@Flitzer ik dacht, ik probeer het meteen even uit of ik de keuze nog krijg voor terugzenden via het NL antwoordnummer (Cycleon). Dus even een recent besteld Prime product gekozen (zonder accu), wat door Amazon was aangeboden en (vanzelfsprekend ook) geleverd en nu overkomt mij het vreemde dat ik het product wel terugbetaald krijg, maar ik hoef het helemaal niet terug te sturen? WT...?Flitzer schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:24:
[...]
[knip]
Prime is een keuze. Voor Nederland werkt het nog niet optimaal, maar hopelijk gaat dat nog verbeteren.
Ik baal er zelf wel van dat retourneren via Cycleon op dit niet meer mogelijk lijkt te zijn. Retourneren via PostNL is niet alleen erg duur, maar hun Duitse partner Hermes lijkt niet echt betrouwbaar te zijn.
Dit is zo ook zichtbaar onder mijn orders nu?
Terugbetaald
Je hoeft je item niet terug te sturen. Je terugbetaling is verwerkt.
Even nog inhaken op het Prime abonnement en de extra kosten daarvoor. Voor mij pakt het werkelijk voordeliger uit. "wij" bestellen werkelijk behoorlijk wat via Amazon (vooral .DE), en eerst moest ik bij laag geprijsde Prime artikelen, er altijd er iets bij nemen om aan gratis verzenden te komen (>= €29,- ). Nu is dat geen noodzaak meer en krijg ik zelfs sommige artikelen die maar een paar € kosten al volledig gratis thuisgestuurd. Verzending gaat daarbij idd vaak wel ietsje sneller, maar heel veel scheelt het niet met het niet Prime abonnement MITS de verkopende partij ook Amazon zelf is, en niet een 3e partij Prime aanbieder.
Komt het item vanaf een ander Amazon land (hoewel in DE besteld), dan kan het wel enkele dagen langer duren voordat het bezorgd wordt, het is dan echter enkel wat langer onderweg geweest.
Testing, one, two ...