• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

mjl schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:28:
[...]

Waar dan wel? Lijkt me hier prima passen :)
Het vragen naar kortingscodes is sowieso niet de bedoeling in A&K, zoals ook in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid staat. Niet in de huidige topics en ook niet in een eigen topic.

Als er kortingscodes worden aangeboden is het mooi meegenomen, maar anders heb je gewoonweg pech.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 17:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

mjl schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:28:
[...]

Waar dan wel? Lijkt me hier prima passen :)
Gewoon niet. Als iedereen gaat schooien om codes of gaat vragen of er nog ergens een leuke aanbieding is wordt het een onoverzichtelijke bende waarde nuttige posts ondersneeuwen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 14:16

rg-mohwa

Phoe Hé

Morgen is het de 11de van de 11de oftewel singelsday, en de aanbiedingen daarvoor stromen al langzaam mijn inbox binnen, komt hier nog een speciaal topic voor ?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

rg-mohwa schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:03:
Morgen is het de 11de van de 11de oftewel singelsday, en de aanbiedingen daarvoor stromen al langzaam mijn inbox binnen, komt hier nog een speciaal topic voor ?
Als iemand hem aanmaakt, wel. Wij als mods zetten allleen een topic voor Black Friday neer dit jaar.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 22:51

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Sint Maarten is 11/11. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Het is ook de dag dat het nieuwe carnavalsseizoen begint. :)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:26
Even uit nieuwsgierigheid: Hebben jullie, als modjes, al een strijdplan tegen de azijntjeszeikers voor Black Friday?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
D_Jeff schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:38:
Even uit nieuwsgierigheid: Hebben jullie, als modjes, al een strijdplan tegen de azijntjeszeikers voor Black Friday?
Waar zou precies tegen gestreden moeten worden?

The devil is in the details.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

D_Jeff schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:38:
Ligt eraan wat je bedoeld. Een lijst met shops die meedoen wordt bijgehouden en slowchat is in het Black Friday weekend ook (met mate) toegestaan.

Is er iets anders dat we nog over het hoofd zien?

Het topic gaat (als alles goed gaat) op zondagavond 24 november live.

• D_Jeff
Ik doel meer op de 'eeuwige' discussie die bij de Mediamarkt actiedagen nog wel eens wil ontstaan.
Verder gaan we het beleven :)

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
@Yorinn Een vraag in het shopping forum beantwoorden door een team van moderators duurt al 4 dagen nu en hier in het hue forum reageren moderators in 50 minuten .

Misschien eens een puntje van aandacht als team moderators ook eens wat vlugger op de andere vragen te reageren ?

"Beautiful Clean Coal"

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

leekers schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:27:
@Yorinn Een vraag in het shopping forum beantwoorden door een team van moderators duurt al 4 dagen nu en hier in het hue forum reageren moderators in 50 minuten .

Misschien eens een puntje van aandacht als team moderators ook eens wat vlugger op de andere vragen te reageren ?
Ik ben deze week afwezig en heb alleen een mobiel tot beschikking. Om die reden kan ik wel de snelle, makkelijke gevallen oppakken.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 10:03

Perkouw

Moderator General Chat
leekers schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:27:

Als ik flauw wil reageren zeg ik; spoed is zelden goed. Maar nee, zonder gekheid. Sommige zaken willen wij ook gewoon even goed over nadenken voordat we het de wereld in gooien.

Wanneer ik specifiek kijk naar de vraag wanneer wel / niet een shop genoemd mag worden willen we dit gelijk in een stukje beleid gieten. Dit halsoverkop even op papier zetten en maar in het beleid te drukken lijkt me geen handige. Dus daar pakken we ietwat meer de tijd voor (lees intern heb ik aangegeven deze week met een stukje proza te komen hiervoor).

Toch pak ik deze ook nog even snel mee, alles doen we in onze privé tijd. Even snel reageren hier of een kleine ingreep doen, dat gaat over het algemeen wel goed. Zaken die net wat meer tijd / aandacht vereisen, ja die kunnen soms wel eens langer duren. :)

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09-2022
Komt er nog een topic over Black Friday 2019?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

joey1990 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:35:
Komt er nog een topic over Black Friday 2019?
Ja. Zie ook mijn reactie hierboven. Het topic komt komend weekend online.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:33

Toff

FP ProMod
Yorinn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:59:
[...]
TL:DR ;) Waarom? Aanbiedingen vliegen al de hele week om mijn oren. Kom op nou!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Yorinn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:59:
[...]

Veel winkels beginnen de 22e (morgen) al. Je kan je natuurlijk afvragen of dit black friday is, maar een bol.com en MediaMarkt zeggen elke dag met aanbiedingen te komen. Misschien toch goed om dit al in een topic te verzamelen?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Toff schreef op donderdag 21 november 2019 @ 01:01:
[...]

TL:DR ;) Waarom? Aanbiedingen vliegen al de hele week om mijn oren. Kom op nou!
Kid_Stevie schreef op donderdag 21 november 2019 @ 06:21:
[...]

Veel winkels beginnen de 22e (morgen) al. Je kan je natuurlijk afvragen of dit black friday is, maar een bol.com en MediaMarkt zeggen elke dag met aanbiedingen te komen. Misschien toch goed om dit al in een topic te verzamelen?
Iets met (nog) geen tijd hebben om het topic bij te houden en geen pc tot m'n beschikking hebben tot het weekend.

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Yorinn schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:43:
[...]

[...]

Iets met (nog) geen tijd hebben om het topic bij te houden en geen pc tot m'n beschikking hebben tot het weekend.
A ha, ja dat is begrijpelijk. Met de chaos die meestal ontstaat is dat wel handig. Ik verwacht ook wel dat de meeste/grootte aanbiedingen volgende week gaan komen.

Maar dan wachten we gewoon even af tot het topic er is :)

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:30
@Yorinn mag ik vragen waarom https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1886953 dichtgegooid is terwijl het een net topic is?

Ik heb al diverse (pre-)black-friday-acties voorbij zien komen en willen posten, maar dat gaat nu helaas niet.
Zo te lezen hier zitten er meer op te wachten.

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Cheesy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:49:
@Yorinn mag ik vragen waarom https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1886953 dichtgegooid is terwijl het een net topic is?

Ik heb al diverse (pre-)black-friday-acties voorbij zien komen en willen posten, maar dat gaat nu helaas niet.
Zo te lezen hier zitten er meer op te wachten.
Heb je de sluitmessage van het aangehaalde topic en/of mijn eerdere berichten hier al gelezen?

Wij willen het BF-topic in eigen beheer houden, gezien er een aantal jaar terug geknoeid werd met de TS en er schijnheilig referrals in waren gezet.

Gezien de drukte van het topic en het feit dat ik tot het weekend niet volledig aanwezig ben, heeft doen besluiten dat het topic dit weekend pas open gaat.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:30
Yorinn schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:02:
[...]

Heb je de sluitmessage van het aangehaalde topic en/of mijn eerdere berichten hier al gelezen?

Wij willen het BF-topic in eigen beheer houden, gezien er een aantal jaar terug geknoeid werd met de TS en er schijnheilig referrals in waren gezet.

Gezien de drukte van het topic en het feit dat ik tot het weekend niet volledig aanwezig ben, heeft doen besluiten dat het topic dit weekend pas open gaat.
Ja berichten gelezen, daar stond nog niet de reden in die je nu in de 2e zin noemt. Duidelijk.
Ik vond het een beetje sneu (voor diegene) dat iemand z'n best doet om een mooie openingspost te maken en die wordt dan vrij makkelijk gesloten. Ik zou zeggen jij geen tijd + Bob-B190 wel tijd = winwin. Vandaar. ;)

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Cheesy schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:26:
[...]

Ja berichten gelezen, daar stond nog niet de reden in die je nu in de 2e zin noemt. Duidelijk.
Ik vond het een beetje sneu (voor diegene) dat iemand z'n best doet om een mooie openingspost te maken en die wordt dan vrij makkelijk gesloten. Ik zou zeggen jij geen tijd + Bob-B190 wel tijd = winwin. Vandaar. ;)
Je mist alleen het punt dat het topic ook bijgehouden moet worden qua moderatie.

De TS die in het gesloten topic staat, is dezelfde als die vorig jaar is gebruikt. Daar is (bijna) geen moeite in gestoken.

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 19:23
Het is weekend, waar blijft het BF topic? Het regent inmiddels pre-BF aanbiedingen.

[Voor 33% gewijzigd door Supreme op 22-11-2019 13:07]

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:22

Illusion

(the art of)

Yorinn schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:02:
[...]

Ik denk dat je jezelf (en ons) een hoop moeite en frustratie kan besparen door het topic alvast sticky aan te maken en te locken met een goede sluitmessage. Dan is het tenminste duidelijk.

Elke keer verwijzen naar het feedback-topic is vast vermoeiend, en persoonlijk vind ik dat ook een rare plek om steeds naar te verwijzen.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Supreme schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:06:
Het is weekend, waar blijft het BF topic? Het regent inmiddels pre-BF aanbiedingen.
Vrijdag is nog geen weekend. Het topic komt morgen of zondag online, als ik weer een PC tot m'n beschikking heb.
Illusion schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat je jezelf (en ons) een hoop moeite en frustratie kan besparen door het topic alvast sticky aan te maken en te locken met een goede sluitmessage. Dan is het tenminste duidelijk.

Elke keer verwijzen naar het feedback-topic is vast vermoeiend, en persoonlijk vind ik dat ook een rare plek om steeds naar te verwijzen.
Hier werd er het eerst naar gevraagd. Ik heb het wel in de sluitmessage van het 2018-topic erbij gezet.

• Randomusername_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-05 16:41
Randomusername_ schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:46:
[mbr]*knip* Melden wat je hebt besteld is geen nuttige toevoeging aan het topic.[/]
Lijkt mij wel relevant om te weten voor anderen dat de laagste prijs ooit voor een iPad Pro 11" ook bij BCC is te behalen middels de prijsgarantie als je naar de MM verwijst.. Tweakers pricewatch heeft hem (nog) niet eens opgepakt dus relevant genoeg dat de prijs en mogelijkheden voor andere Tweakers bevestigd worden want het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Randomusername_ schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:44:
[...]

Lijkt mij wel relevant om te weten voor anderen dat de laagste prijs ooit voor een iPad Pro 11" ook bij BCC is te behalen middels de prijsgarantie als je naar de MM verwijst.. Tweakers pricewatch heeft hem (nog) niet eens opgepakt dus relevant genoeg dat de prijs en mogelijkheden voor andere Tweakers bevestigd worden want het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. :)
Dan had je het anders moeten verwoorden. Nu was het meer een melding dat je de tablet voor dezelfde prijs bij de BCC hebt gekocht, wat dus gezien werd als bestelbevestiging.

Ps. Ik heb je post naar het feedback-topic gehaald, gezien die daar beter past.

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-05 12:42
Yorinn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:31:
[modbreak]Ik heb een aantal reacties de Trashcan ingegooid. Melden wat je hebt besteld, of dat je een aanbieding goed vind of niet, zijn geen nuttige toevoeging aan het topic.[/]
Als iemand die niet veel van Hue weet en een pakket wil halen vind ik dat persoonlijk wel fijn.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

SpicyRamen schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:41:
[...]

Als iemand die niet veel van Hue weet en een pakket wil halen vind ik dat persoonlijk wel fijn.
Als je meer te weten wilt komen over Hue, dan kan je terecht in [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 3 :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

SpicyRamen schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:41:
[...]

Het kan iets toevoegen, ja. Alleen niet als die uit 3-4 woorden bestaat. De melding die ik verwijderd had, was namelijk; "Dit is een goede aanbieding." en dat voegt niet bijster veel toe.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Yorinn schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:43:
[...]

Het kan iets toevoegen, ja. Alleen niet als die uit 3-4 woorden bestaat. De melding die ik verwijderd had, was namelijk; "Dit is een goede aanbieding." en dat voegt niet bijster veel toe.
Daar hebben we de de https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/thumb-up_white.svg voor inderdaad :)

[Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 28-11-2019 15:46]

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 16:53
Ideetje voor de volgende Black Friday (en gerelateerde topics).

Laat mensen aub kort vertellen wat een webshop doet of heeft. Iets meer beschrijving zou enorm handig zijn. Iedereen weet MediaMarkt e.d. maar er wordt dan bijv een link gedropt met 'Korting bij https://drya.nl/'.. Eh :? (zijn dry age vlees zakken.. 8)7 )

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Dzine schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:50:
Ideetje voor de volgende Black Friday (en gerelateerde topics).

Laat mensen aub kort vertellen wat een webshop doet of heeft. Iets meer beschrijving zou enorm handig zijn. Iedereen weet MediaMarkt e.d. maar er wordt dan bijv een link gedropt met 'Korting bij https://drya.nl/'.. Eh :? (zijn dry age vlees zakken.. 8)7 )
Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je dan de lijst uit Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2019 (29 november & 2 december)" of bedoel je de posts zelf? Het lijstje staat al (globaal) gecategoriseerd en bij de posts zelf kan het al worden bijgevoegd.

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 16:53
Yorinn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:59:
[...]
Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je dan de lijst uit Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2019 (29 november & 2 december)" of bedoel je de posts zelf? Het lijstje staat al (globaal) gecategoriseerd en bij de posts zelf kan het al worden bijgevoegd.
Posts zelf vooral. Ah, het is optional. Ok, dus dan is het een beetje luiheid van tweakers (en mij)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Dzine schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 12:02:
[...]

Posts zelf vooral. Ah, het is optional. Ok, dus dan is het een beetje luiheid van tweakers (en mij)
Dat denk ik eerder, ja. Als je de template uit Black Friday / Cyber Monday 2018 gebruikt, kan je namelijk wel al een categorie invullen.

• SOTD
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Orion84 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:45:
[...]

Daar hebben we de de [Afbeelding] voor inderdaad :)
Ik spreek jou nu ff aan omdat er met Yorinn op geen enkele manier valt te praten en jij blijkbaar zijn leidinggevende bent. SOTD in "Black Friday / Cyber Monday 2019 (29 november & 2 december)"

Hier heeft geen bestelling gestaan, maar een aanvulling op iemand anders zijn post wat geheel conform zijn eigen regels is. Dit heb ik na zijn moderatie nogmaals duidelijk gemaakt maar dat is zinloos gebleken. Zou je hem hierop willen aanspreken?

@Yorinn verwijder je dit, dan post ik het opnieuw, je gaat dit niet verdoezelen. Er wordt niks in DM besproken. Moderatie is publiekelijk, dan mijn verweer ook.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

@SOTD er stond niet wat je besteld had nee, maar je post was niet meer dan een mededeling dat de code werkt en je er gebruik van hebt gemaakt. Dat is dus gewoon posten dat je besteld hebt en voegt niks toe. Als iedereen bij elke code/aanbieding zou gaan melden dat het werkt en dat ie er gebruik van heeft gemaakt wordt het een onoverzichtelijke bende.

Daarnaast is feedback op de moderatie uiteraard altijd welkom, via DM of hier, maar dus niet in het topic zelf.

• SOTD
Orion84 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:09:
@SOTD er stond niet wat je besteld had nee, maar je post was niet meer dan een mededeling dat de code werkt en je er gebruik van hebt gemaakt. Dat is dus gewoon posten dat je besteld hebt en voegt niks toe. Als iedereen bij elke code/aanbieding zou gaan melden dat het werkt en dat ie er gebruik van heeft gemaakt wordt het een onoverzichtelijke bende.

Daarnaast is feedback op de moderatie uiteraard altijd welkom, via DM of hier, maar dus niet in het topic zelf.
Dat de code werkt EN dat het niet uitmaakt dat er verzendprijzen verschijnen in beeld terwijl je ervoor de vouchercode invoert, deze verdwijnen pas bij afrekening. Ik heb getwijfeld of ik de bestelling door moest zetten. Deze twijfel wilde ik wegnemen bij anderen, daarnaast bevestigde ik ook dat je idd iets van 95 ct erbij kon bestellen om boven de verzendbedrag te komen.

Dit alles maakt het een aanvulling en niet domweg "de code werkt". Persoonlijk vind ik het wel fijn om te lezen dat een code (nog) wel werkt maar het is niet gewenst, prima.

Als de spelregels mij maar duidelijk zijn wil ik me er wel aanhouden maar de willekeur en regels ombuigen en nog erger, geen vastomlijnde afspraken willen maken (denk aan de discussie van shopnamen noemen in geschillen) terwijl daar wel sterk de behoefte naar is maken mij (en anderen) dat ik niet goed weet wat wel en niet gewenst is.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het is alleen maar bevestiging dat een en ander werkt zoals het moet. Dat is geen zinvolle aanvulling die we daar willen zien.

Als je er nu iets speciaals voor moest doen, dan had het een nuttige aanvulling kunnen zijn.

Hoe dan ook geen reden om op zo’n toon te gaan lopen klagen richting de moderatie. We blijven je daar niet voor waarschuwen.

• SOTD
Orion84 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:07:
Het is alleen maar bevestiging dat een en ander werkt zoals het moet. Dat is geen zinvolle aanvulling die we daar willen zien.

Als je er nu iets speciaals voor moest doen, dan had het een nuttige aanvulling kunnen zijn.

Hoe dan ook geen reden om op zo’n toon te gaan lopen klagen richting de moderatie. We blijven je daar niet voor waarschuwen.
Toon? WTF? Welke toon? Heb je het toevallig over de toon die Yorinn tegen mij aansloeg een tijdje geleden op een VRAAG van mij? Heb je hem daar al op aangesproken? Of dat hij nu loopt te liegen in die gemodereerd bericht van mij, namelijk dat ik geschreven zou hebben wat ik besteld had wat jij in je 1e bericht al tegengesproken hebt?

Of de toon die Outerspace aansloeg nadat hij mij neerzette als een volslagen idioot? Een mede user vond zijn gedrag ongepast en OS daagde prompt de user meteen uit om maar naar jou toe te stappen? Zo zelfverzekerd zijn ze hier, omdat ze weten dat de FA toch niks gaat doen en zo vogelvrij zijn ze om te doen en laten waar ze maar zin in hebben.

Of een user die telkens weer sarcastisch is en continu op een negatieve toon postjes plaatst, mag ik niks van vinden of zeggen want dan zijn de rapen gaar.

Maar hej, mijn toon... daar moet ik voor oppassen. Ja, tuurlijk. Het enige waar je mij van kan beschuldigen is dat ik geen konten kus en confrontrerend ben. Als dat reden genoeg voor jou is om mij te bannen moet je maar net als jouw personeel doen waar je maar zin in hebt.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:33

Toff

FP ProMod
@SOTD Man (of vrouw of whatever), laat gaan... Het leven is veel te kort om je zo druk te maken over dingen die je niet kunt beïnvloeden. Pick your battles!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Yorinn schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 23:27:
[modbreak]De "ik ook"-reacties over de annuleringen van Steam Controllers mag stoppen hier. Een melding hierover is wel voldoende.

Een eigen topic vind ik het, tot nu toe, ook niet gerechtvaardigd, gezien daar ook alleen "ik ook"-reacties langskomen.[/]
Door die 'me too' meldingen kun je in een eigen topic een beeld krijgen van de grootte van de groep gedupeerden. En we kunnen dan ook proberen te achterhalen of er soms mensen zijn die de controller wél krijgen terwijl ze hem later besteld hebben dan mensen bij wie hij gecancelled is. Relevante informatie voor het volgende punt.

Want we kunnen het ook hebben over een passende reactie Als ze niks aan mij leveren hebben ze onnodig data van mij verzameld. Wat mij betreft mogen ze dan verplicht worden gehouden die te vernietigen. Het IS ook helemaal niet zo moeilijk om niet méér exemplaren te verkopen dan je nog in voorraad hebt. Met dat OP=OP moeten ze wel correct omgaan en niet orders met betalingen blijven accepteren als ze dan ook echt op zouden zijn. Volgens de AVG mag men niet méér data vragen en opslaan dan nodig is voor de dienstverlening. Zodra je niet levert heb je dus in feite de AVG overtreden. We mogen in redelijkheid verwachten dat men hier zorgvuldiger mee omgaat en zorgt dat men geen orders accepteert die niet nagekomen kunnen worden. Dan zet men maar vroeger een harde stop op de verkoop, gaat die versturen en gaat dan het restant goed tellen en die in een tweede ronde verkopen. Zo makkelijk is het om het wél correct te doen. Uit gemakzucht mensen nodeloos allerlei handelingen te laten verrichten, hun geld en data te vergaren en ze dan teleur te stellen is volstrekt onprofessioneel en laakbaar. Ik vind dat ze er niet op deze makkelijke manier mee mogen wegkomen. Ze hebben door deze handelswijze wat goed te maken.

En ik check net de pagina: https://store.steampowered.com/app/353370/Steam_Controller/

Er staat nog vrolijk "Opmerking: Nog maar enkele beschikbaar".

[Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-12-2019 07:22]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

CaptJackSparrow schreef op zondag 1 december 2019 @ 07:16:
[...]

Door die 'me too' meldingen kun je in een eigen topic een beeld krijgen van de grootte van de groep gedupeerden. En we kunnen dan ook proberen te achterhalen of er soms mensen zijn die de controller wél krijgen terwijl ze hem later besteld hebben dan mensen bij wie hij gecancelled is. Relevante informatie voor het volgende punt.

Want we kunnen het ook hebben over een passende reactie Als ze niks aan mij leveren hebben ze onnodig data van mij verzameld. Wat mij betreft mogen ze dan verplicht worden gehouden die te vernietigen. Het IS ook helemaal niet zo moeilijk om niet méér exemplaren te verkopen dan je nog in voorraad hebt. Met dat OP=OP moeten ze wel correct omgaan en niet orders met betalingen blijven accepteren als ze dan ook echt op zouden zijn. Volgens de AVG mag men niet méér data vragen en opslaan dan nodig is voor de dienstverlening. Zodra je niet levert heb je dus in feite de AVG overtreden. We mogen in redelijkheid verwachten dat men hier zorgvuldiger mee omgaat en zorgt dat men geen orders accepteert die niet nagekomen kunnen worden. Dan zet men maar vroeger een harde stop op de verkoop, gaat die versturen en gaat dan het restant goed tellen en die in een tweede ronde verkopen. Zo makkelijk is het om het wél correct te doen. Uit gemakzucht mensen nodeloos allerlei handelingen te laten verrichten, hun geld en data te vergaren en ze dan teleur te stellen is volstrekt onprofessioneel en laakbaar. Ik vind dat ze er niet op deze makkelijke manier mee mogen wegkomen. Ze hebben door deze handelswijze wat goed te maken.

En ik check net de pagina: https://store.steampowered.com/app/353370/Steam_Controller/

Er staat nog vrolijk "Opmerking: Nog maar enkele beschikbaar".
Ik heb je post naar het feedback-topic gehaald, gezien het hier beter past.

"Ik ook"-reacties zijn, in de regel, nergens de bedoeling op Tweakers. Ik zie hier niet in waarom we een uitzondering moeten maken.

Dat Steam de controllers niet levert en een slechte voorrraadindicatie heeft, is nooit mooi, nee. Maar stuur eerst een e-mail naar hen toe om te vragen hoe het zit en probeer het eerst met hun op te lossen. Daarna kan je een topic openen in het Shopping Forum met je probleem.

Wil je tot die tijd nog "ik ook"-reacties plaatsen, kan dat via het Steam-forum; https://steamcommunity.co...um/1/1744512294433772488/.

Om je Steam-account te verwijderen en je gegevens bij Steam weg te krijgen, kan je via https://support.steampowe...ef=4650-SDKC-0716&l=dutch kijken.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

De oorspronkelijke reactie die in de prullenbak belandde:
Uuuh nee, dat ga ik dus niet doen. Iedereen mag publiekelijk lezen dat JIJ een fout maakt en misbruikt maakt van je modrechten.

Ik vul een bericht aan wat gewoon toe is gestaan conform JOUW eigen regels, en nou loop je onzin te verkopen dat ik zou hebben geschreven wat ik gekocht zou hebben? Je had net zo goed kunnen schrijven dat je een linkje naar kinderporno hebt verwijderd uit mijn post.
Maar ook in SOTD in "Feedback A&K forum" kom je behoorlijk agressief over.
Heb je het toevallig over de toon die Yorinn tegen mij aansloeg een tijdje geleden op een VRAAG van mij? Heb je hem daar al op aangesproken? Of dat hij nu loopt te liegen in die gemodereerd bericht van mij, namelijk dat ik geschreven zou hebben wat ik besteld had wat jij in je 1e bericht al tegengesproken hebt?
Daar heb ik hem inderdaad op aangesproken en die tekst is dan ook al lang en breed aangepast.

Als je hem daar zelf op een normale manier op de juiste plek over had aangesproken had hij dat ongetwijfeld direct al gedaan.

• SOTD
Orion84 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:15:
[...]
De oorspronkelijke reactie die in de prullenbak belandde:

[...]
Maar ook in SOTD in "Feedback A&K forum" kom je behoorlijk agressief over.

[...]
Daar heb ik hem inderdaad op aangesproken en die tekst is dan ook al lang en breed aangepast.

Als je hem daar zelf op een normale manier op de juiste plek over had aangesproken had hij dat ongetwijfeld direct al gedaan.
Prima, ik ben nog een beetje boos op de vorige uitbrander van Yorinn op een doodnormale vraag van mij. En nu dat in mijn ogen onterecht gemod van mijn behulpzame postjes door 1 en dezelfde mod. Hierbij bied ik mijn excuses aan.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CaptJackSparrow schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:49:
[mbr]*knip* Dit heeft niets met aanbiedingen te maken. Dit kan je beter in een Shopreview plaatsen.[/]
Als je goed leest zie je dat het álles met Cyber Monday aanbiedingen te maken heeft waarvoor mensen teveel kunnen betalen als ze niet opletten. Dat bereikt de mensen voor wie dit relevant is bijna alleen als het hier geplaatst wordt en in dat andere topic zullen de meeste mensen het missen. Het IS geen shopreview maar een waarschuwing voor Cyber Monday aanbiedingen die alleen vandaag gelden. Zéér on-topic dus.

Gelieve mijn posting dus weer te herstellen zodat mensen gewaarschuwd kunnen worden met deze zeer relevante informatie waarvoor ik de nodige moeite heb gedaan om mensen daar adequaat voor te waarschuwen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

CaptJackSparrow schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:58:
[...]

Als je goed leest zie je dat het álles met Cyber Monday aanbiedingen te maken heeft waarvoor mensen teveel kunnen betalen als ze niet opletten. Dat bereikt de mensen voor wie dit relevant is bijna alleen als het hier geplaatst wordt en in dat andere topic zullen de meeste mensen het missen. Het IS geen shopreview maar een waarschuwing voor Cyber Monday aanbiedingen die alleen vandaag gelden. Zéér on-topic dus.

Gelieve mijn posting dus weer te herstellen zodat mensen gewaarschuwd kunnen worden met deze zeer relevante informatie waarvoor ik de nodige moeite heb gedaan om mensen daar adequaat voor te waarschuwen.
Feedback op moderaties mogen, zoals gewoonlijk en zelfs in de topicwaarschuwing staat, in het Feedback-topic of per DM naar de betreffende moderator toe. Dit is je van het weekend ook gezegd en zou toch wel duidelijk moeten zijn na 10 jaar hier op Tweakers?

Het topic is bedoeld om aanbiedingen te delen, niet om mensen te waarschuwen. Zullen we dan ook gelijk alle fake webshops melden daar, gezien die vast ook aan Cyber Monday doen?

Ervaringen met webshops, ook al gaat het om verzendkosten, mogen gewoon in de shopreviews.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Yorinn schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:13:
[...]

Ervaringen met webshops, ook al gaat het om verzendkosten, mogen gewoon in de shopreviews.
Als je de HELE posting zou lezen zie je dat het belangrijkste over CYBER MONDAY aanbiedingen gaat waarvoor mensen teveel kunnen betalen omdat de korting er weer wordt afgehaald. Hoe kun je dat in hemelsnaam als niet relevant beschouwen in een topic over Cyber Monday aanbiedingen? Die verzendkosten bug ZOU daarmee te maken kunnen hebben en het kan geen kwaad daar dus ook op te letten en daarom meldde ik dat ook.

Maar gezien de snelheid waarmee mijn posting verdween was me al duidelijk dat er nauwelijks naar de inhoud gekeken was. Ik weet ondertussen wel dat men het minste geringste aangrijpt om mijn bijdragen te verwijderen zonder dat daarvoor écht goede redenen zijn. Dat gaat heus wel opvallen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

CaptJackSparrow schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:21:
[...]

Als je de HELE posting zou lezen zie je dat het belangrijkste over CYBER MONDAY aanbiedingen gaat waarvoor mensen teveel kunnen betalen omdat de korting er weer wordt afgehaald. Hoe kun je dat in hemelsnaam als niet relevant beschouwen in een topic over Cyber Monday aanbiedingen? Die verzendkosten bug ZOU daarmee te maken kunnen hebben en het kan geen kwaad daar dus ook op te letten en daarom meldde ik dat ook.
Als je mijn hele post zou lezen, had je kunnen zien dat waarschuwen niet het doel is van het Black Friday-topic, die is bedoeld om aanbiedingen te delen. Heb je een goede of slechte ervaring met (de verzending via) een webshop, kan je dit gewoon in een shopreview plaatsen.
Maar gezien de snelheid waarmee mijn posting verdween was me al duidelijk dat er nauwelijks naar de inhoud gekeken was. Ik weet ondertussen wel dat men het minste geringste aangrijpt om mijn bijdragen te verwijderen zonder dat daarvoor écht goede redenen zijn. Dat gaat heus wel opvallen.
Als je je gewoon aan het algemeen beleid, de verschillende subfora-beleiden en de topicwaarschuwingen houd, is er niets aan de hand. Feedback op moderaties hoort gewoon niet thuis in het topic zelf en daar ben je meermaals op aangesproken.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En waarom denk je dat informatie geven over het foutgaan van kortingen en die mislopen waardoor je teveel kunt betalen NIET onder "AANVULLINGEN en correcties" valt wat expliciet gemeld wordt dat het topic daar wél voor is? Het is nota bene een aanvulling over potentieel ALLE Cyber Monday aanbiedingen op Amazon.de. In de hele korte tijd dat mijn bijdragen er stonden hadden ze ook al de nodige plusjes gekregen waaruit blijkt dat de rest van de GoTters het wel degelijk op prijs stelden dat ik die melding deed.

Maar wat die er van denken is niet relevant?

• D_Jeff
Voor ik een hele "foei" discussie met de dienstdoende modjes hier heb, wil ik vragen of mijn "spot" mag?

De "Spot":
Kaufland (DE) & REWE (DE) verkopen kinder chocolade verpakkingen met een Coupon voor 10 euro korting bij MediaMarkt. Diezelfde verpakking bevat nog een deel 2, maar die heeft hier geen nut.

Regels voor de coupon:
- Min bedrag: € 100,-
- Alleen in de Mediamarkt winkels in Duitsland.

Waarom de vraag?
De voorwaarden bij deze actie zijn 'lekker plat geslagen' door voor beide delen 1 regelset voorwaarden op te nemen. Onderdeel van de actievoorwaarden: 16 jaar of ouder en woonachtig in Duitsland.

>> Is het prima voor posten of toch liever niet?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

D_Jeff schreef op zondag 23 februari 2020 @ 21:07:
Voor ik een hele "foei" discussie met de dienstdoende modjes hier heb, wil ik vragen of mijn "spot" mag?

De "Spot":
Kaufland (DE) & REWE (DE) verkopen kinder chocolade verpakkingen met een Coupon voor 10 euro korting bij MediaMarkt. Diezelfde verpakking bevat nog een deel 2, maar die heeft hier geen nut.

Regels voor de coupon:
- Min bedrag: € 100,-
- Alleen in de Mediamarkt winkels in Duitsland.

Waarom de vraag?
De voorwaarden bij deze actie zijn 'lekker plat geslagen' door voor beide delen 1 regelset voorwaarden op te nemen. Onderdeel van de actievoorwaarden: 16 jaar of ouder en woonachtig in Duitsland.

>> Is het prima voor posten of toch liever niet?
Als je er de nodige voorwaarden, links, einddata enzovoort bij zet, inclusief een melding [Grensdeal] in de titel, zie ik er geen problemen mee in een apart topic.

• D_Jeff
@Yorinn Dank voor de Feedback.
Met een korte zoektocht op het A&K-forum deel zie dat er indd nog geen draadje bestaat met grensdeals als topic.

Dan ga ik dat topic starten ;)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

D_Jeff schreef op zondag 23 februari 2020 @ 21:26:
@Yorinn Dank voor de Feedback.
Met een korte zoektocht op het A&K-forum deel zie dat er indd nog geen draadje bestaat met grensdeals als topic.

Dan ga ik dat topic starten ;)
Ik bedoelde eigenlijk meer een topic met Grensdeal in de titel specifiek voor deze aanbieding. Geen topic die gericht is om alle (goede) grensdeals in te verzamelen, gezien dat er gewoon veel te weinig zijn. ;)

[Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 23-02-2020 21:29]

• D_Jeff
@Yorinn Ik zat dan weer aan 2 vliegen in 1 klappen te denken:
Topic starten waarin dit soort deals (voor de landen Duitsland / Frankrijk* ) gemeld kunnen worden. Mijn spot zal echt niet de laatste (promo/acties) zijn.

* Duitsland en Frankrijk noem ik hier bewust, om zo ook rekening te houden met onze Belgische tweakers (of de fanatieke NL-ers die graag shoppen in FR)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

D_Jeff schreef op zondag 23 februari 2020 @ 21:33:
@Yorinn Ik zat dan weer aan 2 vliegen in 1 klappen te denken:
Topic starten waarin dit soort deals (voor de landen Duitsland / Frankrijk* ) gemeld kunnen worden. Mijn spot zal echt niet de laatste (promo/acties) zijn.

* Duitsland en Frankrijk noem ik hier bewust, om zo ook rekening te houden met onze Belgische tweakers (of de fanatieke NL-ers die graag shoppen in FR)
Het is ook niet zo dat er 100'en nieuwe topics/aanbiedingen per dag/week/maand* (Doorhalen wat niet van toepassing is.) :+ langskomen hier. Een los topic voor de goede aanbiedingen kan dus ook geen kwaad.

Als je het zelf geen eigen topic waard vind, kan je hem ook altijd nog in Centraal aanbiedingen topic v2.0 plaatsen. ;)

• D_Jeff
@Yorinn Deal 8-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-06 09:46
Hoi,

Ik heb zojuist een Philips HUE aanbieding gedeeld die kennelijk niet was opgevallen onder de Tweakers en erbij gezet of er iemand was wiens pasje ik zou kunnen gebruiken gezien ik geen MyShop pasje heb en dit een vereiste is om van de aanbieding te genieten maar dit moet kennelijk onder een onbekende categorie van V&A? U heeft hopelijk door dat dit waarschijnlijk om zo'n onbekende categorie gaat zijn dat niemand daar kijkt en dus hulp ook niet geboden zal (kunnen) worden door mede-Tweakers?

Vraag me zodoende af wat er in het hoofd van deze moderator omgaat. Een Myshop pasje zit in de kern van de aanbieding, en dat ter discussie stellen zou in het draadje moeten passen. Daarvoor zou men zich niet per se naar een afgestorven V&A categorie te hoeven begeven.

Kees Klaassen in "Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Kees Klaassen schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:51:
Hoi,

Ik heb zojuist een Philips HUE aanbieding gedeeld die kennelijk niet was opgevallen onder de Tweakers en erbij gezet of er iemand was wiens pasje ik zou kunnen gebruiken gezien ik geen MyShop pasje heb en dit een vereiste is om van de aanbieding te genieten maar dit moet kennelijk onder een onbekende categorie van V&A? U heeft hopelijk door dat dit waarschijnlijk om zo'n onbekende categorie gaat zijn dat niemand daar kijkt en dus hulp ook niet geboden zal (kunnen) worden door mede-Tweakers?

Vraag me zodoende af wat er in het hoofd van deze moderator omgaat. Een Myshop pasje zit in de kern van de aanbieding, en dat ter discussie stellen zou in het draadje moeten passen. Daarvoor zou men zich niet per se naar een afgestorven V&A categorie te hoeven begeven.

Kees Klaassen in "Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic"
Zoals ook in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid staat, is het vragen naar kortingscodes (waar een pas waarmee je korting krijgt, wmb. ook onder valt) via niet publieke kanalen niet de bedoeling. Tevens geeft dit veel ruis en "ik ook"-reacties in het topic, wat we ook niet willen.

Het is dus een mooie aanbieding voor de mensen die er gebruik van kunnen maken, maar het vragen naar kortingspassen is dus niet de bedoeling. Dit geldt niet alleen voor de Philips-passen, maar bijvoorbeeld ook voor Makro-passen enzovoort.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
@Yorinn

JohanNL in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"

In plaats van alle informatie te *knippen* had je ook enkel even kunnen vermelden dat mijn post beter in een ander topic past en de verdere discussie daar kan plaatsvinden.
Dat andere topic heeft ook een minder goede structuur en ik kan mij heel goed voorstellen dat anderen om die reden daar ook niet kijken of er gewoon geen weet van hebben dat het topic bestaat ( ik ook niet )

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

JohanNL schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:29:
@Yorinn

JohanNL in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"

In plaats van alle informatie te *knippen* had je ook enkel even kunnen vermelden dat mijn post beter in een ander topic past en de verdere discussie daar kan plaatsvinden.
Dat andere topic heeft ook een minder goede structuur en ik kan mij heel goed voorstellen dat anderen om die reden daar ook niet kijken of er gewoon geen weet van hebben dat het topic bestaat ( ik ook niet )
Ik had je gehele post geknipt omdat die al gemeld was in het PC Budget Gaming topic, met daarbij een link naar het topic. Er staat ook een alias naar het topic in Aanbiedingen en Kortingscodes vermeld.

De structuur van dat topic kan ik verder vrij weinig aan veranderen, gezien dat topic in Spielerij staat, daar mag/kan je de lokale mods in Feedback op moderatie binnen Spielerij op aanspreken.

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 11:46
@Yorinn Je haalt mijn post weg waarin ik vraag of het misschien verstandig is om mijn bestelling bij Bol.com Plaza te annuleren. Zo kunnen zowel ik als anderen niet gewaarschuwd worden als het toch om een scam blijkt te gaan. Ik snap dat het topic niet vervuild dient te raken, maar dit is toch wel overdreven.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

gop1 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:53:
@Yorinn Je haalt mijn post weg waarin ik vraag of het misschien verstandig is om mijn bestelling bij Bol.com Plaza te annuleren. Zo kunnen zowel ik als anderen niet gewaarschuwd worden als het toch om een scam blijkt te gaan. Ik snap dat het topic niet vervuild dient te raken, maar dit is toch wel overdreven.
Die edit heeft, denk ik, mijn verwijder-actie gekruisd. Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, zijn Vragen of opmerkingen of meningen over aanbiedingen niet de bedoeling in dat topic. Hele discussies over een aanbieding zijn dan ook niet de bedoeling in het Centraal aanbieding topic.

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 11:46
Yorinn schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:56:
[...]

Die edit heeft, denk ik, mijn verwijder-actie gekruisd. Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, zijn Vragen of opmerkingen of meningen over aanbiedingen niet de bedoeling in dat topic. Hele discussies over een aanbieding zijn dan ook niet de bedoeling in het Centraal aanbieding topic.
Nogmaals, in dit specifieke geval kan je een hoop mensen voor oplichting behoeden door het even wel toe te staan. Desnoods verwijder je later als nog alle reacties. Maar in dit geval doe je een hoop mensen tekort door zo strikt te 'handhaven'.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

gop1 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:00:
[...]

Nogmaals, in dit specifieke geval kan je een hoop mensen voor oplichting behoeden door het even wel toe te staan. Desnoods verwijder je later als nog alle reacties. Maar in dit geval doe je een hoop mensen tekort door zo strikt te 'handhaven'.
Ik heb ook een waarshuwing bij je aanbieding geplaatst, met de melding dat dit om een nieuwe verkoper gaat. Dit heb ik ook in een modbreak daaronder nog gedaan. De waarschuwing staat er dus al.

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:17
Goedemorgen, mag een actie als deze hier worden opgezet? Aan de ene kant is het een toffe aanbieding, maar wellicht zien jullie het als referral? https://lg.webpromos.eu/20-0264/nl-nl

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

detulp050 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:02:
Goedemorgen, mag een actie als deze hier worden opgezet? Aan de ene kant is het een toffe aanbieding, maar wellicht zien jullie het als referral? https://lg.webpromos.eu/20-0264/nl-nl
Die valt, zoals je zelf al vermoedde, onder de categorie referral en willen we niet zien.

• detulp050
Yorinn schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:45:
[...]

Die valt, zoals je zelf al vermoedde, onder de categorie referral en willen we niet zien.
Jammer zeg, het is echt een leuke community-actie, typisch iets voor hier.
Waarom mogen dit soort referrals eigenlijk niet?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

detulp050 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:07:
[...]

Jammer zeg, het is echt een leuke community-actie, typisch iets voor hier.
Waarom mogen dit soort referrals eigenlijk niet?
Zie daarvoor de discussie in Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018

• detulp050
-nevermind-. Ik probeer het elders wel :)

[Voor 31% gewijzigd door detulp050 op 01-08-2020 12:39]

• JT
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Yorinn schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:43:
[modbreak]Ik zie de laatste tijd weer veel aanbiedingen langskomen waar geen aanbiedingsprijs bij vermeld staat. Kan hier wat meer op gelet worden tijdens het plaatsen van een aanbieding?[/]
Verwacht je dat ook bij zo een set spullen als van mijn foto? In alle eerlijkheid maakt dat het delen van de aanbieding namelijk niet aantrekkelijker.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

JT schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:59:
[...]

Verwacht je dat ook bij zo een set spullen als van mijn foto? In alle eerlijkheid maakt dat het delen van de aanbieding namelijk niet aantrekkelijker.
(Ik heb je vraag naar het Feedbacktopic verplaatst, gezien die daar beter past.)

Nee. Het gaat me meer om aanbiedingen waar de prijs achter een link verstopt zit, zoals bij de verschillende Amazon aanbiedingen. Daar verandert de prijs soms wel 3-4 keer op een dag en kan je ook niet makkelijk terughalen wat de aanbiedingsprijs is/was zonder extensies aan je browser toe te voegen. Voor lokale aanbiedingen moet je toch de winkel al in om het product aan te schaffen.

• Anoniem: 1441478
  • Registratie: Augustus 2020
  • Niet online
Amazon Prime Day 2020 (13 en 14 oktober) zou dit zero tolerance kunnen worden gemaakt? Er wordt nog steeds veel te veel gebabbeld, modbreaks worden genegeerd en 4 postjes later gewoon nog vragen hoe de georestrictie omzeild kunnen worden. Heel veel offtopic postjes blijven gewoon staan.

Het is mij een compleet raadsel waarom oa de post van Whatsapphack is blijven staan ondanks topicwaarschuwing (en een modbreak dat nu plots is verdwenen).
WhatsappHack schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:03:
Man ik vind het wel weer een onoverzichtelijke bende op Amazon.de :P Dat wordt alvast in het "Black friday"-wensenlijstje kijken of er nu al iets goed in de aanbieding is. ;)
Is dit op 1 of andere manier een nuttige bijdrage in dit topic?

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 13-10-2020 09:16]

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 1441478 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:15:
Amazon Prime Day 2020 (13 en 14 oktober) zou dit zero tolerance kunnen worden gemaakt? Er wordt nog steeds veel te veel gebabbeld, modbreaks worden genegeerd en 4 postjes later gewoon nog vragen hoe de georestrictie omzeild kunnen worden. Heel veel offtopic postjes blijven gewoon staan.

Het is mij een compleet raadsel waarom oa de post van Whatsapphack is blijven staan ondanks topicwaarschuwing (en een modbreak dat nu plots is verdwenen).

[...]

Is dit op 1 of andere manier een nuttige bijdrage in dit topic?
Geef dan iets van info waarom je geen Prima kan afsluiten op de .de site. Nu blijf je dat soort vragen houden. Die onzinnige waarschuwing over georestricties slaat kant nog wal wat dat onderwerp betreft. Niemand weet wat daarmee word bedoeld en dus blijf je die vragen houden.

En als je eigenwijs ieder behulpzaam bericht gaat verwijderen..... tja, wat verwacht je dan.

• Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

Geef dan iets van info waarom je geen Prima kan afsluiten op de .de site. Nu blijf je dat soort vragen houden. Die onzinnige waarschuwing over georestricties slaat kant nog wal wat dat onderwerp betreft. Niemand weet wat daarmee word bedoeld en dus blijf je die vragen houden.

En als je eigenwijs ieder behulpzaam bericht gaat verwijderen..... tja, wat verwacht je dan.
Eens, het zou in topicwaarschuwing kunnen worden toegevoegd dat de discussie of vragen over de Duitse Prime in Amazon Prime in Nederland gedaan kan worden. Daar is meerdere keren uitgelegd hoe en wat.

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 1441478 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Eens, het zou in topicwaarschuwing kunnen worden toegevoegd dat de discussie of vragen over de Duitse Prime in Amazon Prime in Nederland gedaan kan worden. Daar is meerdere keren uitgelegd hoe en wat.
Je bedoelt het topic waar ook deze krampachtige waarschuwing staat?

Yorinn in "Amazon Prime in Nederland"

• Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:27:
[...]

Je bedoelt het topic waar ook deze krampachtige waarschuwing staat?

Yorinn in "Amazon Prime in Nederland"
Ik doelde niet op om te helpen georistricties te omzeilen maar meer op het waarom werkt het niet, kan het eigenlijk wel (legaal) en dergelijke, hoe werkt en wat is Prime. Kan ik met NL prime een prime aanbieding in een ander land kopen? enz enz Zeg maar de meer legale vragen.

Heb zelf maar een opzetje gemaakt: Anoniem: 1441478 in "Amazon Prime in Nederland"

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 13-10-2020 11:18]

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:18
Er wordt hier gesproken over volstrekt legaal via het AD: Toff in "Centraal aanbiedingen topic v2.0"
Maar dit betreft vrijwel zeker grijze keys waarvan de oorsprong onbekend is en waarschijnlijk geen echte licentie verschaft voor de eindgebruiker.
Ook iets met als iets te mooi om waar te zijn is...
Dan is het ook maar de vraag voor hoe lang zo'n key gaat blijven werken, de verhalen hiervan moeten toch inmiddels wel bekend zijn en die werden nog niet zo heel lang geleden ook aangeboden op webshops van kranten.

Wat mij betreft moet iedereen zelf beslissen of hij/zij dit risico wil nemen, maar een waarschuwing is wel op zijn plaats.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
@JohanNL @hoi1234 ik heb hier eerder wat posts voor verwijderd, dit omdat het een aanbiedingen topic is. Om jullie beide tegemoet te komen ga ik nu de reactie aanpassen met een waarschuwing hierbij dat het mogelijk 'grijze keys' betreft. Dank voor jullie feedback beiden.

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:49
Yorinn schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:08:
[modbreak]De volgende die iets over (mogelijke) prijsverhogingen te melden heeft, mag dit in een (nieuw) topic in Shopping Forum doen. Hier begint het té offtopic te raken om nog nuttig te zijn.[/]
Als een bepaalde winkel aanmerkelijk zijn prijzen verhoogt voor de aanbiedingen dagen, dan is het toch wel degelijk relevant hier ?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

mvrhrln schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:16:
[...]

Als een bepaalde winkel aanmerkelijk zijn prijzen verhoogt voor de aanbiedingen dagen, dan is het toch wel degelijk relevant hier ?
Nee? Want het topic is bedoeld om aanbiedingen te delen. Niet om te klagen / vragen te stellen / discussiëren over (mogelijke) prijsverhogingen. Dat past beter in een eigen topic.

Ps. Ik heb je vraag/feedback richting het feedbacktopic verplaatst, gezien het daar beter past.

[Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 16-11-2020 13:18]

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-06 15:05
Top gewerkt moderators!

Een dag voor black friday en we hebben nu een doodgeslagen forumonderwerp omdat het andere topic de nek is omgedraaid door oneindig blauw getypt gemiep van moderators. Volgens mij is niemand verplicht om daar te zijn toch?

Misschien is er wel een vraag naar een forum waarbij gediscussieerd kan worden over goedkope prijzen voor oled tvs zonder elk moment weer verbeterd of afgekapt te worden door een bloedirritante scheidsrechter met een blauwe stift in z'n hand.

Exact hetzelfde gold voor het RTX 3080 leveringstopic, compleet aan het doel voorbij geschoten.

Edit:

Tekst mag niet hetzelfde zijn als voorgaand bericht dat gelijk werd verwijderd

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Illusion
  • Laatst online: 07:22

Illusion

(the art of)

MartnK schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:47:
Top gewerkt moderators!

Een dag voor black friday en we hebben nu een doodgeslagen forumonderwerp omdat het andere topic de nek is omgedraaid door oneindig blauw getypt gemiep van moderators. Volgens mij is niemand verplicht om daar te zijn toch?

Misschien is er wel een vraag naar een forum waarbij gediscussieerd kan worden over goedkope prijzen voor oled tvs zonder elk moment weer verbeterd of afgekapt te worden door een bloedirritante scheidsrechter met een blauwe stift in z'n hand.

Exact hetzelfde gold voor het RTX 3080 leveringstopic, compleet aan het doel voorbij geschoten.

Edit:

Tekst mag niet hetzelfde zijn als voorgaand bericht dat gelijk werd verwijderd
Ik vind inderdaad dat ze top gewerkt hebben, waarvoor dank!
Hoe fijn is het om een overzichtelijk topic te hebben met daarin een overzichtelijke opsomming/overzicht van de huidige aanbiedingen?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• MartnK
Welke aanbiedingen?
Er zijn maar 2 posts geweest over een hele dag.

Er zijn vrijwel geen aanbiedingen meer. Bijna niemand heeft zin in dit krampachtige gedoe.

Maar eerlijk is eerlijk, met zo weinig posts rond black friday, is het wel mooi overzichtelijk. Dat wel!!

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
MartnK schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:38:
Welke aanbiedingen?

Er zijn vrijwel geen aanbiedingen meer. Bijna niemand heeft zin in dit krampachtige gedoe.

Maar eerlijk is eerlijk, met zo weinig posts rond black friday, is het wel mooi overzichtelijk. Dat wel!!
Kijk ik kan er nu ook gelijk met een gestrekt been in gaan, maar dat werkt voor niemand. De eerste stap lijkt dan ook constructieve communicatie naar elkaar. Met elkaar kunnen we dan altijd kijken of zaken anders kunnen.

Dat gezegd hebbende moet een user er natuurlijk maar net behoefte aan hebben een aanbieding te delen in zijn/haar vrije tijd. Dat mag eenieder voor zichzelf beslissen. Dat er dan maar twee post zijn kan een relatie zijn met ons beleid. Echter zie ik zelf niet het beeld dat je schetst afgaande op dit topic en TR's.

Sterker nog....het zijn vaak de users die ons attenderen op het feit dat mensen 'offtopic' gaan. Ik probeer dan ook een ietwat reactieve houding te hebben (persoonlijk) om er niet altijd direct bovenop te zitten. Dat kan natuurlijk per moderator verschillen. Eens.

Enfin. Je hoeft me niet te overtuigen maar als het signaal echt is dat men niet wilt posten door ons en dit niet enkel vanuit 1 gebruiker komt dan hoor ik dit oprecht graag want daar wil ik dan wat mee.

Kan je de wat met deze toelichting van me?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

MartnK schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:38:
Welke aanbiedingen?

Want elke aanbieding elke dag opnieuw posten omdat ze snel ondergesneeuwd raken is nuttig? Ik snap je punt niet. Het was onhoudbaar in het vorige Oled-topic als ik @Ed_L mag geloven.

We hadden ook geen nieuw topic kunnen openen/toestaan.

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 09:55

Ed_L

Crew Council
Het oude topic was gewoon slow chat waarin je lekker je bericht kon spammen. Tenminste, dat werd door sommigen zo gezien. Met als gevolg een onoverzichtelijke brei aan berichten en een stroom aan klachten van andere Tweakers. Na zeer lange tijd een poging te hebben gedaan dit ietwat in goede banen te leiden bleek de zaak onhoudbaar en is het topic gesloten. Jammer dat de goedbedoelende gebruiker hierdoor ook beïnvloed wordt, maar we konden niet anders.

Er is nu een prima vorm voor zij die echt willen attenderen op goede deals in deze periode. Het enige dat er gevraagd wordt is het invullen van een paar veldjes. Zo help je elkaar en houd je het overzicht over wat er te krijgen is.

Als je daar omheen graag lekker wil slow chatten, dan lijkt mij dat je beter op onze Discord terecht kunt.

• MartnK
De irritatie die ik zichtbaar uit in mijn manier van reageren komt voort uit het feit dat dit niet de eerste keer is.
Mijn intentie is niet om mensen tegen de schenen te schoppen.

Ik begrijp de gedachtegang, en ik ben het eens dat een overzichtelijk forum fijner leest.
Echter als het grootste gros zich niet aan de gestelde regels houdt, dan is er misschien ook geen vraag naar de gestelde regels. Bovendien moet je je afvragen als de topicwarning een half boekwerk omvat, je in dat geval nog realistisch bezig bent imho.

Wat betreft het nieuwe topic met de nieuwe vorm. Dat is in mijn ogen een zeer goed en duidelijke aanpak. Ware het niet dat er nu bijna geen activiteit is. En als er geen activiteit is, worden mensen zelf ook niet geactiveerd. Helemaal niet met een drempel van een ''omslachtige'' template. Mensen blijven luie wezens.

Ik wil bijvoorbeeld weten hoe het kan dat er bij PlatteTV eerst wel de laagste aanbieding voor de gx65 mogelijk was, en later weer niet. Daar was in het vorige topic ongetwijfeld uitvoerig over gesproken. Hier is er geen woord over gezegd. Natuurlijk begint initiatief bij je zelf, maar toch is het prettig om ook andere ervaringen al te zien.

De eindstand is ieder geval nu wel dat 1 dag voor Black Friday er nu minder aanbiedingen terug te vinden zijn. Dit is DE dag voor het topic, waar hebben we het over denk ik dan?
Ik ben erg benieuwd naar de verhouding van mensen die topicreports maken vs mensen die diezelfde regels overtreden. Hoeveel mensen bekijken dit topic uberhaupt? Ik denk dat het percentage ''klagers'' in schril contrast staat met de rest.
Misschien zit ik er naast, het enige wat ik wel weet is dat ik nog niet eerder zoveel likes en pm's heb gekregen op een reactie die ik geplaatst heb. En hij was maar 5 minuten leesbaar(!!!)

Daar liggen kansen die nu onbenut worden in mijn ogen..

• Niet online
@MartnK ik mis 1 ding in jouw "boekverslag": wat heb je dan zelf in gedachten? Zero Tolerance afschaffen? Een ander topic ernaast voor de vragen/kritiek/babbel? Lossere moderatie? Hoeveel meer nieuwe OLEDtv aanbiedingen zouden erbij komen met lossere moderatie denk je?

• MartnK
Lossere moderatie idd. In ieder geval rondom Black Friday. Alleen moderatie op off-topic discussies.
On-topic zie ik als onderwerpen over webshops die wel of niet goed leveren/zich aan afspraken houden.
Off-topic zie ik als onderwerpen over verschillen tussen specs van televisies.

En dat kan imho ook prima in een ander topic, zolang er duidelijk wordt verwezen bovenaan in de huidige topicwarning of het boekwerk ;) :+

Deze discussie vind vaker plaats bij vergelijkbare onderwerpen of releases van producten.
Een 2e slowchat topic is dan een veel betere oplossing dan de boel helemaal op slot gooien denk ik.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Je snapt wel dat dit niet de eerste BF is? Je krijgt anders een slowchat zoals de iBood Hunt (toen er nog wat te halen viel) van tig pagina's. Leuk voor de permanente refreshers achter een desktop, maar aanbiedingen sneeuwen volkomen onder. Levertijd, webshops etc hebben we allemaal gewoon de shopreviews voor. Dan is een loos vraagje: "is xyz webshop betrouwbaar? Thanx peeps." niet de bedoeling. En ja, die komen dan.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Om ook maar een community stem te laten horen: ik ben het volledig eens met @MartnK wat betreft het moderatiebeleid rondom het Prijsdiscussie OLED topic. Sowieso was de timing van het sluiten van het [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 topic wel erg onhandig te noemen.

Daarnaast vraag ik me af op welke plek dan wel gediscussieerd kan en mag worden over bijvoorbeeld de kwaliteit van webshops. Het is voor sommigen bekend dat shops als Plasmavisie (nu bovenaan in de pricewatch voor de LG 55GX bijv.) en TV-Online geen shops zijn waar je zo'n apparaat wilt bestellen. Dit staat er niet bij in de Pricewatch (op zich begrijpelijk dat dit niet mogelijk/praktisch is), dus lijkt me het forum de uitgelezen plek om te lezen dat dit webshops zijn die je moet vermijden. Zoals het huidige topic ingericht is, is er niet eens plek voor om dergelijke zaken te bespreken. En dat is een kwalijke zaak in mijn ogen.

Ja, je kunt een hoop van dat soort informatie kwijt in de topic start, maar zoals jullie ook weten zijn aanbiedingen soms van korte duur en is snel handelen belangrijk. Dan is het handig als zulke informatie meteen geplaatst kan worden, als reactie op iemand die een dergelijke webshop linkt.

Ook vind ik het handig als community leden kunnen aangeven wat zij bereikt hebben aan de telefoon, per mail of ander communicatie kanaal bij verschillende webshops.

Ja, er zullen aanbiedingen dubbel gepost worden, maar in de wereld van OLED tv's verschillen die prijzen ook iedere dag. Het is daarom zaak voor de persoon die op zoek is naar een goede aanbieding voor een nieuwe OLED TV, om de laatste pagina's van het topic door te spitten. Lijkt me niet dat er veel personen zijn die daarmee moeite zullen hebben en het lijkt me meer dan redelijk om luiaards die dit niet doen en dus een bericht posten met vragen om prijzen, direct worden aangepakt.

De vorm waarin het nieuwe topic is gegoten is inderdaad strak en overzichtelijk. Maar dat komt denk ik omdat community leden geen zin hebben om het format te gebruiken en alles wat afwijkt van dit format bang zijn dat het toch wel verwijderd wordt.
Voorbeeld: ik volg het prijs discussie topic van OLED tv's al jaren en heb besloten er nu één aan te gaan schaffen. Ik ben dus op de hoogte van het feit dat webshops hun eigen prijzen hanteren die niet op de website verschijnen, maar omdat niemand meer de behoefte voelt in het topic te posten (en ik vermoed dat dat komt omdat het onnodig moeilijk wordt gemaakt + de reden hierboven al beschreven), heb ik zelf 10 webshops gemaild en rondgebeld voor prijzen. Dit heb ik niet in het topic gepost, om dezelfde reden als hierboven beschreven. Teveel moeite, en voor alles wat afwijkt van het format (beschreven met wie/hoe ik een prijs voor elkaar heb gekregen) bestaat een kans dat het uit het bericht wordt geknipt (zojuist nog gebeurd toen ik een reactie plaatste hoe ik het telefonisch afgehandeld heb en welke voorwaarden golden voor de aankoop).

Kortom, voor mij is het nu niet meer relevant, gezien ik zelf de zoektocht heb gestart en uiteindelijk een aankoop gedaan, maar ik zou toch adviseren nog eens goed na te denken over de vorm waarin het huidige prijzen topic is gegoten. Dit zorgt mijn inziens voor enorme weerstand om te posten namelijk (dat is ook wel te zien aan het zeer lage aantal posts van de afgelopen dagen en dat ligt niet aan het gebrek aan aanbiedingen).

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
@Majesty Even hardop denken hoor, wat zou dan werken? Ik neig nu naar een opzet zoals we hier hebben -> Centraal aanbiedingen topic v2.0 daarin staan we aanvullingen toe maar geen separate discussies over producten.

Daarmee proberen we mensen ook tegemoet te komen die een bijdrage willen leveren aan het plaatsen van een aanbieding. Dat maakt het mogelijk om concreet een toevoeging te doen op een aanbieding. Goed, voor ons vaak wat meer werk. Als dit een oplossingsrichting is dan wil ik hier wel graag in meegaan.

Zou dat werken @Majesty en @MartnK of...? :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Om (slechte) shopervaringen te delen hebben we natuurlijk ook altijd https://tweakers.net/shopreview/ nog. Het forum is niet bedoeld om webwinkels aan de schandpaal te nagelen als er wat mis gaat.

Zoals ook in de Topicstart van het OLED-topic staat, mogen 'persoonlijke'/'geheime' aanbiedingen gedeeld worden via de [mo]-tags als men wilt.

• Majesty
  • Niet online
Perkouw schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:36:
@Majesty Even hardop denken hoor, wat zou dan werken? Ik neig nu naar een opzet zoals we hier hebben -> Centraal aanbiedingen topic v2.0 daarin staan we aanvullingen toe maar geen separate discussies over producten.

Daarmee proberen we mensen ook tegemoet te komen die een bijdrage willen leveren aan het plaatsen van een aanbieding. Dat maakt het mogelijk om concreet een toevoeging te doen op een aanbieding. Goed, voor ons vaak wat meer werk. Als dit een oplossingsrichting is dan wil ik hier wel graag in meegaan.

Zou dat werken @Majesty en @MartnK of...? :)
Dat ziet er goed uit ja, die regeling met max. 5 posts! Dat maakt het een heel stuk toegankelijker en kan men elkaar inderdaad corrigeren of aanvullen. Lijkt me een prima oplossing. Die regeling had eigenlijk ook in het vorige Prijs discussie topic gehanteerd kunnen worden. Ik snap dat het voor jullie meer werk is, maar het is wel de beste tussenoplossing tussen een slow-chat topic en een topic dat hevig aan banden is gelegd denk ik.

En ja ik begrijp dat de shopreviews daarvoor zijn @Yorinn , maar daar vind je bijvoorbeeld niet zo gauw in terug dat een bepaalde webshop geen officiële LG dealer is waardoor zij geen cashback op hun toestellen kunnen geven. Of dat de garantievoorwaarden voor product X bij die winkel anders (niet toereikend) zijn dan bij de gangbare webshops. Een zoekopdracht in zo'n topic naar een dergelijke webshop is daarvoor gewoon ideaal.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

@Majesty @MartnK (en anderen) Ik zat ook nog verder hardop verder te denken. Wat als we (na Black Friday) een 'algemeen' Televisie-aanbiedingentopic ervan maken met het opzetje van @Perkouw hierboven? Dan wordt het (hopelijk) ook wat drukker en er zijn meer televisies met korting te krijgen dan alleen maar OLED's.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

De OLED zou ik specifiek houden. De meesten in de markt voor een OLED zoeken pertinent geen LCD en aan typenummers is het tegenwoordig nauwelijks te zien. Het sluiten van het generieke prijstopic over OLED's was ook een kwestie van tijd. Ik heb er zelf ook tig reports ingediend. Want wat gebeurt er elke zoveel posts?

Een kleine bloemlezing uit jarenlang dat topic volgen. Denk dat dit 90% van de vragen en opvolgende discussies zijn.: @Ed_L kan in de topicreports van het oude topic wel zien of dit klopt:
Waar vind je die prijzen, ik zie alleen de hoge prijs?
Levert shop xyz ook garantie in NL?
Hoe zit het met burn-in van schermen?
OLED of toch LCD?
Verwacht je dat de prijs gaat dalen tot xyz? En is dat op tijd voor mijn verjaardag?
Is winkel xyz betrouwbaar?
Moet ik extra pixelgarantie kopen?
Heeft winkel y toestel x op voorraad?
Wat is de levertijd van scherm xyz?
Wanneer komen de nieuwe modellen?
Al dat soort vragen voegen echt helemaal niks toe aan het topic om de laagste prijs voor een OLED te vinden. Er zijn andere plekken op GoT daarvoor.

• Majesty
  • Niet online
Ik zou het ook specifiek houden inderdaad, het vorige topic was al druk genoeg.

@Señor Sjon Je betoog is helder, maar ik zie nog geen oplossing in je verhaal, of ben jij wel content met de huidige vorm?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik was wel content met het strakke regime van het oude topic, vooral als je het al enige tijd volgde en geen behoefte had aan discussie die ook al in de generieke toesteltopics plaatsvond of bv in Shopping Forum al een topic had. Nu begrijp ik van mijn collega's dat dit een hoge workload gaf in dat topic, vooral door (nieuwe) gebruikers die één van mijn hierboven geciteerde vragen posten zonder ook maar iets terug te lezen en ook webwinkels die een beetje stout waren.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor het posten van aanbiedingen, maar voor discussie over het reilen en zeilen van het AK forum.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee