Hier heb ik gisteren ook last van gehad. Uiteindelijk heeft het een half uurtje geduurd voordat hij was omgezet. Niet heel lang, maar moest daardoor wel reclame tolereren. Ik heb sinds dag 1 spotify premium dus ik wist niet wat me overkwam en wilde het zo snel mogelijk weer terug hebben! Was wel even bang dat het tot 19:00 zou duren voordat het werd omgezet, maar na een korte hapering in een van de nummers die ik op dat moment luisterde, ging hij weer vanzelf op Premium.
Zoals ook eerder vermeld, had wel graag een reminder willen hebben dat het deze maandag zou plaatsvinden. Mijn abo is nog redelijk teruggezet naar wat ik had, alleen is mij nog niet duidelijk of de MBs ook weer meegaan naar de volgende maand. Ik heb ergens gelezen van wel, maar kan het zo gauw niet terug vinden.
Het liefst houd ik mijn abo intact, vooral het meenemen van de MBs vind ik erg fijn. Er is geen enkele andere provider die dat doet en anders zou ik ook veel meer voor een abo moeten betalen. nu 7GB (5+2extra)+250min (150+100min extra)voor €17.85. Thuis ook internet en TV van Telfort en dat werkt ook meer dan prima. Heb ook al een rondje bij de verschillende providers gedaan om te kijken wat een vergelijkbaar abo zou kosten. Dit zijn de onderdelen:
ITV: live pauzeren en programma herstarten
Internet: 50Mbit/s
Mobiel: rond 7GB data. min onbelangrijk
Spotify
Prijzen per maand (gecheckt in Nov2019):
Telfort nu: €70,35
KPN: €79
Ziggo+Voda: €81,-
Ziggo+Voda zonder box: €76,50
TMobile: €75
Al met al een goeie deal bij Telfort dus. Maar even kijken of ik mijn huidige abonnementen kan behouden wanneer ze aflopen. Dit gaat vooral om mobiel, omdat de Telfort Thuis al een paar jaar loopt