Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Ik had nog nooit iets van Diablo gespeeld. Wel een poosje Aion gedaan een tijd terug. En heb altijd de boot afgehouden wat betreft Diablo 3. Tot ik gister een trial kreeg van iemand. Korte samenvatting in 4 woorden:

Wat een verslavend rotspel. :-(

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Murk schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:43:
Ik had nog nooit iets van Diablo gespeeld. Wel een poosje Aion gedaan een tijd terug. En heb altijd de boot afgehouden wat betreft Diablo 3. Tot ik gister een trial kreeg van iemand. Korte samenvatting in 4 woorden:

Wat een verslavend rotspel. :-(
ach je hebt alleen de trial :P je hoeft de full game niet aan te schaffen natuurlijk }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
slow slow slow.
Zombie barricade
Graps of the death
Hex

Leaping spiders kunnen tot 25yards springen. Van te voren paar potten gooien en dan de pack pullen. Spinnen blijven even op de grond liggen.
En dan proberen off-screen te kiten, Zeker met wallers heb ik het idee dat ik meer dmg doe. Omdat poison darts niet door muurtjes kunnen.
Darts zijn goed hoor, alleen is het soms lastig mikken. Ik denk met die IAS nerf, dat poison darts daar meer last van heeft.

Daarnaast is de minimum range van Mortar vergroot, dus kunnen we beter in hun deadzone zitten.
Elite packs blijven lastig.
MicScott schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Maar hoe ga je om met elites met molten/played/firechains die die spinnetjes constant oneshotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Een gevecht waarin ik niet dood ga levert mij (voor mijn gevoel iig) toch veel minder schade op dan doodgaan. Ik kan een hele avond spelen zonder dood te gaan en mijn gear is nog niet geel, terwijl 3x doodgaan betekend dat alles wel geel is.

Edit: Dit alles is t/m Hell Act 1, misschien is het op Inferno anders. :)
Ja dat je nog niet op inferno speelt maakt wel veel uit. Ben benieuwd hoe je erover denkt als je een mega lame pack tegenkomt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm nu moet ik dus weer gaan rekenen of 100 extra INT meer oplevert dan 7% minder AS. Gedoe zeg :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Bokkie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:44:
[...]

ach je hebt alleen de trial :P je hoeft de full game niet aan te schaffen natuurlijk }>
Maar na de trial kan ik niet meer spelen... Shit, I'm trapped :o

Zijn er highlevel demon hunters hier? Krijg al beetje de indruk dat het wederom een te zwakke class is voor bosses e.d., zoals in eigenlijk de meeste mmo's ook wel het geval is.

Tsurany, jij speelt ook alles he :)

[ Voor 4% gewijzigd door Murk op 20-06-2012 11:52 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:49:
Hmm nu moet ik dus weer gaan rekenen of 100 extra INT meer oplevert dan 7% minder AS. Gedoe zeg :+
Nope, toch niet :+ Helaas wel een duur grapje geweest :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:26
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:49:
Het zou sowieso wel handig zijn als je in de AH meteen de vergelijking ziet met je huidige item.
Zoals ingame of met wow (might be an addon) AH wel gebeurt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:46:
[...]
Ja dat je nog niet op inferno speelt maakt wel veel uit. Ben benieuwd hoe je erover denkt als je een mega lame pack tegenkomt. :P
Bedoel je dat in Inferno gear net zo hard stuk gaat van alleen hits als van deaths? Of bedoel je dat doodgaan veel vaker voorkomt in Inferno? In het eerste geval; dan zijn hogere repair costs vervelend. In het tweede geval; hoort in mijn ogen bij de game.

Ik wipe nu soms al ~4 keer op een Champion pack, omdat mijn gear redelijk crap is. Met de lage repair costs die het waren, vind ik dat ook totaal geen issue. Als de kosten zo hoog worden, ga ik wel iets voorzichtiger spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bospa01 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Het zou sowieso wel handig zijn als je in de AH meteen de vergelijking ziet met je huidige item.
Zoals ingame of met wow (might be an addon) AH wel gebeurt.
Dit vind Blizzard ook een goed idee en gaan ze in een toekomstige patch toevoegen :) (volgens mij zelfde patch als waar je ook auctions kunt annuleren). Zullen nog wel meer AH verbeteringen in gaan zitten :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Hm nieuwe patch ga van 70K naar 66k Damage .. Tja valt nog mee denk ik.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 12:36
Murk schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:51:
[...]
Zijn er highlevel demon hunters hier? Krijg al beetje de indruk dat het wederom een te zwakke class is voor bosses e.d., zoals in eigenlijk de meeste mmo's ook wel het geval is.
Demon Hunter is juist een extreem sterke class. Hoewel het na de AS nerf nog effe afwachten is.
Met de juiste gear doe je zoveel dmg dat alles vrij snel neergaat (elites en champion packs). Alleen Reflect damage is vervelend, maar dat is ook nog wel te doen met een beetje smoke screen spam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bedankt voor de tips maar ik loop niet tegen een wall in inferno maar hell act 2 :) Ga die build eens proberen.. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:34
Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:56:
[...]

Dit vind Blizzard ook een goed idee en gaan ze in een toekomstige patch toevoegen :) (volgens mij zelfde patch als waar je ook auctions kunt annuleren). Zullen nog wel meer AH verbeteringen in gaan zitten :)
Waar heb je dat gelezen van die cancel AH, de laatste info was ergens Chilton die op een Q&A zei dat auction cancellen anders zal gedaan worden.

Iets met een Auction waar een bid op is kan je niet meer zomaar cancellen , maar zonder bids kan je vrijuit gaan cancellen.

Ik dacht dat ik zo ergens had gelezen maar ben er helemaal niet meer zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Oaquasis schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Demon Hunter is juist een extreem sterke class. Hoewel het na de AS nerf nog effe afwachten is.
Met de juiste gear doe je zoveel dmg dat alles vrij snel neergaat (elites en champion packs). Alleen Reflect damage is vervelend, maar dat is ook nog wel te doen met een beetje smoke screen spam...
Demon Hunter gaat nog steeds een sterke class zijn na de IAS.
Je gaat gewoon andere stats moeten zoeken voor dps increase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 12:36
Lyca schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:
[...]

True, heb wel redelijk wat meer IAS, maar goed meerendeel is gefocused op Crit Hit en Crit Hit Damage, dus het zal allemaal wel mee vallen...Vanavond eens kijken waar die 100k dmg op uit gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Ik vind het beertjes build tot en met act 1 inferno erg goed.
Je moet in act 2 wel oppassen voor die bijen, je kan natuurlijk niet als een idioot beertjes spammen vs range units :D

Ranged mobs is ook de reden waarom beertjes vanaf act 2 inferno wat minder effectief is. Werkt wel goed vs belial trouwen :D
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:57:
Bedankt voor de tips maar ik loop niet tegen een wall in inferno maar hell act 2 :) Ga die build eens proberen.. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lyca schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Waar heb je dat gelezen van die cancel AH, de laatste info was ergens Chilton die op een Q&A zei dat auction cancellen anders zal gedaan worden.

Iets met een Auction waar een bid op is kan je niet meer zomaar cancellen , maar zonder bids kan je vrijuit gaan cancellen.

Ik dacht dat ik zo ergens had gelezen maar ben er helemaal niet meer zeker van.
Stond ergens in een post van Bashiok volgens mij. Maar cancellen zal natuurlijk alleen mogelijk zijn zonder bids.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Dat zie ik ook nog even niet gebeuren nee, DPS output als main skill is gewoon te laag.
Ik heb gistern stuk progress gemaakt in act 3, dat hele nare stuk beneden in de keep. Kwam er met beertjes en bats niet doorheen, met de spinnen alles op 1 elite pack na gekilled (van die dikke mobs die door de muren heen breken).

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:03:
[...]

Stond ergens in een post van Bashiok volgens mij. Maar cancellen zal natuurlijk alleen mogelijk zijn zonder bids.
Laten we hopen inderdaad anders word het niet meer tof hehe.

Ik zie ze nog instaat van dat geheel te verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me af zijn er al mede-tweakers die op de Real Money AH al wat leuks hebben verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:27:
Ik vond hell ook niet te doen. Tot ik het beertje build zag en probeerde.
Beertje build is zo sterk, dat ik daarna heel Hell facerollde. Inferno act 1 kan ook nog met 500 resist.

http://us.battle.net/d3/e...-doctor#fRUdjQ!ZcU!caZZbZ

Wat je MOET hebben is een dual hander met life steal.. Koop gewoon gear met intel/vit. (voor hell)

Beertjes doen poison dmg, dus passive heb je al 40% dmg reduction.
Confusion en Big Bad Voodoo geven 2 lange cooldowns voor vision quest.
Hex heb je gewoon ALTIJD op cd. Heal en hex is handig.
Je loopt eerst in een pack met Soulharvest. Dan confusion. Dat is dan al 3 cooldowns (want HEX heb je altijd up).
Als de pack groot en lastig is cast je big bad voodoo, anders doe je spiritwalk. Die geeft ook mana.

Beertjes komen van achter je, dus ze doen ook damage tegen mobs achter.
Elitepacks voorzichter aanpakken. Cast tijd van je beertjes is vrij lang, dus van te voren spammen als ze naar je lopen. Beetje kiten op die manier.

[...]
Gebruikte zelf ook al een andere variant van een bear built maar deze werkt inderdaad VEEL beter.. Bedankt voor de tips, blijft deze voorlopig wel gebruiken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:02:
Ik vind het beertjes build tot en met act 1 inferno erg goed.
Je moet in act 2 wel oppassen voor die bijen, je kan natuurlijk niet als een idioot beertjes spammen vs range units :D
Ranged mobs is ook de reden waarom beertjes vanaf act 2 inferno wat minder effectief is. Werkt wel goed vs belial trouwen :D
[...]
Inderdaad, beertjes/bats werken prima in inf acts 1 en 2. Probleem in act3 is dat de ranged 1-shotters heel snel schieten (vogels, summoners, spear mannekes en boog skellies). Spinnen zijn dan uitkomst omdat je ze om de hoek laat springen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig ben nu bij de butcher tot dan is het met de DH nerf nog wel te doen maar de butcher gaat gewoon niet neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramSd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:58:
Spijtig genoeg steunde mijn barb ook hevig op IAS. Ik had 2x een ring met +71 str en +15 IAS en gloves met +15% en ook een mace met +17%.
Benieuwd hoeveel er overblijft van mijn 18k DPS. (Ben nog maar pas lvl 60, dus nog geen endgame gear).
Gokje: 18000/1.62*1.31=14555
Raoul.TLS schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:56:
Hm nieuwe patch ga van 70K naar 66k Damage .. Tja valt nog mee denk ik.
Je had al een crit build ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lyca schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:
[...]

grapjas... ik krijg butcher niet meer down hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:17:
geweldig ben nu bij de butcher tot dan is het met de DH nerf nog wel te doen maar de butcher gaat gewoon niet neer :(
Enraged ie of ga je ergens anders door dood?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:18:
[...]

grapjas... ik krijg butcher niet meer down hoor
Crit build DH werkt prima.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:19:
[...]

Enraged ie of ga je ergens anders door dood?
ik doe gewoon geen DPS meer op hem
Xenomorphh schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:19:
[...]

Crit build DH werkt prima.
ja leuk man ik heb 150k gold :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:20:
Legolas: Van hoeveel DPS naar hoeveel ben je dan gegaan?
dat is het leuke gedeelte ik ben van 70k naar 65k gegaan (incl sharpshooter) daar ik geen IAS stackte maar ik gebruikte nether tentacles en die is nu factoir 2/3 minder dat in combi met de 5k DPS verlaging doe ik gewoon geen schade meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Dus je kunt hem niet binnen 3 minuten doden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:17:
Mijn 23k DPS barbarian (2h) krijgt hem binnen 30 seconden neer (Frenzy is er nog niet bij opgeteld). Hij enraged pas na 300 seconden geloof ik. En dan heb ik belachelijk lage DPS.

Waar gaat het bij jou dan verkeerd?
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:21:
[...]

dat is het leuke gedeelte ik ben van 70k naar 65k gegaan (incl sharpshooter) daar ik geen IAS stackte maar ik gebruikte nether tentacles en die is nu factoir 2/3 minder dat in combi met de 5k DPS verlaging doe ik gewoon geen schade meer
Met 65k auto-shot DPS heb je hem in 15 seconden neer, makkelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 20-06-2012 12:22 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:20:
[...]

[...]

ja leuk man ik heb 150k gold :/
Dan ga je Warden farmen tot je gear goed genoeg is voor Butcher :) Dat is waar Diablo om draait, farmen farmen farmen, FARMEN JONGUH! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:21:
[...]

Dus je kunt hem niet binnen 3 minuten doden?
never

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
[...]

65K? Ik deed het als Wiz met stukken minder?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Mijn 23k DPS barbarian (2h) krijgt hem binnen 30 seconden neer. Hij enraged pas na 300 seconden geloof ik. En dan heb ik belachelijk lage DPS.

vergeet niet dat ELK contact met vuur of butcher mij insta popt he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met 30k krijgt een wizard em nog down, denk dat je eens over andere skills moet nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Ik dacht dat de nieuwe patch mijn zombie dogs en giant sterker zouden maken? een normale mob op inferno 2shots mijn giant net als voorheen. heb ik nog steeds dus niks aan mijn pets. Plus mijn dps is gedropt van 67k naar 45k... fijne patch hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:22:
[...]

65K? Ik deed het als Wiz met stukken minder?
met sharpshooter dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:23:
Ik dacht dat de nieuwe patch mijn zombie dogs en giant sterker zouden maken? een normale mob op inferno 2shots mijn giant net als voorheen. heb ik nog steeds dus niks aan mijn pets. Plus mijn dps is gedropt van 67k naar 45k... fijne patch hoor.
nee die fix komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:10:

Heeft iemand hier een goede build voor een LVL 55 WD die wat beter werkt.

Mijn wapen is het beste wat ik op het moment kon kopen, doe zo'n 5k unbuffed dps, resists zitten rond de 200, etc.. als ik meer info moet geven laat maar weten. :)
Wat meer info over HP en skills was nuttig geweest, ook iets over speelstijl.

Meest eenvoudige tip:
- Ruil solo play in voor public games
Skill puur cc icm met sustained damage
(big bad voodoo-slam dance, mass hysteria-paranoia of hex-jinx, spirit walk-honored guest, Soul drain-soul to waste, Poison dart-splinter, haunt-draining spirit Passives: Blood ritual, pierce the veil, Tribal rites.)
En je hebt weer een leuke rol te spelen.
- Solo kan ook wel, maar ga wat combinaties proberen vanuit een bepaalde speelstijl. Kiten(slows+sustained damage), nuken(dit probeer je waarschijnlijk maar lukt niet meer), spelen met mass hysteria, etc.

Er zijn best veel opties mogelijk, maar voor een aantal is behoorlijke gear nodig om het echt haalbaar te maken. En als je dat niet hebt is het gewoon al snel niet leuk.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vreemd eigenlijk dat je dat met 60k dps niet lukt. Zelfs met 20k dps is die voor mijn wd met gemak neer te smacken en die moet ook steeds voor zijn leven rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet lang meer als je zo vaak dood gaat op butcher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

65k en niet neer krijgen ? Ik krijg hem met 25k nog vrij rap neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Met 30k krijgt een wizard em nog down, denk dat je eens over andere skills moet nadenken :)
met sharpshooter effectief zit ik dus gewoon onder de 25k ofzo
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:24:
[...]

Niet lang meer als je zo vaak dood gaat op butcher ;)
idd tering dat is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:24:
65k en niet neer krijgen ? Ik krijg hem met 25k nog vrij rap neer
met sharpshooter jezus leest niemand hier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ik moet zeggen dat ik de AH verbeteringen erg leuk vind. Vooral dat swirly ding als je een page laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 12:48
hoe zit het eigenlijk met de IAS van frenzy voor de barbs.
is dit nu ook 50% minder? kon er niks over vinden, maar lees de patch notes ook tussen de regels door..

misschien een barb die dit al weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:25:
[...]

met sharpshooter jezus leest niemand hier ofzo?
JEZUS! ;)

Als je een beetje alert speelt en je weet z'n aanvallen te dodgen leg je hem ook met 23K neer hoor. Zeker als je met sharpshooter kan spelen..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Ik begrijp niet waarom jullie zoveel DPS nodig hebben om act 1 inferno te farmen?
Hebben andere classes dan veel meer DPS nodig dan wat een offensive barbarian nodig heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
...
lol?
DPS nummer op wapen (waar mensen dus naar kijken om te beslissen over kopen...) is van 887 naar 787 gegaan >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:29:
...
lol?
DPS nummer op wapen (waar mensen dus naar kijken om te beslissen over kopen...) is van 887 naar 787 gegaan >_>
Zat er zeker IAS op ? dat is wel balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Denniz0229 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:26:
hoe zit het eigenlijk met de IAS van frenzy voor de barbs.
is dit nu ook 50% minder? kon er niks over vinden, maar lees de patch notes ook tussen de regels door..

misschien een barb die dit al weet?
Skill is hetzelfde gebleven, APS verandert niet bij details, maar volgens mij is hier niks in gewijzigd
Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:29:
...
lol?
Tja, dat krijg je nu met IAS... Dan zakt de dps op wapens flink in elkaar ;)
Middnight schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:28:
Ik begrijp niet waarom jullie zoveel DPS nodig hebben om act 1 inferno te farmen?
Hebben andere classes dan veel meer DPS nodig dan wat een offensive barbarian nodig heeft ?
Simpel antwoord: ja, want andere classes zijn veelal ranged en die kunnen geen hits krijgen, ofwel alles moet dood voordat het ook maar dichtbij komt :)

[ Voor 50% gewijzigd door Baroshir op 20-06-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Zat er zeker IAS op ? dat is wel balen!
Jup, ik dacht, meh, IAS nerf zou DPS niet zo erg verlagen... was verkeerde gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach ik ging van 1050 naar 950. Wapen was 4 mil waard, nu net 2 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:22:
[...]

Mijn 23k DPS barbarian (2h) krijgt hem binnen 30 seconden neer (Frenzy is er nog niet bij opgeteld). Hij enraged pas na 300 seconden geloof ik. En dan heb ik belachelijk lage DPS.

[...]

Met 65k auto-shot DPS heb je hem in 15 seconden neer, makkelijk.
ik heb 65k DPS met max sharpshooter dus dat is onder 25k DPS effectief ik moet een poos w88 voor mijn DPS omhoog gaat das niet handig bij de butcher. in tegenstelling tot jou is ELK contact met butcher of vuur insta pop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver kan geen gold maken omdat de repair elke keer zo tering duur is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:42:
Oh dat valt wel mee... Dan farm je maar iets langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Duur door death's of ook duur gewoon door damage te ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Middnight schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:28:
Ja. Barb kan z'n damage enorm laten toenemen met frenzy + berserker (+earthquake als je gear goed genoeg is).

Ik blaas nu door act 1 en 2 heen met maar 15k dps op me barb, maar dus wel met berserker + earthquake op elite packs. Vooral act2 farmen is best goed voor de portemonnee nu. :)

[firstworldproblems]Rolled a DH/wiz because it was too hard to gear the other characters to clear the content. Now they nerfed the 'cheap' way. :'([/firstworldproblems]

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 20-06-2012 12:46 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

^^ heerlijk juist :D Heeft me tot nu toe ongeveer een eurtje of 120 opgeleverd die change aangezien ik gister cheap een zooi goedkope Ignore durability loss items heb op gekocht met gold voor echt belachelijk lage prijzen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Gundogan schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Ja. Barb kan z'n damage enorm laten toenemen met frenzy + berserker (+earthquake als je gear goed genoeg is).

Ik blaas nu door act 1 en 2 heen met maar 15k dps op me barb, maar dus wel met berserker + earthquake op elite packs. Vooral act2 farmen is best goed voor de portemonnee nu. :)
Dat dacht ik al. Ik heb een offensive barb met 14k DPS unbuffed ( = 17k DPS met frenzy) en act 1 inferno kan ik perfect zonder probleem farmen, zonder cooldowns hoeven te gebruiken (tenzij ik bad combination packs heb).

Dus als mensen praten over 60 of 70k DPS voor inferno act 1... WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Middnight schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:46:
Over het algemeen zijn dat ook de glass cannon builds waarbij het dood moet zijn voordat het bij jouw is, 1 hit ben je gewoon dood zeg maar :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
[...]

Dat dacht ik al. Ik heb een offensive barb met 14k DPS unbuffed ( = 17k DPS met frenzy) en act 1 inferno kan ik perfect zonder probleem farmen, zonder cooldowns hoeven te gebruiken (tenzij ik bad combination packs heb).

Ik snap dat soms ook niet, maar zal vast met de class te maken hebben.

35KHP barb, met 12K dps, en dan gaat de butcher gewoon neer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Barb == tank
Demon Hunter == glass canon

Door nerfs op skills moet de Demon Hunter zich extreem gaan aanpassen.
Was namelijk een crit skill combo die hoge DPS output gaf, die is volgens mij dik generfd.

Grappige is dat Blizzard graag synergies tussen skills heeft, maar owee als ze te goed zijn, dan nerfen ze ze wel weer :')
Ik mis zulk soort boeiende synergies bij de wizard, zijn er wel een beetje, maar zonder extreme boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:48:
[...]

Ik snap dat soms ook niet, maar zal vast met de class te maken hebben.

35KHP barb, met 12K dps, en dan gaat de butcher gewoon neer hoor.
Barbarians hebben 30% meer damage reduction, over het algemeen betere resists, en meer HP. Hierdoor kan je meer dan 1 hit van de Butcher hebben. Een degelijk gegearde DH wordt nog steeds ge1shot door de Butcher, behalve natuurlijk als je SS goed timed, wat dan ook mijn advies is voor Legolas (ik solo Butcher al vanaf 20dps met DH, kijk vooral naar zijn bewegingen voordat hij een skill doet, point hij richting jou met iets in zijn hand? Run + SS.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb de Butcher met m'n DH met 25k dmg zonder een enkel probleem op inferno neergelegd, goed kiten en z'n aanvallen door hebben. Denk eens even naar je skills kijken of je die niet anders in kan delen.

(Smoke Screen werkt erg goed om z'n haken te vermijden)

[ Voor 33% gewijzigd door Mad-Matt op 20-06-2012 12:53 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:49:
[...]

Barb == tank
Demon Hunter == glass canon

Door nerfs op skills moet de Demon Hunter zich extreem gaan aanpassen.
Was namelijk een crit skill combo die hoge DPS output gaf, die is volgens mij dik generfd.

Grappige is dat Blizzard graag synergies tussen skills heeft, maar owee als ze te goed zijn, dan nerfen ze ze wel weer :')
Ik mis zulk soort boeiende synergies bij de wizard, zijn er wel een beetje, maar zonder extreme boost.
Bekijk het zo, als je geen superboost DPS hebt door skills kan dat ook niet worden nerfed =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Lol ze hebben de repair kosten extreem verhoogd.. en het was voor mij al net break even van te voren.. Nu verlies ik door alle wipes veel meer goud dan ik binnen krijg.. in act 2 hell btw... :( wtf is wrong met blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:35
Man man man.. Ghom is een beetje gebuffed.. Sta je dan met 5 valor stacks.. Als barbarian.. (Inferno)

En de repair cost is zo hoog dt ik nog maar 14k gold heb.. Eergisteren voor m`n nieuwe items 2M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gold kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik zie ook echt niet waar Blizzard het over heeft als ze zeggen dat er te veel gold is... Er zijn vast wel een paar mensen met honderden miljoenen maar echt niet eidereen heeft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Aangezien ik om de zoveel tijd de gold markt afstruin voor nieuwe items, zit ik nooit met erg veel gold. Op het moment heb ik maar rond de 150k en ik zit in Act 3 Hell :(

Halverwege level 60 maar dus geen gold om ook maar iets nuttigs te kopen voor dat level zodra ik het bereik.

[ Voor 24% gewijzigd door Therapy777 op 20-06-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:56:
Ik zie ook echt niet waar Blizzard het over heeft als ze zeggen dat er te veel gold is... Er zijn vast wel een paar mensen met honderden miljoenen maar echt niet eidereen heeft dat.
Je snapt wel dat het daar niks mee te maken heeft hè? Er is zoiets als marktwerking en dat is ook afhankelijk van de totale hoeveelheid gold in omloop. Dat alles heeft ook invloed op de prijzen in de AH en dus op de items die jij koopt in de AH. Als er te veel gold is, ontstaat er meer inflatie en kun jij straks de items in AH ook niet meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:56:
Blizzard bedoelt dat ze straks veel gold willen verkopen via de RMAH zodat ze daar flink op kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:54:
Lol ze hebben de repair kosten extreem verhoogd.. en het was voor mij al net break even van te voren.. Nu verlies ik door alle wipes veel meer goud dan ik binnen krijg.. in act 2 hell btw... :( wtf is wrong met blizz
Dan is je gear (of skill) niet goed genoeg voor Act 2. Simpel.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Blizzard geeft dus aan dat ik een stapje terugmoet doen wanneer inferno act 1 op sommige punten voor mij al onhaalbaar is? Wat moet ik dan gaan zitten farmen lol? :/

Hell dropt niet eens gear noch gold wat enigzins in de buurt komt van een upgrade. Ik snap de hele redenatie niet. En gold heb ik ook nauwelijks.

Geen idee hoe ik nog uberhaupt vooruit moet komen voor goede upgrades |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De RMAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
PcManiaxx schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:59:
Blizzard geeft dus aan dat ik een stapje terugmoet doen wanneer inferno act 1 op sommige punten voor mij al onhaalbaar is? Wat moet ik dan gaan zitten farmen lol? :/

Hell dropt niet eens gear noch gold wat enigzins in de buurt komt van een upgrade. Ik snap de hele redenatie niet. En gold heb ik ook nauwelijks.

Ik snap het niet helemaal.

Ik heb vorige week mijn broertje door act 3 en 4 heen geholpen en heb daar zo in een paar uur tijd 500K verdient. Misschien niet veel, maar meer dan genoeg om weer verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

ActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:00:
[...]

Ik snap het niet helemaal.

Ik heb vorige week mijn broertje door act 3 en 4 heen geholpen en heb daar zo in een paar uur tijd 500K verdient. Misschien niet veel, maar meer dan genoeg om weer verder te kunnen.
nvm

[ Voor 4% gewijzigd door PcManiaxx op 20-06-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36

Hell A3/A4 droppen nu toch juist gear van het niveau dat voorheen alleen in A1-Inferno dropte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nee.. ik heb al 60 euri betaald voor de game en goud kopen zou volgens mij het doel om de game te spelen een beetje weghalen.. Dat voelt gewoon als cheaten. Maar heb nu net 400K, heb geen flauw idee hoe mensen aan de milionen zitten tegen de tijd dat ze in hell belanden.. Maar ja, verkoop niets op de AH omdat eerlijk gezegd mijn drops zo zuigen dat ze ook niks waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Echt een contributie hoor, puik werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Blizzard bedoelt dat ze straks veel gold willen verkopen via de RMAH zodat ze daar flink op kunnen verdienen.
Jonge,

Die melige houding van je. Er staat helemaal nergens dat Blizzard zelf dit gold gaat verkopen, 9 kansen op de 10 worden het spelers die het gold verkopen zodat er geen inflatie is, waarom zou blizzard repair verhogen als gold sync om de inflatie tegen te gaan en dan ineens zelf gaan maken met zelf gold te verkopen.

Denk toch eens na man, je zit hier nu al 2 pagina's te wenen over die patch.
Als er teveel gold in de omloop is gaan alle prijzen naar omhoog, blizzard is met hoge repair costs gewoon een gold sync aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10

Kijk als je de patchnotes nu eens goed gelezen had, had je ook gezien dat in A3/A4 van Hell tegenwoordig ook ilvl61/62 gear dropt. Waarmee je dan dus vervolgens A1 inferno gaat clearen/farmen voor gear voor A2..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

Hell Act 4 dropt nu item-level 62 spullen. Voorheen kon je die pas vinden vanaf Inferno Act 2.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben iets met de graphics gedaan, ik weet niet wat het is maar alles is trager en scherper heel erg jammer hack&slash hoort niet zo te zijn. Terwijl ik. Gisteren dacht dat ik a3 kon farmen ging het vandaag heel moeilijk moet gewoon minimaal 2.5 AP hebben als wd. 2 sk runs wel veel rare drops maar even level 54-56 crap crap

Ik ben wel blij dat ik me vanaf het begin niet op ias had gefocust en dure spul met ias erop, crit en crit damage met snelle skills is nog steeds onderschat

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Je snapt wel dat het daar niks mee te maken heeft hè? Er is zoiets als marktwerking en dat is ook afhankelijk van de totale hoeveelheid gold in omloop. Dat alles heeft ook invloed op de prijzen in de AH en dus op de items die jij koopt in de AH. Als er te veel gold is, ontstaat er meer inflatie en kun jij straks de items in AH ook niet meer betalen.
Het heeft er alles mee te maken? De repair costs zijn nu een goldsink gedeeltelijk omdat er te veel gold is en gedeeltelijk omdat veel mensen glass canon speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik vind het eigenlijk wel vermakelijk, al de QQ reacties hier.

Blizzard heeft Inferno expres heel moeilijk gemaakt, zodat het een echte uitdaging is waar je lang voor moet farmen (of dat nu gold of items is); want wat is er leuk aan als je zonder enige moeite Inferno haalt? Dit is ook waar heel veen spelers om hebben gevraagd: een uitdaging.

Nu is het moeilijk, loopt weet een hele groep te zeuren dat het te moeilijk is en niet zonder (RM)AH gedaan kan. Blizzard heeft toegegeven dat er te weinig goede items dropte in (Act 4 Hell en) Act 1 Inferno, dat is fixed. Nu farmen met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Het heeft er alles mee te maken? De repair costs zijn nu een goldsink gedeeltelijk omdat er te veel gold is en gedeeltelijk omdat veel mensen glass canon speelde.
En gedeeltelijk omdat mensen gewoon elitepacks gingen corpserunnen/zergen en de rewards daarvoor ws boven de repairkosts uitkwamen..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Iemand die het begrijpt zonder boe of bah.

Mensen zoeken continu achterliggende redenen die er niet zijn, repair = goldsync.
ias nerf is terecht, Glass cannons met 200-300k mag niet bestaan in deze game.

Deze patch is een stap in de goede richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Puc van S. schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:06:
[...]

En gedeeltelijk omdat mensen gewoon elitepacks gingen corpserunnen/zergen en de rewards daarvoor ws boven de repairkosts uitkwamen..
Oops, ik typte glass canon maar bedoelde inderdaad dat zergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Is die monster dmg nerf in coop games nu al geweest? Kan er niets over vinden in de changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog een nieuw wapen gekocht (50k, geen IAS) voor mijn lvl 60 Barb. van 24.5k (met battle rage) naar 33.5k (met battle rage). Aangezien ik 2 ringen heb met 70+str en 15 IAS is mijn damage nu (met battle rage) ~30k. Schade valt gelukkig dus wel mee!

Voordat ik het wapen had gekocht nog tot aan de SK gespeeld en 2x dood gegaan op de SK solo. Samen met Bulls, die de SK ook nog moest, hebben we in 2 pogingen de SK neer gekregen. Ik had NV5 en kreeg aardig wat drops maar helaas niks leuks genoeg om op de AH te zetten :).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Bulls schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:07:
Is die monster dmg nerf in coop games nu al geweest? Kan er niets over vinden in de changelog.
Yup, die was in 1.0.2(c) al voorbij gekomen :)

June 8
General •In cooperative games, monster damage will no longer increase when additional players join the game. Please note that monster health will still scale based on the number of players in a party

[ Voor 30% gewijzigd door DeathTrail op 20-06-2012 13:09 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
[...]

Pardon?

Mijn monk met 12k dps krijgt hem nog neer binnen 300seconden (wel heel krap aan)

Volgens mij mag je wel naar je speelwijze kijken denk ik...

ps Monk <> DH natuurlijk.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging