Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.989 views

Onderwerpen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:32
Zou Blancpain GT dan meer geld hebben dan FIA WEC? Want die streamen ook gratis.
Anyway, die € 5,- maakt me uiteraard niks uit. Lekker Spa kijken nu. :)
Stream is live (sinds 14:00)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:32

iichel

Gazoooo

Of BGT series hebben minder kosten :p
Anyway: start in 30 seconden

[ Voor 28% gewijzigd door iichel op 07-05-2016 14:31 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Minder kijkers denk ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 07-05-2016 15:59 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Gaat niet lekker met Porsche,maar Toyota doet het veel beter dan ik verwachtte. Kan een goed jaar voor ze worden zo.

People as things, that’s where it starts.

• iichel

iichel

Gazoooo

Gaat ook niet zo lekker met Toyota. :p

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bah, natuurlijk van alles gemist.

Kijk na deze race wel of er een samenvatting, of herhaling, is.

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 16:37

Distortion

Bottle to Throttle

Kak ik meende dat eurosport van 1900 ging uitzenden

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Rivanov
Toyota volledig uit de race.. Terwijl ze aan kop lagen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• iichel

iichel

Gazoooo

Porsche ook :p

• Rivanov
Damn die Ford GT op Eau Rouge!

• iichel

iichel

Gazoooo

Driver is ok

• Rivanov
WTF?! Leading Audi nu ook al binnen. What's happening!

/edit: Rijdt weer....

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 07-05-2016 19:46 ]

• iichel

iichel

Gazoooo

Verandering in de telemetrie gezien voor aero balans achter, nieuw bodywork achter

[ Voor 23% gewijzigd door iichel op 07-05-2016 19:49 ]

• Rivanov
Lekkere actie van #7 Audi.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Vandaag trouwens ook Blancpain Sprint Series vanop Brands Hatch, met nu live de Qualifying Race, en later deze middag, ik dacht om 1h60 of 17h20 de Sprint Race zelf.

• iichel

iichel

Gazoooo

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 20:46
Werkt hier niet vanuit NL. Kijk via Duitse zender 1.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 18:18

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Wat was 6h Spa een heerlijke en Dramatische race! Goed besteed geld voor de kaartjes. Heerlijk weer, al was ik er goed op voorbereidt. Die eerste uren met porsche/Audi en Toyota, heerlijke gevechten. Jammer dat je als je ergens ander langs het circuit zit waar geen schermen staan je toch niet alles volgt. Ja ze roepen om in verschillende talen. Radio le mans heb ik niet geprobeerd, had oordoppen in. Jezus wat een geluid. Was even geleden dat ik naar een race geweest ben(Historische GP Monaco paar jaar geleden) Maar die GT's _/-\o_ Vooral die van Ford/Aston Martin gaan door merg en been. En dan heb je ook nog die Ferrari's die hoger schreeuwen. Daartussen hoor je helemaal niks van die lmp1 Audi :D Die zoeft stilletjes voorbij, moeite om die op camera te krijgen want je had hem ineens in beeld.

Die crash van die Aston zagen we gebeuren, wilden net opstappen naar een andere plek. Erg heftige wel. Maar die Ford was mega. Stonden toen wel een stuk verder langs het rechte stuk maar ondanks de oordoppen hoorde je het de klap. En als ik zo de beelden terug zag later hebben ze geluk gehad dat die andere nog konden ontwijken. Natuurlijk Gele vlag dus van je gas af. Maar dat moet toch schrikken zijn als je zo omhoog gaat en daar ineens een auto op de lijn staat.

Heerlijk weekend gehad overall. Kaartjes voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendin. Die was zelf mee en vond het ook wel tof. De start en eerste stuk, daarna vond ze het minder totdat ik haar het uitgeprinte 'car spotterguide' gaf. En de livetiming van de website. Kon ze daar zien welke auto wat was en wie er reed. Ze vond 6h wel erg lang. En volgende keer toch betere schoenen aan want voelde mijn voeten wel!

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Daniel_Elessar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:40:
Ja ze roepen om in verschillende talen.
Maar ook al roepen ze het op dat moment in je "eigen" taal om, je verstaat er alsnog niks van door het lawaai van de auto's :P
Maar die GT's _/-\o_ Vooral die van Ford/Aston Martin gaan door merg en been. En dan heb je ook nog die Ferrari's die hoger schreeuwen.
De oude spec Ferrari (458 GTLM) gilt inderdaad echt, de nieuwe 488 GTLM klonk met zijn turbo's ook nergens naar vond ik zelf.

De vorige keer dat ik op Spa was bij de WEC (2014) reed Rebellion nog met de atmosferische blokken, het geluid wat daar uit kwam was helemaal krankzinnig. Dat kwam echt overal bovenuit :)

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-11 21:06
Lang? Dan beginnen we pas, volgende maand de 24h *O*
UTwizard schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:18:
[...]

Maar ook al roepen ze het op dat moment in je "eigen" taal om, je verstaat er alsnog niks van door het lawaai van de auto's :P

[...]

De oude spec Ferrari (458 GTLM) gilt inderdaad echt, de nieuwe 488 GTLM klonk met zijn turbo's ook nergens naar vond ik zelf.

De vorige keer dat ik op Spa was bij de WEC (2014) reed Rebellion nog met de atmosferische blokken, het geluid wat daar uit kwam was helemaal krankzinnig. Dat geluid kwam echt overal bovenuit :)
Dan heb je de Lola-Aston Martin V12 of de Mazda 787B nog niet gehoord *;
Ben wel met je eens dat de 488 tegen valt qua geluid, bij Ford laten ze gelukkig horen dat het ook met turbo nog goed kan klinken.

Het was weer een mooie race en ik ben helemaal klaar voor Le Mans volgende maand, voorspellingen doen wordt volgens mij onmogelijk. Maar de kans op een LMP2 op het overall podium is dit jaar groter dan ooit.

Nog wat foto's van zaterdag:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.static.flickr.com/7007/26285994823_50657ff105_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm8.static.flickr.com/7525/26284799754_2288f6ac39_b.jpg

Meer hier

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Daniel_Elessar
UTwizard schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:18:
[...]

[...]

De vorige keer dat ik op Spa was bij de WEC (2014) reed Rebellion nog met de atmosferische blokken, het geluid wat daar uit kwam was helemaal krankzinnig. Dat kwam echt overal bovenuit :)
Klopt, dan was het in Nederlands/Duits en dan kwamen die GT's voorbij :/
Richard117 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:32:
[...]

Lang? Dan beginnen we pas, volgende maand de 24h *O*

[...]

Ben wel met je eens dat de 488 tegen valt qua geluid, bij Ford laten ze gelukkig horen dat het ook met turbo nog goed kan klinken.

Het was weer een mooie race en ik ben helemaal klaar voor Le Mans volgende maand, voorspellingen doen wordt volgens mij onmogelijk. Maar de kans op een LMP2 op het overall podium is dit jaar groter dan ooit.

Meer hier
Nee, helaas niet. Wel In Historic Monaco de Ferrari v12 van '92 _/-\o_ En oudere F1 toen, was ook een heerlijk weekend. Mooie foto's ook! Ik heb geprobeerd en tussen de 300 zitten er een tiental die oke zijn. Had ook niet de beste lens mee. Vergeten xD Dus met een 'all-round' lens geschoten. Bij Busstop waren de beste foto's omdat ze daar natuurlijk ook remmen xD

Le Mans, geen idee. De gene die in de laatste ronde over de finish komt als p1 wint :p
Vond het Zaterdag al erg leuk : Ah Tayota gaat goed met een voorsprong, oei problemen :/ Porsche, idem. Dan Audi... Erg leuke race.

Veel plezier voor de gene die naar Le Mans gaan, ikzelf volg die via tv/eurosport player.

• UTwizard
  • Nu online
Richard117 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:32:
Klopt, die ken ik beide niet. Met name de Mazda 787 wil ik graag een keer gezien/gehoord hebben, niet alleen vanwege het geluid maar ook omdat het verder zo'n legendarische auto is :)

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-11 21:06
UTwizard schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:25:
[...]

Klopt, die ken ik beide niet. Met name de Mazda 787 wil ik graag een keer gezien/gehoord hebben, niet alleen vanwege het geluid maar ook omdat het verder zo'n legendarische auto is :)
Als je de kans hebt, zeker naar gaan kijken/luisteren.
Een aantal jaren geleden werd er in Le Mans een demonstratie mee gegeven en toen stond ik met een Amerikaan te praten. Dat bleek achteraf een hoge bobo van Laguna Seca te zijn, die vertelde dat er in Amerika qua geluid veel mogelijk is. Maar die Mazda was zelfs daar verboden ivm geluid.

Ik heb ze zelf helaas nooit live meegemaakt, maar wat ik van anderen gehoord heb moeten de Panoz auto's ook verschrikkelijk luid geweest zijn.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04:53
De 2012 spec 458 GTE was echt bizar luid. Vooral met downshifts.. In 2012 op Le Mans, in de Ford chicane, die tribune heeft een kap die precies het geluid van het rechte stuk opvangt. Enige wat je kon horen was die 458. Voorbeeldje. Maakte niet uit welke auto's erachter reden, je hoorde alleen maar die 458's _/-\o_

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 18:06
Gisteren de WTCC racezitten kijken. Mooi dat Coronel weer eens heeft kunnen winnen! :D Het enige wat me dit jaar opvalt is dat de Citroens niet meer zo oppermachtig zijn als vorig jaar. Weet iemand of dat er iets gewijzigd is ten opzichte van vorig jaar?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Richard117 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Als je de kans hebt, zeker naar gaan kijken/luisteren.
Een aantal jaren geleden werd er in Le Mans een demonstratie mee gegeven en toen stond ik met een Amerikaan te praten. Dat bleek achteraf een hoge bobo van Laguna Seca te zijn, die vertelde dat er in Amerika qua geluid veel mogelijk is. Maar die Mazda was zelfs daar verboden ivm geluid.

Ik heb ze zelf helaas nooit live meegemaakt, maar wat ik van anderen gehoord heb moeten de Panoz auto's ook verschrikkelijk luid geweest zijn.
Die demo van die 787B was geweldig idd, zo'n wankel is nergens mee te vergelijken.
Die Panozzen met hun 6 liter Ford die voelde je gewoon langskomen, en hoorde je nog een kilometer verderop.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-11 19:59
ge-flopt schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:43:
Gisteren de WTCC racezitten kijken. Mooi dat Coronel weer eens heeft kunnen winnen! :D Het enige wat me dit jaar opvalt is dat de Citroens niet meer zo oppermachtig zijn als vorig jaar. Weet iemand of dat er iets gewijzigd is ten opzichte van vorig jaar?
Volgens mij hoorde ik eens 50kg straf gewicht na vorig jaar.
Weet alleen niet of dit alleen voor Lopez was (vanwege dat hij kampioen is) of het hele team.

iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
De samenvatting per auto van Dailysportscar.com toont aan hoe zot de 6u van Spa was:

http://www.dailysportscar...-analysis-car-by-car.html

Mijn iRacing profiel

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Daniel_Elessar schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:40:
Wat was 6h Spa een heerlijke en Dramatische race! Goed besteed geld voor de kaartjes. Heerlijk weer, al was ik er goed op voorbereidt. Die eerste uren met porsche/Audi en Toyota, heerlijke gevechten. Jammer dat je als je ergens ander langs het circuit zit waar geen schermen staan je toch niet alles volgt. Ja ze roepen om in verschillende talen. Radio le mans heb ik niet geprobeerd, had oordoppen in. Jezus wat een geluid. Was even geleden dat ik naar een race geweest ben(Historische GP Monaco paar jaar geleden) Maar die GT's _/-\o_ Vooral die van Ford/Aston Martin gaan door merg en been. En dan heb je ook nog die Ferrari's die hoger schreeuwen. Daartussen hoor je helemaal niks van die lmp1 Audi :D Die zoeft stilletjes voorbij, moeite om die op camera te krijgen want je had hem ineens in beeld.

Die crash van die Aston zagen we gebeuren, wilden net opstappen naar een andere plek. Erg heftige wel. Maar die Ford was mega. Stonden toen wel een stuk verder langs het rechte stuk maar ondanks de oordoppen hoorde je het de klap. En als ik zo de beelden terug zag later hebben ze geluk gehad dat die andere nog konden ontwijken. Natuurlijk Gele vlag dus van je gas af. Maar dat moet toch schrikken zijn als je zo omhoog gaat en daar ineens een auto op de lijn staat.

Heerlijk weekend gehad overall. Kaartjes voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendin. Die was zelf mee en vond het ook wel tof. De start en eerste stuk, daarna vond ze het minder totdat ik haar het uitgeprinte 'car spotterguide' gaf. En de livetiming van de website. Kon ze daar zien welke auto wat was en wie er reed. Ze vond 6h wel erg lang. En volgende keer toch betere schoenen aan want voelde mijn voeten wel!
Ik ga regelmatig naar Spa dan wel andere circuits (met vrienden / vriendin) maar ik moet zeggen dat ik me snel ga 'vervelen' bij andere klasses dan de F1, juist omdat ik niemand ken van de rijders en teams en het inderdaad lastig om te volgen is. We zijn afgelopen zaterdag ook al rond 17u huiswaarts gegaan om die reden.

Neemt niet weg dat de sfeer altijd geweldig is, zeker op Spa! Opnieuw het hele circuit rondgelopen en dat voel je wel, zeker de dag(en) erna :+. De GT auto's klonken echt geweldig, zeker de Fords. We hadden geen oordoppen bij ons maar achteraf gezien was dat geen overbodige luxe (zeker niet op de tribunes waar alles nog extra galmt).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Ithric
Ik was er ook zaterdag en kostelijk vermaakt met een redelijke groep (10-15 mensen).
Het rondje circuit ging me gelukkig iets beter af dan vorig jaar. :+

Hopelijk mooie beelden gemaakt, zag er wel al veel belovend uit alleen ik moet nog denk ik 1uur video editten. :D (Dat heb je met een nieuwe camera hé.)

Heb gisteren nogmaals 4.5 van de 6 uur gekeken op motorsTV, omdat ik daar echt amper iets van de race meekreeg natuurlijk. (Weinig schermen helaas)

Op naar de 24h van Le mans/Spa en andere races op de Nurburgring, deze zijn teminste nog te betalen. (kan ze denk ik allemaal wel bezichtigen voor de kosten van 1 F1 kaartje. :+ )

iRacing Profiel

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat ik van de 6h van Spa vooral zo goed/opmerkelijk/gaaf vond is dat de grote LMP1's allemaal problemen hadden, maar Rebellion bleek gewoon vreselijk betrouwbaar te zijn.

Dat kan nog heel leuk voor ze worden in de 24h van Le Mans, Rebellion op het overall podium, ik denk dat dat een droom voor ze is.

• Daniel_Elessar
@TommyGun:

Hier reden er toch ook best wat ex-F1 coureurs mee. Ja het is wat onoverzichtelijker als je er zelf bent. Ze zouden nog wel wat schermen mogen neerzetten her en der. Maar dat kost natuurlijk ook weer extra geld.
Met lopen heb ik normaal geen problemen, had nu echter niet mijn hiking schoenen aan dus dat scheelt behoorlijk. Had er niet aan gedacht :/ van deze fout echter wel geleerd :)

@Itrhic: Altijd leuk om nieuwe dingen te leren kwa camera's. Ikzelf heb nu geleerd dat een telelens echt nodig is. En dat het een apart vak is om bij zulke dingen goede foto's te maken. Voor die 35 euro mag je inderdaad niet klagen 3 dagen toegang! De Historic F1 is ook nog te betalen en leuk ^^

RobinHood: Ja, ik hoop het zo voor die gasten bij Rebellion. Mooie auto, en als ze geen problemen tegen koen bij de 24h en de rest zoals nu in Spa wel.. Dan hebben ze een grote kans op het podium. We zullen zien :)

• u_nix_we_all
  • Niet online
De F3 race in Pau gaat zo van start, en de baan is lekker nat. Ben benieuwd of dat goed gaat .... :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Ryur
u_nix_we_all schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:10:
De F3 race in Pau gaat zo van start, en de baan is lekker nat. Ben benieuwd of dat goed gaat .... :p
Ik val zowat in slaap. Gebeurd weinig :(

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:58

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De VLN race gaat zo ook van start.
http://vln.de/de/live/features.html

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Leuke video samenvatting van de 6u van Spa op motorsport.com:

http://www.motorsport.com...-spa-francorchamps-57318/

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Weer een mooie race op Silverstone in de Blancpain Series... Man man man, wat een flater (???) met die SC aan het einde; geen idee wat nu precies de bedoeling was en de commentatoren op MotorsTV hadden ook niet echt veel info aan de info op het interne communicatie-kanaal.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pyr0_
Je maakt me nieuwsgierig: video materiaal van?

[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0_ op 15-05-2016 20:36 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Wat een fijne race weer op Dover, er blijven er weer niet veel over :P

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:36:
Meestal staat de livestream van de race na afloop op het Blancpain-youtubekanaal YouTube: GTWorld. Die van vandaag alleen (nog) niet :'(. Jammer, want ik heb hem vanmiddag moeten missen.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• MAX3400

MAX3400

Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:36:
Heb helaas geen linkjes die noemenswaardig zijn maar als er ergens een full race is:
spoiler:
skip naar 40 minuten van het einde en kijk maar rustig verder voor de SC

• iichel

iichel

Gazoooo

• MAX3400

MAX3400

• Pyr0_
Thanks, gevalletje slechte communicatie :z

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

Phydomir

Dennis

Eerste vrije training voor de Indy 500 onderweg.

Dit jaar voor de 2e keer de plas over om erbij te zijn. De eerste was drie jaar geleden en best speciaal, als jouw favoriet (Tony Kanaan) dan zijn eerste Indy 500 wint.

De kwalificatie wordt dit jaar ook live op Ziggo Sport uitgezonden. Komende zondag tussen 22u en 24u.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:42:
Dit jaar voor de 2e keer de plas over om erbij te zijn. De eerste was drie jaar geleden en best speciaal, als jouw favoriet (Tony Kanaan) dan zijn eerste Indy 500 wint.
Gaaf veel plezier! Van te voren eerst nog even bij de Coke 600 kijken? ;)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Ryur
The_FrankO schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Gaaf veel plezier! Van te voren eerst nog even bij de Coke 600 kijken? ;)
Erna bedoel je ;) De Coke 600 is ongeveer 2 of 3 uurtjes NA Indy500

[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 16-05-2016 20:31 ]

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ryur schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:31:
[...]

Erna bedoel je ;) De Coke 600 is ongeveer 2 of 3 uurtjes NA Indy500
Uh ja je hebt gelijk. |:(
Ik ga het in iedergeval proberen vanaf de bank, GP van Monaco, Indy 500 en de Coke 600. 8)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Ryur
The_FrankO schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Uh ja je hebt gelijk. |:(
Ik ga het in iedergeval proberen vanaf de bank, GP van Monaco, Indy 500 en de Coke 600. 8)
Hier nog 1. En ik ga het ook doen.
Tussen de GP van Monaco & Indy ff een tukje (behalve als Max wint want dan te opgewonden).

En dan daarna Coke 600, mijn lievelingsrace!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

u_nix_we_all schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:10:
[...]

Die demo van die 787B was geweldig idd, zo'n wankel is nergens mee te vergelijken.
Die Panozzen met hun 6 liter Ford die voelde je gewoon langskomen, en hoorde je nog een kilometer verderop.
Ik heb heel dicht bij de 767B gestaan *O* <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h148/fragme_dmc/meetings/Spa%20classics%202014/th_P1070099.jpg
nog dichter ok dan
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h148/fragme_dmc/meetings/Spa%20classics%202014/th_P1070100.jpg
nog dichter mmmh ok geen probleem
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h148/fragme_dmc/meetings/Spa%20classics%202014/th_P1070160.jpg <3 <3 <3 <3 <3 *O* *O* *O* *O* *O*

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• UTwizard
  • Nu online
Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:56:
Thanks, gevalletje slechte communicatie :z
Of de bestuurder van de SC die aan het slapen is :+ Het is in ieder geval allemaal wel heel knullig :/

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Gister voor het eerst naar de Whelen euro series geweest in Venray. Viel me niet tegen in vergelijken met de lmv8. Rijders strijden volle bak wat voor leuke races zorgde! Viel me vooral op dat je overal kan komen in het paddock zonder enig probleem.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• u_nix_we_all
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:42:

Nice, misschien zie ik je daar. :P Ik ga dit jaar voor het eerst, zowel Indy als VS :D

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 18:06
Weer wat ander interessant nieuws:
Er wordt gewerkt aan een soort Formula 5000.
http://www.speedcafe.com/...a-5000-category-launched/

En Tom Coronel doet in de eerste race van het Benelux TCR mee:
http://www.autosport.be/n...ie-jason-vandenbalck.html

• MAX3400

MAX3400

Gisteravond nog even de laatste 20 ronden van de Indycar op Indianapolis meegekregen. Was een grappig stukje autorijden maar het zag er, op sommige momenten, nog klinischer uit dan de F1.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Eerder deze week gebracht door UPS 8)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1ieDGi4MymiozSPLeSzphNwt/full.jpg

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:20
Leuk Fuelke. Ik ben er ook bij, helaas al vanaf woensdag 7u. Dit weekend nog zo'n 100k ledjes solderen voor de displays die we dan uitdelen..

• Rivanov
Nice Fuelke!

Ik ben erbij met de 24 uur van Spa. :)
Te gast bij Ferrari op uitnodiging van Kaspersky. *O*
Rondlopen in de pits, eten in Ferrari motorhome, overal toegang toe tijdens de race. _/-\o_

En een maand later ben ik wéér op Spa, maar dan voor de Formule 1. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 24-05-2016 08:38 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

zzattack schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:31:
Leuk Fuelke. Ik ben er ook bij, helaas al vanaf woensdag 7u. Dit weekend nog zo'n 100k ledjes solderen voor de displays die we dan uitdelen..
Aan wat voor display mag ik me dan verwachten?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, in de GP2 race testen ze de vangrails en de VSC even goed. In een paar rondes knallen er zo vier uit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De GP2 is gewonnen door Markelov vanaf P15, die de gele band veel verder wist te laten gaan dan verwacht, en de snelste man was, maar op oude banden. Zijn de banden van GP2 hetzelfde als F1? Dan zou dat wel eens interessant voor de strategie kunnen zijn.

Waar Markelov onder de VSC opeens 20 seconden vandaan haalde, dat is wel de vraag :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 12:02
gambieter schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:42:
De GP2 is gewonnen door Markelov vanaf P15, die de gele band veel verder wist te laten gaan dan verwacht, en de snelste man was, maar op oude banden. Zijn de banden van GP2 hetzelfde als F1? Dan zou dat wel eens interessant voor de strategie kunnen zijn.

Waar Markelov onder de VSC opeens 20 seconden vandaan haalde, dat is wel de vraag :p
DAt is vrij duidelijk uit te leggen, Afstand onder de helft van de snelheid duurt 2x zo lang dus worden de tijden ook 2x zo lang, betekent andersom natuurlijk als de vsc weg is dat dit ook weer terugloopt.

Twitch

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 19:56

PauseBreak

derp!

derx666 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:54:
Blijf het irritant vinden dat er in Monaco 1 dag zit tussen de VT1+2 en quali dag. Normaal lekker 3 dagen achter elkaar nieuws, maar vandaag is het zo rustig :)
Luxe problemen :)
Je had zojuist nog even kunnen kijken naar de GP2 race. Was ook zeker de moeite waard 8)

Nee, merp!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 21:09
PauseBreak schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:57:
[...]

Je had zojuist nog even kunnen kijken naar de GP2 race. Was ook zeker de moeite waard 8)
En ik wist helaas niet dat de GP2 vandaag gereden werd. Normaal was ik nooit thuis op vrijdag, maar nu wel.

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:09

derx666

mecker ende blaet

Ben helaas nog aan het "werk" dus video met geluid is een beetje no-go :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-11 13:49
friggler schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:58:
[...]

En ik wist helaas niet dat de GP2 vandaag gereden werd. Normaal was ik nooit thuis op vrijdag, maar nu wel.
Helaas is de GP2 uitslag een paar berichten hierboven ge-spoilerd.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-11 19:56

PauseBreak

derp!

friggler schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:58:
[...]

Ik ook niet, zapte er toevallig voorbij op kanaal 14 omdat er verder alleen maar telsell was... :'( Maar als de F1 race net zo chaotisch en hectisch wordt als de GP2 race dan wordt het een mooie race d:)b

Nee, merp!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Martin0 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:27:
[...]

DAt is vrij duidelijk uit te leggen, Afstand onder de helft van de snelheid duurt 2x zo lang dus worden de tijden ook 2x zo lang, betekent andersom natuurlijk als de vsc weg is dat dit ook weer terugloopt.
Die uitleg klopt. Omdat Markelov meteen bij de restart naar binnen is gegaan hebben we de voorsprong in tijd op racesnelheid niet kunnen zien.
Veel nieuwssites hebben het verkeerd en keken naar het verschil tijdens de VSC en denken dat er iets mis is gegaan. Motorsport.com heeft inmiddels een rectificatie geplaatst waar in staat dat volgens de FIA Markelov toch een seconde of 16 is uitgelopen tijdens de laatste 2 safety cars http://www.motorsport.com...-within-the-rules-740950/.

Met de voorsprong die hij al hadden was dit precies genoeg voor een pitstop.

• u_nix_we_all
  • Niet online
Vandaag op de brickyard geweest voor carb day. Indy lights gezien, closest finish ever :p, 0.002 sec verschil. Vrije training van de indycars was ook heel indrukwekkend. Ben benieuwd naar zondag, indy 500 is compleet uitverkocht, moet 400000 man komen. Kort om, groeten uit Indianapolis :)

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 10:46
Official livestream van de 24uur van Nurburgring!

Altijd een mooie race.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:41

Entity

9000rpm

Het is absoluut mayhem daar nu, hoosbui zorgt dat tientallen auto's van de baan glijden. Meesten kunnen gelukkig wel doorrijden.

Edit: rode vlag nu...

[ Voor 8% gewijzigd door Entity op 28-05-2016 16:21 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
En een rode vlag.

• Daniel_Elessar
Bizar! Heerlijk ook om te zien. Maar als de rest toch droog is en je komt daar aan op je slicks.. een boot had effectiever geweest. Frijns en team staan redelijk. Coronel staan ergens 24ste plaats.

• Ryur
Daniel_Elessar schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:26:
Bizar! Heerlijk ook om te zien. Maar als de rest toch droog is en je komt daar aan op je slicks.. een boot had effectiever geweest. Frijns en team staan redelijk. Coronel staan ergens 24ste plaats.
Ze rijden veel te snel! Je zag een auto vast staan in het gras, en dan kwam je zo hard aangereden (vooral die rode auto net in de replays, die op 2 banden de muur in vloog)

• Daniel_Elessar
Ryur schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Ze rijden veel te snel! Je zag een auto vast staan in het gras, en dan kwam je zo hard aangereden (vooral die rode auto net in de replays, die op 2 banden de muur in vloog)
Heb je helemaal gelijk in, maar misschien ook eerder met vlaggen zwaaien. natuurlijk zou je verwachten van de rijders dat ze dat zelf ook weten en anticiperen. Maar als ze eerder op dat stuk met vlaggen blauw?

die helikopter beelden :X Geweldig commentaar btw

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Catsburg (#22) ligt P5.
Frijns (#2) is nu 10e.
Maassen lag P2 in de klasse, maar ik zag dat die auto ook de vangrail invloog.

• Daniel_Elessar
Dat is het gave van lange circuits, op het ene punt is het droog en aan de andere kant regen. Of in dit geval hagel en aqua planning.

Hopen dat ze snel kunnen opruimen en weer van start gaan.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:41

Entity

9000rpm

Volgens mij hadden ze erover dat de race minimaal 90 minuten (!) stil ligt.

• Daniel_Elessar
Dat zal wel, eerst het weer laten passeren. Jammer, maar verstandig.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Het is ook voor reparaties aan de vangrail. Bij Aremberg hebben die daar wel wat klappen gehad.

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 10:46
Restart van de race om 19:20. Het was inderdaad een compleet gekkenhuis.

Ben benieuwd wat de race nog meer gaat brengen

• zzattack
Wat mij betreft wederom een érg late beslissing voor rood.. Wel weer veel moois gezien op de startgrid.. en beetje jammer dat toch redelijk wat position lights niet werken. Blijkt toch een bijzonder lastige instructie om een ontvangstantenne niet letterlijk 5cm van een 10W telemetry/video transmitter te plaatsen.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-11 20:03

duderuud

Sliden is koel

Hoe doet Jaap van Lagen het?

Motor-Forum.nl

• zzattack
62e maar veel zegt het allemaal niet met 4 rondjes gereden

[ Voor 250% gewijzigd door zzattack op 28-05-2016 19:15 ]

• Erapaz
Heeft de klok doorgelopen tijdens de code rood? Ze hebben er nu 9 rondjes opzitten,waarvan 4 achter de safety car en er is nog maar ruim 19 uur te gaan.

Wel leuk om te zien in de regen, hoewel sommige stukken in de schemer al aardig onzichtbaar aan het worden zijn.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Op de stream liep de klok gewoon door, er is een paar uur weggegooid om begrijpelijke redenen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Erapaz
Ja, blijkbaar betekent code rood niet het stilzetten van de klok. Ik kan me overigens niet herinneren hoe dat bij de 24h van Le Mans is.
Af en toe ziet het er wel een beetje amateuristisch uit, een auto die gespind is met daarnaast een safety car waar iemand uitstapt terwijl het veld voorbij komt? En die oude meuk ertussen (5 series, golfje 3).

Wel tof dat het helemaal wordt uitgezonden op een Youtube stream.

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Tot zover de fantastische afwatering op de ring...

• Ithric
Erapaz schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:36:
Ja, blijkbaar betekent code rood niet het stilzetten van de klok. Ik kan me overigens niet herinneren hoe dat bij de 24h van Le Mans is.
Volgens mij loopt de tijd altijd door bij lange afstand races van meer dan 12h.

Het is een beetje lastig om 4h uur na dat de race geëindigd zou zijn erbij te plakken, dat vinden de TV/Teams vast niet heel leuk.

Met korte races is het een optie, maar niet bij dit soort races.

iRacing Profiel

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

Phydomir

Dennis

Wat een chaos zeg.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat een gekkenhuis, maar ook, wat een race. Dit weer had ik zeker niet verwacht. Het is nu kijken wie er in de ochtend ongeschonden uit is gekomen!!

• Rivanov
Blijft een heerlijke race om te kijken. :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Mooie finale. De top 4 zit nog vrij dicht bij elkaar en ze moeten allemaal pushen, zonder fouten te maken.

• Daniel_Elessar
Mooie race was het. Al vond ik de inhaal actie niet 100% om aan de leiding te komen. Hij kwam wel van heel ver weg. Niettemin mooie acties :) Al had ik liever dat ze nog 1 volledige ronde ao dicht bij elkaar zaten. Dit was een beetje een anticlimax.

Nu moet ik eigenlijk nog leren.. maar,

hoe laat begint de Indy? :P

[ Voor 40% gewijzigd door Daniel_Elessar op 29-05-2016 16:36 ]

• Rivanov
18:00 race.

• MAX3400

MAX3400

Staat al in de EPG ingeprogrammeerd; moet nog wel ff snel de pasta in elkaar flansen en dan met bordje op schoot lekker gaan zitten!

• Ryur
Nu al de voorbeschouwing :)
18:12 green flag

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

Waar word de Indy500 uitgezonden?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Erw schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:14:
Waar word de Indy500 uitgezonden?
Ziggo Sport schijnt het uit te zenden.

How do you save a random generator ?

Pagina: 1 ... 33 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.