Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.985 views

Onderwerpen

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

Mmmm ok, heb ik dus niet, zoeken naar een stream dan

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Andere officiele kanalen staan hier gemeld.

http://www.getyourfixture...otorsports/anyCompetition

Makkelijker zoeken naar een stream hiermee denk ik, ook zoeken in reddit werkt makkelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 29-05-2016 17:26 ]

How do you save a random generator ?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 18:18
Erw schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:16:
Mmmm ok, heb ik dus niet, zoeken naar een stream dan
ESPN Player werkt ook goed
http://www.espnplayer.com/espnplayer/indycar

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:42
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-jhaj1JiD_c&index=11&list=WL]

720p 60fps

Kijk het nu op Ziggo Sport Select. :)
Die hebben ook gewoon de normale Amerikaanse beelden. Alleen heb je nu een shot vanuit de helicopter i.p.v. de Amerikaanse reclames. :+

[ Voor 50% gewijzigd door Rivanov op 29-05-2016 18:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Youtube zendt het uit :D??

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:08
Via Ziggo kanaal 14 kun je inderdaad ook kijken en op de horizon box kun je het geluid eventueel ook op Amerikaans zetten. Beetje het overdrevene meekrijgen. :)

• Daniel_Elessar
Belgie hier, geen ziggo xD En telenet zend dit niet uit. of ja. Ik heb dat pakket niet omdat ik enkel autosport kijk en ze nou niet echt een geweldig aanbod hebben. Enkel F1 is leuk. Moesten ze ook de WEC/VLN/Blacpain/GP2/DTM Porsche Supercup etc dan wil ik dat best aanschaffen

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 16:58
Gaan ze daar nog racen of is het één grote musical?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Rivanov
alexbl69 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:21:
Amerika he. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:21

Edd

alexbl69 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:21:
Nu ongeveer..

-

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik snap er trouwens weinig van. Het zijn ongeveer 4 grote bochten. Je zou verwachten dat ervaren rijders die altijd op dezelfde manier nemen. Waarom dan toch zoveel inhaalacties. Blijkbaar is dit totaal iets anders dan Formule 1 en WEC. :P

• alexbl69
Nu al een minuut of 10 geel omdat er een leeg chipzakje op de baan lag 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door alexbl69 op 29-05-2016 19:11 ]

• Daniel_Elessar
Saturnus schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:44:
Ik snap er trouwens weinig van. Het zijn ongeveer 4 grote bochten. Je zou verwachten dat ervaren rijders die altijd op dezelfde manier nemen. Waarom dan toch zoveel inhaalacties. Blijkbaar is dit totaal iets anders dan Formule 1 en WEC. :P
Vooral slipstreamen. Dat is waarom er zoveel inhaal acties zijn. Dit heb je ook al bij WEC maar hier is dat nog iets erger. Daarnaast rijden ze hier ietsje harder. Een verkeerde lijn eindigt in de muur.

Zonde btw dat Montoya eruit ligt :/

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58
Met zijn 4e proberen naast elkaar wegrijden in de pits :/
Ging net goed met die monteur

[ Voor 7% gewijzigd door Marc3l op 29-05-2016 20:21 ]

• Hoyden
  • Laatst online: 20:46
Stuk gemoedelijker hier dan in het F1 topic. ;) :9 :o

Toch weer wat crashes geweest inmiddels..

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 29-05-2016 20:22 ]

• Daniel_Elessar
Wat een fout. Maar 2 lanes in de pits is op zich goed. Maar zulke stomme situaties :/ Houd het wel spannend though tot aan het einde ^^

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Slaat die '500' op het aantal reclameblokken per uur??

• Hoyden
Zo, Rossi naar de winst.. :o

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wat een einde ! geweldig!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:11
Zo rij je bij manor, zo win je de indy 500 zonder brandstof... prachtfinish.

erutangiS

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03

Mystikal

It never hurts to help!

Wow wat een race!!! Echt top!

Basement Bios ---- Exo-S

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58
MrOleo schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:34:
Zo rij je bij manor, zo win je de indy 500 zonder brandstof... prachtfinish.
Idd hoorde vandaag ook bij de F1 dat ze hem terug willen halen (geruchten dan).

• Ryur
Heeft niet echt met de F1 te maken maar toch ook wel.

Alexander Rossi (vorig jaar voor Manor gereden) heeft net de Indy500 gewonnen!

[ Voor 138% gewijzigd door Señor Sjon op 30-05-2016 13:30 ]

• Hoyden
Marc3l schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:40:
[...]

Idd hoorde vandaag ook bij de F1 dat ze hem terug willen halen (geruchten dan).
Wellicht als HAR niet meer kan betalen. Rossi is ook nog verbonden aan Manor.

• Daniel_Elessar
Prachtige gok, had zo maar helemaal verkeerd kunnen gaan.
Einde van een leuk weekend ^^ F1 , 24h Nurburgring en Indy500. Nu eens even wat anders gaan doen :D

• enchion
  • Niet online
Elk jaar in Januari denk je is indycar wel leuk dit jaar.

Dan kijk je de eerste aantal races en kom je tot de conclusie dat het idd weer leuk is om te kijken.

Dan krijg je de hype voor de Indy 500 en denk je tja zal het echt wel zo geweldig worden.

En vervolgens (elk jaar) zie je de beste/grootste race van het jaar waar elke andere raceserie jaloers op moet zijn.

maw Wow wat een geweldige race, en jammer dat ik weer een jaar moet wachten.

• Ryur
Daniel_Elessar schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:44:
Prachtige gok, had zo maar helemaal verkeerd kunnen gaan.
Einde van een leuk weekend ^^ F1 , 24h Nurburgring en Indy500. Nu eens even wat anders gaan doen :D
Er is straks (0:00) nog NASCAR Coca-Cola 600 voor de liefhebber :)

• Daniel_Elessar
enchion schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:45:
Elk jaar in Januari denk je is indycar wel leuk dit jaar.

Dan kijk je de eerste aantal races en kom je tot de conclusie dat het idd weer leuk is om te kijken.

Dan krijg je de hype voor de Indy 500 en denk je tja zal het echt wel zo geweldig worden.

En vervolgens (elk jaar) zie je de beste/grootste race van het jaar waar elke andere raceserie jaloers op moet zijn.

maw Wow wat een geweldige race, en jammer dat ik weer een jaar moet wachten.
Andere series jaloers op moeten zijn? Goh; Het is anders. Ik denk dat Le mans 24h ook een behoorlijke prestige heeft wat Drama etc betreft. Die race doet net onder voor dit. Maar het is een andere discipline in racen. Rally van Monaco/Finland is ook erg tof om te zien.
Dit is natuurlijk Super Amerikaans met de show eromheen. E dat het eigenlijk pas na ronde 150 echt eens leuk word. Vind ik dan persoonlijk. :)

Ik weet van de Nascar 600 maar nee, morgen weer vroeg op :+

• Ryur
Daniel_Elessar schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:51:
[...]
Ik heb een 36 uurs contract, normaal heb ik op vrijdag vrij. Maar deze week expres dus morgen vrij genomen.

• enchion
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:51:
[...]

Andere series jaloers op moeten zijn? Goh; Het is anders. Ik denk dat Le mans 24h ook een behoorlijke prestige heeft wat Drama etc betreft. Die race doet net onder voor dit. Maar het is een andere discipline in racen. Rally van Monaco/Finland is ook erg tof om te zien.
Dit is natuurlijk Super Amerikaans met de show eromheen. E dat het eigenlijk pas na ronde 150 echt eens leuk word. Vind ik dan persoonlijk. :)

LeMans is een constructeurs race, wat imho niet dezelfde lading heeft als een direct gevecht tussen de rijders. (F1 is eigenlijk ook een constructeurs race)

Het leuke aan Indy is juist (waarom ik het ook als kijker zo episch vind) dat wie er aan het begin leidt weinig zegt over wie er aan het einde over de finish komt. (wat erg weinig race events in zich hebben)
Het is echt een strijd tussen snelle mannen en slimmeriken.

btw voor de Charlotte 600 ga ik ook maar een russisch torrentje pakken morgen, ook geen zin hier om de hele nacht op te blijven.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:19

fynrd1

Fooled by Randomness

Ryur schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:41:
Heeft niet echt met de F1 te maken maar toch ook wel.

Alexander Rossi (vorig jaar voor Manor gereden) heeft net de Indy500 gewonnen! Als Rookie!
Dit was echt heel erg onverwacht, maar in de laatste twee ronden begon ik het te geloven en te hopen. Dat je dan rollend, zonder brandstof, als eerste start/finish passeert is echt geweldig. Ik ben benieuwd hoe zijn carriere er nu uitgaat zien. Omdat hij hier toch min of meer The American Dream vertegenwoordigd, zal hij wel serieuze sponsors achter zich gaan krijgen. Doornbos had het over de geruchten dat hij Haryanto in de loop van het seizoen zou gaan vervangen, vraag me af tot in hoeverre het voor hem verstandig is om hier op in te gaan.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
fynrd1 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
[...]

Dit was echt heel erg onverwacht, maar in de laatste twee ronden begon ik het te geloven en te hopen. Dat je dan rollend, zonder brandstof, als eerste start/finish passeert is echt geweldig. Ik ben benieuwd hoe zijn carriere er nu uitgaat zien. Omdat hij hier toch min of meer The American Dream vertegenwoordigd, zal hij wel serieuze sponsors achter zich gaan krijgen. Doornbos had het over de geruchten dat hij Haryanto in de loop van het seizoen zou gaan vervangen, vraag me af tot in hoeverre het voor hem verstandig is om hier op in te gaan.
Ik denk dat hij niet meer zit te wachten op een manor stoeltje, met minder als de auto van Gutierrez neemt hij geen genoegen denk ik.

Commentaar van Frank Weeink en Robert Doornboss beviel mij trouwens erg goed. Wat dat betreft kan Robert prima mee reizen met Olav.

[ Voor 7% gewijzigd door knol_02 op 29-05-2016 22:37 ]

• alexbl69
knol_02 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:35:
[...]
Commentaar van Frank Weeink en Robert Doornboss beviel mij trouwens erg goed. Wat dat betreft kan Robert prima mee reizen met Olav.
Dat viel mij ook op. Vond Robert 'in mijn tijd bij Red Bull' Doornbos tot voor kort een redelijke kwal, maar de laatste weken is hij een stuk sympathieker. Hij praat minder over zichzelf en wendt zijn kennis wat meer aan om zaken uit te leggen.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

Phydomir

Dennis

Was inderdaad een heerlijke race. Super weertje (behoorlijk verbrand) en een mooie overwinning. De echte publiek favorieten zijn duidelijk Castroneves en Kanaan (ook mijn persoonlijke favoriet). Toen die twee aan de leiding gingen ging het publiek compleet uit zijn dak. Maar je merkt heel erg dat die Amerikanen het fantastisch vinden als er dan een underdog en rookie de race wint en op wat voor een manier. Hij kwam in zijn uitloop ronde tot turn 4 en moest naar victory circle worden getrokken.

Ik was er in 2013 bij toen Kanaan zijn eerste Indy 500 won en tegen het einde dacht ik wel even "het zal toch niet" maar net niet genoeg brandstof.

Al met al weer een heerlijke dag.

Afbeeldingslocatie: http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Mobile%20Uploads/PANO_20160529_114507_zpsaxqg37vx.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 30-05-2016 03:15 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Daniel_Elessar
enchion schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:02:
[...]

LeMans is een constructeurs race, wat imho niet dezelfde lading heeft als een direct gevecht tussen de rijders. (F1 is eigenlijk ook een constructeurs race)

Het leuke aan Indy is juist (waarom ik het ook als kijker zo episch vind) dat wie er aan het begin leidt weinig zegt over wie er aan het einde over de finish komt. (wat erg weinig race events in zich hebben)
Het is echt een strijd tussen snelle mannen en slimmeriken.

btw voor de Charlotte 600 ga ik ook maar een russisch torrentje pakken morgen, ook geen zin hier om de hele nacht op te blijven.
Ja, dat is inderdaad constructeurs. Bij Indy is dat inderdaad net iets anders. Maar als je naar de 24h Nurburgring kijkt zijn er ook veel kleinere teams. Natuurlijk de grote merken zijn er ook. Maar dat zijn toch speciale races. Le Mans valt daar voor mij ook zeker onder gezien ook daar zo veel kan mis gaan. Zeker in de nacht en naar het einde toe. Daar kun je ook echt niet zeggen dat iemand die aan het begin aan de leiding rijdt ook wint. Bij F1 is dat toch ook niet zo. Natuurlijk is dat in Monaco vaak een uitzondering. Maar zo zie je maar dat een slechte pitstop de kans op overwinning verkleint.

Het maakt ook eigenlijk niet uit, gewoon genieten van mooie races! En hopen dat er dan 'gekke' dingen gebeuren zoals deze overwinning van Rossi d:)b

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
knol_02 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:35:
[...]

Ik denk dat hij niet meer zit te wachten op een manor stoeltje, met minder als de auto van Gutierrez neemt hij geen genoegen denk ik.

Commentaar van Frank Weeink en Robert Doornbos beviel mij trouwens erg goed. Wat dat betreft kan Robert prima mee reizen met Olav.
Ik vond het inderdaad ook een goed duo, Robert die zijn eigen kennis ook goed kon gebruiken in het verslag. Voor het F1 circus, misschien als co-commentator bij Olav maar hij is niet iemand voor in de pits denk ik.

Rossi was wel een beetje lucky, maar uiteindelijk heeft zijn gok gewerkt om geen splash & dash te doen. Vorig jaar vond ik hem ook de beste Manor coureur, beter dan Mehri en Stevens. Had ook verwacht dat hij zou rijden in 2016 voor Manor.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat een race, wat een evenement. En wat een warmte :p. Fantastisch om een keer meegemaakt te hebben. Als afsluiter zijn we vanavond nog naar een andere typisch Amerikaanse race geweest: World of outlaws: sprintcars op een 3/8 mile dirt track. Heel anders maar ook leuk.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
De hagelbui van afgelopen zaterdag op de Ring 0o!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Als iemand zich afvraagt waarom er geen Le Mans posts zijn, ze staan hier >> Le Mans 2016

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Wat een heerlijke race bij de GP2 zeg. 10 uitvallers haha. Ook de herstarts na de SC zijn erg interessant!

• Ryur
CFC-Mathijs schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:46:
Wat een heerlijke race bij de GP2 zeg. 10 uitvallers haha. Ook de herstarts na de SC zijn erg interessant!
Ze wisten niet waar de restart-line lag. Ze mochten eerder op het gas/inhalen dan bij S/F

• Mathijs14
12 uitvallers zelfs. Wat een chaos

• Ryur
En De Jong op Pole morgen :)
Ben benieuwd hoeveel bochten voordat hij weer achteraan ligt!

[ Voor 52% gewijzigd door Ryur op 18-06-2016 13:51 ]

• Mathijs14
Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:50:
En De Jong op Pole morgen :)
Ben benieuwd hoeveel bochten voordat hij weer achteraan ligt!
Haha ja ik ook! Als dit een voorbode was voor de Formule 1 race van morgen ;)

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
Best verrassend, geen crash in de openingsronde van de gp2 race. Ben benieuwd of de F1 dat straks ook lukt

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 09:22
Ryur schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:41:
Adam Cooper op Twitter:
"HAM has been allowed to swap his front left for one from another set he used in qual"

Dus maar één (1) band wisselen, met eentje die hij al heeft gebruikt in de Q
Ik denk dus dat HAM een linkerband heeft van de set in Q1, en dus de andere 3 banden uit de set van Q2.
Is er 1 teveel, wat als ie tijdens de race een flatspot rijdt ? Moet ie ook naar binnen voor een wissel of hij rijdt door.... Dit is gvd racen !

[ Voor 6% gewijzigd door dave1972 op 19-06-2016 12:19 ]

Samsung Flip 7

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-11 13:23
grolle schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:17:
Best verrassend, geen crash in de openingsronde van de gp2 race. Ben benieuwd of de F1 dat straks ook lukt
Kijk eens naar de start van de gp2 race van gister :P

• Ryur
Luqq schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Daarom maakte hij die opmerking ook

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
Luqq schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Lol , die restart was niet vlekkeloos

"Beautiful Clean Coal"

• Pierre
  • Laatst online: 20:28

Pierre

Van nature lui!

Haha die restart

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• leekers
Nou , op naar de volgende restart dan maar :F

"Beautiful Clean Coal"

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:19

sjaool

Every life should have 9 cats

De Jong is zijn plek dan wel kwijt maar neemt in ieder geval zijn teammaat niet mee de baan af.

Hamilton moet nog maar afwachten of die band een beetje lekker mee kan met de andere drie banden. Ik hoop eigenlijk een beetje op een GP2 start zoals die van gisteren, vanmiddag om 15:00 uur. Beetje leven in de brouwerij. :P

"When you grow up your heart dies"

• leekers
Stukken beter , hahhahahahahahahhaha !

Safety Car

"Beautiful Clean Coal"

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vermaak me kostelijk :D Wat een Carmageddon race :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

En weer een sc, dat gaat vanmiddag mooi worden geloof mij

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• sjaool

sjaool

Pierre schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:31:
En weer een sc, dat gaat vanmiddag mooi worden geloof mij
In de F1 zijn ze iets rustiger dus verwacht niet teveel van dit soort acties. ;)

• sjaool

sjaool

Ban for life lmao... :D

• leekers
sjaool schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:31:
[...]

In de F1 zijn ze iets rustiger dus verwacht niet teveel van dit soort acties. ;)
De GP2 hebben gisteren een proof run gedaan en zijn toegesproken door race leiding en team leiding , heeft eigenlijk niet veel geholpen lol

"Beautiful Clean Coal"

• grolle
sjaool schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:28:
De Jong is zijn plek dan wel kwijt maar neemt in ieder geval zijn teammaat niet mee de baan af.
Dit moet echt wel een let op zijn voor de F1 rijders. Je raakt echt echt ongelooflijk veel plaatsen kwijt als je zo'n foutje maakt.

Op naar de 4e start

• sjaool

sjaool

Daar gaan nummer 1 en 2... :+

• leekers
hahhaha zo leuk dit lol and again safety car

"Beautiful Clean Coal"

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

En zo start je als 18e en dan rij je 1e

• grolle
LOL. De huidige leider is gestart op P18

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Safety car restarts blijken een uitdaging tijdens GP2 vandaag...

• sjaool

sjaool

Safety Car restarts are being investigated after the race... doen ze dat? Dan kunnen er nog wel eens leuke straffen uitgedeeld gaan worden.

• sjaool

sjaool

Safety Car restarts are being investigated after the race... doen ze dat? Dan kunnen er nog wel eens leuke straffen uitgedeeld gaan worden denk ik zo.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

Harrie

NederVlaming

Vreemd dat er geen DRS was toch? Want die is was wel enabled dacht ik. maar werkt gewoon niet op zijn auto ofzo (Giovinazzi)?

[ Voor 5% gewijzigd door Harrie op 19-06-2016 12:47 ]

• Erapaz
Veel remfouten in de eerste bocht toch tijdens de GP2 op Baku. Slipstreamen over het rechte stuk is toch wel gaaf hier.

[ Voor 11% gewijzigd door Erapaz op 19-06-2016 12:51 ]

• sjaool

sjaool

Baku zou nog wat interessanter zijn als de DRS stukken er niet waren geweest.

• Erapaz
Inderdaad, bij de F1 zullen er straks een aantal een sitting duck zijn aan het einde van het rechte stuk.
Wel veel mogelijkheden tot inhalen. Bij GP2 kwamen er een aantal van achteraf naar voren.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

Wauw, deze crash heeft echt alles!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ro0v84p.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2016 01:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ryur
Mooie!
Dat is ook wel heel lang geleden, is denk ik Spa 2015 geweest?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Net als vorige week zaterdag mogen we ook vandaag auto's aanschouwen die in het donker racen, want het is tijd voor de Blancpain Endurance race vanop Paul Ricard.

Race begint vanavond om 18h tot middernacht, live te volgen via GTWorld of via NISMO TV

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 12:24

koli-man

Bartender!!!!

Het lijkt erop dat Frijns een uitstapje gaat maken naar de indy car.
https://twitter.com/RFrijns/status/751332583565295616
Ik ben benieuwd of hier iets beters uit gaat volgen voor hem dan formule-e.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 21:35

Wom

koli-man schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:35:
Het lijkt erop dat Frijns een uitstapje gaat maken naar de indy car.
https://twitter.com/RFrijns/status/751332583565295616
Ik ben benieuwd of hier iets beters uit gaat volgen voor hem dan formule-e.
Hij maakt het niet echt waar, had er stiekem meer van verwacht inderdaad. Maar de F-E is een rare klasse dus wie weet dat Indycar hem beter afgaat.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 20:56

ATS

Ryur schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:27:
[...]

Mooie!
Dat is ook wel heel lang geleden, is denk ik Spa 2015 geweest?
Lang geleden... Spa 2015. Dat is toch niet lang geleden? :?

Wel een heel mooie. Hij heeft de weg niet geraakt verder, hij vliegt er gewoon overheen! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 08-07-2016 10:45 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 19:56

PauseBreak

derp!

Wom schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Hij maakt het niet echt waar, had er stiekem meer van verwacht inderdaad. Maar de F-E is een rare klasse dus wie weet dat Indycar hem beter afgaat.
Vergeet niet dat hij in de Formule E met een auto met oude aandrijflijn reed. Dat zegt niet zo heel veel dus.

Nee, merp!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Wom schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Hij was zo'n beetje de best presterende en meest constante puntenscoorder met de oude auto.

Edit:
http://motorsports.nbcspo...ith-andretti-at-mid-ohio/

Vooralsnog een test.

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 08-07-2016 10:52 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Ithric
  • Laatst online: 19:59
PauseBreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:48:
[...]
Vergeet niet dat hij in de Formule E met een auto met oude aandrijflijn reed. Dat zegt niet zo heel veel dus.
Dit vergeten mensen wel denk ik, de auto was nog van vorig jaar meen ik toch?

Tevens doordat hij bij Andretti autoport zit, krijgt hij waarschijnlijk nu een kans in de Indy car.
Net als Vanthoor rijden ze beide heel veel verschillende klasses, vind ik wel mooi om te zien.

Sinds vorig jaar BlancPain ben ik wel gecharmeerd door deze personen. (heb ze op de Nurburgring nog gesproken trouwens.) >:) (lekker down to earth)

iRacing Profiel

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 21:35

Wom

Dat punt heb ik dus gemist, dat hij in een oude auto reed. Pure scorebordjournalistiek van mijn kant, I stand corrected :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Ithric
  • Laatst online: 19:59
Wom schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:55:
Dat punt heb ik dus gemist, dat hij in een oude auto reed. Pure scorebordjournalistiek van mijn kant, I stand corrected :)
Kan gebeuren, het is een beetje als je in een Manor Sauber rijdt in de F1. :+

iRacing Profiel

• Ryur
Wom schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:55:
Klopt, de afgelopen seizoen dus auto van vorig jaar (de 'nieuwe' aandrijflijn was niet stabiel genoeg, dus zijn ze teruggegaan naar de lijn van vorig seizoen, die toen iedereen verplicht had).

Eigenlijk zelf geen fouten gemaakt volgens mij. In bijna alle races punten gescoord, alleen in Long Beach niet (uitgekegeld door Buemi in de hairpin) & alle 2 races in London (race 1 weet ik niet wat het was, race 2 werd hij door Duval in de muur gedrukt)
En zelfs 1 keer op het podium!

Hij is zeeeeer indrukwekkend in de F-E geweest! Gun hem ook wel Indycar, maar ja, er is binnen Andretti gewoon geen plek voor hem helaas (of Rossi moet vertrekken, maar dat zie ik niet meer snel gebeuren).

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Gaan er nog mensen van hier naar de 24hr (Blancpain GT) van Spa?

Weersvoorspellingen zijn niet echt super...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 12:06
Ja, ik ben dit jaar ook weer aanwezig.
Dit jaar overigens voor het eerst met een tentje langs het circuit.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 09:50
Yup, ik ben er ook bij. De zaterdag zou het droog moeten blijven geloof ik, maar zondagmiddag helaas wel regen.

• Marc_22
Zonder regen is het geen echte endurance race in Spa :9

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het weer zal zaterdag wel beter zijn dan vorig jaar :P

Overigens om 19h45 is het tijd voor de eerste kwalificatie:

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ook hier te volgen met commentaar:

http://www.dailymotion.co...a-2016-live-english_sport

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik heb echt zin in de race. Morgenmiddag vertrek ik richting Spa. Morgenavond is er blijkbaar een hardloop sessie en kan je een rondje rennen. Lijkt me wel leuk om te doen. :D (Misschien dat ik er na afloop op terug kom)

• Marc_22

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Fuelke schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:42:
Het weer zal zaterdag wel beter zijn dan vorig jaar :P
Daar is ook niet veel voor nodig :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nog twee uurtjes te gaan voor de start van de 24H van Spa, en de startgrid is al helemaal anders dan na afloop van de Superpole. Alle 6 Mercedessen zijn hun tijd kwijt, omdat de ontsteking / timing van de motor niet overeenkwam met de homologatie.
Daarnaast krijgen ze in de race ook nog een Stop & Go van vijf minuten voor onsportief gedrag.

• Rivanov
Morgen ben ik aanwezig bij Spa 24 uurs. Zijn door Kaspersky uitgenodigd om als VIP aanwezig te zijn in de Ferrari Hospitality. 8)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v1fFh23Ddf4]

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 30-07-2016 16:12 ]

• Paulus07
  • Niet online
flinke knal in de vangrail.
Doen hier trouwens niet de LMP1 wagens mee?

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:11
Nee dit is geen le mans series, blancpain is een op zichzelf staande klasse met alleen gt3 auto's

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

• Paulus07
  • Niet online
is er eigenlijk nergens een uitzending met NL commentaar of is dit totaal niet interessant voor zenders? 24H Le Mans is op eurosport ook altijd erg goed. Hebben nu helemaal niks :(

• Rivanov
Eurosport 2 zond gisteren de start uit.. daarna nam Eurosport 1 het over. MotorsTV zend het ook uit.
Vanmiddag zend Eurosport het ook uit.

12:15 - 13:30: Eurosport 1
15:00 - 17:00 (tot aan de finish dus om 16:30): Eurosport 2

Zometeen maar eens richting Spa. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Rivanov op 31-07-2016 08:11 ]

• Ryur
Paulus07 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:07:
is er eigenlijk nergens een uitzending met NL commentaar of is dit totaal niet interessant voor zenders? 24H Le Mans is op eurosport ook altijd erg goed. Hebben nu helemaal niks :(
Ik ben blij dat wij een goede gratis Engelse stream hebben!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

Heb gisteren een stukje op Eurosport gekeken, maar in vergelijking met de Engelse stream is het helemaal niks. Iedere drie minuten reclame en de commentatoren doen er veel langer over om uit te zoeken wie er in welke auto zit.

Bovendien is het gewoon grappig om een stel Britten Nederlandse namen te horen proberen uit te spreken :+.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• Rivanov
Ben nu op Spa in het paddock. Nu lunchen bij Ferrari en zometeen pit-tour. :)

Pagina: 1 ... 34 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.