Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enyalios2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-01-2023
Sinds een paar dagen is Amazon Prime membership beschikbaar in Nederland. Tot 31-3-2018 betaal je €3,99 per maand en daarna €5,99 per maand.

Ik zelf ben een behoorlijke Amazon online shopper maar eerlijk gezegd niet echt blij met deze service. Waarom? Omdat we eigenlijk de afgelopen paar jaar als Nederlanders een beetje buiten de boot vielen en daardoor als extraatje gratis konden profiteren van voordelen van de Amazon Prime membership van Amazon.de zonder daadwerkelijk een betalend member te zijn.

Heel fijn zou je denken, dat dit nu ook voor ons beschikbaar is maar het heeft ook een nadeel. Als je net als mij graag wat aanschaft via amazon zal je als non-member nu dus tegen het feit aan gaan lopen dat aanbiedingen van bepaalde producten alleen nog beschikbaar zijn voor Prime-members.
Dus als het je hier om gaat, zoals in mijn geval dus, en verder helemaal niets geeft om alle andere extra's van Prime zoals; Twitch gamestreaming, amazon prime video, amazon music, 1 day delivery. Dan is dit dus een gigantisch verlies.

Ik vroeg me af wat anderen hier van denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Ik heb sinds een paar dagen de proefperiode van Amazon Prime (via de duitse site) geactiveerd. Nu kan ik de komende weken prime video uitproberen en heb via prime reeds zonder verzendkosten bestellingen bij Amazon duitsland gedaan.
Vraag: wat zijn de voordelen om prime aan Twitch te koppelen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 398955

Met twitch prime kan je streamers belonen. Die krijgen een vergoeding als je abonneert. Daarnaast krijg je extratjes.
Ik denk dat een DuckDuckGo naar tritch prime je al snel voldoende info geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:49

InFamous

excommunicado

Move PW > SF

Pricewatch is alleen voor Pricewatch gerelateerde zaken.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-04-2024

sHELL

VR "connoisseur"

Sta een beetje vaag te kijken naar amazon prime.
Over de twitch integratie geen klachten, amazon prime video... tja, aleen SD in de brouwser omdat mijn monitor geen HDMI heeft?

En dan Prime delivery. Voor de aardigheid eens hier en daar wat items aan geklikt met prime delivery. Geeft Amazon aan dat ik deze pas 3 dagen later kan verwachten. Waar zit die 1 day prime delivery?

Bonus punt, sinds ik die prime membership heb kan ik iDeal niet meer gebruiken. Die is weer terug.

Ze krijgen het voorelkaar om bijna alles fout te doen :/

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macxa4
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:28
Hoe zit het met de Kindle boeken? Kun je ook boeken lenen met prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:05
Ik dacht dat uitlenen van boeken een Amerikaans feestje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou ik heb mijn Amazon Prime (Video) weer opgezegd na 1,5e maand. Het ging mij enkel om de films en series, maar het aanbod wat we hier in NL mogen kijken is echt belabberd. Op de US versie veel meer aanbod maar dat mogen we hier niet zien.
Al met al de moeite niet waard om het langer dan een maandje te houden om de echt goede films te kijken, daarna kun je opzeggen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

-d-

Heb inmiddels een 7 tal bestellingen gedaan met Prime, en slechts 2 kwamen daadwerkelijk de volgende dag. Stond overigens ook aangegeven bij levertijd, maar het valt dus wel tegen wat je daadwerkelijk de volgende dag binnen kan krijgen. Ik denk dat ik 't ook weer op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macxa4
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:28
crazyx schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:19:
Ik dacht dat uitlenen van boeken een Amerikaans feestje was.
Okay, laat dan dat Prime maar zitten... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-01 17:53
Valt mij op dat het nu langer duurt voordat bestellingen worden verzonden als je geen Prime membership hebt. Mijn laatste drie bestellingen werden bijvoorbeeld pas na 3 of 4 werkdagen verzonden (twee Amazon DE, één UK) terwijl dit geen producten van derde partijen waren.
Ik bestel heel wat bij Amazon (DE, UK, FR, ES, IT en US) maar Prime vind ik tot nu toe te weinig toevoegen om daar lid van te worden. En zeker niet om bij elke Amazon af te moeten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:03
Inmiddels de eerste Prime bestelling gedaan die gegarandeerd, in Amazon's termen, binnen zou zijn vandaag. Niet dus, deze zit nog niet eens in het sorteerproces van PostNL en ligt nog ergens in Vlaanderen.

Het is dat ze Twitch erbij aanbieden, voor de rest voegt het nog niet echt iets toe.

[ Voor 25% gewijzigd door Djonny op 06-12-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 16:46

OmeJoyo

This is me

4 bestellingen gedaan met prima, tot op heden allemaal gewoon de volgende dag binnen, zonder problemen. De kleine man hier is super blij met umizoomi en paw patrol en heb ook al wat toevoegingen gezien de laatste dagen.

Het is allemaal nog wat nieuw en hopelijk komen de boeken er nog bij, want mijn vrouw heeft een kindle.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb ook een paar bestellingen gedaan en het gaat wel iets sneller maar zeker niet de volgende dag.
Snelste was 2 dagen later, eentje 3 dagen later en eentje hebben ze gesplitst naar een levering na 2 dagen en een levering na 4 dagen.

Nu zal het er aan liggen wat je besteld. Bij mij ging het om kleding, schoenen en een batterijlader, allemaal via verkoper Amazon.

Wel komt het nu allemaal met Postnl terwijl ik eerst meestal geleverd kregen via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 16:30
Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:11:
Nou ik heb mijn Amazon Prime (Video) weer opgezegd na 1,5e maand. Het ging mij enkel om de films en series, maar het aanbod wat we hier in NL mogen kijken is echt belabberd. Op de US versie veel meer aanbod maar dat mogen we hier niet zien.
Al met al de moeite niet waard om het langer dan een maandje te houden om de echt goede films te kijken, daarna kun je opzeggen.
Ik sluit me aan bij het bovenstaande.

Als het huidige aanbod van Prime Video een marktaandeel moet veroveren in Nederland dan wens ik ze veel succes.

Aanbod is zeer beperkt, oude series en films en heel vaak geen ondertitels.

Zeker tegenover netflix gaan ze het met dit aanbod niet redden imho. Prime al weer opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10

Polycom

Poes van goud

Zeer matig dat de app geen Chromecast support heeft. Heb eigenlijk alleen Prime genomen om The Grand Tour te kunnen kijken, verder absoluut niet interessant (lees: zeer matig aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Net een bestelling met prime gedaan...levering 12 december. 8)7 Je zal er maar voor betalen....

[ Voor 23% gewijzigd door Medione1210 op 07-12-2017 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 20:13
Het ontgaat me volledig waarom mensen gaan betalen om te kunnen kopen bij Amazon. Ik kom Amazon nooit tegen in prijsvergelijkers en ze hebben hun logistiek in Nederland totaal niet op orde. Het enige wat ik van Amazon merk is hun spyware op mijn computer.

We hebben hier in Nederland een uitstekend aanbod aan webshops die snel en betrouwbaar zijn en het beste betalingssysteem ter wereld. Laten we zorgen dat we dat behouden en niet in de klauwen komen van de zoveelste Amerikaanse moloch die de markt domineert en de rest eruit drukt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Poecillia
Je hoeft ook helemaal niet te betalen om te kunnen kopen bij amazon. :+
Nee, het is nog veel 'erger', amazon is vaak goedkoper dan menig ander en zeker hun klantenservice is beter dan van wie dan ook.
De logistiek is net zo goed of slecht (zie de diverse topics over logistieke ellende) als die van andere online toko's. Ze gebruiken immers allemaal hetzelfde riedeltje aan pakjesbezorgers (PostNL, DHL, GLS, DPD, etc.)
De totale leverduur is vaak wel een paar dagen langer dan rechtstreeks in NL. Maar als ik dan en ruimere keuze heb en betere condities en vaak gratis levering, dan wil ik wel wat meer geduld hebben.

Spyware van amazon? He, da's nieuw; ik heb helemaal geen spyware van amazon in gebruik. Of bedoel je alle tracking zooi die via je browser gebruikt wordt? Daar doen alle online verkopers in meer of mindere mate aan mee. M.a.w. ook niks bijzonders. :-(

En wat betreft het "beste betalingssysteem"? Je bedoelt zeker iDEAL? Nou, suk6 ermee als je een dispuut hebt en er niet uitkomt. Dan heb je niet de bescherming die je via een creditcard wel hebt.

Is Amazon dan zaligmakend? Nee, zeer zeker niet. Wat betreft goed werkgeverschap en de manier waarop ze met resellers omgaan is ook niet al te fraai. Maar daarin zijn ze ook niet uniek.
En we verfoeien vaak de handelswijzen van grote ketens die op discutabele wijze aan hun spullen komen (grote kledingsconcerns b.v.) of uitgebuite vrachtwaggel chauffeurs uit het voormalig Oostblok die de logistiek moeten doen. Maar vervolgens is het wel iedere dag erg druk in dat soort winkels... O-)
...je kunt je geld maar één keer uitgeven... >:)

Ontluisterende documentaire over het machtsmisbruik van Amazon in Deutschland:
https://www.zdf.de/dokume...macht-von-amazon-102.html
https://www.zdf.de/dokume...nlos-erfolgreich-102.html

En toch....toch blijf ik bestellen amazon.de... :|

[ Voor 7% gewijzigd door ehtweak op 09-12-2017 09:13 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
ehtweak schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:08:
@Poecillia
Je hoeft ook helemaal niet te betalen om te kunnen kopen bij amazon. :+
Nee, het is nog veel 'erger', amazon is vaak goedkoper dan menig ander en zeker hun klantenservice is beter dan van wie dan ook.
Het gaat hier toch om Amazon Prime? wat ik ervan gelezen heb is dat een betaalde dienst.
Ik en mijn gezinsleden kopen op grote schaal online en we letten goed op de prijs, maar zijn nog nooit bij Amazon uitgekomen. Kun je me iets in de Pricewatch aanwijzen wat bij Amazon goedkoper is?

Misschien is het geen spyware, maar de Amazonassistent die steeds weer opduikt in mijn menu's vind ik buitengewoon irritant. Wordt door Malwarebytes ook niet aangepakt, iemand een tip?

[ Voor 13% gewijzigd door Poecillia op 09-12-2017 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Poecillia schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:49:
[...]

Het gaat hier toch om Amazon Prime? wat ik ervan gelezen heb is dat een betaalde dienst.
Ik en mijn gezinsleden kopen op grote schaal online en we letten goed op de prijs, maar zijn nog nooit bij Amazon uitgekomen. Kun je me iets in de Pricewatch aanwijzen wat bij Amazon goedkoper is?

Misschien is het geen spyware, maar de Amazonassistent die steeds weer opduikt in mijn menu's vind ik buitengewoon irritant. Wordt door Malwarebytes ook niet aangepakt, iemand een tip?
Sorry maar dan loop je flink achter. Amazon is één van de grootste online verkopers ter wereld. En zoals hier eerder al gezegd is Amazon vaak goedkoper (ook in de pricewatch hier terug te zien, alleen daar zetten ze Amazon steeds onderaan neer). Daarnaast is de after sales van Amazon zeer goed.

Spyware? Nooit gezien!

Prime vind ik dan weer niet zo geweldig. Het werkt in Amerika en misschien in Duitsland goed, maar de meeste produkten krijg je niet in 1 dag binnen (toevallig wel een Panasonic batterijlader), maar het duurt met Prime toch meestal 2 tot 3 dagen. Daarnaast is Prime video nog heel matig.
Vooralsnog is er dus nog weinig reden om Prime te nemen.

Is er dan geen nadeel? nou, Amazon schijnt niet zo netjes met het personeel om te gaan. YouTube: BBC Panorama - Amazon The Truth Behind the Click BBC documentary beh...
Nu zijn ze flink bezig met alles te automatiseren dus over een paar jaar hebben ze bijna geen personeel meer nodig (wat ook weer nadelig is voor de werkgelegenheid) YouTube: Amazon Warehouse Robots : Mind Blowing Video
Zalando is trouwens ook niet netjes voor het personeel, dus Amazon is niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Poecillia kijk jij alleen maar naar de tweakers pricewatch dan? :? Wie zegt dat die het altijd bij het juiste eind heeft c.q. volledig is?
Bovendien verkoopt Amazon nog veeeeeeel meer dingen dan die hier in de pricewatch voorkomen... ;)
Poecillia schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:49:
[...]

Amazonassistent in mijn menu's? Geen idee waar je het over hebt.
Sinds wanneer installeer je speciale s/w om iets bij Amazon te bestellen? En trouwens, je bestelde toch nooit bij Amazon? O-)

En wat betreft grote wereldspelers op commercieel gebied... ahum... :+ wie dacht je dat er achter bol.com zit of zalando of coolblue of [noem willekeurige online grote toko] Nee, dat zijn allemaal heel maatschappelijk begane bedrijven die het beste met ons en onze aardkloot voorhebben. :Y })

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
ehtweak schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:47:
@Poecillia
Amazonassistent in mijn menu's? Geen idee waar je het over hebt.
Sinds wanneer installeer je speciale s/w om iets bij Amazon te bestellen? En trouwens, je bestelde toch nooit bij Amazon? O-)

En wat betreft grote wereldspelers op commercieel gebied... ahum... :+ wie dacht je dat er achter bol.com zit of zalando of coolblue of [noem willekeurige online grote toko] Nee, dat zijn allemaal heel maatschappelijk begane bedrijven die het beste met ons en onze aardkloot voorhebben. :Y })
Hier heb ik het over
Amazon
https://zondervirus.nl/het-amazon-assistant-virus/
Het zal ooit wel eens met andere software zijn meegekomen want ik heb nog nooit wat met Amazon gedaan zoals je terecht opmerkt. Vervelend dingetje want na verwijderen komt hij na een tijdje steeds terug.

Maatschappelijke betrokkenheid in de zin van arbeidsomstandigheden is niet mijn motivatie als ik wat online bestel. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat er keuzevrijheid blijft. Amazon is zo groot en Bezos zo rijk dat ik het een bedreiging vind voor de vrije markt. Concurrenten worden weggedrukt en de logistieke keten wordt over genomen. Wat overblijft zijn straks Google, Facebook en Amazon en daar kunnen we nog wel eens spijt van krijgen.

@Medione1210 Hoezo zetten ze Amazon in de Pricewatch onderaan neer? Zeg je nu dat Tweakers bezig is met manipulatie van de Pricewatch?

[ Voor 12% gewijzigd door Poecillia op 09-12-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Poecillia schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:11:
[...]

@Medione1210 Hoezo zetten ze Amazon in de Pricewatch onderaan neer? Zeg je nu dat Tweakers bezig is met manipulatie van de Pricewatch?
Nee dat zeg ik niet. Ik denk dat dat komt omdat Amazon geen NL webshop is en dat ze misschien niet alles in NL leveren.
Zie ook Amazon.de prijzen pricewatch

Ik begrijp wat je zegt over de 'grote spelers'. Ik vind het ook wel eens jammer dat de SRVwagen is verdwenen, net als de groenteboer op de hoek. maar helaas is dit nu eenmaal zo en ik kijk toch naar mijn portemonnee als ik iets koop. Wel moet dit niet ten koste van het personeel gaan en daar vind ik dat bedrijven als Amazon de fout in gaan.

Maar om weer terug on topic te gaan; ik kan je van harte aanraden om eens bij Amazon.de te kopen (andere Amazon vestigingen heb en soms ook goede aanbiedingen, maar daar betaal je altijd verzendkosten en bij Amazon.de alleen boven de 29 euro. Overigens zijn er opties om onder verzendkosten uit te komen, maar dat is weer een ander verhaal)

Om je een idee te geven wat ik er allemaal koop omdat het vaak goedkoper is dan in NL:. Billendoekjes, deodorant, kattenvoer, kleding, schoenen, micro SD kaartjes, Xbox spellen, led lampen, Lego, Playmobil.
Voor de meeste produkten geldt dat het gratis terug te sturen is. Let wel op dat dit alleen geldt voor verkoper Amazon. Net als Bol.com bieden zo ook hun platform aan voor verkoop door derden. Die leveren ook vaak niet naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-12-2024
Hoe zijn jullie ervaringen tot nu toe met prime ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Qubitzz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:39:
Heb je de posts hierboven gelezen? Dan krijg je al een eerste idee. Verder is het nog zo nieuw in NL dat we er verder ook nog weinig over kunnen zeggen. Daarom heeft Amazon nu een maand gratis, zo kun je het zelf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
Gisteren een proef abonnement genomen. Ik heb zowel een Apple TV 3, als een NVIDIA Shield en voor beide is er een app. Ik ben begonnen met The Man in the High Castle, maar zowel bij de Apple TV als bij de Shield geen 5.1 audio? Netflix heeft op beide apparaten wel gewoon 5.1 audio, dus het ligt niet aan de Apple TV of Shield zelf. Binnen de app zie ik nergens een setting om 5.1 geluid te activeren. Ook crashed m'n Apple TV na een aantal minuten TMITHC kijken en dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Verder ook geen NL ondertiteling bij veel content. Conclusie, dit product is nog niet klaar (voor de NL markt) en ik zal na de eerste gratis maand dan ook gaan opzeggen als hier geen verbetering in komt.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Een prime account aangemaakt. Vervolgens een bestelling geplaatst (amazon.de) warbij prime vermeld staat.
Wanneer ik het af wil rekenen krijg ik de melding dat het niet naar NL verzonden kan worden.
Het gaat om een bedrag van 69,98, dus boven de 20,-
Met Prime zal het toch gratis verzonden moeten worden naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Niet alle Prime artikelen zijn voor de Nederlandse markt bestemd, ik denk dat dit voornamelijk ligt aan het feit dat Amazon (net als Bol.com) met externe partijen werkt en dat dit vooral gebeurd wanneer verzending van het artikel door deze externe partij uitgevoerd wordt.

Nóg een 'leuk' voorbeeld zijn de Amazon devices, zoals de Fire Tv, dit is niet voor de Nederlandse markt bestemd, terwijl we hier wél al een jaar Prime Video hebben. Beetje tegenstrijdig wel, maar ja, zal waarschijnlijk iets met internationale rechten/licenties te maken hebben.

Prime artikelen die wél voor Nederland beschikbaar zijn, worden trouwens altijd gratis verzonden, ongeacht het aankoopbedrag.
Toevallig gisteren nog 6 Nivea deo sprays gekocht voor rond de 7 euro, wordt gewoon gratis verzonden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
Het gaat in dit geval om 2x de Amazon Echo Dot2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@masvma heeft niks te maken met al dan niet Prime geneuzel. :|

Staat er toch duidelijk bij, bij de Echo Dot aanbieding:
Dieses Produkte ist nur nach Deutschland und Österreich lieferbar. Sie wollen dieses Produkt international versenden

Internationale versie:
Wichtige Informationen:
Bestimmte Funktionen sind eventuell nicht in allen Ländern und Regionen verfügbar, können jederzeit geändert oder entfernt werden und erfordern möglicherweise ein separates Abo oder andere Gebühren. Mehr dazu

https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202207000

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
@ehtweak volgens mij heb je een heel andere Echo Dot of een andere website voor je want bij de Echo Dot 2 op Amazon.de staat toch heel duidelijk vermeld achter de prijs ‘Prime’
Dus dit heeft wel degelijk met het Prime geneuzel te maken.
Maar laat maar verder, ik weet (gelukkig) wat ik moet doen en zal er verder hier geen tijd meer aan besteden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:14
masvma schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:03:
@ehtweak volgens mij heb je een heel andere Echo Dot of een andere website voor je want bij de Echo Dot 2 op Amazon.de staat toch heel duidelijk vermeld achter de prijs ‘Prime’
Maar laat maar verder, ik weet (gelukkig) wat ik moet doen en zal er verder hier geen tijd meer aan besteden.
er kan wel 20x "Prime" achter staan, maar als ze niet naar Nederland versturen, kan je het hier vanuit Nederland niet bestellen !
zo moeilijk is dat toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
@masvma je kan het via cyberport.de bestellen of je kan een verzenddienst zoals huifkar.nl gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

masvma schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:03:
'Prime' is gewoon een kreet van Amazon. Dat zegt niks tot weinig of iets al dan niet leverbaar is, om welke redenen dan ook, in Nederland.

Zo kun je tig producten kiezen waar 'Prime' bij staat, maar Amazon vertikt het om ze rechtstreeks naar NL te leveren... Zoals het geval is met bepaalde dagelijkse aanbiedingen of b.v. vrij veel wijnpakketten of cosmetica zaken, etc. Terwijl dat een aantal jaren geleden geen enkel probleem was bij Amazon.

Dus nee, ik heb niet naar een andere Echo Dot gekeken of op een andere website geloerd. :X

absrnd schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:19:
[...]

er kan wel 20x "Prime" achter staan, maar als ze niet naar Nederland versturen, kan je het hier vanuit Nederland niet bestellen !
Idd! Kleine aanvulling: je kunt het wel bestellen hier vanuit NL, maar niet laten afleveren in NL... ;)
Zo heb ik zelf wel eens vanuit NL besteld en notabene in Oostenrijk laten afleveren; werkt prima. :Y

[ Voor 19% gewijzigd door ehtweak op 10-12-2017 21:56 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Nu online

-d-

Echo dot is via amazon nu ook te bestellen, wel de internationale versie - zonder bv spotify support

https://www.amazon.de/gp/product/B076828R18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
-d- schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:05:
Echo dot is via amazon nu ook te bestellen, wel de internationale versie - zonder bv spotify support

https://www.amazon.de/gp/product/B076828R18
Dan kan je denk ik beter de duitse versie bij Cyberport.de bestellen. Of werkt die niet in NL?

https://www.cyberport.de/...ery=Echo&filterkategorie=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Nu online

-d-

Jawel, ik heb de duitse versie hier, werkt prima. Ik weet niet of de internationale versie hardware of softwarematig spotify e.d. dicht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
-d- schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:40:
Jawel, ik heb de duitse versie hier, werkt prima. Ik weet niet of de internationale versie hardware of softwarematig spotify e.d. dicht heeft.
Dan zullen weinig mensen die duurdere internationale versie kopen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Qubitzz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:39:
Amazon Prime bestelling:
2 bestellingen gedaan van producten waar Prime bij stond en door Amazon zelf word verkocht tijdens Prime abo en duurder bij beide zo'n 3-4 dagen (wel inclusief zondag) dus 1-day deliver nee.

Amazon Prime Video:
+ een paar leuke series (Mr Robot, Seinfeld, The Night Manager), maar aanbod is zeer beperkt
- nauwelijks Nederlands gesproken titels voor kids als volwaardig alternatief voor Netflix, maar leuk voor erbij met bijv. Paw Patrol waar mijn dochter fan van is.
- geen Chromecast ondersteuning
- soms regeert de app slecht en blijf in SD mode hangen terwijl verbinding top is en HD beschikbaar moet zijn

Amazon Prime Music:
Ik had gehoopt dat het ook in Nederland beschikbaar zou zijn, maar toch nog toe ondanks dat sinds vrijdag 8 december ook Amazon Music Unlimited beschikbaar is in Nederland nog niet zichtbaar in het 'Prime' gedeelte in mijn profiel (zie ook screenshot in mijn tweet). Ook wanneer ik in de inmiddels in NL App Store beschikbare Amazon Music app kijk loop ik ook tegen blokkades op. 1-click functie allang aangezet. Een bericht naar Amazon gestuurd en gisteren werd ik door Nederlandse Amazon medewerker uit Duitsland gebeld. Op de site staat overigens bij de muziek instellingen als ik ben ingelogd 'Kein Prime-Mitglied' achter Prime Music terwijl ik dit wel ben. Het lijkt helaas nog niet in NL beschikbaar.
Medione1210 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:56:
[...]

Dan zullen weinig mensen die duurdere internationale versie kopen. ;w
Ik heb afgelopen zaterdag zo'n internationale versie impulsief gekocht ;)
Ik had weinig zin in omslachtige werkwijze/lui dus was bereid om 25 euro meer voor te betalen (60 euro ipv. 35 euro).

Vanavond maar eens het Amazon Echo Music Unlimited abonnement proberen a 3.99 euro p/mnd

[ Voor 9% gewijzigd door funrider op 12-12-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:13

servies

Veni Vidi Servici

Poecillia schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:11:
[...]

Hier heb ik het over
[afbeelding]
https://zondervirus.nl/het-amazon-assistant-virus/
Het zal ooit wel eens met andere software zijn meegekomen want ik heb nog nooit wat met Amazon gedaan zoals je terecht opmerkt. Vervelend dingetje want na verwijderen komt hij na een tijdje steeds terug.
Nog nooit gezien, maar ik click ook niet op iedere button die ik tegenkom... En die Amazone assistant, dat is een simpele browserextensie die je in de browser zelf kunt uitschakelen/verwijderen...
Amazon staat/stond vaak onderaan vermeld omdat het vaak niet aan een voorwaarde voldeed. (iDeal betaling mogelijk bijvoorbeeld). Ik heb het regelmatig gezien dat het artikel bij amazon.de dan toch nog een stukje goedkoper was... maar dan moest je wel met creditcard betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
funrider schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:33:
[...]

[...]

Ik heb afgelopen zaterdag zo'n internationale versie impulsief gekocht ;)
Ik had weinig zin in omslachtige werkwijze/lui dus was bereid om 25 euro meer voor te betalen (60 euro ipv. 35 euro).

Vanavond maar eens het Amazon Echo Music Unlimited abonnement proberen a 3.99 euro p/mnd
Zonde. Bij Cyberport toch twee tientjes minder voor de DE versie waarop Spotify wel gewoon werkt.
Wat zou de reden zijn om die op de int.versie te blokkeren?

https://www.cyberport.de/...ery=Echo&filterkategorie=
Ik zou sowieso de Echo van 99 euro kopen omdat die smart home ondersteunt.

[ Voor 14% gewijzigd door Medione1210 op 12-12-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25
Ik heb sinds de start van Prime voor Nederlanders tweemaal een bestelling geplaatst. De eerste keer was de reguliere bezorgmethode tot mijn verbazing sneller dan de prime methode. Nu heb ik echter zondagavond een bestelling geplaatst, en deze heb ik vandaag ontvangen. Die is ergens gisteren verstuurd, dus dat mag je wel als volgende dag levering zien lijkt me. Wellicht nog wat aanloopproblemen? Vind wel dat ze het eigenlijk pas hadden moeten introduceren als ze het ook waar konden maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
musicfreak schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:42:
Ik heb sinds de start van Prime voor Nederlanders tweemaal een bestelling geplaatst. De eerste keer was de reguliere bezorgmethode tot mijn verbazing sneller dan de prime methode. Nu heb ik echter zondagavond een bestelling geplaatst, en deze heb ik vandaag ontvangen. Die is ergens gisteren verstuurd, dus dat mag je wel als volgende dag levering zien lijkt me. Wellicht nog wat aanloopproblemen? Vind wel dat ze het eigenlijk pas hadden moeten introduceren als ze het ook waar konden maken.
Ze hebben ook aangegeven dat prime levering over een deel van het assortiment geldt. Ik heb een Panasonic is oplader de volgende dag binnen gekregen, maar afgelopen donderdag heb schoenen besteld en die kwam,en vandaag pas aan en een jas is nog steeds onderweg. Ik alles stond prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Ik zit dan in Spanje maar gebruik prima all the time. Die paar euro maakt niks uit voor de service. Als iets bijvoorbeeld niet geleverd is, en we mailen om 12 uur 's nachts, worden we 5 min later terug gebeld met een oplossing. Als ik iets terugstuur, wordt het van huis opgehaald, en zodra ik een handtekening zet bij de koerier krijg ik een sms van mijn bank dat mijn geld is teruggestort. Bij garantie ook nog nooit een probleem gehad, als iets kapot is, opsturen en een nieuwe of geld terug.

Zelfs als ze soms duurder zijn, koop ik liever -direct- van amz dan elders.

en er staat altijd bij wanneer de leverdatum is, dat is vaak de volgende dag, maar als dat niet zo is, dan staat dat er gewoon bij. Al heb ik het idee, dat de service van postnl het bij jullie in NL vaak verpest.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 454358 op 13-12-2017 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Anoniem: 454358 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 00:16:
Ik zit dan in Spanje maar gebruik prima all the time. Die paar euro maakt niks uit voor de service. Als iets bijvoorbeeld niet geleverd is, en we mailen om 12 uur 's nachts, worden we 5 min later terug gebeld met een oplossing. Als ik iets terugstuur, wordt het van huis opgehaald, en zodra ik een handtekening zet bij de koerier krijg ik een sms van mijn bank dat mijn geld is teruggestort. Bij garantie ook nog nooit een probleem gehad, als iets kapot is, opsturen en een nieuwe of geld terug.

Zelfs als ze soms duurder zijn, koop ik liever -direct- van amz dan elders.

en er staat altijd bij wanneer de leverdatum is, dat is vaak de volgende dag, maar als dat niet zo is, dan staat dat er gewoon bij. Al heb ik het idee, dat de service van postnl het bij jullie in NL vaak verpest.
Prime is dus in Spanje een stap verder. Misschien komt dat in NL ook nog.
Het is hier ook een tijdje geweest dat je zodra je retourcode gescand werd op het postkantoor, de refund al gestart werd. En dat zonder Prime. Maar dat is al een tijdje niet meer helaas.

Ik geef PostNL ook altijd graag de schuld, maar nu hebben ze hier niks mee te maken. Amazon heeft duidelijk aangeven dat 1dags levering op dit moment nog maar geldt op een deel van het assortiment. Dat zal wel met de nabijheid van warehouses te maken hebben, of in dit geval het gebrek eraan. Ik krijg mijn pakketjes overigens meestal via DHL en Postnl en soms via UPS. Nu met Prime 3x iets besteld en dat kwam steeds met Postnl.

De service is hier, ook zonder Prime, trouwens net zo goed. Ik ben altijd zeer onder de indruk van hoe snel ze antwoorden op vragen/opmerkingen en ze komen altijd met een klantvriendelijke oplossing.

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik heb de Amazon Prime 'trial month' geprobeerd maar toch weer opgezegd tegen het einde van de maand. Ik heb in November iets met Prime besteld maar dat kwam toch uiteindelijk te laat aan. Ik bestel te weinig en meestal toch boven de 29 euro zodat Prime voor mij niet uit kan. Prime video heeft veel te weinig content dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

Verder is Amazon best wel goed, ze doen nooit moeilijk over terug zenden, zijn klantvriendelijke en hebben meestal lagere prijzen dan in Nederland. Wel lijkt Nederland een beetje een tweederangs land voor Amazon, veel producten worden niet naar Nederland gestuurd, de Amazon producten zoals FireTV, Alexa etc worden in Nederland niet ondersteund en de standaard levertijden zonder Prime zijn bij mij inmiddels 5 dagen tot een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
gold_dust schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:13:
Ik heb de Amazon Prime 'trial month' geprobeerd maar toch weer opgezegd tegen het einde van de maand. Ik heb in November iets met Prime besteld maar dat kwam toch uiteindelijk te laat aan. Ik bestel te weinig en meestal toch boven de 29 euro zodat Prime voor mij niet uit kan. Prime video heeft veel te weinig content dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

Verder is Amazon best wel goed, ze doen nooit moeilijk over terug zenden, zijn klantvriendelijke en hebben meestal lagere prijzen dan in Nederland. Wel lijkt Nederland een beetje een tweederangs land voor Amazon, veel producten worden niet naar Nederland gestuurd, de Amazon producten zoals FireTV, Alexa etc worden in Nederland niet ondersteund en de standaard levertijden zonder Prime zijn bij mij inmiddels 5 dagen tot een week.
Ik bestel veel hij Amazon (zonder Prime) en mijn bestellingen komen bijna altijd volgens dit schema aan;

Besteld Geleverd
Ma. Do.
Di. vrij.
Wo. Za.
Do./vrij. Ma.
Za./zo. Wo.

Ik heb nu tijdelijk Prime en op 1 artikel na heeft het steeds 2 dagen of langer geduurd om af te leveren. Valt erg tegen. Ik zie geen reden om voor Prime te betalen.

Als je bestelt bij een 'derde verkoper' kan het afwijken. Soms is het ook sneller als het uit een warehouse in de buurt komt.

Het meeste wat ik zoek (kleding/schoenen/kleine electronica/verzorgingsproducten) wordt meestal ook wel naar NL verzonden, maar het is inderdaad jammer dat we uitgesloten worden van Amazon specifieke artikelen, maar we zijn voor Amazon maar een heel klein landje. Via cyberport.de of huifkar service kan ik het uiteindelijk toch gewoon thuis krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 15-12-2017 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik heb begin dit jaar ook een maandje Prime getest. Eigenlijk alleen maar om te zien of het nou wat uitmaakte c.q. om eens te proberen en of de avonturen van meneer Clarkson (The Grand Tour) via PrimeVideo wat is.

Qua verzending maakt het in realiteit weinig uit. Heb tenminste niks kunnen merken dat het daadwerkelijk sneller binnenkomt. :N
Het media gebeuren vind ik te veel 'gedoe'. Niet ondersteunde slim-TV's, weer een apart device benodigd, etc. Kortom; lastig. Laat maar... :N
Idd, je hebt dan soms wat eerder toegang tot een aanbieding. Maar of je daar daadwerkelijk nou wat aan hebt? Betwijfel het.
En veel producten verzenden ze nog steeds niet naar Nederland. Jaren geleden vaak wijnpakketten/-aanbieding besteld en geleverd. Dat doen ze al een poosje niet meer. :N
Ook veel "Verkauf und Versand durch Amazon" van b.v. cosmetica/parfumerie spullen, leveren ze niet naar Nederland. Ongeacht of je nou wel of niet Prime abo hebt. :N

Verzendperikelen heb ik al genoeg ervaring mee: Werkende T&T van DHL voor amazon.de zendingen?
gelukkig komt tegenwoordig alles via PostNL en dat gaat eigenlijk altijd goed.
En af en toe komt het via UPS; da's helemaal top qua afleveringsbetrouwbaarheid. :Y

Afgelopen week ook weer een zending die via UPS, helemaal uit Castel San Giovanni, PIACENZA, Italië komt! Blijkbaar omdat het daar op voorraad is(?).

Besteltraject is vaak:
dag 1 besteld
dag 3 verstuurd (waarom ze een paar dagen wachten is me nog steeds niet duidelijk)
dag 5/6 geleverd.
Verpakking is altijd tip-top op orde. Daar kunnen anderen nog wat van leren! :Y
Ook de Kundenservice; mocht je die nodig hebben is altijd uitstekend; ook daar steken ze met kop en schouders boven iedereen uit! :Y

Dus nee, waarom zou ik een soortement van -je-mag-bij-ons-bestellen-je-moet-je-een-'bijzondere'-klant-voelen- abonnements prijs neertellen voor iets waar ik in de praktijk niks voor krijg?
Behalve een extra afboeking van mijn bankrekening... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 15-12-2017 09:31 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Vandaag maar eens een ticket aangemeld bij Amazon vanwege een constant crashende Apple TV 3 bij het afspelen van Prime Video (zowel bij The Grand Tour als bij The Man in the High Castle). Ik heb effe op verschillende forums gezocht en ik schijn niet de enige te zijn met dit probleem. Dit probleem, geen 5.1 geluid, geen Chromecast ondersteuning, beperkte content en bijna geen NL ondertiteling (dat laatste vind ik verder geen probleem trouwens) zijn toch wel flinke minpuntjes tov b.v. Netflix. Maar het is dan op dit moment ook nog €7 per maand goedkoper dan Netflix.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Vandaag reactie gekregen op mijn ticket. Of ik het even opnieuw wilde aanmaken in het Duits of Engels omdat ze geen Nederlands konden lezen. 8)7 Serieus! Bij het aanmaken van het ticket kreeg ik zelfs nog voorgebakken teksten in het Nederlands die ik verder kon aanvullen en hierna kunnen ze het dus niet lezen. Amazon... een grote speler in de wereld maar geen support medewerkers in dienst die Nederlands kunnen lezen terwijl je je wel op de NL markt probeert te vestigen? #FAIL |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

PatrickC schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:18:
Vandaag reactie gekregen op mijn ticket. Of ik het even opnieuw wilde aanmaken in het Duits of Engels omdat ze geen Nederlands konden lezen. 8)7 Serieus! Bij het aanmaken van het ticket kreeg ik zelfs nog voorgebakken teksten in het Nederlands die ik verder kon aanvullen en hierna kunnen ze het dus niet lezen. Amazon... een grote speler in de wereld maar geen support medewerkers in dienst die Nederlands kunnen lezen terwijl je je wel op de NL markt probeert te vestigen? #FAIL |:(
Dan is er ergens iets mis gegaan. Ik heb laatst in het Nederlands gemaild en werd door een Nederlandse medewerker teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De inhoud van hun e-mail reactie op mijn e-mail:
Guten Tag,

vielen Dank für Ihre E-Mail.

Wir würden Ihnen gerne weiterhelfen, daher bitten wir Sie, Ihre Anfrage noch einmal auf Deutsch oder Englisch an uns zu richten.

Entschuldigen Sie die Verzögerung.

Dear Customer

We will be happy to assist you. In order for us to do so I would kindly ask you to send your email in English or German.

You can contact us in English via e-mail or phone. Please click onto this link for our contact-us form:

http://www.amazon.de/contact-us

Please choose the following options in the form:

Section 1: "Sonstiges"

Section 2: "Write to us in English" from the drop-down menu. On the link below you can reach us by phone or chat (in German). If you prefer to contact us by e-mail again, simply reply to this e-mail.

We look forward to hearing from you.

Kind Regards

Hermann Krüger
Our goal: To be the most customer-friendly company in the world. Your feedback helps us do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

PatrickC schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:47:
De inhoud van hun e-mail reactie op mijn e-mail:

[...]
Ik ben verbaasd en teleurgesteld. Ik heb dus hele andere ervaringen. Kun je toelichten hoe je contact hebt opgenomen en waarover? Ik had een missende product bij de levering, wat een dag later is nageleveverd met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
OmeJoyo schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:07:
[...]

Ik ben verbaasd en teleurgesteld. Ik heb dus hele andere ervaringen. Kun je toelichten hoe je contact hebt opgenomen en waarover? Ik had een missende product bij de levering, wat een dag later is nageleveverd met korting.
Via http://www.amazon.de/contact-us en dan 'Prime en meer', 'Amazon Prime', 'Prime Video' en dan de optie e-mail gekozen. Ik heb een probleem gemeld dat mijn Apple TV 3 steeds crashed bij het gebruik van de Amazon Prime Video app.

Ik heb het probleem nu opnieuw gemeld in het Engels en tevens aangegeven dat er geen 5.1 geluid is en ik krijg bijna direct antwoord dat 5.1 geluid binnenkort wel wordt ondersteund met de opmerking of mijn probleem nu is opgelost. :? En mijn vraag over de crashende Apple TV dan? Moet ik deze nu opnieuw en dus een 3e keer gaan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Dat is wel een beetje naadje dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
OmeJoyo schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:27:
[...]

Dan is er ergens iets mis gegaan. Ik heb laatst in het Nederlands gemaild en werd door een Nederlandse medewerker teruggebeld.
Als je op de Amazon pagina kiest voor NL taal, dan kun je je vraag in NL stellen en krijg je antwoord in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Medione1210 schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:40:
[...]

Als je op de Amazon pagina kiest voor NL taal, dan kun je je vraag in NL stellen en krijg je antwoord in het Nederlands.
Dat had ik dus gedaan de eerste keer en je kunt het resultaat hier lezen. Waarschijnlijk is het probleem dat ze wel Nederlandstalige support medewerkers hebben als het gaat om bestellingen van artikelen, maar dus niet als je problemen hebt met Amazon Prime Video. Het feit dat voor de meeste content ook nog geen NL ondertiteling beschikbaar is, 'bevestigt' de status van deze Prime dienst voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
PatrickC schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:38:
[...]

Dat had ik dus gedaan de eerste keer en je kunt het resultaat hier lezen. Waarschijnlijk is het probleem dat ze wel Nederlandstalige support medewerkers hebben als het gaat om bestellingen van artikelen, maar dus niet als je problemen hebt met Amazon Prime Video. Het feit dat voor de meeste content ook nog geen NL ondertiteling beschikbaar is, 'bevestigt' de status van deze Prime dienst voor NL.
Dat zou inderdaad kunnen. Sorry, dan had ik je niet goed begrepen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexia0087
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:16
Hi Allen,

Ben ook een regelmatig bezoeker van amazon.de / co.uk en bestel hier geregeld wat. Is eigenlijk altijd goed gegaan vandaar dat ik ook een prime abbo heb aangeschaft om te proberen.

Omtrent bestellingen is het geen 1day delivery eerder 2/3 dagen, nog steeds niet slecht alleen ik vind het een beetje raar van amazon dat ze next day delivery beloven.

Verder viel het mij op dat als ik een bestelling plaatst op amazon.de de woonplaats altijd voor de postcode wordt gezet op het verzendlabel en niet andersom? Heeft dit te maken met de duitse standaard?

Zou het hierom vertraging oplopen bij POSTNL?

Even als voorbeeld:

PIETER POST
POSTLAAN 1
POSTSTAD 1111AR
NEDERLAND

Maar het zou toch zo moeten zijn:

PIETER POST
POSTLAAN 1
1111AR POSTSTAD
NEDERLAND

Als ik dan weer op de internationale tracking van postnl kijk dan staat het er gewoon zo zoals amazon.de het heeft verzonden en kijk ik op de postnl normale tracking site dan staat de nederlandse addressering wel goed.

Meer mensen die dit opgemerkt hebben?

Strava Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Inmiddels heb ik op de NVIDIA Shield TV wel 5.1 geluid, maar op het moment dat de Shield TV standby is geweest, moet ik daarna wel bij gebruik van de Amazon Prime video app, deze eerst helemaal afsluiten (dus deze draait dan niet meer in de background) en opnieuw opstarten. Hierna gaat het Dolby Digital lampje aan op m'n receiver en deze geeft ook weer dat er 5.1 geluid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Ik heb een maand Prima geprobeerd en ben niet tevreden.
Bestellingen komen niet op tijd, de opslag is ok maar niet snel en het aanbod van Primavideo houd niet over.
Grootste voordeel is de onbeperkte opslag voor foto's maar omdat ik alles al bij Google heb staan...
Alleen de prijs is interessant in dit geval.
Kortom"abo opgezegd per vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14

JB

Cédric roelt!

Ik zie hier niemand iets melden over Amerika? Werkt dat abbo van Prime over de gehele Amazon :? Dus als US naar NL verstuurd = gratis bij Prime geboden?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

JB schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:02:
Ik zie hier niemand iets melden over Amerika? Werkt dat abbo van Prime over de gehele Amazon :? Dus als US naar NL verstuurd = gratis bij Prime geboden?
Je neemt een Prime abo af bij elke Amazon site. Voor .com heb je een andere Prime abo nodig dan voor bijv. .de en .fr.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Yorinn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Je neemt een Prime abo af bij elke Amazon site. Voor .com heb je een andere Prime abo nodig dan voor bijv. .de en .fr.
Klonk ook te mooi om waar te zijn, maar kon het nergens terug vinden. Krijg je Prime US überhaupt actief vanuit NL :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

JB schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Klonk ook te mooi om waar te zijn, maar kon het nergens terug vinden. Krijg je Prime US überhaupt actief vanuit NL :?
Durf ik niet te zeggen, maar je zit nog wel met invoerrechten enz. boven de 22 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Yorinn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Durf ik niet te zeggen, maar je zit nog wel met invoerrechten enz. boven de 22 euro.
Ja I know, maar voor wat Paw Patrol voor zoontje is dat wel te doen als je geen verzendkosten hebt. Die poppetjes zitten zo goed als allemaal onder de 22 euro :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elidos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb zojuist wat in mijn winkelwagen gehad via amazon.de. Ik wilde even verder gaan om te kijken want er stond dat ik geen prime voordelen had terwijl ik al ongeveer een jaar prime heb (via de prime video site).

Dus ik dacht ja okay ik ga akkoord met de proef periode? en nu blijkt het dat ik van mijn 3euro pm abbo naar uiteindelijk 6 euro ga voor prime...

Ik word hier goed beet genomen lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 16:04

rg-mohwa

Phoe Hé

JB schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Ookal zou je Prime US werkend krijgen (met vpn niet zo heel moeilijk ) verwacht dat niet dat ze spullen gratis naar NL gaan sturen. dit zal dan ook alleen voor adressen in de US gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Elidos schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:36:
Ik heb zojuist wat in mijn winkelwagen gehad via amazon.de. Ik wilde even verder gaan om te kijken want er stond dat ik geen prime voordelen had terwijl ik al ongeveer een jaar prime heb (via de prime video site).

Dus ik dacht ja okay ik ga akkoord met de proef periode? en nu blijkt het dat ik van mijn 3euro pm abbo naar uiteindelijk 6 euro ga voor prime...

Ik word hier goed beet genomen lijkt me..
combinatie van stilzwijgend verlengd worden en de aangekondigde prijsverhoging vrees ik?
Misschien omdat het via de site van prime video is afgesloten dat je niet de mogelijkheid had een bericht te krijgen over de verlenging en de verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-04 18:31

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Zijn er hier meer mensen met slechte lever ervaring van Prime producten, ik heb op 13 februari iets besteld dat volgens Amazon.de 14 feb. is verstuurd met een uiterste lever datum op 17 februari, dus binnen 4 dagen. Nu is het item er nog steeds niet en staat op de bezorgstatus pagina sinds 16 februari het volgende:
Nieuwste update: vrijdag 16 feb 00:00
Pakket aangekomen in faciliteit transporteur
GRIMBERGEN
Transporteur: TNT (Netherlands), traceernummer: 3Sxxxxxxxxxxxx.

Daar ligt het pakket dus nu al bijna een week, is dit gebruikelijk, dat inklaringen, want het dc is bij Luchthaven Grimbergen, zo lang duren of zijn de Belgen gewoon lui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DaveFlash schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:10:
Zijn er hier meer mensen met slechte lever ervaring van Prime producten, ik heb op 13 februari iets besteld dat volgens Amazon.de 14 feb. is verstuurd met een uiterste lever datum op 17 februari, dus binnen 4 dagen. Nu is het item er nog steeds niet en staat op de bezorgstatus pagina sinds 16 februari het volgende:
Nieuwste update: vrijdag 16 feb 00:00
Pakket aangekomen in faciliteit transporteur
GRIMBERGEN
Transporteur: TNT (Netherlands), traceernummer: 3Sxxxxxxxxxxxx.

Daar ligt het pakket dus nu al bijna een week, is dit gebruikelijk, dat inklaringen, want het dc is bij Luchthaven Grimbergen, zo lang duren of zijn de Belgen gewoon lui?
Wat zei Amazon toen je ze hiernaar vroeg? Inklaren gebeurt namelijk niet bij pakketjes binnen de EU. Verder is het natuurlijk wel vreemd, ook gezien er geen feestdagen tussen zaten. (Chinees nieuwjaar hier buiten beschouwing gelaten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-04 18:31

DaveFlash

Here's to the crazy ones

@Yorinn klopt, maar ik gok dat dit van buiten de EU kwam, amazon geeft alleen aan dat er vertraging is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 21:40
net ook prime geactiveerd op amazon.de, maar de prime deal van amazon.co.uk lijkt me een veel betere, kan die in NL ook gebruikt worden? dan krijg je boeken en muziek er ook bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:34
Apart wat ik hier lees, ik heb ooit een Prime in Duitsland gekocht en deze gebruik ik veel echter heb ik een jaar geleden een Nvidia Shield gekocht via co.uk en deze was alleen voor Prime leden. Dus ik dacht dat het voor heel Europa was (dus geen Amazon US erbij maar wel .fr .it co.uk & .de).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 19:23
Prime aanbiedingen uit Frankrijk.

Als ik de prime dienst in nederland bestel. Kan ik dan ook prime exclusive artikelen bij het Franse amazon.fr bestellen?

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Not_Disclosed schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:01:
Prime aanbiedingen uit Frankrijk.

Als ik de prime dienst in nederland bestel. Kan ik dan ook prime exclusive artikelen bij het Franse amazon.fr bestellen?
Ik zou voor de grap eens 11 reacties omhoog lezen |:(

Yorinn in "Amazon Prime Nederland"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 18:49
Is retouren niet meer gratis bij Amazon.de? Ik kreeg altijd netjes een PostNL zegel met tracking, maar nu krijg ik iets heel anders en moet je zelf nog frankeren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XWP1KVp.png

[ Voor 17% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-02-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ehm ik heb al wel een paar keer de keuze gekregen tussen een antwoordnummer zending en een label waarbij ik de verzendkosten moest voorschieten. Die kon je naderhand bij ze declareren.
Een antwoordnummer vind ik veel handiger dus daar heb ik tot nu toe voor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 18:49
musicfreak schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:41:
Ehm ik heb al wel een paar keer de keuze gekregen tussen een antwoordnummer zending en een label waarbij ik de verzendkosten moest voorschieten. Die kon je naderhand bij ze declareren.
Een antwoordnummer vind ik veel handiger dus daar heb ik tot nu toe voor gekozen.
Geen keuze voor antwoordnummer hier. Je moet het nu zelf voorschieten en ze betalen de verzendkosten terug tot €7,50. Met de prijzen van PostNL kom je daar makkelijk overheen. Briefpost van 100 tot 350 gram is al €8,40 en een klein pakketje €13. Goed bezig Amazon!

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-03-2018 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
WhySoSerious? schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:53:
[...]

Geen keuze voor antwoordnummer hier. Je moet het nu zelf voorschieten en ze betalen de verzendkosten terug tot €7,50. Met de prijzen van PostNL kom je daar makkelijk overheen. Briefpost van 100 tot 350 gram is al €8,40 en een klein pakketje €13. Goed bezig Amazon!
Toevallig ook het zelfde gehad. Even mailtje naar de klantenservice gestuurd en die gaven aan dat ze het gehele bedrag zouden terugbetalen en dat hebben ze ook netjes gedaan na het mailen van het bonnetje.

Maar het is inderdaad wel vreemd want ik krijg normaal ook altijd een label met een antwoordnummer.

Ik heb verder geen goede ervaringen met Prime. 1 bestelling is in 2 dagen aangekomen met UPS, maar de rest van de ongeveer 10 bestellingen heeft er 4 of meer dagen over gedaan.
Amazon.de geeft als uitleg dat er maar een beperkt aantal artikelen zijn die snel naar NL gezonden kunnen worden.
Voor mij heeft Prime dus geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:43
Ook ik heb slechte ervaringen met Prime. In ongeveer een kwart van alle gevallen worden artikelen op de gegarandeerde datum daadwerkelijk bezorg - in andere gevallen vele dagen later. Na contact met de klantenservice wordt Prime dan telkens weer met een maand gratis verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
mfkne schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 17:21:
Ook ik heb slechte ervaringen met Prime. In ongeveer een kwart van alle gevallen worden artikelen op de gegarandeerde datum daadwerkelijk bezorg - in andere gevallen vele dagen later. Na contact met de klantenservice wordt Prime dan telkens weer met een maand gratis verlengd.
Toevallig kreeg ik vorige week voor het eerst een pakje de volgende dag binnen (ik had het 's morgens besteld) met UPS. Alle andere pakjes duurden 2-4 dagen, terwijl het zonder Prime 3-4 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Nooit problemen mee gehad.
Nu weer een maand prime en een Playstation 4 besteld die woensdag binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Daniel36 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:24:
Nooit problemen mee gehad.
Nu weer een maand prime en een Playstation 4 besteld die woensdag binnen komt.
Waar heb je geen problemen mee gehad? Met snel verzenden?
Maandag bestellen en woensdag ontvangen is ook langzamer dan ze met Prime beloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb vorig jaar 1x een maandje Prima getest; meer omdat er toen een product in de aanbieding was dat slechts voor Prime members te bestellen was. Daarnaast, in die ene maand, ff wat video content geprobeerd, maar dat was geen succes.
Dus weer opgezegd
Qua verzendtijd merk ik weinig verschil met gewone orders. Wat wel uitmaakt (of dat altijd zo is, kan ik niet meer testen), is dat er bij gewone orders een wachttijd is, voordat ze überhaupt verstuurd worden. :-(

Bijvoorbeeld je besteld iets op maandag, het wordt meteen bevestigd, en pas woensdag wordt het 'Versandt', en, afhankelijk van de transporteur, dan 1-2 dagen later afgeleverd.
PostNL levert meestal het snelst, DHL het langzaamst (duurt vaak 3-5 dagen).

Wel een beetje tricky en pushy vind ik het feit dat menig product slechts leverbaar is voor 'Prime Kunden'. M.a.w. je kunt het alleen bestellen als je een Prime abonnement hebt en/of het wordt alleen naar Nederland geleverd indien 'Prime Kunde'. :|

Ook opmerkelijk:
Voor de kerstdagen had ik wat parfum besteld voor de welbekende familiecadeautjes. Dat kwam (met UPS)notabene helemaal uit het magazijn (gratis Versand) uit Italië! Dat werd sneller geleverd dan een bestelling, die via DHL kwam, uit een magazijn uit Duitsland.

[ Voor 12% gewijzigd door ehtweak op 27-03-2018 09:36 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Medione1210 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:03:
[...]

Waar heb je geen problemen mee gehad? Met snel verzenden?
Maandag bestellen en woensdag ontvangen is ook langzamer dan ze met Prime beloven.
goed punt. maar omdat ik alleen spullen bestel die bij hun het goedkoopst zijn vind ik 3 dagen acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ehtweak schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:51:
Heb vorig jaar 1x een maandje Prima getest; meer omdat er toen een product in de aanbieding was dat slechts voor Prime members te bestellen was. Daarnaast, in die ene maand, ff wat video content geprobeerd, maar dat was geen succes.
Dus weer opgezegd
Qua verzendtijd merk ik weinig verschil met gewone orders. Wat wel uitmaakt (of dat altijd zo is, kan ik niet meer testen), is dat er bij gewone orders een wachttijd is, voordat ze überhaupt verstuurd worden. :-(

Bijvoorbeeld je besteld iets op maandag, het wordt meteen bevestigd, en pas woensdag wordt het 'Versandt', en, afhankelijk van de transporteur, dan 1-2 dagen later afgeleverd.
PostNL levert meestal het snelst, DHL het langzaamst (duurt vaak 3-5 dagen).

Wel een beetje tricky en pushy vind ik het feit dat menig product slechts leverbaar is voor 'Prime Kunden'. M.a.w. je kunt het alleen bestellen als je een Prime abonnement hebt en/of het wordt alleen naar Nederland geleverd indien 'Prime Kunde'. :|

Ook opmerkelijk:
Voor de kerstdagen had ik wat parfum besteld voor de welbekende familiecadeautjes. Dat kwam (met UPS)notabene helemaal uit het magazijn (gratis Versand) uit Italië! Dat werd sneller geleverd dan een bestelling, die via DHL kwam, uit een magazijn uit Duitsland.
Ik bestel veel kleding en dat is ook vaak opgesplitst in leveringen uit verschillende warehouses in verschillende landen. Ik snap niet dat er daar nog wat aan kunnen verdienen, want ik stuur ook het deel dat niet past weer terug naar hun magazijn in Duitsland a 13 Euro (wat ze netjes vergoeden).

Ik was overigens altijd lyrisch over de klantenservice service maar sinds een week of 2 reageren ze heel erg traag. Daarnaast krijg ik geen prepaid verzendlabels meer maar moet ik het zelf terugsturen naar Duitsland. Ze vergoeden die kosten wel, maar het zijn toch allemaal extra handelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1062265

Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb laatst de amazon prime free trial gedaan maar nu (een maand later) wil ik die opzeggen omdat er vandaag €3,99 van mijn rekening is afgeschreven. Als ik maar amazon prime ga, staat er dat ik geen lid ben van amazon prime dus kan ik het ook niet opzeggen. Hoe kan dit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:18

CasGas

.

@Anoniem: 1062265

Misschien navragen bij Amazon zelf?

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Anoniem: 1062265 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:40:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb laatst de amazon prime free trial gedaan maar nu (een maand later) wil ik die opzeggen omdat er vandaag €3,99 van mijn rekening is afgeschreven. Als ik maar amazon prime ga, staat er dat ik geen lid ben van amazon prime dus kan ik het ook niet opzeggen. Hoe kan dit?

Alvast bedankt!
Toevallig meer dan 1 account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:26
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!
Zit je in de goede Amazon winkel? Niet in de Engelse, terwijl je in DE Prime hebt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WhySoSerious? schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:53:
[...]
@WhySoSerious? even hier nog op inhaken. Indien je iets terug wil sturen waarin een accu aanwezig is (dus een pakket ontvangen met een waarschuwingsticker opgeplakt), dan dient zoiets, inclusief vermelding daarvan zichtbaar op het pakket, naar een specifiek adres gestuurd te worden en gaat het niet via het antwoordnummer.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:11
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde zie ik net, heb jij er nog wat over gevraagd aan Amazon? GEen enkele account van me heeft nog Prime, enkel de gratis periode meegedaan met mijn accounts maar bij mij is er nu dus ook 1x 3,99 afgeschreven zie ik

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1062857

Een shopreview hoort hier niet thuis

[ Voor 94% gewijzigd door Perkouw op 15-04-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Musta schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:01:
[...]
GEen enkele account van me heeft nog Prime, enkel de gratis periode meegedaan met mijn accounts maar bij mij is er nu dus ook 1x 3,99 afgeschreven zie ik
Volgens mij loopt Prime betaald door na je gratis maand tenzij je het voor die tijd stopzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Bij mij is ook 3,99 ingehouden terwijl ik het op tijd heb stopgezet. Ik heb Amazon maar eens een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net als eBay.nl, lijkt mij Amazon.nl niet te slagen.
Aankopen buiten NL gaan prima is mijn ervaring, en voor snelle levering is er voldoende in NL te koop.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Anoniem: 1062857 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:28:
Om een lang verhaal kort te maken, Ze hebben mijn pakket tot donderdag 12 april vast gehouden en toen pas verstuurd zodat ik het vrijdag 13 april pas thuis kreeg.
Zo willen ze dus mensen dwingen om gebruik te maken van AMAZON PRIME.
Voor mijn part krijgt deze frauduleuze Amazon geen voet op Nederlandse bodem want hier wil ik dus niet meer zaken mee doen.
Vermoedelijk verzamelen ze meerdere levering die ineens richting Nederland gaan. De leverdatum wordt ook vooraf al aangegeven. Dit zal dan worden gedaan om de kosten te drukken, terwijl bij Prime vaak wel direct tot verzending wordt overgegaan.
Voor internationaal gratis verzenden zal er toch ergens een compromis moeten zijn. Als de prijzen ook structureel lager zijn is dit wat mij betreft ook geen probleem, hoewel het de eerste keer wel wat vreemd over komt.
Volstrekt onterecht om hier fraude te suggereren. Iets met dat "dubbeltje" en "eerste rang" en maar klagen als het niet bevalt, typisch Nederlands.
Ik ken ook niet veel bedrijven waar zelfs in het weekend er al binnen een uur wordt teruggebeld n.a.v. een vraag. En bij defecten of andere problemen is er meestal wel een goede regeling te treffen.

Prime is een keuze. Voor Nederland werkt het nog niet optimaal, maar hopelijk gaat dat nog verbeteren.
Ik baal er zelf wel van dat retourneren via Cycleon op dit niet meer mogelijk lijkt te zijn. Retourneren via PostNL is niet alleen erg duur, maar hun Duitse partner Hermes lijkt niet echt betrouwbaar te zijn.
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Let op:
• Geef goed aan over welke variant van Prime (Nederland, Duitsland, enz.) je vraag gaat, gezien het hier over Prime in het algemeen gaat.
• Discussie over het omzeilen van georestricties is niet de bedoeling in dit topic of in andere (nieuwe) topics op Tweakers.

Vragen en discussie over PrimeVideo mag in [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
Ervaringen met Amazon mogen gedeeld worden via de Shopreviews
Aanbiedingen mogen gedeeld worden in Aanbiedingen en Kortingscodes
Discussie over verwijderde shopreviews mag in een (nieuw) topic in Pricewatch worden gevoerd.