Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Waar ga je precies (veel) dood?
Zeer regelmatig op alle (blauwe/gele) mobs.. Helaas kom je met 400K goud nergens meer vanaf lvl 56 op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Postius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Godv****... hey, dat is toch geen Nederlands meer?
Ik kon het anders prima lezen/begrijpen. Niet zo moeilijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:12:
Nou ik moet ook zeggen dat ik met m'n barbarian sinds Inferno echt geen schijn van kans meer heb.

Ik loop rond met 17k DPS, 27k HP, 1 handed + schild en alle resistance zit tegen de 50% aan. En nog, pof, dood. Nou is 6000 armor ook niet bepaald veel.
Zie ik iets over het hoofd met m'n barbarian? Hoe krijg ik m'n DPS en resistance meer omhoog? Tips?
LOH ? Heb ongeveer dezelfde stats met mijn monk maar kom vrij makkelijk door Inferno heen act 1 althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Ben het beu, de packs in Inferno. Solo speel ik niks klaar voorbij act1. Elke game in act3 die ik join is hetzelfde: tijdje beuken en vervolgens 10x wipen op het eerste de beste pack. Niemand zegt een woord, eindeloos leaven. 30k repair cost over and over again. Nieuwe game joinen: elite pack bovenop de entrance, instadeath, leave game. etc etc etc.

heb 150k gold uitgegeven t afgelopen uur, geen progress, geen items, geen teamplay.
alt-f4 ragequit hierzo, ik probeer het later VAST nog wel eens, maar het is gewoon niet tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Zeer regelmatig op alle (blauwe/gele) mobs.. Helaas kom je met 400K goud nergens meer vanaf lvl 56 op de AH.
Das nie waar, kwestie van filteren op de juiste stats :)
De echte top items zullen altijd wel duur blijven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 15:11
Bospa01 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Das nie waar, kwestie van filteren op de juiste stats :)
De echte top items zullen altijd wel duur blijven.
Mee eens. Ik heb tot en met level 60 (leveling items) allemaal voor max 10 / 30.000 gold gekocht. Daarbij zaten echt goeie items waarmee ik makkelijk door Hell kwam.

Zelfs de inferno act 1 items zijn voor 100 / 200.000 wel te koop. (om door inferno redelijk opweg te komen) maar zodra je bij Act 2 door wil komen ga je naar 800 / 1 mil items toe. Dan word het minder leuk :p

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:34
Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:11:
[...]

heeft niks met niet voorzichtig spelen te maken.
Euhm, natuurlijk wel.

Niet zomaar elke pack pakken ? eerst rondkijken, zoeken naar health shrines, zorgen dat je weet waar je heen kan rennen, dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Arachnan schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Ik kon het anders prima lezen/begrijpen. Niet zo moeilijk doen :)
Inderdaad, als het leesbaar is, is het ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Znorkus schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:15:
Ben het beu, de packs in Inferno. Solo speel ik niks klaar voorbij act1. Elke game in act3 die ik join is hetzelfde: tijdje beuken en vervolgens 10x wipen op het eerste de beste pack. Niemand zegt een woord, eindeloos leaven. 30k repair cost over and over again. Nieuwe game joinen: elite pack bovenop de entrance, instadeath, leave game. etc etc etc.

heb 150k gold uitgegeven t afgelopen uur, geen progress, geen items, geen teamplay.
alt-f4 ragequit hierzo, ik probeer het later VAST nog wel eens, maar het is gewoon niet tof :D
Als act 3 je niet lukt, moet je act 2 gaan farmen. Dat kan nu.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeez krijg nog steeds overvloed van lvl 53-55 items WTF moet je daar als lvl 60 char mee? en waarom dropt het in een gebied waar je lvl 60 moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 18:11

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:15:
[...]

LOH ? Heb ongeveer dezelfde stats met mijn monk maar kom vrij makkelijk door Inferno heen act 1 althans
Al mijn special skills, zoals revenge met 300% weapon damage + life on hit, helpt niet genoeg. Ik krijg alles kapot, kom ik een elite pack tegen is het gewoon minstens 3x dood gaan. Ik word bijna nooit door de packs zelf geslacht, 9 van de 10x is het een Arcane sentry.
Molten en poison is ook einde van de oefening. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen? Ik heb best goeie gear (afgezien van de wapens), ook in de AH vind ik gewoon bijna geen betere items. En om nou met 13k HP rond te rennen is niet echt een plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:19:
jeez krijg nog steeds overvloed van lvl 53-55 items WTF moet je daar als lvl 60 char mee? en waarom dropt het in een gebied waar je lvl 60 moet zijn
Jij bent toch niet de jongste meer maar je zit te ragen als een puber :>

Als mijn biedingen gelukt zijn heb ik strak 0 gold, goed begin met deze nieuwe patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:19:
[...]

Al mijn special skills, zoals revenge met 300% weapon damage + life on hit, helpt niet genoeg. Ik krijg alles kapot, kom ik een elite pack tegen is het gewoon minstens 3x dood gaan. Ik word bijna nooit door de packs zelf geslacht, 9 van de 10x is het een Arcane sentry.
Molten en poison is ook einde van de oefening. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen? Ik heb best goeie gear (afgezien van de wapens), ook in de AH vind ik gewoon bijna geen betere items. En om nou met 13k HP rond te rennen is niet echt een plan.
Zelf loop ik rond met 18K dps , 610 resis to all, 6100 armor en 27k Hp.
Elite en champions kosten me inderdaad wel wat meer moeite maar krijg ze wel dood uiteindelijk meestal wel zonder dood te gaan.Al kan ik als monk me natuurlijk wel flink healen en gebruik ik de immortal spellm welke een hoop kunnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
nog even voor de mensen die het niet begrijpen of gelezen hebben

The new approximate drop rates are as follows:
Hell - Act III and Act IV
iLvl 61: 9%
iLvl 62: 1.9%
iLvl 63: 0%
Inferno - Act I
iLvl 61: 17.7%
iLvl 62: 7.9%
iLvl 63: 2.0%
Inferno - Act II
iLvl 61: 18.6%
iLvl 62: 12.4%
iLvl 63: 4.1%
Inferno - Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1%
iLvl 62: 16.1%
iLvl 63: 8.0%

In de overige kans in Inferno - Act I
100-27.6% = 72,4% is gewoon dus low level crap. En al is een item lvl60+, 1% zal een waardige vervangeing of AH materiaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Gast, hou nou eens op met zeuren... Ok, we get it, je bakt er helemaal niks van... Dat is nou wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Fab1Man schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:12:
Nou ik moet ook zeggen dat ik met m'n barbarian sinds Inferno echt geen schijn van kans meer heb.

Ik loop rond met 17k DPS, 27k HP, 1 handed + schild en alle resistance zit tegen de 50% aan. En nog, pof, dood. Nou is 6000 armor ook niet bepaald veel.
Zie ik iets over het hoofd met m'n barbarian? Hoe krijg ik m'n DPS en resistance meer omhoog? Tips?
Hoeveel resistance heb je precies? En welke act doorloop je?

Je DPS is prima, meer is altijd prima, maar mijn barb met 11k dps walst door ACT 1 (butcher run) heen.
Champion packs heb ik in 1 WoTB rage dood.

Welke build gebruik je? mischien ook een verbeter puntje.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:14:
[...]

Welke act? En class, speel je solo of in groups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:12
I know wilde het door spellings checker en zo halen maar dacht wtf Alle afkortingen hier zo Internet taal sms taal Diablo taal en afkortingen en zo.

is gewoon niet netjes ik geef toe.

maar goed what ever is geen sollicitatie gesprek en zo.

En tja de meeste snappen het wel ..
Postius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Godv****... hey, dat is toch geen Nederlands meer?

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:12
gelukkig schrijf ik geen nieuws :)

Werk wel bij het nieuws :)

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Iemand al Siegebreaker gedaan op inferno? Door die ragetimer kan ik het nu shaken met mijn WD., Ik kan geen dps doen want dan kill ik mezelf, als ik hem rond blijf kiten om weer op genoeg life te komen duurt het zo lang dat de ragetimer overschreden wordt. Ik heb tot nu toe alleen maar negatieve dingen ervaren met de nieuwe patch op mijn WD, wtf heeft blizzard dit verkloot zeg. Die gaat ik dus voorlopig maar niet meer spelen, de hele fun is door blizzard weggehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Daar ben ik het helmaal mee eens. Nightmare min item level 30. Hell 50 en Inferno 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:32:
Iemand al Siegebreaker gedaan op inferno? Door die ragetimer kan ik het nu shaken met mijn WD., Ik kan geen dps doen want dan kill ik mezelf, als ik hem rond blijf kiten om weer op genoeg life te komen duurt het zo lang dat de ragetimer overschreden wordt. Ik heb tot nu toe alleen maar negatieve dingen ervaren met de nieuwe patch op mijn WD, wtf heeft blizzard dit verkloot zeg. Die gaat ik dus voorlopig maar niet meer spelen, de hele fun is door blizzard weggehaald...
_O- en iedereen voorafgaand aan de patch maar klagen dat inferno te makkelijk zou worden...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:10
Julio-K schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:24:
nog even voor de mensen die het niet begrijpen of gelezen hebben

The new approximate drop rates are as follows:
Hell - Act III and Act IV
iLvl 61: 9%
iLvl 62: 1.9%
iLvl 63: 0%
Inferno - Act I
Inferno - Act II
iLvl 61: 18.6%
iLvl 62: 12.4%
iLvl 63: 4.1%
Inferno - Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1%
iLvl 62: 16.1%
iLvl 63: 8.0%

In de overige kans in Inferno - Act I
100-27.6% = 72,4% is gewoon dus low level crap. En al is een item lvl60+, 1% zal een waardige vervangeing of AH materiaal zijn.
Ok, maar wat waren de oude droprates? Heb je die ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 15-09 09:52
MicScott schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:17:
[...]Als act 3 je niet lukt, moet je act 2 gaan farmen. Dat kan nu.
Thx voor de tip... maar ik weet niet wat het is maar het wil niet meer met mijn wizard. Act 1 was best leuk maar nu is het niet tof meer.

3x achter elkaar dood bij de eerste 10 beesten van act2. Sand-wasp projectiles die ik niet zie aankomen omdat ik ze aan het disintegraten ben, vieze hyena-achtige springbeesten die bovenop me springen, dan heel even invulnerable zijn vanwege een soort recover animatie en me dan in 2-3 klappen doodslaan.
Mijn follower is meer dood dan levend. Nog geen pack gezien. Kutspel ;-)

*alt-tabt weer terug*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Puc van S. schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:36:
[...]

_O- en iedereen voorafgaand aan de patch maar klagen dat inferno te makkelijk zou worden...
Nouja, men ging ervan uit dat alles zou worden generfd. Niet dat bosses een buff zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
Oef, net even patch gedownload en D3 opgestart, m'n barb is van 2k DPS naar 1.8k DPS gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
  • Laatst online: 20-06-2012
Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:32:
Dan doe je echt iets fout. Het is zo makkelijk om al zijn aanvallen te dodgen en geen damage te krijgen. Welke abilities+runes gebruik je?
Wat is je dps? Heb je movement speed op boots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik vind inferno echt nu veel en veel moeilijker dan voorheen, ik begrijp totaal niet hoe blizzard kan aangeven dat het makkelijker is geworden. die hele patch slaat imo gameplaywise helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan iemand mij dit uitleggen?

Wapen met 933 DPS en een wapen met 1022 DPS. Dat nieuwe wapen levert mij +117 damage extra op als ik hem equip. Is dat niet heel erg vreemd? Ik heb 1700 intelligence, dan moet hij toch 89*17 damage extra opleveren?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:25:
[...]

Gast, hou nou eens op met zeuren... Ok, we get it, je bakt er helemaal niks van... Dat is nou wel duidelijk.
ik ben pissed hoe ze mijn favo class hebben generft mijn goed recht had namelijk mijn char de 1e keer gegeared zoals blizzard het wil op armor en health en res en bladiebla maar ja geen DPS dus ging ik dood en kreeg ik niks plat toen geregeared naar full DPS en dat is nu de nek omgedraaid.

het zuurste is gewoon dat mijn DH helemaal niet OP was die DH op youtube met gear van 300+ mil wel dat geef ik onmiddelijk toe. en daarom heeft blizzard het generft great...

ok ik kan elite packs wel aan maar deaths zijn onvermijdelijk als squishy DH tegen sommige combi`s en sommige gaan nog steeds snel en easy down. probleem is dat de loot niet in verhouding staat tot de repair bill.

dan krijg ik te horen hier dat je dan omlaag moet wat een onzin moet ik dan in hell gaan lopen????? want daar dropt zowiezo niks voor me en dat kill ik allemaal met blindoek om.

vertel mij eens wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
sbmuc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:36:
[...]

Ok, maar wat waren de oude droprates? Heb je die ook? :)
In ieder geval, geen lvl 60+ items in hell act 3/4 en geen lvl 63+ items in Act 1 en 2. percentages weet ik niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:38:
Kan iemand mij dit uitleggen?

Wapen met 933 DPS en een wapen met 1022 DPS. Dat nieuwe wapen levert mij +117 damage extra op als ik hem equip. Is dat niet heel erg vreemd? Ik heb 1700 intelligence, dan moet hij toch 89*17 damage extra opleveren?
De INT bonus zit al meegerekend in de +117 dps bonus.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 20-06-2012 14:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Subversa schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:37:
[...]

Dan doe je echt iets fout. Het is zo makkelijk om al zijn aanvallen te dodgen en geen damage te krijgen. Welke abilities+runes gebruik je?
Patchnotes niet gelezen zeker? ;)
SB heeft nu reflect dmg erbij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Siegebreaker was wel erg simpel, pre-patch.
Kon hem met 10k dmg/ vol MF gear te makkelijk kiten.
Het duurde dan wel 10 minuten. Met range en reflect dmg is het wel weer een echte baas.
Weet niet wat zijn enrage precies doet nog, maar zijn charge kan je heel makkelijk ontwijken.

ik gebruikte boots met + walk speed.
Spirit walk voor walk speed
Horror + walk speed rune.
en dan grasp en wall of zombies om hem te slowen.

Nogmaals, ik heb geen ervaring na de patch :D

En Ghom, kan je niet meer slowen? dat is dan ook GG solo farm...... :(
Puc van S. schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:36:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Subversa schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:37:
[...]

heb jij hem al gedaan dan? ik wordt nul keer door hem geraakt, ik kan hem niet doodkrijgen omdat ik mezelf dood als ik hem dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:38:
Hoofdletters en leestekens gebruiken. :7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:40:
[...]

heb jij hem al gedaan dan? ik wordt nul keer door hem geraakt, ik kan hem niet doodkrijgen omdat ik mezelf dood als ik hem dps.
Heb life on hit en dat helpt aanzienlijk veel. Neem geen haunt maar ga met Hex en die healing rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk dat de bosses nu moeilijker zijn _/-\o_

Vond het al verschrikkelijk kansloos dat een random pack al moeilijker was dan de bosses. Dus ik kan alle dingen om ze moeilijker te maken alleen maar toejuichen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:41:
[...]

Hoofdletters en leestekens gebruiken. :7
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:11
[...]

ik ben pissed hoe ze mijn favo class hebben generft mijn goed recht had namelijk mijn char de 1e keer gegeared zoals blizzard het wil op armor en health en res en bladiebla maar ja geen DPS dus ging ik dood en kreeg ik niks plat toen geregeared naar full DPS en dat is nu de nek omgedraaid.

het zuurste is gewoon dat mijn DH helemaal niet OP was die DH op youtube met gear van 300+ mil wel dat geef ik onmiddelijk toe. en daarom heeft blizzard het generft great...

ok ik kan elite packs wel aan maar deaths zijn onvermijdelijk als squishy DH tegen sommige combi`s en sommige gaan nog steeds snel en easy down. probleem is dat de loot niet in verhouding staat tot de repair bill.

dan krijg ik te horen hier dat je dan omlaag moet wat een onzin moet ik dan in hell gaan lopen????? want daar dropt zowiezo niks voor me en dat kill ik allemaal met blindoek om.

Ik adviseer deze link:
http://www.mabuhaynet.com/games/easiest-game.php

Ok, genoeg nu. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
[...]
Hetgeen je na je vorige nerdrage al verteld werd.. lagere acts farmen, waaronder a3/a4 Hell, want daar droppen nu betere items dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:40:
Siegebreaker was wel erg simpel, pre-patch.
Kon hem met 10k dmg/ vol MF gear te makkelijk kiten.
Het duurde dan wel 10 minuten. Met range en reflect dmg is het wel weer een echte baas.
Meeste van die bosses hebben nu ook allemaal een Enrage timer van 3 minuten en meerdere bosses hebben extra abilities gekregen op inferno en hell.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:39:

De INT bonus zit al meegerekend in de +117 damage.
Waarom het 117 is en niet 89 (1022-933) snap ik dan ook weer niet, maar heeft misschien met crits te maken oid?
Misschien een buff die ik nog heb. Maar dan nog, die INT bonus zit niet meegeteld in de DPS van het wapen. DPS van het wapen laat een verschil van 89 zien. En damage is uiteindelijk intelligence*DPS wapen dus dan moet het DPS verschil toch met intelligence vermenigvuldigd worden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:38:
Ik vind inferno echt nu veel en veel moeilijker dan voorheen, ik begrijp totaal niet hoe blizzard kan aangeven dat het makkelijker is geworden. die hele patch slaat imo gameplaywise helemaal nergens op.
Wat is er moeilijker dan ? De bosses? Ik heb gisteren Diablo gekilled pre nerf...maar als ik dit zo hoor zit er dus nog een uitdaging in ? NICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
Hahaha ja. Vind dat wel terecht. Packs waren veel moeilijker dan bosses.
Gelukkig hebben we gisteren Rakkanoth inferno gecleared. Zijn teleport (instadeath) was best lastig en dan ook nog zijn snelle adds met tongen.... Nu is hij nog moeilijker. hehehe

Volgende baas is Izual, Die is juist generfed! Maar ik verwacht veel auw......
ShadowBumble schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:42:
[...]

Meeste van die bosses hebben nu ook allemaal een Enrage timer van 3 minuten en meerdere bosses hebben extra abilities gekregen op inferno en hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:46:
Hahaha ja. Vind dat wel terecht. Packs waren veel moeilijker dan bosses.
Gelukkig hebben we gisteren Rakkanoth inferno gecleared. Zijn teleport (instadeath) was best lastig en dan ook nog zijn snelle adds met tongen.... Nu is hij nog moeilijker. hehehe

Volgende baas is Izual, Die is juist generfed! Maar ik verwacht veel auw......

[...]
Ah ja, tongmobs. Ik vind het zulke irritante beesten xD. Op zich niet veel problemen gehad met die baas. Diablo op Inferno is echt een moeilijke baas. Vuur is irritant om te vermijden en je hebt gegarandeerd increased movement speed nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
[...]

Als zo'n hekel hebt aan DH spelen nu, reroll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:43:
[...]

Misschien een buff die ik nog heb. Maar dan nog, die INT bonus zit niet meegeteld in de DPS van het wapen. DPS van het wapen laat een verschil van 89 zien. En damage is uiteindelijk intelligence*DPS wapen dus dan moet het DPS verschil toch met intelligence vermenigvuldigd worden?
De INT bonus zit wél in de DPS-tooltip van het wapen meegeteld(dus niet de actual DPS maar wat de tooltip aangeeft als verhoging/verlaging). Net zoals je DEX bonus op de DH of STR bij de barb. Hij zit alleen níet in de min-max van het wapen meegeteld (bijv. 324-658)

Stel je wapen doet bijv. 50-150 damage, 1 attack per seconde.
Dat is 100 DPS, dan doe je met 1000 INT dus 1000 DPS.

Heb je een ander wapen met 100-200 damage, 1 attack per seconde, dan doe je dus 150 * 1000% = 1500 DPS en zal hij in de tooltip een damage bonus van +500 tonen.

(even uitgaan van 0% crit chance, zonder buffs, etc.)

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-06-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:50:
[...]

De INT bonus zit wél in de DPS van het wapen meegeteld. Net zoals je DEX bonus op de DH of STR bij de barb. Hij zit alleen níet in de min-max van het wapen meegeteld (bijv. 324-658)

Je wapen doet bijv. 50-150 damage, 1 attack per seconde.

Heb je een ander wapen met 100-200 damage, 1 attack per seconde, dan doe je dus 150 * 1000% = 1500 DPS en zal hij in de tooltip een damage bonus van +500 tonen.
Ziet dus iedereen op de AH verschillende DPS cijfers bij hetzelfde wapen afhankelijk van hun stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
[...]

Jij kan het minste zeuren over je class. Witch Doctors zijn echt de zwakste class van alle classes en het meest squishy. Abilities die wij hebben (Zombie Dogs en Gargantuan) kunnen wij gewoon niet gebruiken op Inferno. Normale mobs 1-shotten die beesten gewoon.

Demon Hunters moesten generfed worden, omdat het insane was hoeveel dps die konden doen.

Voor jouzelf zou ik toch in je abilities moeten kijken wat nou beter is dan de andere. Probeer verschillende builds (geloof dat er een spell is dat je immuun voor alles bent). Maak efficient gebruik van je ranged, d.m.v. traps leggen in de richting dat de beesten op je afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delph schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:53:
[...]

Ziet dus iedereen op de AH verschillende DPS cijfers bij hetzelfde wapen afhankelijk van hun stats?
Nee. Het gaat hier over de tooltip, niet over de DPS op het wapen zelf, die zal voor iedereen exact gelijk zijn.
De DPS op het wapen zelf is niet wat jij als damage doet, dat is puur de damage van het wapen zelf (gemiddelde dmg + affix bonussen (fire dmg etc) * attackspeed). Een wapen met 1000 dps of 1500 dps doet niet maar 500 DPS meer namelijk als je hem equipped.

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 20-06-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
[...]

-> configuratiescherm -> software -> diablo3 verwijderen.

Of vanavond eerst een lekker stoel pakken, biertje klaar zetten, pc aan, d3 starten, en opnieuw proberen een weg vinden in je karakter.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wil dat die gewoon door de monsters heen vliegt en afentoe in een smokescreen. Nou vergeet dat maar op mijn wd moet ik heel alert zijn op alles letten, snel dot dan wegwezen gaatje vinden snel splinters en weer wegwezen maar ondertussen wel overleven maakt het allemaal moeilijker maar wel stuk uitdagender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:50:
De INT bonus zit wél in de DPS van het wapen meegeteld. Net zoals je DEX bonus op de DH of STR bij de barb. Hij zit alleen níet in de min-max van het wapen meegeteld (bijv. 324-658)

Stel je wapen doet bijv. 50-150 damage, 1 attack per seconde.

(even uitgaan van 0% crit chance, zonder buffs, etc.)
Nee, INT bonus ziet NIET in het DPS van het wapen meegeteld. DPS van het wapen komt puur tot stand door de stats die op het wapen staan. Dat DPS getal vermenigvuldig je met INT om damage te krijgen. En vanuit dat opzicht klopt het verschil in damage bij die twee wapens dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:58:
[...]

Nee, INT bonus ziet NIET in het DPS van het wapen meegeteld. DPS van het wapen komt puur tot stand door de stats die op het wapen staan. Dat DPS getal vermenigvuldig je met INT om damage te krijgen. En vanuit dat opzicht klopt het verschil in damage bij die twee wapens dus niet.
Ik bedoelde de DPS-tooltip, zie mijn edit :)
In het wapen zelf zit de bonus idd niet meegerekend, maar in de tooltip van het wapen (+ of - xxxx-damage) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
[...]

Damn dat is wel zuur zeg, miss even de support van blizz bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Je speelstijl aanpassen & leren kiten, voor de rest ben je het stereotype poster die vind dat een class zwaar OP meot zijn om leuk te vinden. Heb het zien gebeuren, tig mensen re-rollen naar DH omdat ze dan de 150k DPS grens relatief makelijk konden halen.

Iedereen wist dat het ging gebeuren echter toch klagen de mensen die dit misbruikt hebben om overal doorheen te walsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crit damage, int,vit,str,dex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

microoo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:59:
[...]

Damn dat is wel zuur zeg, miss even de support van blizz bellen?
Wapen is alweer verkocht met 1mil winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
ShadowBumble schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:00:
[...]

Je speelstijl aanpassen & leren kiten, voor de rest ben je het stereotype poster die vind dat een class zwaar OP meot zijn om leuk te vinden. Heb het zien gebeuren, tig mensen re-rollen naar DH omdat ze dan de 150k DPS grens relatief makelijk konden halen.

Iedereen wist dat het ging gebeuren echter toch klagen de mensen die dit misbruikt hebben om overal doorheen te walsen.
Heb 1 maatje waar ik mee speel die is ook gererolled van monk naar DH. Dit was alleen maar omdat DH meer survivability heeft (ook dps natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:43
Voor mensen met problemen in ACT1 inferno bekijk het trade topic eens! Geef een paar degelijke items weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subversa schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:02:
[...]

Heb 1 maatje waar ik mee speel die is ook gererolled van monk naar DH. Dit was alleen maar omdat DH meer survivability heeft (ook dps natuurlijk).
DH meer survivability dan een Monk ? dat lijkt me sterk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Na het behalen van 60 een klein beetje gear upgrades kon ik in 1 klap doorlopen tot eind act 2 inferno op mijn demon hunter. Mijn barb en monk hebben enkele miljoenen aan upgrades van de auctionhouse en hebben meer moeite met inferno dan een +/- demon hunter met een gearwaarde van ongeveer een half miljoen.

Hoe zuur ik het fixen van de nether tentacles ook vindt... demon hunters waren te sterk. Daar is weinig tegenin te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Zat er inderdaad net aan te denken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
[...]

Had de een geen +%crit dmg ofzo die de ander niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Monk is melee. Die moeten met een schild rond gaan lopen en hebben meeste kans om dood te gaan bij blauwe/gele packs. DH kan op een afstandje zijn werk doen met traps ertussenin. Tevens heeft hij een aantal abilities waarmee hij zich eigen kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omoe
WD is OP!!!!
Blizzard weet het alleen nog niet =)
*joke*

Mijn WD heeft voornamelijk een CC rol in coop games. Zo kan dan de wizard zoveel mogelijk max schade aanrichten.
Solo zou een stuk makkelijker zijn als we onze pets konden gebruiken.....Jammer dat het nog niet meegenomen is in deze patch.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:58:
Hij wil dat die gewoon door de monsters heen vliegt en afentoe in een smokescreen. Nou vergeet dat maar op mijn wd moet ik heel alert zijn op alles letten, snel dot dan wegwezen gaatje vinden snel splinters en weer wegwezen maar ondertussen wel overleven maakt het allemaal moeilijker maar wel stuk uitdagender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subversa schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:05:
[...]

Monk is melee. Die moeten met een schild rond gaan lopen en hebben meeste kans om dood te gaan bij blauwe/gele packs. DH kan op een afstandje zijn werk doen met traps ertussenin. Tevens heeft hij een aantal abilities waarmee hij zich eigen kan redden.
Ik speel zelf een monk, en inderdaad in act 3 en 4 was het af en toe rondlopen tot mijn cooldowns weer up waren , maar ik kan super veel damage hebben en mezelf weer healen met LoH...dat zie ik een DH niet doen...vooral niet nu zijn damage teruggebracht is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Je krijgt nu een stuk meer rares als je champion packs killed met 5x Nephalem Buff :).
Net een pack in Act II met 4 rares :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik verbaas me er toch over dat er geen 1k DPS wapens zijn voor een max buyout van 1.5kk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Huh? 1500 zou toch wel heel goedkoop zijn toch, of bedoel je voor een 1k 2hander?

Ach heb geduld, prijzen zullen nu wel gaan dalen zodra er veel meer beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
Sneezzer schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:10:
Huh? 1500 zou toch wel heel goedkoop zijn toch, of bedoel je voor een 1k 2hander?

Ach heb geduld, prijzen zullen nu wel gaan dalen zodra er veel meer beschikbaar komt.
1.5kk = 1.5mil

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:05

vhal

ಠ_ಠ

handig die switch character knop...die er niet is als je je spel verlaat met een andere character..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero-z
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik speel nu al een tijdje (vanaf de eerste dag maar het lukt me maar niet om naar act 2 te komen iemand tips?
jerozimm#2492
bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Lol, ik dacht dat 1.5kk een tikfoutje was voor 1,5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
jero-z schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:12:
Ik speel nu al een tijdje (vanaf de eerste dag maar het lukt me maar niet om naar act 2 te komen iemand tips?
jerozimm#2492
bedankt voor de tips.
Misschien beginnen met wat meer info geven? :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
jero-z schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:12:
jerozimm#2492
bedankt voor de tips.
Ja, vermeld je class/build, stats en het probleem waar je tegenaan loopt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:09:
Ik verbaas me er toch over dat er geen 1k DPS wapens zijn voor een max buyout van 1.5kk...
Ik had er een voor 1,8m maar die verkocht daarna voor 3,3m :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:14:
[...]

Ik had er een voor 1,8m maar die verkocht daarna voor 3,3m :+
Right, dan maar een paar uurtjes door farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vanmorgen een stukje gespeeld, en Inferno was echt een stuk makkelijker op Barbarian. Ik kon Belial doen zonder weg te hoeven rennen... zolang ik maar revenge en charge + juggernaut rune gebruik. Dat met 700-800 resist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

yinx84 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:17:
Vanmorgen een stukje gespeeld, en Inferno was echt een stuk makkelijker op Barbarian. Ik kon Belial doen zonder weg te hoeven rennen... zolang ik maar revenge en charge + juggernaut rune gebruik. Dat met 700-800 resist...
Heb jij LOH op je gear zitten?
Ik zit namelijk ook in de buurt van Belial met die stats.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero-z
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11-2024
Sneezzer schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Ja, vermeld je class/build, stats en het probleem waar je tegenaan loopt ;-)
Barb lvl 60 act 2 inferno ik ben me al res aan het stacken en str en vit dat weet ik wel maar het is lastig om geld bij elkaar te halen hoe farmen jullie met barb.
mijn vraag is eigenlijk hoe kom je inferno door met een barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
jero-z schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:23:
[...]

Barb lvl 60 act 2 inferno ik ben me al res aan het stacken en str en vit dat weet ik wel maar het is lastig om geld bij elkaar te halen hoe farmen jullie met barb.
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar algemeen kun je stellen dat je de voorgaande act zult moeten gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omoe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:05:
WD is OP!!!!
Blizzard weet het alleen nog niet =)
*joke*

Mijn WD heeft voornamelijk een CC rol in coop games. Zo kan dan de wizard zoveel mogelijk max schade aanrichten.
Solo zou een stuk makkelijker zijn als we onze pets konden gebruiken.....Jammer dat het nog niet meegenomen is in deze patch.

[...]
Ehm... WD is waardeloos voor CC. Je kunt redelijk mee DPS'en, daar heeft de groep veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Zijn er meer mensen met een LVL 60 Hardcore char? En doen deze nog goblin runs? Zoja add me;
Facer#2803

Heb zelf een lvl 60 hc barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hm, ik wil al een tijdje een alternatieve character aangezien ik alleen een Wizard heb nu.
Barbarian heb ik gewoon geen zin in.
Demon Hunter heb ik naar normal mode Skeleton King gebracht maar dat arrows schieten is een beetje meh, geen idee of dat veranderd met skills.
Witch Docter heb ik ook naar normal mode Skeleton King gebracht, ook een beetje meh maar zou gear van Wizard kunnen gebruiken op level 60.
Monk ben ik niet begonnen maar een non-range character zou wel fijn zijn.
Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:10
Ben ik de enige die Diablo 3 moe wordt?

Ik dacht dat ik de Auction House het leukste zou vinden. Echter is het nu juist de reden waarom ik Diablo 3 spelen steeds minder leuk vind worden.

Wat is de reden om Diablo 3 te spelen? Items farmen / betere stats etc. Ik kan uren act 2-3-4 inferno farmen en misschien een paar leuke items vinden en misschien voor mezelf gebruiken maar zeer waarschijnlijk op de AH zetten voor een paar mil.

Of ik kan 30 minuten de AH " farmen" en dan heb ik minimaal 2-10 mil winst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:36:

Ik dacht dat ik de Auction House het leukste zou vinden. Echter is het nu juist de reden waarom ik Diablo 3 spelen steeds minder leuk vind worden.

Wat is de reden om Diablo 3 te spelen? Items farmen / betere stats etc. Ik kan uren act 2-3-4 inferno farmen en misschien een paar leuke items vinden en misschien voor mezelf gebruiken maar zeer waarschijnlijk op de AH zetten voor een paar mil.

En je hebt diablo al dood op inferno ? dan kan ik me voorstellen dat het doel een beetje weg is om te farmen....Mss een nieuwe char maken of een HC char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:36:
Hm, ik wil al een tijdje een alternatieve character aangezien ik alleen een Wizard heb nu.
Barbarian heb ik gewoon geen zin in.
Demon Hunter heb ik naar normal mode Skeleton King gebracht maar dat arrows schieten is een beetje meh, geen idee of dat veranderd met skills.
Witch Docter heb ik ook naar normal mode Skeleton King gebracht, ook een beetje meh maar zou gear van Wizard kunnen gebruiken op level 60.
Monk ben ik niet begonnen maar een non-range character zou wel fijn zijn.
Ideeën?
Zoals je zelf schrijft, lijkt het alsof je enkel de monk wilt.
Maw. de monk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Magic Weapon is toch niet boeiend vergeleken met een Familiar met Sparkflint? Dat is wel 12% damage in plaats van 15% maar die Familiar zelf doet nog 20% damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc

Geen spel is eindeloos :) Vooraf had je kunnen verwachten natuurlijk dat het een keer ophield en het om gear farmen / verdienen ging. Diablo 2 was niet anders.

Moet wel zeggen dat D3 minder vermakelijk is dan D2.. (op dit moment)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
[...]

Voorheen farmde ik op de AH :)

Nu ben ik van plan om lekker butcher runs te gaan doen!
Ik wals er werkelijk doorheen, dus die 2% kans op een ilvl63 is toch genoeg. Een run is ongeveer 20-25 min.
Als ik 1x per 2-3 runs een item van 1m+ vind is het goed genoeg voor mij :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer

Het donatie systeem is het beste!
Een paar miljoen voor deze arme monk wordt zeer gewaardeerd! Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:38:
Magic Weapon is toch niet boeiend vergeleken met een Familiar met Sparkflint? Dat is wel 12% damage in plaats van 15% maar die Familiar zelf doet nog 20% damage.
Als ie hit.. en dat is op 1 enemy.
Die 12% gaat op je totale DPS, dus als jij meer kan hitten met bv desintegrate of piercing orb, heb je daar denk een hoop meer aan..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:57

Magic666

No one's neighbour!

Helox-in-a-box schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:37:
Oef, net even patch gedownload en D3 opgestart, m'n barb is van 2k DPS naar 1.8k DPS gegaan
Troost je: ik ben van een ruime 17K naar 15K gegaan. :(
Het wordt er allemaal niet meer leuker op heb ik het idee. Misschien ben ik na een krappe 100 uur ook wel een beetje D3 moe }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Geen hardcore spelers op 60 hier @ Inferno Act... add me Facer#2803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sneezzer schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:37:
[...]

Zoals je zelf schrijft, lijkt het alsof je enkel de monk wilt.
Maw. de monk dus.
Dat is het niet, nog nooit een melee gespeeld dus ik weet nog niet of ik dat "meh" vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Tsurany is een eindbaas met al z'n goldfind gear :) De enige prestige die er nog te behalen is is om een Hardcore character op inferno te krijgen en dan te overleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

mauro101 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Voorheen farmde ik op de AH :)

Nu ben ik van plan om lekker butcher runs te gaan doen!
Ik wals er werkelijk doorheen, dus die 2% kans op een ilvl63 is toch genoeg. Een run is ongeveer 20-25 min.
Als ik 1x per 2-3 runs een item van 1m+ vind is het goed genoeg voor mij :)
ilvl 63 hoeft niet te zeggen dat het item ook daadwerkelijk goed is. Kun je daarnaast tegenwoordig niet beter de bosses skippen en alleen maar champions slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subversa
[...]

Ga voor zoveel mogelijk LoH en zorg dat je armor hoog is samen met een shield met goede block ratings.
Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging