Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:36:
Ben ik de enige die Diablo 3 moe wordt?

Ik dacht dat ik de Auction House het leukste zou vinden. Echter is het nu juist de reden waarom ik Diablo 3 spelen steeds minder leuk vind worden.

Wat is de reden om Diablo 3 te spelen? Items farmen / betere stats etc. Ik kan uren act 2-3-4 inferno farmen en misschien een paar leuke items vinden en misschien voor mezelf gebruiken maar zeer waarschijnlijk op de AH zetten voor een paar mil.

Of ik kan 30 minuten de AH " farmen" en dan heb ik minimaal 2-10 mil winst....
Hoe farm je de ah dan ? Goede gear word gevonden door mensen in a3-a4 die weten wel beter en zet goede itema echt niet voor een paar centen. Daarna moet je het nog verkopen veel dingen op
De ah staan voor 20m+ die dingen worden nooit verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bubblewrap schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:44:
Tsurany is een eindbaas met al z'n goldfind gear :) De enige prestige die er nog te behalen is is om een Hardcore character op inferno te krijgen en dan te overleven!
Mijn goldfind gear is niet zo super, zit op 250% goldfind. Sommigen hebben al 340% goldfind, das pas eindbaas.
mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
Als ie hit.. en dat is op 1 enemy.
Die 12% gaat op je totale DPS, dus als jij meer kan hitten met bv desintegrate of piercing orb, heb je daar denk een hoop meer aan..
Ja maar die 12% is ook van de familiar.

Magic Weapon:
15% damage
2% kans op knockback

Familiar:
12% damage voor hero
20% weapon damage als pet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:37:
[...]

En je hebt diablo al dood op inferno ? dan kan ik me voorstellen dat het doel een beetje weg is om te farmen....Mss een nieuwe char maken of een HC char?
HC is misschien wel een goed idee :).

On a side note: Wat een gejank op de bliz forums ivm nieuwe patch... heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:29
Tsurany zo'n hardcore spelert als jij moet ook gewoon letterlijk Hardcore spelen. Probeer het eens, je weet niet wat je mist. De kick is unlike any other ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Mijn goldfind gear is niet zo super, zit op 250% goldfind. Sommigen hebben al 340% goldfind, das pas eindbaas.
Ik heb ook nog geen super gold find gear, maar wel ok, zit op 235% geloof ik met rond de 20k dps. Sarkoth runs gaan vrij snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Idd hardcore is the way... en add mij! Facer#2803...

Lvl 60 Hardcore barb in Act1 Inferno

need ppl for gobo farm ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Hoe farm je de ah dan ? Goede gear word gevonden door mensen in a3-a4 die weten wel beter en zet goede itema echt niet voor een paar centen. Daarna moet je het nog verkopen veel dingen op
De ah staan voor 20m+ die dingen worden nooit verkocht
Geef mij 100k op een leeg account en na 1 dag is het sowieso 1-5 mil...
Mensen zetten inderdaad items op de AH voor belachelijk hoge 8)7 maar ook belachelijk lage bedragen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:29
Ramon ik add je wel ff. Ik ben helaas 2 HC chars verloren door lagspikes, ben nu lvl 41 maar speel snel verder. Misschien leuk om in de toekomst eens samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:59

Rannasha

Does not compute.

HC is inderdaad erg leuk voor de afwisseling. Ik ben begonnen met een SC DH (Hipster-DH, played it before it was cool) en heb een tijdje terug een HC Barb gemaakt die nu rustig aan het levelen is. Act 4 Nightmare op level 51. En hij is nog geen een keer doodgegaan! :D

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Stoffa schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:52:
Ramon ik add je wel ff. Ik ben helaas 2 HC chars verloren door lagspikes, ben nu lvl 41 maar speel snel verder. Misschien leuk om in de toekomst eens samen te spelen.
die kunnen erg lastig zijn ja op hardcore :(.

no problemo ik zie de add wel, nu eerst wat boodschapjes doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Bubblewrap schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:50:
[...]

Ik heb ook nog geen super gold find gear, maar wel ok, zit op 235% geloof ik met rond de 20k dps. Sarkoth runs gaan vrij snel :)
Hoe kan het jouw naampje pink is ?:<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

sbmuc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:36:
Ben ik de enige die Diablo 3 moe wordt?
Ik denk dat ik nog wel lange tijd plezier ga hebben van Diablo 3.

Ik ben met mijn Barbarian nu bijna 60, dan kan ik daar Inferno mee proberen. Vervolgens nog de overige classes die ik allemaal naar 60 wil brengen. Dan heb ik nog de Achievements, waar ik er zo veel mogelijk van wil halen. Heb ik dat allemaal gedaan dan ga ik me opnieuw (met hopelijk meer success) storten op Hardcore.

Met mijn casual playstyle ben ik daar hoogstwaarschijnlijk wel tot de volgende expansion mee bezig. :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik zit helaas nog op mijn werk, kan dus niet checken hoever mijn damage naar beneden is gegaan en of dat invloed heeft op mijn act1 inferno runs.

Wat ik wel boeiend vindt is dat ik in eerdere posts negatieve als positieve verhalen hoor over de patch.

Ik hoop echter dat ik ook het als positief ga beschouwen vanavond :), maar de diversiteit van de tot nu toe ervaringen geven mij in ieder geval geen goede hoop als wizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

ramon1984 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:51:
Idd hardcore is the way... en add mij! Facer#2803...

Lvl 60 Hardcore barb in Act1 Inferno

need ppl for gobo farm ;>
Altijd ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Wat doen jullie eigenlijks met sockets op amulets op de ah? vul je deze van te voren zodat hij in meerdere zoekopdrachten voorkomen of laat je deze leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Vandread schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Mr. Gay tweakers verkiezingen, ken je die niet?
Whait Whauuut ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Ik volg dit topic nu al een tijdje en het valt me op dat het aantal mensen die een Barbarian als main class hebben nogal overheerst. Waarom is die class opeens zo populair? In Diablo 2 was hij het minst populair en ook in de poll van favoriete class in de TS staat de Barbarian onderaan.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Mektheb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Hoe kan het jouw naampje pink is ?:<
Alle eindbazen mogen opvallen op dit forum :) vandaar! Zie je nog een andere naam met een kleur? Dan is dat ook een eindbaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barb populair ? hmmm de meeste game die ik join zit eigenlijk geen barb in, meeste kom ik DH tegen moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Weet iemand wat de maximum amount of sockets is per item? Is get chest 3, pants 2 en de rest 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
Barb populair ? hmmm de meeste game die ik join zit eigenlijk geen barb in, meeste kom ik DH tegen moet ik zeggen :)
De vraag is of dit nu ook nog het geval is met de nerfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 18:00
TheAmassama schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:02:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en het valt me op dat de mensen die een Barbarian als main class hebben nogal overheerst. Waarom is die class opeens zo populair? In Diablo 2 was hij het minst populair en ook in de poll van favoriete class in de TS staat de Barbarian onderaan.
Ik denk wel dat Barbarian een zeer populaire class was in Diablo 2, nu paladins staken er nog veel boven.
Maar de Barbarian in Diablo 3 is een zeer brutale en luidruchtige melee class, spreekt veel mensen aan.

Ik had zelf ook een Barb main, maar sinds ik monk in inferno speel wil ik mijn barb nu eventjes niet meer zien.
Ik heb hem dan ook verkocht op de RMAH en er een flinke duit aan verdiend. Als Blizzard de classes eens onder de loept neemt en beslist dat Barb wat "aid" krijgt zal ik zeker weer gear farmen voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik volg dit topic nu al een tijdje en het valt me op dat het aantal mensen die een Barbarian als main class hebben nogal overheerst. Waarom is die class opeens zo populair? In Diablo 2 was hij het minst populair en ook in de poll van favoriete class in de TS staat de Barbarian onderaan.
Heb je de barbarian in d3 gespeeld? Hij voelt enorm krachtig en bruut aan, in normal en nightmare beukt deze class letterlijk zo'n beetje alles aan de kant, ik denk dat dat veel mensen aanspreekt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:55:
[...]

Ik denk dat ik nog wel lange tijd plezier ga hebben van Diablo 3.

Ik ben met mijn Barbarian nu bijna 60, dan kan ik daar Inferno mee proberen. Vervolgens nog de overige classes die ik allemaal naar 60 wil brengen. Dan heb ik nog de Achievements, waar ik er zo veel mogelijk van wil halen. Heb ik dat allemaal gedaan dan ga ik me opnieuw (met hopelijk meer success) storten op Hardcore.

Met mijn casual playstyle ben ik daar hoogstwaarschijnlijk wel tot de volgende expansion mee bezig. :Y)
Same here. Heb niet superveel tijd om te spelen, dus het blijft leuk. Heb er toch elke keer weer zin in, ook al kan (of juist doordat) ik maar af en toe een avondje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 12:44
Ligt het aan mij of lijkt het erop dat de moeilijkheidsgraad wat omhoog is geschroeft sinds de laatste update? Ik ben bezig met mijn 2e character en ben nu op het einde van Nightmare. De nodige moeite met Diablo want ik zit net op level 50 en ben dus door de hemel aan het grinden voor 2 levels extra... maar potver wat wordt ik nu ineens veel afgemaakt! Rakanoth was een goede plek om eventjes snel wat extra xp te krijgen, maar waar ik die voorheen zonder veel moeite versloeg kom ik er nu met HEEL VEEL moeite langs, heeft mij een paar keer gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
MicGlou schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:14:
Ligt het aan mij of lijkt het erop dat de moeilijkheidsgraad wat omhoog is geschroeft sinds de laatste update? Ik ben bezig met mijn 2e character en ben nu op het einde van Nightmare. De nodige moeite met Diablo want ik zit net op level 50 en ben dus door de hemel aan het grinden voor 2 levels extra... maar potver wat wordt ik nu ineens veel afgemaakt! Rakanoth was een goede plek om eventjes snel wat extra xp te krijgen, maar waar ik die voorheen zonder veel moeite versloeg kom ik er nu met HEEL VEEL moeite langs, heeft mij een paar keer gekost.
Grappig inderdaad, we dachten dat Inferno gemakkelijker ging worden :D Schijnt dat enkele 'bosses' wat upgrades hebben gekregen

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blackminister schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Grappig inderdaad, we dachten dat Inferno gemakkelijker ging worden :D Schijnt dat enkele 'bosses' wat upgrades hebben gekregen
Maar de rest van inferno (muv act 1) is wel makkelijker gemaakt :)
Vind het zelf top, eindbazen moeten ook echt eindbazen zijn, en niet easier zijn dan random champions.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Omdat je met een Barb je verstand op nul kunt zetten en Maximaal kunt beuken. Vooral dat verstand op nul spreekt veel mensen aan.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Eerste indruk van de patch vóórdat ik gespeeld had: FUUUUUUUU....

Eerste indruk nadát ik net een half uurtje gespeeld heb: oooh, dat valt behoorlijk mee. M'n DH is van 120k dps naar 89k dps gegaan. Attack speed van 2.19 naar 1.67.
Daarnaast kan ik nu daadwerkelijk één of twee hits overleven in Act II van veel mobs en met wat aanpassingen aan mijn build is het allemaal best in balans. Geen Rain of Vengeance meer maar meer vertrouwen op Caltrops en Spike Traps, Nether Tentacles vervangen door Ball Lightning en iets voorzichtiger spelen lijkt op het moment prima uit te pakken.

Maar nu het vervelende, ik heb nu twee elites neergemaaid waarvan mijn Neph stacks ook daadwerkelijk door verhoogden maar beiden dropten naast wat gold helemaal niets. Eentje gaf me een wit wapen, de ander zelfs helemaal niet :?

Nog een nadeel, mijn crossbow deed voor de patch 1054 damage door +19% attack speed, nu nog maar 955 met 9% attack speed. Dat levert me gewoon een paar miljoen minder op als ik die wil verkopen :(

Ach, nu langzaamaan mijn IAS gear gaan vervangen door res, dex en crit hit damage en dan moeten we wel weer een eindje komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ben met Sharpshooter van 62k naar 45k DPS gegaan! En m'n bow is ook useless geworden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Lyca schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
[...]

Ik denk wel dat Barbarian een zeer populaire class was in Diablo 2, nu paladins staken er nog veel boven.
Maar de Barbarian in Diablo 3 is een zeer brutale en luidruchtige melee class, spreekt veel mensen aan.

Ik had zelf ook een Barb main, maar sinds ik monk in inferno speel wil ik mijn barb nu eventjes niet meer zien.
Ik heb hem dan ook verkocht op de RMAH en er een flinke duit aan verdiend. Als Blizzard de classes eens onder de loept neemt en beslist dat Barb wat "aid" krijgt zal ik zeker weer gear farmen voor hem
Aid? Barb is wel erg makkelijk nu de monster damage flink omlaag is gegaan en bepaalde mobs niet meer zo erg wegrennen, zeker de sword and board builds. :X

Ben zelfs bang dat deze class als eerste wat nerfs zal krijgen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

FloydRaalte schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Omdat je met een Barb je verstand op nul kunt zetten en Maximaal kunt beuken. Vooral dat verstand op nul spreekt veel mensen aan.
Denk dat de verschillende classes elkaar niet zo ontopen qua mindless button bashing hoor. Enige wat je in de gaten moet houden is op tijd de juiste skills triggeren, en niet doodgaan. 't is bijkans lopende-band werk ;)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:19:
Ben met Sharpshooter van 62k naar 45k DPS gegaan! En m'n bow is ook useless geworden. *O*
mooi he

ondertussen de switch even gemaakt naar mijn monk 1e elite mob gekilled en 3 min was ik bezig met hard knokken ging prima mob down niet 1 keer dood gegaan. toppie d:)b
spoiler:
3k repair en dat met 3 items die ignores durability loss hebben 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

KneoK schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:19:
KNIP
Maar nu het vervelende, ik heb nu twee elites neergemaaid waarvan mijn Neph stacks ook daadwerkelijk door verhoogden maar beiden dropten naast wat gold helemaal niets. Eentje gaf me een wit wapen, de ander zelfs helemaal niet :?
KNIP
Komt dat doordat je wellicht pas bij 5 NV stacks gegarandeerd een rare drop krijgt? Ik krijg ook niet altijd een rare drop namelijk...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Jezus wat een gigantische changelog van de huidige patch, ze nerfen veel maar er zit genoeg bij dat het spelen een stuk bevordert in plezier.

Dit is wel balen voor velen:
"Legendary items with the +Attack Speed bonus will now correctly provide a bonus to attack speed
Please note that this fix will only affect new Legendary drops. Existing Legendary items will be addressed in future patch."

Of te wel, je hebt nog steeds niks aan je huidige legendary attackspeed+

Verder wel content met de patch fixed etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Gammort schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:28:
Jezus wat een gigantische changelog van de huidige patch, ze nerfen veel maar er zit genoeg bij dat het spelen een stuk bevordert in plezier.

Dit is wel balen voor velen:
"Legendary items with the +Attack Speed bonus will now correctly provide a bonus to attack speed
Please note that this fix will only affect new Legendary drops. Existing Legendary items will be addressed in future patch."

Of te wel, je hebt nog steeds niks aan je huidige legendary attackspeed+

Verder wel content met de patch fixed etc.
Heb eergisteren voor de eerste keer een Legendary gevonden, gloves met +AS ;) Goed voor m'n Alt-char DH, nu lvl 44. Ben benieuwd voor m'n Monk deze avond, zit in Act2 moedeloos te worden van de moeilijkheid. Dus misschien geraak ik deze avond wat verder dan Quest 8 :D

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blackminister schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Heb eergisteren voor de eerste keer een Legendary gevonden, gloves met +AS ;) Goed voor m'n Alt-char DH, nu lvl 44. Ben benieuwd voor m'n Monk deze avond, zit in Act2 moedeloos te worden van de moeilijkheid. Dus misschien geraak ik deze avond wat verder dan Quest 8 :D
Die attack speed werkt dus niet als ze van eergisteren zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

De reparatie kosten zijn inderdaad explosief gestegen. Ik las in de Patch Notes dat ze aan het experimenteren zijn met x4 - x6 keer de kosten van de huidige hoeveelheid. Laatst mn gear moeten repareren (geel icoontje aan de bovenkant van het scherm) 30k (!!) Is dit niet een beetje te gek? Ik ben niet zo iemand die uren in de AH gaat zitten of de hele gold zit te farmen. Nog ff en ik kan mn gear niet meer betalen :P

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:33:
[...]

idd is er een manier dat je dat kan zien voor je ze koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Wat mij gisteren opviel was dat wanneer ik mijn MF gear aanhad (160% incl de 5x NV) er minder rare items vielen dan wanneer ik op mijn DPS / RES gear aan het harken ben. Dat is mij meerdere keren al opgevallen. Met name als ik met iemand anders speel, met z'n 2en waarbij hij slechts 60% had, en ik dus 160%, vielen er bij hem voor ieder elite pack op Inferno (act1) minimaal 1 en meestal 2 items.

Als ik solo speel, scheelt het wel wat, maar het valt mij echt op dat MF gear niet lijkt te helpen??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Werkt wel als het ASI is ipv IAS ;)

Increased Attack Speed vóór 1.0.3: werkt niet
Increased Attack Speed ná 1.0.3: werkt
Attack Speed Increased vóór 1.0.3: werkt
Attack Speed Increased ná 1.0.3: werkt

Het klote is nu dus dat je IAS items hebt die wel/niet werken, dus dat kan nog leuk worden op de AH als het niet werkt. Ik koop iig alleen maar ASI items of items waarvan ik ze eerst kan testen :P

Zat gisteren overigens op 114% IAS, dus nu nog 64% van over :P
Quiver: 14%
Ring: 15% + 15%
Amu: 15%
Gloves: 17%
Boots: 13%
Helm: 13%
Bracers: 12%

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 20-06-2012 16:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 13-09 17:49
Had 36% attackspeed in total maar zelfs daarmee is die nerf goed te merken. Nu zelfs problemen met normale minions op inferno...

Is het als Monk slimmer om met 2 wapens te vechten of 1 wapen + schild?

[ Voor 22% gewijzigd door spookz0r op 20-06-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

spookz0r schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:40:
Had 36% attackspeed in total maar zelfs daarmee is die nerf goed te merken. Nu zelfs problemen met normale minions op inferno...

Is het als Monk slimmer om met 2 wapens te vechten of 1 wapen + schild?
Hangt van een aantal dingen af. Een schild geeft je een stuk meer armor, dat kan soms hard nodig zijn om te overleven. Maar een 2e wapen geeft je een 15% attackspeed verhoging, waardoor je DPS omhoog gaat en dingen als life-on-hit effectiever worden. Met 2 wapens val je echter afwisselend met ieder wapen aan, dus als een van de wapens een stuk slechter is dan het andere, kan het een DPS-verlies opleveren om met 2 wapens aan te vallen als de extra 15% attackspeed niet compenseert voor het feit dat je de helft van de aanvallen met een zwakker wapen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Thanks voor de info. Zat even vast hiermee kom ik wel wat verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lekker die enrage op Belial :X. Onmogelijk te doen met 10k dps als barbarian...
Bedankt weer Blizzard, moet ik eerst een dps wapen van 1k hebben....

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Was er nu maar al een AH android app voor D3!
Ben erg benieuwd of een aantal boden die ik vannacht gedaan heb nog met succes verlopen zijn!

Gister voor het 1st (dual wielding) Act 2 in gestapt na toch wel een x of 10 Act 1 goed door gekomen te zijn, hahaha, toch mooi om dat nog even mee te maken voor het nu wat milder gemaakt is! Ben benieuwd! :)

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Jerry schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:47:
Ja, schande! Nu moet je er nog echt wat tijd/moeite in steken ook...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartinDude schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:48:
Was er nu maar al een AH android app voor D3!
Ben erg benieuwd of een aantal boden die ik vannacht gedaan heb nog met succes verlopen zijn!

Gister voor het 1st (dual wielding) Act 2 in gestapt na toch wel een x of 10 Act 1 goed door gekomen te zijn, hahaha, toch mooi om dat nog even mee te maken voor het nu wat milder gemaakt is! Ben benieuwd! :)
Kweet niet wat je doet de hele dag, maar op je laptopje gewoon in windowed mode draaien anders? :P
Lijkt me ook wel de bedoeling dat je hem niet met 10K dps kunt neerkrijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee siegebreaker is leuke met enrage times en reflect damage :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

OkkE schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Ja, schande! Nu moet je er nog echt wat tijd/moeite in steken ook...
Nope, meer gold...
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Lijkt me ook wel de bedoeling dat je hem niet met 10K dps kunt neerkrijgen.
Eerst vol op defense stacken en nu moeten we ook nog meer dps hebben :P.

[ Voor 40% gewijzigd door Jerry op 20-06-2012 16:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:49:
[...]
Kweet niet wat je doet de hele dag, maar op je laptopje gewoon in windowed mode draaien anders? :P
Haha, helaas niet mogelijk op mijn werk ;)
Nog 2uur voor ik thuis ben ... en dan alleen tijd om de AH te bespieken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Idd voor mij is het act4 van Hell farmen of Act 1 inferno en hopen dat ik genoeg geld krijg voor betere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartinDude schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:50:
[...]

Haha, helaas niet mogelijk op mijn werk ;)
Nog 2uur voor ik thuis ben ... en dan alleen tijd om de AH te bespieken :P
Ik hoop vanavond nog even snel een Inferno run te doen voor mn vriendin thuis is. Ben toch wel erg benieuwd naar de drops nu.

Eerst even 5 stacks halen in cemetery en dan naar halls of agony voor wat champion packs en warden/butcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:51:
[...]
Ik hoop vanavond nog even snel een Inferno run te doen voor mn vriendin thuis is. Ben toch wel erg benieuwd naar de drops nu.

Eerst even 5 stacks halen in cemetery en dan naar halls of agony voor wat champion packs en warden/butcher.
Ik zal rond 23:00 of 00:00 nog wel online komen en bijna het zelfde doen!
Hopen dat de Butcher nog lukt, maar had gelukkig nog maar 1 item met iAS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartinDude schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Ik zal rond 23:00 of 00:00 nog wel online komen en bijna het zelfde doen!
Hopen dat de Butcher nog lukt, maar had gelukkig nog maar 1 item met iAS :)
Yeah had opzettelijk niet zoveel IAS verzameld. Had 12% op mn gloves en 15% op mn ring geloof ik. Wapen was al 800 dps +200 int zonder IAS. Dus denk dat ik niet meer dan 5K dps verlies.

Wapen is nu trouwens wel een stuk meer waard geworden :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:56:
[...]

Yeah had opzettelijk niet zoveel IAS verzameld. Had 12% op mn gloves en 15% op mn ring geloof ik. Wapen was al 800 dps +200 int zonder IAS. Dus denk dat ik niet meer dan 5K dps verlies.

Wapen is nu trouwens wel een stuk meer waard geworden :P
Same here :) 850 dps op m'n boog zonder ias. Dus ik hoop dat m'n totaal dps niet zo heel veel gaat dalen.. (hoewel nether tentacles natuurlijk ook wel redelijk generf'd is :p)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Even nog als reactie op Tsurany: je kunt je gewoon niet blindstaren op de dps die op een wapen aangegeven staat. Er zijn wapens met hogere dps die mij minder damage in het character sheet geven omdat ze langzamer zijn en ik een offhand heb die nog +min en +max damage geeft, die dus beter wordt door snellere wapens, en minder dps toevoegt aan tragere wapens. Bovendien telt crit en crit damage ook nog mee in het totaalplaatje. Als je er van uit zou gaan dat een verschil van 89 dps met 1700 int op 89x17 dps extra in je char sheet uit zou komen, dan zou je totale dps volgens die logica de dps van je wapen maal 17 zijn, dus laten we zeggen 1000x17 = 17000 dps.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Gister op inferno act 1 was ik het even zat om de goblin te farmen in Old Tristram dus ik ging op avontuur uit. Voornamelijk elites ontwijken maar toch nog wel 5 nephalem stack opgebouwd en de skeleton king afgemaakt. Valt me nog mee voor een 11K DPS / 4K armor / 20K Wizard. Maar wat met toen gebeurde had ik nog niet eerder meegemaakt, zal waarschijnlijk de enrage timer zijn.

spoiler:
Als je voor het 2e zwaardstukje dat stukje oerwoud met ruine's in moet om die 2 bollen voor toegang tot de tempel te krijgen en je hebt daar die heuvel met die grafsteen ofzo waar je een elite uit krijgt

Die elite had 3 invunerable minions en volgens mij extra healt maar het koste me gewoon veel moeite ook maar iets van damage te doen aan dat beest en heb hem dus ook niet dood gekregen. Maargoed, was dus rondjes aan het rennen in het stukje waar je de bollen neer moet leggen, hydra's spammen, kiten etc. regelmatig doodgaan tot op een gegeven moment die beesten en ikzelf een doodshoofd boven ons krijgen, iets met dat het te lang duurt om hem af te maken :| Weer wat geleerd. Ga dus nu maar weer terug naar Old Tristam vanavond om goblin te farmen en te kijken of de nieuwe patch me wat betere wapens geeft :P Dat AH begind steeds verleiderlijker te worden maar ik geef de moed nog steeds niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MicScott schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:06:
Even nog als reactie op Tsurany: je kunt je gewoon niet blindstaren op de dps die op een wapen aangegeven staat. Er zijn wapens met hogere dps die mij minder damage in het character sheet geven omdat ze langzamer zijn en ik een offhand heb die nog +min en +max damage geeft, die dus beter wordt door snellere wapens, en minder dps toevoegt aan tragere wapens. Bovendien telt crit en crit damage ook nog mee in het totaalplaatje. Als je er van uit zou gaan dat een verschil van 89 dps met 1700 int op 89x17 dps extra in je char sheet uit zou komen, dan zou je totale dps volgens die logica de dps van je wapen maal 17 zijn, dus laten we zeggen 1000x17 = 17000 dps.
True maar de rest van de stats waren niet verschillend. Er waren zelfs geen andere stats op die wapens. Het wapen van minder DPS had wel extra attack speed maar attack speed wordt in het DPS van het wapen meegenomen. Wellicht dat het verschil kwam van de ~15% extra attack speed die van andere items af komt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hardcore speler ben ik erg blij met deze patch.
De hardcore auction house begint zowaar wapens te krijgen met meer dan 850 dps, en alles daaronder dropt enorm in prijs. Gems zijn minder belachelijk duur dankzij de crafting changes (al van 145k naar 95k voor een perfect square amethyst).

Op het moment denk ik nog niet te kunnen progressen naar act 2 (slechts 600 all resist, 6k armor en 45k hp op mijn monk) maar het zal niet lang duren voordat gear betaalbaar genoeg is om te upgraden :)

Echter... belial enrage timers? Dat is het meest belachelijke idee ooit. Waarom full tank builds (dus bijna iedereen in hardcore) het onmogelijk maken? Blizzard heeft zelf gezegd dat elke build viable zou moeten zijn. Blijkbaar zijn ze van mening verandert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:12:
De hardcore auction house begint zowaar wapens te krijgen met meer dan 850 dps, en alles daaronder dropt enorm in prijs. Gems zijn minder belachelijk duur dankzij de crafting changes (al van 145k naar 95k voor een perfect square amethyst).

Op het moment denk ik nog niet te kunnen progressen naar act 2 (slechts 600 all resist, 6k armor en 45k hp op mijn monk) maar het zal niet lang duren voordat gear betaalbaar genoeg is om te upgraden :)

Echter... belial enrage timers? Dat is het meest belachelijke idee ooit. Waarom full tank builds (dus bijna iedereen in hardcore) het onmogelijk maken? Blizzard heeft zelf gezegd dat elke build viable zou moeten zijn. Blijkbaar zijn ze van mening verandert..
Ja.. mijn WD build met 500 dps lukt het ook niet meer... Die build moet ook viable zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:11:
[...]

True maar de rest van de stats waren niet verschillend. Er waren zelfs geen andere stats op die wapens. Het wapen van minder DPS had wel extra attack speed maar attack speed wordt in het DPS van het wapen meegenomen. Wellicht dat het verschil kwam van de ~15% extra attack speed die van andere items af komt?
't Is mogelijk. Persoonlijk gebruik ik nu altijd een spreadsheet om mijn upgrades te checken voordat ik ze koop. Te veel variabelen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ha, het is echt leuk om is melee te spelen na een Wizard main en poging tot WD en DH. Met Monk sta ik gewoon letterlijk stil alles dood te slaan en als ik moet bewegen teleport monk er wel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:12:

Ik speel geen HC, maar ik ben gelukkig niet de enige die Belial erg lastig vind met die instant death hits van hem in zijn laatste vorm die lastig te ontwijken zijn. Ik heb hem tot nu toe kunnen overleven door diamond skin te gebruiken maar iets zegt mij dat dat in inferno niet gaat helpen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ryan1981 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:14:
[...]

Ik speel geen HC, maar ik ben gelukkig niet de enige die Belial erg lastig vind met die instant death hits van hem in zijn laatste vorm. Ik heb hem tot nu toe kunnen overleven door diamond skin te gebruiken maar iets zegt mij dat dat in inferno niet gaat helpen :|
Je moet gewoon al zijn aanvallen ontwijken in inferno. (Krijg je meteen een reeks achievements) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero-z
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11-2024
mauro101 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Voorheen farmde ik op de AH :)

Nu ben ik van plan om lekker butcher runs te gaan doen!
Ik wals er werkelijk doorheen, dus die 2% kans op een ilvl63 is toch genoeg. Een run is ongeveer 20-25 min.
Als ik 1x per 2-3 runs een item van 1m+ vind is het goed genoeg voor mij :)
Bedankt voor je tip ik ben daar nu al mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:13:
[...]

Ja.. mijn WD build met 500 dps lukt het ook niet meer... Die build moet ook viable zijn..
Je snapt toch hopelijk zelf ook dat lvl 20 items niet voldoen aan "viable" in wat voor context dan ook.

Ik geef je troll poging 2/10
Ga eens hardcore spelen, probeer inferno belial eens, en vertel me dan nog eens dat de veranderingen nodig waren,
Ik speel geen HC, maar ik ben gelukkig niet de enige die Belial erg lastig vind met die instant death hits van hem in zijn laatste vorm die lastig te ontwijken zijn. Ik heb hem tot nu toe kunnen overleven door diamond skin te gebruiken maar iets zegt mij dat dat in inferno niet gaat helpen
Dat is heel iets anders, en ja belial is voor squishy champions al erg moeilijk. Maar met enrage timers wordt na 4? minuten je hp gedraint en ga je gewoon dood, niets aan te doen.

Wat is het voor belachelijk idee dat je een boss hebt, en na 4 minuten heeft hij er genoeg van en maakt hij je maar af?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
lol, denk je nou echt dat met 2-3 runs een 1 miljoen+ item krijgt. Je hebt 2% kans op een lvl 63 item. Ik heb er al een aantal gehad, en was gewoon crap. De kans dat je high dps wapen krijgt is als nog klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hmm mijn dps is van 31k naar 34k gestegen op de 1 of andere manier (DH)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:19:
[...]

Je snapt toch hopelijk zelf ook dat lvl 20 items niet voldoen aan "viable" in wat voor context dan ook.

Ik geef je troll poging 2/10
Ga eens hardcore spelen, probeer inferno belial eens, en vertel me dan nog eens dat de veranderingen nodig waren,

[...]

Dat is heel iets anders, en ja belial is voor squishy champions al erg moeilijk. Maar met enrage timers wordt na 4? minuten je hp gedraint en ga je gewoon dood, niets aan te doen.

