Amazon Prime Day 2019 (15-16 Juli) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 41.049 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
Amazon Prime Day 2019

Amazon heeft de datums voor Prime Day bekend gemaakt. Hieronder de link naar de UK site. De Duitse, Franse, etc zullen vast hun eigen pagina’s hebben.

Ben benieuwd wat ze dit jaar hebben. Vorig jaar ben ik wel even Prime lid geweest, maar afgesloten omdat ik er niet echt gebruik van heb gemaakt naast het kopen van 2 Kindles. Zal ff kijken of er meer info is, maar voeg gerust toe als je die zelf hebt.

https://www.amazon.co.uk/...?ie=UTF8&node=10157705031

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
De aanbiedingen op de Duitse site: https://www.amazon.de/Pri...?ie=UTF8&node=10157707031

Alleen een Blink XT camera, verder nog niet veel soeps.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Voorgaande jaren op Prime Day een jaarlijkse verlenging van Office 365 Home gehaald voor rond de 50 euro. Zelfde actie hebben ze vaak ook op Black Friday.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben leuke acties, sommige zelfs gelijk aan black Friday. Maar je zal er nu nog weinig vinden buiten de 'standaard' daily prime deals, plus wat extra opruimingzut, meestal pas op de dag zelf komen de betere aanbiedingen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:08
Ik heb Prime afgesloten via de Duitse site. Kan ik ook van de voordelen gebruik maken op de UK versie van Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

avec_style schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:30:
Ik heb Prime afgesloten via de Duitse site. Kan ik ook van de voordelen gebruik maken op de UK versie van Amazon?
edit, blijkbaar niet meer het geval. zie hieronder.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2019 19:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Voor het eerst dat ik Prime heb afgesloten, voorheen zelfs nog nooit iets besteld bij Amazon.. ben redelijk benieuwd naar deze "Prime Days", vooral ook omdat ik het niet eerder gevolgd heb.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
SinergyX schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:41:
[...]

Qua aankopen is prime inderdaad wereldwijd. Al is het bij sommige acties (geen verzendkosten bij $25 in US) dat je door locatie niet mee kan doen, of je moet alsnog verzendkosten betalen.
Weet je dit zeker?

Ik ben al een jaar prime lid van .de, en heb in die tijd een paar keer wat bij .co.uk gekocht, maar ik moest in alle gevallen gewoon verzendkosten betalen (ondanks dat het gewoon prime artikelen waren die verkocht/verzonden waren door Amazon zelf).

Doe ik dan iets fout?

Aanvulling: Ik heb op de .co.uk site na inloggen op mn account (zelfde mailadres als op .de) de mogelijkheid om een Prime trial te starten. Dus het lijkt erop dat de .co.uk site mijn .de Prime niet accepteert.

[ Voor 14% gewijzigd door BlackMage op 26-06-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24
moet je al vooraf prime lid zijn of kan dat die dag zelf ook nog als een aanbieding interessant blijkt te zijn ?
Heb mijn prime lidmaatschap anderhalve maand geleden opgezegd. ( maar heb nog een emailadres/account dus....)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BlackMage schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:50:
[...]

Weet je dit zeker?

Ik ben al een jaar prime lid van .de, en heb in die tijd een paar keer wat bij .co.uk gekocht, maar ik moest in alle gevallen gewoon verzendkosten betalen (ondanks dat het gewoon prime artikelen waren die verkocht/verzonden waren door Amazon zelf).

Doe ik dan iets fout?

Aanvulling: Ik heb op de .co.uk site na inloggen op mn account (zelfde mailadres als op .de) de mogelijkheid om een Prime trial te starten. Dus het lijkt erop dat de .co.uk site mijn .de Prime niet accepteert.
Ik heb vorig jaar nog mee kunnen doen met diverse prime acties van UK en US, maar als ik nu ga kijken bij diverse producten, kan ik dit blijkbaar niet meer.

Ok, blijkbaar is dat nu dus wel volledig region-locked :/ Zelfs m'n FR en ES accounts krijg ik geen prime meer te zien.

Bij mijn blackfriday vorig jaar moest ik wel vanuit UK verzendkosten betalen, enige waar ik dat nooit hoef is duitsland (locatie gezien best logisch), dit was ook al zo toen ik een US prime had (tijd dat TGT voor het eerst uitkwam). Mijn US prime liep tot 27 november vorig jaar, mogelijk dat het dus daardoor kwam.
(exclusively for Prime members)

Nu koop ik toch hoofdzakelijk in DE, maar veel van mijn RC spullen kwamen nog uit US, dat wordt nu ook klein probleempje :/
(natuurlijk kan je nog normaal spul kopen, je account is wel gewoon wereldwijd).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2019 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
Elgato heeft zijn kortingen voor Prime Day bekend gemaakt, hier is een volledige lijst per land:
https://www.reddit.com/r/...ime_day_deals_megathread/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 08:19
SinergyX schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:43:
[...]

Ik heb vorig jaar nog mee kunnen doen met diverse prime acties van UK en US, maar als ik nu ga kijken bij diverse producten, kan ik dit blijkbaar niet meer.

Ok, blijkbaar is dat nu dus wel volledig region-locked :/ Zelfs m'n FR en ES accounts krijg ik geen prime meer te zien.
Prime lidmaatschap is altijd al site(country) specifiek geweest, dat was vorig jaar niet anders dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 07:09
Hoop dat er een Nvidia Shield in de aanbieding komt.

Afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:42
Even ervan uitgaande dat ook ditmaal warehouse deals met 20% korting worden aangeboden, is het te voorspellen welke dit gaan worden? Ik kan er vaak geen lijn in ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

musicfreak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 21:22:
Even ervan uitgaande dat ook ditmaal warehouse deals met 20% korting worden aangeboden, is het te voorspellen welke dit gaan worden? Ik kan er vaak geen lijn in ontdekken...
Ik weet niet waar de lijn wordt getrokken, maar de gehele lijst met WHD-kortingen is te vinden via https://www.amazon.de/b/r...d_s=merchandised-search-2

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papamaanbeer
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-11-2022
Twitch Merch heeft ook een pagina op de duitse site van amazon, zijn al begonnen met een %30 korting ivm Primeday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
papamaanbeer schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:37:
Twitch Merch heeft ook een pagina op de duitse site van amazon, zijn al begonnen met een %30 korting ivm Primeday
Ja alleen is daarvan niets naar Nederland te verzenden, had er al een vraag over gesteld aan support maar had iets met belastingen te maken. Vond dat erg vreemd omdat je het gewoon binnen de EU koopt en je dus helemaal geen extra belasting zou hoeven betalen of wat dan ook. Blijkbaar loopt die Twitch Merch via US ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papamaanbeer
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-11-2022
DigitalError schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:23:
[...] Ja alleen is daarvan niets naar Nederland te verzenden, had er al een vraag over gesteld aan support maar had iets met belastingen te maken. Vond dat erg vreemd omdat je het gewoon binnen de EU koopt en je dus helemaal geen extra belasting zou hoeven betalen of wat dan ook. Blijkbaar loopt die Twitch Merch via US ofzo.
ach dat meen je niet, ik dacht eindelijk!, en er staat ook niet duidelijk "doesnt ship too" pas als je op het knopje add to basket wil drukken. arrgh! man daar baal ik zo van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:05

g0tanks

Moderator CSA
Vorig jaar heb ik veel smarthome-producten gekocht waaronder de Echo Dot. Ik ga in de gaten houden of er leuke aanbiedingen zijn van artikelen die compatibel zijn met Alexa. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:42
Yorinn schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:33:
[...]
Ik weet niet waar de lijn wordt getrokken, maar de gehele lijst met WHD-kortingen is te vinden via https://www.amazon.de/b/r...d_s=merchandised-search-2
Dank hiervoor! Via Pepper kwam ik nog op een andere link, ik heb het idee dat deze een wat grotere selectie producten laat zien (als ik dezelfde categorieën volg dan kom ik meer artikelen tegen). De link heb ik zoveel mogelijk ingekort

[ Voor 11% gewijzigd door musicfreak op 14-07-2019 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-06 19:10

B2

wa' seggie?

g0tanks schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:36:
Vorig jaar heb ik veel smarthome-producten gekocht waaronder de Echo Dot. Ik ga in de gaten houden of er leuke aanbiedingen zijn van artikelen die compatibel zijn met Alexa. :)
Vorig jaar ook een aantal Ring producten gekocht. Ik hoop dat morgen de Ring Spotlight camera’s ook weer in de aanbieding komen.

Het blijft jammer dat de Echo Spot of Show2 niet naar Nederland te verzenden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De Ring 2 deurbel schijnt 60 euro goedkoper te zijn (nu 139).

Waren er de vorige Prime days ook iPhones in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02:51
B2 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:23:
[...]

Vorig jaar ook een aantal Ring producten gekocht. Ik hoop dat morgen de Ring Spotlight camera’s ook weer in de aanbieding komen.

Het blijft jammer dat de Echo Spot of Show2 niet naar Nederland te verzenden zijn.
Via een omweg is alles hier in NL te krijgen/halen.

Ik een bijvoorbeeld een duits verzendadres via mygermany _/-\o_ en dus heb ik al lang plezier met alle amazon echo spullen. Ik gebruik ook, misschien onnodig extra, een VPN (naar Duitsland) om als echte duitser te lijken. 8)7
Vergeet niet ook het nieuwe (my germany) adres alvast bij amazon toe te voegen, zo kun jij dit adres uitkiezen bij prodikten die niet naar NL worden gestuurd/uitgeleverd/verkocht. O-)

Het doorsturen van mygermany naar NL is met verzekerde DHL als je alles in een pakket laat samen inpoakken niet echt duur. Ik betaalde tussen 25 en 40 €.

Ik ga me zo of zo nu de echo show 5 halen.

[ Voor 11% gewijzigd door DoctorBazinga op 14-07-2019 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
papamaanbeer schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:36:
[...]

ach dat meen je niet, ik dacht eindelijk!, en er staat ook niet duidelijk "doesnt ship too" pas als je op het knopje add to basket wil drukken. arrgh! man daar baal ik zo van.
Je kunt een adres bij myus of misschien dichterbij en dus goedkope mygermany aanmaken en dan vanuit daar laten doosrturen. _/-\o_

Gerbruik misschien ook een VPN naar US of DE als je besteld. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
DoctorBazinga schreef op zondag 14 juli 2019 @ 23:01:
[...]

Je kunt een adres bij myus of misschien dichterbij en dus goedkope mygermany aanmaken en dan vanuit daar laten doosrturen. _/-\o_

Gerbruik misschien ook een VPN naar US of DE als je besteld. O-)
Vanuit de US kun je het wel bestellen, alleen vanuit UK en DE niet (tenminste de items waar het over gaat in dit geval ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Worden er ook gaandeweg nieuwe aanbiedingen toegevoegd tijdens Prime Day, of gaan alle aanbiedingen straks om 00:00 in? Wellicht dat iemand die het vorig jaar heeft gevolgd het weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Heeft iedereen al Keepa (amazon pricetracker-plugin) geInstaleerd ? _/-\o_

Kun je zien of het echt een abiding is door de extra grafiek. >:)

En je kunt je amazon wenslijst (=wunschzettel) zelfs laten monitoren naar aanbiedingen !!

[ Voor 20% gewijzigd door DoctorBazinga op 14-07-2019 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
DigitalError schreef op zondag 14 juli 2019 @ 23:13:
[...]

Vanuit de US kun je het wel bestellen, alleen vanuit UK en DE niet (tenminste de items waar het over gaat in dit geval ;) )
Welke Twitch Merch spullen heb jij interssen in op amazon de ?

Geef me een paar links dan kijk ik of ik ze met mijn duits (my germany) adres wel hier zou kunnen krijgen.

Dan zou jij toch het via mygerany kunnen proberen.

Of bedoel jij dat Twitch Merch niet op .de uberhaupt beschikbaar is (op de website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

musicfreak schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:09:
[...]

Dank hiervoor! Via Pepper kwam ik nog op een andere link, ik heb het idee dat deze een wat grotere selectie producten laat zien (als ik dezelfde categorieën volg dan kom ik meer artikelen tegen). De link heb ik zoveel mogelijk ingekort
Dat is gewoon warehouse meuk, refurbished artikelen dus, die zijn altijd goedkoper dan de normale artikelen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Yes !! We beginnen.

Echo Spot 5 van 89,95€ naar 59,95€. :9

Metteen een aantal besteld (naar mijn duits (tussen)adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 25-06 19:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Voorbehoedsmiddelen zijn ook in de aanbieding, maar daarbij toch wat opvallends. Kennelijk verkopen ze condooms met op de verpakking de tekst "fun explosion". Dat zal me toch een verrassing geven... Ook apart; bij een verzamelverpakking staat onder het product een aanbieding voor batterijen. Wellicht vertrouwt Amazon erop dat soms extra hulp nodig is? Zou Alexa meeluisteren?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-06 11:08
Ja die ellende ga je wel mee zitten, dat ze niet naar NL verzenden.

Zoals bijvoorbeeld de Echo Show 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
deze super plugs van OSRAM Smart + Plug, schakelbare ZigBee-aansluiting, voor lichtregeling in uw Smart Home, Direct compatibel met Echo Plus en Echo Show (2e gen.), Compatibel met Philips Hue Bridge waren nog nooit goedkoper !!

Votige prime day 12,99€ neu 8,99€ ! En soms normaal in de aanbiding rond de 14,99 € !

[ Voor 30% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-06 22:22
De Philips Hue LightStrip Plus Set 3m voor €54,99 is ook niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:12:
Ja die ellende ga je wel mee zitten, dat ze niet naar NL verzenden.

Zoals bijvoorbeeld de Echo Show 5
Hoeveel echo shows 5 wil je hebben ? Heb ze net zelf besteld voor mij. Als je ze in Almere wilt komen afhalen is er wat te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 20:29
Via Warehouse een Roomba 981 gehaald voor 380. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:22
g0tanks schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 23:36:
De Dot v3 nu voor nog geen 2 tientjes, dus nog betere deal dan Black Friday! :P
(Is inmiddels ook al wat ouder natuurlijk, maartoch)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
SmiGueL schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:28:
[...]

De Dot v3 nu voor nog geen 2 tientjes, dus nog betere deal dan Black Friday! :P
(Is inmiddels ook al wat ouder natuurlijk, maartoch)
De echo Input is ook maar 14,99€ ipv 39,99€ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:21:
[...]

Hoeveel echo shows 5 wil je hebben ? Heb ze net zelf besteld voor mij. Als je ze in Almere wilt komen afhalen is er wat te regelen.
Haha bedankt voor het aanbod, Almere is mij dan weer te ver weg.

Net even 6 meter Philips hue ledstrip besteld, was nog opzoek naar nieuwe strips en voor €53,44 is het geen geld.

Firestick voor €20 lijkt me ook geen slechte deal?
https://www.amazon.de/Ama...rd_r=7QRD05NQJ5CGEQ7HF7ZB

€30 voor de 4k versie
https://www.amazon.de/Ama...rd_r=7QRD05NQJ5CGEQ7HF7ZB

[ Voor 45% gewijzigd door rolandos582 op 15-07-2019 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

https://www.amazon.de/Eco...a-Steuerung/dp/B077HW9XM7

Volgens mij best een leuke robotstofzuiger, voor een zeer redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:45:
https://www.amazon.de/Eco...a-Steuerung/dp/B077HW9XM7

Volgens mij best een leuke robotstofzuiger, voor een zeer redelijke prijs.
Voor hetzelfde geld heb je een Roomba: https://www.amazon.de/iRo...gsleistung/dp/B079QM5GL9/

Geen idee welke beter is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

g0tanks schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:49:
[...]

Voor hetzelfde geld heb je een Roomba: https://www.amazon.de/iRo...gsleistung/dp/B079QM5GL9/

Geen idee welke beter is.
Nee hoor, de Ecovacs gaat voor € 135. Dat is ruim minder dan de Roomba deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
JohanKupers schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:13:
Voorgaande jaren op Prime Day een jaarlijkse verlenging van Office 365 Home gehaald voor rond de 50 euro. Zelfde actie hebben ze vaak ook op Black Friday.
https://www.amazon.de/Mic...rd_r=1SX3VGVT567R4KTB7CAS

€50 inderdaad, je moet het ervoor over hebben. Ik heb zelf gewoon alleen office aangeschaft via de niet officiële kanalen en functioneert prima
Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:52:
[...]

Ik zag hem ook voor €135 maar als ik nu kijk gaat die weer voor €199

[ Voor 15% gewijzigd door rolandos582 op 15-07-2019 00:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:52:
[...]

Klopt, denk dat ik het verkeerd zag of de prijs niet goed was geupdate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-05 01:15
Alles wat ik wil kopen wordt niet geleverd naar Nederland wat een tegenvaller zeg.

Echo Show 5
Echo Plus gen 2
Echo Dot gen 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-06 21:28
Vooralsnog vind ik de deals best tegenvallen. Zelf heb ik nog hoop op een sterke iPhone XS deal vandaag of morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06 23:34
Hoe kan het dat sommige artikelen maar heel kort zichtbaar zijn met een actie prijs.
Net een externe 10TB W&D HD gekocht voor €155,66

https://www.amazon.de/gp/...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

Maar nu weer zichtbaar voor €213?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 12:39
Alexknl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:56:
Vooralsnog vind ik de deals best tegenvallen. Zelf heb ik nog hoop op een sterke iPhone XS deal vandaag of morgen.
Ze hebben een Polar Vantage M voor 175,99, bij coolblue 243 en een Garmin Vivoactive 3 voor 159,99, 209 bij alternate. Gek genoeg moet ik wel een paar keer refreshen voor die deal prijzen er staan. Maar zijn prima aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
RedHead schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:02:
Hoe kan het dat sommige artikelen maar heel kort zichtbaar zijn met een actie prijs.
Net een externe 10TB W&D HD gekocht voor €155,66

https://www.amazon.de/gp/...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

Maar nu weer zichtbaar voor €213?
Na refreshen stond die voor 159.99 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik gok dat het tijd kost voordat alle prijzen goed zijn verwerkt in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Die prijzen doen inderdaad wat vreemd. Ik heb 6m hue ledstrip besteld voor €107 en nu geeft die website weer €76 per 3m aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
Sandisk 400GB microsdxc 49,99 Pricewatch 66,60
https://tweakers.net/pric...1-400gb-+-sd-adapter.html
https://www.amazon.de/San...a03_5&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Samsung SSD 1 TB 860EVO 117,99 Pricewatch 146.80
https://tweakers.net/pric.../samsung-860-evo-1tb.html
https://www.amazon.de/Sam...091_2&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Paar keer op f5 drukken als je niet de goede prijs ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Alexknl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 00:56:
Haal een gratis duist leveradres bij mygermany.com en laat het hun dan aan jouw vertsuren via DHL voor ongeveer 25€ - 45 €.

Heb ik ook al lang geddan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

coffeeaddict schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:17:
Samsung SSD 1 TB 860EVO 117,99 Pricewatch 146.80
https://tweakers.net/pric.../samsung-860-evo-1tb.html
https://www.amazon.de/Sam...091_2&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Paar keer op f5 drukken als je niet de goede prijs ziet.
Ging bij mij zelfs nog 2 euro af
Order Total Including VAT: EUR 115,23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:18:
[...]

Haal een gratis duist leveradres bij mygermany.com en laat het hun dan aan jouw vertsuren via DHL voor ongeveer 25€ - 45 €.

Heb ik ook al lang geddan.
Een groot deel van de besparing gaat dan toch wel verloren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coffeeaddict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kijk ook even bij Huifkar.de. Die zitten in Nordhorn, DE en dat grenst direct aan Denekamp, NL. Zo heb ik mijn Echo Dot v2 hier besteld destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06 23:34
Toch blijft het vreemd..

Hier alle Sony deals.

https://www.amazon.de/dea...rd_r=AQ2E71YZGK9CD85F694X

Maar als je op de Sony Alpha 6500 Body APS-C E-Mount-systeemcamera (24,2 megapixel) klikt is die echt niet te krijgen voor €949

https://tweakers.net/ext/f/zrhsb6mRpp9Px1qAEJwpvXlq/full.jpg

Zo wel voor €949: https://www.amazon.de/Son...g-AF-Punkte/dp/B01M2WAE29

Zo niet: https://www.amazon.de/Son...e1e_5&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Zie na de ?ref..

Verversen heeft geen zin bij mij :?

[ Voor 31% gewijzigd door RedHead op 15-07-2019 01:39 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
RedHead schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:35:
Toch blijft het vreemd..

Hier alle Sony deals.

Maar als je op de Sony Alpha 6500 Body APS-C E-Mount-systeemcamera (24,2 megapixel) klikt is die echt niet te krijgen voor €949
Na 2 keer refreshen staat hij bij mij voor 949, probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
[Oeps ... Verkeerde Quote.]

Nou niet zoveel en het is nog altijd goedkoper dan zonder de aanbieding met de extra kosten en je hebt je spullen binnen die je normaal niet in NL kunt halen. O-)
Ik heb op mijn bestelling van 6 echo apparaten een besparing van 195 € dan is 45-55€(-> bij deze hoveelheid) extra verzendksoetn niet veel.

[ Voor 37% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 02:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:41:
[...]

Nou niet zoveel en het is nog altijd goedkoper dan zonder de aanbieding met de extra kosten en je hebt je spullen binnen die je normaal niet in NL kunt halen. O-)
Ik heb op mijn bestelling van 6 echo apparaten een besparing van 180 € dan is 45-55€(-> bij deze hoveelheid) extra verzendksoetn niet veel.
:S
Die 149 is inclusief gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
g0tanks schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:26:
[...]

Een groot deel van de besparing gaat dan toch wel verloren.
Ik heb op mijn bestelling van 6 echo apparaten een besparing van 195 € dan is 45-55€(-> bij deze hoveelheid) extra verzendksoetn niet veel.
Er is 1 nieuwe reactie geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
RedHead schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:35:
Toch blijft het vreemd..

Hier alle Sony deals.

https://tweakers.net/ext/f/zrhsb6mRpp9Px1qAEJwpvXlq/full.jpg

Zo wel voor €949: https://www.amazon.de/Son...g-AF-Punkte/dp/B01M2WAE29

Zo niet: https://www.amazon.de/Son...e1e_5&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Zie na de ?ref..

Verversen heeft geen zin bij mij :?
Refreshen kan ook vaker moeten, je beide links geven mij bijvoorbeeld de 1200 euro pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
Die 10 TB externe schijf van WD is ook als interne schijf te gebruiken:

https://moisescardona.me/...external-hard-disk-drive/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zojuist besteld, setje van 4. Kreeg er een kortingsbon bij (dus totaal 33 euro)
Coupon beschikbaar voor dit product:

Save 15% on FLS SP22 4 EU

Bespaar 15% met deze coupon. Korting bij de kassa.
Teckin Smart Wlan-stopcontact met slimme plug-in WiFi-stekker, op afstand te bedienen, stroomverbruik meten, werkt met Amazon Alexa [Echo, Echo Dot], 4 stuks

https://www.amazon.de/TEC...fRID=CMW84ZVYBDJQRV819ZGF

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
PlayStation 4 - Hits Bundle (1TB, schwarz, slim) inkl. 2. DualShock 4 Controller und Uncharted 4, The Last of Us, Horizon Zero Dawn 299.99
https://www.amazon.de/Pla...188_8&smid=A3JWKAKR8XB7XF

345 bij coolblue, mis je nog de extra controller.
https://www.coolblue.nl/p...-hits-bundel-3-games.html

PlayStation 4 Pro - Konsole (1TB, schwarz, Pro) + Days Gone - Standard Edition - [PlayStation 4] 349.99
https://www.amazon.de/Pla...188_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Voor zover ik kan zien zijn dat ook goede deals.

[ Voor 11% gewijzigd door coffeeaddict op 15-07-2019 02:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndrewF
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-04 22:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tnpqkk945uv6vb9OVJMy3Vxu/full.jpg

pricewatch: WD My Book 8TB
PW: €166

Amazon.de WD My Book 8TB
€134 als prime deal, €159 zonder prime.

[ Voor 39% gewijzigd door AndrewF op 15-07-2019 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Kecin schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:02:
Zojuist besteld, setje van 4. Kreeg er een kortingsbon bij (dus totaal 33 euro)
Coupon beschikbaar voor dit product:

Save 15% on FLS SP22 4 EU

Bespaar 15% met deze coupon. Korting bij de kassa.
Teckin Smart Wlan-stopcontact met slimme plug-in WiFi-stekker, op afstand te bedienen, stroomverbruik meten, werkt met Amazon Alexa [Echo, Echo Dot], 4 stuks

https://www.amazon.de/TEC...fRID=CMW84ZVYBDJQRV819ZGF
ik zou niet zoveel extra wifi aparatuur in je smarthome inzetten. Je wifi zal daardoor wel eens overbelst kunnen raken hoor.Darrom heb ik al mijn wifi stekkers teon vervangen voor de osram smart+ plug die nu 8,99€ in de aanbieding zijn.

Moet je wel een echo plus of een echo show 2. gen hebben of phillips hue hub of een osram smart+ gateway.

[ Voor 11% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:21:
[...]

ik zou niet zeoveel extra wifi aparatuur in je smarthome inzetten. Je wifi zal daardoor wel eens overbelst kunnen raken hoor.Darrom heb ik al mijn wifi stekkers teon vervangen voor de osram smart+ die nu 8,99€ in de aanbieding zijn.

Molet je wel een echo plus of een echo show 2. gen hebben of phillips hue hub of een osram smart = gateway.
Heb ook 4 maal een Osram Smart+ gehaald. Maar wifi kanalen vol zal wel meevallen met meerdere Unifi AP's :).
Thanks voor de waarschuwing overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Kecin schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:22:
[...]

Heb ook 4 maal een Osram Smart+ gehaald. Maar wifi kanalen vol zal wel meevallen met meerdere Unifi AP's :).
Thanks voor de waarschuwing overigens.
Ik ben juist daarom van een synology router 2600 naar een unifi gateway pro 4 met Ubiquiti 8 port poe+ switch(de sterkere versie) en 2 NanoHD AP's met colud key gen 2 gegaan. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wit:Sonos Play:1 I Compacte multiroom smart speaker voor draadloos muziek streamen, (wit)
https://www.amazon.de/Son...mid=A3JWKAKR8XB7XF&sr=1-1
Zwart: https://www.amazon.de/Son...ef=bdl_pop_ttl_B00FSCNODU
€ 144,99
pricewatch: Sonos Play:1 Wit

[ Voor 15% gewijzigd door Kecin op 15-07-2019 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
DoctorBazinga schreef op zondag 14 juli 2019 @ 23:22:
[...]

Welke Twitch Merch spullen heb jij interssen in op amazon de ?

Geef me een paar links dan kijk ik of ik ze met mijn duits (my germany) adres wel hier zou kunnen krijgen.

Dan zou jij toch het via mygerany kunnen proberen.

Of bedoel jij dat Twitch Merch niet op .de uberhaupt beschikbaar is (op de website).
Is wel beschikbaar maar gaat om een vest ofzo, en de prijzen die jij noemde voor die service zijn hoger dan de kostprijs van de merch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 16:09

sHELL

VR "connoisseur"

Zit al een tijdje in de markt voor een nieuwe TV, prime days leek een perfect moment om wat uit te zoeken maar pfff wat een ballen tent. 90% van de tv's zijn domweg niet leverbaar naar Nederland :F

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 22:01
Het lijkt erop dat Amazon de oude voorraden aan het verkopen is, waarbij de prijzen wel ok zijn. Zoals de SSD's. De NVME Samsung 1 tb is het oude model. De prijs is wel prima. De Samsung 860 evo is 117 euro, goedkoopste ooit, dat wel. Maar voor 30 euro heb je een NVMe om het in perspectief te plaatsen. Maar van Crucial 1 tb de BX versie, en van Sandisk de 2 tb 3d versie. Waarom dan niet een 2 tb van de EVO 860 of de MX 500.

De muizen van Logitech zijn ook de oude modellen van de Master serie, namelijk de 2-serie ipv 2s. Prijzen zijn dan wel weer ok.

De Garmin Forerunner horloges (235) is ook de oude serie en niet de nieuwe.

Van Nintendo Switch lijkt er afgezien van het veel doosjes niet spannends in de aanbieding, had ik wel gehoopt.

Ik heb wel gekocht Logitech presenter (goede prijzen allemaal), Sandisk microsd 64 gb extreme ook laagste ooit 10 euro. En de beste deal 100 euro aan cadeaubon met 10 euro gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door Burns op 15-07-2019 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Iets non hard- of software: waterpik. Ben benieuwd of het wat is tov Airfloss. Is nu rond 55 ipv 75-85 normaal.

https://www.amazon.de/Wat...mid=A3JWKAKR8XB7XF&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-06 09:48
Iemand Enig idee, met betrekking tot de aanbiedingen.
vorig jaar hetzelfde probleem gehad heeft toen veel geld gekost.

wij hebben een Amazon business account, hier zit ook een prive prime aangekoppeld.
zojuist ook een business prime proef abbonement genomen.
echter zie ik in mijn winkel wagentje een prijs van € 762,88 Incl Btw staan.

kom ik echter bij het afrekenen dan staan de producten allemaal een stuk hoger ( zonder de prime kortingen)
en kom ik op 718,23 excl btw ( 19% ) = 854,69

Iemand enig idee wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 15:23
Prime deal: Samsung 970 EVO 1TB 145,95
https://www.amazon.de/Sam...terne-NVMe/dp/B07CGJNLBB/

Price watch: pricewatch: Samsung 970 EVO 1TB 213,60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:54
Ik heb ook prime op een business account, helemaal op het laatste scherm voor het bevestigen kan je zien of de btw er af is of niet. Is dit niet het geval, dan is of je btw nummer nog niet gecontroleerd en goedgekeurd of zijn de verkopers externe partners welke geen btw laten aftrekken.

Het goedkeuren van de btw nummer kan soms 1 dag duren al was het bij mij onmiddellijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 23:22
coffeeaddict schreef op maandag 15 juli 2019 @ 01:04:
[...]

Na refreshen stond die voor 159.99 bij mij.
M'n F5 toets is versleten, maar nog steeds geen 159,99 hier... :'(
Edit:
betreft dus de 10 TB WD...

[ Voor 21% gewijzigd door MichaelNL85 op 15-07-2019 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
Devler schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:13:
Ik heb ook prime op een business account, helemaal op het laatste scherm voor het bevestigen kan je zien of de btw er af is of niet. Is dit niet het geval, dan is of je btw nummer nog niet gecontroleerd en goedgekeurd of zijn de verkopers externe partners welke geen btw laten aftrekken.

Het goedkeuren van de btw nummer kan soms 1 dag duren al was het bij mij onmiddellijk.
Ja de BTW is er af, mijn btw nummer is ook allang goed gekeurd.
echter Exclusief btw klopt de prijs totaal niet ( de Prime deal korting gaat er niet vanaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:54
Bizar

Ik wacht op een aanbieding (go makita!), ik hou het in de gaten of ik hetzelfde voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-06 12:04
iPhone XS 64 gb voor omgerekend 868 euro op de Britse Amazon is toch wel redelijk. En de 64 GB XR is 679 euro op de Duitse. Het begint toch lichtelijk te kriebelen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:02
theorganiser schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:27:
[...]

Ja de BTW is er af, mijn btw nummer is ook allang goed gekeurd.
echter Exclusief btw klopt de prijs totaal niet ( de Prime deal korting gaat er niet vanaf)
Dat werkt al jaren niet goed. Ook nu worden over de aanbiedingsprijzen weer BTW berekend |:(

99 euro wordt in de checkout 99 excl btw.

[ Voor 30% gewijzigd door Rub147 op 15-07-2019 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-06 09:52
Rub147 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:51:
[...]

Dat werkt al jaren niet goed. Ook nu worden over de aanbiedingsprijzen weer BTW berekend |:(

99 euro wordt in de checkout 99 excl btw. Gebruik nu een account zonder BTW nummer, dan brengen ze NL BTW in rekening, kan je het weer verrekenen op je btw-aangifte.
@theorganiser @Devler en @Rub147

Klopt. Ik heb daar vorig jaar een hele discussie met Amazon over gehad (zowel over de telefoon als per mail).

Hierbij hun uitleg van vorig jaar:
I am sorry to hear that there was some confusion surrounding Prime Day pricing. The price for these Prime Deals is always the same for both private and business account holders -- those with and without a VAT number. Should your order be an intra-community supply of goods, pricing will be the same as it would be with VAT, the only exception being that an order for an intra-community supply of goods would not include VAT as a part of that price.

Should it not be an intra-community supply of goods, VAT will be included, but in such a way as to ensure that the price still is the same once it has been added.
Volgens mij is het illegaal wat ze doen: ze adverteren een prijs en op het einde tellen ze er nog 19% bij. Met BTW heeft dit helemaal niets te maken, die 19% gaat gewoon rechtstreeks naar Amazon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
Zit heel erg te kijken naar de Echo Dot + Firestick. Iemand die deze producten heeft, en kan vertellen of het echt een toevoeging al is in Nederland?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
https://www.amazon.de/gp/...=UTF8&smid=A3JWKAKR8XB7XF

De pricewatch: Crucial BX500 960GB voor 85 euro wat bij afrekenen 82.82 euro wordt. Normaal 108 euro nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

corset schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:01:
Zit heel erg te kijken naar de Echo Dot + Firestick. Iemand die deze producten heeft, en kan vertellen of het echt een toevoeging al is in Nederland?
Dubbel check even of de Dot wel te leveren is in Nederland, net geprobeerd een echo dot met z'n Philips hue set te bestellen maar dat kan dus niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
mathias82 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:55:
[...]

@theorganiser @Devler en @Rub147

Klopt. Ik heb daar vorig jaar een hele discussie met Amazon over gehad (zowel over de telefoon als per mail).

Hierbij hun uitleg van vorig jaar:

[...]

Volgens mij is het illegaal wat ze doen: ze adverteren een prijs en op het einde tellen ze er nog 19% bij. Met BTW heeft dit helemaal niets te maken, die 19% gaat gewoon rechtstreeks naar Amazon...
ja het is heel apart, maar de bedragen kloppen ook niet want dan kan je wel weer goedkoper uit.
Net kwartier aan de telefoon gezeten maar daar kwam ik ook niet verder mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:35
twkr18526 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:03:
Iets non hard- of software: waterpik. Ben benieuwd of het wat is tov Airfloss. Is nu rond 55 ipv 75-85 normaal.

https://www.amazon.de/Wat...mid=A3JWKAKR8XB7XF&sr=8-3
Ik gebruik die wel eens. Fantastisch apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-06 09:52
theorganiser schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:05:
[...]

ja het is heel apart, maar de bedragen kloppen ook niet want dan kan je wel weer goedkoper uit.
Net kwartier aan de telefoon gezeten maar daar kwam ik ook niet verder mee.
Ik kan het nu niet nazien want ik heb geen Prime meer, maar vorig jaar was het zo dat je als particulier net hetzelfde betaalde dan als bedrijf. Alleen was dat als particulier MET 19% BTW en als bedrijf ZONDER 19% BTW. Maw: als je als bedrijf bestelt verdient amazon 19% meer aan je bestelling. De prijs EXCL BTW is dus ook 19% hoger dan de prijs die je op de productpagina ziet.

Volgens mij is dit helemaal illegaal om 2 redenen:
1. Je mag producten niet duurder maken voor één klantengroep dan voor de andere
2. Je mag een product niet adverteren aan een bepaalde prijs en dan helemaal op het einde het product ineens 19% duurder maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 20:25
Had gehoopt op een leuke Nintendo Switch aanbieding, maar helaas nog niks kunnen vinden. Misschien komt het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:46
Voor de smart watch liefhebbers: Garmin Vivoactive 3 Music

Nu voor zo'n EUR 180 (in de PW normaal voor EUR 250)

PS: kunnen we de btw discussie ergens anders voeren en hier gewoon leuke aanbiedingen delen?

[ Voor 12% gewijzigd door greg-a op 15-07-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-06 16:55

MAZZA

Barbie is er weer!

Wouterkaas schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:47:
iPhone XS 64 gb voor omgerekend 868 euro op de Britse Amazon is toch wel redelijk. En de 64 GB XR is 679 euro op de Duitse. Het begint toch lichtelijk te kriebelen nu :P
Waar zie je die XS? Gevonden, alleen de zilveren maar idd prima prijs :)

[ Voor 35% gewijzigd door MAZZA op 15-07-2019 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
sHELL schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:05:
[...]

Dubbel check even of de Dot wel te leveren is in Nederland, net geprobeerd een echo dot met z'n Philips hue set te bestellen maar dat kan dus niet. |:(
Allebei niet.. well fuck 8)7

bespaart geld!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

darryl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:20:
PS: kunnen we de btw discussie ergens anders voeren en hier gewoon leuke aanbiedingen delen?
Mjah... Heb al twee prime deals laten liggen omdat Amazon weigert het te leveren in Nederland. Ik heb het wel gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24
wel erg jammer dat de helft van de aanbiedingen in de Pricewatch van tweakers gewoon niet kloppen.
De Logitech MX Anywhere 2 Zwart zou 35.99 doen, maar op de site is ie op geen enkele manier goedkoper dan 54.97 te vinden.
De Motorola G6 zou 128,99 doen maar dat is toch echt de play uitvoering want de gewone G6 doet 142 voor de 3gb versie of zelfs 199 voor de 4gb ram versie.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:19
@harley de Pricewatch ververst enkele keren per dag volgens mij. Is dus geen live-view. Niet heel vreemd dus.

Als je zo graag hem wil, kan je beter een programma/addon als Keepa gebruiken, Die houd dan continue de prijs in de gaten en zodra die onder een X bedrag valt krijg je een melding/bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

harley schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:37:
wel erg jammer dat de helft van de aanbiedingen in de Pricewatch van tweakers gewoon niet kloppen.
De Logitech MX Anywhere 2 Zwart zou 35.99 doen, maar op de site is ie op geen enkele manier goedkoper dan 54.97 te vinden.
De Motorola G6 zou 128,99 doen maar dat is toch echt de play uitvoering want de gewone G6 doet 142 voor de 3gb versie of zelfs 199 voor de 4gb ram versie.
Dit is wat @Glaanie hier eind vorig jaar over zei, ik weet niet of dit nog hetzelfde is; Glaanie in "Black Friday"

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-06 21:28
Rub147 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:51:
[...]

99 euro wordt in de checkout 99 excl btw.
Kan beter. Vrij recent was de 256gb XS voor 799 te krijgen op Amazon.de, echt zonde dat ik die gemist heb. Daarnaast heb ik een paar weken terug de XR 64gb laten komen voor 590 van Amazon,it, maar die is inmiddels geretourneerd.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.

Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* Discussies over verzending van producten en de restricties hierop.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder)
* Shopervaringen (Hiervoor hebben we Shopreview.tweakers.net)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd.