Wat ik dan wel weer gek vindt aan die app bij mij: de unit is aangezet met de afstandsbediening en verwarmd nu op een ingestelde temperatuur van 21,5 graden. De app zegt dat hij nu 23 graden binnen meet, en ingesteld staat op 21 graden (tenzij je het detailscherm opent, dan zegt hij dat hij staat ingesteld op 22 gradenVerwijderd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 23:21:
@DeadLock Afstandsbediening niet gebruiken. Alleen app. App gebruik reageert de remote niet op, omgekeerd wel. Werkt verwarrend. Als je graad verhoogt tijdens schema, zal tijdens een blok zelf moeten verlagen en anders na een blok volgt hij schema vanzelf. Ik heb de schema's zelf in Domoticz gezet want vond dat niet praktisch werken. Gebruik eigenlijk alleen maar Domoticz. Eco standen.... ik vind het onzin zoals hierboven toegelicht.
Los van deze inconsequentheid, had hij in alle gevallen eigenlijk al moeten zeggen 'temperatuur bereikt (want 23 graden kennelijk), dus ik sla af. Gebeurt niet. Spoiler alert: het is ook helemaal geen 23 graden beneden, maar goed dat weet de unit kennelijk niet.
Hij slaat trouwens wel af op momenten hoor, dus dat systeem werkt wel. Maar ik mis de logica.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org