• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Het lijstje is/komt er. Te vinden Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018". We zullen proberen het lijstje zo goed mogelijk bij te houden, maar kan altijd iets achter lopen, gezien het niet onze top prioriteit heeft., tevens is het lijstje niet in alfabetische volgorde.

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 15-11-2018 15:01]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:36
Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:50:
[modbreak]Het lijstje is/komt er. Te vinden Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018". We zullen proberen het lijstje zo goed mogelijk bij te houden, maar kan altijd iets achter lopen, gezien het niet onze top prioriteit heeft., tevens is het lijstje niet in alfabetische volgorde.[/]
Thx!!! :9~ _/-\o_

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:51
Goede beslissing. Ik wil iedereen bedanken die er de vorige keer er veel tijd in heeft gestoken. Als gebruiker erg prettig :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

MrB77 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:08:
Kruidvat: Gaming Toetsenbord met Verlichting (link) voor €11,99, op dit moment zelf met 15% extra korting voor €10,19 (Je kan er voor kiezen om hem te laten bezorgen in een filiaal wat weer €4 bezorgkosten bespaard.)
[Afbeelding]
Even wat aanvullende informatie.

Uit de foto's op de site meende ik op te mogen maken dat de letters doorschijnend waren omdat ze op de foto's steeds dezelfde kleur hebben als de verlichting. Dat leek me handig om in het donker de letters goed te kunnen zien. Dat zijn ze dus niet. Het is gewoon witte opdruk. Het licht maakt juist dat je de letters slechter ziet omdat je pupillen zich door het tegenlicht vernauwen. Dat maakt de verlichting voor mij een zinloze feature. Eerder hinderlijk dan nuttig. Hij gaat dus terug.

Als dat voor anderen ook een factor is dan ben je hierbij dus gewaarschuwd en weet je wat je kunt verwachten.

CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:32:
[mbr]*knip* Dit is niet de plek voor productreviews, hoe goed deze ook bedoeld zijn.[/]

Dit topic is ALLEEN voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de (rechtstreekse) website/URL zonder referral
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* LET OP: na uiterlijk de 5e post over een aanbieding MOET er een nieuw topic geopend worden.
Het was geen productreview maar aanvullende productinformatie die in de oorspronkelijke melding onvoldoende gespecificeerd (specifiek) was.

Valt dus volledig binnen jullie eigen regeltjes. Gelieve het dus te herstellen. Dan kan deze weer weg.

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:58:
[mbr] *knip* Feedback op moderaties mag, nog steeds, gewoon per DM naar de betreffende mod toe. Hier is het gewoonweg offtopic. [/]
Serieus? Dit is het beste dat men kan doen? Vooral niet inhoudelijk reageren maar dat uit alle macht proberen te vermijden? Ik neem de moeite en tijd, op geen enkele manier in mijn eigen belang maar puur als dienstverlening aan medetweakers, om mensen wat zeer relevante extra productinformatie te geven en dit is hoe men daar op Tweakers op reageert?

Het zou moeten zijn: "Wie goed doet goed ontmoet" maar bij Tweakers lijkt men op deze manier meer te neigen naar: "Geen goede daad gaat onbestraft".

Treurig. ;(

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:02

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Uit de foto's op de site meende ik op te mogen maken dat de letters doorschijnend waren omdat ze op de foto's steeds dezelfde kleur hebben als de verlichting. Dat leek me handig om in het donker de letters goed te kunnen zien. Dat zijn ze dus niet. Het is gewoon witte opdruk. Het licht maakt juist dat je de letters slechter ziet omdat je pupillen zich door het tegenlicht vernauwen. Dat maakt de verlichting voor mij een zinloze feature. Eerder hinderlijk dan nuttig. Hij gaat dus terug.
Al die dikgedrukte stukken zijn allemaal jouw persoonlijke verwachting / ervaring met het product. Heeft niks met de specs te maken. Nog los van dat het "geef zoveel mogelijk specifieke informatie" vooral ook slaat op informatie over de aanbieding; niet zozeer op het uitgebreid bespreken van het product zelf.

Ik kan me dus wel wat voorstellen bij de ingreep dat dit meer weg heeft van een review die daar inderdaad niet thuishoort (ook omdat dergelijke persoonlijke meningen over een product al snel weer reacties uitlokken van anderen).

Een simpel "let op, op de foto's lijken de letters doorzichtig, in werkelijkheid zijn ze wit" was denk ik anders beoordeeld. @Yorinn?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Aangezien er geen feedback meer in het Black Friday / Cyber Monday 2018 topic geplaatst mag worden maar hier.

Het merendeel van de volgers van dat topic wenst de kortingen in de TS echter willen jullie daar niet in tegemoet komen omdat, naar eigen zeggen de TS vorig jaar dit heeft verpest.

Wat mij betreft een non argument aangezien jullie mods dit keer de beheerders zijn.

Dit komt gewoon laks en lui over. Laat dan het topic over aan mensen die wel bereid zijn om er de tijd en moeite in te steken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Unidentified schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:51:
Aangezien er geen feedback meer in het Black Friday / Cyber Monday 2018 topic geplaatst mag worden maar hier.

Het merendeel van de volgers van dat topic wenst de kortingen in de TS echter willen jullie daar niet in tegemoet komen omdat, naar eigen zeggen de TS vorig jaar dit heeft verpest.

Wat mij betreft een non argument aangezien jullie mods dit keer de beheerders zijn.

Dit komt gewoon laks en lui over. Laat dan het topic over aan mensen die wel bereid zijn om er de tijd en moeite in te steken.
Ik denk dat je wat gemist hebt, gezien de aanbiedingen in Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018" gepost worden. ;) (De 2e post in het topic.)

Orion84 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:49:
[...]
Een simpel "let op, op de foto's lijken de letters doorzichtig, in werkelijkheid zijn ze wit" was denk ik anders beoordeeld. @Yorinn?
Waarschijnlijk wel, ja. Ik kreeg hier een TR over binnen, dat het teveel op een productreview leek. Had je alleen die mededeling gedaan, had ik het wel laten staan.

[Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 16-11-2018 11:54]

• michielh3
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:19
Yorinn schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:52:
[...]
Ik denk dat je wat gemist hebt, gezien de aanbiedingen in Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2018" gepost worden. ;) (De 2e post in het topic.)

Ik denk dat Unidentified hieraan refereerde, waarin weldegelijk staat aangegeven dat er dit jaar geen lijst wordt bijgehouden:
Yorinn schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:04:
[modbreak]Het lijstje in de TS komt, helaas, dit jaar niet terug. Dit omdat één van de topicstarters vorig jaar aan het kl*ten was. We willen nu kijken hoe het topic in deze opzet loopt en wat er eventueel volgend jaar aan verbetert kan worden.

Verdere discussie hierover is hier ook offtopic en mag gevoerd worden in Feedback A&K forum.[/]
Overigens wil ik hier graag nog aan toevoegen dat een lijst altijd handig is en waar die dan staat geen enkele verschil maakt :)

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
j0ck0z schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:25:
[mbr]*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.[/]
Niet de bedoeling? Das toch een beetje raar? Dit is toch een mooie plek om zoiets te vragen voor als je t zelf niet kan vinden en iemand heeft toevallig iets gezien of gehoord :?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

poor Leno schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:15:
[...]

Niet de bedoeling? Das toch een beetje raar? Dit is toch een mooie plek om zoiets te vragen voor als je t zelf niet kan vinden en iemand heeft toevallig iets gezien of gehoord :?
Nee. Op Tweakers verwachten we eigen inzet, ook in A&K. Zoals te lezen is in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid, de topicstart van het Black Friday topic én in de topicwaarschuwing van het topic, is het niet de bedoeling om te vragen naar aanbiedingen en kortingscodes. Heeft iemand een (goede) aanbieding gevonden, zal deze vanzelf worden geplaatst in het topic.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Yorinn schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:19:
[...]

Nee. Op Tweakers verwachten we eigen inzet, ook in A&K. Zoals te lezen is in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid, de topicstart van het Black Friday topic én in de topicwaarschuwing van het topic, is het niet de bedoeling om te vragen naar aanbiedingen en kortingscodes. Heeft iemand een (goede) aanbieding gevonden, zal deze vanzelf worden geplaatst in het topic.
Ik snap je uitleg, maar toch is het een beetje raar. Heeft niet zozeer met eigen inzet te maken, maar ook met mogelijkheid.

Bij mij is een fietsenwinkeltje in de buurt die vrijdag 30% korting op alle zwarte electrische fietsen geeft. Is geen keten, heeft geen website.

De enige reden dat ik er nu op kom was omdat ik gisteren toevallig die kerel sprak. Niet aan gedacht dit te posten.
Maar als iemand vraagt "goh weet iemand een goeie korting voor e-bikes?" dan had ik daar wel op kunnen antwoorden. En die persoon had het anders nooit geweten.

(En waarom zit ik plots in A&K topic? Ik postte in het black friday topic :? )

GoT is juist ook bedoeld om mensen te helpen, en niet een plek voor alleen maar mensen die alles al weten en kunnen, maar goed.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

poor Leno schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:25:
[...]

(En waarom zit ik plots in A&K topic? Ik postte in het black friday topic :? )
Omdat het feedback is en niets met enig aanbieding te maken heeft. ;)

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waterkoker schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:34:
[mbr]*knip* Dit topic is niet bedoeld voor dit soort simpele vragen. Wat meer eigen inzet is wel gewenst.[/]
Simpele vraag? Hoe kom ik dan te weten of die toentertijd alleen in de winkel was of ook online toentertijd? Mag toch wel inhaken op iemand zijn advies lijkt mij

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Waterkoker schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:37:
[...]

Simpele vraag? Hoe kom ik dan te weten of die toentertijd alleen in de winkel was of ook online toentertijd? Mag toch wel inhaken op iemand zijn advies lijkt mij
Je vraagt alleen of de aanbieding alleen online geldig is of ook in de winkels. Als je één klik verder kijkt bij Dreamland heb je je antwoord al en zie je staan dat niet alle deals in de winkel verkrijgbaar zijn. Met verderop nog de verwijzing dat de deals online én in de winkel geldig zijn.

Dit had je zelf ook makkelijk kunnen vinden als je net iets verder keek.

Ps. Ik heb je post naar het Feedback-topic verplaatst, gezien het daar beter past.

[Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 22:43]

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yorinn schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:41:
[...]

Je vraagt alleen of de aanbieding alleen online geldig is of ook in de winkels. Als je één klik verder kijkt bij Dreamland heb je je antwoord al en zie je staan dat niet alle deals in de winkel verkrijgbaar zijn. Met verderop nog de verwijzing dat de deals online én in de winkel geldig zijn.

Dit had je zelf ook makkelijk kunnen vinden als je net iets verder keek.

Ps. Ik heb je post naar het Feedback-topic verplaatst, gezien het daar beter past.
Soms ziet men wel eens iets over het hoofd. Als je zelf al wist waar het te vinden was had dat een prima suggestie geweest ipv de post te verwijderen met wat aannames als feedback. Uiteindelijk is dit meer werk.

Verder is de aanname dat ik niet verder kijk en/of geen inzet toon erg makkelijk gemaakt. Loop hier al x jaar op tweakers en weet hoe het werkt en voor ik een vraag stel Google ik er redelijk op los of maak gebruik van de search binnen tweakers. Dit keer voor mijzelf helaas het antwoord niet kunnen vinden en waagde een post eraan, misschien net overheen gekeken, dus ben blij dat jij wel er met je neus bovenop zit

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kunnen jullie posts in het Black Friday topic niet gewoon compleet wissen als ze je niet aan staan?
Dat je zo streng moet moderen moet je zelf weten (hoewel ik het erg irritant vind) maar al die blauwe teksten en waarschuwingen maken het topic er niet leuker op... en zeker niet overzichtelijker.

[Voor 4% gewijzigd door iAR op 23-11-2018 10:25]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

iAmRenzo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:25:
Kunnen jullie posts in het Black Friday topic niet gewoon compleet wissen als ze je niet aan staan?
Dat je zo streng moet moderen moet je zelf weten (hoewel ik het erg irritant vind) maar al die blauwe teksten en waarschuwingen maken het topic er niet leuker op... en zeker niet overzichtelijker.
Het verwijderen van posts gaat wel vrij makkelijk, alleen krijgt de poster geen melding dat zijn post weg is (voor zover ik weet). Om dan iedere poster een aparte DM of PM te sturen duurt te lang en is net iets te overkill voor sommige 'lichte' vergrijpen.

• iAR
  • Niet online
Yorinn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:28:
Het verwijderen van posts gaat wel vrij makkelijk, alleen krijgt de poster geen melding dat zijn post weg is (voor zover ik weet). Om dan iedere poster een aparte DM of PM te sturen duurt te lang en is net iets te overkill voor sommige 'lichte' vergrijpen.
Als je een afweging moet maken tussen dat of een leesbaar en aantrekkelijk topic dan zou ik toch voor het laatste gaan. De waarschuwing aan de onderkant is al zo pontificaal. De toevoeging dat post die niet aan die regels voldoen direct worden gewist zonder bericht lijkt me prima, niet?
Voor mij in ieder geval beter dan die blauwe moderator posts die het topic vervuilen.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:36
iAmRenzo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:30:
De waarschuwing aan de onderkant is al zo pontificaal. De toevoeging dat post die niet aan die regels voldoen direct worden gewist zonder bericht lijkt me prima, niet?
Ik vind van niet, nee. Als iedereen de rode tekst aan de onderkant zou lezen of, nog beter, zich daar ook aan hield, dan zouden de blauwe modbreaks immers niet nodig zijn.

• iAR
  • Niet online
grun93 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:42:
Ik vind van niet, nee. Als iedereen de rode tekst aan de onderkant zou lezen of, nog beter, zich daar ook aan hield, dan zouden de blauwe modbreaks immers niet nodig zijn.
Ja, hier kan ik niet tegen op. Als je gebruikers die zich wel aan de regels willen houden gaat opzadelen met de nadelen van gebruikers die dat niet doen, dan weet ik ook niet meer.

• grun93
  • Laatst online: 22:36
iAmRenzo schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:49:
Ja, hier kan ik niet tegen op. Als je gebruikers die zich wel aan de regels willen houden gaat opzadelen met de nadelen van gebruikers die dat niet doen, dan weet ik ook niet meer.
Ik wil alleen maar aangeven dat jouw suggestie om iets aan de rode onderkant toe te voegen, waarschijnlijk niks zal helpen omdat degenen die het aangaat dat toch niet leest.

Overigens vind ik die blauwe modbreaks niet hinderlijk aanwezig. In een topic met veel verkeer is scherp modereren noodzakelijk, anders wordt het een chaos. Beter een modbreak dan een 'gezellig' maar onleesbaar topic. Just my 2 cents.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-03 18:27
Ik weet niet wie hier de moderator is maar ik zie mijn berichten (ondanks vele plusjes van mede-tweakers) steeds verdwijnen, terwijl ik onder de veronderstelling ben dat slowchat met mate is toegestaan - ergo dat je soms ook je vragen bij iets kan stellen zónder een link voor een aanbieding te plaatsen.

Als het modereren niet gehouden is aan de zelf geschetste kaders, dat wordt het wel heel subjectief/gecensureerd. Voor mij in ieder geval reden om dit tabblad te sluiten.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Worsteneter schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:49:
Ik weet niet wie hier de moderator is maar ik zie mijn berichten (ondanks vele plusjes van mede-tweakers) steeds verdwijnen, terwijl ik onder de veronderstelling ben dat slowchat met mate is toegestaan - ergo dat je soms ook je vragen bij iets kan stellen zónder een link voor een aanbieding te plaatsen.

Als het modereren niet gehouden is aan de zelf geschetste kaders, dat wordt het wel heel subjectief/gecensureerd. Voor mij in ieder geval reden om dit tabblad te sluiten.
Ik zie 'maar' 2 berichten van jou in de Trashcan staan. Lichte slowchat is toegestaan, als het maar over de aanbiedingen gaat. Geen moraalridder-berichten over of het te verantwoorden is om producten terug te sturen omdat het ergens anders goedkoper is.

Je andere bericht heb ik verwijderd, gezien het in een offtopic-discussie was, waarbij de eerste post in de discussie verwijderd was. Verder zie ik alle posts van jou nog gewoon staan.

Ps. Ik heb je post richting het Feedback-topic verplaatst, gezien het daar beter past. ;)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
@Yorinn Er wordt in dat topic inderdaad veel te veel gemod, laat het gewoon een gezellige slowchat zijn waar aanbiedingen op 1 staan, maar er ook wat gechat kan worden. Als het alleen een opsommingstopic voor aanbiedingen wordt, wordt het al snel een erg saai topic.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:57:
@Yorinn Er wordt in dat topic inderdaad veel te veel gemod, laat het gewoon een gezellige slowchat zijn waar aanbiedingen op 1 staan, maar er ook wat gechat kan worden. Als het alleen een opsommingstopic voor aanbiedingen wordt, wordt het al snel een erg saai topic.
De meeste reacties die ik nu wegmod zijn vragen waar een aanbieding te koop is, vragen die de webshop sneller/makkelijker kan beantwoorden, meldingen met wat er besteld is, reacties op eerder verwijderde discussies of compleet kansloze reacties.

Ik zie niet in wat daar minder in geknipt kan worden.

• Ernemmer
  • Niet online
Yorinn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:02:
[...]

De meeste reacties die ik nu wegmod zijn vragen waar een aanbieding te koop is, vragen die de webshop sneller/makkelijker kan beantwoorden, meldingen met wat er besteld is, reacties op eerder verwijderde discussies of compleet kansloze reacties.

Was die laatste post nu echt zo offtopic, of ging die 100% over black friday en cyber monday?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:08:
[...]

Was die laatste post nu echt zo offtopic, of ging die 100% over black friday en cyber monday?
Die was offtopic, ja. Een vraag of iets nog goedkoper wordt is geen nuttige toevoeging en alleen maar 'glazen bol'-werk.

• Ernemmer
  • Niet online
Yorinn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:09:
[...]

Die was offtopic, ja. Een vraag of iets nog goedkoper wordt is geen nuttige toevoeging en alleen maar 'glazen bol'-werk.
Of misschien hebben er tweakers ervaring mee dat iets op maandag vaak goedkoper is dan op vrijdag. Of moet hij daar dan een apart topic voor aanmaken?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:10:
[...]

Of misschien hebben er tweakers ervaring mee dat iets op maandag vaak goedkoper is dan op vrijdag. Of moet hij daar dan een apart topic voor aanmaken?
Nee. Vragen naar aanbiedingen is sowieso niet de bedoeling in A&K, zoals ook vermeld staat in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid. Tevens hebben we dit opgenomen in de topicwaarschuwing die bovenaan het 'Reageer'-vlak staat.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-03 18:27
Yorinn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:02:
[...]

Is jammer dat je dat niet ziet, maar er wordt gewoon subjectief bepaald wat je wel of niet passend vindt. Er is van te voren een kader geschetst, zie ook de topic warning hieronder. Past het binnen die kaders, laat het dan staan.. ok al vind je het zelf niet nodig.

Een voorbeeld: moraalridder-berichten? Dat mag jij zelf vinden en ook niet passend achten, maar het past binnen de kaders en het is wel iets wat ik mij serieus afvraag én wat ontopic is aangezien er aardig wat teruggestuurd wordt voor een paar euro. Ik wil helemaal niet de moraalridder uithangen, maar als jij dat geen leuke berichten vindt en daarom maar naar de trashcan verplaatst lijkt mij illustratief voor een te agressief modbeleid.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:01

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:57:
Dit hebben we ooit gehad. Werd één grote bende. Zo is het aanbiedingen en het kortingscode topic ontstaan met strenge moderatie, omdat het een babbelbox werd.

Laat je de teugels vieren, dan worden er nauwelijks aanbiedingen meer gepost, alleen maar slap gereutel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Ernemmer
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:34:
[...]

Dit hebben we ooit gehad. Werd één grote bende. Zo is het aanbiedingen en het kortingscode topic ontstaan met strenge moderatie, omdat het een babbelbox werd.

Laat je de teugels vieren, dan worden er nauwelijks aanbiedingen meer gepost, alleen maar slap gereutel.
Zolang het redelijk ontopic is zie ik het probleem niet echt.
Als het topic zo loopt is dat wat de tweakers in dat topic willen, anders was het topic wel anders gelopen toch?

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:43
Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:00:
[...]

Zolang het redelijk ontopic is zie ik het probleem niet echt.
Als het topic zo loopt is dat wat de tweakers in dat topic willen, anders was het topic wel anders gelopen toch?
De eeuwige valkuil van alleen rekening houden met de meest zichtbare personen. Die vinden het fijn, daarom gaat het zoals het gaat, en daarom worden mensen die dat niet fijn vinden minder actief en dus minder zichtbaar. En vervolgens zeg je triomfantelijk: 'kijk, iedereen die nu actief is, vindt het prima zo!'.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:52
@Yorinn De vraag ging niet over Prime an sich, maar over de ongebruikelijke koopbevestiging van Amazon nog voordat ik betaald had. Ik noemde Prime, omdat ik net een proefabonnement het genomen en dat wellicht belangrijke info was. Aangezien hier 80% vd koopjes op Black Friday van bol.com en amazon.de afkomstig zijn, dacht ik dat het de juiste plek was om dit te melden/vragen, omdat zoveel andere Tweakers daar ook kopen en in dat topic actief zijn.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Jorgen schreef op zondag 25 november 2018 @ 01:25:
[...]

@Yorinn De vraag ging niet over Prime an sich, maar over de ongebruikelijke koopbevestiging van Amazon nog voordat ik betaald had. Ik noemde Prime, omdat ik net een proefabonnement het genomen en dat wellicht belangrijke info was. Aangezien hier 80% vd koopjes op Black Friday van bol.com en amazon.de afkomstig zijn, dacht ik dat het de juiste plek was om dit te melden/vragen, omdat zoveel andere Tweakers daar ook kopen en in dat topic actief zijn.
Als het om de bank ging, kan je beter eerst met je bank overleggen en/of eventueel een topic in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan openen. Het heeft niets met Black Friday of een aanbieding te maken.

• Jorgen
Yorinn schreef op zondag 25 november 2018 @ 01:27:
[...]

Als het om de bank ging, kan je beter eerst met je bank overleggen en/of eventueel een topic in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan openen. Het heeft niets met Black Friday of een aanbieding te maken.
Nee, om het feit dat Amazon al vóórdat ik ook maar iets bevestig heb, al de koop bevestigd.
(Winkelmandje → adres en betaalwijze kiezen → doorgestuurd worden naar iDeal → ik doe NIKS → bevestiging van aankoop door Amazon). Als het aan mijn bank ligt, dan is het financiën gerelateerd. Als het aan Amazon ligt, is het van belang voor het topic. Maar goed, 1 vd lezers gaf aan dat dit vaker gebeurd en niet perse raar is. Ik had het echter nog nooit mee gemaakt en vond het een opvallende manier van handelen van Amazon.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Jorgen schreef op zondag 25 november 2018 @ 01:33:
[...]

Nee, om het feit dat Amazon al vóórdat ik ook maar iets bevestig heb, al de koop bevestigd.
(Winkelmandje → adres en betaalwijze kiezen → doorgestuurd worden naar iDeal → ik doe NIKS → bevestiging van aankoop door Amazon). Als het aan mijn bank ligt, dan is het financiën gerelateerd. Als het aan Amazon ligt, is het van belang voor het topic. Maar goed, 1 vd lezers gaf aan dat dit vaker gebeurd en niet perse raar is. Ik had het echter nog nooit mee gemaakt en vond het een opvallende manier van handelen van Amazon.
Nu geef je weer aan dat het alleen Amazon is? Dus kan het wel in het Prime topic. In je vorige post gaf je aan dat het ook bij Bol zo was, namelijk. Daar is, denk ik, de verwarring ontstaan.

• Jorgen
Yorinn schreef op zondag 25 november 2018 @ 01:34:
[...]

Nu geef je weer aan dat het alleen Amazon is? Dus kan het wel in het Prime topic. In je vorige post gaf je aan dat het ook bij Bol zo was, namelijk. Daar is, denk ik, de verwarring ontstaan.
Heb ik Bol genoemd? Dat kan ik me niet herinneren. Het is bij mij alleen bij 1 bestelling bij Amazon. Het enige wat veranderd was, was dat ik enkele minuten daarvoor een Prime proefabonnement had genomen. Enfin miscommunicatie. (y)

Jorgen schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:14:
[mbr]*knip* Modbreak hierboven gemist?[/]
@Yorinn Je weet dat ik jullie moderatiewerk in het topic waardeer, maar kom op, dit had werkelijk niks met de prijsdiscussie over OLED-televisies te maken. (Waar ik mensen sowieso al naar toe verwees, toen dat nog was toegestaan) Ik reageer enkel op de feitelijke inhoud van wat je krijgt bij deze aanbieding en dat de tekst over het vervangende apparaat niet klopt/misleidend is.

Winkel zegt: B7 is uitverkocht, u krijgt opvolger C7
Ik zeg: C7 is niet de opvolger, maar model uit zelfde serie, dat enkel uiterlijk iets anders is. C8 is de opvolger.

We hebben toch een meld- en discussietopic?
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (23-11) en Cyber Monday (26-11)

[Voor 66% gewijzigd door Jorgen op 25-11-2018 14:31]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yorinn schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 00:00:
[modbreak]Black Friday en Cyber Monday zijn weer ten einde en daarmee is ook een eind gekomen aan dit topic voor dit jaar.

Bedankt iedereen voor het posten van de aanbiedingen en hopelijk heeft iedereen een aantal leuke deals gescoord.

Aanbiedingen mogen de rest van het jaar in de juiste topics in Aanbiedingen en Kortingscodes gemeld worden.

Tot volgend jaar!
[/modbreak]
Bedankt voor het modereren van het BlackFriday/Cybermonday topic, waren heftige uurtjes voor jullie :D

39

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Waarom wordt mijn post verwijderd uit het aanbiedingen topic?

Centraal aanbiedingen topic v2.0

Wel handig om te weten wat ik verkeerd doe.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Sp33dFr34k schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:24:
Waarom wordt mijn post verwijderd uit het aanbiedingen topic?

Centraal aanbiedingen topic v2.0

Wel handig om te weten wat ik verkeerd doe.
Hij is naar mijn weten niet verwijderd. Ik heb hem wel richting het juiste topic (Sp33dFr34k in "Console Budget Gaming topic") verplaatst, gezien Console aanbiedingen daar beter passen.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Achzo oké, geen probleem. Ik had daar een crosspost gemaakt, wist niet precies hoe die split was. Het zou wellicht handiger zijn om een notificatie te krijgen als iets verwijderd/verplaatst wordt, maar dat is meer iets voor de devs I guess :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• WinSCaP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-05 19:41
Beste A&K moderators, beste @Yorinn

Hier stond ooit een link naar een in mijn ogen best wel goede aanbieding: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57674346 namelijk een Osram E27 RGB lamp voor 18,99.

Omdat deze gemodereerd werd en de link verdween omdat het geen Hue lamp was, dacht ik, ik plaats een poll. De vraag was: Willen we hier ook aanbiedingen van Hue compatible lampen. Opties waren Ja/Nee/Ja, maar alleen Osram/Nee, maar wel stekkers.

De laatste keer dat ik de uitslag zag was deze in het voordeel van de Hue compatible lampen. Ik betreur het rücksichtslos schoffelen van eerder gelinkte post en mijn poll. Maar snap de intentie en dat dit het geldende beleid is.

Het beleid is hiermee mijn inziens wel krom. De Osram Smart+ Plug wordt met regelmaat gepost. (Ben ik dus blij mee) De Hue compatible A merk lamp van Osram valt mijn inziens in dezelfde categorie. (Was ik dus ook blij mee).

Mijn verzoek aan jullie is om het beleid opnieuw tegen het licht te houden, overwegende dat de Osram Smart+ Plug wel gepost mag worden.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Lijkt me opzich niet zo’n probleem om alle hue compatibele producten in 1 topic te hebben?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

WinSCaP schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:52:
Beste A&K moderators, beste @Yorinn

Hier stond ooit een link naar een in mijn ogen best wel goede aanbieding: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/57674346 namelijk een Osram E27 RGB lamp voor 18,99.

Omdat deze gemodereerd werd en de link verdween omdat het geen Hue lamp was, dacht ik, ik plaats een poll. De vraag was: Willen we hier ook aanbiedingen van Hue compatible lampen. Opties waren Ja/Nee/Ja, maar alleen Osram/Nee, maar wel stekkers.

De laatste keer dat ik de uitslag zag was deze in het voordeel van de Hue compatible lampen. Ik betreur het rücksichtslos schoffelen van eerder gelinkte post en mijn poll. Maar snap de intentie en dat dit het geldende beleid is.

Het beleid is hiermee mijn inziens wel krom. De Osram Smart+ Plug wordt met regelmaat gepost. (Ben ik dus blij mee) De Hue compatible A merk lamp van Osram valt mijn inziens in dezelfde categorie. (Was ik dus ook blij mee).

Mijn verzoek aan jullie is om het beleid opnieuw tegen het licht te houden, overwegende dat de Osram Smart+ Plug wel gepost mag worden.
Hoever wil je het topic dan oprekken buiten Hue-lampen? Alleen compatible lampen en schakelaars, of bijv. ook stembediening (als in Alexa en Google Home) en Razer producten, gezien die ook allemaal onder de "Friends of Hue"-lijn/familie vallen (https://www2.meethue.com/nl-nl/friends-of-hue).

• WinSCaP
Yorinn schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:13:
[...]

Hoever wil je het topic dan oprekken buiten Hue-lampen? Alleen compatible lampen en schakelaars, of bijv. ook stembediening (als in Alexa en Google Home) en Razer producten, gezien die ook allemaal onder de "Friends of Hue"-lijn/familie vallen (https://www2.meethue.com/nl-nl/friends-of-hue).
De Google mini speaker komt nu ook al regelmatig voorbij. En de Niko schakelaars (Friends of Hue) ook. Maar ik zou zeggen voor Alexa en Home als het een bundel is. Verder alle producten die ik op de Hue bridge toe kan voegen (en dus automatisch dan ook de TRÅDFRI oid).

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:26
Het lijkt mij juist praktisch om Hue-compatible producten in 1 topic te hebben. Ik bedoel hiermee de Zigbee-producten compatible met de Hue-bridge. Zaken als de Google home alleen als bundel-onderdeel van een aanbieding.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Even een kleine update:

Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic blijft zoals het is. Alleen bedoeld voor producten uitgebracht onder de naam 'Philips Hue'. Daarnaast komt er een nieuw topic voor al het andere 'Zigbee randapparatuur' spul. Zo blijft het overzicht toch nog bewaard, door het niet door elkaar te laten lopen én kunnen de aanbiedingen toch apart gepost worden. ;)

Verwachting is dat het nieuwe topic vanavond en anders morgen live gaat.

• WinSCaP
Ik betreur de keuze van een apart topic. En heb daarnaast ook een aantal vragen.
* Komt er bij de Quickreply een link naar het nieuwe topic?
* Mogen er Philips Hue aanbiedingen gepost in het nieuwe Zigbee topic?
* Wat doen we met de Osram Smart+ Plug?
* Wanneer kunnen we verzoeken deze beslissing te heroverwegen en de topics samen te voegen?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

WinSCaP schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:40:
Ik betreur de keuze van een apart topic. En heb daarnaast ook een aantal vragen.
* Komt er bij de Quickreply een link naar het nieuwe topic?
Ja. En, als het meezit, ook in de TW van [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 3.
* Mogen er Philips Hue aanbiedingen gepost in het nieuwe Zigbee topic?
Nee. Daarvoor blijft het Philips Hue topic bestaan, zoals ik eerder meldde.
* Wat doen we met de Osram Smart+ Plug?
Met z'n allen kopen. :+ Die gaan ook naar het nieuwe topic, gezien het geen Philips Hue product is.
* Wanneer kunnen we verzoeken deze beslissing te heroverwegen en de topics samen te voegen?
Waarschijnlijk nooit. Er zullen altijd mensen blijven die alleen 'the real deal' willen en daarom geen andere compatible producten in het Philips Hue topic willen. Hetzelfde, ongeveer, wat in AZ gebeurt met LEGO en de kleinere merken bouwstenen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yorinn schreef op zondag 13 januari 2019 @ 17:47:
Even een kleine update:

Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic blijft zoals het is. Alleen bedoeld voor producten uitgebracht onder de naam 'Philips Hue'. Daarnaast komt er een nieuw topic voor al het andere 'Zigbee randapparatuur' spul. Zo blijft het overzicht toch nog bewaard, door het niet door elkaar te laten lopen én kunnen de aanbiedingen toch apart gepost worden. ;)

Verwachting is dat het nieuwe topic vanavond en anders morgen live gaat.
Fijn dat er twee losse topics komen. Wat je zelf ook aangeeft in je andere post is dat (o.a. ik) graag alleen de real deal Hue producten zoek en niet de overige dingen. Hierdoor blijft "topicvervuiling" weg en is het voor mij prettiger de deals te vinden.

39

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Yorinn schreef op zondag 13 januari 2019 @ 23:02:
[modbreak]Gezien hier regelmatig Philips Hue compatible (Zigbee protocol) aanbiedingen gedeeld werden, hebben we besloten hier een eigen topic voor aan te maken. Aanbiedingen die niet van Philips Hue zijn, mogen vanaf nu gedeeld worden via Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic.[/modbreak]
Begrijpelijk, maar echt overzichtelijker vind ik het daardoor niet worden en ik moet nog zien of het een succes wordt. Aan mij zal het iig niet liggen... :9

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 05:44
Yorinn schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:19:
[mbr]Kan de discussie over wat eenieder heeft besteld voor welke prijs stoppen in dit topic? Dit voegt niets toe aan dit topic.[/]
Het gaat toch over wie welke prijs heeft betaald voor wat, ergo, of de geposte aanbieding nog geldig is? Zeker met zo'n dynamisch prijsmodel als amazon blijkbaar heeft lijkt het me behoorlijk relevant.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

lvanhoe schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:40:
[...]

Het gaat toch over wie welke prijs heeft betaald voor wat, ergo, of de geposte aanbieding nog geldig is? Zeker met zo'n dynamisch prijsmodel als amazon blijkbaar heeft lijkt het me behoorlijk relevant.
Aan vorige prijzen/verlopen aanbiedingen heeft niemand iets. Oude prijzen benoemen en wat jij specifiek voor een product betaald hebt is dus ook offtopic.

Ik heb je post tevens deze kant op gehaald, gezien het in het topic zelf ook offtopic is.

• Toff
  • Laatst online: 23:22

Toff

FP ProMod
Yorinn schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:42:
[...]
Aan vorige prijzen/verlopen aanbiedingen heeft niemand iets. Oude prijzen benoemen en wat jij specifiek voor een product betaald hebt is dus ook offtopic.
Ben ik toch niet helemaal met je eens.
Stel dat ik een betreffend produkt vorige maand voor 20% minder kocht, dan is de "aanbieding" mogelijk nu wel de voordeligste, maar er zit waarschijnlijk nog wat marge op. Het kan dus lonen om even af te wachten, of de prijs nog iets gaat zakken, aangezien veel aanbieders elkaars prijzen scherp in de gaten houden.
Anderzijds is het aan de tweaker om te bepalen, of hij bereid is om iets meer te betalen dan de bodemprijs.
Hoe je het wendt of keert, oude prijzen hebben IMHO wel relevantie en zijn niet per definitie offtopic.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Toff schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:10:
[...]

Ben ik toch niet helemaal met je eens.
Stel dat ik een betreffend produkt vorige maand voor 20% minder kocht, dan is de "aanbieding" mogelijk nu wel de voordeligste, maar er zit waarschijnlijk nog wat marge op. Het kan dus lonen om even af te wachten, of de prijs nog iets gaat zakken, aangezien veel aanbieders elkaars prijzen scherp in de gaten houden.
Anderzijds is het aan de tweaker om te bepalen, of hij bereid is om iets meer te betalen dan de bodemprijs.
Hoe je het wendt of keert, oude prijzen hebben IMHO wel relevantie en zijn niet per definitie offtopic.
Daar heb je een punt. Maar om nou om bij elke aanbieding 3-4+ posts te zien met daarbij de mededeling dat eenieder 5 tot 50 cent meer/minder heeft betaald diezelfde dag is ook wel wat teveel van het goede.

• Toff

Toff

FP ProMod
@Yorinn Heb jij ook weer gelijk. ;)
Zag vandaag een produkt voor 3% meer dan wat ik er vorige maand voor betaalde in de aanbieding, maar ook voor die prijs zou ik er zo weer een kopen, als ik er nog een nodig had. Niet de moeite waard om te melden dus, volgens mij en dus ook niet gemeld.
Waar ligt de grens? Voor mij op een 10% of meer, met een minimum van € 5,- ?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Toff schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:23:
@Yorinn Heb jij ook weer gelijk. ;)
Zag vandaag een produkt voor 3% meer dan wat ik er vorige maand voor betaalde in de aanbieding, maar ook voor die prijs zou ik er zo weer een kopen, als ik er nog een nodig had. Niet de moeite waard om te melden dus, volgens mij en dus ook niet gemeld.
Waar ligt de grens? Voor mij op een 10% of meer, met een minimum van € 5,- ?
Ook die aanbieding kan/kon je gewoon melden. Eventueel met de melding dat die eerder goedkoper is geweest. Er ligt niet echt een grens hoeveel goedkoper een product moet zijn vergeleken met vorige aanbiedingen.

Op Amazon kan je bijv. Keepa gebruiken in Chrome (en andere browsers?) om het prijsverloop te zien van bepaalde producten. Hierdoor zie je ook gauw genoeg of een product wel echt goedkoper is en wat het eerder heeft gekost.

• Toff

Toff

FP ProMod
@Yorinn Die aanbieding stond niet in de PW en was, toen ik bestelde, nog maar enkele minuten geldig. Ik kwam er heel toevallig achter, op zoek naar een ander soortgelijk produkt.

"Amazon Keepa" geeft op mijn nogal strak afgestelde browser een foutmelding. In de regel betekent dit, dat de betreffende site nogal veel info probeert te verzamelen, waar ik niet zo'n voorstander van ben. Mag eenieder voor zichzelf uitmaken natuurlijk, maar mijn privacy mag wat kosten.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:10
Is het een ideetje om een sticky topic te maken die als een soort inhoudsopgave werkt naar de verschillende draadjes van Zalando, Coolblue, MM, enz. ?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

D_Jeff schreef op maandag 21 januari 2019 @ 10:56:
Is het een ideetje om een sticky topic te maken die als een soort inhoudsopgave werkt naar de verschillende draadjes van Zalando, Coolblue, MM, enz. ?
Je bedoelt een topic met een topiclijst? Lijkt me niet handig, waar is Aanbiedingen en Kortingscodes (als pagina) dan nog goed voor?

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:10
Ik zie het meer als een stukje extra service in A&K (en deels ook een stukje frustratie: ik zoek mij soms een pepernoot naar het draadje van een winkel/webshop)

voorbeeld extern: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=494575
Voorbeeld voor in A&K:

Bestaande:
Winkel 1 <link naar topic in A&K>
Winkel 2 <link naar topic in A&K>
enz

Niet bestaand <verwijzen naar het algemene draadje>

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik snap dat de forumindex natuurlijk chronologisch is en daarmee zeker iets minder actieve topics wellicht wat lastiger op te duikelen zijn. Maar met behulp van de zoekfunctie moet het volgens mij toch ook prima mogelijk zijn om dergelijke topics snel te vinden (je voorbeelden van zalando en coolblue komen in elk geval snel naar boven via de search)?
Voor mij voelt een apart topic met een overzicht van alle verzameltopics ook een beetje dubbel op en extra werk om te onderhouden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 20:06
Yorinn schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:20:
[modbreak]Mag ik iedereen er nogmaals op wijzen dat Hue-compatible lampen/stekkers/enz. hier niet thuis horen, maar in Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic? Ik zie ze nog regelmatig (dubbel) langskomen en ik verplaats ze dan ook regelmatig (dubbel) die kant op.[/]
Mag ik hierbij dan stemmen om hier het Hue & Hue-compatible aanbiedingen-topic van te maken? Die tussenstekkers zijn bijvoorbeeld een erg nuttige toevoeging aan je Hue omgeving.

2430Wp ZW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

S0epkip schreef op zondag 7 april 2019 @ 21:48:
[...]

Mag ik hierbij dan stemmen om hier het Hue & Hue-compatible aanbiedingen-topic van te maken? Die tussenstekkers zijn bijvoorbeeld een erg nuttige toevoeging aan je Hue omgeving.
Je mag er best voor stemmen. Alleen is er laatst besloten om het uit elkaar te halen, gezien mensen zich er aan begonnen te irriteren. Zie ook eerdere reacties in dit topic, waar jouw vraag/opmerking/feedback ook heen is verplaatst.

De eerdere discussie is vanaf WinSCaP in "Feedback A&K forum" en verder te lezen.

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 07-04-2019 21:52]

• RonKilo
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-07-2019
Yorinn schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:11:
[mbr]Kan de discussie over de verschillende modellen stoppen hier? Daar hebben we andere topics voor in Complete Systemen & Laptops[/]
Ok! Wel strenge beleid hier zeg maar goed. Begrijp het ook wel.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

RonKilo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:15:
[...]

Ok! Wel strenge beleid hier zeg maar goed. Begrijp het ook wel.
De regels van elk topic zijn te lezen in het mooie, duidelijk zichtbare rode/roze vlak boven elke reactie die je plaatst, zo ook in Dell aanbiedingen- & kortingscodetopic. Dus geheel onverwacht is het ook niet. ;)

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 19-04-2019 16:17]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:03

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Yorinn schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:37:
[mbr] Ik heb een aantal reacties verwijderd. Melden dat je bestelling is geannuleerd is geen nuttige toevoeging. [/]
Lijkt me wel nuttig.
Heeft niet zoveel zin om nog te bestellen dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

ApC_IcE schreef op zondag 26 mei 2019 @ 02:40:
[...]

Lijkt me wel nuttig.
Heeft niet zoveel zin om nog te bestellen dan.
Zoals ook in de topicwaarschuwing van Centraal aanbiedingen topic v2.0 staat, zijn dit soort meldingen niet de bedoeling. Vooral gezien de vele "ik ook"-reacties die er op volgen.
Dit topic is NIET voor:
* Vragen of opmerkingen of meningen over aanbiedingen
* Meldingen dat een aanbieding uitverkocht is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* Bedankjes, wat je gekocht hebt of ander gebabbel
Tevens heeft het sowieso geen zin om te bestellen als de prijs al bijna met 100 dollar is gestegen.

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 00:37
Bericht verplaatst vanuit Zalando kortingscodetopic

Ik had dit een half jaar geleden ook al aangegeven, maar werd toen verwijderd omdat het niet in het beleid van tweakers valt. 🤔

[Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 22-06-2019 12:35]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

bartosss schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:59:
Bericht verplaatst vanuit Zalando kortingscodetopic

Ik had dit een half jaar geleden ook al aangegeven, maar werd toen verwijderd omdat het niet in het beleid van tweakers valt. 🤔
Dit was geen half jaar geleden, maar in september 2017 al. Zie ook bartosss in "Zalando kortingscodetopic" hiervoor.

Het grootste verschil is, is dat jij die methode alleen via DM's wilde delen en niet in het topic wilde plaatsen. Dat is de voornaamste reden geweest om jouw post toen te verwijderen.

Tevens is de nieuwsbrief-methode destijds ook blijven staan in Aggressor in "Zalando kortingscodetopic" Ik zie het probleem dus niet.

[Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 22-06-2019 12:38]

• bartosss
Mij allemaal prima. Ik wilde voorkomen dat het bericht verwijderd zou worden, vandaar via DM.

• bartosss
De methode werkt trouwens ook met alle andere webshops die een korting aanbieden via email.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

bartosss schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:50:
Mij allemaal prima. Ik wilde voorkomen dat het bericht verwijderd zou worden, vandaar via DM.
Tsja, dat was te verwachten. Het staat zelfs in het Het algemeen beleid #verbodenanders dat discussies voortzetten op een andere plaats neit de bedoeling is. Mijn DM staat altijd open om te vragen of methodes als deze besproken mogen worden. Tevens had je het ook in dit topic kunnen vragen, gezien die (mede) daarvoor bedoeld is.

• bartosss
Blijkbaar wil je even de les lezen. Zoals ik al zei; het maakt mij niet uit. 😉

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:34
Is het een idee om onderaan het Centraal aanbiedingen topic v2.0 een referentie te maken naar het Amazon Prime Day 2019 (15-16 Juli) topic? Of is dat voor de nog 1.5 resterende dag niet nodig?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

alesandro_46 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:05:
Is het een idee om onderaan het Centraal aanbiedingen topic v2.0 een referentie te maken naar het Amazon Prime Day 2019 (15-16 Juli) topic? Of is dat voor de nog 1.5 resterende dag niet nodig?
done.

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:47
Yorinn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:42:
[Modbreak]Mag ik iedereen er nogmaals op wijzen dat Philips Hue compatible aanbiedingen hier niet thuishoren, maar in Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic gepost mogen worden? Ik zie het nog regelmatig mis gaan, terwijl het juiste topic ook gelinkt staat in de topicwaarschuwing.[/]
Het is wel degelijk voor Philips Hue! In deze ben je te fanatiek!

Niko Dimschakelaar Philips Hue Wit

Lees dit maar eens op de site van Philips/signify!
https://www2.meethue.com/nl-nl/friends-of-hue/niko

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nuevocasa schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:50:
[...]

Het is wel degelijk voor Philips Hue! In deze ben je te fanatiek!

Niko Dimschakelaar Philips Hue Wit

Lees dit maar eens op de site van Philips/signify!
https://www2.meethue.com/nl-nl/friends-of-hue/niko
Deze discussie komt elke paar maanden weer boven. Niko =/= Philips Hue. Niko = Niko en daarom hoort het in het Zigbee-topic en niet in het Philips Hue-topic.

Zie bijvoorbeeld ook de discussie vanaf WinSCaP in "Feedback A&K forum"

[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 31-07-2019 08:54]

• Nuevocasa
Yorinn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:53:
[...]

Deze discussie komt elke paar maanden weer boven. Niko =/= Philips Hue. Niko = Niko en daarom hoort het in het Zigbee-topic en niet in het Philips Hue-topic.

Zie bijvoorbeeld ook de discussie vanaf WinSCaP in "Feedback A&K forum"
Lees het linkje nu maar. Het is speciaal voor Philips Hue! En niet in z'n algemeenheid voor Zigbee. Je kunt dan wel mederator zijn, maar in deze heb je echt ongelijk! Dit is speciaal voor hue, Als het dan in de aanbieding is hoort het hier thuis.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nuevocasa schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:57:
[...]

Lees het linkje nu maar. Het is speciaal voor Philips Hue! En niet in z'n algemeenheid voor Zigbee. Je kunt dan wel mederator zijn, maar in deze heb je echt ongelijk! Dit is speciaal voor hue, Als het dan in de aanbieding is hoort het hier thuis.
Het is voor Hue, zoals je zelf ook aangeeft. Het is geen product dat onder de Philips Hue-lijn valt, en alleen daarvoor is het Philips Hue-topic bedoeld, zoals de naam prijs geeft.

• Nuevocasa
Yorinn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:59:
[...]

Het is voor Hue, zoals je zelf ook aangeeft. Het is geen product dat onder de Philips Hue-lijn valt, en alleen daarvoor is het Philips Hue-topic bedoeld, zoals de naam prijs geeft.
Het is niet een Zigbee aanbieding. Maar een Hue aanbieding. Het is sowieso geen Philips meer, als je het allemaal zo letterlijk neemt.

Edit.
Het valt dus wel onder de Hue lijn! Signify maakt er ook reclame voor. Het is alleen door Niko geproduceerd. In de naam van het product staat letterlijk Philips Hue. Dit is dan ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld die Osram plugs, die horen idd in het Zigbee topic.

[Voor 24% gewijzigd door Nuevocasa op 31-07-2019 09:11]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nuevocasa schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:02:
[...]

Het is niet een Zigbee aanbieding. Maar een Hue aanbieding. Het is sowieso geen Philips meer, als je het allemaal zo letterlijk neemt.

Edit.
Het valt dus wel onder de Hue lijn! Signify maakt er ook reclame voor. Het is alleen door Niko geproduceerd. In de naam van het product staat letterlijk Philips Hue. Dit is dan ook niet te vergelijken met bijvoorbeeld die Osram plugs, die horen idd in het Zigbee topic.
Oh sorry. Daar ging ik wel van uit. Dan is de aanbiedingspagina bij Gamma zeker ook fout?

Klik voor groter.

Om het duidelijker te maken; De producten die op https://www2.meethue.com/...2.subcategory.p-grid-icon vermeld staan én dus onder de naam Philips Hue vallen, horen in het Philips Hue-topic. Dit product dus niet. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nuevocasa
Yorinn schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:17:
[...]

Oh sorry. Daar ging ik wel van uit. Dan is de aanbiedingspagina bij Gamma zeker ook fout?

[Afbeelding]
Klik voor groter.

Om het duidelijker te maken; De producten die op https://www2.meethue.com/...2.subcategory.p-grid-icon vermeld staan én dus onder de naam Philips Hue vallen, horen in het Philips Hue-topic. Dit product dus niet. ;)
Alles van Philips Hue is Zigbee. Dit product is een Philips Hue product. Als je het zo stelt zou je het hele Philips Hue topic kunnen opdoeken en alles onder Zigbee kunnen plaatsten. Kijk naar de naam van het product, daar staat Philips Hue notabene in: ' Niko Dimschakelaar Philips Hue Wit'
En naar de omschrijving:
' Het huis van de toekomst? Met de Niko Dimschakelaar, die onderdeel is van de Philips Hue verlichting, zet je de eerste stapjes in die richting. Philips Hue is een innovatie vanuit Philips gericht op de verlichting in jouw huis en onlosmakend verbonden is met dit product.'

Het is in samenwerking met Signify ontwikkeld en volledig geïntegreerd in Hue.
Dat is wat anders dan de Osram plugs of andere Zigbee schakelaars zoals: https://www.busch-jaeger....iening/zigbee-light-link/
Deze werken ook met Hue dmv Zigbee maar niet volledig geïntegreerd.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Nuevocasa schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:56:
Benieuwd wat de rest er van vind dat je zaken onterecht zit weg te halen. Als je je nu gewoon even in de producten verdiept.... En de discussie zou juist hier moeten worden gevoerd, als je dat niet doet zul je ook niet weten wat de rest er van vindt. Dit is met uitstek de plek om het daar over te hebben. Het is gewoon niet zo zwart-wit zoals jij het stelt.

Stelling: De Niko Philips Hue schakelaars horen hier wel (de naam zegt het al) Dus de producten die onder de Friends of Hue vallen, deze worden ook specifiek op de Philips Hue site benoemd en zijn volledig geïntegreerd. Andere Zigbee producten horen hier niet (zoals de Osram pluggen, die wel compatibel zijn maar niet volledig geïntegreerd). Wat vind rest hier van?
Friends of Hue lijkt me inderdaad een no-brainer.

Maar, ik vind het persoonlijk erg fijn als beide in het hue topic staan. Ik kom nooit in het zigbee topic, ik heb alleen hue, zo zie ik interessante zaken voorbijkomen die prima werken met hue. Zoals het eerst was, was het voor mij dus echt perfect, snap niet waarom dat gesplitst mowet worden...

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

dragon2 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:45:
Nuevocasa schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:56:

[...]

Friends of Hue lijkt me inderdaad een no-brainer.

Maar, ik vind het persoonlijk erg fijn als beide in het hue topic staan. Ik kom nooit in het zigbee topic, ik heb alleen hue, zo zie ik interessante zaken voorbijkomen die prima werken met hue. Zoals het eerst was, was het voor mij dus echt perfect, snap niet waarom dat gesplitst mowet worden...
Deze discussie is al meermaals gevoerd. Zie bijv. ook de discussie die liep vanaf WinSCaP in "Feedback A&K forum".

Edit: Er was juist behoefte aan om de aanbiedingen uit elkaar te halen, gezien sommige mensen alleen producten wilde die onder de naam Philips Hue verkocht worden en geen off-brand producten of producten uit de 'Friends of Hue'-lijn.

Sindsdien hebben we besloten om deze topics uit elkaar te halen.

[Voor 18% gewijzigd door Yorinn op 24-08-2019 15:52]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Yorinn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

Deze discussie is al meermaals gevoerd. Zie bijv. ook de discussie die liep vanaf WinSCaP in "Feedback A&K forum"
Als deze discussie terug blijftt komen is er dus blijkbaar echt behoefte aan om de situatie te veranderen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

dragon2 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:52:
[...]

Als deze discussie terug blijftt komen is er dus blijkbaar echt behoefte aan om de situatie te veranderen.
Zie de edit van m'n vorige post. Er zijn honderden leden die de topics bekijken, je kan ze niet allemaal tegelijk tevreden houden. Hier moeten compromissen gesloten worden.

[Voor 20% gewijzigd door Yorinn op 24-08-2019 15:55]

• Nuevocasa
Yorinn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:48:
[...]

Deze discussie is al meermaals gevoerd. Zie bijv. ook de discussie die liep vanaf WinSCaP in "Feedback A&K forum".

Edit: Er was juist behoefte aan om de aanbiedingen uit elkaar te halen, gezien sommige mensen alleen producten wilde die onder de naam Philips Hue verkocht worden en geen off-brand producten of producten uit de 'Friends of Hue'-lijn.

Sindsdien hebben we besloten om deze topics uit elkaar te halen.
De friends of Hue lijn is een wezenlijk verschil en geloof niet dat daar die discussie over ging.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nuevocasa schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

De friends of Hue lijn is een wezenlijk verschil en geloof niet dat daar die discussie over ging.
Hoezo niet? Volgens jouw eigen gegeven link valt de Niko schakelaar wel degelijk onder de 'Friends of Hue'-lijn.
Tevens staat er op de door jouw genoemde website de volgende tekst;
• Friends of Hue schakelaars
Ontworpen door Niko
• Werkt met Philips Hue

Friends of Hue schakelaars werken feilloos samen met Philips Hue. Als je het Friends of Hue logo ziet, weet je zeker dat het werkt.
Hoeveel duidelijker wil je het hebben?

[Voor 23% gewijzigd door Yorinn op 24-08-2019 16:03]

• Nuevocasa
Yorinn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:00:
[...]

Hoezo niet? Volgens jouw eigen gegeven link valt de Niko schakelaar wel degelijk onder de 'Friends of Hue'-lijn.

[...]
Een wezenlijk verschil met de innr Zigbee lampen of Osram plugs etc. De Niko schakelaars zijn als Philips Hue schakelaars in de markt gebracht. Philips Hue is zelfs onderdeel van de naam, hoe duidelijk wil je het hebben? En zijn volledig geïntegreerd in de app, op dezelfde manier als bijvoorbeeld de Philips dimmer switch.

• Nuevocasa
Yorinn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:00:
[...]

[...]

Tevens staat er op de door jouw genoemde website de volgende tekst;

[...]

Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Precies. Ze horen dus NIET in het Zigbee topic maar in de Philips Hue topic. Ze worden als Hue product op de markt gezet en hebben het zelfs in de naam. Als ze als algemeen Zigbee schakelaar op de markt waren gezet had je zeker een punt.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:24
@Nuevocasa die Niko schakelaars vallen dus onder de "Friends of Hue" lijn, net als al deze producten: https://www2.meethue.com/nl-nl/friends-of-hue

Mag een aanbieding voor een Razer toetsenbord of Toon thermostaat volgens jou dan ook in het Hue aanbiedingtopic?

Wordt special gemaakt om te werken met Hue.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Nuevocasa schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:18:
[...]

Precies. Ze horen dus NIET in het Zigbee topic maar in de Philips Hue topic. Ze worden als Hue product op de markt gezet en hebben het zelfs in de naam. Als ze als algemeen Zigbee schakelaar op de markt waren gezet had je zeker een punt.
Het wordt zo langzamerhand een principe kwestie en dat is het gewoon niet waard .
Het is nu eenmaal geen hue product dus konklusie ia simpel .

"Beautiful Clean Coal"

• Nuevocasa
leekers schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 06:43:
[...]

Het wordt zo langzamerhand een principe kwestie en dat is het gewoon niet waard .
Het is nu eenmaal geen hue product dus konklusie ia simpel .
Het punt is dat de Niko schakelaar wel als Hue product op de markt is gezet en ook zo wordt verkocht en niet als 'algemeen' product wat ook werkt met het Zigbee protocol (zoals de Osram plug en vele andere producten) en daardoor ook toevallig met Hue. Het heeft zelfs Philips Hue in de naam (zie bijvoorbeeld Gamma en Coolblue). Ook als je naar de site van de fabrikant gaat wordt Philips Hue echt tig keer genoemd.

Toon is idd ook Friend of Hue maar niet specifiek als Hue product op de markt gebracht, het is in eerste instantie natuurlijk een Thermostaat waar je ook andere zaken mee kunt bedienen, daarnaast heeft de eerste versie van Toon niet eens de beschikking over het Zigbee protocol.

Dat het uit elkaar is gehaald ben ik het helemaal eens! Die Osram pluggen en andere schakelaars met Zigbee die niet volledig zijn geïntegreerd ben ik ook niet in geïnteresseerd.
Het is alleen gewoon raar dat een product dat speciaal voor Hue en ook in samenwerking met Signify is ontwikkeld en volledig is geïntegreerd in app je onder het Zigbee topic plaatst en niet onder Hue.

Daarnaast is het aantal berichten wat in het Hue aanbiedingen topic wordt geplaatst erg laag in vergelijking met sommige andere topics. Als het nu uit de hand liep dan kan ik het nog een beetje begrijpen. En ja de verwijzing naar de Osram plug op Amazon.de werden wat irritant maar voor de rest was er niks aan de hand.

Maar het is prima, in die topics zal je geen bijdrage van mij meer zien. Gelukkig zijn de andere moderators ook niet zo zwart/wit en grijpen ze niet bij het eerste beste bericht in wat ook maar een klein beetje 'off topic' is, maar alleen als de discussie echt te lang duurt of uit de hand dreigt te lopen. En soms is het een grijs gebied, laat het dan lekker gaan als er maar een paar berichten over gaan. Want dit was voor mij de druppel van de irritatie wat al langer speelt (dan heb ik het dus niet eens over het ingrijpen op mijn eigen bericht)

Ik snap dat men het vrijwillig doet en respect daar voor. Voor de rest een tevreden Tweakers gebruiker. _/-\o_

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Yorinn schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:01:
[Modbreak]De slowchat en bestelbevestigingen mogen een stuk minder hier. Die voegen niets toe aan de discussie.

Dan kunnen we hier weer verder met (goede) aanbiedingen posten.[/]
Dus het wordt een opsomtopic met prijzen en linkjes? Ik vind niks mis met een beetje slowchat.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Reinier schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:23:
[...]

Dus het wordt een opsomtopic met prijzen en linkjes? Ik vind niks mis met een beetje slowchat.
Dan blijft het zoals het was, ja. Voordat de Lego Days waren begonnen. Je hebt nu een groot gedeelte slowchat, met daartussen een paar ondergesneeuwde aanbiedingen, die totaal niet meer opvallen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:01

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Reinier schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:23:
[...]

Slowchat loopt altijd uit de hand.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 15:37

mjl

Ugh

mjl schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 01:19:
[mbr] *knip* Het vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling.[/]
Waar dan wel? Lijkt me hier prima passen :)

-------

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee