• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 21:26
ehtweak schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:47:
@Poecillia
Amazonassistent in mijn menu's? Geen idee waar je het over hebt.
Sinds wanneer installeer je speciale s/w om iets bij Amazon te bestellen? En trouwens, je bestelde toch nooit bij Amazon? O-)

En wat betreft grote wereldspelers op commercieel gebied... ahum... :+ wie dacht je dat er achter bol.com zit of zalando of coolblue of [noem willekeurige online grote toko] Nee, dat zijn allemaal heel maatschappelijk begane bedrijven die het beste met ons en onze aardkloot voorhebben. :Y })
Hier heb ik het over
Amazon
https://zondervirus.nl/het-amazon-assistant-virus/
Het zal ooit wel eens met andere software zijn meegekomen want ik heb nog nooit wat met Amazon gedaan zoals je terecht opmerkt. Vervelend dingetje want na verwijderen komt hij na een tijdje steeds terug.

Maatschappelijke betrokkenheid in de zin van arbeidsomstandigheden is niet mijn motivatie als ik wat online bestel. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat er keuzevrijheid blijft. Amazon is zo groot en Bezos zo rijk dat ik het een bedreiging vind voor de vrije markt. Concurrenten worden weggedrukt en de logistieke keten wordt over genomen. Wat overblijft zijn straks Google, Facebook en Amazon en daar kunnen we nog wel eens spijt van krijgen.

@Medione1210 Hoezo zetten ze Amazon in de Pricewatch onderaan neer? Zeg je nu dat Tweakers bezig is met manipulatie van de Pricewatch?

[ Voor 12% gewijzigd door Poecillia op 09-12-2017 13:15 ]

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:12
Is retouren niet meer gratis bij Amazon.de? Ik kreeg altijd netjes een PostNL zegel met tracking, maar nu krijg ik iets heel anders en moet je zelf nog frankeren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XWP1KVp.png

[ Voor 17% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-02-2018 20:19 ]

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Flitzer schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:17:
Opvallend veel leveringen komen donderdag tot en met zaterdag aan. Het lijkt erop dat standaardlevering vaak verzameld worden tot en met woensdag en dan ineens verzonden worden. Artikelen die op zondag besteld worden komen dan gelijk aan met artikelen die dinsdag zijn besteld.

Leveringen van derden worden meestal wel meteen verzonden. Kindles bijvoorbeeld worden vaak ook direct verzonden.
Voor bundelen lijkt het dan weer uit te maken in wel warenhuis ze liggen. Soms worden ze tegelijk verzonden en soms krijg je meerdere leveringen met 1 artikel. En soms komen de pakjes zelfs direct uit Frankrijk of de UK.

Ongetwijfeld zal er hier een optimalisatiestrategie achter zitten; waarschijnlijk om de kosten laag te houden wat in het voordeel is van Amazon en de klant. Maar interessant is het distributienetwerk van Amazon zeker.

Amazon US lijkt ook zoiets te doen. Artikelen gaan eerst naar een centrale locatie in de US, liggen daar ruim een week en worden vervolgens in 2 dagen geleverd.
Om eerlijk te zijn geloofde ik je opmerking over het 'vasthouden' van bestellingen niet. Ik bestel namelijk heel veel bij Amazon en heb dit nooit ervaren.
Tot nu.... want ik heb nu een bestelling op 13 april gedaan en er staat gewoon ver,Els dat het pas op 18 april verzonden wordt.
En normaal schrijven ze de betaling pas af op het moment van verzenden, maar nu is de betaling op 16 april van mijn cc afgehouden.
(Het gaat overigens om een item dat gewoon op voorraad is bij Amazon zelf)

Als dit een manier is om mensen naar Prime te lokken dan werkt dit voor mij in ieder geval averechts. Ik hou niet van dit soort acties. Als dit inderdaad hun standaard handelswijze wordt ga ik zeker op zoek naar een andere online winkel.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jZmCWn/Screenshot_2018_04_17_08_01_11_picsay.png

Het valt me ook op dat ze de laatste tijd niet zo snel meer reageren op vragen en ook het stoppen met de prepaid labels vind ik een minpunt.

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 17-04-2018 08:12 ]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PjotrStroganov schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:
Ik krijg nu telkens dat ik via amazon.de verzendkosten moet betalen onder de 29 euro. Ik meende toch echt dat ik dit niet hoefde te doen als ik een product bestelde met prime logo.

Het gaat om dit product. Ik mag toch aannemen dat het gratis kan worden verzonden door amazon, aangezien het foor hun fullfilled wordt. Het Prime logo staat er ook bij. Ik heb hetzelfde geprobeerd met een amazon basics product en zag nog steeds 3,49 verzendkosten staan onder de 29 euro.

Ik zie staan op hun infopagina:

[...]

Uiteraard zie ik de 29 euro of meer staan, maar dat geldt ook voor niet Prime leden. Dus waarom apart aangeven dat verzending voor Prime leden gratis is?

Is er iets wat ik over het hoofd zie?
Weet je zeker dat je Prime (aan) hebt (staan)? Hier heb ik namelijk wel gratis verzendkosten bij dat product:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kJWQwp5GTbRqHRUlEtPPJHX7/full.png

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-02 13:54
Hoyden schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:01:
[...]

Via Amazon.de komen bij mij ook de SMS'en niet binnen. Ik ben toen naar Amazon.com gegaan en daar log ik in en kies ik voor de optie "Didn't receive the code?" (het venster om de Verificatiecode in te kloppen op Amazon.de heb ik nog open in een andere tab)

Daar kies ik voor "Call me at my number ending in xxx". Ik ontvang dat een telefoontje waarin de code wordt voorlezen. Die code type ik in in het Amazon.de venster en login is succevol.

Daarnaast heb ik dus onder "Aanmelden en Beveiliging" -> "Geavanceerde beveiligingsinstellingen"
bij Back-upmethode de Authenticatie-app aangezet, zodat ik via Android's Google Authenticator ook een code kan genereren om in te loggen in Amazon. Zo ben ik niet meer afhankelijk van de SMS.
Bedoel je hiermee de tweetraps inlog functie? Alleen daarbij krijg ik namelijk een optie om me te laten bellen. De gegeven code werkt vervolgens niet op Amazon.de bij het verifieren van het telefoonnummer.

De tweetraps functie heb ik ingesteld echter dan blijft de telefoon verificatie optie nog leeg. Is de tweetraps functie voldoende? Deze heb ik namelijk uitgeschakeld.

Ik probeer trouwens niet te tweetraps te activeren maar gewoon mijn telefoonnummer als backup toevoegen. zie afbeelding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H1rAAi4d6R93eNFtVg5H2fTI/full.jpg

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ArthurMorgan schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 06:51:
[...]

Ik bestel vaak bij Amazon Duitsland met Prime, en mijn aankopen door de week komen altijd aan op het moment dat op de pagina genoemd wordt. Dus meestal de volgende dag. Tenzij besteld tussen vrijdag en zondag
Ik snap dat het niet altijd lukt/kan, dat Amazon binnen één dag naar Nederland levert (overigens, heel soms is dat wel het geval :? )

Maar bovenaan zowat iedere 'Prime' pagina staat met duidelijke letters:
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/03/prime/retention/primecentral/home/promotion/SpokeFreeShippingBannerForNLPlan._CB529263656_.jpg
M.a.w. ze beweren zelf van wel. :Y

Of nog gekker. Ik bestel een 'Prime' aanbieding bij Amazon.DE en het wordt verstuurd vanuit de UK (Ridgemont UK) en gaat dan naar Frankrijk (Lauwin-Planque) en dan pas naar PostNL in Nederland. 8)7
en dat allemaal voor één pak koffie van een tientje...

En het kan nog gekker.
Afgelopen zondag 2 stuks besteld van hetzelfde artikel, een reparatiesetje voor een slotcilinder, ('Prime' product). Er waren er nog meerdere op voorraad).
Vervolgens splitst Amazon die zending op in twee leveringen (?). Het ene exemplaar wordt maandag verstuurd, is dinsdag in Lauwin-Planque in Frankrijk, en wordt woensdag door PostNL als brievenbuspakje door de brievenbus gedaan.
Het andere exemplaar vertrekt ook op maandag (zegt Amazon tenminste), is op woensdag in Saint-Martin-de-Crau, Côte d'Azur en staat pas ingepland op a.s. vrijdag...
Hoe 'Prime'? Hoezo "1-tages Zustellung"? :-(

[ Voor 22% gewijzigd door ehtweak op 08-08-2019 09:48 ]

Mooie Plaatjes   

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:45
ehtweak schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:32:
[...]

Ik snap dat het niet altijd lukt/kan, dat Amazon binnen één dag naar Nederland levert (overigens, heel soms is dat wel het geval :? )

Maar bovenaan zowat iedere 'Prime' pagina staat met duidelijke letters:
[Afbeelding]
M.a.w. ze beweren zelf van wel. :Y

Of nog gekker. Ik bestel een 'Prime' aanbieding bij Amazon.DE en het wordt verstuurd vanuit de UK (Ridgemont UK) en gaat dan naar Frankrijk (Lauwin-Planque) en dan pas naar PostNL in Nederland. 8)7
en dat allemaal voor één pak koffie van een tientje...

En het kan nog gekker.
Afgelopen zondag 2 stuks besteld van hetzelfde artikel, een reparatiesetje voor een slotcilinder, ('Prime' product). Er waren er nog meerdere op voorraad).
Vervolgens splitst Amazon die zending op in twee leveringen (?). Het ene exemplaar wordt maandag verstuurd, is dinsdag in Lauwin-Planque in Frankrijk, en wordt woensdag door PostNL als brievenbuspakje door de brievenbus gedaan.
Het andere exemplaar vertrekt ook op maandag (zegt Amazon tenminste), is op woensdag in Saint-Martin-de-Crau, Côte d'Azur en staat pas ingepland op a.s. vrijdag...
Hoe 'Prime'? Hoezo "1-tages Zustellung"? :-(
Maar nu ben je wel selectief, immers staat er achter die banner ook dat het voor xx duizenden producten geldt. Prime is niet enkel 1 day delivery. Of je nu bij .co.uk, .de of .es besteld, Europa wordt als een markt gezien.
Afbeeldingslocatie: https://cargofacts.com/wp-content/uploads/2019/05/Figure1-548x309.png
Warehouse/hub locaties in Europa. Alles wordt mooi verspreid over de locaties (mits regeltechnisch mogelijk of externe verkoper ervoor wilt betalen).

[ Voor 3% gewijzigd door Rub147 op 08-08-2019 10:57 ]

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

We wachten af, door wie 'Deutsche Post DHL' nou uiteindelijk hier in NL laat bezorgen... :)

Nog een ervaring m.b.t. Amazon Prime (of is hun service altijd zo klantvriendelijk? Ook voor niet-Prime?)

Had een paar maanden geleden een set inktpatronen voor een HP 476DW besteld. En aangezien dat flinke joekels van patronen zijn (er zit een kwart liter inkt in!), geeft dat heel veel zooi als ze lekken... :-(
Haalde vorige week de zwarte patroon, nog in de plastic krimpfolie, uit de bureaulade en gelijk lekte de inkt over mijn handen, voeten en in de lade. :( Daar wordt je niet blij van.
Blijkbaar was de cartridge gaan lekken, nog in de verpakking, dwars door het plastic folie heen.
Gelukkig had ik op die plek een vuilafstotende gladde vloer en met de nodige alcohol was de zwarte inkt te verwijderen. Het duurde uiteindelijk wel 3 dagen voordat m'n handen helemaal schoon waren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MW9vnxPwEyXvGtUzovIBz13m/medium.jpg

Eerst bericht gestuurd naar de oorspronkelijk verkoper (= geen Amazon), maar die antwoordde niet. Vervolgens ff gechat met de Amazon Kundenservice. Die maakten excuses en gaven meteen aan het volledige bedrag te vergoeden (ook van de andere cartridges in de set; 3 x kleur + 1 x zwart).
In eerste instantie moest ik ze terugsturen, maar toen ik aangaf dat alles onder de zwarte inkt zat, hoefde dat niet meer.
En ik zou nog een apart 'schadeformulier' krijgen om aan te geven waar de inkt allemaal gelekt had, en, afhankelijk van die beoordeling, zou daar ook nog wat voor vergoed worden.
We wachten af...

Shit happens overal, het gaat er vooral om, hoe men er mee om gaat... :Y

[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 04-09-2019 09:22 ]

Mooie Plaatjes   

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Voor het eerst ooit eens iets besteld met Prime.. Nou dat ging meteen mis :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PlX3ZeJ.jpg

Heb 's ochtends aangepast dat het zaterdag ipv vrijdag bezorgd zou worden.. En daarna is het pakket spoorloos. Het heeft zowel vrijdag, zaterdag, maandag en vandaag op de bezorgroute gestaan (stond dag+tijdvak bij) om vervolgens even later "uw bezorging is 1 a 2 dagen vertraagd" te tonen.

Via de Amazon.de website geeft hij deze status, pakketje is dus kwijt.. Net even laten bellen door Amazon, en die mevrouw heeft direct de teruggave van mijn aankoopbedrag in gang gezet.
Ik kan het nu evt opnieuw bestellen, maar helaas had ik een coupon van €9,49 van de verkoper die er nu niet meer is, dus wat minder interessant geworden ineens -O-

Vanavond komen ze met een 2e pakketje.. Heb het tijdvak maar niet aangepast, want zie dat alweer mis gaan :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-04 20:35

psy

@ehtweak
Het is echt per artikel weer anders.
Je vraagt je af hoe ze het rendabel krijgen als je zoiets ziet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M7uNVBu6BhUpCVjkyuLxnCAR/medium.png

Dit stukje viel me ook op uit dat AD artikel:
Verpulverd
Ook het Nederlandse Wehkamp is vol vertrouwen en weigert te geloven dat het wordt verpulverd door de internetreus. Wehkamp-baas Graham Harris zei eerder in deze krant dat er juist behoefte is aan zijn bedrijf. ,,Wij zijn interessanter, authentieker, relevanter, inspirerender, met meer services en hulp. Niet zo'n platform dat alles biedt in een soort eindeloze zoekmachine met een waanzinnig aantal producten waar je zelf je weg maar moet zien te vinden.’’
Wat een ongelofelijke kortzichtigheid.
Ik denk dus dat we Wehkamp over een tijdje terugzien in het nieuws.

[ Voor 62% gewijzigd door psy op 16-01-2020 10:36 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:45
ehtweak schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:16:
[...]

Idd! Precies hetzelfde met DHL. 8)7
Mailtje dat het er aan komt van DHL, terwijl Amazon beweert dat het nog wel ff duurt... ?!?

[toevoeging]
Nu, voor de allereerste keer, een Prime bestelling (dagaanbieding), die een dag later al afgeleverd wordt!
's-Middags, rond 13:00h besteld en de volgende avond, door DHL, afgeleverd.

Is trouwens ook iets nieuws: DHL zie ik overdag gewoon langskomen en spullen afleveren. En dan komen ze 's-avonds nog een keer, voor die Amazon bestelling. :?
Omdat het een "DHL Vandaag" product betreft bij DHL. Pakketten aangeleverd voor ±2:00 kunnen mee in de "dag" leveringen. De pakketten na 2:00, maar voor ±10:00 zijn aangeleverd kunnen mee in de avondronde dezelfde dag.
Same day:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wrd7K6ijTPN1LPtos5Fkv47w/full.png

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:39
Ik kwam dit topic tegen, ook van @Bubbleblower1 van vanochtend met een waarschuwing om juist niet bij deze verkopers te kopen: Amazon gehackt

De shops staan ook hier: https://preis-king.com/fake-shops-im-internet/

Het gekke is wel dat de tekst die eerst bij GMBH-AlboSmart stond over vooraf mailen:
Afbeeldingslocatie: https://preis-king.com/wp-content/uploads/2020/02/Amazon-de-Verk%C3%A4uferprofil-GMBH-AlboSmart-1024x251.webp
er nu niet meer bij staat, zie https://www.amazon.de/sp?...TF8&seller=A2P50V30K3GDVQ

Ik ga m'n order annuleren en hoop mijn geld nog terug te krijgen.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
Ik had de stille hoop met de lancering van Amazon.nl met fysieke producten in Nederland vandaag dat ook Amazon Prime Music beschikbaar zou komen, maar helaas dit is nog niet het geval.

Ik heb vandaag wederom net Amazon (Nederland) contact opgenomen om te informeren wanneer Amazon Prime Music (meer dan 2 miljoen tracks, afspeellijsten/thema radiozenders) nu eindelijk ook in de Benelux / Nederland beschikbaar komt. Als je op het wikipedia kaartje kijkt waar Prime Music beschikbaar is in Europa en waar niet zijn wij in west europa één van de weinige landen waar het nog niet beschikbaar is. Te meer omdat er wel Music Unlimited beschikbaar is zou je ook verwachten dat we allang Prime Music hadden gehad en zeker nu met de lancering van Amazon.nl met meer fysieke producten hoop ik dat dit niet ver weg is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q31L4neWqcVkK-Q8aRvqQ0ybFrY=/f/image/MkBNb75ZXJfa3XwHv8Ok19OY.png
Global availability of Amazon Music. Yellow is Amazon Music Unlimited, Red-orange is Amazon Prime Music, and Orange is both Amazon Prime Music and Amazon Music Unlimited
De reactie van Amazon op mijn e-mail niet erg verrassend helaas: "Unfortunately we do not offer Prime Music as yet. We are working very hard to make this available in The Netherlands. There is no official launch date as yet, but if Prime Music is available, you as a Prime member will be the first to know! In the meanwhile you can benefit from our video services and many more!"

De toevoeging van Amazon Prime Music zou het voor mij interessant maken om permanent een abonnement aan te gaan i.p.v. iedere keer een (proef) maandje Prime (Video).

[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 10-03-2020 12:25 ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sunrise schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:44:
Ben helemaal maagd qua prime, dus excuses als het antwoord voor de hand ligt, kon het niet vinden.

Als ik in een ander land woon dan spanje maar wil voornamelijk producten uit spanje bestellen is het dan handig om de prime te activeren op de spaanse site? Of bied dat totaal geen voordelen? Verzenden ze dan gratis producten vanuit spanje naar een ander eu land?

Woon momenteel in Griekenland en de portokosten zijn 'gigantisch' van amazon.de naar GR.
"Las ventajas de Amazon Prime solo se aplican a envíos nacionales. Para más información, consulta nuestras tarifas y opciones de envío internacionales."
Enige voordelen zijn toegang tot Prime aanbiedingen en wat andere diensten maar niet gratis verzending nee. Blijf hetzelfde als vanuit Duitsland, etc. dus.. Allleen voor direkte buurlanden is het volgens mij mogelijk ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WR-CC_Teu-QCuugg1i-OO-HZa-s=/f/image/Xgp58fjYox9HtZh4hOsIxnuK.png

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 16-03-2020 12:50 ]

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:04
Rallye schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:36:
Nou, ik heb dinsdag via .de een USB-kabeltje van zeven euro besteld en die was er gewoon gisteravond. Net als bij elke avondlevering van DHL kreeg ik overigens ‘s middags wel weer het bericht over twee dagen vertraging, maar dat lijkt standaard te zijn bij de avondleveringen. Communicatiefoutje tussen Amazon en DHL.....
Verder was levering binnen een dag beloofd, maar dat heeft Amazon nog nooit gehaald.
Daarom zei ik ook 'Het kan...'.

Ik heb mijn bestelling gedaan op de 18e en deze zou uiterlijk de 25e worden geleverd. Als ik bij de T&T van Amazon kijk dan zie ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iK1xROY.png

Een unicum voor Amazon. Meestal duurt het 2 a 4 dagen.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08
Nou, dat Amazon NL duurder is dan DE moet ik wellicht even terugnemen. Ik weet niet of dit een foutje is of een geweldig goeie aanbieding, maar gisteren was zeer kortstondig een Seagate 2TB portable SSD in de aanbieding voor circa 62 euro. Een vriend van me tipje me erover, ik heb hem direct besteld en eigenlijk direct daarna was hij ook al niet meer beschikbaar. Ik heb wel een bestelbevestiging in de mail, dus ik ben heel benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gyGwYc0dxidObVWiKN2NJ9svhY=/f/image/rFV0CDjN0I65CP2Uk013HrZO.jpg

Ik durfde hem gisteren niet te plaatsen uit angst beschuldigd te worden van een slechte 1 april grap :+

Catch a smile out there!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:57

pinda powerrr

Slow down...

Ik ben bang dat mijn ecologische footprint een beetje zwaarder is geworden :X

Twee lampjes voor de kentekenverlichting....à €1,50

Route:
Leipzig
Hannover
Lauwin-Planque Frankrijk
Waddinxveen
In deze doos:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbWGbkcXX35tt29Xgd9SexQGOko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4WVfmYohskPyXoIfSjIEjyy.jpg?f=fotoalbum_large

Ter info: 15 april besteld, dus acht dagen onderweg.

Waiting on the world to change

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Lekker eensluidend (NOT) en verwarrend. :|

Ben toch wel blij dat ik nog steeds een Duits Prime abo heb, met een Nederlands afleveradres. :Y

BTW: ik zie trouwens dat de vertrouwde layout met 'Warehouse Deals' in de balk, ook weer terug is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59HAdsbZGlctEUCP-fn2LLfVV7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7HtyZf4vl08xOy7D9iudMfz.jpg?f=fotoalbum_large

Mooie Plaatjes   

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:11
hardware-lover schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:20:
@ehtweak als je jaarlijks €69,- moet betalen, dan schiet je niet veel op met het omzetten van maand naar jaar? Dat heeft dan totaal geen zin, daar doelde ik op. Dan maakt het verder weinig uit dat die mogelijkheid niet meer aanwezig is.
Het scheelt wel want de Duitse variant is 7,99 geworden per maand zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQtk9rGm6BXTaBRTdje1WL7Gblo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FHIts9lZui7u176p5xaU80i9.png?f=fotoalbum_large

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
ehtweak schreef op zondag 17 mei 2020 @ 15:00:
[...]

Heb je het zelf al eens geprobeerd?
Want bij mij lukt dat ook niet hoor.

Je kunt hooguit de betaalwijze 'Zahlungsart verwalten', of helemaal rechts, 'Kündigen' of 'Vor nächster Zahlung erinnern'.
Maar niet (meer) wijzigen naar jaarlijkse betaling... :-(

En de tekst "Prime-Mitgliedschaft Monatlich EUR 5,99" is niet klikbaar...
Ik heb een Duits account met als standaard verzend adres een Duits adres. Dit zie ik dus op Amazon.de als ik met mijn account inlog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRVZahXKSn4B1jOjkpcjCsVl3Is=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHoYlNNPpczWB3Gbxpa6P1uy.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat het ook alleen lukt als je als standaard verzend adres een Duits adres hebt.

Mijn tip zou zijn: Als je een duits account hebt op amazon.de, laat dat gewoon zoals het is. Wil je een nederlands account hebben op Amazon.nl, maak dat dan aan met een ander email-adres. Zo heb ik het geregeld en dat gaat goed.

[ Voor 9% gewijzigd door NoahAmber op 18-05-2020 13:46 ]

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-02 18:05
Het blijft toch wrang. Ik had zoveel meer gehoopt van de Nederlandse Amazon.
Ik blijf het voorlopig bij de Duitse variant houden. Met 55 bestellingen alleen al in 2020 haal ik mijn Prime er eenvoudig uit en bovendien komen 9 van de 10 pakketten netjes de volgende dag in de avonduren (handig, want dan ben ik thuis).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z14Dq1WTcYeU0mIRNfUV2uKq5_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/odZBQJo7e2iBINRXo9BViQAg.png?f=fotoalbum_large

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verstekbakker schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:53:
[...]

Ik zal wel spuit 11 zijn, maar ik heb al een paar jaar de Duitse Prime en die doet het nog steeds gewoon (49 per jaar, begin mei vernieuwd). Zijn ze nu voor iedereen andere voorwaarden aan het verzinnen dan?
Helaas wel, net nog even geprobeerd met een origineel Duits Amazon account wat nog nooit iets met Nederland te maken heeft gehad. Via een VPN via Duitsland prima afgesloten: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ma7-hE4Gcd2r8UlAMaSEX3qHNSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6n2K9qpJ8Y654Kz7jKqn28LC.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Meestal staat er in de laatste stap een knop bij, waarbij je kan kiezen of je het product in een 'doorzichtige verpakking' of in een 'Amazon-verpakking' verzonden wilt hebben. Zie onderstaand voorbeeld hiervoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqiavILnc14igb3BYYeLQClUhYE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jpxFPNrL2jgqyU8N6Q63cPdj.png?f=fotoalbum_large

Tweakers Discord

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57
Nog meer mensen die problemen ervaren met de App van Amazon? Ik krijg sinds ongeveer een week geleden dit te zien;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvbtW__a_eeeNcQe-FfTCZJKXQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a4pEV5qxbwkOi1sBXtx1obNf.png?f=fotoalbum_large

Dit is bij het openen van de App en wat ik ook aanklik... het enige verschil is dat ik een ander hondje in beeld krijg met diezelfde boodschap...

Ik zit op iOS (iPhone 11 met laatste updates). App herinstalleren gaf geen oplossing...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:36
Ik had geen zin (en ik denk er onderweg nooit aan) om een permanent marker te kopen dus toen ik er laatst aan dacht maar even op Amazon gekeken en besteld.
Ik dacht dat komt wel in een envelop.... bijna dus....
Echt het was en is maar 1 pen... :P

De laptop is een 13" laptop ter vergelijking zodat je de verpakking een beetje in kan schatten.
:D :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTsXjcS47ydp9fBZeJ-R-qJtG5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q24MDFPvaKSCfO4ULz7piZLD.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn profiel op Discogs

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:57

pinda powerrr

Slow down...

Ad de Jong schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:04:
Ik had geen zin (en ik denk er onderweg nooit aan) om een permanent marker te kopen dus toen ik er laatst aan dacht maar even op Amazon gekeken en besteld.
Ik dacht dat komt wel in een envelop.... bijna dus....
Echt het was en is maar 1 pen... :P

De laptop is een 13" laptop ter vergelijking zodat je de verpakking een beetje in kan schatten.
:D :+

[Afbeelding]
Had ik niet lang geleden ook: pinda powerrr in "Amazon Prime in Nederland"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbWGbkcXX35tt29Xgd9SexQGOko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4WVfmYohskPyXoIfSjIEjyy.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was een behoorlijke "lucht"verplaatsing :')

Waiting on the world to change

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:07

Illusion

(the art of)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5aAsSc3Sgki2ttEjIw51AjmThBY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sthGCe2dgzqFtieMy1EKMsyH.png?f=user_large
Zucht. Dan bestel je in NL is het alsnog 3 dagen onderweg.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het lijkt erop dat Amazon naast bezorging op dezelfde dag nu ook aan bezorging op zondag doet. (In ieder geval vanaf de Duitse website.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w80a3YDOnNNjt0rBC9s_m7jRJcU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7oCABz6THwYI8EpyZ3EWNA48.png?f=user_large

Tweakers Discord

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het was me niet opgevallen, maar ik heb vrijdag iets met ideal betaald bij Amazon.nl...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hj-PqPoYV--ifZC834PV4KTN2Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VvnUGtgFw6oszEmLtOw55fLS.png?f=fotoalbum_large

/edit: oh ik zie het al, gaat alleen over het abonnement. zal even koffie gaan drinken ;)

wel raar dat je dus wel de gewone bestellingen zo kunt betalen, maar Prime niet nee.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2020 07:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Yorinn schreef op zondag 6 september 2020 @ 12:09:
[...]

Ik heb je bericht, denk ik, anders geïnterpreteerd dan jij hem bedoeld had. Ik ging ervan uit dat je op dit moment al een Prime abo had bij Amazon DE en geen gratis verzendkosten meer had bij verzending richting Nederland.

Kan je trouwens niet als oplossing een (tijdelijk) Duits adres erbij zetten? Bijvoorbeeld het adres van een Amazon kantoor in Duitsland? Die kan je dan later verwijderen.
Nee dat help ook niet, dit is het probleem:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ma7-hE4Gcd2r8UlAMaSEX3qHNSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6n2K9qpJ8Y654Kz7jKqn28LC.jpg?f=fotoalbum_large

Je kan zonder problemen een .de Prime account afsluiten, producten worden ook gewoon via Prime geleverd. Maar alleen naar adressen binnen Duitsland en .at.

De voorwaarden/voordelen zijn gewoon veranderd. Huidige .de abonnees houden de oude voorwaarden, maar ik ga er vanuit dat dit alleen tot afloop van hun huidige abonnement geldt. Daarna zal dat ook ophouden en moet iedereen over naar .nl.

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 06-09-2020 12:19 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:54:
[...]
Kan je 1 voorbeeld geven van Prime artikel waar je wel succesvol abo op heb kunnen nemen vanaf ,de icm je Nederlandse huisadres?
Ik zou niet weten waarom ik één voorbeeld zou moeten geven? Ik kan er tientallen selecteren, ook vandaag de dag nog? Ik heb nu 6 8 verschillende artikelen in mijn maandelijkse abonnement zitten, en heb er vorige week weer één aan toegevoegd.

@Verwijderd dat staat er inderdaad bij als voorwaarde, dat leek mij wel duidelijk. Ik zie bij mij alleen andere percentages staan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UnsEvlRMms1VV_-BBZHkLQ8txxQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KI3XWWmH1t5VG5jFPx9t21ON.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 17-09-2020 18:11 ]

Testing, one, two ...

• robcoenen
Ik blijf het gek (en onderhand erg vervelend) vinden dat ze dit probleem nog altijd niet opgelost hebben na maanden. Zowel van Amazon.de als Amazon.nl ontvang ik standaard de volgende mail terwijl alle pakketten gewoon netjes op tijd (binnen 24u) afgeleverd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRTQhBQXeYQZOdpWx01QVTIgIyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kW8XURmPdhJYMdivmzaqtKMt.png?f=fotoalbum_large

Toch maar eens even contact zoeken met de klantenservice.

• xSmooth-
  • Laatst online: 31-03 11:28
Ik kon er zo 123 niks over lezen maar als ik Amazon mag geloven hebben ze eindelijk iDeal voor Prime beschikbaar gesteld.

*Pakte vanmiddag de bezorgde Credit Card uit 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uepBNHygUHCZw24mp-1YnBQXAwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KZ4ahAt1d2lWRlrerPDEUcbl.jpg?f=fotoalbum_large

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mr.JamesBond schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:48:
Ik ben prime-abonnee, maar als ik een broek in mijn winkelmandje doe en afreken komen er toch verzendkosten bij. Terwijl ik tijdens de prime day geen verzendkosten hoefde te betalen. Weet iemand wat er aan de hand is?

Het gaat om het volgende product:
https://www.amazon.nl/dp/..._fabc_RdXPFbY75YZ73?psc=1
Zie jij ergens het Prime vinkje bij dat product?

Afbeeldingslocatie: https://bstore.be/wp-content/uploads/2017/11/prime.png

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 09-11-2020 18:52 ]

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
@Number10 Om jouw eerste vraag te beantwoorden, heb ik even van 2 facturen van Amazon.de de bedrijfsnaam van bovenaan de factuur geknipt (inclusief orderdatum), en de footer uitgeknipt:

dec. 2020:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMrWgrzaMytOxlfgoYKtO52GzVg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ka7KwzZcO36FaYWaugpF7BMB.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9WbP1czkrF7W4ZHzxj6IkPT5oA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vCeb333hR8EP4i0YYjsVnTkt.png?f=user_large

dec. 2019:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prCTUvhPmvm57M_kp_opTMDvjro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vcAhpEWcrk9nxFbeFO2Dfe3J.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pY1LAL9Mz5ah2hDAYvHmSdBkhCo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fBKchTvJ9C2P5ewITEBaidtB.png?f=user_large

Vooral opvallend: Dit is dus bij bestelling in de Duitse webshop! Ik heb tot nu toe één bestelling gedaan, in juli, bij .nl, en die heeft exact dezelfde gegevens als de bovenste factuur die ik hier gepost heb.

Ze hebben dus een Nederlands KVK- en BTW-nummer. Maar geven als verkoper wel de Luxemburgse S.à r.l. Opvallend is wel, dat het BTW-nummer gelijk is gebleven aan dat van de in 2019 genoemde "Fiskalvertreter"...
Misschien dat iemand met toegang tot het handelsregister eens kan kijken welk bedrijf er schuil gaat achter het genoemde KvK nummer?

iRacing Profiel

• Wild Chocolate
  • Nu online
TheZeroorez schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:11:
Heb een pakket dat na enkele vertragingen 23 december geleverd zou worden. Inmiddels is het er nog steeds niet, maar geen update van DHL. Andere pakketten die later besteld zijn, zijn al wel gekomen. Via Amazon staat er dat het pakket kwijt zou zijn.

Maar ik kan er echt helemaal niets mee:
  • In de DHL mail staat 'neem contact op met verkoper'
  • Bij Amazon staat: bel DHL met een nummer. Dat nummer gaat niet over wanneer ik bel
  • De bestelling is nog 'onderweg', dus er zijn geen knoppen om een probleem met verzending te melden
  • Amazon klantenservice biedt voor zover ik kan zien geen manier om contact op te nemen
Ik ben sinds kort Prime-lid, en moet zeggen dat deze service me wel tegen valt. Ik verwacht op zijn minst één manier om Amazon te bereiken over een problematische bestelling. Hebben jullie enig idee welke actie ik hier nog op kan ondernemen?
Onder klantenservice staat rechtsonder een contact-optie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f9o7dYtGrTbupvF-zs2D6ZkGMzQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LU30kBSXCgg9Bzwcm3Xjq0PQ.png?f=user_large

Je komt dan in een scherm, waar je de bestelling kan kiezen waar je contact over wilt, en uit keuzemenu's kiezen wat er aan de hand is. Onderaan krijg je dan contactopties, ik heb zelf prima ervaringen met de chat.

iRacing Profiel

• robcoenen
Het begint wel hinderlijk te worden in de mailbox. Ik denk dat ik afgelopen 6 maanden minstens 20 dezelfde mails heb gehad van Amazon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlY4bqPfT5i2P2h5x4iqymsAaRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HWFYYKxp7BqLKDAzCbu4I7N8.png?f=fotoalbum_large

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:43:
[...]
Dit snap ik even niet? Is dat een slogan of iets uit een reklame?
5 flessen <-> 5 gezinnen binnen onze eigen familie. Soms is iets simpeler dan het lijkt :+

Keepa info [sprong in Duitse BTW zichtbaar]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqfrq8qGRZ4Bhs8kuXCb51945JI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mtfIMFg09sdjwmRJTrpiG80k.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door hardware-lover op 12-01-2021 14:13 ]

Testing, one, two ...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:17:
[...]

Hagglezon lijkt niet erg accuraat te zijn? https://www.hagglezon.com/en/s/kattenbak%20zwart

Klik ik op amazon.de welke de prijs 30,90 zou zijn dan kom ik ineens op 36,85 uit? .fr is ineens 4 euro duurder, .nl klopt wel enz enz.

Inmiddels keepa addon geinstalleerd voor Chrome, vind het wel handig die pricehistory.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNCYyrcL8ERo9okLwhZVhei2byM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WGzO3sXrGMsYxs2djJGskgCV.png?f=user_large

Andere seller, maar met hoge verzendkosten

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:50
hardware-lover schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:01:
[...]

Dat product is voor niemand beschikbaar op dit moment, niet te bestellen vanwege geen voorraad.
Ja dat is dus mijn hele punt. Clean je cookies of gebruik een duits ip-adres en hij is gewoon beschikbaar.
Het aantal producten dat alleen naar duitsland en oostenrijk (en dus niet meer naar nederland) worden verzonden is toegenomen. Afgelopen tijd al meermaals tegenaan gelopen. (Bestel al jaren vrijwel alles op amazon.de)

Hier gewoon met mijn nederlandse ip-adres:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T536_qddR-bqT0Ce2XhQghNCrLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hyVO2Vbhdl6FmK98P6b6eSKI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Valinor op 11-02-2021 15:12 ]

• Valinor
  • Laatst online: 02:50
hardware-lover schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Tja? Als je een andere hoeveelheid kiest van hetzelfde merk (zijn dit dezelfde doekjes?) dan komen ze desgewenst wel naar Nederland (zonder iets te doen met cookies of VPN); https://www.amazon.de/dp/B084979KPT

Het is misschien minder spannend dan het lijkt? ;)

Edit: Als het dezelfde doekjes zijn dan is deze aanbieding ook nog eens flink beter? Meteen besteld (we kunnen ze ook gebruiken nu) d:)b
Haha inderdaad niks spannends aan. 8)7 Die in jouw link zijn schoonmaakdoekjes, altijd handig.
"De mijne" zijn geschikt voor je handen en gezicht en zijn individueel verpakt, altijd handig om in de tas te hebben of wanneer je op reis bent. "Luxe product" maar wel fijn :+
Deze zijn wel te verzenden naar nederland maar zijn per 15 verpakt:
https://www.amazon.de/Sag...hließbarer/dp/B082VQ6HD7/

Ow en blijkbaar werkzaam tegen covid ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WoKIq1n37RVLmxpUsHhdC4X8ilA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/st0nHWEkLECS7t7IyKDGc3u3.jpg?f=fotoalbum_large

Anyways nu ga ik wel erg offtopic :D Shop ze!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D2FValinor schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:52:
[...]
Haha inderdaad niks spannends aan. 8)7 Die in jouw link zijn schoonmaakdoekjes, altijd handig.
"De mijne" zijn geschikt voor je handen en gezicht en zijn individueel verpakt, altijd handig om in de tas te hebben of wanneer je op reis bent. "Luxe product" maar wel fijn :+
Deze zijn wel te verzenden naar nederland maar zijn per 15 verpakt:
https://www.amazon.de/Sag...hließbarer/dp/B082VQ6HD7/

Ow en blijkbaar werkzaam tegen covid ;)
[Afbeelding]

Anyways nu ga ik wel erg offtopic :D Shop ze!
[Muggenzift mode aan]

De eerste die je linkt heeft eigenlijk zowat dezelfde productbeschrijving dan bij de doekjes waarnaar ik dan weer linkte (huidvriendelijk is wat anders dan geschikt voor je huid ;) ),
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujhS-76uJS-AFkb4Iv6CnKvqeT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MT7dpqzujwZ4v6ZLJKAKzXn9.jpg?f=fotoalbum_large

bij je laatste link staat expliciet dat deze ook voor je handen gebruikt kunnen worden (naast allerlei oppervlaktes).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dx5TF2AK9wKtJZI7WzTr8Q68Kzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMwUGg7OnqJImTjhJyb05uSx.jpg?f=fotoalbum_large
[muggenzift mode uit]

Dus al met al, toch minder spannend dan het leek. Ook voor jou, nog veel "Amazon" plezier :(:)

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:06:
[...]
Niet helemaal hetzelfde maar evengoed prima voor mij, wel jammer dat hij zo laar pas leverbaar is (vanaf 2 Maart). Ik wacht die van Ali en jouw recensie hierover ff af en dan zie ik wel of ik het bij de Ali hoesje hou of toch ook deze neem. Had jij nou ook die ene van Ali? Bevalt ie niet?
Ik heb nog niets als hoesje..

@Verwijderd, eindelijk binnen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y-iaQKCDFBHuV2FaIzqZdN2dx-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AOe94qCD53jiVHSr58bWuQvU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/om8hoCqr_871ZBfrVTIA_CZIWKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MFxdhbrdZXSienkrn7DdYC6b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLCqFKffaO_1PUz7R6X9Ajp9lbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwWHw1Cz3yk5EF09AzB9I8l0.jpg?f=fotoalbum_large

Prima hoesje 👏

[ Voor 57% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2021 15:33 ]

Testing, one, two ...

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-04 20:35

psy

Jongens dit moeten jullie toch ook even zien. Het verbaast me hoe Amazon soms zijn dingen verzendt. Maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Ik moest zes 14cm fan protectors hebben.

Hoe stuurt Amazon (Prime) dit nou? Zes aparte pakketten waar er elk wel honderd in hadden gekund. En ook nog eens via UPS, niet DHL.
Het had in een kartonnen envelop ook nog wel gepast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rZw7pi8Njd7GoFiqL0LuIzEEQI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C69lIWhFkPHjku77OMoOogvG.jpg?f=fotoalbum_medium

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:36
hardware-lover schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:45:
[...]

Het juiste topic, zie topic waarschuwing ;)

Let op:
• Geef goed aan over welke variant van Prime (Nederland, Duitsland, enz.) je vraag gaat, gezien het hier over Prime in het algemeen gaat.
Apart dan. Ik heb het bij alle artikelen (sinds 0:00), inmiddels ook besteld en verzendkosten betaald maar hier een voorbeeld:

https://www.amazon.de/gp/product/B07BFG564F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5elJrLGfSqBt8h1MEvtgj4Ct7U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BBIG0nA75W6kIjHVxIf0e7XU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXKDYve-lYnDCdD141IJSVDoe7A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zo3PoqmIFbcoyhbcQur1lPJh.png?f=fotoalbum_large

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

6killer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:37:
[...]
Apart dan. Ik heb het bij alle artikelen (sinds 0:00), inmiddels ook besteld en verzendkosten betaald maar hier een voorbeeld:

[knip]
Ah, je hebt geen .DE Prima account verwacht ik?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gkczVAoDyAT-dXk-fbeGY2kPXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CycZFQFpjIiprqttWOW0GHUh.png?f=fotoalbum_large
Bestellungsübersicht
Artikel: 33,54 €
Verpackung & Versand: 0,00 €
Gesamtbetrag: 33,54 €

Waarom heb je deze dan niet via .NL besteld? https://www.amazon.nl/gp/product/B07BFG564F

Testing, one, two ...

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Amazon.de is lekker bezig...

Ik zoek wat voor in de tuin om lekker te kunnen lezen. Ik bestel een warehouse deal
Afbeeldingslocatie: https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/618Q%2BOfIivL._AC_UL115_.jpg

Ik krijg na bijna 3 weken wachten een kapotte doos, kapot zwart plastic eromheen met wat amazon tape en als inhoud een beetje kapotte
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61CTNyh-obL._AC_SS450_.jpg

Kussentje ontbreekt, barst in leuning, de grote doos is compleet aan flarden, ik zit in thuisisolatie.
Eh amazon, hoe moet ik dit gaan terugsturen..?

Antwoord: ik mag 'm gratis houden van amazon :+

Het is een wat rare stoel; je ligt echt achterover, de hoek in dat plaatje klopt niet. Lezen in die stoel zal niet gaan ben ik bang. Ik dacht dat het een schommelstoel was maar dat dus niet. En hij neemt een hoop ruimte in in de tuin. Kweenie wat ik er van vind... Ik zou er zeker geen 99 euro voor betalen, maar ook gratis is het een twijfelgeval :+

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:03

Oekol

waka waka hey hey

Ik dacht hier in het verleden gelezen te hebben dat sinds amazon NL er is, je geen prime bij de Duitse variant aan kunt schaffen. Nu leek dit er op in de app van wel, kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GLl6aiY1Q813UKEwQrBOQ0XUWeI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8JduZw3y8wCgAFVE0uMFNzW.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:03

Oekol

waka waka hey hey

hardware-lover schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:58:
[...]

Ik kan het niet bevestigen aangezien ik het abonnement al heb. Ik zie echter 2 zaken op je afbeelding waarbij ik denk, dat gaat als Nederlander niet lukken.

1) ik zie het abonnement staan voor Duitsland/Oostenrijk
2) het Duitse Prime abonnement voor Nederland kost op dit moment nog steeds €49,- per jaar (het is minder compleet dan voor die andere landen).
Dit zijn de andere screenshot. Er staat omdat ik de app gebruik ze me niet kunnen omleiden.
Aangezien ze in de app NL en DE hebben en je dit handmatig kunt switchen heb ik hem op DE staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zq79i71t_Mzce82nqktAjb5SwZo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6B3uMQMjxo2zPfYK8uGBCsux.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBZO9dTg0bCdYQa7PKmVv6dM8fc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IONMg9H67VYAciZDnesKM5Cu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 03-06-2021 13:29 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• dragon2
  • Niet online
Orangelights23 schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:30:
[...]

Ik heb geen toegang tot dat forum (voor het eerst dat ik dat zie). Wat staat er precies?
Oh ja, sry.

Mijn post:

Ik bestel een 2e hands (kinder)boek op Amazon.de.

WTF zit er nou tussen (diverse) pagina's van dat boek..?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbIekTTGDiIUfjoHT44ip7oZQuw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PIigioadWwMEmx6dGibiwcsJ.jpg?f=fotoalbum_large

3 scheermessen 😳😳😳

#dient klacht in bij amazon

• PickMeh
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10-2025
Iemand een idee waarom ik onderstaande melding blijf krijgen? Ik probeer Twitch Prime te activeren, maar het lukt niet? Ik gebruik een prepaid credit card en heb hier recent nog aankopen mee gedaan, dus normaal is hier niets mis met de kaart zelf?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOZAF13lGBjBGlXL6guCARR3vz8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ysoPy4VCxIsYea5ZYWRTwcL6.png?f=fotoalbum_large

• apis29
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:40:
@apis29, hoort idd in ander topic thuis, maar jij kwam hier met die thee als voorbeeld aangezet 😏😉

Ik heb idd een erg oud .DE abonnement, en er komen wekelijks spullen gratis thuisbezorgd via dat abonnement. Maar laten we het verder idd on topic houden 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AN0V8MJk4I51LU5fSusvQM4iMm4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wJy25l0rCayNNKLZnCiRWdUh.png?f=user_large

Deze thee dus voor wie het zich afvroeg https://www.amazon.de/Twi...-Dose-100g/dp/B000F4H5FO/ Vrijwel alle andere worden wel gewoon geleverd maar deze viel me op van de week dus een mooi voorbeeld om te gebruiken voor de 'rode waarschuwing'.
Toendertijd van .de naar .nl gewisseld aangezien het voor de videodienst geen verschil maakte en het zoveel moeite ook weer niet was om boven de €30 uit te komen voor gratis verzending (wat uiteraard inmiddels ook alweer geschrapt is).

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 11-08-2021 12:56 ]

• robcoenen
Hmm, ik had eigenlijk wel hogere cijfers verwacht van Amazon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkfr_VXOc1_JFs4t09NmEGVTRf8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/moJezrXOExXqrUfpPfv2wRP5.jpg?f=user_large Ranking op basis van online verkopen (omzet) in Nederland in 2020 en 2019, ex btw en retourorders, inclusief platformverkopen.

Corona stuwt Twinkle100 tot ongekende hoogte

• robcoenen
Lollercopter schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:51:
Heeft iemand nou al voor elkaar om die achterlijke product vertalingen op amazon.nl te omzeilen ? Ik kan vaak producten niet vinden omdat de omschrijving totale wartaal is. Welke oetlul bij Amazon heeft gedacht dat dit een slim idee is ? Ze hebben letterlijk de complete user experience van 75% van Nederland verpest, door alles in zeer brak NL te vertalen. Als je geen engels kan spreken, waarom bestel je dan op Amazon.nl ? Als je in die doelgroep valt dan ga je naar de Blokker om de hoek lijkt me, en geen vloerkleed laptop bestellen.

Ik kreeg ook weer een mooie email van een verkoper:

Beste klant, het spijt me voor de moeite van u, mag ik weten of je je herinnert dat er één bestelling is die je bij ons koopt, Ceavo? en kunt u mij vriendelijk bevestigen als u het item nu ontvangt? zo niet, laat het me weten, ik zal je helpen het te controleren. wachten op uw antwoord, hartelijke groeten

????? 8)7
De zoekmachine van Amazon is echt onwerkbaar waardoor je vaak producten mist (als je niet bekend bent met de ASIN nummers). Als voorbeeld:

DE: Chanel Noir Eau de Parfum Spray - 35 ml
NL: SHISEIDO. ColorGel LipBalm 101 GINKGO

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5iwkbpyJtTDwUCssMJFPXSouRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ll3KYhJAkd7cCqhn0WAQU3pz.png?f=fotoalbum_large

En dan nog dat je de helft van de tijd niet kunt filteren op verkoper, op bepaalde merken of dat je wel op bepaalde merken kunt filteren maar dan alsnog niet alle producten van dat merk ziet.

Nee, ik bestel veelvuldig bij Amazon en qua service, aanbod en levertijden zijn ze top maar de gebruiksvriendelijkheid van de website is niet te doen.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 21:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUlUCknY-HhXu2O-x-pBbR6VlFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GarNefcRglfFbYkqq05z5rNZ.jpg?f=fotoalbum_large

Even gechat met Amazon.nl (voor wat het waard is)

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:20
Commendatore schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:26:
Bij mij is hetzelfde gebeurd. Ze waren trouwens ook wel erg pushy met die mails of je niet over wilt stappen.

Ik vraag me dan ook af of dit niet ergens van hogerhand is besloten, maar dat ze de klantenservice daar gewoon niet over hebben geïnformeerd.
Het is sowieso een bewussie geweest, daar twijfel ik niet aan. En de kans dat ze de klantenservice niet ingelicht hebben is ook reeel aanwezig. Die pushy mails en banners waren helaas gewoon te goed te negeren.

En ansich zou ik geen probleem hebben met een abbo op .nl, mits het dan gewoon zou gaan gelden voor alle eu sites van amazon, want assortiment nl is nog steeds inferieur aan dat van .de.

Edit
En antwoordmailtje van amazon.nl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSNmumJDwJqi1WE8Rqr8e1IhNnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SZgIOx0qmWUyWcFiwf7IAnRh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door mjjveldt op 11-01-2022 09:40 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-03 10:36
Zelf ook 'slachtoffer' van deze ronduit schofterige werkwijze van Amazon. Ik heb vanochtend meermaals contact gehad met Amazon.nl en Amazon.de want vind dit echt niet kunnen. Helaas nog weinig resultaat maar wat 1 van de medewerkers me uiteindelijk aan wilde smeren is dat je opnieuw lid zou kunnen worden van Amazon.de.

Dat kan als het klopt door naar je account te gaan en dan naar "Prime". Je krijgt dan de melding dat je succesvol bent overgestapt (wat niet waar is) maar dan kan je onder de gele knop in de banner klikken op "See more plans, including other countries":

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ObXtgQM.png

Ik ga hier zelf echter niet aan beginnen aangezien de prijs dan opeens ook 20 euro per jaar omhoog gaat (van 49 euro naar 69 euro). Ik weet dus niet of je dit ook daadwerkelijk af kan sluiten maar zou mogelijk een oplossing kunnen zijn als je echt niet zonder kan.

Zelf sta ik op het punt om Amazon maar de rug toe te keren en mijn heil elders te zoeken.

• mjjveldt
En nu ook een antwoord van amazon.de zelf. Niet echt iets wat ons verder helpt, maar ook geen harde nein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbN7qHQwrntkAONBzHNyF-u952o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k2IRCJW9WnOvDspcCrl79Taf.png?f=fotoalbum_large

• mjjveldt
En een opvolging vanuit Amazon.nl nav de eerdere mail van vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbN7qHQwrntkAONBzHNyF-u952o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k2IRCJW9WnOvDspcCrl79Taf.png?f=fotoalbum_large

Vooral het zinnetje:
Maak je dan ook alsjeblieft geen zorgen, we zullen je de komende dagen per e-mail op de hoogte houden of we Prime op jouw Amazon.de-account opnieuw kunnen instellen.

Zorg voor meer zorgen dan dat het geruststellend is.

• arwindezeeuw
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 22:39
Volgens Kindle zit ik nog steeds in Duitsland 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTETavEZmN_K331nrSkzamEhFSs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dD2URQoFuGYp0WEcil2qHiOs.png?f=user_large

• dannyboy_676
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-01-2024
Waar in mijn amazon app kan ik zien dat ik ben overgezet??Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0MlVN1A0KzNxmOkYcvTS07gmvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ajds5IIg66ty84i8MUeukAP.jpg?f=fotoalbum_large
Heb altijd op amazon.de gezeten en ook weleens op .nl besteld, maar wat ze nu hebben gedaan is me niet helemaal duidelijk.

• dannyboy_676
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-01-2024
Zojuist ingelogd op de desktop versie van amazon.de en dat leverde geen probleem: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlBBoTO5PxylD31uRfknLqxV4XI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0MpZEkpy4KAFK1PHvGyMwssr.jpg?f=fotoalbum_large
Wel weer de melding dat ik kan overstappen, blablabla..

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-03 12:56
Ondertussen ook weer contact gehad met ze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OVH4javJpuEazXa39wmco-URZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nJDOWcuTPj34yqeSSRCJBCPA.png?f=fotoalbum_large

Het lijkt er toch op alsof er beweging is... we wachten het af...

Update, ze sloot de chat positief af...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CNfXozYbveOI5MzR7cuxamH4CI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6cDw27sVXQEUBH9OfvhpeNxa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door 19JM81 op 13-01-2022 14:43 ]

Verwijderd

Nu snap ik eindelijk waarom Prime Video abonnement afgelopen maandag ineens niet meer werkte. Ben hier niet bepaald blij mij, aangezien de Duitse webwinkel echt veel meer platen heeft. Daar ga ik echt niet iedere keer verzendkosten voor betalen :| .

Hoop van harte dat dit nog terug gedraaid kan worden.

Edit:
Zelf ook maar even contact opgenomen via de chat. Zit schijnbaar wel wat beweging in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06qLF2WULPSuAtmdLenBJcgp6gM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6TRY55M4alzDEgp9EcIGYGiw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6OftFJRY2uBvD4g-N_vtLBrqLE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KhVNL9VH7pGskgXqRSKhKn6i.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 21:17 ]

Verwijderd

XenoMorpH schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:16:
[...]

Ik ook, alleen vraag ik mij af of je dan contact h3bt moeten opnemen met de amazon.de helpdesk. Ik heb aldaar talloze keren geprobeerd de klantenservicepagina te openen, maar krijg alleen een witte pagina... :X
Ik heb contact opgenomen met de Nederlandse helpdesk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06qLF2WULPSuAtmdLenBJcgp6gM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6TRY55M4alzDEgp9EcIGYGiw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6OftFJRY2uBvD4g-N_vtLBrqLE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KhVNL9VH7pGskgXqRSKhKn6i.png?f=fotoalbum_large

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:12

Bad Brains

<(0.o)>

ehtweak schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 22:21:
@Yorinn Nee, dat verklaart alles... O-) :)

Volgens mij gaat dit akkefietje de Amazon Prime geschiedenis in, als het 6140-incident. ;)
six-one-four-o incident.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7Bmq83ZhhVmrYszWerp4zQzW_c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eKuDbI0E2BpE0eEbVr9XiMnB.jpg?f=user_large

sorry, hij werd steeds "beter"

[ Voor 21% gewijzigd door Bad Brains op 14-01-2022 22:45 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

2_05 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:39:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met retouren via DHL? Retourlabel aangemaakt maar wordt niet herkend bij DHL punt. Nieuw retourlabel gekregen werkt ook niet.
Er is niks mis met de afdruk ofzo, de code wordt goed gescand en op het apparaat getoond, maar is niet geldig volgens het DHL punt.
Weet je zeker dat het een DHL label is? Ik had er laatst een waar ook DHL in de mail stond, maar PostNL op het label. Werd ook gewoon bij PostNL geaccepteerd en is goed aangekomen.

Heb je anders een foto ervan (waar je eigen gegevens natuurlijk niet op staan)?

Edit: Onderstaande label kreeg ik van DHL vandaan met een retouradres in Duitsland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SApHyREHK28qiwyceroVbJzuxyo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UgXbP50i6k7XpERsmJYF5f5a.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 18-01-2022 17:30 ]

Tweakers Discord

• xxtremexx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 11:24
contact gehad met Amazon support:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jl669KmCntS1r2Wml-5U9nPOVKI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3OyBrgMYbFB6cmHsMGarCBOe.png?f=fotoalbum_large

Er is nog geen nieuws maar wel weer 5,99 korting ontvangen.

• mjjveldt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BglFAMuOIeo-JkmojPklsL5uYNk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/25A6MvTvoOBtFMaPMPf3YyYY.png?f=fotoalbum_large

Laatste berichten hier is dat het vandaag opgelost is.

Edit/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cg3mYu4-Nerl6gltihj6bxy-6C4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FRlAlV8B311GZh66t74fQY9y.png?f=user_large

Morgen zou het account weer bij DE actief zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door mjjveldt op 20-01-2022 15:39 . Reden: laatste berichtje chat toegevoegd ]

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-03 17:41
hardware-lover schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:09:
[...]

Ik weet niet hoe het bij jullie is gegaan, maar Prime Video is ook automagisch omgezet bij mij, ik heb daar niets voor hoeven doen.
Er werd mij zelfs medegedeeld dat ik het zelf had omgezet!.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9KGXVwYny730jb8UMo-6B9syWCg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A3faVMvi37NtWK2FVU3yzWUj.png?f=user_large

• xxtremexx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 11:24
Amazon heeft het opgelost:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGceaXdp1oDvDKd2uFwObD9f-T8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tUE9o8Jv7sAwir3UFkahariE.png?f=fotoalbum_large

Prima gedaan ... ik ben een tevreden Amazon.de klant!

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03 21:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nB5nX18u6Gr4kSQCv9vnC9s-hk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yBHYG4n0Y4y4wrSu8CLJ01kd.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb net deze mail ontvangen, lijkt alsof ze het alsnog gaan terugdraaien.

Verwijderd

Hoyden schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:48:
[...]

Hier ook nog steeds niks vernomen, Wel reeds 2x via chat contact gehad waarin de laatste keer werd aangegeven dat het voor 4 feb zou moeten goedkomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKWxC6izVilGcMdD1Bi0kFq2SGM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g4odiuFgrTHBQ5NyqzouGVZT.png?f=fotoalbum_large

:/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2022 13:38 ]

• jk2477
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-03 13:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/egxbUWQz2lKdJOOm-bYs-RkqpGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5WX3ssfjA1uiaSh6nDzXmJHw.png?f=fotoalbum_large

Ik denk dat het is gelukt!

PVOutput

• Rinaldootje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-04 19:33
dragon2 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:01:
[...]

Als je al wat langer op Amazon bestelt dan ken je dat systeem toch wel?
Je ziet die vouchers niet ergens staan in je account. Pas op het moment dat je wat af wil rekenen dat zowel verkocht als verzonden wordt door Amazon, dan krijg je je korting.

Als het goed is krijg je die uitleg ook steeds erbij als je een voucher krijgt trouwens.

Anyway gooi bv een 3pack irobot stofzuigerzakken in je mandje, ga naar afrekenen en voila daar is je korting.
Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen... Doe al ruim 13 jaar zaken op Amazon.de
En nee, die vouchers zitten daar niet in!
Afbeeldingslocatie: https://mgleeuw.home.xs4all.nl/Amazon/iRobot-bestelling-1.png
Afbeeldingslocatie: https://mgleeuw.home.xs4all.nl/Amazon/iRobot-bestelling-2.png

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:36
Mijn laatste chat, gewoon even geduld hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3EqMGpMLe3aEARZ3dTUY2ahn80=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5GRslEPRFpdDNA2fpcaYSNpL.png?f=fotoalbum_large

Mensen zoals @werner99, ik snap niet waarom je opheft. Dat lijkt gewoon puur en emotionele of impulsieve actie. Ze hebben reeds duidelijk bevestigd dat het een fout was en ze het gaan herstellen. Prima toch?
Dat het even duurt is toch geen ramp?

Als je opzegt heb je opgezegd, klaar. Niet logisch voor mij, maar de verwachting die je daarna hebt snap ik al helemaal niet. Ik zie niet in waarom je dan nog een oud abo mag verwachten wanneer je weer een nieuw abo afsluit. Dat werkt echt helemaal nergens in de wereld zo.. tenminste niet het stukje wereld dat ik ken..

[ Voor 42% gewijzigd door Jazco2nd op 07-02-2022 17:58 ]

• RealAlcatraZ
  • Laatst online: 03-03 11:49
[s]
hardware-lover schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:33:
[...]

Als we het hier over .DE hebben, zo uiteraard is dat Duits niet. Zet de taal op NL voordat je het terugbelverzoek activeert en je wordt ook door een NL sprekende medewerker te woord gestaan.

Tenminste, dat was tot voor kort nog steeds het geval.
Ah, ja ik trek automatische vertalingen niet zo goed, dus ik doe alles op de DE-website gewoon in het Duits. Mailen, chatten, bellen. Ik ben Duits-grammaticaal een ramp, maar ze snappen heus wat ik bedoel ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vQxKpSG/image.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/R7dby5X/image.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RcsZfYQ/image.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QpNqBQz/image.png

Maar het is echt niet sinds maart 2021, het is sinds 12 januari 2022, want 11 januari heb ik nog een hdd besteld en gekregen, zonder verzendkosten.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
RealAlcatraZ schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:07:
[...]

Ik heb ook nog een privé-account op DE met een proefprime. Daar moet ik ook verzendkosten betalen en zeggen ze doodleuk: gratis verzenden is alleen naar DE en AT.
De rest hebben ze geen boodschap aan. Het wordt dus blijkbaar nu niet meer aangeboden, dus eenmaal opgezegd kun je het ook niet meer krijgen zo lijkt het.
Bij mij is verzending van Prime-artikelen toch echt weer gratis op Amazon.de. O+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGvOTr3CZn9GSXMOeqARffm5aGU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pOtx9vBRFoGenEiGHhf0ppyD.png?f=fotoalbum_large

• Stokstaart
  • Laatst online: 07-02 12:12
Hier ook het lang verwachte mailtje binnen..

Ik heb overigens het Prime NL account meteen geannuleerd na de omzetting toen. Dus voor de annuleerders die met 'Ja' hebben geantwoord: het komt goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uy2zQQUrrjpv0OiIvI1-c45XPzE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uhxuc6c0SBnLE6Ziw9M1dXz9.png?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:09
Hadden jullie voorheen dan al een maandelijkse betaling? Of tussendoor NL prime opgezegd ofzo?

Hier is alles weer als vanouds, inclusief de jaarlijkse betaling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5d6CSHW8PE4yuPKRE0IBiEzlp4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCb4hN1DMsz22H3CVGPeAjzW.jpg?f=fotoalbum_large

Zie inderdaad geen optie om het te wijzigen (niet dat ik dit zou willen ;)).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• RealAlcatraZ
  • Laatst online: 03-03 11:49
Als je het nu aanvraagt krijg je het ook niet meer, de optie is weg. Ik denk dat dat de eigenlijke aanpassing was en als iemand opzegt kan ie niet meer terug:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7GSfGZ1/image.png

(dit is op een DE-account waar nu geen Prime op staat)

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

SAICRJMPM schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:34:
Maar ik zie het prime logo niet meer bij een Prime eligible artikel. Jullie wel nog?
Dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen, maar ik klik altijd op 'Prime' en dan krijg ik die betreffende items te zien die daarvoor in aanmerking komen.

Dit toch:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McF3liftF2gH_gr5VlgLGqRyWqE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/taEMw8pgN6R4Q0Vb6CXEVaq4.png?f=fotoalbum_large
of bedoel je wat anders?

Mooie Plaatjes   

• XenoMorpH
  • Laatst online: 08:33
trinity999 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:21:
Belazeren zou ik het niet willen noemen. Maar iedereen die denkt dat ze "gewonnen" hebben doordat hun account weer terug is gezet is naar een .DE account komt denk ik van een koude kermis thuis.
Steeds meer producten worden niet meer verzonden naar een NL adres. De verkoper kan dat dan wel weer vanuit de Nederlandse store aanbieden. Dat zie je met steeds meer producten gebeuren.
Gewoon een kwestie van tijd en je hebt helemaal niet meer aan een duits prime account.
Dit dus...

Ik heb een Duits adres in mijn adreslijst staan van vrienden van ons.
Wanneer ik die als aflever adres aanvink, is alles Prime en gratis verzenden. Selecteer ik mijn eigen adres vervalt prime en betaal ik gewoon verzendkosten en zijn de producten zelfs duurder.

We worden hier blij gemaakt met een dode mus als je het mij vraagt.

NL adres:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0nlUB_xcGFIFYkA1uuRph_X2iuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bBS59QCO319axx0BEtKFA6vo.png?f=fotoalbum_large

Duits adres:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfBJib-ae2R6eji_3ncVr_9XIpc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XhKKsPPnWf2F1QuJWc5Fx4qf.png?f=fotoalbum_large

Als het alleen om de mogelijkheid gaat om uit meer producten te kiezen, dan zou je Prime kunnen behouden op DE, maar als straks blijkt dat ze voor Nederlandse adressen Prime eraf gooien, dan heb je niets meer aan het voordeel.

• dragon2
  • Niet online
Er gebeurt iets raars bij m'n Amazon.de prime account, er zit een verschil in afrekenen tussen de website (1e screenshot) en de app (2e screenshot). Het is al wel lang geleden dat ik iets naar DLD heb verstuurd, dus misschien zit het er al langer in.

Hebben anderen dit ook..?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0DUAAzdGxdjNaKMSC9P1LCHaxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ejvjzapl8NxQsB1twUPdxXnI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggCEqi-HmMQgXI2kpCEpZPb6PZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3jTHE6lv9Z4eHU6JZw4fXMs.jpg?f=fotoalbum_large

• Beavershots
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
absrnd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:29:
[...]

Ik betaal mijn Prime abbo met mijn ABN Amro rekening, nog steeds geen problemen,
misschien kan je een andere betaalmethode kiezen, en dan gewoon via iDeal betalen ?
Zowel creditcard als bankrekening leveren helaas hetzelfde resultaat op (zie screenshot hieronder) en de incasso’s hierop zijn beiden potentieel ten tijde van verlenging door Amazon als afgekeurd aan te merken.

Een iDeal betaling betekent een directe afboeking en daarmee een betaling en dus instant hernieuwd lidmaatschap, dat is waarschijnlijk de reden dat ze mij deze optie niet aanbieden. Ze willen het eerst processen/goedkeuren wat ik erg opvallend vind. Het leidt waarschijnlijk tot rekken met smoesjes en uiteindelijk tot een soort overmacht waarbij ik het maar moet slikken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e53kT4PFgNVqpvta9Qd4lWasNH8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wDrokOOqfAjNiX5mlSmwyEsm.png?f=fotoalbum_large

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:04
Ik zie steeds vaker deze melding verschijnen wanneer ik iets wil kopen op Amazon.de en .nl:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yAE8X52.png

Het gaat hier om een blu-ray. Iemand een idee waarom Amazon zelf mijn adres niet weet te vinden? Voorheen had ik dit alleen met andere verkopers. Andere items kunnen ze wel weer gewoon leveren op mijn adres...

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

yzh schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:49:
Ik snap dus niet hoe jullie free shipping hebben dan, tenzij jullie in Duitsland wonen :)

Otherwise, consider yourselves lucky!
Kijk maar, zojuist ff een aanbieding gecheckt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YpCT5D4fNJCxiy6ZTHJMt-TRfpc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BBAjqt2v0KAxSkNrQ2dyn2Ol.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet, prijs van het product is amper 12 euro. EN gratis levering naar Nederland, vanuit mijn Duitse Prime DE abo...

@yzh Zeker weten dat je geen 'vergeten slachtoffer' bent van het 6140-incident?
ehtweak in "Amazon Prime in Nederland"

[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 05-06-2022 12:33 ]

Mooie Plaatjes   

• yzh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-01 08:47

yzh

silmaril8 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 13:50:
@yzh hoeveel betaal je maandelijks voor je Amazon Prime?
69,00 euro

Voor zover ik weet ben ik nooit overgezet naar NL prime. Enig idee waar ik dat zou kunnen checken? Ik zie deze Prime abo details ook alleen op de amazon.de website.

Ik ging er altijd vanuit dat ze de voorwaarden hadden aangepast dat er buiten .DE dus geen free shipping meer gelde. Totdat ik deze thread las..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKDOnG8YRZIzUIpe_BzkvYPnaRE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aALsme8nlCew5oP7oLdnmtiS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRkQ7j1tMBUIhndQkKZptF9JQiY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G8hvxYt8PeeQbKTSMmiF7xTp.jpg?f=fotoalbum_tile

• yzh

yzh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Thqb5RWcjfkEnw04w5OdlewcUew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FuPTFslAyyrqmARyKwpb9tr9.jpg?f=fotoalbum_large

:(
hardware-lover schreef op zondag 5 juni 2022 @ 16:06:
@yzh, het Prime.de abonnement voor één jaar is voor mij €49,-. Waar komt die €69,- vandaan (als Nederlander met een NL adres)?
Ja Nederlander met adres in Rotterdam,
Denk dat ik toen Prime kocht op amazon.de het 69 euro was, ik heb het gewoon door laten lopen... zie ook details van de afschrijving, dat is gewoon Prime abo kosten verder geen andere specificatie. En dan nog steeds verzendkosten betalen lol... :'(

Maar als de reply van Amazon support is dat internationaal dus geen gratis verzendkosten is, is de vraag waarom andere mensen het dan wel hebben.

• noo
  • Niet online

noo

@yzh Ik kan bevestigen dat je deze brandmelder inderdaad zonder verzendkosten naar Nederland kunt bestellen bij amazon.de (zojuist 2 stuks gekocht):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_5GpaL3ji5kUuqLP7Ob789thTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/18v8TUXFzd2RYbEHVTRY2KPF.png?f=fotoalbum_large

• yzh

yzh

Ok Amazon support is wel echt snel, dat moet ik ze geven. snippet van de reply hieronder:
By "international addresses" it means an address that is not German and Austrian delivery addresses.

You can see International Delivery Rates & Times here in the following link:

https://www.amazon.de/-/e...&qid=1654441972224&sr=1-2

There is no other way to let you know this but free delivery is not possible even if are Prime member in Amazon.de but your address is in The Netherlands.

You can see the address that is eligible for free delivery in the following link:

https://www.amazon.de/-/e...&qid=1654441972224&sr=1-6

Additionally, there is also a website for The Netherlands Amazon.nl You can try Prime there and get full delivery benefits. Link is below:

https://www.amazon.nl/

If you require any further assistance please contact us again anytime.
"There is no other way to let you know this but free delivery is not possible even if are Prime member in Amazon.de but your address is in The Netherlands."

En op https://www.amazon.de/-/e...&qid=1654441972224&sr=1-6

staat ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpEwbi5S3YNcpGc2R4LsWPPNwUA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4KZaAkTy15dEyeT2DJ18mOJZ.png?f=fotoalbum_large

Denk dat jullie dus gewoon mazzel hebben :?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dutchy007 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:16:
[...]

Volgens mij wordt je niet automatisch overgezet. Ik betaal gewoon per maand voor de Duitse amazon.de. Heb je niet toevallig iets besteld tijdens de Prime Days op amazon.nl? Hier had je namelijk een prime abbo voor nodig...
Mijn betalingsmethode is nog steeds valide, nergens melding gedaan 'zeg maar op', maar als ik nu naar abbo's ga:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8QrHtBoHYZ9xIMvFWvpCYbKxOY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/959CVbigKY4P4uIQqQtTwjRQ.png?f=fotoalbum_large

En ga ik nu naar prime-lidmaatschap, krijg ik meteen die melding dat het enkel voor duitsland/oostenrijk is.

*knip* Zie topicwaarschuwing. Discussie / vragen over het omzeilen van georestricties is niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 16-07-2022 15:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

FabianNL schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:46:
Zijn alle Amazon Basic producten eruit gehaald bij Amazon?
Ehhh, als ik AmazonBasics aanklik, krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPsHLbUDobdgtz5_6yNYTSsz0dY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MmddmUeN8v8ztu4qBQ7epSqK.png?f=fotoalbum_large

Genoeg keuze lijkt me zo.

Wel zijn er veel producten op dit moment :
Derzeit nicht verfügbar.
Ob und wann dieser Artikel wieder vorrätig sein wird, ist unbekannt.

En is er wat gedoe met stakingen op beperkte schaal:
https://www.golem.de/news...rime-day-2207-166776.html

[ Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 19-07-2022 09:53 ]

Mooie Plaatjes   

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Hier ook vergelijkbaar voor de NL amazon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ksuDAIXQoCS0OUwHsabOHlApkA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i9WNIK7wNwUmPA8cOcs8AE3s.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDUS8lQHgjBCFURkwEvB0A4knhA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RznNMXBQkQKZjllREjykJJC3.png?f=user_large

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou, dat gaat weer een leuk spelletje worden... :+

Kreeg antwoord van Amazon:

vielen Dank für Ihr Schreiben an Amazon.de
Es tut mir leid,dass Sie diese Erfahrung bei uns erlebt haben.
Ich hätte gerne kurz mit Ihnen persönlich über Ihr Anliegen gesprochen. Leider konnte ich Sie unter der bei uns hinterlegten Telefonnummer nicht erreichen. Aus diesem Grund schreibe ich Ihnen eine E-Mail.
Gerne habe ich ihre Anfrage überprüft und ich erkläre Ihnen den Sachverhalt.
Gerne habe ich unsere technische Abteilung kontaktiert.Sie haben mich informiert,dass es leider keine Option gibt,um die Prime von monatlichen Abo zu Jährlichen Abo zu ändern.Kunde soll das auf die Website machen.Ich habe auch im System versucht,das zu machen,aber das hat nicht funktioniert.
***Sie können die Prime stornieren und nochmal abonnieren,dann wählen Sie die jährliche Option aus.

Nou, niet dus. Want dat is nou precies datgene wat NIET aanwezig is, die optie om opnieuw een DE Prima abo af te sluiten.

En ook deze optie is gewoonweg NIET zichtbaar:

"3. Klicken Sie auf "Mitgliedschaften entdecken oder verwalten und wählen und bestätigen Sie die Änderung der Mitgliedschaft.
Mit einer jährlichen Mitgliedschaft genießen Sie alle Prime-Vorteile zum günstigsten Preis."

Hier ontbreekt dus een optie !? Volgens de Kundenservice zou hier een derde optie moeten zijn "Mitgliedschaften entdecken oder verwalten"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2lJn5YgpDLqOeX3HPy9cdEpZ4E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ax8S6pOZN1D22jjR9t7NSim1.png?f=user_large

Welnu, ik zie 'm niet. :-(
Blijkbaar heeft men dit geblokkeerd voor NL klanten.

Maar ik blijf het gewoon vriendelijk proberen. Ik heb (nog) geduld.

To be continued... ;)

Mooie Plaatjes   

• dragon2
  • Niet online
Mijn Duitse prime staat nog steeds op 49 euro, (nog) geen mail gehad over andere prijzen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxlxOkABKoWtseGLdRoQ179DKvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEJPa5TYtxEF7dfbed58Q9TS.jpg?f=fotoalbum_large

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je Keepa gebruikt als extension, dan is het best bizar hoeveel prijsverschil je nonstop ziet.

Schoenen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJhB6TyyjE0E-CN2yvLaqMKHWvY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0oJ61x8LzSmIowxK4mc9QhGu.png?f=user_large

Shirt, hier was Spanje goedkoper, maar check Nederland :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2mN-MRO8RS9AYW3cvXDGZ3Phn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/55qrjQsXiBdPHlxLEp1bJ1m4.png?f=user_large

Natuurlijk, soms is het maar 5 euro of heb je toevallig een amazon deal, maar het blijft zelfs interessanter om gewoon in .de te bestellen zonder prime (dus met verzendkosten), dan dat je iets in Nederland koopt met prime.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:09
Yorinn schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 00:00:
Blijkbaar heb ik op een of andere manier mijn (oude) Duitse Prime abo overgezet naar een Nederlandse toe met m'n laatste bestelling bij Amazon NL vanavond. Ik kan me ook niet herinneren dat ik specifiek heb aangegeven dat ik mijn Duitse abo wilde opzeggen.
Ik trapte er laatst ook bijna in toen ik even snel iets op amazon.nl wilde bestellen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lKQde_rCVbQ3xrfIcbJPvCvfumU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/euih0gLsJIjvNM3jvky2rOg5.jpg?f=fotoalbum_large

3x raden welke verzendmethode standaard was geselecteerd.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:29

Vliegvlug

Flight Simple

Ik heb al een tijd Prime en bestel regelmatig wat bij Amazon wat altijd in een verpakking van Amazon zelf komt als Amazon de verkoper is, maar had een boek bij hun besteld die in zo’n bekende stugge bruine envelop kwam waar in dit geval echter geen enkel Amazon logo op stond:
Amazon verpakking zonder logo's

Verder niets mis met de bezorging of het boek zelf maar vond het wel opvallend! :)

• Wild Chocolate
  • Nu online
@ehtweak
Ik kan je daarvoor Keepa van harte aanbevelen, dan zie je via de browserplugin direct wat het in de andere Europese Amazons kost:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4sulXahaTNB72I6wnfWbA3Ogh08=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ykPEb9uqR3yrNieagXxL6Gso.png?f=fotoalbum_large

Helaas nog steeds niet de mogelijkheid om prijzen te volgen in Nederland, in Duitsland kan dat wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WkktY8ooTV77UxmkRf-WaMZ8tHQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bj0rmAUKiYZn1aqYwPshxvgA.png?f=fotoalbum_large

Aangezien ik ook nog steeds de Duitse Prime heb, kijk ik eigenlijk altijd eerst daar, en kijk dan even naar de prijshistorie en prijzen in andere landen, om te bepalen of ik het direct koop, en waar. Of ik zet dan een price alert in .de

Heb je trouwens gezien dat de 22 kW variant even duur is?

[ Voor 13% gewijzigd door Wild Chocolate op 06-08-2023 11:59 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 2

Let op:
• Geef goed aan over welke variant van Prime (Nederland, Duitsland, enz.) je vraag gaat, gezien het hier over Prime in het algemeen gaat.
• Discussie over het omzeilen van georestricties is niet de bedoeling in dit topic of in andere (nieuwe) topics op Tweakers.

Vragen en discussie over PrimeVideo mag in [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
Ervaringen met Amazon mogen gedeeld worden via de Shopreviews
Aanbiedingen mogen gedeeld worden in Aanbiedingen en Kortingscodes
Discussie over verwijderde shopreviews mag in een (nieuw) topic in Pricewatch worden gevoerd.