Amazon Prime Day 2019 (15-16 Juli) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 41.080 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan de discussie over BTW stoppen hier? Die heeft vrij weinig met aanbiedingen / Prime Day te maken. Voor verdere discussie daarover mag er een nieuw topic worden aangemaakt in SF.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
Heb een wensenlijst van hier tot Tokio op Amazon.de maar er is echt maar 1 item dat meedoet aan de prime day deals :+ lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:10
Ik had men karretje afgelopen weken ook mooi volgeladen. Op de amazonbasics na (20%, was voorheen ook al dezelfde aanbieding) is er niks.
Ik ga wel op mn dooie gemak doorheem alle deals en kom hier en daar wat interessants tegen al valt het op dat doorheen de pagina's veelal hetzelfde wordt aangeboden. Doen ze dit om het aantal groter te laten lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Zelf maar een iPhone XR gekocht.

Prime: 664,- euro

Pricewatch: 759,- euro https://tweakers.net/pric...iphone-xr-64gb-zwart.html
Apple: 859,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:49
fotografie accessories: https://www.amazon.de/dea...rd_r=7G3P3W55RQYP59N7S28A

heb zelf de Joby Gorillapod 1K-kit gekocht voor EUR 30 vs EUR 50 normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polonium210
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 11:28
Heeft iemand ervaring met nu een Prime abonnement afsluiten, aanbieding kopen en dan dit vervolgens snel weer opzeggen? Kan dat gewoon zonder problemen?

Zie er namelijk wel leuke aanbiedingen tussen staan, maar heb geen behoefte aan Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-07 19:57
Polonium210 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:19:
Heeft iemand ervaring met nu een Prime abonnement afsluiten, aanbieding kopen en dan dit vervolgens snel weer opzeggen? Kan dat gewoon zonder problemen?

Zie er namelijk wel leuke aanbiedingen tussen staan, maar heb geen behoefte aan Prime.
Zover ik weet is de eerste maand gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoef
  • Laatst online: 30-07 12:51
Ik heb prime zojuist afgesloten voor de gratis maand.

Als ik nu 'opzeg' gaat mijn gratis maand dan nog wel door of stoppen ze die ook direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 14:08
coffeeaddict schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:03:
[...]
PlayStation 4 Pro - Konsole (1TB, schwarz, Pro) + Days Gone - Standard Edition - [PlayStation 4] 349.99
https://www.amazon.de/Pla...188_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Voor zover ik kan zien zijn dat ook goede deals.
Misschien zie ik iets over het hoofd maar is onderstaande geen betere deal voor een PS4 Pro voor 250 en dan Days Gone voor 30.

https://www.amazon.de/PlayStation-Pro-Konsole-Generalüberholt-Zertifiziert/dp/B07SQZN2QM
https://www.amazon.de/Son...t-Days-Gone/dp/B01H1QQEG4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Polonium210 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:19:

Als je prime afsluit is dit meestal voor 1 maand.
Je kan dus perfect iets kopen, 1 maand genieten van de prime voordelen en dan op het einde van die maand opzeggen. (Je kan zelfs een reminder instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 12:03
Scidd0w schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:23:
[...]
Misschien zie ik iets over het hoofd maar is onderstaande geen betere deal voor een PS4 Pro voor 250 en dan Days Gone voor 30.

https://www.amazon.de/PlayStation-Pro-Konsole-Generalüberholt-Zertifiziert/dp/B07SQZN2QM
https://www.amazon.de/Son...t-Days-Gone/dp/B01H1QQEG4
Volgens mij is die goedkopere PS4 Pro een refurbished exemplaar, dus niet geheel vergelijkbaar?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Laatst online: 02-01-2021
Ja moet gewoon kunnen.

En tijdens het wachten op je producten kun je alles van Prime Video bingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 14:08
@legofanaten
Ik zie het nu ja. dank!
Generalüberholt und Zertifiziert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 01:17
Verdorie, fantastische aanbieding voor de BlackBerry Key2, bedenk ik me op het laatste moment dat ze natuurlijk in Duitsland QWERTZ toetsenborden hanteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:11
Jammer dat dat niet de 256Gb versie is, 128Gb is wel erg weinig (wel goede deal tbh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-07 10:02

Saninl

coffeeaddict schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:03:
PlayStation 4 - Hits Bundle (1TB, schwarz, slim) inkl. 2. DualShock 4 Controller und Uncharted 4, The Last of Us, Horizon Zero Dawn 299.99
https://www.amazon.de/Pla...188_8&smid=A3JWKAKR8XB7XF

345 bij coolblue, mis je nog de extra controller.
https://www.coolblue.nl/p...-hits-bundel-3-games.html

PlayStation 4 Pro - Konsole (1TB, schwarz, Pro) + Days Gone - Standard Edition - [PlayStation 4] 349.99
https://www.amazon.de/Pla...188_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Voor zover ik kan zien zijn dat ook goede deals.
Dank voor de bundels! Als je geen 4K hebt zie ik persoonlijk geen redenen om voor de Pro > Slim te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 16-07 21:48
frankyboy707 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Jammer dat dat de 256Gb versie is, 128Gb is wel erg weinig (wel goede deal tbh)
Gewoon een 400 GB micro sd en /of een cruzer fit 256 usb stickje erbij dan is dan zeer voldoende.
Ik heb hem (=die surface aanbieding)zelf net ook gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:41
*knip* Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, is het vragen naar aanbiedingen niet de bedoeling.

[ Voor 101% gewijzigd door Yorinn op 15-07-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 11:24
MAZZA schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:21:
[...]

Waar zie je die XS? Gevonden, alleen de zilveren maar idd prima prijs :)
aaaand it's gone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Anker doet ook mee aan de Prime dagen.

zit helaas geen powerbank met usb-c bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:15
darryl schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:11:
Anker doet ook mee aan de Prime dagen.

zit helaas geen powerbank met usb-c bij.
Jawel hoor: https://www.amazon.de/Ank...2e_30&smid=A2PGPJL0BBLHLX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 07:47
Waar maakt Amazon eigenlijk het onderscheid tussen verzenden naar NL en niet? Het verschil is zo groot

Zoals de firestick
https://www.amazon.de/gp/...rd_r=Z11XFJBFY3ZG7TNHVMB3

[ Voor 58% gewijzigd door rolandos582 op 15-07-2019 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 12:03
Bartske schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:20:
Had gehoopt op een leuke Nintendo Switch aanbieding, maar helaas nog niks kunnen vinden. Misschien komt het nog?
Nintendo Switch + extra Joy-Con + Mario Rabbids + 30 GBP Nintendo Store credit voor €320:
https://www.amazon.co.uk/...dit-Rabbids/dp/B07V3T2Q1G

(Houdt rekening met UK stekker)

[ Voor 4% gewijzigd door legofanaten op 15-07-2019 11:21 ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:16:
Waar maakt Amazon eigenlijk het onderscheid tussen verzenden naar NL en niet? Het verschil is zo groot
Daar ben ik ook nog steeds niet achter. Ik vermoed dat als een product door een derde wordt verkocht, maar toch verzonden door Amazon, dat de verkoper alsnog de volledige vrijheid heeft om te beperken waar het product heen gestuurd mag worden.

Amazon zelf (verkoop en verzonden door Amazon) heeft een tijdje alle producten waar een mes in zat (denk aan gereedschapssets, multitools, maar ook gewoon bestek) geblokkeerd voor verzending naar NL. Daar heb ik ze toen naar gevraagd en het antwoord was dat ze problemen kregen met de duane en daarom het niet meer doen.

Niet dat er een duane tussen Duitsland en Nederland zit, of dat een duane uberhaubt moeilijk doet over niet-verboden producten zoals multitools, maar toch :+ officieel antwoord van Amazon dus het zal wel kloppen 8)7

Maar inmiddels is dit niet meer het geval. Volgens mij beperken ze nu zelf alleen maar dingen zoals hun Fire Stick die niet voor internationaal gebruik bedoeld zijn.

Edit: Zie dat je specifiek de Fire Stick bedoelde... dat zijn producten waar ze achteraf geld mee hopen te verdienen (doordat je content aankoopt enzo). Dat zal een buitenlandse gebruiker niet zo snel doen, daarom moet je een internationale versie kopen, die zijn een beetje duurder (en hebben geen Alexa).

[ Voor 11% gewijzigd door BlackMage op 15-07-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 30-07 16:11
MichaelNL85 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 08:15:
[...]

M'n F5 toets is versleten, maar nog steeds geen 159,99 hier... :'(
Edit:
betreft dus de 10 TB WD...
Idem hier..
159.99 of 241.65 is toch een aardig verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lambo LP670 SV schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:28:
[...]

Idem hier..
159.99 of 241.65 is toch een aardig verschil..
Bij mij staat hij voor 213 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 14:49

Nss

The Dude Abides

Ring Stick Up Cam Battery HD: 99 euro
https://www.amazon.de/dp/B07H7NG86G/

Wifi camera gevoed door een batterij, en ook outdoor (spatwaterdicht). Normale prijs 199euro, volgens Keepa niet lager dan 160euro op Amazon geweest.

Amazon heeft Ring vorig jaar overgenomen, vandaar deze scherpe prijs vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:31

pinda powerrr

Slow down...

Voor een paar euro meer heb je de Xiaomi Powerbank 3, die is nog wat beter, moet je alleen via Ali bestellen ;)

De USB C naar Lightning is dan wel weer heel goedkoop nu (heb die vorige week nog voor de gewone prijs gekocht :| ) Nu €9,79

https://www.amazon.de/Ank...%2Cprime-day%2C151&sr=1-4

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Laatst online: 25-07 06:49
harrytasker schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Bij mij staat hij voor 213 8)7
Hier nu ook 213, prijs wordt dus af en toe aangepast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

MichaelNL85 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:39:
[...]

Hier nu ook 213, prijs wordt dus af en toe aangepast 8)7
159 euro ! (wel als prime ingelogd zijn hoor!)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
BlackMage schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:22:
[...]

Daar ben ik ook nog steeds niet achter. Ik vermoed dat als een product door een derde wordt verkocht, maar toch verzonden door Amazon, dat de verkoper alsnog de volledige vrijheid heeft om te beperken waar het product heen gestuurd mag worden.

Amazon zelf (verkoop en verzonden door Amazon) heeft een tijdje alle producten waar een mes in zat (denk aan gereedschapssets, multitools, maar ook gewoon bestek) geblokkeerd voor verzending naar NL. Daar heb ik ze toen naar gevraagd en het antwoord was dat ze problemen kregen met de duane en daarom het niet meer doen.

Niet dat er een duane tussen Duitsland en Nederland zit, of dat een duane uberhaubt moeilijk doet over niet-verboden producten zoals multitools, maar toch :+ officieel antwoord van Amazon dus het zal wel kloppen 8)7

Maar inmiddels is dit niet meer het geval. Volgens mij beperken ze nu zelf alleen maar dingen zoals hun Fire Stick die niet voor internationaal gebruik bedoeld zijn.

Edit: Zie dat je specifiek de Fire Stick bedoelde... dat zijn producten waar ze achteraf geld mee hopen te verdienen (doordat je content aankoopt enzo). Dat zal een buitenlandse gebruiker niet zo snel doen, daarom moet je een internationale versie kopen, die zijn een beetje duurder (en hebben geen Alexa).
Hmm juist, heel bijzonder wel. De redenatie is zo krom als ik weet niet wat.
Bepaalde Philips hue producten sturen ze zonder problemen naar NL en anderen weer niet.
Al die Echo plus dingen etc versturen ze allemaal niet naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
Ik zie hier de Ring Pro voor 179 euro: https://www.amazon.de/Rin...QP/ref=sr_1_12?__mk_nl_NL

De Netgear Arlo (met 3 camera's) voor 260 euro: https://www.amazon.de/Arlo-HD-Überwachungkamera-Sicherheitssystem-Bewegungssensor-Nachtsicht-VMS3330-100EUS/dp/B00TDNYNN0/ref=sr_1_19?__mk_nl_NL

Edit: Ik krijg de linkjes niet helemaal goed geplakt. :P

[ Voor 26% gewijzigd door rimave op 15-07-2019 12:26 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
rimave schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:23:
Ik zie hier de Ring Pro voor 179 euro: https://www.amazon.de/Rin...QP/ref=sr_1_12?__mk_nl_NL

De Netgear Arlo (met 3 camera's) voor 260 euro: https://www.amazon.de/Arlo-HD-Überwachungkamera-Sicherheitssystem-Bewegungssensor-Nachtsicht-VMS3330-100EUS/dp/B00TDNYNN0/ref=sr_1_19?__mk_nl_NL

Edit: Ik krijg de linkjes niet helemaal goed geplakt. :P
https://www.amazon.de/Arl...N0/ref=sr_1_19?__mk_nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:02
Merlijn_merlin schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:18:
[...]

gaat per tijdvak denk ik. was ook als prime ingelogd en heb een paar keer refresh gedaan en toen was hij in een keer wel goedkoop. daarna in mijn winkelwagentje laten zitten en 5 minuten later was hij *poof* verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-07 21:25
rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:22:
[...]

Hmm juist, heel bijzonder wel. De redenatie is zo krom als ik weet niet wat.
Bepaalde Philips hue producten sturen ze zonder problemen naar NL en anderen weer niet.
Al die Echo plus dingen etc versturen ze allemaal niet naar NL.
Er lijkt geen lijn in te zitten. Ik heb het af en toe ook voor dat een product niet naar BE (in mijn geval) verstuurd kan worden. Onlangs nog voorgehad met een NAS (zonder HDD) en een lege gereedschapskoffer. Bij de gereedschapskoffer kon het duurdere model wel naar BE verstuurd worden. Al deze items werden door Amazon rechtstreeks verkocht, geen 3rd party.
Als je het aan support vraagt krijg je een algemeen/ontwijkend antwoord. Volgens mij zijn het gewoon items waar ze (bijna) niets aan verdienen die ze niet naar het buitenland willen sturen, omdat ze dan verlies maken op het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 18:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sHELL schreef op maandag 15 juli 2019 @ 07:05:
Zit al een tijdje in de markt voor een nieuwe TV, prime days leek een perfect moment om wat uit te zoeken maar pfff wat een ballen tent. 90% van de tv's zijn domweg niet leverbaar naar Nederland :F
Zat legale mogelijkheden genoemd om daar geen hinder van te ondervinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 14:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bartosy schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:31:
[...]

gaat per tijdvak denk ik. was ook als prime ingelogd en heb een paar keer refresh gedaan en toen was hij in een keer wel goedkoop. daarna in mijn winkelwagentje laten zitten en 5 minuten later was hij *poof* verdwenen.
Lijkt alsof ze steeds X verkopen tot die op zijn, even wachten en weer opnieuw. Zag dat eerder bij de PS4 Pro, stond er nog 5 beschikbaar, halfuurtje laten weer normale prijs (329 ofzo?), daarna weer 10 op voorraad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Ik zie dat drie Netatmo producten (welcome, presence en het weerstation) nog wel via de Prime day pagina met een aanbiedingsprijs worden vermeld. Echter als je ze in de winkelmand doet, wordt er aangegeven dat de deal is verlopen en je bij het afrekenen weer de normale prijs betaalt.
Is de verwachting dat dit tijdelijk is? Of zijn ze de door de voorraad heen?
Bijvoorbeeld: Netatmo Welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:28
SinergyX schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:48:
[...]

Lijkt alsof ze steeds X verkopen tot die op zijn, even wachten en weer opnieuw. Zag dat eerder bij de PS4 Pro, stond er nog 5 beschikbaar, halfuurtje laten weer normale prijs (329 ofzo?), daarna weer 10 op voorraad.
Ik kwam het toevallig tegen. Let op het woordje "Generalüberholt", wat refurbished betekend. Wellicht waren er 5 refurbished tegen een gereduceerde prijs beschikbaar?

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 28-07 10:02

Saninl

*knip* Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.

[ Voor 71% gewijzigd door Yorinn op 15-07-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
meesje schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:56:
Ik zie dat drie Netatmo producten (welcome, presence en het weerstation) nog wel via de Prime day pagina met een aanbiedingsprijs worden vermeld. Echter als je ze in de winkelmand doet, wordt er aangegeven dat de deal is verlopen en je bij het afrekenen weer de normale prijs betaalt.
Is de verwachting dat dit tijdelijk is? Of zijn ze de door de voorraad heen?
Bijvoorbeeld: Netatmo Welcome
Ze blijven bij mij voor de aanbiedingsprijs staan in de winkelwagen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:31

pinda powerrr

Slow down...

Voor wie het nog niet wist: De Warehouse Deals zijn nog 20% goedkoper. Korting wordt berekend bij het afrekenen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
rimave schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:05:
[...]

Ze blijven bij mij voor de aanbiedingsprijs staan in de winkelwagen.
Probeer maar eens een stap verder te gaan (afrekenen - Naar de kassa). Dan wijzigt bij mij de prijs.
Edit: Ik zie het al. Vanochtend vroeg kon het nog wel, maar nu niet meer bezorgd worden naar NL.

[ Voor 16% gewijzigd door meesje op 15-07-2019 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Huawei P30 Warehouse Deal:

Na aftrek van 20% extra Prime korting: €468

Zeer mooie deal.

Edit: blijkt de normale P30 te zijn.

Waardeloze deal dus :+

[ Voor 27% gewijzigd door _Bailey_ op 15-07-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zag een mooie aanbieding voor de iPhone 8 voor €400, maar die is meteen uitverkocht. :+
JohanKupers schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:13:
Voorgaande jaren op Prime Day een jaarlijkse verlenging van Office 365 Home gehaald voor rond de 50 euro. Zelfde actie hebben ze vaak ook op Black Friday.
Op eBay haal je het voor misschien €5 ofzo.
Een permanente tweedehands licentie voor 2019 zal op het moment denk ik €10 kosten ofzo. Dat ga je dan toch niet nieuw kopen bij Amazon? :P

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 15-07-2019 13:28 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
harley schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:37:
wel erg jammer dat de helft van de aanbiedingen in de Pricewatch van tweakers gewoon niet kloppen.
De Logitech MX Anywhere 2 Zwart zou 35.99 doen, maar op de site is ie op geen enkele manier goedkoper dan 54.97 te vinden.
Ik heb rechts geklikt op 'Lightning Deal bekijken' en dan krijg je de prijs van 35 euro wel te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 15-07-2019 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Best goede deal volgens mij : https://www.amazon.de/Phi...466_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:52
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Ambilight tv, voor 430 euro kan je nu de 50" krijgen als Prime deal!
Link naar de pricewatch (foute koppeling, niet de 43" is 430 euro, maar de 50")
Link naar de TV

Het gaat om de Philips 50PUS7303/12 die normaliter in Nederland 600 euro kost.

[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 15-07-2019 13:34 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Merlijn_merlin schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:18:
[...]

Volgens mij is deze uitverkocht. Kwam 'm net weer tegen maar kon deze niet in de winkelwagen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ElPaco schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:33:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Ambilight tv, voor 430 euro kan je nu de 50" krijgen als Prime deal!
Link naar de TV

pricewatch: Philips 50PUS7303 Zilver

Prima prijs maar verzend niet naar NL helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07 11:53
mathias82 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:40:
[...]

Er lijkt geen lijn in te zitten. Ik heb het af en toe ook voor dat een product niet naar BE (in mijn geval) verstuurd kan worden. Onlangs nog voorgehad met een NAS (zonder HDD) en een lege gereedschapskoffer. Bij de gereedschapskoffer kon het duurdere model wel naar BE verstuurd worden. Al deze items werden door Amazon rechtstreeks verkocht, geen 3rd party.
Als je het aan support vraagt krijg je een algemeen/ontwijkend antwoord. Volgens mij zijn het gewoon items waar ze (bijna) niets aan verdienen die ze niet naar het buitenland willen sturen, omdat ze dan verlies maken op het item.
Klopt, ook met Wilkinson scheermesjes een tijd geleden. Worden niet verstuurd, bij navraag valt dat onder gevarengoed, dus ik gaf als comment terug, maar bijlen, sushi messen, etc. worden wel netjes naar NL verstuurd. Geen reactie terug natuurlijk.Wat nou vrij verkeer van goederen binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Mocht iemand nog extra storage nodig hebben (voor de suface pro 6 die ook in de aanbieding is) :

Sandisk microsd 400GB 49,95 € ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:04
Wasabi! schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:43:
Wat nou vrij verkeer van goederen binnen de EU.
Dat is er ook. Als de winkel wil, mág het binnen de EU 'gewoon' verkocht worden zonder heffingen. Een winkel mag natuurlijk zelf beslissen of ze wel of niet naar het buitenland verzenden (kostbaarder, meer rompslomp, administratie, etc.).

Ik ga vannacht op vakantie dus wil nu niets bestellen. Was in de markt voor Philips Hue play barretjes maar ze zijn alleen als deal te verkrijgen in combi-pakketten. Moet ik die weer zien te slijten via MP enzo, geen zin in :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

WhatsappHack schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:26:

[...]

Een permanente tweedehands licentie voor 2019 zal op het moment denk ik €10 kosten ofzo. Dat ga je dan toch niet nieuw kopen bij Amazon? :P
Wel als je een legale versie wilt hebben natuurlijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 15-07-2019 13:57 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://www.amazon.de/Phi...3%BCrlichen/dp/B00VAA1IRS De zilveren wake-up light is nog 4 euro goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07 11:53
remzor schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:55:
[...]

Dat is er ook. Als de winkel wil, mág het binnen de EU 'gewoon' verkocht worden zonder heffingen. Een winkel mag natuurlijk zelf beslissen of ze wel of niet naar het buitenland verzenden (kostbaarder, meer rompslomp, administratie, etc.).

Ik ga vannacht op vakantie dus wil nu niets bestellen. Was in de markt voor Philips Hue play barretjes maar ze zijn alleen als deal te verkrijgen in combi-pakketten. Moet ik die weer zien te slijten via MP enzo, geen zin in :o
En toch heb ik soms het idee dat er misschien fabrikanten in een land er achter zitten, om parallelimport te voorkomen. Het rare is, dat ik sommige artikelen wel weer bij een amazon.es, it, fr kan laten bezorgen en niet via amazon.de.
Geniet van je vakantie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Wasabi! schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:00:
[...]

En toch heb ik soms het idee dat er misschien fabrikanten in een land er achter zitten, om parallelimport te voorkomen. Het rare is, dat ik sommige artikelen wel weer bij een amazon.es, it, fr kan laten bezorgen en niet via amazon.de.
Dit vermoeden heb ik ook. Even terug te komen op de Netatmo Welcome camera. Vanochtend kon deze nog gewoon voor 124 euro besteld worden (afkomstig van Netatmo, geleverd door Amazon). Nu nog steeds dezelfde situatie, maar nu niet meer leverbaar naar NL. Deze restrictie is later in de ochtend toegevoegd. Bijzonder, terwijl het weerstation wel naar NL wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:57:
[...]

Wel als je een legale versie wilt hebben natuurlijk :)
Er is niets illegaals aan het (ver)kopen van tweedehands licenties... Dat is volledig legaal.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ElPaco schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:33:
Link naar de TV

Is best een mooi ding voor die prijs, hoewel de 50'' inderdaad voor €430 staat op de pagina. In winkelmand word het weer €513 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Goed, kunnen we het weer over aanbiedingen hebben? De discussie over verzendrestricties heeft niets met Prime Day en/of een geposte aanbieding te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39
WhatsappHack schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:26:
Office 365 Home zorgt ervoor dat je LEGAAL je Office 2019 kunt draaien. Voor 5 of 10 euro eenmalig is dat nooit legaal geregeld. Daarnaast krijg je er ook 1 TB OneDrive bij per gebruiker en mag ook Office bij 6 gebruikers worden geinstalleerd. Je krijgt ook nog maandelijks Skype tegoed, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt.

Voor 50 euro is dat echt een topdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
*knip* Laat het modereren voortaan maar over aan de mods zelf. Dit kan je voortaan beter melden via de ' Rapporteer'-knop bij elk bericht.

[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 15-07-2019 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01:53

Deurwaarder

*blaf*

EdwinB schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:06:
[...]

Office 365 Home zorgt ervoor dat je LEGAAL je Office 2019 kunt draaien. Voor 5 of 10 euro eenmalig is dat nooit legaal geregeld. Daarnaast krijg je er ook 1 TB OneDrive bij per gebruiker en mag ook Office bij 6 gebruikers worden geinstalleerd. Je krijgt ook nog maandelijks Skype tegoed, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt.

Voor 50 euro is dat echt een topdeal.
En om er dan ook maar een URL bij te plakken:
https://www.amazon.de/Mic...mid=A3JWKAKR8XB7XF&sr=1-1

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:47

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

WhatsappHack schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:03:
[...]

Er is niets illegaals aan het (ver)kopen van tweedehands licenties... Dat is volledig legaal.
Hoe verkoop je Office 365 Home dan tweedehands? (wordt wel beetje offtopic zo ;) )
(Plus Office Home is voor 6 PC's en steeds de laatste versie)

Ontopic;
Deals zijn niet slecht, paar schoenen kunnen scoren voor 25€, Office Home voor 50€ (helaas mocht je er maar 1 per Prime abo scoren itt vorig jaar) en 2 Osram plugs a 8,99 voor mijn Hue systeem.

[ Voor 42% gewijzigd door Tomba op 15-07-2019 14:13 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ook de discussie over tweedehands licenties is offtopic hier en mag dus achterwege blijven. Dan kunnen we hier weer verder met het posten van aanbiedingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ik zou er niet vanuit gaan dan pakketjes snel verzonden worden met deze sale:

Medewerkers Amazon Duitsland staken voor meer salaris

Meer dan 2000 werknemers bij zeven Duitse vestigingen van Amazon staken de komende twee dagen voor een hoger salaris.

:+

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 15-07-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Vinden jullei deze ook een GOEDE aanbieding ?

Samsung Portable SSD T5 1 TB 134,99€

Coolblue verkoopt ze ook voor dezelfde prijs.
Zijn wel (nog de huiige maar) oude modellen. Augustus komen de usb 3.1. gen (kleuren)modellen van de 1tb uit zo te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het witte model is nog wel eens in de aanbieding geweest bij de AH voor 49.99, om de aanbieding in perspectief te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
spartacusNLD schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:12:

Meer dan 2000 werknemers bij zeven Duitse vestigingen van Amazon staken de komende twee dagen voor een hoger salaris.

Mijn 1e bestelling van vannacht is vanochtend gewoon netjes verzonden.

Zijn er mensen die ervaringen hebben maken het gebruik van adressen in Duitsland die het verzenden naar NL? Zoals https://mygermany.com/ etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:15:
[...]

Zijn er mensen die ervaringen hebben maken het gebruik van adressen in Duitsland die het verzenden naar NL? Zoals https://mygermany.com/ etc?
Ja ik. Mygermany Werkt goed.

Laatste Prime day en black Friday massal gebruik van gemaakt.
Je moet natuurlijk er zelf voor de tijd nemen en je pakketten en producten goed bij mygermany aanmelden & specificeren. en beheren En ik zou altijd verzekerde DHL verzending bij mygermany selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:19:
[...]

Je moet natuurlijk er zelf voor de tijd nemen en je pakketten en producten goed bij mygermany aanmelden & specificeren. en beheren En ik zou altijd verzekerde DHL verzending bij mygermany selecteren.
Hmm, ja de DHL opties zijn vrij prijzig bij grotere pakketten. Zit je op €60+ voor verzenden en dat maakt het voordeel een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
https://www.amazon.co.uk/...smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1
De Logitech Circle 2 bij amazon UK in de aanbieding voor 77,77 GBP. Er komt nog 4,22 GBP aan verzendkosten bij. Totaal 81,99 GBP. Iets meer dan 91 euro. Het enige waar je zelf nog voor moet zorgen is een verloopstekkertje. Nog geen 100 euro voor deze camera, is niet veel geld. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:23:
[...]

Hmm, ja de DHL opties zijn vrij prijzig bij grotere pakketten. Zit je op €60+ voor verzenden en dat maakt het voordeel een stuk kleiner.
Voordeel is er nog steeds en je hebt iets wat niet iedereen in NL heeft omdat het daar officiiel niet wordt verkocht. (Ik zelf heb vannacht 195€ korting op 8 alexa apparaten gekregen die niet nasr NL (direct) worden verstuurd. Dus is 66€ niet zoveel.
Ik gebruik trouwens mijn mygermany adres ook om alexa /amazon account te laten denken dat ik (oorspronkelijk) in Duitsland woon en zo dus bijv. ook spotify kan gebruiken en andere skills die niet “internationaal” beschikbaar zijn. In het alexa apparaat zelf zet ik wel mijn juiste adres voor het juiste nieuws & weer etc.

[ Voor 9% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-07 16:03
Leuke USB stick met 20% kassakorting, nu voor € 34,11:
Sandisk Extreme PRO 128 GB Solid State USB-Flash entertainmentdrive USB 3.1
https://www.amazon.de/San...sh-Laufwerk/dp/B01MU8TZRV

Pricewatch : pricewatch: Sandisk Extreme PRO USB 3.1 128GB Zwart
Goedkoopste 42,99 (normale prijs van Amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
TP-Link HS100 smart wifi plugs; 3 pack voor 34,90. Lijkt mij een verdomd goeie deal voor deze zeer handige apparaatjes (heb zelf al een tijdje zes van deze dingen in gebruik).

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga

In het artikel stast ook dat het geen invloed op de bestellingen resp. verzendingen zou hebben.
En ik zelf krijg om de pasr minuten berichten van amazon(duitsland) via de app en ook via email dat weer iets verzonden is dus lijkt het me geen probleem. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:28:
[...]

Voordeel is er nog steeds en je hebt iets wat niet iedereen in NL heeft omdat het daar officiiel niet wordt verkocht. (Ik zelf heb vannacht 195€ korting op 8 alexa apparaten gekregen die niet nasr NL (direct) worden verstuurd. Dus is 66€ niet zoveel.
Ik gebruik trouwens mijn mygermany adres ook om alexa /amazon account te laten denken dat ik (oorspronkelijk) in Duitsland woon en zo dus bijv. ook spotify kan gebruiken en andere skills die niet “internationaal” beschikbaar zijn. In het alexa apparaat zelf zet ik wel mijn juiste adres voor het juiste nieuws & weer etc.
Ja in geval van de alexa/echo dot etc wel ja. In het geval van tv's niet. Je kunt de TV hier ook in Nederland halen en verzending van zware/grote objecten is vrij duur. Ik zou het even over de grens kunnen bezorgen en ophalen. Dat dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:19:
[...]

En wat dan als je iets wilt of moet terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
mathias82 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:46:
[...]

En wat dan als je iets wilt of moet terugsturen?
Doet mygermany ook voor je of anders als je het al in NL hebt gewoon direct kan ook.
Nog niet moeten doen maar ik zou niet weten waarom ze een (garatie)pakket met de juiste rma etc nummer erop die dan wel uit NL komt zouden (kunnen) weigeren. 8) Wel misschien het vervangende spul weer naar mygermany (laten) sturen. dat denk ik wel.

[ Voor 14% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:50:
[...]

Doet mygermany ook voor je of anders als je het al in NL hebt gewoon direct kan ook.
Ok zou niet weten waarom ze een (garatie)pakket met de juiste rma etc nummer erop die dan wel uit NL komt zouden weigeren.
Als ik hier iets aanmeld om terug te sturen krijg ik van Amazon automatisch een label voor de Belgische post. Als je het naar mygermany hebt laten sturen krijg je dan geen label voor de Duitse post?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorBazinga
mathias82 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:04:
[...]

Als ik hier iets aanmeld om terug te sturen krijg ik van Amazon automatisch een label voor de Belgische post. Als je het naar mygermany hebt laten sturen krijg je dan geen label voor de Duitse post?
weet ik niet en als dat wel zo is dan gewoon het pakket op eigen kosten direct naar amazon of anders met label naar mygermany sturen zodat ze het met de label weer doorsturen.

maar beste kun je dit soort vragen stellen hier : https://mygermany.com/amazon-mygermany/ Het wordt namelijk langzaam dit off-topic.

[ Voor 15% gewijzigd door DoctorBazinga op 15-07-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:04

Volgens mij hebben ze vorige jaar ook tijdens de prime deals gestaakt. Zelf snap ik dat staken niet helemaal, want Amazon staat niet echt bekend om zn goede arbeidsvoorwaarden. Maar goed, beter moment dan nu om te staken is er zowat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:08
grote_oever schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Volgens mij hebben ze vorige jaar ook tijdens de prime deals gestaakt. Zelf snap ik dat staken niet helemaal, want Amazon staat niet echt bekend om zn goede arbeidsvoorwaarden. Maar goed, beter moment dan nu om te staken is er zowat niet.
Tja :+ omdat ze niet bekend staan om goede arbeidsvoorwaarden moet je toch juist staken? Deze groep werknemers kan vaak ook niet zoveel anders/beter krijgen. Dus prima dat ze staken....

Al wordt een deel gewoon vanuit NL verzonden (zwolle) bij mij. Dus dan heeft een duitse staking minder nut.

Getwijfeld over een 8GB schijf voor 135.... maar zoek toch een grotere klapper eigenlijk. Jammer dat die 10TB voor 150 niet lijkt te werken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:28
rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:04:
[...]

Is best een mooi ding voor die prijs, hoewel de 50'' inderdaad voor €430 staat op de pagina. In winkelmand word het weer €513 8)7
De korting wordt past op het allerlaatste moment van de normale prijs afgehaald. Dus voordat je klikt op "bestel nu". :)

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

DoctorBazinga schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:12:

Samsung Portable SSD T5 1 TB 134,99€

Coolblue verkoopt ze ook voor dezelfde prijs.
Zijn wel (nog de huiige maar) oude modellen. Augustus komen de usb 3.1. gen (kleuren)modellen van de 1tb uit zo te zien.
Vind zelf zwart en van de vorige generatie zilver het mooist, dus dat is prima.

Verder zie ik bij de specificaties: USB 3.1 (Gen2, 10Gb/s), USB 3.1 (Gen2, type-c, 10Gb/s) staan.

Dus qua snelheid gaan we niets merken toch, de andere kleuren zie ik overigens ook gewoon staan in de pricewatch:

pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Rood
pricewatch: Samsung Portable SSD T5 1TB Goud

[ Voor 15% gewijzigd door Greatsword op 15-07-2019 15:40 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@EdwinB @Tomba Ja hoor, dat is prima 100% legaal geregeld voor die prijs. Maar als je liever de volle pond betaald moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten verder. :) Discussie is idd offtopic en onnodig, dus laat het hier bij, het was maar een tip om veel meer te besparen dan via de Prime deal. ;)
Glenfiddich schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:34:
TP-Link HS100 smart wifi plugs; 3 pack voor 34,90. Lijkt mij een verdomd goeie deal voor deze zeer handige apparaatjes (heb zelf al een tijdje zes van deze dingen in gebruik).
Dat is inderdaad een goede deal en zijn ook erg fijne apparaatjes. Werken ook prima samen met Homebridge, dus ook voor Apple users een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Voor mensen die trouwens Alexa willen maar die krengen spuuglelijk vinden is dit wellicht een leuke deal:
https://www.amazon.de/Har...er-schwarz/dp/B076CJDT7R/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

rolandos582 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:15:
[...]

Huifkar werkt ook prima!

Nog een tip: sommige dingen die niet door Amazon naar Nederland verzonden worden, zoals Echo-spullen, kan je vaak voor een concurrerende prijs ook bij de Lufthansa shop kopen en die zenden alles wel naar Nederland.

@Yorinn Is het wellicht een goed idee om mygermany, huifkar, DHL-postboxen bij de grens, familie in Duitsland, Lufthansa shop en dergelijke alternatieven aan de topic warning toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:45:
[...]

@Yorinn Is het wellicht een goed idee om mygermany, huifkar, DHL-postboxen bij de grens, familie in Duitsland, Lufthansa shop en dergelijke alternatieven aan de topic warning toe te voegen?
Hoe bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Waah schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:24:
[...]
Getwijfeld over een 8GB schijf voor 135....
Daar zou ik ook over twijfelen... :+

Door een post van iemand over een andere wake-up light van Philips heb ik deze gekocht:
https://www.amazon.de/Phi...e%2Clighting%2C146&sr=1-8

Mooie prijs.

[en nog wat andere meuk, batterijen, hoesje kabeltjes enz...]

[ Voor 51% gewijzigd door NaN op 15-07-2019 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:40
legofanaten schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:21:
[...]

Nintendo Switch + extra Joy-Con + Mario Rabbids + 30 GBP Nintendo Store credit voor €320:
https://www.amazon.co.uk/...dit-Rabbids/dp/B07V3T2Q1G

(Houdt rekening met UK stekker)
Lijkt niet meer te werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zie in dit topic, maar ook bijv. in het laatste Black Friday topic de opmerkingen dat mensen niet in NL kunnen laten bezorgen, gevolgd door de vragen hoe dat wel kan. Misschien handig om in de topicstart, of in de topic warning naar oplossingen te verwijzen. Scheelt weer een hoop vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:06:
[...]

Ik zie in dit topic, maar ook bijv. in het laatste Black Friday topic de opmerkingen dat mensen niet in NL kunnen laten bezorgen, gevolgd door de vragen hoe dat wel kan. Misschien handig om in de topicstart, of in de topic warning naar oplossingen te verwijzen. Scheelt weer een hoop vragen.
Daar is de topicwaarschuwing in de regel niet voor bedoeld. Met een simpele Google-search kan je het antwoord zelf ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16
Ryzen 2700x voor 216,27 euro (prijs krijg je in ieder geval te zien als je Prime hebt). Lijkt nog 8,07 euro verzendkosten bij te komen. https://www.amazon.de/AMD...r-Basistakt/dp/B07B428M7F

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:06:
[...]

Dan zou de topic starter dat nog voor iets meer dan 1 dag moeten opnemen in de topic start? Dat lijkt me iets te veel van het goede. Nog even iets meer dam 24 uur ‘afzien’. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Laatst online: 25-07 06:49
Waah schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:24:
[...]

Tja :+ omdat ze niet bekend staan om goede arbeidsvoorwaarden moet je toch juist staken? Deze groep werknemers kan vaak ook niet zoveel anders/beter krijgen. Dus prima dat ze staken....

Al wordt een deel gewoon vanuit NL verzonden (zwolle) bij mij. Dus dan heeft een duitse staking minder nut.

Getwijfeld over een 8GB schijf voor 135.... maar zoek toch een grotere klapper eigenlijk. Jammer dat die 10TB voor 150 niet lijkt te werken hier.
Snel! Hij is weer 159,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:59
Is het normaal dat Prime Day deals waarbij stond dat deze nog 30 uur geldig waren ineens worden verwijderd? Er stond een mooie aanbieding van de Garmin Fenix 5 Plus op amazon UK namelijk, maar die lijkt nu ineens foetsie.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PatrickC schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:37:
Is het normaal dat Prime Day deals waarbij stond dat deze nog 30 uur geldig waren ineens worden verwijderd? Er stond een mooie aanbieding van de Garmin Fenix 5 Plus op amazon UK namelijk, maar die lijkt nu ineens foetsie.
Ligt aan het aantal procent waarvoor de aanbieding geclaimed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 17:21
Ik probeer dit artikel te kopen:

https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

In de kassa kost het ook nog 41,60.

Bij het afrekenen wordt het ineens 55,48 ?

Ik ben prime lid.

Iemand ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1222698

grote_oever schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Zelf snap ik dat staken niet helemaal, want Amazon staat niet echt bekend om zn goede arbeidsvoorwaarden.
Deze snap ik even niet?!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.

Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat.
* Discussies over verzending van producten en de restricties hierop.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder)
* Shopervaringen (Hiervoor hebben we Shopreview.tweakers.net)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd.