Vele jaren een tevreden gebruiker geweest van mobiel Telfort diensten; sinds kort lijkt alles mis bij Telfort mobiel....
Eerst hun 'nieuwe systemen'.
Daardoor klopte het aantal minuten en de
data niet meer die ik kan
meenemen van vorige maanden.
Dat 2 maanden kunnen meenemen was mijn belangrijkste argument om voor Telfort te kiezen, maar nu was ik ineens 3 GB kwijt. De maand erna was ik weer zo'n 2 GB kwijt.
Werd achteraf keurig opgelost door een medewerkster van de klantenservice met extra data en een deel restitutie.
Ook is het voor mij al een aantal maanden niet meer mogelijk
verbruiksdetails in te zien.
Tot maart waren die details gelukkig nog wel beschikbaar via de digitale factuur, maar sinds april is dat een bondige -en toch wazige- factuur geworden waar de details niet meer worden vermeld??
Ook het
downloaden van mijn
oude facturen is niet meer mogelijk, aug 2017 tot en met feb 2018 zijn kwijt?
Na het mooie gebaar van de Telfort klantenservice en de toezegging dat alle problemen met een week opgelost zouden zijn heb ik mijn Telfort abonnement verlengd. Eerst maar per maand betalen , om te kijken of ze de problemen echt onder controle krijgen.
Vorige week de volgende bug in het Telfort systeem: mijn nieuwe zakelijke abonnement (5GB en onbeperkt bellen) is op de factuur ineens van € 17,36 naar € 25,66
omhoog gegaan ???
Leuk dat ik zomaar 2 GB extra per maand krijg, maar om daar nou € 8,- voor te gaan betalen....
Nu was de klantenkorting vergeten.
Opnieuw is me beloofd dat de problemen binnen een week zijn opgelost.
Anders wordt het voor mij helaas een andere provider.
De goede service en het 2 maanden meenemen waren voor mij de argumenten om te kiezen voor Telfort.
Ondanks de hogere kosten in vergelijking met andere budget providers als Tele2 en Simpel.
Zeker als je veel buiten zone 1 bent, want Telfort heeft nog steeds geen bundels voor de zones 2-4...
Zijn er mensen die nog steeds wel een goede link hebben naar hun oude facturen en verbruiksgegevens kunnen inzien?
Verlenging
De verleng-aanbiedingen zijn inderdaad veel minder aantrekkelijk dan eerder. Ik betaal bij mijn verlenging nu evenveel als een nieuw abonnement. Wel kreeg ik -niet eerder gecommuniceerd-
2GB data per maand extra.
Data en minuten meeenemen
Al sinds ik Telfort heb kun je 2 maanden meenemen: de data is daarmee dus
3 maanden geldig.
Ook bij het verlengen van je abonnement, mits dat minstens evenveel data heeft
Enige wijziging is dat Telfort de communicatie hierover heeft aangepast.
[
Voor 13% gewijzigd door
emmerx op 22-06-2018 16:52
]