![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
Steam: CatBearCow
Klopt, maar 50% is nog steeds erg veel... En het is een goede skill om mee te kiten. Was overgestapt naar fists of thunder omdat die de hoogste spirit regen heeft zeker met thunderclap. Maar die teleport werkt toch niet handig tegen anti melee packs (molten,plagued,fire-chains etc.)Bartjeuhz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:49:
geeft keen eye niet maar 50% armor?
[ Voor 24% gewijzigd door GeeMoney op 28-06-2012 10:06 ]
Of welke run heb je het hier ?GeeMoney schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:54:
@Thewizzard2006
Ik had die hoop ook lange tijd niet, maar gister toch een amu gevonden waar ik zelf niets mee kon en vanochtend verkocht voor ruim 600k.
Is dus toch wel de moeite waard, was mijn 20ste run ofzo...
Verder verkoop ik weleens items rond de 100-150k niet echt heel spannend als ik andere berichten zo lees...
[ Voor 5% gewijzigd door ormagon op 28-06-2012 10:11 ]
Gaat overGeeMoney schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:54:
@Thewizzard2006
Ik had die hoop ook lange tijd niet, maar gister toch een amu gevonden waar ik zelf niets mee kon en vanochtend verkocht voor ruim 600k.
Is dus toch wel de moeite waard, was mijn 20ste run ofzo...
Verder verkoop ik weleens items rond de 100-150k niet echt heel spannend als ik andere berichten zo lees...
Inferno farm runs Ac1sorry
Voor mijn gevoel ga ik het ook leuker vinden om ACT III/IV te steamrollen met veel MF/GF tov het toch wat lastigere Inferno ACT IIk heb stiekem eigenlijk al de hoop opgegeven dat ik l63 rares ga vinden die ik of zelf heel goed kan gebruiken of die ik voor 10mil op de AH kan verkopen zeg maar. Gaat me er dus echt meer om wat het meest rendabel is om gold te verdienen.
Dus meer gold ivm GF gear en eventueel een leuke l61/62 rare die voor een paar ton verkoopt tov die ene l63 rare die voor 10mil verkoopt.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Je moet gewoon de Act spelen die je het leukst vindt, maar ik denk dat na een paar uurtjes warden/butcher doen dan je gear goed genoeg moet zijn om aan Act2 te beginnen.thewizard2006 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:20:
Voor mijn gevoel ga ik het ook leuker vinden om ACT III/IV te steamrollen met veel MF/GF tov het toch wat lastigere Inferno ACT I
Lekker AOE met Blizzard en electrocute is toch wel erg leuk al lukt dat ook nog redelijk makkelijk op Inferno.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Klopt daarom ben je dus verplicht van act1 te farmen, maar nu heb je wel een (kleine) kans dat er higher level items droppen. Dat is ook de intentie van Blizzard. Beter dan voor de patch, toen vielen er nooit lvl 62/63 items, en kon je dus helemaal niks doen zonder de AH.lj_tree schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:32:
gisteren tegen t eind van act 1 op inferno aangekomen. Bijna naar act 2. MIJN GOD wat dropt er een hoop meuK! 5x nephalem valor, redelijk wat geel...maar nog steeds meuk! Ben nog niks tegengekomen in act1 waar ik uberhaupt iets aan heb. Ben dus nog steeds genoodzaakt om AH af te struinen voordak naar act 2 ga:S
*zucht*
Na een paar uurtjes? Dan heb je een paar runs gedaan en is de kans groot dat je 0 items beter bent en misschien een paar ton gold.Delph schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:24:
[...]
Je moet gewoon de Act spelen die je het leukst vindt, maar ik denk dat na een paar uurtjes warden/butcher doen dan je gear goed genoeg moet zijn om aan Act2 te beginnen.
Of je moet echt extreem veel geluk hebben en enkel goed gerollde lvl 63 items vinden op die paar uur, wat zeer onwaarschijnlijk is.Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Na een paar uurtjes? Dan heb je een paar runs gedaan en is de kans groot dat je 0 items beter bent en misschien een paar ton gold.
Dat gaat geen zoden aan de dijk zetten voor Act 2, wat nog steeds een flink stuk lastiger is dan Act 1.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Maar er is ook een kans dat je 10 betere items vindt....Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Na een paar uurtjes? Dan heb je een paar runs gedaan en is de kans groot dat je 0 items beter bent en misschien een paar ton gold.
Dat gaat geen zoden aan de dijk zetten voor Act 2, wat nog steeds een flink stuk lastiger is dan Act 1.
Ik heb toch al heel wat uurtjes Act 4 Hell gedaan en nog maar één items gevonden waar ik echt iets aan had. Ik denk dat "een paar uurtjes" wel erg optimistisch/geluk-hebben is.Delph schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:24:
Je moet gewoon de Act spelen die je het leukst vindt, maar ik denk dat na een paar uurtjes warden/butcher doen dan je gear goed genoeg moet zijn om aan Act2 te beginnen.
Als je inderdaad niet zelf wil farmen voor items dan "moet" je de AH gebruiken. Zelfde wanneer je naar Act 3 wil, zal je weer veel moeten farmen of naar de AH. That's what Diablo is about.lj_tree schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:32:
[...] Ben dus nog steeds genoodzaakt om AH af te struinen voordak naar act 2 ga:S
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 230001
Maar worden bij die higher level items de stats ook beter? Ik heb gisterenavond in NM goldfarm runs gedaan en de rares die ik daar loot zijn allemaal ruk. Dan krijg je wapens met leuke damage waar vervolgens stats opzitten voor een klasse die helemaal geen speer mag gebruiken bijvoorbeeld. Ik farm liever gold om dan daar mee in het AH te gaan shoppen. Volgens mij levert dat meer op dan farmen in Act 1 Inferno waar de kans op enkele goede drops om verder te komen net zo groot is als het winnen van de Lotto.Sfinx- schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:34:
[...]
Klopt daarom ben je dus verplicht van act1 te farmen, maar nu heb je wel een (kleine) kans dat er higher level items droppen. Dat is ook de intentie van Blizzard. Beter dan voor de patch, toen vielen er nooit lvl 62/63 items, en kon je dus helemaal niks doen zonder de AH.
Niet noodzakelijk. De mogelijkheden zijn beter. Dus een ilvl62 rollt bv max 150 dex (zo maar een gok), daar een ilvl63 maximaal 200 kan rollen. De kans op 150+ is dan op een ilvl62 dus vrijwel nul, maar bij een ilvl63 redelijk aanwezig. Daarom zijn ook vrijwel alle ilvl62< wapens kut, simpelweg omdat de nodige dps er niet op kan rollen.Anoniem: 230001 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:47:
Maar worden bij die higher level items de stats ook beter?
[ Voor 14% gewijzigd door Zoijar op 28-06-2012 10:51 ]
[ Voor 20% gewijzigd door _Peter2_ op 28-06-2012 10:55 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verkeerd voorbeeld denk ik... je enchantress wordt er namelijk erg blij van.Nyarlathotep schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:54:
Randomness ftw
Maar bijvoorbeeld een 2-hander met alleen INT erop... nutteloos!
5 stack nehpalem is veel belangrijker dan standaard mfJayJay schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:53:
Ik speel met een barb waarmee ik 230% MF heb (tank), de drops uit act 1 en 2 zijn om te janken.
De kans op is misschien wel hoger maar ik merk er vrijwel niks van oftewel zonde van de MF tank gear .
Laat mij maar eens eerst cijfers zien waaruit blijkt dat het de drop rate hoger is met mf gear.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
5 stacks krijg je toch wel, je armor is dan bonus MF.Bokkie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:56:
[...]
5 stack nehpalem is veel belangrijker dan standaard mf
[ Voor 5% gewijzigd door 3xNix op 28-06-2012 10:59 ]
Zoals ik al vroeg , nogmaal bestaat er een chest peace met 250 MF ? of bedoel je gewoon je complete gear (zonder stacks uiteraard)3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
[...]
5 stacks krijg je toch wel, je armor is dan bonus MF.
Het scheelt toch wel, vond met me MF armor aan meer Legendaries dan zonder
of een TD met 6 rare drops...
Met zo'n 350 uur totale speeltijd heb ik zonder van MF gebruik te maken ongeveer 10 tot 15 legendary's gedropt gehad. Toegegeven, ze zijn allemaal ruk behalve mn string of ears en flavor of time amulet.3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
[...]
5 stacks krijg je toch wel, je armor is dan bonus MF.
Het scheelt toch wel, vond met me MF armor aan meer Legendaries dan zonder
*zucht*
Met enkel NV5 haal ik in van Butcher runs toch wel wat leuke items op, meestal wel 1-2 (althans voor mij dan) goede items die ik tussen de 150 en 250k kan verkopenJayJay schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
Uiteraard duidelijk met NV heb ik boven de 300% en ik doe complete runs met stacks , een rare die valt soms wel 5 tegelijk is duidelijk maar de stats erop zijn zo low dat het direct aan de vendor verkocht wordt
Waarom dan niet een last second switch naar je MF gear?Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:02:
Gister na bijna 150 uur mn tweede legendary. Kon zo naar de blacksmith.
Speel eigenlijk altijd zonder noemenswaardige MF.
*zucht*
Yeah, die gegarandeerde drops verlagen de MF waarde wel behoorlijk, maar als je een Act op farm hebt en je speelt toch alleen voor de drops en kan de MF aan, dan voegt het nog steeds wel iets toe natuurlijk.PizZa_CalZone schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:04:
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat magic find in diablo 3 overrated is met 5 NV gegarandeerde rare drops op champion packs en bosses.
Dit is inderdaad waar het bij veel mensen mis gaat; Diablo is eigenlijk gewoon niet de juiste game is voor mensen met zo'n mentaliteit.3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:54:
Tja de mentaliteit van vandaag waarschijnlijk, alles MOET nu in 1 run droppen... anders ga ik het wel kopen
Ga er toch zelf geen moeite voor doen...
Ik heb wat +Int gear gekocht voor mijn Enchantress en 2 nieuwe items voor mijn Barbarian, totaal iets van 15k uitgegeven.Wilde kijken of ik daar mee Act 1 Inferno wel zou kunnen doorkomen, helaas. Dus nu weer verder met Hell farmen voor items.Ik koop helemaal nix. (verkoop ook niet)
+MF kan nog steeds wel erg nuttig zijn t/m level 59.PizZa_CalZone schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:04:
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat magic find in diablo 3 overrated is met 5 NV gegarandeerde rare drops op champion packs en bosses.
[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 28-06-2012 11:08 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Cheeseburger Addict
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 28-06-2012 11:10 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Uiteraard, meer is beter... maar nog steeds highly overrated imo.Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:05:
[...]
Yeah, die gegarandeerde drops verlagen de MF waarde wel behoorlijk, maar als je een Act op farm hebt en je speelt toch alleen voor de drops en kan de MF aan, dan voegt het nog steeds wel iets toe natuurlijk.
Je haalt de SK ook niet op inferno?OkkE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:06:
[...]
Dit is inderdaad waar het bij veel mensen mis gaat; Diablo is eigenlijk gewoon niet de juiste game is voor mensen met zo'n mentaliteit.
[...]
Ik heb wat +Int gear gekocht voor mijn Enchantress en 2 nieuwe items voor mijn Barbarian, totaal iets van 15k uitgegeven.Wilde kijken of ik daar mee Act 1 Inferno wel zou kunnen doorkomen, helaas. Dus nu weer verder met Hell farmen voor items.
MF zorgt er niet voor dat stats beter worden, alleen de kleur. En als je act1 doet is slechts 1 op de 50 rares een lvl63, en dan komt de roll van de stats pas. Dus zeg dat daar 1 op de 10 (optimistisch) interesant is, mag je gemiddeld 500 keer gele meuk oppakken voor 1 goeie (63 dan, kan ook interesant 61/62 spul bij zitten). In act2 de helft, en 3/4 een kwart, maar daar doe je weer langer over het verzamelen. Het lijkt haast wel een grind game: imo mensen die na een paar uur grinden naar de RMAH grijpen schaar ik dan maar onder de groep van de ruggegraadloze kwal achtigenJayJay schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
Uiteraard duidelijk met NV heb ik boven de 300% en ik doe complete runs met stacks , een rare die valt soms wel 5 tegelijk is duidelijk maar de stats erop zijn zo low dat het direct aan de vendor verkocht wordt
Blub
Alle 3 de keren dat ik Inferno probeerde kwam ik wel Champion Packs tegen die ik niet neer kreeg (was eigenlijk altijd met Fire Chains), dus heb ik 't maar opgegeven; kan ook komen door mijn lack-of-skill.3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:10:
[...]
Je haalt de SK ook niet op inferno?
Snap heel het idee van item farmen op hell niet als je redelijk trash kan overleven op inferno.
Enige wat je nodig hebt is 6-8k dps en WotB veeg je 1 champ/boss pack mee weg...
Heb in A1 al m'n huidige gear gevonden en mijn MF gear kan nooit beter zijn dan jouw dps gear en daarmee haal ik het ook
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
magic find wordt bij elkaar opgeteld van alle mensen in een game en weer door het aantal mensen gedeeld. Ofwel als iedereen vrij hoge MF heeft en jij vrij weinig dan dropt er meer voor jou in vergelijking met wat er solo gedropt zou zijn.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:18:
Zou het toch ook niet zo zijn dat je met een groep van 4 mensen (met MF gear wellicht) toch meer kans hebt op mooiere en meer rares? Een fanatieke collega die binnen 2 dagen na de release op lvl60 zat gaf aan dat met een volle groep ze wel mee rares kregen.
Iemand die dit kan bevestigen / weerleggen?
Nou, je krijgt er meer in de zin van dat iedereen zijn eigen loot heeft.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:18:
Zou het toch ook niet zo zijn dat je met een groep van 4 mensen (met MF gear wellicht) toch meer kans hebt op mooiere en meer rares? Een fanatieke collega die binnen 2 dagen na de release op lvl60 zat gaf aan dat met een volle groep ze wel mee rares kregen.
Mathematisch ja.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:18:
Natuurlijk heb je ook "een hork" in je party zitten, die liever leuke zooi op AH of RMAH zet dan met z'n "vrienden" delen...ActualFantasy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:22:
[...]
Nou, je krijgt er meer in de zin van dat iedereen zijn eigen loot heeft.
Dus in principe droppen er 4 keer zoveel rare items, en dus is de kans groter dat er een leuke bijzit.
True, als het vrienden zijn en er dropt een monk item voor de mage gaat hij mogelijk wel naar de monk. Ben erg blij dat ik met 2/3 vrienden speel op hardcore.ActualFantasy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:22:
[...]
Nou, je krijgt er meer in de zin van dat iedereen zijn eigen loot heeft.
Dus in principe droppen er 4 keer zoveel rare items, en dus is de kans groter dat er een leuke bijzit.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
De kans op betere loot zal voor jou dan niet veranderen, omdat je in een groep speelt.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:26:
Niet helemaal wat ik bedoelde.
Even MF helemaal buiten beschouwing latend.... zou de kans op betere loot niet beter worden met 4 man t.o.v. 1? Was het in D2 ook niet zo dat de beste items alleen in volle groepen dropte?
Misschien dat Blizzie op die manier samenspelen wil stimuleren?
Cheeseburger Addict
Nee, dat maakt niet uit. Dropkansen e.d. blijven exact gelijk.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:26:
Even MF helemaal buiten beschouwing latend.... zou de kans op betere loot niet beter worden met 4 man t.o.v. 1? Was het in D2 ook niet zo dat de beste items alleen in volle groepen dropte?
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 28-06-2012 11:28 ]
Dat is volgens mij niet het geval. Nogmaals, de MF wordt uitgemiddeld dus iedereen heeft evenveel kans, die kans is een getal en dat wordt gebruikt voor de drops. Er zit geen extra boost op omdat je coop doet, anders had Blizz dit wel aangekondigd.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:26:
[ Voor 3% gewijzigd door Sfinx- op 28-06-2012 11:29 ]
*zucht*
Mjah, wat al gezegd werd. Ik focus liever op goede gear en farm sneller of een Act hoger, dan dat ik consessies ga doen voor wat MF.Sfinx- schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:23:
[...]
Mathematisch ja.
1) MF verhoogt de kans op drops van beter niveau (normal/blue/rare/...)
2) MF is gemiddeld bij coop
Echter sinds de patch 1.0.3 zijn er 'gegarandeerde' drops met NV's, waardoor je zonder extra MF ook een minimum aantal betere drops hebt. Dat maakt MF minder noodzakelijk, maar nog steeds een leuke bonus.
HahaSfinx- schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Dat is volgens mij niet het geval. Nogmaals, de MF wordt uitgemiddeld dus iedereen heeft evenveel kans, die kans is een getal en dat wordt gebruikt voor de drops. Er zit geen extra boost op omdat je coop doet, anders had Blizz dit wel aangekondigd.
EDIT: 3 antwoorden zijn wel voldoende zeker
Cheeseburger Addict
Dit is vaak genoeg gevraagd/uitlegd door Bashiok of een andere Blueposter. Het maakt geen zak uit voor de kans op goede drops of je nou solo speelt of met 4 man. Behalve als in de 4 man natuurlijk mensen wel MF hebben en jij solo niet. Maar dan komt het niet door het aantal spelers, maar door de verhoogde MF.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:37:
[...]
Haha
Maarr... (ik ben eigenwijs ik weet het) weten jullie dit of denken jullie dit? Ik weet dat er gezegd is dat MF gedeeld is over de groep maar toch zie je in je char scherm niet je MF% veranderen als je in een groep speelt. Kennelijk zijn er nog andere tabellen die de loot voor de groep bepalen. Zolang niemand echt kan bewijzen (bluepost oid) dat het helemaal niet (afgezien van de obvious gedeelde MF) uitmaakt of je met 1 of 4 speelt blijf ik toch een vermoeden houden dat wellicht toch de kans op betere loot groter is in een volle groep.
Blizzard kondigt ook heus niet alles aan of verteld hoe alles precies werkt.
Misschien moet ik het anders stellen... zijn er mensen die vaak in 4 mans groepen spelen en heb je het idee dat het iets uitmaakt of je met 4 of 1 speelt?
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 28-06-2012 11:40 ]
3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:25:
[...]
Natuurlijk heb je ook "een hork" in je party zitten, die liever leuke zooi op AH of RMAH zet dan met z'n "vrienden" delen...
PizZa_CalZone schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:25:
[...]
True, als het vrienden zijn en er dropt een monk item voor de mage gaat hij mogelijk wel naar de monk. Ben erg blij dat ik met 2/3 vrienden speel op hardcore.
[ Voor 28% gewijzigd door Mad-Matt op 28-06-2012 11:44 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Doe je dan de hele quest of enkel arreat crater?Mad-Matt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:44:
Act 3 Heart of the Sin quest op NM met 212gf (zonder NV, met 287 gf) gaat best lekker. In 3 kwartier ongeveer 200k gold verzameld. (en niet elk potje geopend, gewoon vlug er doorheen gelopen, alle champ packs gepakt en alle monsters)
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Ik doe dezelfde quest van het begin tot het eind. Gaat best lekker idd.Mad-Matt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:44:
Act 3 Heart of the Sin quest op NM met 212gf (zonder NV, met 287 gf) gaat best lekker. In 3 kwartier ongeveer 200k gold verzameld.
[ Voor 3% gewijzigd door dip op 28-06-2012 11:47 ]
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
Vergeet niet de gold pick up rangedip schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:45:
[...]
Ik doe dezelfde quest van het begin tot het eind. Gaat best lekker idd.
Handig is wel om wat move speed % te hebben om wat vlotter rond te rennen
Toch nog even terugkomend op je vergelijking met D2:
Snap ik, maar als er 8 items droppen per keer heb je meer kans op een goede kwaliteit dan wanneer er 2 droppen. Als je bij roulette op 8 verschillende cijfers inzet, heb je meer kans als wanneer je er maar op 2 inzet.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:50:
Ik doelde eigenlijk meer op de kwaliteit dan de quantiteit.
*zucht*
Waarom niet op Hell dan? Zoveel verschil zal er niet tussen zitten lijkt me.Mad-Matt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:44:
Act 3 Heart of the Sin quest op NM met 212gf (zonder NV, met 287 gf) gaat best lekker. In 3 kwartier ongeveer 200k gold verzameld. (en niet elk potje geopend, gewoon vlug er doorheen gelopen, alle champ packs gepakt en alle monsters)
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 11:58 ]
Ik heb in D2 toch ook tot in de oneindigheid mephisto runs gedaan hoor en ook sporadisch echt goede items...JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:50:
Ik doelde eigenlijk meer op de kwaliteit dan de quantiteit.
Waarschijnlijk is hij door zijn GF gear te squishy geworden voor hell? Ik loop zelf met maar 170%GF rond op hell arreat crater maar ik ga toch ook heel af en toe nog eens dood bij een elite pack. (Meestal die Golgors)Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:
[...]
Waarom niet op Hell dan? Zoveel verschil zal er niet tussen zitten lijkt me.
Ik vind van wel, ik liep Hell in met GF gear en was zo dood. Ik loop Nightmare in en hoef nergens voor uit te wijken.Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:
[...]
Iemand trouwens ervaring met pony level op Hell? Is dat een beetje farmbaar met GF?
Hele quest. (wel fijn met de NV)CobyBE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:45:
[...]
Doe je dan de hele quest of enkel arreat crater?
[ Voor 18% gewijzigd door Mad-Matt op 28-06-2012 12:06 ]
Nee je snapt niet helemaal wat ik bedoel.Ero-Sensei schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:54:
[...]
Snap ik, maar als er 8 items droppen per keer heb je meer kans op een goede kwaliteit dan wanneer er 2 droppen. Als je bij roulette op 8 verschillende cijfers inzet, heb je meer kans als wanneer je er maar op 2 inzet.
Ik neem aan dat je niet alleen typt, maar ook nog een heel klein beetje zelf nadenkt he?
[ Voor 26% gewijzigd door ActualFantasy op 28-06-2012 12:08 ]
Dit is juist nu afgestemd op gebruik met de AH...Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:14:
Soms lijkt het me toch wat gek hoe de item drops in elkaar zitten. Stel je voor als er geen auction house bestond en je had in inferno act 1 je gear moeten samen farmen om act 2 en act 3 inferno te doen. Zou geen lachertje zijn met de huidige item drops ...
De drop-rate van items is zo ingesteld dat er rekening mee wordt gehouden dat mensen dingen verhandelen op de AH. Als er geen AH was geweest, zou je dus meer nuttige items looten en sneller gearen. Nu wordt er van uit gegaan dat je redelijke drops die je zelf niet kunt gebruiken verkoopt en daarvoor de gaten in je gear opvult met dingen van de AH.Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:14:
Soms lijkt het me toch wat gek hoe de item drops in elkaar zitten. Stel je voor als er geen auction house bestond en je had in inferno act 1 je gear moeten samen farmen om act 2 en act 3 inferno te doen. Zou geen lachertje zijn met de huidige item drops ...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Nope zo werkt het dus niet.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:06:
[...]
Nee je snapt niet helemaal wat ik bedoel.
op 8 cijfers inzetten of op 2 gaat ook over kwantiteit (meer kansen). Tuurlijk heb je meer kans dat er van de 8 een winnend cijfer bij zit dan wanneer je maar op 2 inzet. Stel dat er in je eentje 2 rares droppen en in een groep van 4 er 8 rares droppen. Ik had het vermoeden dat de potentiele kwaliteit van de 2 items voor ieder persoonlijk hoger zou kunnen liggen wanneer je met een groep van 4 speelt omdat je met 4 man speelt.
Dus, overall gezien de kwaliteit van de 8 items in een groep van 4 beter kan zijn dan 8 items die er droppen wanneer deze 4 personen alleen zouden spelen.
Het gaat er om dat er meer items droppen totaal. Dus als er meer items droppen dan is de kans groter dat er iets goed bijzit. Waardoor je waarschijnlijk in verwarring raakt is dat hij ook bedoeld dat je deze spullen deelt met elkaar en niet alleen je eigen loot houd. Anders gaat dit inderdaad niet op.PizZa_CalZone schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:16:
[...]
Nope zo werkt het dus niet.De kwaliteit is volledig random of er nu meer of minder mensen in de game zitten.
[ Voor 20% gewijzigd door thewizard2006 op 28-06-2012 12:22 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik zit pas net in act 3 met mijn barb. Ook all res 900+. Maar ik merk dat de gewone damage eigenlijk al teveel is. Het is vergelijkbaar met de overgang van act1 naar act2. In de eerste quest (fires lighten) overleef ik de gewone creatures wel, maar de health pool stuitert de hele tijd stevig op en neer (revenge). Bij de eerste champion pack trek ik het niet meer, dat overleef ik misschien een seconde of 20-30.Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:28:
Momenteel zit ik vast in inferno act 3 Ghom (barbarian). Maar elite packs en sommige executioner packs voor Ghom verkrachten me nog steeds ... en ik zit nu toch al aan 900-1050 resistance voor alles.
Hoeveel resistance is aangeraden voor act 3 inferno ? Zijn er anderen die hier problemen mee gehad hebben ?
[ Voor 21% gewijzigd door brama op 28-06-2012 12:39 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
nadeel is dan alleen weer dodge = minder revenge...brama schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:33:
[...]
Ik zit pas net in act 3 met mijn barb. Ook all res 900+. Maar ik merk dat de gewone damage eigenlijk al teveel is. Het is vergelijkbaar met de overgang van act1 naar act2. In de eerste quest (fires lighten) overleef ik de gewone creatures wel, maar de health pool stuitert de hele tijd stevig op en neer (revenge). Bij de eerste champion pack trek ik het niet meer, dat overleef ik misschien een seconde of 20-30.
Ik weet nog niet wat de volgende truuk is om jezelf in leven te houden. Ik heb bijna 1100 LoH (amulet + wapen) en doe unbuffed 13k damage. Dat mocht wel wat meer zijn op zich, maar dat is echt onbetaalbaar. Zowel amulet als wapen waren al een bijzonder goedkoop koopje, en zijn afzonder al 2M en 8M waard.
Block % is 28. Dodge chance heb ik nog nooit iets aan gedaan. Ik vermoed dat dat wel eens zou kunnen gaan helpen. Daarnaast misschien veel life per second gear? Daar heb ik ook vrijwel niets van.
Ik heb identiek hetzelfde probleem. Ik merk meteen al dat de normal packs enorm hard beuken, vergeleken met act 2 inferno. De stap is net zo groot als toen ik van act 1 naar act 2 inferno ging.brama schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:33:
[...]
Ik zit pas net in act 3 met mijn barb. Ook all res 900+. Maar ik merk dat de gewone damage eigenlijk al teveel is. Het is vergelijkbaar met de overgang van act1 naar act2. Ik weet nog niet wat de volgende truuk is om jezelf in leven te houden. Ik heb bijna 1100 LoH (amulet + wapen) en doe unbuffed 13k damage. Dat mocht wel wat meer zijn op zich, maar dat is echt onbetaalbaar. Zowel amulet als wapen waren al een bijzonder goedkoop koopje, en zijn afzonder al 2M en 8M waard.
Block % is 28. Dodge chance heb ik nog nooit iets aan gedaan. Ik vermoed dat dat wel eens zou kunnen gaan helpen..
[ Voor 4% gewijzigd door brama op 28-06-2012 12:43 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ik farm de pony level voornamelijk op nightmare omdat de repairkosten lager zijn tov van Hell waardoor je wat meer winst hebt. In 10min maak je makkelijk 20K gold. Op Hell maar ongeveer 16k a 18k.Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:
[...]
Iemand trouwens ervaring met pony level op Hell? Is dat een beetje farmbaar met GF?
Doe jij dat dan ? Ik vind farm run doen wel behoorlijk leuk, tot dat ik uiteindelijk act 1 ook al bijna 30 keer gecleared heb. Dan is het leuke er toch wat afbrama schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:42:
De prijzen voor endgame gear zijn inderdaad per stuk miljoenen waard, voor wapens vele malen meer. Het is daardoor interessanter om de AH te gamen dan farm runs te gaan doen.
Het anwoord van Pizza, was al 3 keer eerder aan je gegeven, met net wat andere bewoordingen. Toen bleef je volhouden dat er een verschil in zou kunnen zitten, en refereerde je aan D2.JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:22:
@ Pizza: Precies... en sorry voor het doordrammen maar wordt een beetje kriegelig als mensen niet goed lezen wat ik bedoel en advies gaan geven over iets wat ik al weet en doen alsof ik het niet snapterwijl ze zelf te snel een conclusie trekken.
Cheeseburger Addict
Ehm... Repairkosten zijn gelijk, maar ik denk dat je bedoeld dat je vaker dood gaat op Hell en dus meer moet repairen?NegativeFreal schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:43:
[...]
Ik farm de pony level voornamelijk op nightmare omdat de repairkosten lager zijn tov van Hell
Ik zeg dit momenteel uit mijn blote hoofd maar volgens mij zijn de repairkosten op Hell wel wat hoger... zal misschien niet veel zijn. Zal vanavond mn spreadsheet er eens bijpakkenAngeloonie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:46:
[...]
Ehm... Repairkosten zijn gelijk, maar ik denk dat je bedoeld dat je vaker dood gaat op Hell en dus meer moet repairen?
Klopt niet helemaal wat je zegt. Hoger level items (55+, gevonden in mid Hell/early Inferno) kosten meer om te repareren.Angeloonie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:46:
[...]
Ehm... Repairkosten zijn gelijk, maar ik denk dat je bedoeld dat je vaker dood gaat op Hell en dus meer moet repairen?
Cheeseburger Addict
Het klopt wel wat ik zeg, want de difficulty alleen maakt _niets_ uit voor de repaircosts.StarWolf schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:50:
[...]
Klopt niet helemaal wat je zegt. Hoger level items (55+, gevonden in mid Hell/early Inferno) kosten meer om te repareren.
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 28-06-2012 12:55 ]
idd, je was me net voorAngeloonie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Het klopt wel wat ik zeg, want de difficulty alleen maakt _niets_ uit voor de repaircosts.Of ik nou met lvl 60 gear dood ga in normal (as if
) of inferno (probably
), ik betaal overal evenveel voor repairs.
Ik zal even een linkje naar een build maken voor je. Dan is Ghom echt een laggertje!Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:28:
Momenteel zit ik vast in inferno act 3 Ghom (barbarian). Maar elite packs en sommige executioner packs voor Ghom verkrachten me nog steeds ... en ik zit nu toch al aan 900-1050 resistance voor alles.
Hoeveel resistance is aangeraden voor act 3 inferno ? Zijn er anderen die hier problemen mee gehad hebben ?
[ Voor 31% gewijzigd door mauro101 op 28-06-2012 13:08 ]
Lijkt wel of elke barbarian met hetzelfde probleem zitMiddnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:38:
[...]
Ik heb identiek hetzelfde probleem. Ik merk meteen al dat de normal packs enorm hard beuken, vergeleken met act 2 inferno. De stap is net zo groot als toen ik van act 1 naar act 2 inferno ging.
Ik heb een 23% block, 45k HP en rond de 14k dps unbuffed. Ik heb wel geen LoH omdat het gewoon onbetaalbaar is een weapon te vinden die 850+ DPS en 500+ LoH heeft. Verbeteren van dodge lijkt me counterproductief want dan word revenge waarschijnlijk minder geprocced, wat wel behoorlijk cruciaal is in onze build.
Ik weet ook niet meer goed wat ik doen moet, behalve 50 of 100 mill gold bijeen farmen ...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq