![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Back in black
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Back in black
Back in black
| |||||
Zeur? Er is nog genoeg bruikbaar. En anders, maak jij even een updated?M_V schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:11:
Zou die enorm verouderde OP weg kunnen? Het voegt echt niets meer toe en de meeste data is maaaanden oud.
[ Voor 7% gewijzigd door mouzetc op 19-06-2012 20:17 ]
Signature
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gaaf man! Zelfs als toeschouwr spannend, al weet je dat ze het halen.hmr schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:22:
YouTube: Kripparrian
Weet niet of het al gepost was maar Inferno HC gecleared voor dat de patch live ging .. nice..
Signature
De gear die wordt geloot onder de misschien wel miljoenen spelers kon nooit gesimuleerd worden in een beta. Krip is een enorm goede speler met enorm goede gear. Een mega groot deel (misschien meer dan 99.99%?) van de speler zal dit de komende maanden inderdaad niet zomaar lukken.Cyclonic schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:43:
Wat een afgang voor blizzard dit diablo hc inferno kill.
Weet nog toen ze beweerde, it will take years to kill diablo on hc or even impossible.
"We hired the best gamers in the world to test out hardcore inferno, then we doubled the difficulty"
LOL wat een afgang. Of wat een retards hebben dat dan getest? Anyway diablo 3 is te easy en nu ook nog eens inferno generfed... huiler casuals hebben het weer voorelkaar gekregen.
[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 19-06-2012 20:46 ]
Signature
Cheeseburger Addict
Tip: zoek op stats en zet de quality op Legendary. Ook het level van de legendary invoeren (bijv. 58-58) helptmauro101 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:48:
Waarom doen ze ook niet gelijk de functie dat je als je zoekt op legendary naam, je nog de stats ervan kan aanpassen?![]()
zo vervelend!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 66797
workarround natuurlijk hoort gewoon te kunnenAngeloonie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:04:
[...]
Tip: zoek op stats en zet de quality op Legendary. Ook het level van de legendary invoeren (bijv. 58-58) helpt
Is dit nou elitair doen onder gamers?? Dit is 1 persoon die het nu voor elkaar heeft gekregen. Je doet nu alsof Diablo 3 een soort van legendarisch iets is. Maak dit spel a.u.b. niet groter dan het werkelijk is...Cyclonic schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:43:
Weet nog toen ze beweerde, it will take years to kill diablo on hc or even impossible.
"We hired the best gamers in the world to test out hardcore inferno, then we doubled the difficulty"
LOL wat een afgang. Of wat een retards hebben dat dan getest? Anyway diablo 3 is te easy en nu ook nog eens inferno generfed... huiler casuals hebben het weer voorelkaar gekregen.
Ik ben het toch wel met hem eens dat diablo3 wel te makkelijk is, sc zeker, en nu meerdere mensen al Hc hebben gecleared heb ik toch wel iets van meh. Deze slechte balance ben ik niet gewend van blizzard.Nyarlathotep schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:39:
[...]
Is dit nou elitair doen onder gamers?? Dit is 1 persoon die het nu voor elkaar heeft gekregen. Je doet nu alsof Diablo 3 een soort van legendarisch iets is. Maak dit spel a.u.b. niet groter dan het werkelijk is...
Ze hebben hc inferno niet getest, alleen sc. En de uitspraken dat het even zou duren voordat men inferno zou beaten slaan denk ik op de casual gamers, niet op de mensen die nu al honderden uren hebben gespeeld.Cyclonic schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:43:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Hij heeft wel een punt. Iets dat zo extreem moeilijk is, dat ze geeneens patch 1.0.3 nodig hebben om er toch doorheen te komen op HC. Viel mij op zich ook enorm tegen, Als je kijkt naar de hoeveelheid clears op SC en HC, zou je eerder verwachten dat ze de moeilijkheid verhogen...Nyarlathotep schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:39:
[...]
Is dit nou elitair doen onder gamers?? Dit is 1 persoon die het nu voor elkaar heeft gekregen. Je doet nu alsof Diablo 3 een soort van legendarisch iets is. Maak dit spel a.u.b. niet groter dan het werkelijk is...
Anoniem: 155599
Je krijgt een debuff als je geraakt wordt door die projectielen die ze schieten. Als ik me goed herinner verlaagt het de armor van barbs/monks en geeft het de ranged classes een soort van damage-reflect wanneer ze aanvallen. Als je geraakt wordt, dus even niet aanvallen tot de debuff weg is.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:53:
Ik raak maar niet gewend aan die succubi. Zodra je geraakt bent krijg je iets van damage reflect ofzo die zo sterk is dat je zelf in 1 sec dood bent.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Gaat nergens meer over!mauro101 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:50:
http://nl.twitch.tv/competitive_online
Voor de mensen die willen zien hoe inferno nu is..
Barb met 850 +/- resist all, dual wield en 85k hp die effe door inferno heen loopt alsof het normal is.
Echt te ziek!
Signature
Hoeveel clears zijn er al dan? echt mensen die leven van het streamen van een game en dus ongeveer 8 uur per dag spelen vergelijken met de gemiddelde spelerMyrdreon schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:48:
[...]
Hij heeft wel een punt. Iets dat zo extreem moeilijk is, dat ze geeneens patch 1.0.3 nodig hebben om er toch doorheen te komen op HC. Viel mij op zich ook enorm tegen, Als je kijkt naar de hoeveelheid clears op SC en HC, zou je eerder verwachten dat ze de moeilijkheid verhogen...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 66797
verre van zelfs de meeste hebben er moeite mee.Bokkie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:16:
[...]
Hoeveel clears zijn er al dan? echt mensen die leven van het streamen van een game en dus ongeveer 8 uur per dag spelen vergelijken met de gemiddelde spelerga toch weg man.
Stream jezelf eens waarin je het zelf doet. Het is echt niet zo dat elke D3 speler nu door inferno walst hoor.
Anoniem: 241373
Wolfy is wss 1 van de beste geared Barbs wereldwijd.mauro101 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:50:
Barb met 850 +/- resist all, dual wield en 85k hp die effe door inferno heen loopt alsof het normal is.
Echt te ziek!
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Er zijn lui die 9k per maand ofzo verdienen door alleen maar te gamen, en dat te streamen. Je kunt die advertisements op Twitch enzo dan aanpassen aan je publiek en daarmee je geld verdienen ... wtfBokkie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:16:
[...]
Hoeveel clears zijn er al dan? echt mensen die leven van het streamen van een game en dus ongeveer 8 uur per dag spelen vergelijken met de gemiddelde spelerga toch weg man.
Stream jezelf eens waarin je het zelf doet. Het is echt niet zo dat elke D3 speler nu door inferno walst hoor.
Back in black
Bij options 'elective mode' aanvinkenmaratropa schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:05:
Hey ik ben vast heel N00bie, maar ik zie soms builds dat mensen bijv. EN battle rage en War Cry in hun action bar hebben staan?? Maar hoe doe je dat want bij mij zitten die in hetzelfde tactics schermpie en kan ik er dus maar 1 selecteren?
Ahw fuck wat is dat nou weer voor optie om daar te zetten dat is van wezelijk belang voor de gameplay nooooo heb ik net 3 f*cking maal het spel gespeeld zonder dit te weten (zit net in inferno..)
*zucht*
Morgen kom je er vast makkelijker doorheen!Bosmonster schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:15:
Mn gear begint ergens op te lijken. 45K hp, 500 all res en bijna 40K dps (zonder cheapo IAS tactics).
Helaas blijft Act 2 praktisch onmogelijk met deze stats, tenzij ik de helft van de champion packs ga skippen.
Signature
*zucht*
Hoop het. Het hoeft echt niet te makkelijk, maar veel van de packs in kleinere ruimtes zijn gewoon onmogelijk als je in 1 a 2 klappen dood ben, zelfs met die stats.
Nope, kan de quote even niet 1 2 3 vinden maar hij zei duidelijk: Nobody will beat inferno for a long time or never will, because we let the best players in the world play, they could not beat it and we doubled that difficulty.Gundogan schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:48:
[...]
Ze hebben hc inferno niet getest, alleen sc. En de uitspraken dat het even zou duren voordat men inferno zou beaten slaan denk ik op de casual gamers, niet op de mensen die nu al honderden uren hebben gespeeld.
Maar op zich wel jammer dat ze het alsnog nerfen ja.
Nouja dat soort uitspraken neem ik dus altijd met een grote korrel zout. Zeker met games als Diablo weet je dat er altijd een paar mensen die 24/7 spelen en het dan in een weekje beaten. Daarom kan je beter hardcore/pro gamers door normale gamers vervangen.Cyclonic schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:39:
[...]
Nope, kan de quote even niet 1 2 3 vinden maar hij zei duidelijk: Nobody will beat inferno for a long time or never will, because we let the best players in the world play, they could not beat it and we doubled that difficulty.
Dus wie test die games daarZou wel een baan willen dan, Inferno zonder bug abuse gecleared binnen 2 weken zelf op een barb, zonder super gear op SC. Lvl 60 in 2 dagen, behoorlijke faal game is het geworden, terwijl ik een mega van fan diablo 2 ben.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Ik heb een dergelijke quote ook gezien, maar daar ging het niet over "the best players in the world", maar gewoon hun eigen test-team. Bovendien moet je je afvragen met wat voor gear deze spelers konden spelen. In de live-versie is er met de AH een hele efficiente uitwisseling van gear mogelijk. Als je enkel aangewezen bent op dingen die je zelf loot, wat tijdens zo'n test best het geval zou kunnen zijn geweest, dan heb je fors lagere stats en is alles een heel stuk lastiger.Cyclonic schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:39:
[...]
Nope, kan de quote even niet 1 2 3 vinden maar hij zei duidelijk: Nobody will beat inferno for a long time or never will, because we let the best players in the world play, they could not beat it and we doubled that difficulty.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Wel behoorlijk end game gear....mauro101 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:50:
Echt te ziek!
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 20-06-2012 00:27 ]
Hier al een prima antwoord op gehad. Nu nog twee vervolgvragen (hoop dat ze duidelijk zijn):HetBiggie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:59:
Net op NM drop "Plans: Staff of Herding" van Izual. Nu heb ik alle materialen. Ik weet dat ik de plan bij de BS kan teachen en dan staff of herding kan maken. Als ik het goed heb begrepen krijg je automatisch een staff voor "normal" whimsyshire. Hoe kan ik een nm (of later zelfs hell/inferno) staff maken en waar?
[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 20-06-2012 00:20 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
-____-hmr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:28:
Wacht even... die gasten verdienen 9k per maand met het "streamen" van diablo 3? ehhnm wtf?!?!
Klopt niet helemaal.[b]psychoclown schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:07:
-Vitality: 10 extra hitpoints per punt op alle classes.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
JayJay schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:03:
Is het misschien mogelijk dat iemand de fixes / nerfs van internet af kan halen ? zit op mijn werk , ben benieuwd wat er exact veranderd vandaag.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
[ Voor 103% gewijzigd door JayJay op 20-06-2012 07:57 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
je kan hem upgrden wanneer je wilt maakt niet uit of je hem al hebt gebruikt of niet.. je kan in 1 keer normal maken en upgraden naar NM > Hell > Inferno als je zoveel geld wil uitgeven. want als je hem eenmaal gemaakt heb kan je de plans in die keep in act 3 bij de vendor kopenHetBiggie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:13:
[...]
Hier al een prima antwoord op gehad. Nu nog twee vervolgvragen (hoop dat ze duidelijk zijn):
1. Kan ik, nadat ik een normal staff of herding heb gemaakt en heb gebruikt op normal (dus door whimsyshire op normal binnen te gaan via old tristram road), deze staff daarna nog upgraden naar nightmare, of kan upgraden alleen als je whimsyshire op normal nog niet hebt gespeeld?
2. Als je na gebruik op normal wel nog kunt upgraden, dan hoef je dus alleen maar naar old tristram road in nm te gaan om whimsyshire op nm te spelen?
Anoniem: 73618
0%, dropte alleen in act III / IV.Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:55:
Als de drop kans van lvl 63 nu 2% is geworden in act 1 inferno. Wat was het dan van voor de Patch?
0%Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:55:
Als de drop kans van lvl 63 nu 2% is geworden in act 1 inferno. Wat was het dan van voor de Patch?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Anoniem: 230001
Ik had dat mannetje bij poging 38, dus je moet nog evenMad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:12:
Ik heb gister geprobeerd die staff te maken, athans moet nog 2 ingredients.
Shimmering gem ofzo en essence of rainbow.
De laatste heb ik gister geprobeerd te vinden, 20 games opgestart en geen 1x dat mannetje.
Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses
Waarom is het dan een weapon rack >_>Weapon racks will no longer drop weapons 100% of the time
Die gemstone heb ik ook LANG over moeten doen! De mushrooms ben ik per ongeluk tegen gekomen en zo achter de staff of herding gekomen. heb nu alle ingredienten, moet alleen de plans nog farmen van izual. Denk vanaovnd nog ff op gaan vlammen.Mad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:12:
Ik heb gister geprobeerd die staff te maken, athans moet nog 2 ingredients.
Shimmering gem ofzo en essence of rainbow.
De laatste heb ik gister geprobeerd te vinden, 20 games opgestart en geen 1x dat mannetje.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Voor de release werd er gezegd dat je net zo goed hele goede items kunt vinden door ouwe meuk als vazen en kratten kapot te slaan maar om mij onduidelijke redenen heeft dat nu helemaal geen zin meer. Maar ook deze 180° draai zal Jay Wilson wel weer recht weten te praten.Ricmaniac schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:15:
[...]
[...]
Waarom is het dan een weapon rack >_>
Wat ik niet snap is hoe je die kan gebruiken, de lvlcap is toch 60? Of zijn dat altijd van die decreased level requirements items? Ik zit nog op lvl56 (act2 hell) dus ben zo ver nog nietXtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:55:
Het is gedaan omdat er nu veel gefarmed/gebot wordt op stukken waar ze gewoon vijanden ontwijken en constant vaasjes kapot slaan, en daar sneller goud mee verdienen dan je met normaal farmen zou doen.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:23:
[...]
Voor de release werd er gezegd dat je net zo goed hele goede items kunt vinden door ouwe meuk als vazen en kratten kapot te slaan maar om mij onduidelijke redenen heeft dat nu helemaal geen zin meer. Maar ook deze 180° draai zal Jay Wilson wel weer recht weten te praten.
Het gaat om item lvl's, niet om required level to useMegalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:24:
[...]
Wat ik niet snap is hoe je die kan gebruiken, de lvlcap is toch 60? Of zijn dat altijd van die decreased level requirements items? Ik zit nog op lvl56 (act2 hell) dus ben zo ver nog niet
[ Voor 24% gewijzigd door ormagon op 20-06-2012 08:25 ]
Dat is nog steeds zo, je kan het alleen niet uitbuiten met behulp van een hogere MF...Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:23:
[...]
Voor de release werd er gezegd dat je net zo goed hele goede items kunt vinden door ouwe meuk als vazen en kratten kapot te slaan maar om mij onduidelijke redenen heeft dat nu helemaal geen zin meer. Maar ook deze 180° draai zal Jay Wilson wel weer recht weten te praten.
Dat wil zeggen betere kansen op goede/hogere eigenschappen?ormagon schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:24:
[...]
Het gaat om item lvl's, niet om required level to use.
sherlock?Megalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:26:
[...]
Dat wil zeggen betere kansen op goede/hogere eigenschappen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zoveel items vond ik toch al niet maar gold dropped er nu ook zonder MF gear vrijwel niet meer volgens de patch notes en dat vind ik toch erg jammer. Als ik de questline naar de SK deed bleef er geen vaas of krat heel, nu zal ik er geen meer slopen want het heeft toch geen zin meer.Megalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:25:
[...]
Dat is nog steeds zo, je kan het alleen niet uitbuiten met behulp van een hogere MF...
Hier nog 1 heb 76K dps benieuwd wat het wordt na 13:00 uur en dat is als er na 13:00 ingelogd kan worden! "error 37"Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:32:
Ben benieuwd hoeveel DPS mijn Wizard nog over heeft na weer een geweldig crappy patch van Blizzard. Helaas nog tot 1 uur wachten voordat de servers weer up zijn...
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ontzettend goede change imho.Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:23:
[...]
Is toch alleen maar verwarrend om zowel een req. lvl en item lvl te hebben?
Bekijk het als in Wow waar je in nieuwere dungeons steeds "betere" gear vond.Megalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:45:
[...]
Is toch alleen maar verwarrend om zowel een req. lvl en item lvl te hebben?
Ik denk niet dat ik "grote verschillen" zal merken op men ACT III inferno Barb met 15k DPSXtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:40:
[...]
Hier nog 1 heb 76K dps benieuwd wat het wordt na 13:00 uur en dat is als er na 13:00 ingelogd kan worden! "error 37"
D2 nooit zo ver gekomen eigenlijk, alleen normal gespeeld voor zover ik me kan herinneren.Mad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:47:
eigenlijk niet, dit is al zo vanaf D2, misschien zelfs D1.
Ja precies, dus allemaal max lvl 60 om te dragen, maar toch betere items in hogere acts; maar je kan het itemlvl nergens nagaan zeker?Anoniem: 241373 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:47:
[...]
Bekijk het als in Wow waar je in nieuwere dungeons steeds "betere" gear vond.
Dat heb je nu ook. In inferno Act III & IV dropt er betere gear dan in Act I
En een net zo dikke streep door de rekening van de normale spelers...Anoniem: 241373 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:44:
[...]
Ontzettend goede change imho.
Een dikke streep door de rekening van botters en "Resplendid chest farm groups".
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ilvl heeft idd niets te maken met lvl van equip. En op je laatste vraag heb ik geen antwoord, wil ik op zich ook wel weten.Megalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:49:
[...]
D2 nooit zo ver gekomen eigenlijk, alleen normal gespeeld voor zover ik me kan herinneren.
[...]
Ja precies, dus allemaal max lvl 60 om te dragen, maar toch betere items in hogere acts; maar je kan het itemlvl nergens nagaan zeker?
Is ook nieuw in 1.0.3:Mad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:52:
[...]
ilvl heeft idd niets te maken met lvl van equip. En op je laatste vraag heb ik geen antwoord, wil ik op zich ook wel weten.
Het antwoord staat ook in de patchnotesMegalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:49:
[...]
D2 nooit zo ver gekomen eigenlijk, alleen normal gespeeld voor zover ik me kan herinneren.
[...]
Ja precies, dus allemaal max lvl 60 om te dragen, maar toch betere items in hogere acts; maar je kan het itemlvl nergens nagaan zeker?
Graag wel even de echte quote's vermelden voor je zulke uitspraken doet.Cyclonic schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:39:
Dus wie test die games daarZou wel een baan willen dan, Inferno zonder bug abuse gecleared binnen 2 weken zelf op een barb, zonder super gear op SC. Lvl 60 in 2 dagen, behoorlijke faal game is het geworden, terwijl ik een mega van fan diablo 2 ben.
Jay Wilson: Internally we have this super hardcore test team that tested Inferno and we got to the point where they thought it was challenging enough and then we doubled it because we knew that no matter how good we are, our players are going to be better.
http://www.diablowiki.net/Inferno
“When we’re testing the highest difficulty level, we don’t force testers to level-up from scratch each time. Their chars receive randomized equipment of 0.5~1 lvl under the boss’s level. After 20 attempts the boss was still undefeated. We hope the most difficult bosses will be really, really hard to beat, as we know from experience never, NEVER underestimate our players. We set the difficulty based on how our most skilled staff felt to be adequate. Then we MULTIPLY THIS BY 2 upon release”
(P.S. He further explains that “times by 2″ not only refers to mob damage output & HP, but also to the extent that players will need to “apply combat skills depth”.)
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4768687581?page=1
Can I totally go back on what I said before?
Ok, not totally, but I think there's some distinction to be made for 'legitimate' ability to beat Inferno, in that, we expect there could be ways, potentially exploits, potentially clever but cheesy mechanics, that could maybe allow a player to complete Inferno fairly quickly. The bet stands as-is, but I think if it could be revised it would be "X time before it becomes farmable", meaning someone can legitimately kill the end boss over and over and over without needing to take advantage of an exploit, or loophole, or some other thing we don't intend to be possible.
Of course we'll try to address any such issue as quickly as possible, but it's feasible that the first Inferno clear will be through use of unintended means. Technically still valid per the wording of the bet, but I think most can agree would go against the spirit of it.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496519846
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
"een net zo dikke streep".... Srsly?Anoniem: 230001 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:50:
[...]
En een net zo dikke streep door de rekening van de normale spelers...
Ik zelf heb ook een 250+ GF set en geloof me het was extreem lucratief om royal crypts vaasjes te doen, gemiddelt 5 minuten werk en je kwam toch echt wel in de regio rond de 25-40k per run, inmiddels is dit generfed maar dat maakt niet uit.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 327017
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 327017 op 20-06-2012 09:18 ]
*zucht*
Gister geen zin om te farmen met de patch voor de deur. Had in 2 uur alle ingredienten en een hellish staff of herdinglj_tree schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:17:
[...]
Die gemstone heb ik ook LANG over moeten doen! De mushrooms ben ik per ongeluk tegen gekomen en zo achter de staff of herding gekomen. heb nu alle ingredienten, moet alleen de plans nog farmen van izual. Denk vanaovnd nog ff op gaan vlammen.
Anoniem: 421817
Speedydown.nl !!!
Ik heb nog niet met specifieke GF of MF gear rondgelopen maar een run naar de SK kon zo toch een paar duizend gold extra opleveren. Als ze dat compenseren door mobs meer gold te laten droppen vind ik dat best maar nu komt het bij mij over als "we kunnen niets tegen bots doen dus doen we het op deze manier en jammer als spelers dat dan ook merken".Anoniem: 241373 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:03:
[...]
"een net zo dikke streep".... Srsly?
Botters die 24/7 potjes farmen met 300 GF vs. een normale speler die mss 10% van zijn rendement haalt uit potjes?
errm nopes...is da niet alleen als je de staff al n keer hebt gemaakt?speedydown schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:18:
jullie weten dat je de plans gewoon kunt kopen? :"]
Inderdaad de "normal" staff moet je eerst 5 items vinden ( eigenlijk 4 en 1eentje kopen voor 100k ), hierna kun je de upgrade plans kopen voor 1 goud, zodra je in de moeilijkheids graad hoger op ACT4 Prime Evil zit.lj_tree schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:19:
[...]
errm nopes...is da niet alleen als je de staff al n keer hebt gemaakt?
*zucht*
Alleen de upgrade plans kun je kopen iddlj_tree schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:19:
[...]
errm nopes...is da niet alleen als je de staff al n keer hebt gemaakt?
Blizzard doesn't care. Hebben ze een leuke RMAH, gaan mensen veel geld uitgeven aan gear, maken ze dat in een klap waardeloos. Vinden ze leuk. Als je een monk hebt met focus op hoge AS en life on hit is dat nu een stukje minder nuttig. Heb je daar toevallig 100 euro aan uitgegeven ben je dat nu gewoon kwijt.Anoniem: 421817 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:18:
Deze IAS nerf is zo gigantisch. Ze zijn erin geslaagd om een klasse uit het spel te halen door deze nerf (nl. Monk). Nu gaat mijn monk niets meer zijn met 1/2 van mijn huidige AS. Jammer, want hij is lvl 60 HC. Ach ja, dan starten we opnieuw met een barb he =P
Hey Tsurany, heb je ondertussen al kunnen spelen? Ben benieuwd hoe fel de IAS nerf op ons wizards gaat toeslaan, ik had net lekker 2.36 attacks/secondTsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:20:
[...]
Blizzard doesn't care. Hebben ze een leuke RMAH, gaan mensen veel geld uitgeven aan gear, maken ze dat in een klap waardeloos. Vinden ze leuk. Als je een monk hebt met focus op hoge AS en life on hit is dat nu een stukje minder nuttig. Heb je daar toevallig 100 euro aan uitgegeven ben je dat nu gewoon kwijt.
De helft van mijn gear is nu nutteloos, gear waar ik dagen voor heb lopen grinden en traden om het te krijgen. Krijg ook geen enkele vorm van refund. Fuck you, Blizzard.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
*zucht*
Wat dacht je nou?Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:20:
[...]
Blizzard doesn't care. Hebben ze een leuke RMAH, gaan mensen veel geld uitgeven aan gear, maken ze dat in een klap waardeloos. Vinden ze leuk. Als je een monk hebt met focus op hoge AS en life on hit is dat nu een stukje minder nuttig. Heb je daar toevallig 100 euro aan uitgegeven ben je dat nu gewoon kwijt.
De helft van mijn gear is nu nutteloos, gear waar ik dagen voor heb lopen grinden en traden om het te krijgen. Krijg ook geen enkele vorm van refund. Fuck you, Blizzard.
Dit is dus de reden dat ik lekker blijf klooien met zelf items en gold farmen. RMAH is hier dus gewoon te tricky voor mijns inziens. Als zij iets te sterk vinden nerfen ze het voor een balans in het spel. Heb je daar dan net 200€ ingestoken bad luck... Iets te RNG for meTsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:20:
[...]
Agossie? En IAS is geen exploitBosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:24:
Agossie, arme mensen. Geen IAS exploiten meer voor 200k dps wizards en DH's
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Anoniem: 450634
Anoniem: 421817
Dat is dus allesAnoniem: 450634 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:30:
IAS wordt toch zowiezo alleen generfed op wapen en armor ? dacht ik gelezen te hebben in notes....
Inderdaad gelukkig had ik maar 2 items op mijn Wizard met IAS erop ( beide ringen ) en beide ringen hadden ook crit hit chance extra en crit damage extra dus ik hoop dat het wel zal meevallen.Anoniem: 421817 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:32:
[...]
Dat is dus allesRingen & amulet wordt ook beschouwd als "armor"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq