Als eerste wil ik zeggen dat ik het waardeer hoe goed de pricewatch is. Ik heb al meerdere malen vors bespaard.
Echter is de laatste tijd amazon.de toegevoegd aan de pricewatch. Deze toevoeging beteur ik. Amazon heeft vaak de laagste prijs, maar ze leveren niet naar Nederland. Dit betekend dat ik, en mede tweakers meerdere malen tegen de lamp zijn gelopen als het gaat om de laagste prijs zoeken van een product.
Ik stel voor om:
- Of amazon.de uit de pricewatch te halen
- Of amazon.de wel weer te geven, maar niet weer te geven als laagste prijs (bij zoekresultaten)
Deze maatregelen moeten de site behoeden voor de teleurstellingen en de kwaliteit van de pricewatch. Als amazon.de wel standaard naar Nederland kan versturen, dan heeft het pas zin om deze toe te voegen.
enkele voorbeelden (15 juni '15):
pricewatch: Samsung Star Qwerty B3410 Roze (Vodafone-prepaid)
pricewatch: Samsung D3 Station 4TB Zwart
pricewatch: Seagate Expansion Desktop 5TB Zwart
klik op de amazon link en er zal dit staan:
''Leider kann dieser Artikel nicht in die Niederlande versendet werden. Siehe Details''
Echter is de laatste tijd amazon.de toegevoegd aan de pricewatch. Deze toevoeging beteur ik. Amazon heeft vaak de laagste prijs, maar ze leveren niet naar Nederland. Dit betekend dat ik, en mede tweakers meerdere malen tegen de lamp zijn gelopen als het gaat om de laagste prijs zoeken van een product.
Ik stel voor om:
- Of amazon.de uit de pricewatch te halen
- Of amazon.de wel weer te geven, maar niet weer te geven als laagste prijs (bij zoekresultaten)
Deze maatregelen moeten de site behoeden voor de teleurstellingen en de kwaliteit van de pricewatch. Als amazon.de wel standaard naar Nederland kan versturen, dan heeft het pas zin om deze toe te voegen.
enkele voorbeelden (15 juni '15):
pricewatch: Samsung Star Qwerty B3410 Roze (Vodafone-prepaid)
pricewatch: Samsung D3 Station 4TB Zwart
pricewatch: Seagate Expansion Desktop 5TB Zwart
klik op de amazon link en er zal dit staan:
''Leider kann dieser Artikel nicht in die Niederlande versendet werden. Siehe Details''