Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:20:
[...]

Blizzard doesn't care. Hebben ze een leuke RMAH, gaan mensen veel geld uitgeven aan gear, maken ze dat in een klap waardeloos. Vinden ze leuk. Als je een monk hebt met focus op hoge AS en life on hit is dat nu een stukje minder nuttig. Heb je daar toevallig 100 euro aan uitgegeven ben je dat nu gewoon kwijt.
De helft van mijn gear is nu nutteloos, gear waar ik dagen voor heb lopen grinden en traden om het te krijgen. Krijg ook geen enkele vorm van refund. Fuck you, Blizzard.
Blizzard heeft 2 weken geleden al aangegeven dat IAS flink generfed zou worden, alleen hadden ze de precieze methode nog niet bekendgemaakt (maar wel naar gehint). Dus deze nerf komt absoluut niet als een verrassing.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm oke dan maar zien straks wat ik ga verliezen heb redelijk wat items met IAS als Monk zijnde, dan maar ff op zoek naar nieuwe gear, blijft wel leuk en het zat er toch aan te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:38

Shiro

Serenity

Zo erg is een IAS nerf toch ook niet voor een wizard? Alleen je signature schiet je wat minder snel. Het is alleen mooi voor de EPEEN contest van kijk mijn dmg in de character screen, maar een groot deel van je DPS is toch gewoon Blizzard/Arcane orbs/Hydra... Waar IAS dus helemaal geen invloed op heeft

En natuurlijk schiet je je Arcane Orbs wat sneller, maar daar lijkt Arcane power meer een issue dan dat je het niet snel genoeg naar de elites kan slingeren...

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:36:
Hmm oke dan maar zien straks wat ik ga verliezen heb redelijk wat items met IAS als Monk zijnde, dan maar ff op zoek naar nieuwe gear, blijft wel leuk en het zat er toch aan te komen :)
Jup, ik zie dat mijn damage gedropped is van 20k naar 17k :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:39:
[...]

Dat valt nog mee. Ik heb mijn HC monk puur gebouwd op IAS en LoH.
Ik zat op 2.62 attacks per second, als dit gehalveerd wordt ben ik niks meer waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:25:
IAS is geen exploit, het is een doodnormale mechanic die in het spel zit, hadden ze daar maar wat meer over moeten nadenken.... Bosmonster is meer een Bostrol ;)
Een exploit is game mechanics misbruiken. In dit geval viel dat wel in de categorie als je het mij vraagt. Tuurlijk niet de mensen met 20-30% (ik heb ook IAS op ring/gloves), maar wel de mensen met 200K dps. Die wisten echt wel dat IAS niet zo hoorde te werken (en ook dat dat dus generfed ging worden).

Als jij dat trollen vindt prima, ik vind het een observatie en mening.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:
[...]

Dat valt nog mee. Ik heb mijn HC monk puur gebouwd op IAS en LoH.
Ik zat op 2.62 attacks per second, als dit gehalveerd wordt ben ik niks meer waard :P
De increase is gehalveerd. Dus als je een 1.4 wapen hebt, dan heb je nu nog 2.01. (oftewel een afname van 23%)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:39:
[...]

Mijn DPS op me monk is ook ongeveer 3k gedropped, maar vind het aantal attacks per seconde nog vervelender =(

Gelukkig heb ik het nog voor elkaar gekregen om Diablo te killen voor de nerfs, want als je nu wilt pushen om de content uit te spelen ben je in notime arm van de repair kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002

Rannasha

Does not compute.

Shiro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:39:
Zo erg is een IAS nerf toch ook niet voor een wizard? Alleen je signature schiet je wat minder snel. Het is alleen mooi voor de EPEEN contest van kijk mijn dmg in de character screen, maar een groot deel van je DPS is toch gewoon Blizzard/Arcane orbs/Hydra... Waar IAS dus helemaal geen invloed op heeft

En natuurlijk schiet je je Arcane Orbs wat sneller, maar daar lijkt Arcane power meer een issue dan dat je het niet snel genoeg naar de elites kan slingeren...
Dat klopt. Als je DPS beperkt wordt door een resource zoals arcane power, dan heeft de IAS nerf tot gevolg dat je langer nodig hebt om je AP op te maken. Dat betekent dat je minder signature spells afschiet terwijl je wacht op meer AP. Maar omdat signature spells minder schade doen dan AP-gebruikende spells is dit niet zo'n groot effect als wat de verandering van het DPS-getalletje op het karakter-scherm doet geloven.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach weer een reden om een avondje te farmen toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:39:

Ja precies. Maar goed ieder zijn ''play style''.

Ik had eerst wat attack speed ringen, maar met mijn build haat ik het omdat mijn arcana power dan snel leeg loopt en volgens mij maakte het kwa snelheid dat mijn ray of frost niet erg veel uit? tenminste ik merkte het verschil niet zo erg met die extra attack speed. En de hits met een hogere attack speed die ik deed werden niet hoger met een betere attack speed dus tja.. Ik kan mijn ray of frost (tot 105k damage) nu eindeloos schieten met 0 arcana drain en oneindig veel blizzards etc gebruiken.

Heb deze build trouwens:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#lZQXRO!YZX!bbYabY

Speelt fijn _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:44:
[...]

Mijn DPS op me monk is ook ongeveer 3k gedropped, maar vind het aantal attacks per seconde nog vervelender =(

Gelukkig heb ik het nog voor elkaar gekregen om Diablo te killen voor de nerfs, want als je nu wilt pushen om de content uit te spelen ben je in notime arm van de repair kosten!
Dat is bij mij nu 1.60.
Is dat slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:34
Rannasha schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:33:
[...]

Blizzard heeft 2 weken geleden al aangegeven dat IAS flink generfed zou worden, alleen hadden ze de precieze methode nog niet bekendgemaakt (maar wel naar gehint). Dus deze nerf komt absoluut niet als een verrassing.
Veel andere mogelijkheden waren er niet he.

De gemakkelijkste was gewoon de %'en naar beneden halen in de plaats van met de kleine nummertjes te gaan spelen.
Deze nerf zat er al ff op aan te komen, zeker als je weet dat mensen die 200-300k dps haalde enkel door IAS, dat is niet de bedoeling van de stat. Moet je nu maar een andere build doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jezusssssssssss ik ben gewoon van 76K dps naar 52K DPS gegaan wtf....

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dx5314 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Dat is bij mij nu 1.60.
Is dat slecht?
Nouja, het liefst had je voor 1.0.3 wel 2.0 + maar ik weet niet hoe haalbaar dat nu is....Je LoH healt je minder per seconde nu...naast het feit dat je minder spirit per sec krijgt. Dit zou je moeten compenseren met meer armor/res, meer LoH of maar eens kijken naar Life on Spirit Spent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Nah, van 12k naar 8k5 dps met mijn mage. Geen idee wat mijn ApS was in de vorige patch, nu is het precies 1 sec.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Vreemd. Ik had twee ringen met IAS. Eén met 13% en één met 14%.

Nu heb ik een ring met 6% en één van 9%. Die van 6% snap ik nog, dat is wellicht een afronding van 6,5%. Maar die 9%.. dat had gewoon 7% moeten zijn natuurlijk... ik nie snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elp schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:57:
Vreemd. Ik had twee ringen met IAS. Eén met 13% en één met 14%.

Nu heb ik een ring met 6% en één van 9%. Die van 6% snap ik nog, dat is wellicht een afronding van 6,5%. Maar die 9%.. dat had gewoon 7% moeten zijn natuurlijk...
Hoe weet je dat nu al? Server al online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
wilde ik net vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:53:
Jezusssssssssss ik ben gewoon van 76K dps naar 52K DPS gegaan wtf....
Och wat erg, alsof je OOIT uit gefarmed ben met dit spel..

Uhmmmm neee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Hoe weet je dat nu al? Server al online?
Yep.

Ook 'leuk': Je zit weer automatisch in general chat. Dat was er juist een tijdje terug weer uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server is online, AH nog niet

Spijtig, deze nacht net voor de maintenance nog op 10 items geboden die enorme koopjes waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:
[...]

Een exploit is game mechanics misbruiken. In dit geval viel dat wel in de categorie als je het mij vraagt. Tuurlijk niet de mensen met 20-30% (ik heb ook IAS op ring/gloves), maar wel de mensen met 200K dps. Die wisten echt wel dat IAS niet zo hoorde te werken (en ook dat dat dus generfed ging worden).

Als jij dat trollen vindt prima, ik vind het een observatie en mening.
Is Blizzard dan ZO dom dat ze niet beseffen dat IAS op alle onderdelen van armor de totale damage stackt als een malle? Ignorance is bliss.....
Zowiezo moest je primary stat ook gewoon flink hoog zijn om dit soort dikke damage te doen, ging vaak ten koste van andere stats of je moest flink poen uitgeven.
En dan zeggen dat het "zowiezo" wel generfd word, dan moet iedere opvolger van IAS generfd worden, beetje naief he?

Ik had 2 elcheapo 70 intel / 15ias ringen (60k p/s), + 15% ias handschoenen met 130 intel (20k) en gisteren een zwaard met 19% IAS met 950+dps gekregen, die meteen geen fuck meer waard is.
Kan nou niet zeggen dat ik met m'n armor extreem heftig gestacked had, maar toch gaat het een flinke hap uit m'n dmg doen.

Gok dat ik van 46k dmg naar 37kdmg ga door IAS halvering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
maratropa schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:13:
[...]

Ahw fuck wat is dat nou weer voor optie om daar te zetten dat is van wezelijk belang voor de gameplay nooooo heb ik net 3 f*cking maal het spel gespeeld zonder dit te weten (zit net in inferno..)

thnx O+
Haha, je bent niet de enige. Ondergetenkende gaat nu voor de vierde maal door het spel, nu op Hell. Ik dacht dat zal later wel komen en geen moeite genomen om het op te zoeken. Bedankt O+

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig vind ik ook dat mensen met hoge DPS door IAS werkelijk denken dat ze een hoge DPS hebben in de praktijk. Echter ben je toch gelimiteerd aan je mana/arcane/etc dus is het meer EPEEN dan werkelijk een zinvolle stat.

Heb liever hoge DPS zonder IAS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:03:
Je bent niet gelimiteerd als je een primary attack gebruikt en de rest als crowd control....
Owja.. dat hebben wizards en DH's ook nog, skills die geen arcane/etc kosten.

Damn.. zou ik ook wel willen met mn WD. Misschien dat ik daarom IAS niet zo boeiend vond.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik zou willen dat ik m'n Arcane power regeneration kon laten verhogen net als WD door items te kopen met normale mana regeneration..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat IAS gewoon een andere functie krijgt en niet direct waardeloos wordt

in plaats van een makkelijke en relatieve goedkope DPS boost wordt het een stat om je resources sneller te regenereren en vaker on Hit effecten te laten voorkomen.

Ik als monk zijnde heb niet het gevoel dat ik aan IAS ontkom. De vraag is nu of ik het wil gaan stacken op alle mogelijk items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:04:
[...]

Owja.. dat hebben wizards en DH's ook nog, skills die geen arcane/etc kosten.

Damn.. zou ik ook wel willen met mn WD. Misschien dat ik daarom IAS niet zo boeiend vond.
Heb je toch ook met poison dart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Fuck dit patch echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:05:
En ik zou willen dat ik m'n Arcane power regeneration kon laten verhogen net als WD door items te kopen met normale mana regeneration..... ;)
Idd, bij mij zijn signature spells mijn main damage spells uit pure noodzaak. De rest kost te veel arcane power. Kan dat dan tweaken door ray of frost te nemen met lage attack speed maar dat kite voor geen meter.

Zat met magic weapon op 60k dps dus straks na mijn afspraak maar kijken wat er nog over is.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2012 10:14 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obvious troll is obvious?

En zo niet, dan vind ik jou persoonlijk diep triest... Zonder input maar in het wilde weg blaaten met de grammatica van een berggeit...

Anyway, ik ben blij met de patch, want: eindelijk kan ik mijn stacks met gems goedkoper upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt het ook een goede patch ondanks dat ik zelf waarschijnlijk veel dps kwijt ga raken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Nice, server weer up!

Daar kan CCP nog wat van leren op patch day's >:)

Krijg wel regelmatig een error 3006 en dan wordt ik uit de AH gegooid

[ Voor 33% gewijzigd door De_Bastaard op 20-06-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:14:
[...]

Obvious troll is obvious?

En zo niet, dan vind ik jou persoonlijk diep triest... Zonder input maar in het wilde weg blaaten met de grammatica van een berggeit...

Anyway, ik ben blij met de patch, want: eindelijk kan ik mijn stacks met gems goedkoper upgraden!
Ze zeiden dat Elites en mobs HP en Damage omlaag zouden gaan. Nou dus niet. Hell normaal walsde ik door Act 1 richting butcher toe wel 1000 keer gedaan voor gold farm. En nu slaan de elites mij neer met 1 hit.
Me dps is met 23K gezakt!

Bedoel wat verwacht je, jij zal ook de enige zijn die happy is met deze patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:
[...]

Ze zeiden dat Elites en mobs HP en Damage omlaag zouden gaan. Nou dus niet. Hell normaal walsde ik door Act 1 richting butcher toe wel 1000 keer gedaan voor gold farm. En nu slaan de elites mij neer met 1 hit.

Qua gramatica heeft hij wel gelijk:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

lj_tree schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Qua gramatica heeft hij wel gelijk:)
Ik ben op me mobiel :9 Beetje dikke vingers |:(
Maar goed, repair kosten zijn van ongeveer 6K naar richting 42K gegaan als je rood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:
[...]

Tsjah, dat is nu eenmaal wat er gebeurt met een spel waarvan je kan verwachten dat er veel updates komen. Er zullen voor- en nadelen aan vast zitten als er een patch komt.

Misschien zal je nu een andere tactiek aan moeten gaan nemen om door Act 1 heen te komen, je moet je maar aanpassen aan het spel, als het spel zich aan moet passen aan jou dan is er iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik gisteren maar even een nieuw wapen gekocht zonder IAS, maar met bijna dezelfde dps. Heeft me wel 5 mil gekost, maar ik was bang dat de prijzen van wapens zonder IAS vandaag de pan uit gaan rijzen, dus hopelijk was het een verstandige investering. Eigenlijk had ik gelijk ook nog even mijn oude wapen moeten verkopen :D maar daar had ik dan weer niet aan gedacht.
Ben benieuwd hoe mijn char sheet er vandaag uit gaat zien, ik ben wel bang dat ik van de 51k dps naar minder dan 40 ga, maar we shall see. Gelukkig heb ik ook al een hele voorraad crit/crit damage amulets en rings gekocht. Ik ben (hopelijk) prepared.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Het is nog erger dan verwacht, mijn DPS is van 43 naar 28 gegaan. Het argument dat het alleen epeen is gaat hier niet op, wanneer ik elites aan het kiten ben dan wil ik binnen zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk spells kunnen casten. Ik zal vanavond eens kijken wat de impact is op mijn progression, ik was bijna klaar met act 3 en ik zou erg teleurgesteld zijn in Blizzard als blijkt dat ik weer bij act 1 kan beginnen omdat de rest te moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:15:
Vindt het ook een goede patch ondanks dat ik zelf waarschijnlijk veel dps kwijt ga raken ^^
Ik ook. De NT nerf voor mijn DH juig ik eigenlijk alleen maar toe, NT was zo extreem sterk dat elke andere offensieve skill niet meer nodig was, ik had spike traps bijv alleen puur voor de fun. Nu worden anders skills ook nuttig om te gebruiken, wat zorgt voor veel meer skill diversiteit tussen spelers. Ik hoop ook dat ze met de volgende patch (of 1.1) alle nutteloze skills aanpakken, dan krijg je zo enorm veel keuze.

Ook het feit dat elites nu met 5 NV altijd een rare droppen is super, je kunt nu gewoon een complete act door lopen en alleen de gebieden doen die je leuk vind (laatste quest van de act pakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:21:
[...]

Maar goed, repair kosten zijn van ongeveer 6K naar richting 42K gegaan als je rood bent.
Ja, die mobieltjes gooien inderdaad altijd alle woorden gewoon door elkaar, zeker als je dikke vingers hebt. En van het woord "mijn" maken alle mobieltjes gewoon "me" ook al hoort het helemaal niet bij de zin.

Over de patch: we hebben allemaal een stuk minder damage, en zullen ons nu moeten mikken richten O-) op andere items. Dit houd het spel toch ook leuk, wat heb je aan een itemgrind spel wanneer je nooit naar andere items hoeft te zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Laatst online: 09-09 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Tsjah, dat is nu eenmaal wat er gebeurt met een spel waarvan je kan verwachten dat er veel updates komen. Er zullen voor- en nadelen aan vast zitten als er een patch komt.

Misschien zal je nu een andere tactiek aan moeten gaan nemen om door Act 1 heen te komen, je moet je maar aanpassen aan het spel, als het spel zich aan moet passen aan jou dan is er iets niet goed.
Zul:)

Ik vind t niet eens zo verkeerd. Ik ben met enige regelmaat doodgegaan door wat te enthousiast naar champion packs te huppelen en zonder enige tactiek te gaan vlammen....als je doodgaat ga je even terug naar de town, repair je je meuk voor n knaak en je kunt n nieuwe poging wagen. Dit maakt het soms te makkelijk en weinig uitdagend. Vooral de bosses zijn soms veel te makkelijk. Wellicht dat het nu wat spannender gaat worden. Zeker die gold runs waar xtreme het over heeft mogen wat mij betreft wel wat pittiger.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dit vind ik een goede wijziging; doodgaan was totaal geen issue, nu is het toch iets wat je probeert te voorkomen. Brengt het iets meer richting Hardcore, doodgaan is nu veel meer een straf.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
meh van van 72k naar 49k, en eigenlijk nog erger, het ziet er allemaal zo sloom uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:26:
[...]

Zul:)

Ik vind t niet eens zo verkeerd. Ik ben met enige regelmaat doodgegaan door wat te enthousiast naar champion packs te huppelen en zonder enige tactiek te gaan vlammen....als je doodgaat ga je even terug naar de town, repair je je meuk voor n knaak en je kunt n nieuwe poging wagen. Dit maakt het soms te makkelijk en weinig uitdagend. Vooral de bosses zijn soms veel te makkelijk. Wellicht dat het nu wat spannender gaat worden. Zeker die gold runs waar xtreme het over heeft mogen wat mij betreft wel wat pittiger.
Klopt, maar ik hoop dat er wel enigzins wat schaling in zit. Ik bedoel: op level 60 dood gaan en het kost veel = prima. Maar op low level is het gewoon een beetje naaierij als je al niet zo veel gold hebt.

Maarja, ik ga vanavond we zien hoe het uitpakt op me monk, ik zat al triest laag wat betreft DPS (net aan 7.9K) maar ik kwam inferno Act 1 prima door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:24:
[...]

Ik ook. De NT nerf voor mijn DH juig ik eigenlijk alleen maar toe, NT was zo extreem sterk dat elke andere offensieve skill niet meer nodig was, ik had spike traps bijv alleen puur voor de fun. Nu worden anders skills ook nuttig om te gebruiken, wat zorgt voor veel meer skill diversiteit tussen spelers. Ik hoop ook dat ze met de volgende patch (of 1.1) alle nutteloze skills aanpakken, dan krijg je zo enorm veel keuze.

Ook het feit dat elites nu met 5 NV altijd een rare droppen is super, je kunt nu gewoon een complete act door lopen en alleen de gebieden doen die je leuk vind (laatste quest van de act pakken).
Jup dat idee had ik inderdaad ook nu wordt de combinatie van de juiste spells in elk geval weer eeen beetje een factor die belangrijk gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Gisteren heb ik nog 'n glove gekocht met 60+ all resist, life regen, lading dex en 26% critical damage :-)

voor 10k ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:26:
[...]

Dit vind ik een goede wijziging; doodgaan was totaal geen issue, nu is het toch iets wat je probeert te voorkomen. Brengt het iets meer richting Hardcore, doodgaan is nu veel meer een straf.
Hmmm, ik vind het een prima wijziging, zolang ze wel zo slim zijn om de schade door 'normaal' gebruik met dezelfde factor hebben gereduceerd. Anders hebben ze meer een grotere moneysink gemaakt dan dat ze deaths ontmoedigen. Ook zonder deaths moet ik mijn spullen regelmatig repairen, dit is nu dus ook 6x zo duur geworden.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:31:
[...]

Klopt, maar ik hoop dat er wel enigzins wat schaling in zit. Ik bedoel: op level 60 dood gaan en het kost veel = prima. Maar op low level is het gewoon een beetje naaierij als je al niet zo veel gold hebt.

Maarja, ik ga vanavond we zien hoe het uitpakt op me monk, ik zat al triest laag wat betreft DPS (net aan 7.9K) maar ik kwam inferno Act 1 prima door.
Alle gear onder lvl 53 is zelfde prijs gebleven stond in de patch notes dus niet zo'n ramp voor hun.
Eerder als je nu wat underpowered bent in hell/inferno worden het pijnlijke momenten...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:31:
[...]
Maar op low level is het gewoon een beetje naaierij als je al niet zo veel gold hebt.
Daarom was toch ook alleen voor items van level 50/55 en hoger de repaircosts verhoogd?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben benieuwd hoe het met mij nu gaat, kon alleen door m´n dmg met m´n DH door act 2, nu ze dat teruggeschroefd hebben ga ik denk ik niet veel verder komen

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Damage op mijn barb is gelijk gebleven, goh ik had ook geen IAS ;) Apart wel dat de damage op mijn wiz met 2k is gezakt ondanks dat ik geen IAS had. Dat is dan wel weer apart..

DH nog niet geprobeerd, die had ik wel redelijk IAS gegeared, maar eens zien of dat nog wat doet op inferno nu. Gebruikte haar toch al met name voor goldfarm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe sick zijn die gloves:
+40 str
+42 vit
+62 res all
+17% att speed

+192 armor
+22% CHD
+5,5% CHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Hoe sick zijn die gloves:
+40 str
+42 vit
+62 res all
+17% att speed

+192 armor
+22% CHD
+5,5% CHC
Halveer die attack speed nu maar, maar ze blijven ziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
[...]

Dat is wel pijnlijk :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Thnx Blizzard! Van 60k damage naar 40k damage gegaan. Attackspeed van 2,6 is gezakt naar 1,9. Kan nu weer een paar mil uit gaan geven aan betere gear. En ja, je had het kunnen zien aankomen de afgelopen twee weken. Alleen mijn gear is effe ouder dan dat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:42:
Thnx Blizzard! Van 60k damage naar 40k damage gegaan. Attackspeed van 2,6 is gezakt naar 1,9. Kan nu weer een paar mil uit gaan geven aan betere gear. En ja, je had het kunnen zien aankomen de afgelopen twee weken. Alleen mijn gear is effe ouder dan dat.
Is inferno act2(+) niet makkelijker geworden waardoor je die 60k dmg niet meer nodig hebt en 40k genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Ben wel blij dat ik de afgelopen weken behoorlijk heb gespaard, waar moet je als wiz nu op gaan letten voor dmg? Aflopend Int/crit%/ias/crit dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Mijn dps ook redelijk gezakt, zit nu op een sneue 14k, maar heb heel even snel gekeken en Act 3 inferno is nu ineens prima te doen. Bekijk het dus in verhouding, ja je damage zakt, maar je hebt ook minder nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
Goede vraag: Mensen die in kunnen loggen hoe bevalt inferno act 2? En heb je al iets gemerkt van de dropchance van lvl 61 en hoger bij de slager ?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Laatst online: 15-09 08:47

aapelite

Do the kirby!

[...]

Ik vind het bij hc toch wel een ergere en meer definitieve straf :D Stukje frustrerender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat heeft het voor nut als elites telkens als je dood bent en ze zijn bijna dood dat ze opeens 100% hp weer hebben uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:48:
Wat heeft het voor nut als elites telkens als je dood bent en ze zijn bijna dood dat ze opeens 100% hp weer hebben uit het niets.
Dit is heel variabel, is er ooit door blizzard bevestigd wat dit triggert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit een soort enrage timer in. Als je te lang doet over het killen krijgen ze massive HP regeneration.

Ben trouwens niet echt blij met die repair kosten. In plaats van nu constant proberen een niveau te clearen dat eigenlijk te moeilijk is moet je, vanwege geld gebrek, niveaus gaan clearen die eigenlijk te makkelijk zijn, puur omdat het alternatief te duur is.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Delph schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Dit is heel variabel, is er ooit door blizzard bevestigd wat dit triggert?
Afaik is't X seconden na de laatste hit een reload van health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:48:
Dat is toch ook niet 1 op 1 zo? Het lijkt me ook niet de bedoeling dat je vaker doodgaat bij een mob om ze af te maken. Moet toch de bedoeling zijn niet dood te gaan en als je wel doodgaat, je eerst je char beter moet maken voordat je nog een keer zo'n mob probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Naast dat ik niet zo blij dat ik met 15k dps ben gezakt van 38k, doet de ingame fps functie het niet meer? Blijft bij mij op 0 staan, wat natuurlijk niet klopt. Gelukkig gister cheap crit items gekocht en nu voor woeker prijzen verkopen natuurlijk ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Hm, ik ben voorlopig blij: kan met mijn barb eindelijk normaal act 3 doorlopen in inferno. Voorlopig in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Natuurlijk is de DH dps gezakt, dat is de bedoeling van deze patch :P

Het idee is dat je samen speelt met anderen om Inferno te halen, en dat alle classes en skills viable zijn om dat te doen; niet dat er 1 build is die alles pwnt en het samenspelen met anderen volledig overbodig maakt. Als je zo'n solo char gemaakt hebt heb je daar even van kunnen genieten, maar dat is nu dus voorbij.

Wbt die repair costs ook. Kamikazekiten is toch geen tactic, kom op zeg :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:38

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:43:
[...]

Is inferno act2(+) niet makkelijker geworden waardoor je die 60k dmg niet meer nodig hebt en 40k genoeg is?
Act2 heb ik met maar 20k dps moeten doen met mijn wizzard... En mja, af en toe moet je dan een elite pack overslaan, maar overall ging het best wel goed... Voor Belial kwam ik wat DPS te kort, maar in een groep het toch nog kunnen doen.

Overall, je hoeft je dus niet echt zorgen te maken dat je met 40k act2 niet meer doorkomt... Sowieso had je maar 30k dps nodig voor Belial volgens mij, als wizzard that is...

Ik denk dat als ik 40k dps zou hebben act3 ook nog wel goed te doen zou zijn... maja sinds de RMAH zijn de prijzen een beetje te gek geworden... ik wacht nog een paar dagen tot het weer wat rustiger is in de AH qua prijzen.

Zit zelf overigens vast in act3... de Fires en Catapult Q had ik nog solo kunnen doen met 20k dps, maar elites killen duurde zolang dat ze soms enragen >.<

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:43:
[...]

Alsof je 40k nodig had voor act 2. Ik zat dat al te farmen met 34k dps in magic find gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Spijtig genoeg steunde mijn barb ook hevig op IAS. Ik had 2x een ring met +71 str en +15 IAS en gloves met +15% en ook een mace met +17%.
Benieuwd hoeveel er overblijft van mijn 18k DPS. (Ben nog maar pas lvl 60, dus nog geen endgame gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Iemand al enig idee of je nu makkelijker van inferno act 1 naar act 2 kan met een barb?
Zit op ongeveer 450-500 res all met 7k armor en 23k hp. Dmg is tussen 10-11k dps. Block zit nu op 24%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Bosmonster, heb jij al kunnen checken of Act2 nu wel te doen is voor een WD?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

TiMMieJ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:58:
Iemand al enig idee of je nu makkelijker van inferno act 1 naar act 2 kan met een barb?
Zit op ongeveer 450-500 res all met 7k armor en 23k hp. Dmg is tussen 10-11k dps. Block zit nu op 24%.
Inferno act 1 is niet generfed.

Ik had 700 all res, 9k armor, 35k hp en 12k dps toen ik act 1 clearde.
Act 2 ging met 950-1k all ress, 9,7k armor, 40k hp en 15k DPS.
Act 3 lukte voor geen meter, ik zal vanavond eens kijken.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Baroshir schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:55:
Hm, ik ben voorlopig blij: kan met mijn barb eindelijk normaal act 3 doorlopen in inferno. Voorlopig in ieder geval ;)
Ik speel ook barb en heb je afgelopen dagen al aardig wat stappen gemaakt waardoor ik act 2 vrij aardig kon tanken, maar act 3 was voor mijn eigen tanking upgrades echt nog even een no-go area, speel in een groepje meestal, maar daar had ik qua tanken nog echt niets te zoeken. Hooguit wat stun kiten/defenden dps, maar thats it. Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, dps is natuurlijk juist weer wat generfed, maar waarschijnlijk vanavond wel ff testen.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 00:06
kaluro2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:00:
[...]

In doe momenteel Act2 inferno met barb met 550 lowest ress, 8k armor, 12k DPS (+10% to frenzy dmg) en 66K hp. Met 23k hp kom je niet ver in inferno :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Weliswaar is mijn dps gezakt naar 55k (van 65k), ik kom nog makkelijk door act 3 en 4 op inferno. Ben benieuwd naar de drops.

Tot nu toe nog geen echte nadelen ondervonden van de patch. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

[...]

Ik doel ook op Act 2. Act 1 kan ik reeds clearen zonder al te veel moeite. Maar in Act 2 gaat het wat lastiger als geen cd is horrible death! Maar aangezien de dmg omlaag getuned is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik speel het liefst single omdat met een groepje ik amper meer dmg doe. En die repaircost zijn wel ff kut aangezien ik vaak ge-one-hit wordt door mortars etc.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

[...]

Act 3 moet inmiddels beter gaan met die stats. Ik red tot nu toe het eerste deel nog goed met 950-1k res, 9.5k armor, 50k hp en 10k dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik begin hoe langer en meer gefrustreerd te raken met mijn LVL 55 WD. Ik zit nu in act 2 hell maar loop zo vaak tegen talloze wipes aan omdat ik simpelweg geen mana heb. Ik heb een built die alle regen heeft met alle passive skills maar ik snap niet hoe mensen goed vision quest kunnen gebruiken. Ik ben nu al tijden al het goud dat ik binnen krijg kwijt aan repairs.

4 skills moeten op cooldown zijn maar dit lijkt vaak gebugged. Soms na 2 seconden in een fight zijn een paar skills weer van cooldown af, heb ik geen mana meer en lukt het niet om snel genoeg die skills op cooldown te zetten (buiten het feit dat je vaak je skills gewoon weggooid omdat je out of range bent en ze alleen maar op cooldown probeert te krijgen vanwege de mana regen). En verder lijkt vision quest ook totaal niet te werken wanneer je geen mana meer hebt.

Heeft iemand hier een goede build voor een LVL 55 WD die wat beter werkt.

Mijn wapen is het beste wat ik op het moment kon kopen, doe zo'n 5k unbuffed dps, resists zitten rond de 200, etc.. als ik meer info moet geven laat maar weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga nu in elk geval veel minder coop games spelen (of ik moet een speler kennen) met die 40.000 gold repairs! :(
Verder is het alleen goed te doen in elk geval, elite packs zijn makkelijk (maar heb alleen nog maar even snel actII inferno gedaan..).

In coop mode met onbekende spelers is het dus een ander verhaal, dan ga je dus vaker dood = gold drain.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Gisteren nog even met m'n barb (45k hp, 710+ res.all, 14k dmg, 9k armor) gekeken hoe ver ik act2 inferno door kon komen. Het lukte eigenlijk nog best aardig, zolang ik de elite packs maar ontweek. Uiteindelijk gestrand op de quest waar je Kulle's bloed moet vinden in 2 caves. Daar zaten telkens fast jailing champions in waar ik met geen mogelijkheid voorbij kon leapen.

Als testje ook even wat cheap armor op de ah gekocht waardoor m'n res.all omhoog schoot naar 1000+ min, maar hp/dmg zakte naar 36k/10.5k. Maakte helemaal niets uit. Overigens was de grootste drop in dmg door het vervangen van 2 +IAS items, dus dat gaat nog leuk worden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Wat ik me nu eigenlijk afvraag, wat verwachten ze dat je doet als je geen gold meer over hebt, en je gear rood is? Een DH bijv. kan dan totaal geen attacks meer doen, omdat je overal een bow voor nodig hebt. Moeten we dan weer normal voor gold gaan farmen? Ik heb het wel eens gehad, dat ik net al mijn gold uitgegeven had, nog paar 100 over had. Was toen rood, inferno, kon niks meer doen. Toen paar gems kunnen verkopen en weer doorspelen, maar wat nou als je niks hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hatsjoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:17:
Wat ik me nu eigenlijk afvraag, wat verwachten ze dat je doet als je geen gold meer over hebt, en je gear rood is? Een DH bijv. kan dan totaal geen attacks meer doen, omdat je overal een bow voor nodig hebt. Moeten we dan weer normal voor gold gaan farmen? Ik heb het wel eens gehad, dat ik net al mijn gold uitgegeven had, nog paar 100 over had. Was toen rood, inferno, kon niks meer doen. Toen paar gems kunnen verkopen en weer doorspelen, maar wat nou als je niks hebt?
Tweede karakter spelen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wat ik me nu eigenlijk afvraag, wat verwachten ze dat je doet als je geen gold meer over hebt, en je gear rood is?
Zorgen dat je nooit zonder gold komt te zitten? :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:34
Game Over

op een serieuse noot, dit kan je toch voorhebben in elke rpg/mmo waarbij durability een rol speelt.
Geld op is geld op en geen repairs, deel van het spel.

2de character voor ergens iets te sellen of gold te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wapen achter de hand houden zodat je in ieder geval op lagere levels kan farmen? Ik heb een complete set GF gear inclusief wapen waardoor ik 400k GPH kan farmen in Nightmare Core of Arreat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Aan WD stuck in inferno, probeer deze build eens: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#ZbPURX!ZVW!aaZcZY

Pure croud control en survivability met spinnetjes die om de hoek mobs bespringen. Ideeal voor inferno (act III atm).

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

bstard schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:22:
Aan WD stuck in inferno, probeer deze build eens: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#ZbPURX!ZVW!aaZcZY

Pure croud control en survivability met spinnetjes die om de hoek mobs bespringen. Ideeal voor inferno (act III atm).
Die spinnetjes zijn leuk en aardig maar elite packs krijg ik er niet mee neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Laatst online: 14-07 09:03
Ik vond hell ook niet te doen. Tot ik het beertje build zag en probeerde.
Beertje build is zo sterk, dat ik daarna heel Hell facerollde. Inferno act 1 kan ook nog met 500 resist.

http://us.battle.net/d3/e...-doctor#fRUdjQ!ZcU!caZZbZ

Wat je MOET hebben is een dual hander met life steal.. Koop gewoon gear met intel/vit. (voor hell)

Beertjes doen poison dmg, dus passive heb je al 40% dmg reduction.
Confusion en Big Bad Voodoo geven 2 lange cooldowns voor vision quest.
Hex heb je gewoon ALTIJD op cd. Heal en hex is handig.
Je loopt eerst in een pack met Soulharvest. Dan confusion. Dat is dan al 3 cooldowns (want HEX heb je altijd up).
Als de pack groot en lastig is cast je big bad voodoo, anders doe je spiritwalk. Die geeft ook mana.

Beertjes komen van achter je, dus ze doen ook damage tegen mobs achter.
Elitepacks voorzichter aanpakken. Cast tijd van je beertjes is vrij lang, dus van te voren spammen als ze naar je lopen. Beetje kiten op die manier.
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:10:
Ik begin hoe langer en meer gefrustreerd te raken met mijn LVL 55 WD. Ik zit nu in act 2 hell maar loop zo vaak tegen talloze wipes aan omdat ik simpelweg geen mana heb. Ik heb een built die alle regen heeft met alle passive skills maar ik snap niet hoe mensen goed vision quest kunnen gebruiken. Ik ben nu al tijden al het goud dat ik binnen krijg kwijt aan repairs.

4 skills moeten op cooldown zijn maar dit lijkt vaak gebugged. Soms na 2 seconden in een fight zijn een paar skills weer van cooldown af, heb ik geen mana meer en lukt het niet om snel genoeg die skills op cooldown te zetten (buiten het feit dat je vaak je skills gewoon weggooid omdat je out of range bent en ze alleen maar op cooldown probeert te krijgen vanwege de mana regen). En verder lijkt vision quest ook totaal niet te werken wanneer je geen mana meer hebt.

Heeft iemand hier een goede build voor een LVL 55 WD die wat beter werkt.

Mijn wapen is het beste wat ik op het moment kon kopen, doe zo'n 5k unbuffed dps, resists zitten rond de 200, etc.. als ik meer info moet geven laat maar weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Net het echte leven: Wat moet je doen als je net die prachtige nieuwe laptop hebt gekocht van je laatste geld, twee weken later gaat je wasmachine kapot. Antwoord: je had die laptop niet moeten kopen.. geef nooit je laatste geld uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Behalve dan dat je ook per hit schade krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:32:
[...]
Sommige elitepacks waren óf je gaat een aantal keer dood, óf je skipt ze. Maar we zien wel hoe het nu is. Ik klaag liever nádat ik zie hoe het gaat, in plaats van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Laatst online: 14-07 09:03
Spinnetjes zijn geweldig. Wellicht dat ze ook sterker zijn door deze patch. Nieuw in de patch is:
Interrupting a monster attack before it lands will now properly trigger its cooldown
(of bedoelen ze dan stuns?)

Anyways. Je gooit 4 spinnen die 19% dmg. Ze slaan 2-3x.
Dus 4 * 19% * 2,5 = 190 % as physical. Vaak kom ik elite packs tegen met poison resist.
Daarnaast interrupten ze naar mijn mening omdat ze ZO snel en vaak slaan.
Je hoeft niet te mikken met Leaping spiders. En je kan voordeel halen door vanuit een hoek te gooien.
Bovendien kan je spinnen over muurtjes gooien.
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Dat zie ik ook nog even niet gebeuren nee, DPS output als main skill is gewoon te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:32:
[...]
Een gevecht waarin ik niet dood ga levert mij (voor mijn gevoel iig) toch veel minder schade op dan doodgaan. Ik kan een hele avond spelen zonder dood te gaan en mijn gear is nog niet geel, terwijl 3x doodgaan betekend dat alles wel geel is.

Edit: Dit alles is t/m Hell Act 1, misschien is het op Inferno anders. :)

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 20-06-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:37:
Spinnetjes zijn geweldig. Wellicht dat ze ook sterker zijn door deze patch. Nieuw in de patch is:
Interrupting a monster attack before it lands will now properly trigger its cooldown
(of bedoelen ze dan stuns?)

Anyways. Je gooit 4 spinnen die 19% dmg. Ze slaan 2-3x.
Dus 4 * 19% * 2,5 = 190 % as physical. Vaak kom ik elite packs tegen met poison resist.
Daarnaast interrupten ze naar mijn mening omdat ze ZO snel en vaak slaan.
Je hoeft niet te mikken met Leaping spiders. En je kan voordeel halen door vanuit een hoek te gooien.
Bovendien kan je spinnen over muurtjes gooien.

[...]
Maar hoe ga je om met elites met molten/plagued/firechains die die spinnetjes constant oneshotten?

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging