Aan de ene kant heb je daar wel een punt, maar denk persoonlijk dat het voor die twee topics ( of misschien het console budgetgaming er ook nog bij) wel zal meevallen, daar komt nooit een modje kijken. (en dat is dus positief gaan we van uitOrion84 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:53:
Aliassen naar topics in de techfora moeten we even naar kijken. Die fora volgen soms een wat strikter beleid en dan is het niet handig als mensen er vanuit AK naar doorklikken en denken volgens het losse AK beleid te kunnen posten
Dat is wat mij betreft dus een keuze die de mods van de betreffende fora moeten maken, een alias / move is wat ons betreft altijd een optie, maar wellicht voor hen niet

Vond ze altijd al raar geplaatst eigenlijk, beiden altijd over aanbiedingen en dan niet eens in het SF toentertijd. Heb daar ook nooit het gevoel dat er off-topic of ander mod-waardig wordt gereageerd, vooral in het budgettopic is dat nooit het geval.
Hoop dat er dus dat jullie (van AK) toch even kijken wat er mogelijk is met het HSA modjes betreffende die topics

Over de layout, het is even wennen maar het kan best werken hier. Wel denk ik dat de echte kleine aanbiedingen die vaak voorbijkwamen in het generieke topic minder zullen worden, gezien men liever gewoon even een berichtje achterlaat dan een nieuw topic opent.. en inderdaad het bookmarken mis ik ook

Edit voor Perkouw: zelf voor mobile en tablet en dergelijke altijd makkelijk geweest, je bent ingelogd op tweakers en ziet zo of er iets nieuws was in al je gebookmarkte topics (inclusief kortingen topic), nu moet dat weer appart in de browser inderdaad, ook niet erg maar wel ietsjes omslachtig

[Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 02-04-2013 17:19]