Ik vond hell ook niet te doen. Tot ik het beertje build zag en probeerde.
Beertje build is zo sterk, dat ik daarna heel Hell facerollde. Inferno act 1 kan ook nog met 500 resist.
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#fRUdjQ!ZcU!caZZbZ
Wat je MOET hebben is een dual hander met life steal.. Koop gewoon gear met intel/vit. (voor hell)
Beertjes doen poison dmg, dus passive heb je al 40% dmg reduction.
Confusion en Big Bad Voodoo geven 2 lange cooldowns voor vision quest.
Hex heb je gewoon ALTIJD op cd. Heal en hex is handig.
Je loopt eerst in een pack met Soulharvest. Dan confusion. Dat is dan al 3 cooldowns (want HEX heb je altijd up).
Als de pack groot en lastig is cast je big bad voodoo, anders doe je spiritwalk. Die geeft ook mana.
Beertjes komen van achter je, dus ze doen ook damage tegen mobs achter.
Elitepacks voorzichter aanpakken. Cast tijd van je beertjes is vrij lang, dus van te voren spammen als ze naar je lopen. Beetje kiten op die manier.
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:10:
Ik begin hoe langer en meer gefrustreerd te raken met mijn LVL 55 WD. Ik zit nu in act 2 hell maar loop zo vaak tegen talloze wipes aan omdat ik simpelweg geen mana heb. Ik heb een built die alle regen heeft met alle passive skills maar ik snap niet hoe mensen goed vision quest kunnen gebruiken. Ik ben nu al tijden al het goud dat ik binnen krijg kwijt aan repairs.
4 skills moeten op cooldown zijn maar dit lijkt vaak gebugged. Soms na 2 seconden in een fight zijn een paar skills weer van cooldown af, heb ik geen mana meer en lukt het niet om snel genoeg die skills op cooldown te zetten (buiten het feit dat je vaak je skills gewoon weggooid omdat je out of range bent en ze alleen maar op cooldown probeert te krijgen vanwege de mana regen). En verder lijkt vision quest ook totaal niet te werken wanneer je geen mana meer hebt.
Heeft iemand hier een goede build voor een LVL 55 WD die wat beter werkt.
Mijn wapen is het beste wat ik op het moment kon kopen, doe zo'n 5k unbuffed dps, resists zitten rond de 200, etc.. als ik meer info moet geven laat maar weten.