Bij wapens gaat het om de damage chd en socket die erop is en niet de dps. Ik faceroll a2 met een 2h omdat de crits heel hard aankomen en er lifesteal opzit kan ik non stop doorgaan. a3 is een ander verhaal en daar heb ik juist timming en coördinatie nodig dus gaan we voor een snelle 1h.Cyclonic schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:54:
[...]
Een 15xx 2h met socked en crit damage, zou zelf minder zijn dan een 8xx weapon met crit en socked + een offhand met 8% crit
Crit % is de beste stat dat je kunt nemen, tornado build is gewoon het best op het moment en bijna helaas de enige optie om act 3 te farmen in een redelijk tempo.
Vind dat ze 2h een bonus moeten geven dat het viable is inplaats van enchantress only op het moment, Barb 2h is crap Monk 2, Sorc, en WD 2h allemaal crap op het moment helaas.
Maar even iets heel anders waar ik de laatste meezit is dat MF verhaal dat toegevoegde waarde heeft is een feit. Maar nu gaan ze het veranderen dat we niet kunnen switchen is oke, maar wat gebeurt er dan met al mijn echte gear? Waardeloos zou je zeggen want iedereen wil op een gegeven moment sowieso MF op zijn item hebben. Ik hoop dat ze wel de NV buff limiet weghalen en dat je voor elke elite 10% krijgt MF krijgt. En bij het einde van de act je juist jou buff behoud helemaal tot aan diablo toe. Dat zou echt gaaf zijn en een uitdaging