SwitchBot heeft deze week
de Spring Sale (maar ze hebben vaak zat flinke kortingen)
Diverse producten met een in mijn opinie goede korting. Van de aanbiedingen licht ik er een aantal hieronder uit. In het kader van transparantie, de reviews van mij waar ik naar link betreffen reviews waarvoor ik het product gesponsord heb gekregen. Desondanks ben ik erg enthousiast over de verschillende producten, en de diverse integraties met Homey (Home Assistant is ook mogelijk).
K10+ Pro Combo (kleine stofzuigerrobot+steelstofzuiger) van 800 voor 360 euro (
review)
K10+ (kleine robotstofzuiger) van 400 voor 164 euro (
review)
K11+ (wederom kleine robotstofzuiger, maar basisstation heeft iets andere uitstraling en op papier iets meer zuigkracht) van 400 voor 200 euro (
review) al zou ik de K10+ aanraden boven de K11+ voor dit prijsverschil, als design er niet toe doet voor je.
S10 (grote robotstofzuiger met prima dweilfunctie, voor de handige Tweaker is die rechtstreeks op de waterleiding en afvoer aan te sluiten voor totale autonomie) van 1100 voor 451 euro (
review)
S20 (eigenlijk de S10, maar dan één basisstation) van 800 voor 400 euro (
review). Als je niet op de waterleiding en afvoer wil aansluiten, zou ik zeker deze versie aanraden boven de S10, alleen al omdat deze goedkoper is dan zijn voorganger. Wij zijn er nog altijd heel erg blij mee!
Curtain 3 + solar (
review). Fijne gordijnautomatisering. Zeker de nieuwe versie vind ik prettiger dan die uit mijn review, mede door de nieuw vormgegeven (conische) runners. Zonder solar volgens mij niet in de aanbieding. Solar zou ik alleen aanraden als je hem gaat gebruiken bij ramen op het zuiden.
Roller shade (
review) 30% korting (prijs afhankelijk van maat)
Ook nog het benoemen waard:
Meter Pro (CO2-monitor) van 70 voor 49 euro (
review). Als je in de buurt zit van een stopcontact, zou ik de
IKEA Alpstuga eerder aanraden vanwege de prettigere prijs (30 euro). De CO2-monitor van SwitchBot werkt daarentegen ook op twee AA-batterijen en heeft een via de app instelbare meetinterval. Met externe voeding meet ie standaard vaker dan op batterij, maar is dus naar wens aanpasbaar, en erg bruikbaar voor automatiseringen in Homey of Home Assistant.
En tot slot:
AI Art Frame, een digitaal fotolijstje.
Review hiervan ben ik pas net aan begonnen, maar ik vind het een prachtig product, en daarom benoem ik hem hier ook alvast. Voor de originele prijs wel wat aan de prijs (al moet ik ook nog kijken naar vergelijkbare alternatieven, dus ik weet niet hoe de prijs is vergeleken met bijvoorbeeld de inmiddels wat verouderde Netgear Meural).