Is ie 200K waard voor een WD? Dat is namelijk wat ik ervoor betaald heb
Ik begin langzaam op het punt te komen dat ik de eerste paar waypoints van Act 2 kan farmen zonder de hele tijd gewalsd te worden... maar WTF is A2 lastig halverwege, met een WD waarmee in in Act1 alles behalve de meest ranzige mobs gewoon tank kom ik nauwelijks voorbij de Outpost.
Anoniem: 413059 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:34:
[...]
Als je a1 met mf gear aankan zou ik dat liever doen dan a2 zonder mf gear. Toen ik a1 op farm had wou ik heel graag na a2 maar omdat het gewoon lastiger is en paar keer dood ging ben ik gewoon terug na a1 gegaan en heel vaak gedaan. Totdat a2 net zo makkelijk werd als a1 en toen pas begonnen met a2. Time efficiency wins.
Trouwens farmen zonder MF gear heeft voor mijn gevoel niet echt veel zin als je eenmaal gewend bent met mf te farmen.
Mjah, de kans dat er wat tofs dropt is groter in A2 maar alj je A1 kunt speedrunnen en Act2 moet voorzichtig en met kiten dan is het inderdaad handiger om A1 te farmen volgens mij - de kans dat er wat dropt kan drie keer zo laag zijn, maar als je vijf keer zo veel drops krijgt zou dat statistisch gezien beter moeten werken.
Maar mijn ervaring is dat korte runs in A2 weliswaar minder items opleveren, maar daar zitten wel wezenlijk betere dingen tussen - 700+ dps one-handers ben ik in A1 niet of nauwelijks tegen gekomen, in A2 zie ik die regelmatig. Idem met rare rings en amulets etcetera. Meestal farm ik A1 één of twee keer zodat ik voldoende geld heb om wat leuks te kopen en dan ene stukje A2 om leuke items te vinden, waarna ik de repairs bekostig van een A1 runnetje.
Op A1 vind ik ook wel eens wat aardigs, maar de 500K+ items vallen er nagenoeg nooit.
Nou heb ik ook maar 45% MF bonus, maar toch: die bonus is hetzelfde of je nou in A2 bent of in A1.
[
Voor 112% gewijzigd door
Anoniem: 399 op 02-08-2012 09:16
]