Wat is het voor belachelijk idee dat je een boss hebt, en na 4 minuten heeft hij er genoeg van en maakt hij je maar af?
Aha, dus dat wat ik meegemaakt had was idd de enrage timer! Ja dat je HP gedraind wordt lijkt me op HC beetje overkill :| Dan zou ik hem niet gaan spelen totdat ik zeker was dat ik hem kon instagibben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ryan1981 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:24:
[...]

Aha, dus dat wat ik meegemaakt had was idd de enrage timer! Ja dat je HP gedraind wordt lijkt me op HC beetje overkill :| Dan zou ik hem niet gaan spelen totdat ik zeker was dat ik hem kon instagibben :P
Je kunt altijd nog wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Belial inferno down op mijn barb! 11k dps, ring vervangen voor meer strength ipv defense. Build ook flink gewijzigd.
Deze build gebruikt: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WPkiRV!cYb!cZcaZc
Belial teleporteerd trouwens niet meer in phase 1 (wanneer hij van zijn balkon af komt) door de enrage.

[ Voor 22% gewijzigd door Jerry op 20-06-2012 17:26 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

MicScott schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:24:
[...]

Je kunt altijd nog wegrennen.
Ik dacht dat je in zijn laatste vorm juist opgesloten zat :P Dat is ook het lastige, bij de andere bazen heb je nog een beetje de ruimte om iets te ontwijken maar bij belial moet je echt goed opletten waar je klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jerry schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:24:
Belial inferno down op mijn barb! 11k dps, ring vervangen voor meer strength ipv defense. Build ook flink gewijzigd.
Deze build gebruikt: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WPkiRV!cYb!cZcaZc
Grats ik ben nog onderweg naar die vogel waar ik alle onderdelen van zijn lichaam moet halen. (Dus nog voor Belail)
Man man, wat zijn de items die droppen slecht. Elke rare check ik eerst level item en elke keer denk ik...Ppfffff weer een 57 of een 58.
De kans is echt klein klein voor 63 nog op Act 2. Mja...gewoon door grinden en door pushen uiteindelijk dropt er wel een lekkere vette dikkerd! :P

Btw...Key voor Wizard. Lekker CHD en CHC stacken. Me DPS is weer terug naar waar het was.

[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 20-06-2012 17:28 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Voor de mede Demon Hunters: volgens mij reset Sharpshooter nu niet meer als je op barrels e.d. schiet. Weet niet of dat al langer zo is?

Heb btw m'n IAS bow maar ingeruild voor een crossbow met crit dmg. Doen we tenminste weer wat damage. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:39:
[...]
Werkt wel als het ASI is ipv IAS ;)

Increased Attack Speed vóór 1.0.3: werkt niet
Increased Attack Speed ná 1.0.3: werkt
Attack Speed Increased vóór 1.0.3: werkt
Attack Speed Increased ná 1.0.3: werkt
Vind die verschillen in ASI en IAS maar vreemd.
http://tinyurl.com/bo4w66r
Doet vaak gewoon hetzelfde alleen het naampje is anders, dus ASI word duurder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

superbassie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:27:
Voor de mede Demon Hunters: volgens mij reset Sharpshooter nu niet meer als je op barrels e.d. schiet. Weet niet of dat al langer zo is?

Heb btw m'n IAS bow maar ingeruild voor een crossbow met crit dmg. Doen we tenminste weer wat damage. :*)
Zou mooi zijn. Was niet zo.

Ik ben ook erg blij met mijn crit build, 40% chance, en niets van ias (nouja, de quiver, en die is behouden)... ook geen 1000+ dps-er op basis van ias gelukkig.

Ik wil graag een 1000 dps xbow met ~+40% crit dmg, maar die zijn onbetaalbaar...

Oh, en even tentacles naar ball lighting switchen scheelt _enorm_ in je dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wel klote dat die nether tentacels nou niet meer zoveel dmg doen, dat was m'n enige overlevingskans, killen voordat ze bij me zijn :'(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
Na ik 3x doodgaan in act3 door Hulking phasebeasts met firechain, extra health en nog iets fijns (repaircost 68k en na 1x dood is hun health weer gereset) ben ik act1 gaan doen.
Van imprisoned angel tot aan butcher zonder doodgaan en een repaircost van 28k en crappy loot.
Kan niet echt zeggen dat ik blij ben met deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Mad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:43:
Wel klote dat die nether tentacels nou niet meer zoveel dmg doen, dat was m'n enige overlevingskans, killen voordat ze bij me zijn :'(
Ze hebben toch alleen aangepast dat hij maar één keer schade doet, per tegenstander. Wat eigenlijk alleen effect heeft op bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Mad-Matt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:43:
Nether vervangen door Ball Lightning rune, een paar Caltrops en wat Spike Traps neerleggen (ik gebruik die long fuse rune voor extra damage op de traps) en dan Elemental Arrow spammen werkt ook prima. DH is naar mijn mening echt niet zo nutteloos geworden als iedereen beweert, je moet alleen wat aanpassingen doen aan je build en tactics.

Movement speed is ook heel belangrijk als DH, zeker nu met de nerfs. Ik zit nu op 25% en dat maakt het kiten zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik weet niet wat ik erger vind: NT nerf of the IAS nerf (waarschijnlijk IAS) want m'n xbow is zo traag als een slak nu. Toen ik aan act2 Inferno begon was dat m'n grootste probleem, niet (snel)genoeg damage kunnen doen = heel vaak neergemaaid worden. Ik dacht dat ik met een DH als alt een beetje kon farmen voor m'n Monk. Nu ben ik weer terug bij af, kom act2 (belial) niet voorbij..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ben ook wat met die Spike Traps aan het spelen nu. Doen aardig wat damage alleen het neerleggen gaat wat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
zoals verwacht.... mijn crit dmg/chance items doen nu meer dps dan mijn IAS items.. (wizard)

net even solo rondgelopen in act III inferno en bizar hoeveel klappen ik daar nu kan incasseren (800 res all, 5000 armor, buffed).

gekke is, ik mis niet zozeer de DPS van IAS, maar hij is gewoon een trage kerel geworden die wizard... omdraaien om een arcane orb af te schieten tijdens het kiten betekent nu gegarandeerd een klap voor mijn harses. voel me echt beetje gehandicapt :) maar ik denk dat inferno in een groep nu echt -BELACHELIJK- easy zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Buntmans schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:10:
zoals verwacht.... mijn crit dmg/chance items doen nu meer dps dan mijn IAS items.. (wizard)
Mijn 2 IAS ringen zorgden dus voor ruim een DPS increase van 9k DPS dit is namelijk wat ik er nu op achteruit bent gegaan.

Best wel zonde eigenlijk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoeveel crit chance moet je hebben wilt dat viable zijn? Ik schat zo'n 30-40% kans? Met dan een ruime verdubbeling van damage? Denk dat voor mij een omscholing naar crit chance/damage ruim 30 mil gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:20:
Hoeveel crit chance moet je hebben wilt dat viable zijn? Ik schat zo'n 30-40% kans? Met dan een ruime verdubbeling van damage? Denk dat voor mij een omscholing naar crit chance/damage ruim 30 mil gaat kosten.
ik zit op 30% kans en 130% dmg. maar ik denk dat mijn gear iets minder goed is dan de jouwe, gezien het bedrag dat je noemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/2a8700b193dd9a6ffff79be270305356.png

Wauw en dan zo'n slechte dps :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:11:
[...]

Ik denk dat het verschil komt van het feit dat beide wapens een verschillende attack speed hebben en jij een aantal items hebt die damage verhogen. Je hebt rings en amulets die +X-Y damage geven en die schalen anders met verschillende attackspeeds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Buntmans schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:25:
[...]

ik zit op 30% kans en 130% dmg. maar ik denk dat mijn gear iets minder goed is dan de jouwe, gezien het bedrag dat je noemt :)
Handschoenen met 10% kosten snel rond de 5-6 miljoen. Dan nog twee ringen met 4%, ook wel elk 5 miljoen per stuk. Amulet met 6% kost ook alweer 5 miljoen. Dan ben ik voor de initial aanschaf 20 miljoen kwijt en dan heb ik 18% extra om mee te beginnen. Je hebt standaard 5% dus dan komt dat uit op 23%.

Dan heb ik het over gear die qua overige stats vergelijkbaar is met wat ik nu heb.

Heb nog wel voor 10m auctions lopen maar dat zal niet heel vlot gaan vermoed ik. Wel zou ik mijn huidige gear kunnen sellen, moet ook nog wel een mil of 20 opleveren. Alleen dan moet ik eigenlijk eerst verkopen en dan pas kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

LOL krijg in de keep depths die deuren niet eens plat met mijn zombie bears build... Wat zuigt die game toch regelmatig... zombie bears blijven gewoon op 1 plaats lopen in de meeste dungeons of binnen levels.. Vraag me af of blizz dit ook zelf getest heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb 31% crit en 347% Crit hit damage! Helaas maar 55K dps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:40:
Ik heb 31% crit en 347% Crit hit damage! Helaas maar 55K dps!
Hoeveel INT heb je dan? (volgens mij was je een Wiz?)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:00:
[...]

Hoeveel INT heb je dan? (volgens mij was je een Wiz?)
Yep wizard en heb 1712 INT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hehe jou heb ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:00:
[...]

Yep wizard en heb 1712 INT
Hmm klinkt niet goed! Zit nu geloof ik op de 23%, komt vannacht hopelijk nog 7% bij. Crit damage gaat naar de 275. Zit nu met een lage 2 hander (1067dps) en zit op 32k buffed. Ben benieuwd waar ik uit kom!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:06:
[...]

Hmm klinkt niet goed! Zit nu geloof ik op de 23%, komt vannacht hopelijk nog 7% bij. Crit damage gaat naar de 275. Zit nu met een lage 2 hander (1067dps) en zit op 32k buffed. Ben benieuwd waar ik uit kom!
Ik heb 1 hander met 832,6 DPS met 50% wapen damage en 145% CHD en kan 2 gems hoger gaan maar beetje duur :P
En ik had mazzel want hij stond voor de patch op voor 450K en nu ligt ie vergeleken andere rond 30 miljoen!

[ Voor 11% gewijzigd door Xtr3me4me op 20-06-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, even een snelle Fallen Angel > Butcher test run gedaan. Heb 1 rare level 63 item gevonden, niet heel bijzonder maar toch goed voor een paar honder k's. Daarnaast 1 lvl 63 purple, 5 lvl 62 purples en een inventory vol met lvl 59+ purple items.

Met iets andere tactiek gaat de run nog net zo snel als voor de patch. Ik ben er dus netto niets op achteruit gegaan. Belial kreeg ik voor de patch toch nog niet neer en gear en gold grinden in act I gaat nog net zo makkelijk.
Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging