Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:52
easyriider schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:57:
Als je nu op de link "Sim Only" van de Telfort website klikt kom je op de overeenkomstige pagina van KPN terecht. Daar kan ik ook aangeven dat ik al Telfort mobiel heb en wil overstappen.

Maar het goedkoopste abonnement bij KPN is met alleen belminuten zonder data en dan ben ik nog een paar euro duurder uit dan m'n huidige Telfort abonnement. :(
Dan moet je dus geen KPN abonnement doen maar enkel je huidige Telfort abonnement verlengen (als dat al kan).

Het klinkt alsof je nu vanaf de Telfort site via producten het normale bestelproces voor een nieuw abonnement volgt en daar dan halverwege aangeeft al klant te zijn. Dan doe je inderdaad een overstap.

Beter om in te loggen op Mijn Telfort, dan binnen de tab 'mijn abonnement' te kiezen voor verlengen en dan Sim Only selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HonorView20
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-05-2020
Hallo, dit is mijn eerste post op dit forum. Heb sinds begin 2011 een abonnement bij Telfort en nooit een internet (of data) bundel bij hen gehad omdat ik meestal thuis op m'n vaste verbinding surf (Ziggo) of indien mogelijk op een of ander Wifi-netwerk. Sinds begin 2018 heb ik weer eens verlengd en voor de eerste keer gekozen voor een Android-toestel (P10 Lite), voorheen meestal Nokia's waar ik nooit mee het internet opging en dus ook nooit extra kosten mee heb gemaakt.

Nu zullen jullie denken, weer iemand die onverwachts met (hoge) extra kosten geconfronteerd wordt. Maar nee, ondanks dat ik op de maandelijkse factuur zag dat er af en toe dataverkeer was (schijnt 'normaal' te zijn bij Android) van meestal 1 tot enkele Kb's per keer, werden er nooit extra kosten in rekening gebracht. Toen dacht ik dat Telfort het misschien niet de moeite waard vindt, maar nu na wat meer bewust dataverkeer (enkele Mb tot 1 Gb per dag om te testen) blijken ze bij Telfort nog steeds te slapen.

Dus ondanks geen databundel (en ook nooit gehad) kan ik toch internetten en dat ook nog eens op volle snelheid (4G+). Heb wel gelezen dat sinds een aantal jaar nieuwe abonnee's niet kunnen internetten zonder databundel en bij overschrijding hiervan de snelheid naar 64 Kb/s wordt teruggeschroefd. Heb ook een nieuwe sim gekregen bij die verlenging van begin 2018 (voor 4G en NFC).

Zover ik het kan zien mag/kan ik internetten omdat ik een abonnement heb dat ondanks meerdere keren verlengen toch gezien wordt als een 'oud' abonnement waar je gewoon mee kan internetten zonder databundel. Waarom er dan geen kosten in rekening worden gebracht en de snelheid niet omlaag gaat weet ik dus niet, misschien is er iets misgegaan bij Telfort. Of bij alle klanten worden er gewoon geen extra kosten kwa data meer in rekening gebracht en heb ik gewoon geluk. Ik zou dit natuurlijk bij Telfort zelf kunnen vragen, maar ik wil geen slapende honden wakker maken (of lezen ze hier mee...). Daarom eerst maar eens hier posten, misschien dat iemand er iets over kan zeggen, bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegreenhunter
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 23:48
HonorView20 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:38:
maar ik wil geen slapende honden wakker maken (of lezen ze hier mee...)
Yup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:09
nieuws: KPN stopt op 26 januari met mobiele diensten Telfort
KPN stopt op 26 januari met mobiele diensten onder de naam van Telfort. De provider zet op die datum klanten over naar KPN. Het bedrijf belooft om minimaal dezelfde hoeveelheid data te bieden voor dezelfde of een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:34
Zonde.
Met veel plezier 10 jaar gebruikt, goede klantenservice en redelijke prijzen.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17:26
Is het niet raar dat KPN op een zondag (26 januari) stopt met Telfort? Of zouden ze het omzetten op 27 januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

mb1

Het zal mij benieuwen waar ze mee komen.
Voor mijn dochter heb ik het 2GB/150min abonnement afgesloten voor €12,50 een dik jaar geleden.
Door vaste klanten korting (+2GB) een het voordeel ivm ook Telfort thuis (+2GB) en nog een extra 100minuten waarvan ik geen idee heb waar deze vandaan komen heeft ze elke maand 6GB/250min wat inmiddels door indexatie €12,75 per maand kost.
Nu kan ze ook opsparen en begint de nieuwe maand vaak met >12GB en 750 minuten....
Zal mij benieuwen waar ze mee komen.
De bundel waar ze er niet op achteruit gaat is 20GB/Onbeperkt bellen van KPN á€31,50😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 10:14

greatgonzo

schit-te-rend!

Klopt het dat ze een oud abonnement nooit mogen afbreken?

Heb namelijk een 2+2 abbo (met 150 belminuten) voor €12,50. Dat is per GB €3,12

4GB heb ik zeker nodig, en dus kom ik op 5GB uit voor €21,50
Met combi korting wordt het dan €16,50.

Dit betekend per GB €3,30. Dat is toch duurder.

Voor mijn vrouw (met een telfort abbo van 2016) is overstappen nog nadeliger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-04-2020
Hebben meerdere een storing met Telfort nu? Mijn verbinding klapt er iedere keer oor een paar minuten uit.

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:10
greatgonzo schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:28:
Klopt het dat ze een oud abonnement nooit mogen afbreken?

Heb namelijk een 2+2 abbo (met 150 belminuten) voor €12,50. Dat is per GB €3,12

4GB heb ik zeker nodig, en dus kom ik op 5GB uit voor €21,50
Met combi korting wordt het dan €16,50.

Dit betekend per GB €3,30. Dat is toch duurder.

Voor mijn vrouw (met een telfort abbo van 2016) is overstappen nog nadeliger
Een oud abonnement mag Telfort gewoon opzeggen.

Er wordt een contract afgesloten namelijk. Beide partijen dienen zich eraan te houden, maar zodra dat contract voorbij is, mag jij overstappen of het abonnement opzeggen. Maar dat mag Telfort dan ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

een leverancier mag toch niet eenzijdig een contract ontbinden?
Tenzij ze falliet zijn oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56
greatgonzo schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:22:
een leverancier mag toch niet eenzijdig een contract ontbinden?
Tenzij ze falliet zijn oid...
Tuurlijk wel. Onderdeel van het contract is namelijk de mogelijkheid van opzeggen door beide partijen na een minimumperiode en opzegtermijn.

Meestal probeert men dat te voorkomen omdat de kans groot is dat men de klant geheel verliest.

Ik heb mijn nieuwe KPN-abogegevens al binnen en daar wil ik echt nog niet vanaf. Heb zelfs bepaalde zaken die ik er eerst af had gehaald er weer bijgekregen. Kosten zijn 1 cent lager dan ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik heb ondertussen een mail van Telfort gekregen met daarin dat ik hetzelfde hou:
Huidige abonnementNieuw abonnement
Telfort Basis 2015TFT BelBundel 2015 2000/400
400 belminuten400 belminuten
onbeperkt smsonbeperkt sms
2000 MB's2000 MB's
Maandbedrag € 15,50Maandbedrag € 15,50
Alleen wat er met mijn data verdubbelaar (ivm Telfort thuis) gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:34
Ik zie voorlopig alleen maar voordelen:
ik houd mijn onbeperkt bellen en 10+2 GB met verdubbellaar voor €21 p.maand
en krijg nu de mogelijkheid om buiten de EU voordeelbundels aan te schaffen.

Was me eerder nooit gelukt, veel kosten gemaakt in Azië...

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56
St00mwals schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:59:
Ik heb ondertussen een mail van Telfort gekregen met daarin dat ik hetzelfde hou:

[...]

Alleen wat er met mijn data verdubbelaar (ivm Telfort thuis) gebeurd....
Dat stond wel in mijn mail:
Uw CombiVoordeel blijft
U blijft profiteren van al uw kortingen zoals CombiVoordeel, zolang u aan de voorwaarden voldoet. Hiervoor moet u Thuis of Mobiel van KPN of Telfort blijven combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Rukapul schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:48:
[...]

Dat stond wel in mijn mail:

[...]
Verrek!!
Nu zie ik het onderaan die van mij ook staan 8)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wat wel vreemd is.. want als je op de KPN site het zelf samenstelt krijg je alleen husselkorting bij een abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Nu online

mb1

Net mail van KPN ontvangen
Mijn huidige bundel 3gb en 250 minuten (1Gb en 100 minuten bovenop de bundel 2Gb /150 vanwege Klantvoordeel) wordt verdubbeld naar 6gb een 250 minuten wordt volgend de mail van KPN omgezet naar een TFT bundel 2000mb/150 minuten op 26/2/2020.

Hier ben ik het uiteraard niet meer eens.
Zojuist gebeld met Telfort en wordt daar door de medewerkersster erg onvriendelijk (en dat is zacht uitgedrukt) te woord gestaan zij wil de klacht telefonisch niet aannemen.

Doe maar via de website!
Op de site staat de mogelijkheid een klacht via de telefoon in te dienen....

Maar daar hebben ze geen zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:10
Dan zou ik nogmaals bellen.

Overigens kan ik uit je verhaal niet opmaken wat er nu aangepast wordt. Wordt het nu verdubbeld naar 6GB en ga je per 26-2 naar 2GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Nu online

mb1

krakendmodem schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:27:
Dan zou ik nogmaals bellen.

Overigens kan ik uit je verhaal niet opmaken wat er nu aangepast wordt. Wordt het nu verdubbeld naar 6GB en ga je per 26-2 naar 2GB?
Ik heb afgesloten 2GB 150min en krijg al heeeeel lang 1 GB en 100minuten extra (één of ander klantvoordeel)
De data wordt nogmaals verdubbeld doordat wij ook Telfort thuisklant zijn, uiteindelijk krijgen we dus maandelijks 6GB en 250min.

In het aanbod van KPN gaan we over naar de bundel 2GB/150min wat wel door thuisvoordeel wordt verdubbeld naar 4GB/150min

Dat kost (m'n dochter) dus elke maand 2GB en 100min waar ze uiteraard niet mee accoord is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Op 26 januari zou ik overgezet worden van Telfort naar KPN. Die dag is inmiddels voorbij, maar de provider is nog steeds NL Telfort volgens mijn telefoon en heb ook nog geen sms gekregen waarin gemeld wordt dat ik overgezet ben. Dus verder maar afwachten, misschien is de hele operatie vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
easyriider schreef op maandag 27 januari 2020 @ 00:11:
Op 26 januari zou ik overgezet worden van Telfort naar KPN. Die dag is inmiddels voorbij, maar de provider is nog steeds NL Telfort volgens mijn telefoon en heb ook nog geen sms gekregen waarin gemeld wordt dat ik overgezet ben. Dus verder maar afwachten, misschien is de hele operatie vertraagd.
Dat had ik ook, totdat ik de Telfort app opende.
Die doet het dus niet meer, moest hem hiervoor echt een keer sluiten en opnieuw openen (iOS).
Daarna kwam ik in een wizzard uit en heb nu een werkende KPN-app.
Verder is alles hier ook nog Telfort.

Had het ook wel netjes gevonden als we hier afgelopen week nog een reminder over hadden ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Het is allemaal wat onduidelijk gecommuniceerd door Telfort en KPN. Ze deden overkomen dat alles gisteren zou worden overgezet. Nu kun je echter tot 1 februari een SMS krijgen zoals te lezen valt op https://www.telfort.nl/pe...biel-wordt-kpn-mobiel.htm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
De eerste regel van dat bericht geeft aan dat iedereen is omgezet:
In het weekend van 25 en 26 januari hebben we de Telfort Mobiel klanten omgezet naar KPN Mobiel.
In de volgende regel wordt dat dus weer ontkend: :?
Je ontvangt voor 1 februari een SMS als je abonnement succesvol is omgezet naar KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal. Ze hebben nu een nieuw topic gemaakt: https://forum.telfort.nl/...rt-mobiel-wordt-kpn-86012

Daarin staat:
Afgelopen weekend, op 25 en 26 januari, hebben we alle mobiele abonnementen overgezet van Telfort naar KPN.
Maar vervolgens:
Zo gauw je overgezet bent, ontvang je vanaf maandag 27 januari een bevestiging via sms. De naam van het netwerk op je mobiele telefoon verandert in de komende weken van NL Telfort naar NL KPN.

Nog geen sms ontvangen? Geen zorgen, de sms’jes worden in groepen verstuurd. Om te zorgen dat iedereen het ontvangt, worden ze niet allemaal tegelijk verzonden. Je ontvangt de sms zo snel mogelijk.
Met andere woorden, zijn we nu wel of niet omgezet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
king006 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:11:
Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal. Ze hebben nu een nieuw topic gemaakt: https://forum.telfort.nl/...rt-mobiel-wordt-kpn-86012

Daarin staat:

[...]

Maar vervolgens:

[...]

Met andere woorden, zijn we nu wel of niet omgezet? ;)
Niet overgezet en toch werkt de Mijn Telfort app niet meer, maar de Mijn KPN app wel.... :?

[ Voor 15% gewijzigd door St00mwals op 27-01-2020 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
St00mwals schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:39:
[...]

Niet overgezet en toch werkt de Mijn Telfort app niet meer, maar de Mijn KPN app wel.... :?
Ze maken er een rotzooi van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Meh. Dat ze de boel half hebben overgezet - enkel van de Telfort-app naar MijnKPN-app - heb ik geen probleem mee. Dat ik nog op een Telfort-mast zit heb ik ook geen probleem mee.

Maar ik had een Telfort-met-Spotify-premium abonnement, wat dus nu een KPN-met-Spotify-premium wordt... maar nou kreeg ik ineens reclame tijdens het luisteren van muziek, Is er blijkbaar op de achtergrond de boel van Spotify naar Telfort ontkoppeld zodat ik nu een Spotify-free abo overhou.

Dus maar even gezocht naar hoe ik dat kan aanpassen. Activeren via Mijn KPN, dacht ik... "Op het moment wordt er onderhoud uitgevoerd aan de activatiepagina waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om Spotify te activeren. De activatiepagina is weer beschikbaar vanaf: 27 januari 2020 15:00".

En nu is dat aangepast naar 19:00. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Vanmiddag een sms van KPN gekregen en zit nu op het KPN netwerk. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Nu online

mb1

Het is een beetje houtje touwtje allemaal.
MB delen staat in de KPN app echter dat werkt niet voor mensen met een overgezet Telfort abonnement....
De algemene voorwaarden van KPN compleet vermelden trouwens geen uitzonderingen voor bepaalde abonnementen das een leuke casus voor iemand met juridische achtergrond wellicht😉
Aantal dagen dat je nog met de bundel kan doen klopt niet😤
Je zou net als bij Telfort elke maand de bundel kunnen verhogen en verlagen, ik kan nog niet vinden hoe dat moet zonder op een veel duurdere KPN bundel over te moeten stappen

[ Voor 18% gewijzigd door mb1 op 27-01-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb net de app op mijn telefoon vervangen voor de KPN app.

Heb een zakelijk abonnement, ik kon bij Telfort alleen mijn eigen bundels inzien en had verder geen rechten om bijvoorbeeld bundels te kopen. Maar nu zie ik in de KPN app ineens twee verlopen telefoonnummers die niet van mij zijn (!) en opties om bundels te kopen voor mezelf en die twee verlopen nummers, schijnbaar op kosten van de baas (heb afrekenen niet geprobeerd.) Ik heb maar besloten er geen misbruik van te maken maar ik kan me voorstellen dat anderen dit wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
AlbertJP schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:16:
Ik heb net de app op mijn telefoon vervangen voor de KPN app.

Heb een zakelijk abonnement, ik kon bij Telfort alleen mijn eigen bundels inzien en had verder geen rechten om bijvoorbeeld bundels te kopen. Maar nu zie ik in de KPN app ineens twee verlopen telefoonnummers die niet van mij zijn (!) en opties om bundels te kopen voor mezelf en die twee verlopen nummers, schijnbaar op kosten van de baas (heb afrekenen niet geprobeerd.) Ik heb maar besloten er geen misbruik van te maken maar ik kan me voorstellen dat anderen dit wel doen...
Maar dat ziet de baas dan toch op de rekening en kan dat natuurlijk 1 op 1 van je salaris innemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Ja precies, maar het feit dat ik nummers van anderen kan zien (ook al zijn ze verlopen) inclusief welke bundels ze hadden lijkt mij wel een privacy-issue.

Nu weet ik niet van wie de twee nummers waren, ze waren allebei al een paar jaar verlopen en stonden niet in mijn contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 09:49

EMP

Krulloos!

Nou, ik ben ook over. App omgezet (blijkbaar had ik al een KPN account...? Kan mij niet herrinneren dat ik die aangemaakt heb... mijn password manager ook niet...).

Nou ja, de boel is omgezet en ik betaal gelukkig nog 14,28 voor 2,5GB, 250 minuten, onbeperkt SMS en maandelijks opzegbaar... bij KPN Hussel zou ik op 22,50 uitkomen!

Ik ben erg zuur over deze verschraling van de markt. Ik ben erg tevreden over het KPN Netwerk, en zolang ze van mijn abonnement afblijven blijf ik, maar als ze echt willen dat ik anderhalf keer zo veel ga betalen, dan ga ik zeker weer eens rondshoppen.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
vanaalten schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:24:
Maar ik had een Telfort-met-Spotify-premium abonnement, wat dus nu een KPN-met-Spotify-premium wordt... maar nou kreeg ik ineens reclame tijdens het luisteren van muziek, Is er blijkbaar op de achtergrond de boel van Spotify naar Telfort ontkoppeld zodat ik nu een Spotify-free abo overhou.

Dus maar even gezocht naar hoe ik dat kan aanpassen. Activeren via Mijn KPN, dacht ik... "Op het moment wordt er onderhoud uitgevoerd aan de activatiepagina waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om Spotify te activeren. De activatiepagina is weer beschikbaar vanaf: 27 januari 2020 15:00".

En nu is dat aangepast naar 19:00. :(
...en ondertussen is m'n KPN-Spotify abonnement automagisch geactiveert, dus zonder dat ik zelf iets moest doen is het opgelost. Communicatie hierover laat wat te wensen over, maar uitkomst is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:26
vanaalten schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:32:
[...]

...en ondertussen is m'n KPN-Spotify abonnement automagisch geactiveert, dus zonder dat ik zelf iets moest doen is het opgelost. Communicatie hierover laat wat te wensen over, maar uitkomst is prima.
Hier heb ik gisteren ook last van gehad. Uiteindelijk heeft het een half uurtje geduurd voordat hij was omgezet. Niet heel lang, maar moest daardoor wel reclame tolereren. Ik heb sinds dag 1 spotify premium dus ik wist niet wat me overkwam en wilde het zo snel mogelijk weer terug hebben! Was wel even bang dat het tot 19:00 zou duren voordat het werd omgezet, maar na een korte hapering in een van de nummers die ik op dat moment luisterde, ging hij weer vanzelf op Premium.

Zoals ook eerder vermeld, had wel graag een reminder willen hebben dat het deze maandag zou plaatsvinden. Mijn abo is nog redelijk teruggezet naar wat ik had, alleen is mij nog niet duidelijk of de MBs ook weer meegaan naar de volgende maand. Ik heb ergens gelezen van wel, maar kan het zo gauw niet terug vinden.

Het liefst houd ik mijn abo intact, vooral het meenemen van de MBs vind ik erg fijn. Er is geen enkele andere provider die dat doet en anders zou ik ook veel meer voor een abo moeten betalen. nu 7GB (5+2extra)+250min (150+100min extra)voor €17.85. Thuis ook internet en TV van Telfort en dat werkt ook meer dan prima. Heb ook al een rondje bij de verschillende providers gedaan om te kijken wat een vergelijkbaar abo zou kosten. Dit zijn de onderdelen:

ITV: live pauzeren en programma herstarten
Internet: 50Mbit/s
Mobiel: rond 7GB data. min onbelangrijk
Spotify

Prijzen per maand (gecheckt in Nov2019):
Telfort nu: €70,35
KPN: €79
Ziggo+Voda: €81,-
Ziggo+Voda zonder box: €76,50
TMobile: €75

Al met al een goeie deal bij Telfort dus. Maar even kijken of ik mijn huidige abonnementen kan behouden wanneer ze aflopen. Dit gaat vooral om mobiel, omdat de Telfort Thuis al een paar jaar loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:33
sp4gs schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 13:10:
[...]
Zoals ook eerder vermeld, had wel graag een reminder willen hebben dat het deze maandag zou plaatsvinden. Mijn abo is nog redelijk teruggezet naar wat ik had, alleen is mij nog niet duidelijk of de MBs ook weer meegaan naar de volgende maand. Ik heb ergens gelezen van wel, maar kan het zo gauw niet terug vinden.
Ik krijg dus ook net een sms dat ik over ben, maar heb nooit een email gehad met aanbieding of iets. het lijkt erop dat ik hetzelfde abbo krijg, maar niets over combivoordeel :/ en mijn internet thuis is dus nog telfort (staat nog in de telfort app). gaat dat dan ook over binnenkort? mooi staaltje communicatie :P

(thanks voor de link naar de telfort-thread trouwens. staat wel aardig wat info!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik blijf het vreemd vinden:
  • Nooit een sms gehad dat ik over ben van Telfort naar KPN.
  • Mijn Telfort doet het niet meer, Mijn KPN wel.
  • SMS van KPN gekregen dat ik over 50% van mijn databundel heen ben
  • Gisteren mijn telefoon weer eens uit gezet (doe ik 1x per week) en vanmorgen aan en ineens staat er KPN ipv Telfort als netwerk.

[ Voor 8% gewijzigd door St00mwals op 10-02-2020 11:14 . Reden: Opmaak verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
St00mwals schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:13:
Ik blijf het vreemd vinden:
  • Nooit een sms gehad dat ik over ben van Telfort naar KPN.
  • Mijn Telfort doet het niet meer, Mijn KPN wel.
  • SMS van KPN gekregen dat ik over 50% van mijn databundel heen ben
  • Gisteren mijn telefoon weer eens uit gezet (doe ik 1x per week) en vanmorgen aan en ineens staat er KPN ipv Telfort als netwerk.
Als het goed is heb je hier wel een mail over gekregen. Meerdere zelfs. Zo niet, dan in je spambox kijken, of controleren of ze nog het juiste adres hebben.

Maar toevallig kreeg ik ook vanochtend zo'n 50%-dataverbruik SMS. En telefoon net uit/aangezet (vliegtuigstand was niet genoeg) en nu ook bij KPN als netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
vanaalten schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:38:
[...]

Als het goed is heb je hier wel een mail over gekregen. Meerdere zelfs. Zo niet, dan in je spambox kijken, of controleren of ze nog het juiste adres hebben.

Maar toevallig kreeg ik ook vanochtend zo'n 50%-dataverbruik SMS. En telefoon net uit/aangezet (vliegtuigstand was niet genoeg) en nu ook bij KPN als netwerk.
Die mails heb ik allemaal wel gehad en gelezen.
Alleen wordt er in het Telfort forum geroepen dat je een SMS krijgt op het moment dat je daadwerkelijk bent overgezet naar het KPN netwerk, wat in de dagen na 26 januari zou moeten gebeuren.
En die SMS heb ik dus nooit gehad, maar verder lijkt het er dus wel op dat ik volledig ben overgezet naar KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
St00mwals schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:00:
[...]

Die mails heb ik allemaal wel gehad en gelezen.
Alleen wordt er in het Telfort forum geroepen dat je een SMS krijgt op het moment dat je daadwerkelijk bent overgezet naar het KPN netwerk, wat in de dagen na 26 januari zou moeten gebeuren.
En die SMS heb ik dus nooit gehad, maar verder lijkt het er dus wel op dat ik volledig ben overgezet naar KPN.
Ah, OK. Hier dus inderdaad hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-04 22:27
Zijn er hier meer mensen met Telfort die de laatste dagen last hebben van een klapperende verbinding? Mijn moeder heeft nog een oud Telfort abonnement wat prima bevalt, maar de dataverbinding doet het de laatste tijd vaker niet dan wel. Het ligt niet aan het bereik want dat is er genoeg, en er is ook niet een specifieke locatie waar het mis gaat. Ik heb de netwerkinstellingen op haar toestel (iPhone 11) al gereset, maar dat mocht helaas niet baten.

Meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Telfort Mobiel, andere onderwerpen horen in:
- Glasvezel: [Telfort Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- xDSL: [Telfort xDSL] Ervaringen & Discussie - Deel 20