Ik heb ook al meerdere keren gekeken naar ipv6 volgens mij heeft het geen zin.
Zover ik heb kunnen zien zit ipv6 helemaal niet in het aanbod bij telfort, de servers ondersteunen het niet,
Dus als programma's via ipv6 willen gaan communiceren dan is dit nutteloos.
Daarvoor moet je vrees ik toch echt bij xs4all zitten, maar eerlijk gezegd ben ik daar weggegaan omdat het na de overname letterlijk veel slechter werd en dat tegen de premium prijs.
Hetzelfde gaat op voor kpn zelf die zou kwalitatief de beste moeten zijn, helaas de praktijk laat heel wat anders zien.
Uiteraard is het overal iets, maar ik moet bekennen dat telfort een hele tijd mij een positief beeld liet zien.
Helaas is dit ook alweer voorbij, de laatste jaren allemaal wazige storingen met van alles en nog wat.
De helpdesk is van behulpzaam naar een echte prijsstunter helpdesk gegaan, dus letterlijk zoek het zelf maar uit of hoepel maar op. Dus ja de laatste 2 jaar is het een behoorlijk achteruit gegaan.
Ik heb al 2 jaar geen radio meer op de tv die het doet, als ik bepaalde kanalen open heb komt het regelmatig voor dat de zender wegvalt en helemaal geen beeld meer geeft.
Inmiddels komt het steeds vaker voor dat als je een pagina opvraagt op inet dat deze weigert met de meest wazige foutmeldingen.
Klagen heeft niet echt veel zin je probleem word niet echt serieus genomen. Tsja en daar zit je dan want alternatieven zijn er niet echt meer. Bijna alle sub merkjes maken gebruik van het net van de grote drie en huren de bandbreedte daar in. En ziggo is echt de laatste op de planeet waar ik ooit gebruik van zou maken. De enige die er over is om nog te proberen zou tele2 zijn maar ja daar hoor en zie ik ook complete horror stories plaatsvinden.
De echt goede providers bestaan niet meer of zijn overgenomen door kpn die er een nieuwe melk koe van heeft gemaakt uiteraard met veel minder kwaliteit. Want tsja kpn wil nu eenmaal alleen maar super winsten maken.
@grun93 je hebt dat goed gezien maar in mijn geval is dat geen probleem ik heb een btw nummer ter beschikking. Bij de zakelijke keuzes zie ik geen combinatie oplossingen waar je alles in een kan afnemen. Ik zit er niet op te wachten om voor tv en telfonie een ander contract te moeten nemen.
Uiteraard kan ik het mis hebben, maat tot dusver heb ik niets gevonden die deze 3 als 1 pakket aanbied.
[
Voor 5% gewijzigd door
rschwartnld op 22-11-2017 22:49
. Reden: typo ]