Inmiddels is alles aangesloten, ongelofelijk hoe stil alles werkt!
Woonkamer/tuin

Slaapkamer/terras

In de voorbereiding bedacht ik behoorlijk moeilijke oplossingen, maar uiteindelijk bleef het simpel en gingen de leidingen dicht bij de airco naar buiten.
De gaten zitten tjokvol, voor zover ik heb kunnen horen zijn er geen geluidslekken ontstaan.
Dat heet, die busbaan achter m'n tuin moet buiten blijven en niet ('s nachts) binnen komen
De kosten vielen ook nog mee, ik kwam op 80% van de richtprijs uit.
Ik ben nog niet klaar met alles afwerken, maar voorlopig kan het er mee door.
Het standby verbruik van 0,75W per airco is prima, dan ga ik ze niet extra schakelen via de voeding.
Next is koppelen met de domotica, ik heb eigenlijk een IR zender nodig die ik via internet kan bedienen
Woonkamer/tuin

Slaapkamer/terras

In de voorbereiding bedacht ik behoorlijk moeilijke oplossingen, maar uiteindelijk bleef het simpel en gingen de leidingen dicht bij de airco naar buiten.
De gaten zitten tjokvol, voor zover ik heb kunnen horen zijn er geen geluidslekken ontstaan.
Dat heet, die busbaan achter m'n tuin moet buiten blijven en niet ('s nachts) binnen komen
De kosten vielen ook nog mee, ik kwam op 80% van de richtprijs uit.
Ik ben nog niet klaar met alles afwerken, maar voorlopig kan het er mee door.
Het standby verbruik van 0,75W per airco is prima, dan ga ik ze niet extra schakelen via de voeding.
Next is koppelen met de domotica, ik heb eigenlijk een IR zender nodig die ik via internet kan bedienen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW