Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 12:33
glennox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:52:
[...]

dankje waar zou ik ongeveer op moeten zitten? kwa damage, armor, hp en crit%?
Zorg dat je in je mainhand een axe of hammer hebt met socked, crit gem erin talent pakken met extra crit when using hammer or axe.

Offhand semi dps maar met + veel vit en str of crit als je budget het toelaat.

Die 19% extra life wat je hebt is useless eigenlijk met zoweinig vit/hp, dus zorg eerst dat je veel meer vit krijgt.

Daarna zoeken met bracer met + crit en een helm met + crit en gloves.

Uiteindelijk als je op 30/40% zit met talens kan je easy WhirlWind spec act 2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 20:36
Vandread schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:53:

Mooie amulet.... vooral voor een Barb :P ik zou een barb starten (om die reden een DH begonnen :+)
omdat je een goeie amulet vond?

maar idd

goed plan misschien over een uur of 100 als ik mn DH eindelijk eens fatsoenlijk uitgerust heb en act3/4 kan farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Behoorlijk crap :+

Geen dex
low dps
geen crit damage

[ Voor 7% gewijzigd door Cyclonic op 30-07-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453025

Mijn Barb (act 1) wordt een echte Barbie in act 2.
Enige tips wat er mis is aan de build?
Stats zijn buffed

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2jaylpv.jpg

Build: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#bVRikP!YcZ!acbacZ

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 453025 op 30-07-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:16
HP en Resistances kunnen wel een boost gebruiken :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyclonic schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:20:
[...]
Behoorlijk crap :+

Geen dex
low dps
geen crit damage
Jep je koopt zoiets voor 1mil, maar ik vond het een goed excuus :+
Vit hoef je iig niet zo veel meer en chd heb je een socket voor, kijken hoe ver ik kom zonder gold uit te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:06

ChUcKiE

Dus........

Middnight schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:51:
[...]

Heb je toevallig Belgacom internet ?
Nee gewoon UPC...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 12:12
Ik zit echt te twijfelen of ik mijn Monk nog beter zou maken of gewoon een ander spel te gaan spelen =P Om opnieuw alles door te lopen met andere chars heb ik eigenlijk geen zin in. mijn monkje is bijna precies zoals ik het hebben wil, het kan altijd beter maar elke upgrade is minimaal 5m :( zou ik meer DPS gaan of gewoon zo laten? wil mijn char ook goed hebben met het oog op PVP ^^ dus mag niet 1 shot dood zijn

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/orl4x0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Hoe vaker je het spel speelt hoe meer ik zie dat dit spel niet af is zoveel glitches combo die gewoon niet kloppen. Het response is gewoon te langzaam voor de situatie waarin je beland. Toch blijft het leuk en wil ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik zit n beetje met n dilemma.. Ik heb 2 amulets voor mn wizard..

Bij 1 amulet ga ik van 16600 dps naar 15500 dps, maar heb ik wel 656 loh.

Bij de andere heb ik dus 16600 dps, maar heb ik slechts 31 life/sec en geen loh.. Persoonlijk neig ik naar de eerste, omdat het toch wel erg fijn is om wat regen te hebben tijdens een gevecht, je kunt toch flink wat meer hebben merk ik... Wat vinden jullie?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Beetje bij beetje kom ik verder bij de diablo boss op inferno. Ben nu een week bezig, en het lukt me inmiddels om continu in fase 2 dood te gaan. :P Het is deels gear maar een hele hoop skills.

En de belachelijke repair costs natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door 170074 op 30-07-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qyxilfer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023
170074 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:14:
Beetje bij beetje kom ik verder bij de diablo boss op inferno. Ben nu een week bezig, en het lukt me inmiddels om continu in fase 2 dood te gaan. :P Het is deels gear maar een hele hoop skills.

En de belachelijke repair costs natuurlijk.
Betreffende fase 2; wat mij enorm geholpen heeft is het gemak dat er een timer op de shadow clones zit. Dus gewoon ontwijken, totdat ze verdwijnen. Vooral geen aggro bij hen opwekken. Hiermee is Diablo op inferno een peulenschil... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

aicaramba schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:01:
Ik zit n beetje met n dilemma.. Ik heb 2 amulets voor mn wizard..

Bij 1 amulet ga ik van 16600 dps naar 15500 dps, maar heb ik wel 656 loh.

Bij de andere heb ik dus 16600 dps, maar heb ik slechts 31 life/sec en geen loh.. Persoonlijk neig ik naar de eerste, omdat het toch wel erg fijn is om wat regen te hebben tijdens een gevecht, je kunt toch flink wat meer hebben merk ik... Wat vinden jullie?
Een verlies van 1k dps moet je echt niet serieus nemen. Dus die LOH nemen en genoegen nemen met 1k dps verlies, ga je geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
RNG is a b*tch.

Tot gister geen een legendary gevonden, gister vind ik er 2 in een run (beide niet super, maar goed).

Goldskin (met crap stats) en een redelijke ring (die geen upgrade voor me was).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

...aan het wachten op de patch :/

Wordt het wellicht voor casual spelers weer wat meer 'rewarding' om te spelen (act 1 inferno).

Las gisteren de geschiedenis van Activision Blizzard. Interessant.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

lvlv nu een meleewizard, wel leuk om te spelen :) Is lvl41, heb 60 Monk en 60 WD, WD bewaar ik denk ik voor PvP, wel handig met al die CC spells ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

skoozie

SCSI

Cthulhu schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:06:
lvlv nu een meleewizard, wel leuk om te spelen :) Is lvl41, heb 60 Monk en 60 WD, WD bewaar ik denk ik voor PvP, wel handig met al die CC spells ;)
Wat voor build gebruik je?
ik heb momenteel ook veel plezier in co-op met deze build
Ik doe niet veel damage moet nog redelijk op passen voor desecrator en Arcane, maar voor de rest blijf ik behoorlijk lang in leven! vermaak me goed. ben nu level 47 en loop rond op nightmare act 4. Gister avoond aangekomen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:01
Cthulhu schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:06:
Ik heb ook een wizard, en tot inferno had ik de tactiek, blijven staan met diamond skin en disintegrate loslaten.

...tot inferno. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ervig schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:02:

Wordt het wellicht voor casual spelers weer wat meer 'rewarding' om te spelen (act 1 inferno).

Las gisteren de geschiedenis van Activision Blizzard. Interessant.
Patch? Welke patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
De patch om mijn wizard een fatsoenlijke teleport te geven! Eentje waarmee ik wél het hoekje om kan teleporten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Nu online

skoozie

SCSI

ejtnaj schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:40:
[...]
De patch om mijn wizard een fatsoenlijke teleport te geven! Eentje waarmee ik wél het hoekje om kan teleporten! :+
Of omlaag... Soms zie je wariors ergens vanaf jumpen, denk ik, Dat kan ik ook! *Teleport* niet dus |:(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ejtnaj schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:40:
[...]

En door muren heen... zoals in d2, wormhole mag het ook wel wat langer uithouden van mij. >:)
skoozie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:42:
[...]

Of omlaag... Soms zie je wariors ergens vanaf jumpen, denk ik, Dat kan ik ook! *Teleport* niet dus |:(
Hmm, dit werkt bij mij prima. Evenals omhoog.

[ Voor 29% gewijzigd door PizZa_CalZone op 31-07-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Nu online

skoozie

SCSI

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:42:
[...]

En door muren heen... zoals in d2, wormhole mag het ook wel wat langer uithouden van mij. >:)

[...]

Soms wel, geregeld bij mij ook niet. vooral een stuk afsnijden in de crater/tower (act 3) wil het bij mij nog wel eens mislukken.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 17:30

Ryan1981

Je ne sais pas

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:42:
[...]

[...]

Heb het volgende niet geprobeerd maar je kan wormhole doen tot ie uitgewerkt is, en dan de archon mode activeren met teleport en dan nog een laatste keer teleporteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wormhole krijg je pas RSI en spastische bewegingen.... die seconde mogen ze wel op 1,5 seconde zetten net als die DH skill.
Ervig schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:02:

Eigenlijk moet Act1 niet al te rewarding droppen, zolang het er maar voor zorgt dat je naar Act2 kan.
Zolang drops het altijd net niet zijn (dex+strength of intel+dex op ringen etcetc) verdien ik niet genoeg om echt verder te gaan.

Overigens hoop ik niet dat ze met dit tempo eerst 1.05 1.06 tm 1.09 uitbrengen en dan 1.1, want dan komt de PVP in 2015 uit ;) (nee hier niet serieus op ingaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Nu online

skoozie

SCSI

Vandread schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:33:
Van wormhole krijg je pas RSI en spastische bewegingen.... die seconde mogen ze wel op 1,5 seconde zetten net als die DH skill.
Teleport heb ik op RMB. hierdoor kan je 4 keer teleporten door de muis knop ingedrukt te houden.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Vandread schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:33:

Eigenlijk moet Act1 niet al te rewarding droppen, zolang het er maar voor zorgt dat je naar Act2 kan.
Zolang drops het altijd net niet zijn (dex+strength of intel+dex op ringen etcetc) verdien ik niet genoeg om echt verder te gaan.
Dit is echt een slecht idee, met het diablo idee in het achterhoofd is de huidige droprate uitstekend.
Het zou onzin zijn om bepaalde drops exclusief te maken voor moeilijkere content.. het is geen World of Warcraft.

Edit: @ Naluh!

In principe met alleen NV maakt het niet uit, bosses droppen wel gegarandeerd blue's zonder NV. Met NV (4 = 1 rare, 5 = 2 rares) heb je altijd gegarandeerde rares. Dit kan nog aangevuld worden door de mf bonus van NV.

Persoonlijk doe ik niet meer aan bossruns, meestal probeer ik zoveel mogelijk rare packs te pakken en dan sluit ik af door een boss van de act te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 31-07-2012 11:59 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Vraagje mbt droprates: maakt het nu eigenlijk nog uit of je echte bosses als Belial en Zolton Kule farmt of je gewoon richt op elite/champ packs?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naluh! schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:51:
Vraagje mbt droprates: maakt het nu eigenlijk nog uit of je echte bosses als Belial en Zolton Kule farmt of je gewoon richt op elite/champ packs?
Sowieso op Champs, aangezien je NV moet opbouwen. De actbosses zijn meestal het einde van een run. Bijv. Act 1 run je voor zoveel mogelijk champions, en uiteindelijk zul je dan bij The Butcher uitkomen. Je doet het niet voor de Butcher maar voor de Champions, maar hij zit er zo dichtbij dat het gewoon een onderdeel is van de run omdat het geen kwaad kan hem te killen (weinig risico m.b.t. deaths (=gold)).

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 31-07-2012 12:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Naluh! schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:51:
Mijn ervaring is dat het niets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-05 04:28
Ryan1981 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:00:
[...]

Mijn ervaring is dat het niets uitmaakt.
Het is in mijn ervaring beter om elites te gaan farmen, om een boss te verslaan heb ik altijd meer tijd nodig dan elites dus een goeie farm route vol elites is veel nuttiger dan een bossrun. Boss kan wel einde van je farmroute zijn, als die er toevallig toch is natuurlijk :+

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
sommige champ packs heb ik meer moeite mee dan de bosses.
Al red ik me nu zo makkelijk in hell nu ik lvl 60 ben dat 2 aardige champ packs me bijna niets meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Diabolica schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:16:
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
sommige champ packs heb ik meer moeite mee dan de bosses.
Al red ik me nu zo makkelijk in hell nu ik lvl 60 ben dat 2 aardige champ packs me bijna niets meer doen.
Waarom zou je Hell gaan farmen met een LVL 60 poppetje , tenzij je Hardcore speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Iemand die hier een full magic-find gear set heeft en die ook full-time gebruikt om mee te farmen ?
Zoja, hoeveel gold heb je hier ongeveer moeten in dumpen vooraleer je a1 op je makkie door kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Middnight schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:23:
Iemand die hier een full magic-find gear set heeft en die ook full-time gebruikt om mee te farmen ?
Zoja, hoeveel gold heb je hier ongeveer moeten in dumpen vooraleer je a1 op je makkie door kan ?
Ik heb ondertussen een MF set die met 5NV 280 MF heeft waar ik mijn farm run in act 1 inferno zonder te wisselen redelijk door kom. Soms is er wel een elite pack waar ik veel moeite mee heb, dan switch ik weer even, maar meestal in archon vorm krijg ik er wel 1 of 2 neer en maak ik het af in normal. Ik heb hier om precies te zijn 0 gold aan uitgegeven omdat ik alles zelf gevonden heb en geen gebruik maak van items van het AH :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Ryan1981 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Ik heb ondertussen een MF set die met 5NV 280 MF heeft waar ik mijn farm run in act 1 inferno zonder te wisselen redelijk door kom. Soms is er wel een elite pack waar ik veel moeite mee heb, dan switch ik weer even, maar meestal in archon vorm krijg ik er wel 1 of 2 neer en maak ik het af in normal. Ik heb hier om precies te zijn 0 gold aan uitgegeven omdat ik alles zelf gevonden heb en geen gebruik maak van items van het AH :P.
Welke class ben je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben een Wizard. Zal vanavond eens kijken of ik mijn items & stats kan posten.

[ Voor 63% gewijzigd door Ryan1981 op 31-07-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 20:28
Voor mac users, schijnbaar is de launcher kapot sinds vandaag. Hij blijft na een update zitten op initializing. Op b.net geven ze de tip om via de terminal de game te launchen. Werkt bij mij:

open "/Applications/Diablo III/Diablo III.app" --args -launch

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:10:
[...]

Het is in mijn ervaring beter om elites te gaan farmen, om een boss te verslaan heb ik altijd meer tijd nodig dan elites dus een goeie farm route vol elites is veel nuttiger dan een bossrun. Boss kan wel einde van je farmroute zijn, als die er toevallig toch is natuurlijk :+
Puur voor elites gaan is sneller ja. Maar wat ik bedoel is of bosses meer kans hebben op bijv lvl 63 items met 6 affixes etc :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

Middnight schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:23:
Ik gebruik hiervoor deze gear (barb): http://imgur.com/a/o9lgT

Met 5NV geeft dit 256% magic find. Ongeveer 110k piek DPS met wrath of the berserker, genoeg om alle elites vrij snel neer te krijgen. Ook zonder WotB gaan ze wel neer, duurt uiteraard wel iets langer.

Al deze gear komt van de AH en heeft ongeveer 10m gekost. Je komt met mindere gear ook makkelijk door A1, ik denk dat je voor 3-5m wel wat leuke gear kan vinden.

Gear kosten uitgesplitst:

amulet: 2m
shoulders: 900k
ring1: 1m
ring2: 600k
helm: 400k
chest: 80k
belt: 500k
sword: 3.3m
pants: 150k
bracers: 550k
boots: 450k
gloves: 525k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Elp schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:58:
[...]

Ik gebruik hiervoor deze gear (barb): http://imgur.com/a/o9lgT

Met 5NV geeft dit 256% magic find. Ongeveer 110k piek DPS met wrath of the berserker, genoeg om alle elites vrij snel neer te krijgen. Ook zonder WotB gaan ze wel neer, duurt uiteraard wel iets langer.

Al deze gear komt van de AH en heeft ongeveer 10m gekost. Je komt met mindere gear ook makkelijk door A1, ik denk dat je voor 3-5m wel wat leuke gear kan vinden.

Gear kosten uitgesplitst:

amulet: 2m
shoulders: 900k
ring1: 1m
ring2: 600k
helm: 400k
chest: 80k
belt: 500k
sword: 3.3m
pants: 150k
bracers: 550k
boots: 450k
gloves: 525k
Ik zie zo snel maar 1 item met vit, heb je niet een groot HP tekort dan?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:23:
[...]

Waarom zou je Hell gaan farmen met een LVL 60 poppetje , tenzij je Hardcore speelt :)
Ik vind nightmare farmen in HC veel meer opleveren. Daar heeft het namelijk nog wel zin om te gaan goldfarmen omdat je geen hyperinflatie hebt, en je loopt geen kans om te sterven door lag (want niets krijgt je dood). En zelfs de rare items die je dankzij de 5xNV spaart leveren nog aardig wat op, omdat het aanbod op die levels in de AH vrij minimaal is.

Nou heb ik ook nog een MF-setje voor HC Hell waarmee ik act3/4 kan doen, maar dat levert netto tot nu toe veel minder op. Het lijkt erop dat *iedereen* op HC Hell act 3/4 farmt, plus 95% is <lvl60 meuk waar de AH grotendeels mee gevuld is, dus je doet er lang over eer je eens wat leuks vindt voor jezelf.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 09-06 15:38
Ik vind sowieso bijna nooit iets leuks voor mezelf als ik farm.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

StarLite schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:15:
[...]

Ik zie zo snel maar 1 item met vit, heb je niet een groot HP tekort dan?
Ik heb weinig HP, klopt, maar ik heb daar weinig last van.
Als Wrath of the Berserker aan staat dan ga ik sowieso niet dood, want de DPS die daar uit komt is zo hoog dat mijn HP niet meer uitmaakt (in A1!, hogere acts is een heel ander verhaal).
Zonder WotB gebruik ik Furious Charge met Dreadnought om wat HP terug te krijgen en soms wat potions. Dat geeft in 99 van de 100 gevallen genoeg tijd om alles neer te krijgen.

Het is wel even wennen om met lage HP te spelen, maar als je het eenmaal door hebt dan gaat het prima en , in mijn ervaring, sneller dan met hoge HP + lage DPS. Je moet alleen opletten als je WotB nog op cooldown zit en je komt wat elites tegen die veel damage doen in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Wolf schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:26:
Ik vind zelf nooit iets voor anderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wolf schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:26:
O-) Vind ik niet zo erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Het kan aan de vakanties liggen maar ik heb het gevoel alsof er minder animo voor D3 is, minder vrienden online, topic hier gaat langzamer, AH sales lopen niet door...

Persoonlijk begin ik ook een beetje een punt te bereiken waarbij ik twijfel door te gaan, ik kan steeds meer farmen om mijn wizard verder te gearen maar het lijkt haast zinloos. Goede drops heb ik al een tijdje niet meer gezien en de AH farmen is lastig nu het zo sloom gaat. De motivatie om dus weer een run te gaan doen wordt dus steeds minder, zijn er mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:59

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Delph schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:41:
Het kan aan de vakanties liggen maar ik heb het gevoel alsof er minder animo voor D3 is, minder vrienden online, topic hier gaat langzamer, AH sales lopen niet door...

Persoonlijk begin ik ook een beetje een punt te bereiken waarbij ik twijfel door te gaan, ik kan steeds meer farmen om mijn wizard verder te gearen maar het lijkt haast zinloos. Goede drops heb ik al een tijdje niet meer gezien en de AH farmen is lastig nu het zo sloom gaat. De motivatie om dus weer een run te gaan doen wordt dus steeds minder, zijn er mensen die dit herkennen?
jup, ik ken het gevoel.
Zit beetje vast in A2 met men DH, Wiz kan wss ook A2 wel doen, maar heb er gewoon niet zo'n zin in.
Was begonnet met een barb levellen, die zit nu op 53, en das wel weer leuk om te doen, compleet andere speelstijl.

Hopelijk kan ik deze gemakkelijker upgearen en daar makkelijker door naar A3 farm runs.

mjah, speel niet meer elke avond die ik vrij ben, wat ik in het begin wel had.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

ejtnaj schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:26:
[...]

Ik heb ook een wizard, en tot inferno had ik de tactiek, blijven staan met diamond skin en disintegrate loslaten.

...tot inferno. :)
Zo doe ik het ook in nightmare :P, maar wat doe je nu dan?

Trouwens, die Arcane Orb is die beter dan disintegrate? Als je op hogere levels bent, met de rune dat Arcane Orb nog maar 20 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Aight! schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:51:
[...]

Trouwens, die Arcane Orb is die beter dan disintegrate? Als je op hogere levels bent, met de rune dat Arcane Orb nog maar 20 kost.
Hangt van je build af, over het algemeen gebruik je voor het beste voor je recastable spells (zoals arcane orb) een snelle 1 hander plus off hand en voor je continu spells (zoals desintegrate) een langzame 2 hander.

Mijn build is gebouwd rondom het eerste en ik gebruik ook de 20 cost orb. Met extra AP, hoge regen, en AP on crit kan ik aardig wat orbs schieten voordat ik door mijn AP heen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Aight! schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:51:
[...]

Zo doe ik het ook in nightmare :P, maar wat doe je nu dan?

Ik gebruik zelf ook de Arcane orb met die rune en kan dat ding even gokken 9 keer spammen in plaats van 4 ofzo voordat mijn Arcane pool leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Na 3 hardcore monk death's (lvl 15, 50 en 56) en 1 wizard death (lvl 57) was het me afgelopen weekend gelukt om eindelijk inferno te halen met een nieuwe monk. Deze death's zijn op de wizard na allemaal gekomen door een gamecrash. :( In any case, helemaal blij met het slopen van de butcher op inferno en toen maar begonnen met farmen van act 1.

Gear was meer dan in orde voor deze act...
35k hp
820 res to all
7k armor
20% crit chance
130 % crit damage
13k dps

Mijn SC monk heeft vergelijkbare stats (iets meer dps en resistances) en heeft hiermee diablo op inferno neergehaald zonder al te veel deaths in act 3 en 4.

5 stacks verder op inferno loop ik het laatste level van de dungeon voor de butcher in. Wat ziet mijn oog: een dark berserker pack... met molten, fire chains, vortex en extra hp. Ookal zijn het aardig wat anti melee abilities, ervaring leert dat dit soort packs geen probleem zijn als je maar slim kite, niet in het vuur staat en wegloopt als ze die pickaxe in de grond slaan.
Zonder problemen had ik ze alledrie op ongeveer 10% hp gekregen. Een nasty firechain hier en daar, af en toe heal/serenity en er is niets aan de hand. Vol hp en ervan overtuigd dat ze met gemak neergaan duik ik er nogmaals in en sloop 1 van de 3 mobs... jaja, molten = boem, dus optijd weglopen. Dat kwam goed uit want ik zag die twee overige dark berserkers net de animatie beginnen van de "swing of death".

Het plan: Lekker op een afstandje wachten tot de boem voorbij is en ik niet een dubbele pickaxe in mn hoofd geparkeerd krijg.

De uitvoering: Weglopen, op een afstandje wachten maar toen kwam de vortex, ik land bovenop de reeds exploderende molten mob en zie een milliseconde later twee pickaxes op me afkomen. :+ Serenity net op cooldown dan maar het 2e backup plan... breath of heaven en potion. Een miliseconde reactietijd om deze twee te poppen resulteert meestal in een akkoord op het keyboard. Helaas niet voldoende, want ik was al dood voordat mijn akkoord uberhaupt aangeslagen kon worden. Van vol HP naar een tuintje op de buik binnen een halve seconde. _/-\o_ ;(

Ben toch van mening dat sommige affix combinaties verboden moeten worden. :*)
R.I.P. ;w

Nu maar eens aan een HC barb beginnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een wizard leer je al snel dat je bij Vortex beter ergens achter of net om een hoekje kan gaan staan (komt ook omdat ik die homing magic missile gebruikte, om het hoekje spammen)

Props voor de volharding!

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 31-07-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Vandread schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:30:
Met een wizard leer je al snel dat je bij Vortex beter ergens achter of net om een hoekje kan gaan staan (komt ook omdat ik die homing magic missile gebruikte, om het hoekje spammen)

Die lightning ballen gaan ook door de meeste obstakels heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Delph schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:41:

Naja... zinloos... je bent natuurlijk wel een spel aan het spelen :)

Maar ik ken dat gevoel. Als grote D2 veteraan vind ik het een grote fout van Blizzard om zo makkelijk naar lvl60 te gaan, om vervolgens ineens met dezelfde lvl 60 character een compleet andere build te gebruiken. Met D2 was het zwoegen en werken om een hoge lvl te worden, om er vervolgens achter te komen dat je beter een andere build kon kiezen, en opnieuw beginnen! Dat laatste is misschien vervelend, maar het maakte het spel wel leuker en boven alles was je trotser op je character.

Als ik nu een andere 'elite' speler tegen kom, kan ik die persoon gewoon nabootsen (nadat ik wat geld heb uitgegeven op de AH/RMAH).... where's the fun in that? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 09-06 15:38
Aan de andere kant stimuleert dat wel creativiteit in de builds omdat het het voordeel van hindsight biedt. Houdt ook de fun erin als je met dezelfde char andere builds probeert.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Vandread schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:30:

Yeah, deze techniek gebruik ik ook wel vaker. Helaasch niet aan gedacht op dit moment, ook omdat ze nog weinig tot geen vortex hadden gebruikt hield ik er geen rekening mee. Uiteraard had ik dingen beter kunnen doen, ben geen foutloze player. Maar vortex+molten is een ernstig nasty combo, ben op normal/softcore deze combo al vaker tegengekomen. Wat meestal resulteerde in een death als je een vortex op een paar bommen kreeg.

Beste keus was geweest... "ah, vortex+molten = skip pack" maar dat realiseer je je soms niet in de heat of the moment. Gewoonlijk vind ik vortex namelijk eerder een positieve impact op het gevecht hebben ipv negatief... dan hoef je tenminste niet achter die knakkers aan te rennen. Daarnaast is er meestal maar 1 type pack wat ik skip: invulnerable minions met arcane. Hoewel die ook nog prima neer te krijgen zijn, is het vrij risicovol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Wolf schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:40:
Aan de andere kant stimuleert dat wel creativiteit in de builds omdat het het voordeel van hindsight biedt. Houdt ook de fun erin als je met dezelfde char andere builds probeert.
Absoluut! Ben ik wel met je mee eens, echter zijn de meeste builds uiteindelijk toch afhankelijk van items dus die creativiteit kan je niet gebruiken om zomaar iets anders te proberen. Tenzij je Hell wilt spelen.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan dit spel door blijven spelen, ik vind het heel leuk. Alleen hou ik er een iets minder tevreden/voldaan gevoel over mijn character dan met D2. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Nu online

skoozie

SCSI

ejtnaj schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:45:
[...]

Absoluut! Ben ik wel met je mee eens, echter zijn de meeste builds uiteindelijk toch afhankelijk van items dus die creativiteit kan je niet gebruiken om zomaar iets anders te proberen. Tenzij je Hell wilt spelen.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan dit spel door blijven spelen, ik vind het heel leuk. Alleen hou ik er een iets minder tevreden/voldaan gevoel over mijn character dan met D2. O+
Ik ben het hier mee eens. de eerste 30 levels door bikkelen omdat je al je punten in die level 30 skills wilt hebben. een iets verkeerde build die net wat beter kon, opnieuw spelen.
ik heb nu 2 lvl 60 Witch doctors omdat ik geen dubbele sets wilde hebben.

Vroeger had ik een poison necro, summon necro, bone necro, golem necro. en had er de grootste lol mee om ze te levelen.

als ik straks 10 karakters op level 60 heb kan je "enkel" nog farmen voor beter spul.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
skoozie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:05:
als ik straks 10 karakters op level 60 heb kan je "enkel" nog farmen voor beter spul.
Je kunt ook opnieuw beginnen op een ander realm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

_Peter2_ schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 15:13:
[...]

Je kunt ook opnieuw beginnen op een ander realm :+
True, maar geen items uitwisselen en spelen met nog meer lag... ik koop dan wel een 2e account... 4 mules hebben tikt ook aan. :+

[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 31-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, gisteren nog even geprobeerd. Tot Belial (inferno) gekomen, maar zodra hij begint te spammen met die cirkels op de grond, kan ik het nog wel uithouden, maar zodra een van de teamgenoten sterft, dan gaat het helemaal mis.

Zeker wanneer hij die cirkels-move 3/4 keer achter elkaar doet, dan is het niet uit te houden. Tot 1/3 van zijn leven gaat het goed, daarna is het een nachtmerrie >:)

Of farmen nu voor betere gear, of op een goede party hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08
Na 4 weken mn eerste level 60, kwam op lvl 58 bij diablo Hell en dat was niet te doen met de items die ik toen had. Had al mooie lvl 60 spullen klaar staan, dus eerst maar even gelvld en toen zijn nek omgedraaid ;)
In totaal toch 34uur over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingeling
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-04 19:07
Ook aan mijn kant de vraag om advies omdat ik even niet zie wat nu het pad is naar Act 3 op farm; Mijn gear is samengevat in bijgevoegd plaatje. Deze shot is genomen met deze build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WSXkVQ!VZc!acaccb

Ik merk dat ik sommige packs in Act2 niet aankan en Act3 is ronduit naar. Heb ik nu te weinig damage? Te weinig resist? Te weinig armor? Teveel verspreid? Ik weet het niet meer :)
Whirlwind build heb ik ook geprobeerd met 45% crit, maar dat bracht ook niet wat ik hoopte.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/nvtjai0id/Screenshot000.jpg

Met Warcry:

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/lo0asdt37/Screenshot013.jpg

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Kingeling schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:48:
Ook aan mijn kant de vraag om advies omdat ik even niet zie wat nu het pad is naar Act 3 op farm; Mijn gear is samengevat in bijgevoegd plaatje. Deze shot is genomen met deze build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WSXkVQ!VZc!acaccb

Ik merk dat ik sommige packs in Act2 niet aankan en Act3 is ronduit naar. Heb ik nu te weinig damage? Te weinig resist? Te weinig armor? Teveel verspreid? Ik weet het niet meer :)
Whirlwind build heb ik ook geprobeerd met 45% crit, maar dat bracht ook niet wat ik hoopte.

[afbeelding]

Met Warcry:

[afbeelding]

Alvast bedankt!
Volgens mij zitten je AR en je armor wel goed met de warcry buff.
Je STR en je DPS zijn echter VEEEEL te laag en die moeten zeker de hoogte in wil je in a3 het halen.

Hoe lang doe jij over een pack in A2 trouwens met 5k dps :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingeling
Nou... dat hangt er vanaf :)
Weglopers zijn drama; invulnerables ook, maar de rest krijgt behoorlijk wat AOE van Revenge en Overpower. DPS is inderdaad een groot probleem, maar als ik dat wil verhogen gaat dat al snel ten koste van resistances...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
500 strength is ook wel héél erg laag... Je hebt dan maar 400 strength van items, wat je met 3 items al bijna kan halen. Resistances zijn leuk, maar niet ten koste van alles. Weet niet hoeveel DPS je wapen heeft, maar zoek er evt. een met +str om je str te boosten, die moet gewoon naar de 1000 toe wil je effectief nog wat kunnen killen.
Je moet zat ruimte hebben om wat resistances op te offeren voor een bak strength met resistances. Enige dat op dit moment hoog is, is je LoH en je Resistances, verder is alles gewoon erg laag..

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 31-07-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
mijn resist is erg laag rond de 300 in hell
maar str heb ik op 1400
Met chc en chd op 35% en 250% doe ik rond de 15000 DMG
Ik foces later wel op armor wel met betere res all en STR 200+ of Vit 200+ of mix 100/100
Mijn armor is ook wel wat lager rond de 6K maar heb echt geen moeite in leven te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingeling
Met alle respect, maar Hell is geen vergelijking... daar kom ik met elke build wel doorheen eigenlijk.
Goed, ik ga STR hunten...:) Andere adviezen of gearspecifiek advies is nog altijd welkom! Zoals te zien is het budget niet heel ruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:22:
Ben toch van mening dat sommige affix combinaties verboden moeten worden. :*)
R.I.P. ;w

Nu maar eens aan een HC barb beginnen. _/-\o_
Gecondoleerd... en spelende vrouw wat heb je nou geleerd? Nooit Vortex hardhitters inlopen zonder je Serenity van cd te hebben :P
Kingeling schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:04:
Met alle respect, maar Hell is geen vergelijking... daar kom ik met elke build wel doorheen eigenlijk.
Goed, ik ga STR hunten...:) Andere adviezen of gearspecifiek advies is nog altijd welkom! Zoals te zien is het budget niet heel ruim.
Ik heb met mijn barb vrij gemakkelijk door A3 geploegd, zei het op sommige momenten met wat meer moeite (als in duurt 10 minuten om sommige runner packs dood te krijgen), en had zelfs een stuk meer dps dan jij :P

Stats 5.5k armor, 480 laagste res (physical :X ), 1400 LoH en 38k HP dacht ik toen. Echter... voor farmen in A3 heb je toch echt wel 45-50k dps nodig om het efficient te doen anders kun je beter in A2 blijven. Met jouw dps zou ik zelfs lekker in A1 farmen gok ik. Ben je puur tankspec of heb je wat items van mensen gekregen? Items met allres/vitality/dex is waardeloos behoorlijk crap voor barbs, je hebt str items nodig zoals reeds aangegeven.
Heb zelf wel een variant van de WW spec tho.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingeling
Ik ben behoorlijk de tankspec ingegaan om meer samen te spelen en de tankrol te kunnen pakken, maar dat is niet altijd leuk dus wil ik solo ook wat meer kunnen doen. Deze build is leuk om samen met een DH te spelen ofzo, maar solo wil het niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik heb een vraagje over de skill runes. Is 't het beste om altijd de hoogste lvl vereiste skill rune te gebruiken? Of worden de eerder unlockte skill rune effecten sterker naarmate je een hoger lvl bereikt met je chat?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Kingeling schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:14:
Ik ben behoorlijk de tankspec ingegaan om meer samen te spelen en de tankrol te kunnen pakken, maar dat is niet altijd leuk dus wil ik solo ook wat meer kunnen doen. Deze build is leuk om samen met een DH te spelen ofzo, maar solo wil het niet zo :)
Elke build die kan tanken als monk of barb is leuk voor met een DH , die maken alles kapot namelijk.

Moest ik van jou zijn zou ik ff gaan zitten en uittekenen wat ik nu net als build wil, die zowel solo als in group iets toevoegd. Heb ik sinds ik op Inferno ben al zeker 3x gedaan waarop men build en gear volledig veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@kingeling
5000dmg.... en ik vond m'n 12000 al karig.....
Kijk eens in het trade topic, daar komen zelfs free items voorbij die beter zijn dan wat je hebt.

Je amulet suckt, die zowiezo upgraden naar iets met veel strength en dmg verhogende stats zoals CHD
Je pants, shield en shoulders (die laatste zijn puik, daar kan je veul voor vragen) verkopen aan een monk en spul met str+vit+allress kopen. (heb je deze overgegooid vanaf je monk ofzo? allemaal poison res)

Je chest armor is leuk qua res en armor maar je MOET minimaal 120 tot 200 van je totale nodige stats erop hebben (ja zal duur zijn indien zelfde ratings)
Zoek op die specifieke barb belts: hebben hoge mogelijkheid qua strenght.
Bracers.... had ik al strength genoemd?

Begin eens met te kijken wat je voor die shoulders kan krijgen, daarna kan je je budget beter gaan bepalen.
Je moet echt even tijd in de AH steken.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 31-07-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ElmarNieser schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:15:
Ik heb een vraagje over de skill runes. Is 't het beste om altijd de hoogste lvl vereiste skill rune te gebruiken? Of worden de eerder unlockte skill rune effecten sterker naarmate je een hoger lvl bereikt met je chat?
Dit hangt soms van je build af en soms van waar je je bevind (normal/nightmare/hell/inferno) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitgaande van level 60: Absoluut niet, echt totaal niet op het runelevel letten. Ik heb geloof ik bij de meeste skills (met 5 chars) juist helemaal niet de hoogste rune er op zitten, er zijn er maar een paar waarbij ik dat wel heb.

Bij het levelen zou het best kunnen dat overal de hoogste rune de beste, maar hoe dichter bij level 60 hoe minder dat de waarheid is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Zo das wel lekker zeg met mijn mf pakje 250% door a3 rushen mijn nieuwe wapen geeft me 21k dps increase en op mijn level is dat heel veel.

unbuffed zit ik op 77k dps met mijn mf pakje. Vind het genoeg zo is het eigenlijk slim een baba te nemen op hc als je heel erg van et rushen bent en midden in gevechten springt of toch beter een monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 19:18
Je neemt gewoon de gene die je op dat moment nodig hebt.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Woohoo eerst miljoen is binnen! :D Uitgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08
ejtnaj schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:33:
[...]

Naja... zinloos... je bent natuurlijk wel een spel aan het spelen :)

Maar ik ken dat gevoel. Als grote D2 veteraan vind ik het een grote fout van Blizzard om zo makkelijk naar lvl60 te gaan, om vervolgens ineens met dezelfde lvl 60 character een compleet andere build te gebruiken. Met D2 was het zwoegen en werken om een hoge lvl te worden, om er vervolgens achter te komen dat je beter een andere build kon kiezen, en opnieuw beginnen! Dat laatste is misschien vervelend, maar het maakte het spel wel leuker en boven alles was je trotser op je character.

Als ik nu een andere 'elite' speler tegen kom, kan ik die persoon gewoon nabootsen (nadat ik wat geld heb uitgegeven op de AH/RMAH).... where's the fun in that? :|
In D2 ging een nieuwe char zo: aanmaken, boosten, lvl 3 patria h, cow level, 99
In weze ben je nu meer gedwongen om te spelen. Ook kan blizz nu makkelijk patchen en balancen, zoda je geen hele nieuwe pop hoeft te maken als ze wat nerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nice, launcher blijft na een update melding steken op "initializing" ...
Kan DIII op gestart worden zonder de launcher in OSX ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 09-06 11:09
Ennn, we zijn online! Ben benieuwd!
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5059036013?page=1#2
Heya guys!

since my collection of plans is growing and me being online most of the time I thought
of sharing this with you all. Pretty new here, but I'll do my best ;)

You can find my stream here:
[...]
When interested, you can add me on mouzetc#2952
Please include a message that tells me you want to craft!
And try to get your mats and/or gold ready!

I will, in the future, accept gold only too. For now it is mats + gold.

My fee will be around 10K per craft I'm currently crafting the following items:

#Exalted Grand Sovereign Helm
Helm: 360 Armor +6 Random Magic Properties
Costs: 35 exq | 5 tears | 10 tomes | 105K

#Exalted Grand Sovereign Vambraces
Gloves: 280 Armor +6 Random Magic Properties
Costs: 28 exq | 5 tears | 8 tomes | 100K

#Exalted Grand Sovereign Mail
Chest Armor: 360 Armor +6 Random Magic Properties

#Exalted Grand Pallium
Shoulders: 320 Armor +6 Random Magic Properties

#Exalted Grand Armplates
Bracers: 200 Armor +6 Random Magic Properties

#Exalted Grand Heaven Strand
Belt: 240 Armor +6 Random Magic Properties

#Exalted Grand Sovereign Tassets
Pants: 360 Armor +6 Random Magic Properties

#Exalted Grand Sovereign Greaves
Boots: 360 Armor +6 Random Magic Properties

Besides that I've got the following set items:

#Cain's Laurel: 50 subtle | 14 tooth | 4.5K
#Cain's Warmers: 30 subtle | 12 tooth | 3K
#Cain's Rainments: 44 subtle | 12 tooth | 4K
#Cain's Slippers: 30 subtle | 12 tooth | 3K

Plus I'm crafting the following gems:

-Flawless Star Amethyst (3 stars + 100K)
-Perfect Star Amethyst (3 flawless stars + 200K)
-Flawless Star Emerald (3 stars + 100K)
-Perfect Star Emerald (3 flawless stars + 200K)
-Flawless Star Ruby (3 stars + 100K)
-Perfect Star Ruby (3 flawless stars + 200K)
-Flawless Star Topaz (3 stars + 100K)
-Perfect Star Topaz (3 flawless stars + 200K)

Currently looking for Sage's Wisdom & Sevens Sins Plan. So expect them to be crafted soon.
Will be very appreciated if you leave a message after a trade!

Hope to see you in game.

mouzetc#2952

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

bakbakbak schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:42:
Voor mac users, schijnbaar is de launcher kapot sinds vandaag. Hij blijft na een update zitten op initializing. Op b.net geven ze de tip om via de terminal de game te launchen. Werkt bij mij:

open "/Applications/Diablo III/Diablo III.app" --args -launch
Quote voor degene hierboven over launchen diablo op mac zonder de laucher te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 14:14
Zou iemand mij misschien willen droppen in Nightmare Act 2 ? :)

Mocht je willen helpen, dan is er uiteraard een kleine fee beschikbaar... : Meulski#2704

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Iemand beschikbaar om mij voorbij Ghom/Inferno te helpen ?

Combinatie van gebrek aan DPS / LOH wat mij hier tegenhoud als barb :(

Tbeast#1352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bospa01 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:37:
Nice, launcher blijft na een update melding steken op "initializing" ...
Kan DIII op gestart worden zonder de launcher in OSX ?
Hier precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 14:14
Darker schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:43:
Zou iemand mij misschien willen droppen in Nightmare Act 2 ? :)

Mocht je willen helpen, dan is er uiteraard een kleine fee beschikbaar... : Meulski#2704

Alvast bedankt!
Ben inmiddels geholpen door Thormodo, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Solo farmen wordt een beetje boring, mochten er nog mensen in SC mee willen farmen stuur me maar een invite. A1 t/m A3 trek ik met mijn wizzy nog in mijn MF set maar voor A4 heb ik echt mijn DPS set nodig.. :)

Delph#2293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Vanavond nog koopjes geshopt voor mijn Wizard.

Bracers voor 7k:
Afbeeldingslocatie: http://petkul.home.xs4all.nl/D3/enduring_tendrils.jpg
Zijn denk ik wel meer waard dan 7k

En een nieuw wapen (ben van source + 1 hander met 768 DPS) naar volgende gegaan:
Afbeeldingslocatie: http://petkul.home.xs4all.nl/D3/enduring_hewer.jpg
Kostte 60k.

Ook die is wel meer waard denk ik.

Wat is een beetje een goede spec voor een wizard met een 2 hander als bovenstaand?

Ik gebruik op dit moment nog mijn oude spec:
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRlSO!aXf!cYbZZY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:52:
[...]

Volgens mij zitten je AR en je armor wel goed met de warcry buff.
Je STR en je DPS zijn echter VEEEEL te laag en die moeten zeker de hoogte in wil je in a3 het halen.

Hoe lang doe jij over een pack in A2 trouwens met 5k dps :o
Ik vraag me dit ook af..mijn enchantress doet meer dmg (5.7k) dan hij doet :D

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 19:53
Ik ben druk aan het farmen op ACT 1 Inferno, wilt iemand me even de goede richting op duwen? (100 mf)

- Ik krijg regelmatig iLvl 62-63 items met 200 of 300 DPS, is dat normaal? Je zou zeggen dat zulke kwaliteit items niet op dit iLvl kan? Ik heb al meer dan 150 rares gefarmed, misschien zijn er een stuk of 5 interessant, maar die nog steeds max 200k.
- Rare items die niet goed zijn, salvagen? Of gewoon verkopen aan de merchant?

Thanks _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door ThinClientQ op 31-07-2012 21:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
ThinClientQ schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:59:
Ik ben druk aan het farmen op ACT 1 Inferno, wilt iemand me even de goede richting op duwen? (100 mf)

- Ik krijg regelmatig iLvl 62-63 items met 200 of 300 DPS, is dat normaal? Je zou zeggen dat zulke kwaliteit items niet op dit iLvl kan? Ik heb al meer dan 150 rares gefarmed, misschien zijn er een stuk of 5 interessant, maar die nog steeds max 200k.
- Rare items die niet goed zijn, salvagen? Of gewoon verkopen aan de merchant?

Thanks _/-\o_
Ik heb al zo'n 20 uur act 1 gefarmed en nog geen echt fatsoenlijk item gevonden :P. Dus ja je vind erg veel troep. Ik ben er maar mee gestopt en kijk af en toe op de AH of ik daar wat winst kan maken.

Ik zou alle items van itemlevel 61 of hoger die minder dan ~900 gold waard zijn salvagen en de rest vendoren. Hiervan krijg je namelijk blauwe inferno materials, die voor zo'n 1100 gold per stuk te verkopen zijn op de AH. De gele materials zijn niks (~50g) waard, dus slechte rares salvagen heeft bijna nooit nut.
De rest heeft je vraag denk ik al wel beantwoord, maar ik gok dat je "Show Advanced Tooltips" nog niet hebt aanstaan? Dat kan bij Options -> Gameplay.
Dan wordt bijvoorbeeld "Strikes multiple enemies" "Strikes multiple enemies for 110% weapon dps".
Ook wordt dan getoond hoe hoog bijvoorbeeld je extra heal is van een rune (die dus elk level omhoog gaat). Zo kun je dus veel beter skills vergelijken. Ik snap echt niet dat dit niet gewoon standaard aanstaat.

[ Voor 83% gewijzigd door Thormodo op 31-07-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
_Peter2_ schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:48:
Vanavond nog koopjes geshopt voor mijn Wizard.

Bracers voor 7k:
[afbeelding]
Zijn denk ik wel meer waard dan 7k

En een nieuw wapen (ben van source + 1 hander met 768 DPS) naar volgende gegaan:
[afbeelding]
Kostte 60k.

Ook die is wel meer waard denk ik.

Wat is een beetje een goede spec voor een wizard met een 2 hander als bovenstaand?

Ik gebruik op dit moment nog mijn oude spec:
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRlSO!aXf!cYbZZY
Zelfs die 60k is nog teveel voor een 2h met geen socked en geen crit damage erop, 2h is gewoon super slecht voor een wiz, een 7xx mainhand met socked > dit en dan kan je ook nog eens een offhand met crit damage pakken.

Wel een leuk weapon voor enchantres meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Cyclonic schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:47:
[...]

Zelfs die 60k is nog teveel voor een 2h met geen socked en geen crit damage erop, 2h is gewoon super slecht voor een wiz.
Daarom loop ik er al sinds dag 1 mee ;) voor 60K moet je niet beter verwachten!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
mouzetc schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:48:
[...]

Daarom loop ik er al sinds dag 1 mee ;) voor 60K moet je niet beter verwachten!
Een 15xx 2h met socked en crit damage, zou zelf minder zijn dan een 8xx weapon met crit en socked + een offhand met 8% crit

Crit % is de beste stat dat je kunt nemen, tornado build is gewoon het best op het moment en bijna helaas de enige optie om act 3 te farmen in een redelijk tempo.

Vind dat ze 2h een bonus moeten geven dat het viable is inplaats van enchantress only op het moment, Barb 2h is crap Monk 2, Sorc, en WD 2h allemaal crap op het moment helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Cyclonic schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:54:
[...]

Een 15xx 2h met socked en crit damage, zou zelf minder zijn dan een 8xx weapon met crit en socked + een offhand met 8% crit

Crit % is de beste stat dat je kunt nemen, tornado build is gewoon het best op het moment en bijna helaas de enige optie om act 3 te farmen in een redelijk tempo.

Vind dat ze 2h een bonus moeten geven dat het viable is inplaats van enchantress only op het moment, Barb 2h is crap Monk 2, Sorc, en WD 2h allemaal crap op het moment helaas.
We praten hier over iemand met een budget waarschijnlijk lager dan 400K. Wat je aanraadt gaat daar al dik boven!

Waarom je ineens ACT3 farmin naar boven haalt, begrijp ik ook niet helemaal! Maar denk ik dat ik het prima doe met mn Wizard met een 2 hander. Natuurlijk geef ik je gelijk dat 2handers niet ideaal zijn.. dit drukt zich ook wel uit in de enorme prijsverschillen tussen 1 en 2H.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

qyxilfer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:57:
[...]

Betreffende fase 2; wat mij enorm geholpen heeft is het gemak dat er een timer op de shadow clones zit. Dus gewoon ontwijken, totdat ze verdwijnen. Vooral geen aggro bij hen opwekken. Hiermee is Diablo op inferno een peulenschil... ;)
M'n shadow clone is niet zo moeilijk. Ik doe meteen fear plus darts erop, daarna afmaken met spirit walk plus bears. (Ontwijken lukt juist amper, aangezien ik meestal ge-oneshot word door de firebomb.)

De shadow van diablo is moeilijk. Hij teleport veel meer dan in fase 1 en slaat daardoor mij altijd neer.
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging