aanbieding. Totaalprijs voor 48 capsules is 7,68 euro Korting wordt verrekend bij de kassa en je moet eerst inloggen.

Let op: je gaat hier een abonnement mee aan (abonneren en besparen) maar dat kun je gelijk na de eerste levering opzeggen. Ik doe dit al jaren zonder problemen (eerst met originele capsules maar die verkoopt Amazon zelf niet meer) .

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

laredo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
Café Royal Cappuccino Next Generation, 48 capsules voor Dolce Gusto, 3 Pack (3 x 16 capsules) en bespaar EUR 2,80 extra met de coupon bij de aanbieding. Totaalprijs voor 48 capsules is 7,68 euro Korting wordt verrekend bij de kassa en je moet eerst inloggen.

Let op: je gaat hier een abonnement mee aan (abonneren en besparen) maar dat kun je gelijk na de eerste levering opzeggen. Ik doe dit al jaren zonder problemen (eerst met originele capsules maar die verkoopt Amazon zelf niet meer) .
[knip]
@laredo deze capsules zijn bij AH regelmatig in de aanbieding (tweede gratis). Je komt daarmee op €2,20 per 16 stuks oftewel €6,60 voor 48 capsules. Niet bij Amazon.de halen maar bij AH inslaan als de 2e weer eens gratis is (en dat komt heel regelmatig voor).

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 09-03-2018 22:08 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasch
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-02-2022
Het Blokker filiaal aan de Lange Viestraat 2 in Utrecht Centrum wordt opgeheven. Veel Dolce Gusto machines voor weinig. Ik zag bijv. model Drop staan voor ergens in de €60,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-05 23:48
Hier trouwens slechte ervaringen met de melk cups (cappucino etc.) van de Lidl.
Bij de meeste van de cups komt het melk er niet uit aan de onderkant waardoor er druk opbouwt en uiteindelijk aan de bovenkant eruit loopt.

Het resultaat is een aanrecht vol met melk. |:(

De espresso/lungo's etc. zijn prima maar ik ben voorlopig weer genezen van die goedkope rommel. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Ibin op 16-03-2018 11:34 . Reden: ABN ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
De cups zijn weer in de aanbieding bij www.dolce-gusto.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GsY1ZGTmjY5oGLQUzMNWHhSC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 20:43
Van de week 18 dozen besteld, scheelt weer € 17,24, €0.95 korting per doos. Heb al verschillende huismerken geprobeerd, toch blijft Dolce Gusto mijn favoriet kwa smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Sinds we verhuisd zijn naar een plaats waar een Nettorama is, haal ik het daar. €7.10 voor 30st bij 2 doosjes.

M'n vriendin die cappuccino's drinkt haalt het bij de Hema, die vind ze lekkerder dan de originele .
€3.50 voor 8 stuks
https://www.hema.nl/winke...les-cappuccino-(17110020)

[ Voor 3% gewijzigd door mathy_ op 23-03-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkLine
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 17:09
Er is een actie momenteel bij de Blokker. Bij inruil van je oude koffiezetapparaat/waterkoker* 30% korting op aanschaf + €20 tegoed voor in de Dolce Gusto shop.

* Geen apparaat over? Goedkoopste waterkoker bij de Blokker zelf is €8,-, kringloop is ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
SparkLine schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:14:
Er is een actie momenteel bij de Blokker. Bij inruil van je oude koffiezetapparaat/waterkoker* 30% korting op aanschaf + €20 tegoed voor in de Dolce Gusto shop.

* Geen apparaat over? Goedkoopste waterkoker bij de Blokker zelf is €8,-, kringloop is ook een optie
Ik zou dan wel even goed gaan rekenen, zeker als je er nog een waterkoker voor moet kopen of een werkend apparaat voor moet inruilen is een nieuwe dolce gusto bij amazon interessanter.
Om maar wat te noemen:
Krups Dolce Gusto capsulemachine nescafe lumio 49,99
Nescafé Dolce Gusto Drop 69,-
Krups Nescafé Dolce Gusto KP 1201 Mini Me dagdeal 39,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Voor de grensbewoners en Duitsland-gangers onder ons: bij Kaufland (o.a. Kleve, Goch, Nettetal etc) 15% korting op de cups die al standaard iets goedkoper zijn dan in NL. Per doosje betaal je nu 3,69 Euro (normaal 4,39 Euro).

Ik heb meteen de nieuwe smaak meegenomen: Cappucino Intenso (gaat 50ml koffie in ipv 40ml, en 190ml melkschuim ipv 200ml). In Nederland is die smaak "online only" maar in Duitsland ligt die gewoon in de schappen. Morgen maar eens proberen, de normale cappucino vind ik wel 1 van de lekkerste smaken. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bart-Willem op 26-03-2018 20:26 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Geen idee of dit lekker is, alleen vandaag bij amazon.de
Café Royal 48 kompatible Kapseln für Nescafé Dolce Gusto EUR 8,97
Kids Chocolate
espresso forte
latte macchiato
brasil
espresso
lungo
cafe grande
cappucino
chai tea
milk only
cafe au lait
decaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Da's het spul wat AH ook verkoopt, wees voorbereid op uit elkaar knallende cups, en cups die niet lekker doorlopen. :+ Het enige wat écht bruikbaar is, is de melkschuim-only cups waardoor je zelf stuff kan maken (die cups lopen overigens weer te snel door).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Ook bij de "Neue Generation" cups?

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.