Ik heb een serieuze vraag:
Is het iemand wel eens overkomen dat zijn internet maandbedragen niet wordt afgeschreven bij telfort? Dit is al zeker 3 maanden aan de gang. Gisteren belde ik Telfort op en ik zei dat ik gewoon wil betalen. Dan krijg je te horen dat je korting krijgt.
Ik : huh ohh oke, maar voor hoelang?
Medewerkster: We zien dat u meerdere maanden niet heeft betaald en er is voor deze actie geen begin of eind datum ingesteld.
Ik: Dus ik heb bij deze levenslang gratis internet?
Telfort: Ja dat klopt.
Ik: Maar ik ben best bereid om maandelijks te betalen hoor.
Telfort: nee hoor hoeft niet. Heeft u soms in het verleden problemen ervaren met Telfort? Ik weet dat we dit soms in speciale gevallen doen namelijk.
Ik: Ik heb niet echt problemen mogen ervaren. Dat is wel weer een tijdje geleden. Mag ik van u een bevestiging van ons gesprek over wat u mij nu verteld?
Telfort: Die kan ik u niet geven en tevens niet terugvinden. Als u naar Mijn Telfort kijkt dan ziet u daar alle gegevens en bewijzen.
Ik: oke bedankt voor deze informatie. Dan weet ik voldoende. Dan wens ik u een fijne dag toe.
Telfort: Geheel insgelijk.
Ik heb gekeken en wat de Telfort dame zei klopt. Er staat actie 0 euro bij mijn instellingen en maandelijkse betalingen.
Ik had mijn mond kunnen houden naar Telfort of hier niet eens kunnen posten. Maar ik voel me beetje ongemakkelijk in deze situatie. Met het oog voor in de toekomst dat Telfort anders doet besluiten. Voor nu reserveer ik maar €26 per maand. Maar dit kan ik niet eeuwig blijven doen. Ik heb Telfort benaderd en meer kan ik niet doen.
Bij Mijn Telfort zie ik dat normaal op de 4e van de maand afgeschreven zou moeten worden maar afgelopen maanden staat er gewoon in het groen: Betaald..
[
Voor 14% gewijzigd door
aliberto op 24-09-2017 15:05
]
Kennis begint met informatie vergaren.