Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 26-01 23:07
Orion84 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:53:
Aliassen naar topics in de techfora moeten we even naar kijken. Die fora volgen soms een wat strikter beleid en dan is het niet handig als mensen er vanuit AK naar doorklikken en denken volgens het losse AK beleid te kunnen posten :)

Dat is wat mij betreft dus een keuze die de mods van de betreffende fora moeten maken, een alias / move is wat ons betreft altijd een optie, maar wellicht voor hen niet :)
Aan de ene kant heb je daar wel een punt, maar denk persoonlijk dat het voor die twee topics ( of misschien het console budgetgaming er ook nog bij) wel zal meevallen, daar komt nooit een modje kijken. (en dat is dus positief gaan we van uit ;) )
Vond ze altijd al raar geplaatst eigenlijk, beiden altijd over aanbiedingen en dan niet eens in het SF toentertijd. Heb daar ook nooit het gevoel dat er off-topic of ander mod-waardig wordt gereageerd, vooral in het budgettopic is dat nooit het geval.

Hoop dat er dus dat jullie (van AK) toch even kijken wat er mogelijk is met het HSA modjes betreffende die topics :)

Over de layout, het is even wennen maar het kan best werken hier. Wel denk ik dat de echte kleine aanbiedingen die vaak voorbijkwamen in het generieke topic minder zullen worden, gezien men liever gewoon even een berichtje achterlaat dan een nieuw topic opent.. en inderdaad het bookmarken mis ik ook :'(

Edit voor Perkouw: zelf voor mobile en tablet en dergelijke altijd makkelijk geweest, je bent ingelogd op tweakers en ziet zo of er iets nieuws was in al je gebookmarkte topics (inclusief kortingen topic), nu moet dat weer appart in de browser inderdaad, ook niet erg maar wel ietsjes omslachtig :)

[Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 02-04-2013 17:19]

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:09:
[modbreak]
Ik zie allerlei mensen (die beter zouden moeten weten) aan het bedelen om bepaalde artikelen of andere V&A te bedrijven. Dat dient dus per direct te stoppen, daar zijn deze topics niet voor.

Verpest het nou niet voor de anderen. [/]
Is er dan ook een plek waar dit wel kan? Zoals in de V&A? Want met enkel de mededeling "hoort hier niet" kunnen we vrij weinig. Handig om in de V&A een keyword zelf toe te voegen dat hubt artikelen makkelijk te vinden zijn? ( "IBOOD Hunt gezocht/aangeboden" bijvoorbeeld?)

Juist de kracht van een community is volgens mij dat er dit wel kunnen delen met elkaar. Ik snap (nu) dat het niet hier hoort... Maar een uitleg waar wel is een kleine moeite lijkt me.

• keko12
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:51
Is het misschien een idee om in het roze blok bij het kortingscodetopic neer te zetten dat wanneer je iemand wilt bedanken voor een generieke code, dat je dan de opgestoken duim kunt gebruiken?
Dat zou bekend moeten zijn, maar toch komen er nog vaak genoeg bedank-posts langs en op die manier kun je toch je waardering uiten...

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:35

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Het lijkt me stug dat die post verplaatst is. Daar kan ik in elk geval geen notitie van vinden. En aangezien je vraag juist over de kortingscode gaat en niet over het product zie ik ook niet echt redenen waarom we hem verplaatst zouden hebben van AK naar het CSL topic. Dus ik gok dat je hem toch per ongeluk zelf misplaatst hebt.

Ik kan ze wel voor je verplaatsen naar het Dell kortingscode topic, als je wilt?

[Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 14-04-2016 13:32]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Orion84
  • Registratie: april 2002

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Sorry, gambieter, maar ik kan "deze kortingscode werkt niet als ik product X bestel" - "Die kortingscode geldt niet op alle producten" met de beste wil van de wereld niet als off-topic zien in een topic over Dell kortingscodes. Dat heeft niks met het "bestelproces" te maken, maar alles met de voorwaarden van de kortingscode. Perfect on-topic dus. Je kan hoogstens stellen dat het met wat eigen inzet ook te vinden was geweest, maar verplaatsen naar een product-topic (los van dat het het verkeerde topic is) snap ik echt niet.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-01 19:43
gambieter schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:59:
Zet het aluhoedje maar af. Het is al heel lang een zero tolerance topic, dus gezeur over aanbiedingen gaat altijd weg. Het insinuerende toontje is nergens voor nodig.
Ik vind het apart dat een post volledig wordt verwijderd in plaats van dat een *knip* wordt gegeven. En hoe je het went of keert: de aanbieding is helemaal niet zo goed en gewoon gesponsord. Als iemand daar kritisch over is, dan vind ik persoonlijk dat dat moet kunnen. Gebeurt overigens wel vaker dat men kritisch is over een "aanbieding" en dan wordt het niet (altijd) verwijderd. Maar uiteraard moet Tweakers dat zelf weten; ik geef alleen aan het jammer is.

En dat bazige toontje is ook nergens voor nodig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 28-01 21:32
gambieter schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:59:
Zet het aluhoedje maar af. Het is al heel lang een zero tolerance topic, dus gezeur over aanbiedingen gaat altijd weg. Het insinuerende toontje is nergens voor nodig.
Aanvullingen en correcties mogen..
Als ergens een TV in de aanbieding is en iemand meld dat Coolblue, plasmadiscounter <insert willekeurige andere winkel> 'm voor dezelfde prijs aanbied, dan blijft die post ook staan.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ik zie in het Centraal Aanbiedingen-topic steeds meer Duitse aanbiedingen, zoals nimbuzz in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

Dit lijkt me niet de bedoeling, want aanbiedingen zijn niet te verzenden naar Nederland toe.

Kan hier naar gekeken worden?

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 24-01 21:18
Yorinn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:07:
[mbr]Ik zie nog al te vaak aanbiedingen zonder duidelijke linkjes. Wees zo duidelijk mogelijk met je aanbiedingen, zodat anderen niet zelf hoeven te zoeken.

Ook heb ik een aantal zoekvraagjes en slowchat-berichten verwijderd.[/]
Is het misschien een idee om een slowchat topic te openen? Dat scheelt hier ook straks :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Vissert schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:21:
[...]

Is het misschien een idee om een slowchat topic te openen? Dat scheelt hier ook straks :)
We willen er juist geen slowchat van maken, omdat de aanbiedingen dan niet/minder goed te zien zijn, vooral nu Black Friday en Cyber Monday nog niet gestart zijn. Ook op vrijdag en maandag zal dit het geval zijn.

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik wil graag dat Yorin mijn post hier weer neerzet zoals ik hem ook in het Black Friday topic heb neergezet. Dat was imho een zéér nette en beleefde post, maar ja, wat verwacht ik hier af en toe ook?

Overigens op een paar uur 10 upvotes dus als jullie het toch zouden willen overwegen zou ik dat (en waarschijnlijk al het andere traffic naar dat draadje in de komende dagen) op prijs stellen ;).

Edit: en ook graag de 2 posts van mensen die op mijn reactie hebben gereageerd. Vind het eerlijk gezegd niet zo leuk als die dingen weg worden gegooid zonder dat ik ze ook maar heb kunnen lezen :/

[Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 24-11-2016 10:49]

R7 5800X - RTX3070 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:06
Exact. Die post is gewoon weggemodereerd, reacties erop ook, terwijl er genoeg mensen een voorkeur hebben voor een topic waar ze wel kunnen discussieren over producten en hun bijbehorende aanbiedingen. Ik vind het echt niet kunnen dat dit niet mogelijk is. Er moet toch een plek zijn op dit forum waar het wel kan? Wat is dan nog de meerwaarde van zo'n topic. Niets community-waardigs aan imo. Had het ook gweoon een website kunnen zijn waar je wat linkjes aan toe kan voegen. :/
Señor Sjon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:32:
Maar we zijn een forum, geen chatbox? Enige slowchat is tijdens de ibood hunt en dat topic heeft daardoor ook bijna geen waarde.
Dat topic heeft geen waarde meer omdat de iBood Hunt vergane glorie is. Deals zijn geen deals omdat iBood rotzooi tegen normale prijzen aanbiedt. Daarnaast, en misschien wel belangrijker, is iedereen daar al voorzien van 'de beste deals', waardoor er alleen maar gezeur over de 'deals' of anders kan plaatsvinden. Totaal anders dan de BF/CM topics. Black Friday / Cyber Monday deals kunnen zeker waardevol zijn, en het heeft dan ook meerwaarde om erover te discussieren.

Andere jaren kon het ook, waarom nu niet. Je kunt als moderator toch een oogje in het zeil houden, maar je hoeft toch niet als een waakhond elke post te gaan lezen? Nu zijn jullie drukker om steeds alle slow chat weg te halen, dan wanneer je gewoon wat toestaat.

[Voor 72% gewijzigd door spokje op 24-11-2016 13:17]

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet alleen discussies (zoals MM met zn "acties"), maar ook tips, ongetwijfeld dat iemand een actie ziet langskomen waar een ander precies op zoek naar was, of waar die juist goedkoper is (met name Aziatische shops).

Het zijn max 4 dagen in een jaar, daarna dump je het hele topic, waar zit het probleem dan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 09:55
SinergyX schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:50:
Niet alleen discussies (zoals MM met zn "acties"), maar ook tips, ongetwijfeld dat iemand een actie ziet langskomen waar een ander precies op zoek naar was, of waar die juist goedkoper is (met name Aziatische shops).
Dat zijn aanvullingen op aanbieidingen en ik vermoed dat daar geen bezwaar tegen is.. Maar je zult zien dat dat er echt niet veel zijn.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Als ex-mod van dit forum: een apart slowchattopic werkt niet, omdat de slowchatters dan daar de aanbiedingen gaan noemen ipv in het topic voor de aanbiedingen. En als je het in 1 topic houdt, dan verzinken de aanbiedingen in het oeverloze gel*l en slowchat.

Je kan wel boos worden op de mods, maar het echte probleem is dat de slowchatters niet erg sociaal zijn tegenover hen die graag de aanbiedingen willen vinden. Het forum draait niet alleen om de wensen voor de slowchatters.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

gambieter schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:26:
Als ex-mod van dit forum: een apart slowchattopic werkt niet, omdat de slowchatters dan daar de aanbiedingen gaan noemen ipv in het topic voor de aanbiedingen. En als je het in 1 topic houdt, dan verzinken de aanbiedingen in het oeverloze gel*l en slowchat.

Je kan wel boos worden op de mods, maar het echte probleem is dat de slowchatters niet erg sociaal zijn tegenover hen die graag de aanbiedingen willen vinden. Het forum draait niet alleen om de wensen voor de slowchatters.
De sites die meedoen staan in de OP verzameld, over de aanbiedingen op die sites zouden we het over moeten kunnen hebben. Dit heeft verder niks met boos worden op mods te maken, en zo moeten ze het ook niet opvatten, maar het is gewoon enorm frustrerend. Om hier op GoT gehoord te worden door de meneren en mevrouwen met de rode jas is het zoals ik al zei net als een mijnenveld betreden: hoe netjes je dat ook probeert te doen, als het net verkeerd valt heb je dikke vette pech.

R7 5800X - RTX3070 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• masauri
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 28-01 21:55

masauri

aka qwybyte

kuusj98 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:30:
[...]

De sites die meedoen staan in de OP verzameld, over de aanbiedingen op die sites zouden we het over moeten kunnen hebben. Dit heeft verder niks met boos worden op mods te maken, en zo moeten ze het ook niet opvatten, maar het is gewoon enorm frustrerend. Om hier op GoT gehoord te worden door de meneren en mevrouwen met de rode jas is het zoals ik al zei net als een mijnenveld betreden: hoe netjes je dat ook probeert te doen, als het net verkeerd valt heb je dikke vette pech.
Ik kon het zelf niet veel beter verwoord hebben! _/-\o_

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

masauri schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:38:
[...]

Ik kon het zelf niet veel beter verwoord hebben! _/-\o_
Bedankt :) Ik moet wat minder twijfelen :+
Señor Sjon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:39:
Steam: site is bekend, met enhanced steam weet je of de aanbieding echt goed is. Slowchat is er even bij een wisseling van de dagaanbieding.
iBood: site is bekend, slowchat omwille van de aanbiedingen die elke 6 minuten wisselen.

BF/CM. Aanbiedingen moeten individueel gepost worden. Met slowchat verdwijnen die snel in een massa van posts.
Ja, maar lees je nu wel wat ik schrijf? Je kunt niet iedere afzonderlijke aanbieding gaan posten, dat is een bekend 'probleem' en ook opgelost door alle bedrijven die meedoen te verzamelen in de OP. Ik heb me vrijwillig opgegeven om die OP bij te werken als dat nodig werd geacht en wil dat nog steeds doen. Iedere site heeft 5 tot 1000 aanbiedingen, als er een mooie aanbieding uitsteekt mogen we het er niet over hebben. Dat bij iBood mensen 15x het woord "DOOS" in 1 post mogen zetten is dan wat mij betreft weer compleet onacceptabel en moet direct aangepakt worden, maar nog geen 5 posts besteden aan of de PS4 slim voor 279,- wel zo'n goede deal is, is uit den boze :z :?

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 28-01 19:39

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

En hoeveel "slowchat" ga je verwachten? Eea aan discussies over aanbiedingen lijkt me helemaal niet gek. Het is niet zo als met de hunt dat elke minuut er een nieuw product is waar 10 posts over komen.

My Youtube Channel

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gambieter schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:26:

Tegenover nu waar maar beperkt aantal mensen aanbiedingen neerzetten, omdat het topic niet interessant is om te volgen, laat staan te lezen. Er zijn zelfs mensen die de TS willen bijwerken als er 'in de grote berg aan onnodige replies en offtopic gezwam' een actie langskomt.
Señor Sjon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:11:
Was het maar zo'n feest. Meestal zijn het e-penis posts dat iemand wat besteld heeft en erna komen de vraagjes hoe lang MM erover doet om te leveren, dat de iDeal pagina een error gaf en of orders gebundeld worden om verzendkosten te besparen. Dat is slechts een enkel voorbeeld, maar dat kan je dan verwachten.
En wat is daar nu echt mis mee? Er zijn 3 grote 'politieke' topics waar werkelijk al WEKEN dezelfde onzin weer neergegooid (alleen in wat nettere taal) en dat is allemaal goed en aardig, maar wanneer er 'voor een paar dagjes' even wat mensen daar wat actief mee bezig willen zijn, dan gaat het opeens om verwachtingen?

Waar is het principe, we kunnen het altijd proberen? Paar kleine 'geen pats met je zut' regels erbij, gaat het niet, slot erop en klaar?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• masauri

masauri

aka qwybyte

Doet me denken aan nog zo'n mooi voorbeeld dan, de mediamarkt btw dagen.
Die ibood slowchat, bestel & levertijd en uitpaktopics zijn toch hetzelfde?
Als men weet waar men zich aan kan verwachten, daarvoor zijn Topic warnings toch?

Ik durf er een korting op af te dwingen dat het een jaarlijks terugkomend fenomeen gaat zijn wat enkel maar meer bekendheid gaat krijgen. :+
De mods hebben het weekend in september, mogen wij dan ook een weekend? }:O

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

Señor Sjon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:11:
Was het maar zo'n feest. Meestal zijn het e-penis posts dat iemand wat besteld heeft en erna komen de vraagjes hoe lang MM erover doet om te leveren, dat de iDeal pagina een error gaf en of orders gebundeld worden om verzendkosten te besparen. Dat is slechts een enkel voorbeeld, maar dat kan je dan verwachten.
Wat maakt dat uit? We hebben het nu al anderhalve pagina lang over dat men slowchat wil, maar er is nog steeds geen "we gaan het erover hebben" of andere indicatie dat wat met de stroom van opmerkingen/klachten wordt gedaan...

IRC (zag ik net in het topic voorbij komen) is bijvoorbeeld leuk bedacht, maar geen alternatief. GoT is GoT en dat is een heilige thuishaven voor veel mensen die hier iedere dag meerdere berichten per dag plaatsen, de GoT crew zou er goed aan doen op zijn minst te laten lijken dat er wat mee gedaan wordt :)

• masauri

masauri

aka qwybyte

Señor Sjon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:26:
We hoeven toch niet alles wat we achter de schermen bespreken hier te posten? :? :+
Begrijpelijk als er achter de schermen over gepraat word, maar feedback werkt langs 2 kanten toch?
Iets met een officiële statement dat het besproken wordt is een andere reactie dan halsstarrig** willen vasthouden en blijven weerleggen waarom het NIET moet. (wat ook nog is meer energie kost)

**als zijnota, dit is niet persoonlijk bedoelt, maar de indruk die gewekt word en zodanig ge-interpreteert word.

• Kuusj
  • Nu online

Kuusj

gambieter schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:55:
[...]

Doe eens niet zo Calimero. Als er ergens veel kansen zijn om feedback te geven en te discussieren met de crew, is het hier wel. Mensen worden echt niet van het forum geweerd als ze het ergens niet mee eens zijn, dat gebeurt in extremis pas als ze dat op een manier doen die dermate vervelend en sfeerverpestend is dat er een afkoelpauze nodig is.

Dat de crew niet doet wat jij wil, tja.
Je weet zelf donders goed wat ik bedoel met die temp-bans, nu kun je wel weer zo'n dingen als Calimero gaan aanhalen maar ik handel in dit geval in het belang van veel meer gebruikers die een bepaalde wens hebben voor een bepaald topic en absoluut niet alleen voor mezelf. Maar goed, maakt mij verder ook niet uit, ik ben blij dat het probleem is opgelost. Kudos voor de crew d:)b Als de uitkomst anders was geweest hadden we ons daar ook bij neer moeten leggen.

Een crew hebben is heel belangrijk, een goede moderatie hebben is ook heel belangrijk, een fatsoenlijke manier van discussie is dat ook, maar het zijn uiteindelijk de gebruikers die de posts maken en ik zou die als forumeigenaar liever niet kwijt willen ;)

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

kuusj98 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:02:
[...]
maar het zijn uiteindelijk de gebruikers die de posts maken en ik zou die als forumeigenaar liever niet kwijt willen ;)
Net als dat je die vele lezers die mogelijk afhaken als ze door de slow-chat de nuttige info niet meer kunnen vinden als forumeigenaar niet kwijt wilt ;) Het blijft altijd balanceren op de rand van wat meerdere groepen willen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Om mezelf uit het BF/CM-topic te quoten:
Yorinn schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:33:
Modbreak:Na intern overleg is discussiëren in dit topic WEL toegestaan. Mits het met mate gebeurt. Lopen de discussies uit de hand, dan stoppen we hier alsnog mee. Zie je iets dat TE off-topic raakt, vergeet dan vooral niet om op de Rapporteer-knop te drukken en hier melding van te maken. Off-topic reacties worden zonder pardon verplaatst naar de prullenbak.

Verder zoeken we nog een aantal mensen die de topicstart morgen bij willen houden met aanbiedingen, omdat deze ondergesneeuwd kunnen raken.
We gaan dus discussies (GEEN slowchat) in beperkte mate toestaan.

• procyon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 27-01 10:00
Hoi,

Mijn feedbakc per ongelijk in het topic zelf gepost, sorry daarvoor.

Mijn vraag was of we dat hele ING rente gebeuren niet uit het topic kunnen laten?
Niet iedereen zit bij ING dus slechts een deel van de lezers heeft er iets aan.

Wellicht is het beter om dat in een apart topic voort te laten borduren?

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

• procyon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 27-01 10:00
fair point, dank voor je reactie :)
En GZFan, dank voor het posten van aanbiedingen, gewaardeerd uiteraaard (al had ik er zelf niets aan :) )

Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:24
Vraagje naar aanleiding van de posts in het Lego aanbiedingen topic over referrals. Blijkbaar kan iedereen die maken, waardoor iedereen het voor zichzelf zou linken. Ok, maar is er uit de link niet af te leiden dat het om een "schone" link gaat? Nu wordt er best vaak brickwatch referrals eruit gesloopt die aardig wat gebruikers (ik ook) gewoon lijken te copy-pasten van brickwatch. Dat zouden dus centjes zijn voor brickwatch. Wat ik absoluut niet storend zou vinden, want JPdeckers (ook op dit forum actief) heeft daar best wat werk in zitten en heeft ook gewoon kosten om die site in de lucht te houden?

Als er echter niet valt te zien dat een link gewoon "schoon" is, wordt het natuurlijk lastig om voor brickwatch een uitzondering te maken en houdt het op, maar vroeg me gewoon af of je het uberhaupt kan zien?

• Side-Kick
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-01 17:33

Side-Kick

Timmy!

In het topic [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue wordt aangegeven dat we de kortingsacties bij de Praxis niet mogen bediscussiëren: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49727809

Dit lijkt me erg onzinnig. De kortingsacties bij de Praxis zijn een veel gebruikte aanbieding voor het aankopen van Hue producten. Het komt er dus eigenlijk op neer dat we alleen een link naar de Praxis actie mogen neerplempen in de comments en vervolgens niets mogen vragen/zeggen over de inhoud van de actie. Moet daar dan ook weer een apart topic over komen? Net zoals er al een apart topic is gekomen over de Hue aanbiedingen naar het Hue topic zelf?

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
Side-Kick schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:21:
In het topic [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue wordt aangegeven dat we de kortingsacties bij de Praxis niet mogen bediscussiëren: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49727809

Dit lijkt me erg onzinnig. De kortingsacties bij de Praxis zijn een veel gebruikte aanbieding voor het aankopen van Hue producten. Het komt er dus eigenlijk op neer dat we alleen een link naar de Praxis actie mogen neerplempen in de comments en vervolgens niets mogen vragen/zeggen over de inhoud van de actie. Moet daar dan ook weer een apart topic over komen? Net zoals er al een apart topic is gekomen over de Hue aanbiedingen naar het Hue topic zelf?
Volledig mee eens. Daar komt nog bij dat de praxis specifiek in de TS gemeld worden. De moderater gaat dus uit van zijn eigen redenatie. Die in deze volledig ongepast is.

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:06
Ik heb weer eens gezeur met Yorrin.

In het topic [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue komt Yorrin ineens met dat Praxis kortingscodes niet meer mogen. Het hele idee van het Hue aanbiedingen/coupon topic was zodat die aanbiedingen niet meer in het centrale Hue terecht komen en daar zorgen voor vervuiling. Prima topic dus. Nu blijkt de Praxis één van de beste kortingsacties te hebben die regelmatig terugkomen, en laat je daar nu juist prima Hue lampen aan kunnen schaffen.

Ik heb het ook al in een privé bericht gestuurd, maar waarom besluit een moderator ineens alleen dat zoiets niet meer mag? Er is niemand die zich daaraan stoort. Juist de mensen die in dat topic komen willen zoveel mogelijk korting. De Praxis kortingen sluiten daar altijd mooi op aan. Of moet er nog weer een apart topic komen '[Coupon / Kortingscodes] Praxis, voor het kopen van Hue producten' 8)7

Ik heb echt het gevoel dat bepaalde mods echt maar modereren om het modereren. Als er echt klachten komen, OK, maar zolang dat niet is....

• Side-Kick
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-01 17:33

Side-Kick

Timmy!

Orion84 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:24:
[...]

Het maakt niks uit of het praxis of de media markt is. De vraag is of dergelijke algemene vragen over algemene kortingsacties van welke winkel dan ook, in een topic thuishoren dat bedoeld is om elkaar te attenderen op kortingsacties/aanbiedingen van Hue producten. Er werd nu iets gezegd van de 'overvloed' aan posts over de praxis actie(s), omdat het daar nu eenmaal over ging en daar ook een klacht over binnen was gekomen.

Ik snap best dat als iemand post dat winkel X een actie heeft, dat daar een paar reacties op volgen om de voorwaarden van die actie te verhelderen. Dat is echt geen probleem. Maar laten we dat wel een beetje binnen de perken houden. Als een kortingsactie uitgebreide discussie nodig heeft over hoe de voorwaarden in elkaar steken, dan is het wellicht ook gewoon beter om dat in een apart topic te doen. Dan valt het ook op bij andere Tweakers die wel bij de praxis winkelen (bijvoorbeeld), maar niks met Hue hebben.
Gezien de 'overvloed' aan vragen/opmerkingen zal er blijkbaar behoefte zijn om deze actie(s) te bediscussiëren. Nu moet deze 'overvloedige' discussie gestopt worden omdat er één persoon is die zich hier aan stoort. Misschien moet de topic titel dan maar Attenderen [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue worden.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

FreakerTweaker schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:36:
[...]

Ik had geen referral, wellicht is dat een unieke link gebonden aan mijn account? Maar zeker geen referral.
Ik heb je post even verplaatst uit het Centraal Aanbieding-topic, aangezien dit daar niet hoort.

Amazon maakt namelijk automatisch referrals aan bij elke klik die je doet. Deze heb ik verwijderd. Je bent niet de eerste, en ook zeker niet de laatste, die hem heeft laten staan. :P

[Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 09-01-2017 22:48]

• Ernemmer
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Mijn aparte topic is gesloten en ik moest het hier posten, dus bij deze.

In het centraal aanbiedingen topic wordt er vaak gediscussieerd over aanbiedingen.
Dit wordt dan weer dagelijks gecorrigeerd door een mod door wat verwijderingen en enkele waarschuwingen.
Zou het niet beter zijn om wel even kort te discussiëren over een aanbieding aangezien de meeste posters in dat forum dat wel willen.

Zo is het een stuk sneller te zien of iets echt een goede aanbieding is, zoals die DS414 bij ibood wat dus eigenlijk een slechte aanbieding is. Als de discussie er niet is zullen mensen dat ding aanschaffen en dus niet een goede koop doen.

[Voor 6% gewijzigd door Ernemmer op 10-01-2017 10:50]

• Santee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:11
*knip* Dit soort rants zijn niet de bedoeling.
Yorinn schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:31:
Modbreak:Ik heb even wat posts verwijderd. We hebben er nu namelijk niets aan als een aanbieding in het verleden goedkoper was.
Yorinn ik respecteer het werk als moderator dat jij doet, maar soms gaat het te ver. Verleden of niet, dit is gewoon geen aanbieding, op bol.com is die bijvoorbeeld "maar" €115

€119 is gewoon de doodnormale prijs, dit is een aanbiedingen topic. Als je iemands post aanpast/verwijderd, verwijder dan de aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn. Bij voorbaat dank.

[Voor 66% gewijzigd door Yorinn op 08-02-2017 16:37]

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 11:12

knakworst

Get Dilberted!

Santee schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:27:
[...]

€119 is gewoon de doodnormale prijs, dit is een aanbiedingen topic. Als je iemands post aanpast/verwijderd, verwijder dan de aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn. Bij voorbaat dank.
Helemaal mee eens. Zo is de warmtepompdroger bij expert in de 'aanbieding' voor 649. En 599 bij Bemmel&Kroon. https://shop.bemmel-kroon...wV9F_S8CPn3_kPE$q7zP6Ph6F

Als iemand een aanbieiding post, wil ik er zeker van zijn dat het ook echt een aanbieding is, niet dat iets duurder is dan bij andere winkels, daar heb ik niets aan.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

detulp050 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:48:
Ga je mijn 'offtopic geneuzel' -zoals je dat zo fijntjes benoemd- over Verkade Bites/Netflix in het centrale topic verwijderen of denk je dat een apart topic handig is?
Melden dat een aanbieding, waarbij staat max. 1 keer per huishouden, meerdere keren te gebruiken is, is offtopic. Het kan zelfs gezien worden als fraude, waar we bij Tweakers niet aan mee werken. Vandaar dat ik je reactie (tot 2 keer toe) verwijderd heb. Een eigen topic lijkt me dan ook niet nodig, aangezien ik geen discussiewaarde zie verder.

• detulp050
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 28-01 16:29
Yorinn schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:52:
[...]

Melden dat een aanbieding, waarbij staat max. 1 keer per huishouden, meerdere keren te gebruiken is, is offtopic. Het kan zelfs gezien worden als fraude, waar we bij Tweakers niet aan mee werken. Vandaar dat ik je reactie (tot 2 keer toe) verwijderd heb. Een eigen topic lijkt me dan ook niet nodig, aangezien ik geen discussiewaarde zie verder.
Jammer dat je mijn post inhoudelijk niet hebt begrepen.

• Heisenbug
  • Laatst online: 28-01 21:32
Mag deze weer open? Is al 2 maanden dicht nu.

[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

• SteveWoz
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Yorinn schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:48:
[modbreak]Kan de discussie over PostNL misschien weer verder gaan in [China producten] Bezorging/afhalen door PostNL en niet hier? [/]
Pas ook dan even de richtlijnen van het topic aan:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Yorinn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:10:
[modbreak]Mag ik iedereen nog eens wijzen op de topicwaarschuwing? Ik zie de laatste paar dagen steeds meldingen dat een aanbieding is uitverkocht. Dit kan degene die het product wilt kopen ook zelf zien en is daarom ook geen nuttige aanvulling in het topic.[/]
Het nut van melden dat iets uitverkocht is is nou juist dat mensen allemaal zelf niet meer hoeven te constateren dat dat het geval is. Dat voorkomt dus dat mensen daar tijd aan verspillen. Ik vind het dus prima als mensen dat melden.

Hier verder over discusseren is off-topic dus dat moet men niet doen maar mensen kunnen evt. m.b.v. het duimpje aangeven of ze dit standpunt delen. Dit verwijderen en naar het discussietopic verwijzen is inefficiënt/ineffectief omdat de meeste mensen daar niet komen en dat dus nauwelijks feedback zal opleveren. Dat werkt dus niet echt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Toff schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:59:
Meld hier uw kortingscodes/coupons

Na weer een ellenlange voor mij niet interessante reeks van iBood-zonder-verzendkosten meldingen en bedankjes, vraag ik me af, of een apart iBood topic misschien een goed idee zou kunnen zijn?

Zo ja, dan mag Zalando van mij ook een eigen draadje krijgen. ;)
Voor de iBOOD codes heb ik nu een apart topic aangemaakt: [Kortingscode] iBOOD. Ik wil nog even wachten met Zalando, aangezien die minder vaak voorkomt de laatste tijd. Komt er daar ook weer een hele lading codes voorbij, zal er (misschien) een Zalando-topic komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

rikoos schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:59:
[...]

Goedkoopste in de link is 34,97, is met het aanpassen van de link (Referral) misschien iets fout gegaan?
Ik heb je post uit Centraal aanbiedingen topic. V2.0 even hierheen gehaald.

Bij het verwijderen van de referral is niets qua prijs gewijzigd. Ik ga er zelf van uit, omdat het om een Marketplace-artikel ging, dat die al is uitverkocht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01:18

Toff

FP ProMod
RVE_NL schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:11:
Ik kan een goede tip best waarderen en heb er geen moeite mee om op een referral link als beloning te klikken. Enkele Tweakers onderschreven mijn reactie/idee.

Wellicht is het idee om een referral link wel toe te staan onder voorwaarden:
Vermelding van de link zonder referral code
Daaronder (indien gewenst) een extra (referral) link + Opmerking: (Referral)
Wanneer er iemand geld verdient aan een link, moet een ander dat betalen: de klant. Voor mij dus liever geen referrals. Twee soorten links maakt het imho alleen maar onduidelijker. Het huidige beleid is heel duidelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 28-01 22:01

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Even op eigen titel (ben geen AK mod),

Niet iedereen is zo eerlijk. We zien wel geregeld mensen eigen linkjes dubbelposten en pluggen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Yemoke schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:28:
Ben best benieuwd wat nou het probleem is met dit topic wat gesloten is: [Actie] 10 euro tegoed bij Thuisbezorgd.nl via Paypal

Kan mij voorstellen dat het niet de bedoeling is dat iedereen gaat melden wat ze net besteld hebben, maar af en toe melden dat een actie nog werkt is toch niet zo'n probleem?

Zeker met deze actie, waar het niet constant duidelijk was of nou de "tickets" op zouden zijn of dat het een echte error betrof, lijkt het mij best vanzelfsprekend om dit te melden wanneer het ineens wel weer schijnt te werken?

Nouja no hard feelings, maar het liep toch niet zo uit de klauwen? Misschien zie ik iets over het hoofd en zijn er andere redenen te bedenken. :D :+
Ik heb een slotje op dat topic geplaatst, omdat het in een vicieuze cirkel bleef lopen. Ik plaatste een modbreak dat de statusupdates / bestelbevestigingen minder moesten, waar weer commentaar op kwam. Daarna werd er gewoon weer verder gepost of de modbreak niet bestaat.

Dit heb ik 2 keer geprobeerd, maar daarna gebeurde het weer. Hierop heb ik dus besloten om het hele topic te sluiten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 28-01 16:29
Señor Sjon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:20:
Niet lullig bedoelt, maar een forum ben je ook samen. Als ik door je historie heenga zie ik voornamelijk het gebruik van aanbiedingen en soms het schuren langs aktievoorwaarden. Wellicht dan iets minder lurken en wat meer aanbiedingen posten? Je hebt maar net 180 berichten in 14 jaar.

Voor de rest ben ik geen mod in dit deel, die reageren hier vanzelf. :)
Een forum ben je samen, net als dat de gezelligheid in een cafe gemaakt wordt door de bezoekers. Maar als het cafe de prijs van het bier verhoogt, de muziek te hard of te zacht zet, niet goed schoonmaakt en mensen aanspreekt op hun gespreksonderwerpen, dan gaan bezoekers in een ander cafe zitten.

Het merendeel van mijn posts op het forum zijn van afgelopen jaar, in het SF of AK forum en de moderatie heeft er bij mij voor gezorgd dat ik niet meer echt post, maar vooral soms nog even lurk en ik denk velen met mij.

Los daarvan is feedback volgens mij niet gebonden aan forumactiviteit. Ik geef feedback aan een organisatie dat volgens mij een florerend forum wil zien. Wellicht vergis ik mij daarin, maar dan is elke feedback toch juist handig om te krijgen?
Sterker nog, als ik een door mij gemodereerd subforum zou modereren en ik zie dat het onder mijn supervisie aan het doodbloeden is, dan zou ik juist pro-actief feedback verzamelen. Een goede mod past niet op de winkel, maar is een ondernemer.

Ik hoef dus ook geen 'je hebt gelijk' of een 'wat een onzin!', het is feedback. Dat kan gewoon eenrichtingsverkeer zijn he. Terugschakelen op mijn eigen postgedrag is niet echt onderdeel van een gedegen feedbackcyclus ;)

[Voor 26% gewijzigd door detulp050 op 25-06-2017 10:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

waah schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:46:
Als ik hier toch ben:
freestyler2 in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Het melden dat iets niet langer te koop is (aanbieding afgelopen) wordt volgens mij over het algemeen weggemod. Echter staat het niet in de topicwaarschuwing?

Misschien een idee? want als het daar niet benoemd is snap ik wel dat mensen het blijven melden als ze weinig in het aanbiedingentopic komen.
Done.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

ariekanari schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:53:
[...]

Zou er ook niet een afzonderlijk draadje voor FONQ-codes moeten komen? Deze komen wel heel vaak langs.
Zal er vanavond wel even naar kijken.

Done. FonQ codes mogen vanaf nu in [Kortingscode] FonQ

[Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 21-08-2017 16:05]

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik kreeg laatst een duimpje voor een post uit 20113. En nu? ;)

[Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 28-09-2017 12:19. Reden: was 2013, niet 2011]

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

@Perkouw @nlboy nice! d:)b

Edit: mod, ga je akkoord als ik een gelijkwaardig topic aanmaak voor cashbacktotaal?

[Voor 58% gewijzigd door Fietsbel op 28-09-2017 15:57]

39

• Shaggie_NB
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 05-01 19:27
tomdg schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

Oké duidelijk inderdaad, dan weten mensen in ieder geval waar ze heen moeten nu als ze in dit topic kijken!
Vind ik niet... Laptops zijn laptops en aanbiedingen zijn aanbiedingen. Zo dadelijk heb je nog een topic met Aanbiedingen Hp Laptops lichter dan een kilo of zoiets dergelijks. Het is juist zo fijn om 1 topic te hebben.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Leo1010 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:07:
Misschien anders een topic speciaal voor allerlei referral codes?
We hebben het Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid vandaag een update gegeven met een speciaal kopje voor referrals. Dit zijn de ongeschreven regels die we hadden, maar dan duidelijk verwoord.

Een algemeen referral-topic zal er dan ook niet komen. Voor deze Philips Hue referral-codes kan gewoon een nieuw topic aangemaakt worden, waarna @Perkouw of ik de bijbehorende topicwaarschuwing zal invoegen.

• Panzer Dean
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 12:22
Ook deze vraag gaat over het Philips Hue / Lightgaller referralcodetopic. Als jullie de laatste pagina lezen, dan blijkt dat er iemand is die deze pagina in de gaten houdt en de cadeautjes van de rechtmatige eigenaar ''afpakt'' door sneller de code in te voeren die niet van hem/haar is. Ik snap dat er een reden is waarom de codes (normaalgesproken) niet via een persoonlijk bericht verstuurd mogen worden, maar wellicht kan er voor een keer een uitzondering gemaakt worden?

Het probleem is dat de code voor de korting op de Hue set, en het aanvragen van het geschenk exact dezelfde zijn!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

We gaan hier even intern over overleggen.

@Panzer Dean Referrals mogen vanaf heden ook per DM worden aangeboden in het Lightgallery topic. Let er wel op dat dit een proef is en niet in andere topics geldt.

[Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 07-11-2017 11:41]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

jip_86 schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:12:
Zou de slowchat in datzelfde topic het hele weekend mogen?
Aangezien veel aanbiedingen het hele weekend door lopen is het mijns inziens wat krom om dat dan alleen de eerste en laatste dag toe te staan :)
Dat is iets om volgend jaar mee te nemen, nu helaas te laat voor.

We hebben er hier nu voor gekozen om het alleen op de dagen zelf te doen, rekening houdend met de vele aanbiedingen op die dag. We hebben er hierbij niet/weinig rekening mee gehouden dat de aanbiedingen het hele weekend doorliepen.

• Perkouw
  • Laatst online: 11:57

Perkouw

Moderator General Chat
Geckoo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:42:
Als mijn reactie op deze post was blijven staan, stonden er nu niet 2 reacties...
Dank voor je melding. Deze posts ook geknipt.
Zoals in de topicwaarschuwing is te lezen horen dat soort posts daar niet thuis.

• Toff

Toff

FP ProMod
martijnAMEX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:33:
Hierbij een verzoek voor een referral-topic.

Anderzorg zorgverzekering 2018.
40 euro cashback via Anderzorg voor degene wie de link gebruikt en voor mij na 4 mensen doorgelinkt te hebben 40 euro cashback.
Waar moet dit heen? Ben sowieso al geen fan van referrals, maar dat iemand verdient aan een hardware link, daar kan ik misschien nog vrede mee hebben. Verdienen aan een (verplichte) zorgpolis, dat is voor mij net een brug te ver. Uiteindelijk betalen de verzekerden (wij allemaal) ook die premie voor martijnAMEX and friends. Ik heb hier geen goed gevoel bij en ik zou het zeer waarderen, wanneer T.net hier de grens zou trekken.

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
treative schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:16:
[mbr]*knip* Vragen naar ervaringen met webshops is niet de bedoeling. Niet in dit topic, maar ook op de rest van Tweakers niet. Hier hebben we Shopreview.Tweakers.net voor.[/]
In dit geval is de vraag terecht, omdat de shop discutabel is.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

BramVanha schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:48:
Ik heb Perkouw even aangesproken in de vraag waar ik een aanvraag tot een referral topic,namelijk voor Bitconnect. Met de stijgende interesse van veel mensen in cryptocurrencie kan dit goed zijn voor sommigen.

Kort samengevat; Bitconnect is een platform die jouw bitcoins leent, en met dat vermogen een trading bot inzet op de trading markt. Jij krijgt elke dag een procent terug van je uitgeleende bedrag (soms 0.8, soms 1.5, ..) en dit procent hangt af van de prijsverandering van die afgelopen dag.

Als iemand met jouw referral geld uitleent aan Bitconnect, dan krijg jij daar 7% van, stuurt deze persoon ook zijn link door en iemand gaat daar op in, dan krijg jij daar ook 3%, nog een persoon verder krijg je 1% en zo gaat het verder.
We hebben hier nog niets ivm crypto dus kan wel mooi zijn.
Dit gaat hem niet worden. Ik zie op dit moment geen voordeel voor degene die de referral gebruikt en lees op meerdere sites/pagina's/topics dat het een piramidespel is. Daar willen wij, als Tweakers zijnde, niet aan meewerken.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

michael3 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 15:26:
Typ fout, staat in de topic waarschuwing.

Aanbeidingen en kortingscodes voor Dell mogen in

[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 9
Heb hem aangepast, dit mag voortaan ook via een Topic Report, door op het handje bovenin het betreffende topic te klikken.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Is het niet veel voordeliger om via een prijsvergelijker te werken? Via Nuon.nl zelf krijg je flutkortingen en vaak hogere tarieven. Dan is de referral leuk, maar het kost de 'vriend' dus gewoon geld.

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Misschien wat bescheidenere moderatie in het [Ervaringen] Online shoppen in China topic. Ik snap dat het zonder enige onderbouwing een vraag van ik zoek dit/dat neer plempen nog steeds niet de bedoeling is, maar met goede onderbouwing vragen waar een chinees alternatief te vinden voor een "Nederlands" product moet toch kunnen?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• SLC
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2018

SLC

Sweet Lake City

-World- schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:23:
waar kan ik wel om (aankoop)advies vragen mbt China en opladers

(sorry best dom, maar ik kan het zo snel niet vinden)
Wanneer je binnen het forum zoekt op aankoopadvies tref je totaal 330 pagina's aan met resultaten:
https://gathering.tweaker...ind?keyword=aankoopadvies
Het is blijkbaar de bedoeling dat je op de "juiste locatie" je vraag post.
Wat dan die juiste locatie is word mij helaas niet helemaal helder.....
Zo geeft aankoopadvies+oplader geen gewenste resultaten:
https://gathering.tweaker...ord=aankoopadvies+oplader
Aankoopadvies + China geeft wisselende resultaten maar ook niet wat je zoekt:
https://gathering.tweaker...yword=aankoopadvies+china

Verder vond ik deze veelzeggende reacties uit 2016:

Je mag dus (soms) wel vragen om advies maar alleen onder omstandigheden die mij niet helemaal duidelijk zijn. Wellicht zou je het kunnen vragen aan 1 vd moderators ? Het is iig niet 100% illegaal......

What do Sheldon Cooper and a black hole have in common? They both suck ! Stephen Hawking TBBT

• Medione1210
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-01 17:53

Dit is een veelgebruikte link om te zien welke opladers in ieder geval goed zijn http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

(Ik ben zo vrij geweest je vraag naar het juiste topic te verplaatsen.)

Aankoopadvies is buiten de daarvoor bestemde fora niet de bedoeling. Dit staat ook duidelijk vermeld in de topicwaarschuwing van [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3. Dit hebben we ingevoerd, mede omdat we op Tweakers eigen inzet verwachten.

Een aankoopadviestopic speciaal voor China-shopping zie ik op dit moment niet zitten, omdat het, waarschijnlijk, een opsomtopic gaat worden waar weinig zelf gezocht wordt. Daar zit niemand op te wachten.

Hopelijk is je vraag hierbij beantwoord.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

jonashendrickx schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:37:
Ik zou graag een referral topic aanmaken voor Mintos. De investeerders krijgen 1% bij elke investering. Ik zou dan 1% krijgen over gemiddelde balans van 90 dagen.

Als er resultaat is neem ik met plezier een subscriptie op Tweakers om de 'winst' te delen.
Topic wordt niet heropend. Het klinkt voor ons, als mods zijnde, teveel op een piramidespel, welke we niet willen zien op Tweakers. Het is allemaal net te vaag.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 28-01 23:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Yorinn @Perkouw Youfone heeft een Vriendendienst en zoals @Evanescent opmerkte is daar nog geen topic voor. Is het een idee om die eentje aan te maken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik spreek wellicht voor mijn beurt (ben geen AK-mod), maar dan is BestSecret gewoon een referral en dus niet toegestaan. Je krijgt namelijk dezelfde dynamiek als bij referraltopics om maar die 10% korting bijeen te spammen. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Perkouw
  • Laatst online: 11:57

Perkouw

Moderator General Chat
Eigenlijk is het heel 'simpel'. Referall? Dan doen we het niet, punt. Dus ook andere smaakjes, maar nog wel met referall als onderdeel doen we niet. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Silasje schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:49:
[...]

Pas dit ook even aan bij de reageerknop, nu staat iBood, zalando, fonq, cooblue en bol er, Thuisbezorgd lijkt mij hier ook een juiste toevoeging
Als ik elke site apart in de TW toevoeg, dan wordt het een hele lange lijst, met ongeveer 50% van alle topics in A&K. Als het veelvuldig fout gaat, voeg ik hem alsnog toe.

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:17
SLC schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:47:
Per Woensdag 15-8 @ Action Universele Laptop lader voor 11,96 Max. 65 Watt.

[afbeelding]

Niet duur, kwaliteit onbekend. Vermogen @ 65 Watt is redelijk

Nu alleen nog een linkje naar de reclame folder mogelijk, later pas bij Action zelf.
https://www.allefolders.nl/action-aanbiedingen
Een aanbieding is toch iets wat normaal duurder is. Je post hier steeds gewoon wat meuk die de action in zijn assortiment opneemt omdat iemand een partij op de markt heeft gedumpt. Het is rommel, de winkel is rommel en er is geen originele prijs bij. Ik vind dit topic beter zonder.

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-01 08:40
Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:04:
[modbreak]Het lijstje in de TS komt, helaas, dit jaar niet terug. Dit omdat één van de topicstarters vorig jaar aan het kl*ten was. We willen nu kijken hoe het topic in deze opzet loopt en wat er eventueel volgend jaar aan verbetert kan worden.

Verdere discussie hierover is hier ook offtopic en mag gevoerd worden in Feedback A&K forum.[/]
Als vorig jaar 1 van de topic starters/verkl$%rs geen modje was, is er toch geen probleem als de modjes dit jaar een lijst bijhouden? Ik zie het probleem niet zo.

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 27-01 23:40
Het is toch ook een beetje raar? Je 'kaapt' een topic waar veel Tweakers van gebruikmaken, maar wil vervolgens niet met de oude format verder werken.

Wat is de rede/motivatie dat alleen mods dit topic mogen beheren?

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:01
Erg vreemde beslissing dit. Ik heb vorige jaar met Slabeltje en Masauri de OP bijgehouden en we hebben daar enorm veel tijd inzitten. Ik heb vanuit het mod team toen ook de melding gehad dat een van de vier auteurs referral links had gepost en dat dat niet de bedoeling was, maar namen zijn nooit genoemd, nog is iemand uit de OP verwijderd als auteur. Schijnbaar was het dus een eenmalig iets. Om die ene fout nu te nemen als basis voor deze beslissing ervaar ik niet als vertrouwen richting de overige drie welke hun uiterste best hebben gedaan om dagenlang alle tweakers op de hoogte te houden. De huidige opzet is onhandig en contraproductief. Als je geluk hebt vind je een goede deal, maar grote kans dat het niks oplevert zo.

Jammer, ik ervaar dit na afgelopen twee jaar toch wel als klap in mijn gezicht voor het geleverde werk. Een vooraankondiging richting de auteurs van vorig jaar was op zijn minst wel zo netjes.

[Voor 0% gewijzigd door Zingo op 15-11-2018 14:30. Reden: Spelfaut welke ik wel zag]

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:01
Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:13:
[...]

Het bijhouden van een lijst kan, maar dan hebben wij mods minder tijd voor het modereren van posts zelf. Dat staat bij mij net iets hoger op mijn prio-lijstje op zo'n dag.
"Minder tijd" is een understatement kan ik je zeggen, er gaat zomaar een paar uur per dag per persoon inzitten om die lijst bij te houden. Vooral het handmatig nalopen van alle links en in het format gieten kosten wel wat werk. :P

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Het lijstje is/komt er. Te vinden Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018". We zullen proberen het lijstje zo goed mogelijk bij te houden, maar kan altijd iets achter lopen, gezien het niet onze top prioriteit heeft., tevens is het lijstje niet in alfabetische volgorde.

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 15-11-2018 15:01]

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-01 08:40
Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:50:
[modbreak]Het lijstje is/komt er. Te vinden Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018". We zullen proberen het lijstje zo goed mogelijk bij te houden, maar kan altijd iets achter lopen, gezien het niet onze top prioriteit heeft., tevens is het lijstje niet in alfabetische volgorde.[/]
Thx!!! :9~ _/-\o_

• noslen
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 00:22
Goede beslissing. Ik wil iedereen bedanken die er de vorige keer er veel tijd in heeft gestoken. Als gebruiker erg prettig :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Unidentified schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:51:
Aangezien er geen feedback meer in het Black Friday / Cyber Monday 2018 topic geplaatst mag worden maar hier.

Het merendeel van de volgers van dat topic wenst de kortingen in de TS echter willen jullie daar niet in tegemoet komen omdat, naar eigen zeggen de TS vorig jaar dit heeft verpest.

Wat mij betreft een non argument aangezien jullie mods dit keer de beheerders zijn.

Dit komt gewoon laks en lui over. Laat dan het topic over aan mensen die wel bereid zijn om er de tijd en moeite in te steken.
Ik denk dat je wat gemist hebt, gezien de aanbiedingen in Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018" gepost worden. ;) (De 2e post in het topic.)

Orion84 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:49:
[...]
Een simpel "let op, op de foto's lijken de letters doorzichtig, in werkelijkheid zijn ze wit" was denk ik anders beoordeeld. @Yorinn?
Waarschijnlijk wel, ja. Ik kreeg hier een TR over binnen, dat het teveel op een productreview leek. Had je alleen die mededeling gedaan, had ik het wel laten staan.

[Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 16-11-2018 11:54]

• michielh3
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 26-01 12:57
Yorinn schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:52:
[...]
Ik denk dat je wat gemist hebt, gezien de aanbiedingen in Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018" gepost worden. ;) (De 2e post in het topic.)

Ik denk dat Unidentified hieraan refereerde, waarin weldegelijk staat aangegeven dat er dit jaar geen lijst wordt bijgehouden:
Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:04:
[modbreak]Het lijstje in de TS komt, helaas, dit jaar niet terug. Dit omdat één van de topicstarters vorig jaar aan het kl*ten was. We willen nu kijken hoe het topic in deze opzet loopt en wat er eventueel volgend jaar aan verbetert kan worden.

Verdere discussie hierover is hier ook offtopic en mag gevoerd worden in Feedback A&K forum.[/]
Overigens wil ik hier graag nog aan toevoegen dat een lijst altijd handig is en waar die dan staat geen enkele verschil maakt :)

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12:17
j0ck0z schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:25:
[mbr]*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.[/]
Niet de bedoeling? Das toch een beetje raar? Dit is toch een mooie plek om zoiets te vragen voor als je t zelf niet kan vinden en iemand heeft toevallig iets gezien of gehoord :?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

poor Leno schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:15:
[...]

Niet de bedoeling? Das toch een beetje raar? Dit is toch een mooie plek om zoiets te vragen voor als je t zelf niet kan vinden en iemand heeft toevallig iets gezien of gehoord :?
Nee. Op Tweakers verwachten we eigen inzet, ook in A&K. Zoals te lezen is in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid, de topicstart van het Black Friday topic én in de topicwaarschuwing van het topic, is het niet de bedoeling om te vragen naar aanbiedingen en kortingscodes. Heeft iemand een (goede) aanbieding gevonden, zal deze vanzelf worden geplaatst in het topic.

• Worsteneter
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:38
Ik weet niet wie hier de moderator is maar ik zie mijn berichten (ondanks vele plusjes van mede-tweakers) steeds verdwijnen, terwijl ik onder de veronderstelling ben dat slowchat met mate is toegestaan - ergo dat je soms ook je vragen bij iets kan stellen zónder een link voor een aanbieding te plaatsen.

Als het modereren niet gehouden is aan de zelf geschetste kaders, dat wordt het wel heel subjectief/gecensureerd. Voor mij in ieder geval reden om dit tabblad te sluiten.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:57:
@Yorinn Er wordt in dat topic inderdaad veel te veel gemod, laat het gewoon een gezellige slowchat zijn waar aanbiedingen op 1 staan, maar er ook wat gechat kan worden. Als het alleen een opsommingstopic voor aanbiedingen wordt, wordt het al snel een erg saai topic.
De meeste reacties die ik nu wegmod zijn vragen waar een aanbieding te koop is, vragen die de webshop sneller/makkelijker kan beantwoorden, meldingen met wat er besteld is, reacties op eerder verwijderde discussies of compleet kansloze reacties.

Ik zie niet in wat daar minder in geknipt kan worden.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:08:
[...]

Was die laatste post nu echt zo offtopic, of ging die 100% over black friday en cyber monday?
Die was offtopic, ja. Een vraag of iets nog goedkoper wordt is geen nuttige toevoeging en alleen maar 'glazen bol'-werk.

• Ernemmer
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Yorinn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:09:
[...]

Die was offtopic, ja. Een vraag of iets nog goedkoper wordt is geen nuttige toevoeging en alleen maar 'glazen bol'-werk.
Of misschien hebben er tweakers ervaring mee dat iets op maandag vaak goedkoper is dan op vrijdag. Of moet hij daar dan een apart topic voor aanmaken?

• Worsteneter
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:38
Yorinn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:02:
[...]

De meeste reacties die ik nu wegmod zijn vragen waar een aanbieding te koop is, vragen die de webshop sneller/makkelijker kan beantwoorden, meldingen met wat er besteld is, reacties op eerder verwijderde discussies of compleet kansloze reacties.

Ik zie niet in wat daar minder in geknipt kan worden.
Is jammer dat je dat niet ziet, maar er wordt gewoon subjectief bepaald wat je wel of niet passend vindt. Er is van te voren een kader geschetst, zie ook de topic warning hieronder. Past het binnen die kaders, laat het dan staan.. ok al vind je het zelf niet nodig.

Een voorbeeld: moraalridder-berichten? Dat mag jij zelf vinden en ook niet passend achten, maar het past binnen de kaders en het is wel iets wat ik mij serieus afvraag én wat ontopic is aangezien er aardig wat teruggestuurd wordt voor een paar euro. Ik wil helemaal niet de moraalridder uithangen, maar als jij dat geen leuke berichten vindt en daarom maar naar de trashcan verplaatst lijkt mij illustratief voor een te agressief modbeleid.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yorinn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 00:00:
[modbreak]Black Friday en Cyber Monday zijn weer ten einde en daarmee is ook een eind gekomen aan dit topic voor dit jaar.

Bedankt iedereen voor het posten van de aanbiedingen en hopelijk heeft iedereen een aantal leuke deals gescoord.

Aanbiedingen mogen de rest van het jaar in de juiste topics in Aanbiedingen en Kortingscodes gemeld worden.

Tot volgend jaar!
[/modbreak]
Bedankt voor het modereren van het BlackFriday/Cybermonday topic, waren heftige uurtjes voor jullie :D

39

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Achzo oké, geen probleem. Ik had daar een crosspost gemaakt, wist niet precies hoe die split was. Het zou wellicht handiger zijn om een notificatie te krijgen als iets verwijderd/verplaatst wordt, maar dat is meer iets voor de devs I guess :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• WinSCaP
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 25-01 20:11
Yorinn schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:13:
[...]

Hoever wil je het topic dan oprekken buiten Hue-lampen? Alleen compatible lampen en schakelaars, of bijv. ook stembediening (als in Alexa en Google Home) en Razer producten, gezien die ook allemaal onder de "Friends of Hue"-lijn/familie vallen (https://www2.meethue.com/nl-nl/friends-of-hue).
De Google mini speaker komt nu ook al regelmatig voorbij. En de Niko schakelaars (Friends of Hue) ook. Maar ik zou zeggen voor Alexa en Home als het een bundel is. Verder alle producten die ik op de Hue bridge toe kan voegen (en dus automatisch dan ook de TRÅDFRI oid).

• VHware
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:12
Het lijkt mij juist praktisch om Hue-compatible producten in 1 topic te hebben. Ik bedoel hiermee de Zigbee-producten compatible met de Hue-bridge. Zaken als de Google home alleen als bundel-onderdeel van een aanbieding.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Even een kleine update:

Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic blijft zoals het is. Alleen bedoeld voor producten uitgebracht onder de naam 'Philips Hue'. Daarnaast komt er een nieuw topic voor al het andere 'Zigbee randapparatuur' spul. Zo blijft het overzicht toch nog bewaard, door het niet door elkaar te laten lopen én kunnen de aanbiedingen toch apart gepost worden. ;)

Verwachting is dat het nieuwe topic vanavond en anders morgen live gaat.

• Peatsmoke
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Yorinn schreef op zondag 13 januari 2019 @ 23:02:
[modbreak]Gezien hier regelmatig Philips Hue compatible (Zigbee protocol) aanbiedingen gedeeld werden, hebben we besloten hier een eigen topic voor aan te maken. Aanbiedingen die niet van Philips Hue zijn, mogen vanaf nu gedeeld worden via Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic.[/modbreak]
Begrijpelijk, maar echt overzichtelijker vind ik het daardoor niet worden en ik moet nog zien of het een succes wordt. Aan mij zal het iig niet liggen... :9

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Toff

Toff

FP ProMod
@Yorinn Die aanbieding stond niet in de PW en was, toen ik bestelde, nog maar enkele minuten geldig. Ik kwam er heel toevallig achter, op zoek naar een ander soortgelijk produkt.

"Amazon Keepa" geeft op mijn nogal strak afgestelde browser een foutmelding. In de regel betekent dit, dat de betreffende site nogal veel info probeert te verzamelen, waar ik niet zo'n voorstander van ben. Mag eenieder voor zichzelf uitmaken natuurlijk, maar mijn privacy mag wat kosten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 28-01 23:01

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Yorinn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:37:
[mbr] Ik heb een aantal reacties verwijderd. Melden dat je bestelling is geannuleerd is geen nuttige toevoeging. [/]
Lijkt me wel nuttig.
Heeft niet zoveel zin om nog te bestellen dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

ApC_IcE schreef op zondag 26 mei 2019 @ 02:40:
[...]

Lijkt me wel nuttig.
Heeft niet zoveel zin om nog te bestellen dan.
Zoals ook in de topicwaarschuwing van Centraal aanbiedingen topic v2.0 staat, zijn dit soort meldingen niet de bedoeling. Vooral gezien de vele "ik ook"-reacties die er op volgen.
Dit topic is NIET voor:
* Vragen of opmerkingen of meningen over aanbiedingen
* Meldingen dat een aanbieding uitverkocht is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* Bedankjes, wat je gekocht hebt of ander gebabbel
Tevens heeft het sowieso geen zin om te bestellen als de prijs al bijna met 100 dollar is gestegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

alesandro_46 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:05:
Is het een idee om onderaan het Centraal aanbiedingen topic v2.0 een referentie te maken naar het Amazon Prime Day 2019 (15-16 Juli) topic? Of is dat voor de nog 1.5 resterende dag niet nodig?
done.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:13
Yorinn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:17:
[...]

Oh sorry. Daar ging ik wel van uit. Dan is de aanbiedingspagina bij Gamma zeker ook fout?

[Afbeelding]
Klik voor groter.

Om het duidelijker te maken; De producten die op https://www2.meethue.com/...2.subcategory.p-grid-icon vermeld staan én dus onder de naam Philips Hue vallen, horen in het Philips Hue-topic. Dit product dus niet. ;)
Alles van Philips Hue is Zigbee. Dit product is een Philips Hue product. Als je het zo stelt zou je het hele Philips Hue topic kunnen opdoeken en alles onder Zigbee kunnen plaatsten. Kijk naar de naam van het product, daar staat Philips Hue notabene in: ' Niko Dimschakelaar Philips Hue Wit'
En naar de omschrijving:
' Het huis van de toekomst? Met de Niko Dimschakelaar, die onderdeel is van de Philips Hue verlichting, zet je de eerste stapjes in die richting. Philips Hue is een innovatie vanuit Philips gericht op de verlichting in jouw huis en onlosmakend verbonden is met dit product.'

Het is in samenwerking met Signify ontwikkeld en volledig geïntegreerd in Hue.
Dat is wat anders dan de Osram plugs of andere Zigbee schakelaars zoals: https://www.busch-jaeger....iening/zigbee-light-link/
Deze werken ook met Hue dmv Zigbee maar niet volledig geïntegreerd.
Pagina: 1 2

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee