Als de pakketbezorger hier twee jaar geleden had gezegt 'Ik loop niet graag naar de lift, doe jij het voor me?' op een misschien wat vriendelijkere manier had ik daar best een oplossing samen in willen bedenken maar zolang hij niet aangeeft dat hij geen zin of tijd heeft (gemaakt...) om zijn werk volledig te doen kan ik daar niks mee, ik ga niet voor iedereen bedenken of zij wel of niet tijd hebben, mensen hebben geleerd te praten voor een redenehtweak schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:40:
Beste @incaz om te voorkomen dat er een stortvloed van politieke incorrecte uitspraken gaat volgen...de nuancering is dat de 'botte' opmerking "de klant is koning en hij (= de onderbetaalde bezorger) komt maar netjes naar mij toe" "ik vertik het om hem/haar tegemoet te komen".
Uiteindelijk ook nadelig is voor de klant, de ontvanger, jij als smachtende naar je pakketje.
Waarom niet een kleine handreiking om ergernis aan beide kanten te verlichten?
Nogmaals, ik heb al de nodige sh*t met zowat alle bezorgtoko's meegemaakt. Maar waarom zou ik het op de spits drijven?
Zo loop ik sinds kort dus zelf, dat is de enige manier om het daadwerkelijk te ontvangen helaas maar het is toch raar dat je PostNL betaalt om een pakket te bezorgen en vervolgens het zelf moet ophalen

Fixing things to the breaking point...