‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anyway: start in 30 seconden
[ Voor 28% gewijzigd door iichel op 07-05-2016 14:31 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 07-05-2016 15:59 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
People as things, that’s where it starts.
Kijk na deze race wel of er een samenvatting, of herhaling, is.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
/edit: Rijdt weer....
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 07-05-2016 19:46 ]
[ Voor 23% gewijzigd door iichel op 07-05-2016 19:49 ]
DTM race 2 (sinds 14:30)
Werkt hier niet vanuit NL. Kijk via Duitse zender 1.iichel schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:51:
YouTube: Rennen 2 - LIVE (Deutsch) - DTM Hockenheim 2016
Of Ziggo Racingiichel schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:51:
YouTube: Rennen 2 - LIVE (Deutsch) - DTM Hockenheim 2016
Die crash van die Aston zagen we gebeuren, wilden net opstappen naar een andere plek. Erg heftige wel. Maar die Ford was mega. Stonden toen wel een stuk verder langs het rechte stuk maar ondanks de oordoppen hoorde je het de klap. En als ik zo de beelden terug zag later hebben ze geluk gehad dat die andere nog konden ontwijken. Natuurlijk Gele vlag dus van je gas af. Maar dat moet toch schrikken zijn als je zo omhoog gaat en daar ineens een auto op de lijn staat.
Heerlijk weekend gehad overall. Kaartjes voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendin. Die was zelf mee en vond het ook wel tof. De start en eerste stuk, daarna vond ze het minder totdat ik haar het uitgeprinte 'car spotterguide' gaf. En de livetiming van de website. Kon ze daar zien welke auto wat was en wie er reed. Ze vond 6h wel erg lang. En volgende keer toch betere schoenen aan want voelde mijn voeten wel!
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Maar ook al roepen ze het op dat moment in je "eigen" taal om, je verstaat er alsnog niks van door het lawaai van de auto'sDaniel_Elessar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:40:
Ja ze roepen om in verschillende talen.
De oude spec Ferrari (458 GTLM) gilt inderdaad echt, de nieuwe 488 GTLM klonk met zijn turbo's ook nergens naar vond ik zelf.Maar die GT'sVooral die van Ford/Aston Martin gaan door merg en been. En dan heb je ook nog die Ferrari's die hoger schreeuwen.
De vorige keer dat ik op Spa was bij de WEC (2014) reed Rebellion nog met de atmosferische blokken, het geluid wat daar uit kwam was helemaal krankzinnig. Dat kwam echt overal bovenuit
Lang? Dan beginnen we pas, volgende maand de 24hDaniel_Elessar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:40:
Ze vond 6h wel erg lang.
Dan heb je de Lola-Aston Martin V12 of de Mazda 787B nog niet gehoordUTwizard schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:18:
[...]
Maar ook al roepen ze het op dat moment in je "eigen" taal om, je verstaat er alsnog niks van door het lawaai van de auto's
[...]
De oude spec Ferrari (458 GTLM) gilt inderdaad echt, de nieuwe 488 GTLM klonk met zijn turbo's ook nergens naar vond ik zelf.
De vorige keer dat ik op Spa was bij de WEC (2014) reed Rebellion nog met de atmosferische blokken, het geluid wat daar uit kwam was helemaal krankzinnig. Dat geluid kwam echt overal bovenuit
Ben wel met je eens dat de 488 tegen valt qua geluid, bij Ford laten ze gelukkig horen dat het ook met turbo nog goed kan klinken.
Het was weer een mooie race en ik ben helemaal klaar voor Le Mans volgende maand, voorspellingen doen wordt volgens mij onmogelijk. Maar de kans op een LMP2 op het overall podium is dit jaar groter dan ooit.
Nog wat foto's van zaterdag:

Meer hier
Klopt, dan was het in Nederlands/Duits en dan kwamen die GT's voorbijUTwizard schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:18:
[...]
Maar ook al roepen ze het op dat moment in je "eigen" taal om, je verstaat er alsnog niks van door het lawaai van de auto's
[...]
De oude spec Ferrari (458 GTLM) gilt inderdaad echt, de nieuwe 488 GTLM klonk met zijn turbo's ook nergens naar vond ik zelf.
De vorige keer dat ik op Spa was bij de WEC (2014) reed Rebellion nog met de atmosferische blokken, het geluid wat daar uit kwam was helemaal krankzinnig. Dat kwam echt overal bovenuit
Nee, helaas niet. Wel In Historic Monaco de Ferrari v12 van '92Richard117 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:32:
[...]
Lang? Dan beginnen we pas, volgende maand de 24h![]()
[...]
Dan heb je de Lola-Aston Martin V12 of de Mazda 787B nog niet gehoord![]()
Ben wel met je eens dat de 488 tegen valt qua geluid, bij Ford laten ze gelukkig horen dat het ook met turbo nog goed kan klinken.
Het was weer een mooie race en ik ben helemaal klaar voor Le Mans volgende maand, voorspellingen doen wordt volgens mij onmogelijk. Maar de kans op een LMP2 op het overall podium is dit jaar groter dan ooit.
Meer hier
Le Mans, geen idee. De gene die in de laatste ronde over de finish komt als p1 wint
Vond het Zaterdag al erg leuk : Ah Tayota gaat goed met een voorsprong, oei problemen
Veel plezier voor de gene die naar Le Mans gaan, ikzelf volg die via tv/eurosport player.
Klopt, die ken ik beide niet. Met name de Mazda 787 wil ik graag een keer gezien/gehoord hebben, niet alleen vanwege het geluid maar ook omdat het verder zo'n legendarische auto isRichard117 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:32:
Dan heb je de Lola-Aston Martin V12 of de Mazda 787B nog niet gehoord
Als je de kans hebt, zeker naar gaan kijken/luisteren.UTwizard schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:25:
[...]
Klopt, die ken ik beide niet. Met name de Mazda 787 wil ik graag een keer gezien/gehoord hebben, niet alleen vanwege het geluid maar ook omdat het verder zo'n legendarische auto is
Een aantal jaren geleden werd er in Le Mans een demonstratie mee gegeven en toen stond ik met een Amerikaan te praten. Dat bleek achteraf een hoge bobo van Laguna Seca te zijn, die vertelde dat er in Amerika qua geluid veel mogelijk is. Maar die Mazda was zelfs daar verboden ivm geluid.
Ik heb ze zelf helaas nooit live meegemaakt, maar wat ik van anderen gehoord heb moeten de Panoz auto's ook verschrikkelijk luid geweest zijn.
Die demo van die 787B was geweldig idd, zo'n wankel is nergens mee te vergelijken.Richard117 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:01:
[...]
Als je de kans hebt, zeker naar gaan kijken/luisteren.
Een aantal jaren geleden werd er in Le Mans een demonstratie mee gegeven en toen stond ik met een Amerikaan te praten. Dat bleek achteraf een hoge bobo van Laguna Seca te zijn, die vertelde dat er in Amerika qua geluid veel mogelijk is. Maar die Mazda was zelfs daar verboden ivm geluid.
Ik heb ze zelf helaas nooit live meegemaakt, maar wat ik van anderen gehoord heb moeten de Panoz auto's ook verschrikkelijk luid geweest zijn.
Die Panozzen met hun 6 liter Ford die voelde je gewoon langskomen, en hoorde je nog een kilometer verderop.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Volgens mij hoorde ik eens 50kg straf gewicht na vorig jaar.ge-flopt schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:43:
Gisteren de WTCC racezitten kijken. Mooi dat Coronel weer eens heeft kunnen winnen!Het enige wat me dit jaar opvalt is dat de Citroens niet meer zo oppermachtig zijn als vorig jaar. Weet iemand of dat er iets gewijzigd is ten opzichte van vorig jaar?
Weet alleen niet of dit alleen voor Lopez was (vanwege dat hij kampioen is) of het hele team.
http://www.dailysportscar...-analysis-car-by-car.html
Ik ga regelmatig naar Spa dan wel andere circuits (met vrienden / vriendin) maar ik moet zeggen dat ik me snel ga 'vervelen' bij andere klasses dan de F1, juist omdat ik niemand ken van de rijders en teams en het inderdaad lastig om te volgen is. We zijn afgelopen zaterdag ook al rond 17u huiswaarts gegaan om die reden.Daniel_Elessar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:40:
Wat was 6h Spa een heerlijke en Dramatische race! Goed besteed geld voor de kaartjes. Heerlijk weer, al was ik er goed op voorbereidt. Die eerste uren met porsche/Audi en Toyota, heerlijke gevechten. Jammer dat je als je ergens ander langs het circuit zit waar geen schermen staan je toch niet alles volgt. Ja ze roepen om in verschillende talen. Radio le mans heb ik niet geprobeerd, had oordoppen in. Jezus wat een geluid. Was even geleden dat ik naar een race geweest ben(Historische GP Monaco paar jaar geleden) Maar die GT'sVooral die van Ford/Aston Martin gaan door merg en been. En dan heb je ook nog die Ferrari's die hoger schreeuwen. Daartussen hoor je helemaal niks van die lmp1 Audi
Die zoeft stilletjes voorbij, moeite om die op camera te krijgen want je had hem ineens in beeld.
Die crash van die Aston zagen we gebeuren, wilden net opstappen naar een andere plek. Erg heftige wel. Maar die Ford was mega. Stonden toen wel een stuk verder langs het rechte stuk maar ondanks de oordoppen hoorde je het de klap. En als ik zo de beelden terug zag later hebben ze geluk gehad dat die andere nog konden ontwijken. Natuurlijk Gele vlag dus van je gas af. Maar dat moet toch schrikken zijn als je zo omhoog gaat en daar ineens een auto op de lijn staat.
Heerlijk weekend gehad overall. Kaartjes voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendin. Die was zelf mee en vond het ook wel tof. De start en eerste stuk, daarna vond ze het minder totdat ik haar het uitgeprinte 'car spotterguide' gaf. En de livetiming van de website. Kon ze daar zien welke auto wat was en wie er reed. Ze vond 6h wel erg lang. En volgende keer toch betere schoenen aan want voelde mijn voeten wel!
Neemt niet weg dat de sfeer altijd geweldig is, zeker op Spa! Opnieuw het hele circuit rondgelopen en dat voel je wel, zeker de dag(en) erna
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het rondje circuit ging me gelukkig iets beter af dan vorig jaar.
Hopelijk mooie beelden gemaakt, zag er wel al veel belovend uit alleen ik moet nog denk ik 1uur video editten.
Heb gisteren nogmaals 4.5 van de 6 uur gekeken op motorsTV, omdat ik daar echt amper iets van de race meekreeg natuurlijk. (Weinig schermen helaas)
Op naar de 24h van Le mans/Spa en andere races op de Nurburgring, deze zijn teminste nog te betalen. (kan ze denk ik allemaal wel bezichtigen voor de kosten van 1 F1 kaartje.
Dat kan nog heel leuk voor ze worden in de 24h van Le Mans, Rebellion op het overall podium, ik denk dat dat een droom voor ze is.
Hier reden er toch ook best wat ex-F1 coureurs mee. Ja het is wat onoverzichtelijker als je er zelf bent. Ze zouden nog wel wat schermen mogen neerzetten her en der. Maar dat kost natuurlijk ook weer extra geld.
Met lopen heb ik normaal geen problemen, had nu echter niet mijn hiking schoenen aan dus dat scheelt behoorlijk. Had er niet aan gedacht
@Itrhic: Altijd leuk om nieuwe dingen te leren kwa camera's. Ikzelf heb nu geleerd dat een telelens echt nodig is. En dat het een apart vak is om bij zulke dingen goede foto's te maken. Voor die 35 euro mag je inderdaad niet klagen 3 dagen toegang! De Historic F1 is ook nog te betalen en leuk ^^
RobinHood: Ja, ik hoop het zo voor die gasten bij Rebellion. Mooie auto, en als ze geen problemen tegen koen bij de 24h en de rest zoals nu in Spa wel.. Dan hebben ze een grote kans op het podium. We zullen zien
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik val zowat in slaap. Gebeurd weinigu_nix_we_all schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:10:
De F3 race in Pau gaat zo van start, en de baan is lekker nat. Ben benieuwd of dat goed gaat ....
http://vln.de/de/live/features.html
http://www.motorsport.com...-spa-francorchamps-57318/
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0_ op 15-05-2016 20:36 ]
Meestal staat de livestream van de race na afloop op het Blancpain-youtubekanaal YouTube: GTWorld. Die van vandaag alleen (nog) nietPyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:36:
Je maakt me nieuwsgierig: video materiaal van?
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Heb helaas geen linkjes die noemenswaardig zijn maar als er ergens een full race is:Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:36:
Je maakt me nieuwsgierig: video materiaal van?
In verband met mijn vorige post: YouTube: Blancpain GT Series - Silverstone - Main Race - LIVE (tijdscode toegevoegd)
Dit jaar voor de 2e keer de plas over om erbij te zijn. De eerste was drie jaar geleden en best speciaal, als jouw favoriet (Tony Kanaan) dan zijn eerste Indy 500 wint.
De kwalificatie wordt dit jaar ook live op Ziggo Sport uitgezonden. Komende zondag tussen 22u en 24u.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gaaf veel plezier! Van te voren eerst nog even bij de Coke 600 kijken?Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:42:
Dit jaar voor de 2e keer de plas over om erbij te zijn. De eerste was drie jaar geleden en best speciaal, als jouw favoriet (Tony Kanaan) dan zijn eerste Indy 500 wint.
Erna bedoel jeThe_FrankO schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:28:
[...]
Gaaf veel plezier! Van te voren eerst nog even bij de Coke 600 kijken?
[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 16-05-2016 20:31 ]
Uh ja je hebt gelijk.Ryur schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:31:
[...]
Erna bedoel jeDe Coke 600 is ongeveer 2 of 3 uurtjes NA Indy500
Ik ga het in iedergeval proberen vanaf de bank, GP van Monaco, Indy 500 en de Coke 600.
Hier nog 1. En ik ga het ook doen.The_FrankO schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:05:
[...]
Uh ja je hebt gelijk.![]()
Ik ga het in iedergeval proberen vanaf de bank, GP van Monaco, Indy 500 en de Coke 600.
Tussen de GP van Monaco & Indy ff een tukje (behalve als Max wint want dan te opgewonden).
En dan daarna Coke 600, mijn lievelingsrace!
Ik heb heel dicht bij de 767B gestaanu_nix_we_all schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:10:
[...]
Die demo van die 787B was geweldig idd, zo'n wankel is nergens mee te vergelijken.
Die Panozzen met hun 6 liter Ford die voelde je gewoon langskomen, en hoorde je nog een kilometer verderop.

nog dichter ok dan

nog dichter mmmh ok geen probleem
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Nice, misschien zie ik je daar.Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:42:
Er wordt gewerkt aan een soort Formula 5000.
http://www.speedcafe.com/...a-5000-category-launched/
En Tom Coronel doet in de eerste race van het Benelux TCR mee:
http://www.autosport.be/n...ie-jason-vandenbalck.html
Ik ben erbij met de 24 uur van Spa.
Te gast bij Ferrari op uitnodiging van Kaspersky.
Rondlopen in de pits, eten in Ferrari motorhome, overal toegang toe tijdens de race.
En een maand later ben ik wéér op Spa, maar dan voor de Formule 1.
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 24-05-2016 08:38 ]
Aan wat voor display mag ik me dan verwachten?zzattack schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:31:
Leuk Fuelke. Ik ben er ook bij, helaas al vanaf woensdag 7u. Dit weekend nog zo'n 100k ledjes solderen voor de displays die we dan uitdelen..
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waar Markelov onder de VSC opeens 20 seconden vandaan haalde, dat is wel de vraag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
DAt is vrij duidelijk uit te leggen, Afstand onder de helft van de snelheid duurt 2x zo lang dus worden de tijden ook 2x zo lang, betekent andersom natuurlijk als de vsc weg is dat dit ook weer terugloopt.gambieter schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:42:
De GP2 is gewonnen door Markelov vanaf P15, die de gele band veel verder wist te laten gaan dan verwacht, en de snelste man was, maar op oude banden. Zijn de banden van GP2 hetzelfde als F1? Dan zou dat wel eens interessant voor de strategie kunnen zijn.
Waar Markelov onder de VSC opeens 20 seconden vandaan haalde, dat is wel de vraag
Je had zojuist nog even kunnen kijken naar de GP2 race. Was ook zeker de moeite waardderx666 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:54:
Blijf het irritant vinden dat er in Monaco 1 dag zit tussen de VT1+2 en quali dag. Normaal lekker 3 dagen achter elkaar nieuws, maar vandaag is het zo rustig
Luxe problemen
Nee, merp!
En ik wist helaas niet dat de GP2 vandaag gereden werd. Normaal was ik nooit thuis op vrijdag, maar nu wel.PauseBreak schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Je had zojuist nog even kunnen kijken naar de GP2 race. Was ook zeker de moeite waard
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Helaas is de GP2 uitslag een paar berichten hierboven ge-spoilerd.friggler schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:58:
[...]
En ik wist helaas niet dat de GP2 vandaag gereden werd. Normaal was ik nooit thuis op vrijdag, maar nu wel.
Ik ook niet, zapte er toevallig voorbij op kanaal 14 omdat er verder alleen maar telsell was...friggler schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:58:
[...]
En ik wist helaas niet dat de GP2 vandaag gereden werd. Normaal was ik nooit thuis op vrijdag, maar nu wel.
Nee, merp!
Die uitleg klopt. Omdat Markelov meteen bij de restart naar binnen is gegaan hebben we de voorsprong in tijd op racesnelheid niet kunnen zien.Martin0 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:27:
[...]
DAt is vrij duidelijk uit te leggen, Afstand onder de helft van de snelheid duurt 2x zo lang dus worden de tijden ook 2x zo lang, betekent andersom natuurlijk als de vsc weg is dat dit ook weer terugloopt.
Veel nieuwssites hebben het verkeerd en keken naar het verschil tijdens de VSC en denken dat er iets mis is gegaan. Motorsport.com heeft inmiddels een rectificatie geplaatst waar in staat dat volgens de FIA Markelov toch een seconde of 16 is uitgelopen tijdens de laatste 2 safety cars http://www.motorsport.com...-within-the-rules-740950/.
Met de voorsprong die hij al hadden was dit precies genoeg voor een pitstop.
Edit: rode vlag nu...
[ Voor 8% gewijzigd door Entity op 28-05-2016 16:21 ]
Ze rijden veel te snel! Je zag een auto vast staan in het gras, en dan kwam je zo hard aangereden (vooral die rode auto net in de replays, die op 2 banden de muur in vloog)Daniel_Elessar schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:26:
Bizar! Heerlijk ook om te zien. Maar als de rest toch droog is en je komt daar aan op je slicks.. een boot had effectiever geweest. Frijns en team staan redelijk. Coronel staan ergens 24ste plaats.
Heb je helemaal gelijk in, maar misschien ook eerder met vlaggen zwaaien. natuurlijk zou je verwachten van de rijders dat ze dat zelf ook weten en anticiperen. Maar als ze eerder op dat stuk met vlaggen blauw?Ryur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:26:
[...]
Ze rijden veel te snel! Je zag een auto vast staan in het gras, en dan kwam je zo hard aangereden (vooral die rode auto net in de replays, die op 2 banden de muur in vloog)
die helikopter beelden
Frijns (#2) is nu 10e.
Maassen lag P2 in de klasse, maar ik zag dat die auto ook de vangrail invloog.
Hopen dat ze snel kunnen opruimen en weer van start gaan.
Ben benieuwd wat de race nog meer gaat brengen
[ Voor 250% gewijzigd door zzattack op 28-05-2016 19:15 ]
Wel leuk om te zien in de regen, hoewel sommige stukken in de schemer al aardig onzichtbaar aan het worden zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Af en toe ziet het er wel een beetje amateuristisch uit, een auto die gespind is met daarnaast een safety car waar iemand uitstapt terwijl het veld voorbij komt? En die oude meuk ertussen (5 series, golfje 3).
Wel tof dat het helemaal wordt uitgezonden op een Youtube stream.
Volgens mij loopt de tijd altijd door bij lange afstand races van meer dan 12h.Erapaz schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:36:
Ja, blijkbaar betekent code rood niet het stilzetten van de klok. Ik kan me overigens niet herinneren hoe dat bij de 24h van Le Mans is.
Het is een beetje lastig om 4h uur na dat de race geëindigd zou zijn erbij te plakken, dat vinden de TV/Teams vast niet heel leuk.
Met korte races is het een optie, maar niet bij dit soort races.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nu moet ik eigenlijk nog leren.. maar,
hoe laat begint de Indy?
[ Voor 40% gewijzigd door Daniel_Elessar op 29-05-2016 16:36 ]
Staat al in de EPG ingeprogrammeerd; moet nog wel ff snel de pasta in elkaar flansen en dan met bordje op schoot lekker gaan zitten!Rivanov schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:00:
18:00 race.
Nu al de voorbeschouwing
18:12 green flag
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ziggo Sport schijnt het uit te zenden.Erw schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:14:
Waar word de Indy500 uitgezonden?
How do you save a random generator ?
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.