Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Was het geen betere oplossing geweest om als Blizzard zijnde te zeggen: " Sorry jongens we hebben een onmogelijke inferno beloofd maar dit blijkt te makkelijk dus we maken er nog een moeilijkheidsgraad boven?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lyca schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:02:
Jonge,

Die melige houding van je. Er staat helemaal nergens dat Blizzard zelf dit gold gaat verkopen, 9 kansen op de 10 worden het spelers die het gold verkopen zodat er geen inflatie is, waarom zou blizzard repair verhogen als gold sync om de inflatie tegen te gaan en dan ineens zelf gaan maken met zelf gold te verkopen.

Denk toch eens na man, je zit hier nu al 2 pagina's te wenen over die patch.
Als er teveel gold in de omloop is gaan alle prijzen naar omhoog, blizzard is met hoge repair costs gewoon een gold sync aan het maken.
Ze gaan het niet zelf verkopen maar laten de community dit doen via de RMAH. Niet meer gold in omloop maar wel euro's pakken over die transacties. Denk je echt dat Blizzard dit uit balance oogpunt doet? Ze willen gewoon de RMAH promoten.
PcManiaxx schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:02:
Echt een contributie hoor, puik werk!
Wat wil je dan horen? Je hebt twee opties. Eindeloos gold farmen op nightmare of de RMAH gebruiken. Niemand vind gold farmen leuk dus Blizzard krijgt weer mensen de RMAH in.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Dat was al opgelost met een ninja-patch voor 1.0.3
Oh nog niet veel van mee gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
PcManiaxx schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:02:
[...]

Echt een contributie hoor, puik werk!
Tja toch heeft hij een goed punt, ik zat ook redelijk vast totdat ik voor een paar euri een rare 1k dps 1h heb gescored :)

Als je je ouwe gear / drops er in doet, kun je daarna eventuele nieuwe aankopen doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Ze gaan het niet zelf verkopen maar laten de community dit doen via de RMAH. Niet meer gold in omloop maar wel euro's pakken over die transacties. Denk je echt dat Blizzard dit uit balance oogpunt doet? Ze willen gewoon de RMAH promoten.

[...]

Wat wil je dan horen? Je hebt twee opties. Eindeloos gold farmen op nightmare of de RMAH gebruiken. Niemand vind gold farmen leuk dus Blizzard krijgt weer mensen de RMAH in.
Ik heb toch maar voor eindeloos gold farmen gekozen op Nightmare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Ik heb toch maar voor eindeloos gold farmen gekozen op Nightmare...
What about gold en item farmen op hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 26-07 00:33
IAS nerf voor men Monk betekent voor mij minder snel slagen en de mobs meer de tijd geven mij te slagen.

scheelt een pak nu hoor :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
Persoonlijk vind ik de hele patch net goed.

Increased Attack Speed: Blijft een zeer goede stat maar was iets te belangrijk.

Repair Cost: Zergen en corpse runnen was belachelijk.

Inferno Damage nerf: Was nodig, als ranged spelen was een beetje onnozel (zonder te zergen.)

Drops buff: Farmen wordt nog interessanter!

Besluit: Als je veel dood gaat dan moet je stap terug nemen om te farmen. Je kan nu door te farmen beter gear krijgen en vooral belangrijk, je kan gear krijgen die het mogelijk maakt volgende ACT aan te kunnen.

Belachelijke tactieken zijn nu zo goed als allemaal uit het spel. Nu kan het gespeeld worden zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:06
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:18:
[...]

grapjas... ik krijg butcher niet meer down hoor
Ik krijg steeds meer het idee van...."Moan, Moan, Moan..........Learn to adept, learn to play!" :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paterpor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:13:

Repair Cost: Zergen en corpse runnen was belachelijk.
Ja idd, voor de patch kon je nog proberen of je een pack neerkreeg, nu kun je gewoon wel direct packs gaan skippen... leuk hoor.

Het proberen en roemloos ten onder gaan is er niet meer bij, tenzij je een fortuin te besteden hebt.

Daarnaast verhogen ze de repair costs, maar geven ze ranged geen alternatieve mogelijkheden. We moeten kiten ipv tanken, dus we gaan vaak dood, punt.

Verder: grotendeels eens :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Is er al iemand gaan farmen in act4 hell en kan bevestigen dat het nu inferno 1/2 gear van pre-patch dropt?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Hoeveel zijn nu een beetje de repaircosts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 21k naar 15k moah valt me nog mee had meer verwacht, ready to farm again :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bulls schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:13:
[...]

What about gold en item farmen op hell?
Item farmen op Hell is mogelijk maar je krijgt erg crappy drops. Gold farmen op Hell is lastig omdat je dan niet maximale gold find gear kan dragen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Kelere, zit ik met me 150k op Nightmare, dat word lachen met repair prijzen van die patch

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Item farmen op Hell is mogelijk maar je krijgt erg crappy drops. Gold farmen op Hell is lastig omdat je dan niet maximale gold find gear kan dragen.
Huidige drops op act 4 hell zijn beter dan act 1 inferno pre-patch, dus zo crappy kan het niet zijn ;)
teupje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
Kelere, zit ik met me 150k op Nightmare, dat word lachen met repair prijzen van die patch
Repair costs zijn pas omhoog met 51+ gear he, dus maak je niet druk.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:24:
Huidige drops op act 4 hell zijn beter dan act 1 inferno pre-patch, dus zo crappy kan het niet zijn ;)
Maar drops op Act 1 inferno zijn toch ook crappy? Met heel veel geluk vind je een aardig item, maar veel zullen die ook niet waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
[...]

[...]

Repair costs zijn pas omhoog met 51+ gear he, dus maak je niet druk.
Super! Straks na het werk inferno act 1 gaan farmen als een gek! Meteen weer wat motivatie om te farmen, want voordien waren de item drops in inferno act 1 echt wel zielig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Maar drops op Act 1 inferno zijn toch ook crappy? Met heel veel geluk vind je een aardig item, maar veel zullen die ook niet waard zijn.
Wil je nou echt serieus dat je in een paar uurtje klaar bent of zo ?

Ik snap het niet helemaal wat je nou wil ? Als je Diablo al zat ben dan stop je toch gewoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:01
teupje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
is voor items vanaf lvl 53
"•Repair costs have been increased for item levels between 53 and 63"
Patch 1.0.3

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
[...]

Het is crappy want het kost veel meer moeite om te killen, repair kosten zijn hoog en de kans dat je een super item vind is nog steeds niet groot.
Ik blijf wel bij mijn ~270k/uur nightmare, geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:26:
Wil je nou echt serieus dat je in een paar uurtje klaar bent of zo ?
Het gaat over gold en item farmen. Ik geef aan wat dan de beste mogelijkheden zijn en dat is of inferno item farming of nightmare gold farmen. Hell item farming heeft geen zin omdat je crap loot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:00
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Patch notes gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
nickko schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:26:
[...]

is voor items vanaf lvl 53
"•Repair costs have been increased for item levels between 53 and 63"
Patch 1.0.3
Ah gelukkig. Had eigenlijk ook niet echt verwacht dat Blizzard rare keuzes zou gaan maken met dit soort dingen. En voor de hogere level spelers; is toch veel leuker wat meer uitdaging?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Misschien stomme vraag hoor....maar hoe werkt dat Nightmare goldfarmen precies dan? Gewoon het hele spel weer doorspelen met je lvl 60 char maar dan op nightmare en golddrop % gear pimpen?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Donnas-A schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:30:
Misschien stomme vraag hoor....maar hoe werkt dat Nightmare goldfarmen precies dan? Gewoon het hele spel weer doorspelen met je lvl 60 char maar dan op nightmare en golddrop % gear pimpen?
Ik loop met 205% (of hoger door NV) door Arreat Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Iemand al een waardige opvolger van de Nether Tentacles gevonden?

Ja met 1 death moet ik nu ca. 5000 gold betalen, gelukkig farm ik act1 zonder vaak dood te gaan, maar act 2 en vooral 3 waag ik me voorlopig niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Het gaat over gold en item farmen. Ik geef aan wat dan de beste mogelijkheden zijn en dat is of inferno item farming of nightmare gold farmen. Hell item farming heeft geen zin omdat je crap loot krijgt.
Hell act 4 dropt betere gear dan Inferno act 1 pre patch dropte.
Ondertussen is de gear dat dropt in act 1 inferno ook gebuffed zodat je wel goede drops kan krijgen.
Dus spelers die act 1 inferno voor de patch farmden, zullen nu betere gear zien na de patch, mensen die act 4 hell voor de patch farmden zullen ook betere gear zien.

Dus op je vraag?: Ja nu kan je zeker act 1 inferno & act 4 hell farmen en toch goede drops krijgen.

Daarboven krijg je een een gerandeerde gele drop als je 5 stacks hebt en je molt een elite pack, gedaan zodat je lang zou farmen op 1 stuk in de plaats van game in boss dood, game uit.

Je zou nightmare farmen voor gold omdat je te zwak bent in je GF gear voor hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:31:
[...]

Valt er daar dan meer gold te verdienen dan bv end van act 1 inferno te farmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
max item level is 63?

Gisteren stukje act 4 gedaan en asmodan gefarmed op inferno. Net naar mijn loot gekeken en daar zit een hoop lvl 63 CRAP items tussen.
Dus binnen lvl 63 zit nog een groot kwaliteits verschil? Vraag me af of de kwaliteit van act2 lvl 63 item drops verschilt van act 4 item drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het gaat over pre-patch drops op Act 1 inferno.
Lyca schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:32:
Hell act 4 dropt betere gear dan Inferno act 1 pre patch dropte.
Inferno Act 1 pre-patch was crap, niet de moeite waard om te farmen. Dus zelfs al iets het ietsjes beter schiet je er niks mee op.
Dus op je vraag?: Ja nu kan je zeker act 1 inferno & act 4 hell farmen en toch goede drops krijgen.
Wat is je definitie van goed? Mijn definitie is minimaal 400k per uur op de AH, anders heeft het geen zin.
Daarboven krijg je een een gerandeerde gele drop als je 5 stacks hebt en je molt een elite pack, gedaan zodat je lang zou farmen op 1 stuk in de plaats van game in boss dood, game uit.
Rares op Act 1 hebben een grote kans om crap te zijn, dus daar heb je alsnog niet super veel aan.
Je zou nightmare farmen voor gold omdat je te zwak bent in je GF gear voor hell.
Omdat het een factor 10 sneller gaat. Maar ik hoor het al, geen ervaring met gold farming.

[ Voor 73% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Oke na al die discussie:

Hoe moeilijk is d3 nu echt? Ik weet dat het vaak wat classe afhankelijk is maar dan nog. Moet je het echt eerst 1x uitspelen voordat er wat uitdaging inkomt? De eerste keer dat je diablo ziet heb je 1.000.000 HP potions verzameld? Of valt het allemaal wel mee? Ik ben een redelijk ervaren gamer blabla dus ben wel wat gewend, ik hoef niet een extreme uitdaging maar het moet niet saai worden. Vooral dat die bosses zo makkelijk worden gevonden staat me tegen, dat was in Diablo 2 heel andere koek.

Haha de hoeveelheid nerdrage over Duriel was echt ongeloofelijk haha, ze hebben em zo hard moeten nerfen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 20-06-2012 13:34 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:34:
Oke na al die discussie:

Hoe moeilijk is d3 nu echt? Ik weet dat het vaak wat classe afhankelijk is maar dan nog. Moet je het echt eerst 1x uitspelen voordat er wat uitdaging inkomt? De eerste keer dat je diablo ziet heb je 1.000.000 HP potions verzameld? Of valt het allemaal wel mee? Ik ben een redelijk ervaren gamer blabla dus ben wel wat gewend, ik hoef niet een extreme uitdaging maar het moet niet saai worden. Vooral dat die bosses zo makkelijk worden gevonden staat me tegen, dat was in Diablo 2 heel andere koek.

Haha de hoeveelheid nerdrage over Duriel was echt ongeloofelijk haha, ze hebben em zo hard moeten nerfen :+
Je moet hem drie keer uitspelen voor de uitdaging. Normal, Nightmare en Hell zijn makkelijk als je een beetje weet wat je doet (vond het persoonlijk zelfs steeds makkelijker worden).

Op Inferno wordt het pas echt leuk.

En in D3 gaat het niet om de bosses, maar om de champion packs.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Oke na al die discussie:

Alles buiten inferno is easy doenbaar met de gear die je vind, als je dan nog is AH gebruikt tijdens het levelen, clear je alles in no-time.

Inferno begint de challenge waar je gaat nadenken over de pulls die je doet, vooral de elite packs.
De bosses zijn nog altijd zoals ze zijn met meer damage en health, al nu met de nieuwe patch hebben er een paar nieuwe abilities gekregen.

Ja de duriel rage was lachen al vond ik duriel heel cool voor de fix :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:31:
[...]

Holy crap! Ok nou dan mag ik wel ff wat + 55 goldfarmingshizzle gear gaan halen bij de appie!
Thnx :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Middnight schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:32:
[...]

Valt er daar dan meer gold te verdienen dan bv end van act 1 inferno te farmen ?
Echt geen idee. Het is meer van dat ik hierbij niet hoef op te letten. Arreat Core in -> Force armor/wep aan -> Archon aan en alles doodlaseren zonder moeite. Oh, en geen repair costs voor doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Oke na al die discussie:

Ik vond normal, nightmare en hell heel eenvoudig. Inferno act 1 behoorlijk eenvoudig.
Vanaf inferno act 2 kan je beginnen je haar uittrekken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
diablo 3 is simpel man.
Wij zijn allemaal stelletje noobs die niet eens 1 poppetje met 6 skills kunnen microen.
De Blizzard patch is gewoon om ons toe te komen. Want, wat was het, 5% van alle spelers zitten in inferno?
Wellicht dat die patch ook NOG meer casual gamers aantrekt, zoals de Nintendo Wii dat deed :)

Trouwens is Diablo 3 eigenlijk best saai. Flinter dun verhaaltje moet je KEER OP KEER spelen.
Uiteindelijk moet je elke keer hetzelfde doen om beetje betere spullen te krijgen. 99% van je tijd droppen er items die je zelf niet kan gebruiken.
Oke na al die discussie:

[ Voor 10% gewijzigd door Omoe op 20-06-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:36:
diablo 3 is simpel man.
Wij zijn allemaal stelletje noobs die niet eens 1 poppetje met 6 skills kunnen microen.
De Blizzard patch is gewoon om ons toe te komen. Want, wat was het, 5% van alle spelers zitten in inferno?
Wellicht dat die patch ook NOG meer casual gamers aantrekt, zoals de Nintendo Wii dat deed :)

[...]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oke het is dus echt een makkelijk kinderspel waar je zelf als een machine doorheen vliegt die alles killed?

Iemand titan quest gedaan? Die had nog wel wat uitdaging, niet te moeilijk niet te makkelijk. Als het te makkelijk wordt, wordt het echt moeilijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Julio-K schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:32:

Ja met 1 death moet ik nu ca. 5000 gold betalen, gelukkig farm ik act1 zonder vaak dood te gaan, maar act 2 en vooral 3 waag ik me voorlopig niet aan..
Heb Nether tentacles nooit gebruikt dit is mijn build voor act1 inferno farm (dan ga ik soms wel eens dood bij elites/champs maar dat komt meer door wallers waardoor ik echt vast zat) Butcher blijft nog wel altijd lastig.

http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#fRXdVS!TYe!bZZZbc

5000 gold heb je toch zo bij elkaar? of bedoel je 50.000?

[ Voor 4% gewijzigd door djerror op 20-06-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:32:

niet echt heb al een en ander geprobeerd maar het is het net niet zeg maar :( geweldig kan ik eindeloos in act 1 inferno gaan rondsjouwen omdat alles daarboven me gruwelijk raped.

ik heb act1 nog maar 10000 keer gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Weet iemand een tabel met de hoeveelheid xp je krijgt per mob per level?

bijv.
Player level 50Player level 51Player level 52Player level 53Player level 54Player level 55
Mob X0 xp500 xp1000 xp800 xp200 xp0 xp
Mob Y0 xp1000 xp2500 xp700 xp200 xp0 xp

Dit lijkt mij handig om te weten dat je nog in een gebied kunt farmen voordat je naar een volgende moeilijkheidsgraad/act gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvink schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:39:
Weet iemand een tabel met de hoeveelheid xp je krijgt per mob per level?

bijv.
Player level 50Player level 51Player level 52Player level 53Player level 54Player level 55
Mob X0 xp500 xp1000 xp800 xp200 xp0 xp
Mob Y0 xp1000 xp2500 xp700 xp200 xp0 xp

Dit lijkt mij handig om te weten dat je nog in een gebied kunt farmen voordat je naar een volgende moeilijkheidsgraad/act gaat.
Moet je farmen voor XP dan? Als je gewoon een beetje normaal cleared (en niet rusht) ben je gewoon 60 op het juiste moment en hoef je helemaal niet te wachten/farmen toch?

Volgens mij was ik 60 in Act 3 Hell, zonder ergens te blijven hangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Niet persé farmen. Maar aangezien ik één character vollop gebruik laat maken met de AH en de ander character daar dus op achterligt, moet ik af en toe farmen om niet tien keer achter elkaar dood te gaan ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:40:
[...]

Moet je farmen voor XP dan? Als je gewoon een beetje normaal cleared (en niet rusht) ben je gewoon 60 op het juiste moment en hoef je helemaal niet te wachten/farmen toch?

Volgens mij was ik 60 in Act 3 Hell, zonder ergens te blijven hangen.
En dan nog.

Ik was op 58 erdoor, ik heb gewoon een 1.5 uurtje de repeatable gedaan in Act 2: Khazim outpost, talk to....(kelder ingaan en die stealthers afmaken, en dan buiten ook clearen), dat gaf een 60k xp op hell + dan de mob xp, dit alles was gedaan binnen de minuut dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Inferno is voor mij denk ik even klaar, ik ga te vaak dood door 1 klap en repairen kan ik niet meer betalen in dit geval.

Dus maar hell farmen tot ik het zat ben en weer het spel in de kast gooien tot ik weer zin heb.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
Zojuist mijn eerste uurtje nieuwe farmen op in ACT2:

Paar dingen opgevallen:
Minder gold van destructables en corpses/chest
Meer gold van mobs. (Kan zo lijken).
1 keer doodgegaan met een barb. Moeilijkheid dus veel omlaag.
Items drops is echt duidelijk. Heb al meer ilvl 62 gezien dan heel mijn farm carrière voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:33:
max item level is 63?

Gisteren stukje act 4 gedaan en asmodan gefarmed op inferno. Net naar mijn loot gekeken en daar zit een hoop lvl 63 CRAP items tussen.
Dus binnen lvl 63 zit nog een groot kwaliteits verschil? Vraag me af of de kwaliteit van act2 lvl 63 item drops verschilt van act 4 item drops.
De kwaliteit van level 63 items verschilt niet per act. Ze droppen vaker in Act IV dan in Act I, maar als ze droppen heb je evenveel kans op een goed item.

Ik heb net even twee runs gedaan door Act I. In totaal 68 Rare items gevonden, waarvan 8 @ level 61, 7 @ level 62 en 2 @ level 63.

Er zaten wel een paar aardige items tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

It is no longer possible to prevent character death in a single-player game by pausing the game in one game client and then logging into the same account from a different game client
Dit was wel een smart HC death prevention zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Wow fail, ik dacht "ik combine wel even al mijn gems met lage kosten" ging ik 1 gem te ver (aka geen lage kosten) en perongeluk 200k erdoor voordat het me opviel /facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 13-09 17:49
3K dps achteruit gegaan met de nieuwe patch. Niet al te veel IAS gestacked blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 16:15
Ik ben nu pas achter gekomen item level 60 t/m 63
Ik keek daar nooit naar ik gooide wat ik niet wilden of zo gewoon op AH en hang er een prijs aan vaak onder de 5k.
Items die ik voor 800 K gekocht had deed ik rond de 500 600 weg was ik meestal heel snel van af.
maar goed ga opletten.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raoul.TLS schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:49:
Ik keek daar nooit naar ik gooide wat ik niet wilden of zo gewoon op AH en hang er een prijs aan vaak onder de 5k.
Items die ik voor 800 K gekocht had deed ik rond de 500 600 weg was ik meestal heel snel van af.
maar goed ga opletten.
nee nu pas zie je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:44:
Zojuist mijn eerste uurtje nieuwe farmen op in ACT2:

Paar dingen opgevallen:
Minder gold van destructables en corpses/chest
Meer gold van mobs. (Kan zo lijken).
1 keer doodgegaan met een barb. Moeilijkheid dus veel omlaag.
Items drops is echt duidelijk. Heb al meer ilvl 62 gezien dan heel mijn farm carrière voor de patch.
Thxs voor de info.. wilde net even iets posten of iemand gewoon even wat heldere info kan geven over de aanpassing in act2 en verder als mellee, maar thxs bij deze.. ga vanavond ook even flink knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:49:
Wow fail, ik dacht "ik combine wel even al mijn gems met lage kosten" ging ik 1 gem te ver (aka geen lage kosten) en perongeluk 200k erdoor voordat het me opviel /facepalm
Ach, die gems zijn best goed te verkopen met winst dus zo erg is het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Act I inferno, warden/butcher run op barb = 3000g repair zonder dood te gaan.
Handig dat nu het itemlevel op de tooltip staat (links onderin) :). Hoef ik helemaal niet meer na te denken bij het trashen :P.
Nu even Act II testen...

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 20-06-2012 13:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:43:
Inferno is voor mij denk ik even klaar, ik ga te vaak dood door 1 klap en repairen kan ik niet meer betalen in dit geval.

Dus maar hell farmen tot ik het zat ben en weer het spel in de kast gooien tot ik weer zin heb.
Weet niet wanneer je tijd hebt, maar je mag wel meerunnen hoor met Act 1 Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Raoul.TLS schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:49:
maar goed ga opletten.
Ik snap daar nog altijd niets van.
Items zijn toch gewoon max level 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
kijk ik bewaarde items die 2000 in waarde had nog en zo
Dus die heb ik gelukkig allemaal nog.
maar Items die 1500 waar waren gooi ik in ah voor 2k soms 4 als ik geld wil maken :)
ben wel snel van spul af maar goed.

Zal opletten nu

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Jerry schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:51:
Handig dat nu het itemlevel op de tooltip staat (links onderin) :). Hoef ik helemaal niet meer na te denken bij het trashen :P.
Nu even Act II testen...
The fuck? Dus je betaalt ook al door gewoon te spelen? Wat is dat voor BS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:47

Rannasha

Does not compute.

Nu even Act II testen...
Ach, ik kijk vooral naar de stats en niet het ilvl. Een ilvl 61 met goede rolls kan een stuk beter zijn dan een crappy ilvl 63.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
je heb lever reqirement 60 En Item Requrement.
Hoogste Item level is 63

Hoogst carcter level is 60
Sneezzer schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Ik snap daar nog altijd niets van.
Items zijn toch gewoon max level 60?

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
DeepSeven schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Als je een item gebruikt slijt het toch ?

Is dat nou echt zo raar, of loop je de boel gewoon een beetje op te naaien hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
[...]

Jij moet het mes waarmee je je kipfilet snijd toch ook af en toe slijpen? Denk je niet dat je zwaard kapot gaat van demons slaan, en je schild en helm van klappen opvangen? Hoezo is dat BS?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Dat kan toch ook weer niet de bedoeling zijn, zeker omdat deze kosten waarschijnlijk vooral gemaakt moeten worden door de melee classes. Ik had zelf als ik bliz was gekozen voor een 25% reduced durability bij een death en de kosten hetzelfde laten. Dan voorkom je dat mensen elkaar steeds gaan resurrecten bij een bossfight (kan dan nog maar 3x voordat je echt stuk bent), en de kosten voor "gewoon" runnen lopen niet de spuigaten uit.

[ Voor 7% gewijzigd door M_V op 20-06-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Dan speciaal voor jou voor de 300ste keer:

item level =/= level requirement...
Bedankt, mijn moeder vind me ook speciaal.

Verder heb ik totaal niets aan je antwoord.... waar staat het item level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Sneezzer schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:55:
[...]

Voorheen nergens, sinds de nieuwe patch in een de tooltip

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je het spel uberhaupt wel al gespeeld ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M_V schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Dat kan toch ook weer niet de bedoeling zijn, zeker omdat deze kosten waarschijnlijk vooral gemaakt moeten worden door de melee classes. Ik had zelf als ik bliz was gekozen voor een 25% reduced durability bij een death en de kosten hetzelfde laten. Dan voorkom je dat mensen elkaar steeds gaan resurrecten bij een bossfight (kan dan nog maar 3x voordat je echt stuk bent), en de kosten voor "gewoon" runnen lopen niet de spuigaten uit.
Ja kom, laten we doodgaan nog wat duurder maken :X

Het is nu al van de zotte voor ranged classes die ge-onehit worden, zelfs met de beste gear...
[...]

In de database bij Blizzard. Al heb je mazzel, want sinds gister ook in de tooltip bij items level 51+ (oid).

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Durability heeft altijd al op items gezeten bij de Diablo games. hoe hoger het item LvL, hoe duurder de slijtagekosten, ik heb ze wel eens vaak gebroken gehad in Diablo II. Niks nieuws dus onder de zon. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Het is nu al van de zotte voor ranged classes die ge-onehit worden, zelfs met de beste gear...
Ik bedoelde met oude prijzen voor een full repair.... dan worden de kosten voor doodgaan dus 2.5x hoger en niet 7x hoger (of nog meer) zoals nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

[...]

Laat ze maar lullen hoor. Dwaze antwoorden en niet helpen... 8)7

Imo: Item level wordt puur gebruikt om de stats iets hoger te krijgen van een item en heeft verder geen requirement op je charcter level. Je kunt level 61, 62 en 63 dus gewoon met je level 60 poppetje gebruiken.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
ActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Als je een item gebruikt slijt het toch ?

Is dat nou echt zo raar, of loop je de boel gewoon een beetje op te naaien hier ?
Ik bedoel BS in de zin dat 3000 gold per run best veel is, zeker als je ook nog aantal keer dood gaat, en 99% van wat je vind niks waard is, waardoor je bijna verlies maakt tenzij je geluk hebt. Ik snap dat er een gold sink moet zijn, maar het lijkt me wel de bedoeling dat je beloond word voor het spelen ipv dat je er op achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
He Ik snap het wel.
Maar valt me nu pas op Item level staat los van Character level !!!

Het hoogste level wat je kan halen is Level 60 !!!
En het hoogste Item level is level 63 !!

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:57:
[...]

Heb je het spel uberhaupt wel al gespeeld ? |:(
Lol, bashen je hobby?

Het was een gewone vraag hoor, eerste blizzard spel dat ik speel. Lijkt me een vrij normale vraag wat bepaalde gegevens inhouden als er veel over gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
[...]

[...]

In de database bij Blizzard. Al heb je mazzel, want sinds gister ook in de tooltip bij items level 51+ (oid).
Mooi dankje
FloydRaalte schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:59:
[...]

Imo: Item level wordt puur gebruikt om de stats iets hoger te krijgen van een item en heeft verder geen requirement op je charcter level. Je kunt level 61, 62 en 63 dus gewoon met je level 60 poppetje gebruiken.
Kijk dat is duidelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Sneezzer op 20-06-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

DeepSeven schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:00:
[...]

Ik bedoel BS in de zin dat 3000 gold per run best veel is, zeker als je ook nog aantal keer dood gaat, en 99% van wat je vind niks waard is, waardoor je bijna verlies maakt tenzij je geluk hebt. Ik snap dat er een gold sink moet zijn, maar het lijkt me wel de bedoeling dat je beloond word voor het spelen ipv dat je er op achteruit gaat.
Valt wel mee, je verdient genoeg door het verkopen van de blues aan de vendor :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

[...]

Random stats worden gegenereerd en hebben een virtueel kostenplaatje. Het ilvl bepaalt het budget voor het kopen van stats. Hoger ilvl heeft dus meer stats en verhoogt de kans op een dik item dus. Vandaar dat hogere ilvls vaak een stuk beter zijn. Zo werkt het in Wow en dus ook in diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Ik vindt dat one Hit Kill wel mee vallen als DH.
Je moet je caracter op bouwen dat je niet niet dood gaat door one or 2 or 3 hits.

Dodge .. Vita Risistence.

Niet endeloos alles op damage en zo gooien en niets op Vita

En ook een beetje in Life leach investeren of life regen.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
DeepSeven schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:00:
[...]

Ik vind toch meestal wel zon 20 tot 30k per run alleen aan gold. Dan krijg je bijv op een butvcher run nog een kleine 4000 aan quest rewards, dus ik vind 10 procent niet echt veel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Leuk die verhoging van repairkosten... Niet erg voor gasten die 20 uur per dag lopen te farmen.. Voor de casual spelers zoals mij is het een killer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:03:
Leuk die verhoging van repairkosten... Niet erg voor gasten die 20 uur per dag lopen te farmen.. Voor de casual spelers zoals mij is het een killer :(
Valt mee, gewoon iets voorzichtiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat is dat item level nu precies? Items gaan toch niet verder dan level 60?

Kun je het nog een keer uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

TiMMieJ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:01:
[...]

Random stats worden gegenereerd en hebben een virtueel kostenplaatje. Het ilvl bepaalt het budget voor het kopen van stats. Hoger ilvl heeft dus meer stats en verhoogt de kans op een dik item dus. Vandaar dat hogere ilvls vaak een stuk beter zijn. Zo werkt het in Wow en dus ook in diablo.
Perfect verwoord als je het mij vraagt.

Verder kon je dat item level eerder niet zien wat nu dus wel kan in de tooltip. Eerder wist je gewoon dat "Archon Crown" of "Archon Shoulders" items waren met een hoger level, dus betere stats.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

inderdaad ik ben nu met 2e run bezig en ben van 160k naar 40k gegaan wel veel meer rares gekregen maar allemaal vendor crap. dit is echt kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Raoul.TLS schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:03:
Ik vindt dat one Hit Kill wel mee vallen als DH.
Je moet je caracter op bouwen dat je niet niet dood gaat door one or 2 or 3 hits.

Dodge .. Vita Risistence.

Niet endeloos alles op damage en zo gooien en niets op Vita

En ook een beetje in Life leach investeren of life regen.

[...]
Precies, ik heb ook een hele andere build als DH als de meeste DH's

67k dmg ( 78 voor de patch)
37k hp
400 Res all

Door de redelijk hoge res en hp voor een DH kan ik nu Shadowpower gebruiken met Gloom als rune (-65% dmg taken for 3 secs) + life on hits van 5000 hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Oplossing voorzichtiger spelen samen spelen.
Meer moeite moeten doen,
Ik rende in het begin ook als een gek richting de elites en liet mezelf dood gaan en dan ontplof je corpse en doe je tig 100% Damage.
maar dat doe ik niet meer gaat teveel kosten.

Samen spelen

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen last van ik speel ook maar een paar uurtjes per dag en heb 2 Miljoen staan op dit moment dus ik kan wel een keertje dood gaan op mijn char. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:47

Rannasha

Does not compute.

Jerry schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:01:
[...]

Valt wel mee, je verdient genoeg door het verkopen van de blues aan de vendor :).
En je verdient nog meer door alle blues (en onverkoopbare rares) (met L60 requirement) te salvagen en de essences op de AH te gooien :)

De L60 essences verkopen voor 1700-2000 gold per stuk, de rare craft-item voor 700-1000.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Rannasha schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:07:
[...]

En je verdient nog meer door alle blues (en onverkoopbare rares) (met L60 requirement) te salvagen en de essences op de AH te gooien :)

De L60 essences verkopen voor 1700-2000 gold per stuk, de rare craft-item voor 700-1000.
Uiteraard salvage ik alle lvl 60 items ;). Alles eronder vendor it.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ga je precies (veel) dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Ik had gister toen ik me nieuw boogje kocht om 2 uur am voor 900 K met 88 % Crit damage 700 LL en nog wat shit erbij 70K damage

Nu na patch 66 K valt mee naar tja Ik heb live nu rond de 25 a 28 K
maar heb gear bij me dat ik 10 K leven erbij krijg maar lever 5 K damage voor in Maar is het waard

Extra resitance en Veel meer leven.

Als ik ga Butcheren wel handig
Julio-K schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Precies, ik heb ook een hele andere build als DH als de meeste DH's

67k dmg ( 78 voor de patch)
37k hp
400 Res all

Door de redelijk hoge res en hp voor een DH kan ik nu Shadowpower gebruiken met Gloom als rune (-65% dmg taken for 3 secs) + life on hits van 5000 hp.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

ActualFantasy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:04:
[...]

Valt mee, gewoon iets voorzichtiger spelen.
heeft niks met niet voorzichtig spelen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Raoul.TLS schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:11:
Ik had gister toen ik me nieuw boogje kocht om 2 uur am voor 900 K met 88 % Crit damage 700 LL en nog wat shit erbij 70K damage

Nu na patch 66 K valt mee naar tja Ik heb live nu rond de 25 a 28 K
maar heb gear bij me dat ik 10 K leven erbij krijg maar lever 5 K damage voor in Maar is het waard

Extra resitance en Veel meer leven.

Als ik ga Butcheren wel handig

[...]
Godv****... hey, dat is toch geen Nederlands meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Nou ik moet ook zeggen dat ik met m'n barbarian sinds Inferno echt geen schijn van kans meer heb.

Ik loop rond met 17k DPS, 27k HP, 1 handed + schild en alle resistance zit tegen de 50% aan. En nog, pof, dood. Nou is 6000 armor ook niet bepaald veel.
Zie ik iets over het hoofd met m'n barbarian? Hoe krijg ik m'n DPS en resistance meer omhoog? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Dat is gewoon onzin. Ik heb nog nooit gold gefarmd en ik heb nog nooit gold gekocht en mijn gear is prima in orde.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging