BlackMage schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:50:
[...]
Weet je dit zeker?
Ik ben al een jaar prime lid van .de, en heb in die tijd een paar keer wat bij .co.uk gekocht, maar ik moest in alle gevallen gewoon verzendkosten betalen (ondanks dat het gewoon prime artikelen waren die verkocht/verzonden waren door Amazon zelf).
Doe ik dan iets fout?
Aanvulling: Ik heb op de .co.uk site na inloggen op mn account (zelfde mailadres als op .de) de mogelijkheid om een Prime trial te starten. Dus het lijkt erop dat de .co.uk site mijn .de Prime niet accepteert.
Ik heb vorig jaar nog mee kunnen doen met diverse prime acties van UK en US, maar als ik nu ga kijken bij diverse producten, kan ik dit blijkbaar niet meer.
Ok, blijkbaar is dat nu dus wel volledig region-locked

Zelfs m'n FR en ES accounts krijg ik geen prime meer te zien.
Bij mijn blackfriday vorig jaar moest ik wel vanuit UK verzendkosten betalen, enige waar ik dat nooit hoef is duitsland (locatie gezien best logisch), dit was ook al zo toen ik een US prime had (tijd dat TGT voor het eerst uitkwam). Mijn US prime liep tot 27 november vorig jaar, mogelijk dat het dus daardoor kwam.
(exclusively for Prime members)
Nu koop ik toch hoofdzakelijk in DE, maar veel van mijn RC spullen kwamen nog uit US, dat wordt nu ook klein probleempje

(natuurlijk kan je nog normaal spul kopen, je account is wel gewoon wereldwijd).
[
Voor 11% gewijzigd door
SinergyX op 26-06-2019 19:48
]