NT is geen nerf maar een bug fix.Terryb47 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:04:
Ik weet niet wat ik erger vind: NT nerf of the IAS nerf (waarschijnlijk IAS) want m'n xbow is zo traag als een slak nu. Toen ik aan act2 Inferno begon was dat m'n grootste probleem, niet (snel)genoeg damage kunnen doen = heel vaak neergemaaid worden. Ik dacht dat ik met een DH als alt een beetje kon farmen voor m'n Monk. Nu ben ik weer terug bij af, kom act2 (belial) niet voorbij..
Word gek van lag sinds ik de nieuwe patch heb geeinstalleerd, meer mensen last van?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd
Wat is nu de beste class? Heb een wizzard op 60 en ben bijna klaar met mijn DH, maar sterven en dps'en is minder een optie met die verhoogde repair costs.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 19:22 ]
Ik had dat zojuist ook......daarna niet meer!teupje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:20:
Word gek van lag sinds ik de nieuwe patch heb geeinstalleerd, meer mensen last van?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Zo, mijn eerste run met de post-nerf demonhunter zit erop in het eerste stuk van A3
Ik ben van 23K dmg naar 23K dmg gegaan
(pure vit build) en mis mijn NT wel. Ik heb echter wel het idee dat ik de champions makkelijker neerkrijg. Precies zou ik het niet weten, omdat ik nog nooit had gespeeld in A3.
Ik ben me wel doodgeschrokken van de repair bill. Ik ben niet doodgegaan in de eerste quest (beaconquest) maar mocht wel 30K aftikken bij de merchant voor repairs. Ik heb echter in die run, ondanks 3 elitepacks, niks zinnigs gevonden dus de run heeft me ongeveer 20K GEKOST. Dat kan de bedoeling toch niet zijn? Die 20K kan ik op zich makkelijk missen, maar als ik in dit tempo door Act3 en 4 heen wandel, ben ik wel een miljoen lichter...
Ik ben van 23K dmg naar 23K dmg gegaan
Ik ben me wel doodgeschrokken van de repair bill. Ik ben niet doodgegaan in de eerste quest (beaconquest) maar mocht wel 30K aftikken bij de merchant voor repairs. Ik heb echter in die run, ondanks 3 elitepacks, niks zinnigs gevonden dus de run heeft me ongeveer 20K GEKOST. Dat kan de bedoeling toch niet zijn? Die 20K kan ik op zich makkelijk missen, maar als ik in dit tempo door Act3 en 4 heen wandel, ben ik wel een miljoen lichter...
Misschien nog een keer doorgaan met NM jammer dat je hetzelfde verhaal krijgt en nietee nieuwe character met de reeds verworven levels kan spelen !
Iphone 5 -- eerste Iphone
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 12:52
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Net even een Cemetery -> Halls of Agony -> Warden -> Butcher run gedaan.
Moet zeggen, de loot is er flink op vooruit gegaan. Elites droppen nu consistent rares met 5 stacks, maar ook warden dropte er nog 2 en butcher 3. Kwaliteit is top, vaak level 60-61 en butcher dropte ook 62. Rolls waren pech, maar het belooft veel goeds
Repairs, zonder deaths, waren totaal rond de 10K denk ik, maar aangezien ik alleen al 100K ofzo aan gold oppak op zo'n run is dat niet echt een issue.
Moet zeggen, de loot is er flink op vooruit gegaan. Elites droppen nu consistent rares met 5 stacks, maar ook warden dropte er nog 2 en butcher 3. Kwaliteit is top, vaak level 60-61 en butcher dropte ook 62. Rolls waren pech, maar het belooft veel goeds
Repairs, zonder deaths, waren totaal rond de 10K denk ik, maar aangezien ik alleen al 100K ofzo aan gold oppak op zo'n run is dat niet echt een issue.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 19:27 ]
mooi ga ik die runs ook maar eens doen
(ff kijken of het lukt)
Had gister een armor gekocht voor 40k, nu net verkocht voor 1mil
Had gister een armor gekocht voor 40k, nu net verkocht voor 1mil

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Heb ik gisteren nu zo'n mazzel gehad dat ik deze voor 520k kon meenemen (Monk, dus stack naast all ress ook arc ress) of zijn de prijzen door het dak gegaan nu je veel minder hebt aan ias ringen?
Tot op heden sinds normal met m'n WD (nu op lvl 58) geen enkele, serieus geen enkele rare op welke boss dan ook t/m act 3 hell nu... Heb ik nu zoveel pech of is er iets anders aan de hand? Ik bedoel dus de grotere bosses, niet de rare packs e.d.
Dank je, duidelijk verhaal!Ricmaniac schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:57:
[...]
je kan hem upgrden wanneer je wilt maakt niet uit of je hem al hebt gebruikt of niet.. je kan in 1 keer normal maken en upgraden naar NM > Hell > Inferno als je zoveel geld wil uitgeven. want als je hem eenmaal gemaakt heb kan je de plans in die keep in act 3 bij de vendor kopen
Verwijderd
Net een skeleton king run gedaan in hardcore inferno op mijn monk met 5 stacks NV.
3 Rares (ilvl 61 62 en 63) en 5 blues (1 ilvl 63) dus dat was al heel aardig.
Zit er een 735 dps one hander bij met socket, 220 strength en 110 int, voor hardcore, is dat best wel erg goed
Meteen op de ah gezet, ik denk dat de prijzen snel gaan crashen, dus even proberen te cashen.
Prima patch tot nu toe
3 Rares (ilvl 61 62 en 63) en 5 blues (1 ilvl 63) dus dat was al heel aardig.
Zit er een 735 dps one hander bij met socket, 220 strength en 110 int, voor hardcore, is dat best wel erg goed
Meteen op de ah gezet, ik denk dat de prijzen snel gaan crashen, dus even proberen te cashen.
Prima patch tot nu toe
beetje zitten experimenteren met IAS items ja/nee en ik kom tot de conclusie dat het nog steeds een van de betere stats is..
in andere woorden, zonder IAS alltogether en gewoon op weapon speed dmg doen... tjsa
maargoed zal wel iets goedkopere stat worden nu, maar blijft desalniettemin een stat die ik nog steeds graag zie.
in andere woorden, zonder IAS alltogether en gewoon op weapon speed dmg doen... tjsa
Geen enkele is wel ernstig weinig, maar zonder nephalem stack (lvl 60) droppen er inderdaad zelden rares bij bosses.Darth Malak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:34:
Tot op heden sinds normal met m'n WD (nu op lvl 58) geen enkele, serieus geen enkele rare op welke boss dan ook t/m act 3 hell nu... Heb ik nu zoveel pech of is er iets anders aan de hand? Ik bedoel dus de grotere bosses, niet de rare packs e.d.
yup en met is het net alsof je ze voor de eerste keer killt in normal, 2 yellow+.ormagon schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:41:
[...]
Geen enkele is wel ernstig weinig, maar zonder nephalem stack (lvl 60) droppen er inderdaad zelden rares bij bosses.
maar na de patch is voor bosses 1 yellow+ en voor elites ook 1 yellow... beetje jammer imo, de bossfights zijn vaak het leukste.
Deed net een warden + butcher run.. maar geen quest om warden te beginnen? heb ik iets gemist?
Dit is een account.
Juist, zo levelen mensen dus snel een 2e character zonder echt te power levelen... Perfect Squar rubies in weapons en flawless squares voor main stat en alle monster liggen zo om op normal...
hmz enige wat ik retarded vind zijn de repaircosts in combinatie met de hoeveelheid wear and tear damage.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heb ik dan zo'n pech? Ik heb in Act3 de eerste 2 quests gespeeld, 7 bosspacks gehad en in totaal 1 rare (level 56) en maar 1 lvl63 blue met werkelijk klotestats...
Naja hopelijk is de RNG me de volgende keer beter gezind
Naja hopelijk is de RNG me de volgende keer beter gezind
Je moet de quest Cursed Hold selecteren.Grvy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:51:
Deed net een warden + butcher run.. maar geen quest om warden te beginnen? heb ik iets gemist?
Hmm zijn er meer mensen die de chat niet aan de praat krijgen? Ik word leuk in General spam gegooid, maar /s en /p doen het niet meer... Is dit een bug? Is het al langsgekomen?
@hieronder: ja ik bedoel in game. Gewoon public game gejoined maar kon met geen mogelijkheid met mensen praten. Of kom je dan niet in een party? En /s zou dan gewoon moeten kunnen lijkt me toch?
@hieronder: ja ik bedoel in game. Gewoon public game gejoined maar kon met geen mogelijkheid met mensen praten. Of kom je dan niet in een party? En /s zou dan gewoon moeten kunnen lijkt me toch?
[ Voor 36% gewijzigd door Morrar op 20-06-2012 20:26 ]
Hebben jullie enig idee hoeveel ik hiervoor kan vragen na de patch? Ik vind het moeilijk om uit te gaan van de AH prijzen want ik heb geen idee of die dingen verkopen voor de bedragen die ze er daar voor vragen.

Er is een trading topic! Ik wil hem best van je overnemen voor 2mil.Timo12 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:28:
Hebben jullie enig idee hoeveel ik hiervoor kan vragen na de patch? Ik vind het moeilijk om uit te gaan van de AH prijzen want ik heb geen idee of die dingen verkopen voor de bedragen die ze er daar voor vragen.
[afbeelding]
Signature
Oh dat is me niet opgevallen, ik zal hem daar even plaatsen. Ik neem je bod in overweging, haha.mouzetc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:30:
[...]
Er is een trading topic! Ik wil hem best van je overnemen voor 2mil.
Vriend van me vond een erg leuke kruisboog vandaag, en hij is enorm vriendelijk geweest door hem aan mij te geven voor m'n DH
. Gevonden in Act 2 inferno; dus het kan weldegelijk na de patch. Mijn dps ging echt iets van 25k omhoog zonder sharpshooter, en anders meer dan 40k met vol crit.

en dan zei ik eerder nog:

Zoijar schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:38:
Ik wil graag een 1000 dps xbow met ~+40% crit dmg, maar die zijn onbetaalbaar...
[ Voor 23% gewijzigd door Zoijar op 20-06-2012 20:44 ]
Had ik net ook last van, bij mij hielp het om /leave general te doen. Daarna kon in wel weer /p gebruiken.Morrar schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:18:
Hmm zijn er meer mensen die de chat niet aan de praat krijgen? Ik word leuk in General spam gegooid, maar /s en /p doen het niet meer... Is dit een bug? Is het al langsgekomen?
Nog een bug die me is opgevallen: Ik word soms geraakt/gedood door een arcane sentry terwijl die helemaal mijn kant niet op wijst...Ik ben zo meerdere keren doodgegaan tijdens een elite-pack fight. Erg irritant als je denkt er zorgvuldig langs te kunnen lopen.
Heeft iemand enig idee wat een beetje een goede hardcore WD inferno build is? Ik zit op het moment nog in ACT 1 puur omdat ik onmogelijk elites kan killen...
10k DPS
40k hp
530 resistance 2 all
2450 armor
Begin het een beetje beu te worden -.- heb al mijn gear al geupgrade en nog steeds is het vrijwel onmogelijk om iets te beginnen tegen elites.
10k DPS
40k hp
530 resistance 2 all
2450 armor
Begin het een beetje beu te worden -.- heb al mijn gear al geupgrade en nog steeds is het vrijwel onmogelijk om iets te beginnen tegen elites.
Ghom in de larder.... jeez! Die poison clouds doen damage niet normaal!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Het beste is een 10:1 armor:all resist verhouding.Junia schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:00:
Heeft iemand enig idee wat een beetje een goede hardcore WD inferno build is? Ik zit op het moment nog in ACT 1 puur omdat ik onmogelijk elites kan killen...
10k DPS
40k hp
530 resistance 2 all
2450 armor
Je hebt dus nog een hoop armor nodig om echt van die all resist gebruik te maken, niet dat je all resist moet gaan inleveren voor amor, maar je hebt wel meer armor nodig.
Wat een geweldige patch
Kan nu eindelijk wat makkelijker door het begin van ACT2 inferno heen , zonder noemenswaardige resists en ~11k dps. gaat redelijk, al ga ik soms nog wel dood. maar zeker een enorm verschil met vòòr de patch. het is nu ook een stuk leuker farmen, en de AS nerf geeft me toch een beetje het Diablo 2 gevoel. al met al is mijn spel ervaring er een stuk beter van geworden
.
Kan nu eindelijk wat makkelijker door het begin van ACT2 inferno heen , zonder noemenswaardige resists en ~11k dps. gaat redelijk, al ga ik soms nog wel dood. maar zeker een enorm verschil met vòòr de patch. het is nu ook een stuk leuker farmen, en de AS nerf geeft me toch een beetje het Diablo 2 gevoel. al met al is mijn spel ervaring er een stuk beter van geworden
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wat hij nodig heeft is geen armor of res all, maar DPSVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:18:
[...]
Het beste is een 10:1 armor:all resist verhouding.
Je hebt dus nog een hoop armor nodig om echt van die all resist gebruik te maken, niet dat je all resist moet gaan inleveren voor amor, maar je hebt wel meer armor nodig.
10K is gewoon veeeeel te weinig. De rest van de stats boeien veel minder. Je wilt op z'n minst het dubbele.
Je hebt jezelf teveel gegimped met res all en vit.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 21:24 ]
Oehh die bow is erg erg erg nice :)!Zoijar schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:
Vriend van me vond een erg leuke kruisboog vandaag, en hij is enorm vriendelijk geweest door hem aan mij te geven voor m'n DH. Gevonden in Act 2 inferno; dus het kan weldegelijk na de patch. Mijn dps ging echt iets van 25k omhoog zonder sharpshooter, en anders meer dan 40k met vol crit.
![]()
[afbeelding]
[...]
Thanks voor de infoVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:18:
[...]
Het beste is een 10:1 armor:all resist verhouding.
Softcore, ja inderdaad.Bosmonster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:24:
[...]
Wat hij nodig heeft is geen armor of res all, maar DPS
10K is gewoon veeeeel te weinig. De rest van de stats boeien veel minder. Je wilt op z'n minst het dubbele.
Je hebt jezelf teveel gegimped met res all en vit.
Op Hardcore zijn mijn vit+res net aan voldoende wil ik enigszins overleven. Misschien dat mijn DPS iets hoger zou moeten... echter kost een 850 DPS wapen al rond de 10m.
lol...
Hele tijd gaat alles goed maar letterlijk als Belial aan phase 3 begint schiet m'n latency naar 800 en rubberband ik naar de Hell toe (aka waar zijn vuist slaat).
Hele tijd gaat alles goed maar letterlijk als Belial aan phase 3 begint schiet m'n latency naar 800 en rubberband ik naar de Hell toe (aka waar zijn vuist slaat).
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
HC, even overheen gelezen..Junia schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:37:
[...]
Softcore, ja inderdaad.
Op Hardcore zijn mijn vit+res net aan voldoende wil ik enigszins overleven. Misschien dat mijn DPS iets hoger zou moeten... echter kost een 850 DPS wapen al rond de 10m.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2012 21:44 ]
`Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:05:
Ghom in de larder.... jeez! Die poison clouds doen damage niet normaal!
Moet je wel je goldfind gear uit doen heh Tsu!
Np
Ik probeer nu een beetje in de dark cellar goblins te farmen.. echter heb ik nog geen enkel gevonden in 3 kwartier... misschien generfed? iemand?
Dat zijn nog eens vrienden! Dat ding is letterlijk goud waard.Zoijar schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:
Vriend van me vond een erg leuke kruisboog vandaag, en hij is enorm vriendelijk geweest door hem aan mij te geven voor m'n DH. Gevonden in Act 2 inferno; dus het kan weldegelijk na de patch. Mijn dps ging echt iets van 25k omhoog zonder sharpshooter, en anders meer dan 40k met vol crit.
![]()
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
Zo.. even lekker paar uur gespeeld... conclusie
Patch maakt de game weer leuker voor een barb op act2 inferno
Eerst even act1 warden/butcher/crypt run gedaan en daarna de helft van heel act2. 2 hele goede belts gevonden voor DH's. Die gaan dus mooi op de AH. iets van 600K aan crafting uitgegeven, maar allemaal crap items.. dat craften vind ik nog steeds 3 keer niets zo.. ga daar ook geen gold meer aan besteden.
Repair bill viel wel mee, maar kan wel begrijpen dat dit misschien voor veel mensen toch wel weer vervelend gaat worden... denk dat dit wel omlaag gaat.
Komende dagen even act2 uitspelen en wat farmen. 5 stacks buff en dan rare hunting geeft echt gruwelijk veel rares.. had er net 4 van 1 groep. wel leuk zo want heb eigenlijk de AH niet meer echt nodig.. en gezien al die stomzinnige prijzen farm ik wel gewoon mijn eigen gear.
Patch maakt de game weer leuker voor een barb op act2 inferno
Eerst even act1 warden/butcher/crypt run gedaan en daarna de helft van heel act2. 2 hele goede belts gevonden voor DH's. Die gaan dus mooi op de AH. iets van 600K aan crafting uitgegeven, maar allemaal crap items.. dat craften vind ik nog steeds 3 keer niets zo.. ga daar ook geen gold meer aan besteden.
Repair bill viel wel mee, maar kan wel begrijpen dat dit misschien voor veel mensen toch wel weer vervelend gaat worden... denk dat dit wel omlaag gaat.
Komende dagen even act2 uitspelen en wat farmen. 5 stacks buff en dan rare hunting geeft echt gruwelijk veel rares.. had er net 4 van 1 groep. wel leuk zo want heb eigenlijk de AH niet meer echt nodig.. en gezien al die stomzinnige prijzen farm ik wel gewoon mijn eigen gear.
Verwijderd
Is er eigenlijk ergens een overview met alle statroll mogelijkheden per class en items? Dat zou het zoeken op koopjes toch wat verhelderen
(laat, maar) Ja, en ik vind dat op zich niet erg; als je al zelf die dingen kunt maken, of het geld hebt om te kopen, heb je het spel al een keer doorgespeeld en heeft het weinig zin om nog een keer 'langzaam' het spel door te spelen. Je hebt dan sowieso ook gold om de beste items voor je level dan te kopen.Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:58:
Juist, zo levelen mensen dus snel een 2e character zonder echt te power levelen... Perfect Squar rubies in weapons en flawless squares voor main stat en alle monster liggen zo om op normal...
Momenteel zit ik op 3/4 van Act2 inferno en de champions packs zijn uitdagend maar doable, op deze manier is het erg leuk 
Repairs zijn overigens wel ziek duur geworden, normaliter had ik nu ongeveer 350k verdient ipv het beetje nu.
Repairs zijn overigens wel ziek duur geworden, normaliter had ik nu ongeveer 350k verdient ipv het beetje nu.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vanavond met twee man het eerste stuk van Act 3 gedaan. Het gaat opzich gestaag maar door die gigantische repair costs levert het je netto helemaal niks op.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Yup dat is generfed.Junia schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:45:
[...]
Np
Ik probeer nu een beetje in de dark cellar goblins te farmen.. echter heb ik nog geen enkel gevonden in 3 kwartier... misschien generfed? iemand?
Als je echt geen elite packs kunt killen in act 1 dan misschien toch terug naar hell, want elites farmen is voor mij tot nu toe erg winstgevend op mijn monk. Heb ongeveer 3 mil verdient in 4 uur farmen in hardcore en denk dat ik nu wel kan progressen naar act 2
629 all resist, 6500 buffed armor 42k vit en 6.5k dps. Als je snel 15% extra armor wil moet je een enchantress pakken. De templar gaat toch te snel dood om iets te kunnen tanken.
Edit @ boven en iedereen die klaagt over repair costs.
Je bent simpelweg nog niet klaar voor de act/elites waar je tegen probeert te vechten.
Dezelfde loot is te vinden in de lagere acts, ookal dropt het minder vaak.
Voltooien van inferno is geen recht, het is ook niet de bedoeling dat iedereen inferno kan voltooien en zeker niet voor de casual gamer die maar af en toe wil spelen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 22:39 ]
Yepsuperbassie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:14:
Dat zijn nog eens vrienden! Dat ding is letterlijk goud waard.
Urgh, dit spel is echt onspeelbaar met 600-900 ms latency...
Zit je wel op een EU server?Creqaw schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:43:
Urgh, dit spel is echt onspeelbaar met 600-900 ms latency...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja, maar het is niet alsof ik dit altijd heb... het begon pas toen ik bij Belial was (nu bij Korsikk Bridge) vasaf toen extreme spikes. Sommige wat langer dan andere maar nu stoppen de lag spikes helemaal niet, meh.
nergens last van om eerlijk te zijn.
Net een kruisboog met 722dmg gevonden die level req -11 heeft, dus leuk voor een lvl 50 DH
Net een kruisboog met 722dmg gevonden die level req -11 heeft, dus leuk voor een lvl 50 DH
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik farm act3 packs, Ik ben meer gold kwijt aan repairs dan wat ik opraap. En ik hoef niet te corpsesurgen, sommige packs ga je gewoon wel eens een keer dood.Bospa01 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:35:
Momenteel zit ik op 3/4 van Act2 inferno en de champions packs zijn uitdagend maar doable, op deze manier is het erg leuk
Je moet eens voor de gein 100% je gear fixen dan een barrel kapotmaken en weer gaan fixen... :x ze hebben het veel te gek gemaakt.. dat je moet boeten voor doodgaan oke.. maar voor gewoon progressen zou je niet in die lading kosten moet komen...barrel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:01:
[...]
Ik farm act3 packs, Ik ben meer gold kwijt aan repairs dan wat ik opraap. En ik hoef niet te corpsesurgen, sommige packs ga je gewoon wel eens een keer dood.
Holy shit Ghom is moeilijk geworden! Bijna dood op nightmare :-x. Z'n gaswolk doet nu echt veel schade, ik moest rondjes rennen om m'n healing cooldowns te gebruiken, anders was ik RIP geweest!
Jup, op inferno tegen heb proberen te spelen maar zodra je in die wolk komt is het game over. Als Wizard kan ik er net een seconde of twee in overleven en daarna ben ik dood. Ontstaat die wolk precies op de plek waar ik sta is het instant dood.
Iemand beschikbaar op te helpen met Belial op inferno ?
tag: Tbeast#1352
tag: Tbeast#1352
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wil best wel een poging wagen ik ben ook net op hem aan het wipen.
niet genoeg dps is wat mij nekt verder lukt het vrij goed.
heb je net een friend request gestuurd.
niet genoeg dps is wat mij nekt verder lukt het vrij goed.
heb je net een friend request gestuurd.
It is Good to be Bad || Battle.net tag
Verwijderd
Net een half uur lopen spelen, 2.3k repair kosten. Valt wel mee hoor.ErikRedbeard schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:02:
[...]
Je moet eens voor de gein 100% je gear fixen dan een barrel kapotmaken en weer gaan fixen... :x ze hebben het veel te gek gemaakt.. dat je moet boeten voor doodgaan oke.. maar voor gewoon progressen zou je niet in die lading kosten moet komen...
Verwijderd
En dan opeens is het voorbij

Molten vortex frozen fast Dark Berserkers.
Perma stun door hun melee attacks was te overleven, maar even op adem komen om dan vervolgens door vortex terug in de frost te vliegen niet.
Blij dat ik de de mooie itemdrops die had heb verkocht en niet gebruikt, ik had al een idee dat ik binnekort dood ging met hoe close het al vaak was. Binnekort nog maar eens een monk rollen, leuke class

Perma stun door hun melee attacks was te overleven, maar even op adem komen om dan vervolgens door vortex terug in de frost te vliegen niet.
Blij dat ik de de mooie itemdrops die had heb verkocht en niet gebruikt, ik had al een idee dat ik binnekort dood ging met hoe close het al vaak was. Binnekort nog maar eens een monk rollen, leuke class
Oeh mijn gold collected staat op 140 miljoen zie ik, nice
Verwijderd

Ik ga even ranten hoor.. Maar blizzard heeft zojuist het spel voor mij verkloot.
Pre-patch: act 3 en 4 zijn een uitdaging. Je gaat dood bij normale packs als je niet oppast, je bent lang bezig met elite packs, vaak zelfs tot de enrage timer. Maar uiteindelijk kil je ze alsnog. Ik heb act 3 en 4 geclard zonder packs te skippen. Dat duurde wel even.
Na de patch:

Ja, dat is inferno. en ja, dat is een elite soul lasher pack. En ja, ik heb daar gewoon (zo'n 100 seconden) staan knokken, midden in 10 plauge pools. Maar ik ga gewoon niet meer dood.
Goed gedaan blizzard. Endgame is nu even moeilijk als hell in diablo 2 was. Well done.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 23:51 ]
Ik vind het wel jammer dat je bij fallen heroes niet meer inspect kan doen om de gear te checken.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:38:
En dan opeens is het voorbij![]()
[afbeelding]
Maar om ze nu in de hero list te laten staan is ook wat.
Kunnen ze beter gewoon een gold penalty van doodgaan weer instellen net als in D2.ErikRedbeard schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:02:
[...]
Je moet eens voor de gein 100% je gear fixen dan een barrel kapotmaken en weer gaan fixen... :x ze hebben het veel te gek gemaakt.. dat je moet boeten voor doodgaan oke.. maar voor gewoon progressen zou je niet in die lading kosten moet komen...
Geen Dex erop?Zoijar schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:42:
![]()
[afbeelding]
[...]

[ Voor 38% gewijzigd door Bulls op 21-06-2012 00:14 ]
Yup zelfde hier. Act3 en 4 zijn totaal geen uitdaging zo. Ik denk dat in ieder geval de tankbarb wel een bezoekje van de nerfbat krijgt. Maarja, puik plan om echt alles wat moeilijk voor een barb was (Golgors, enraged goatmen uit act3, wegren mobs, mallet lords ect ect) de grond in te nerfen bovenop de algehele monster damage nerf.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:48:
![]()
Ik ga even ranten hoor.. Maar blizzard heeft zojuist het spel voor mij verkloot.
Pre-patch: act 3 en 4 zijn een uitdaging. Je gaat dood bij normale packs als je niet oppast, je bent lang bezig met elite packs, vaak zelfs tot de enrage timer. Maar uiteindelijk kil je ze alsnog. Ik heb act 3 en 4 geclard zonder packs te skippen. Dat duurde wel even.
Na de patch:
[afbeelding]
Ja, dat is inferno. en ja, dat is een elite soul lasher pack. En ja, ik heb daar gewoon (zo'n 100 seconden) staan knokken, midden in 10 plauge pools. Maar ik ga gewoon niet meer dood.
Goed gedaan blizzard. Endgame is nu even moeilijk als hell in diablo 2 was. Well done.
[afbeelding]

Ik ga maar eens 2H proberen als er eentje met goede stats op de AH komt....
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dat gedoe met attack speed is nu wel erg kut. Mijn monk slaat nu vet traag. Ik vond een snelle monk juist cool maar nu is het gewoon een slome mofo geworden. Begon toch al minder interesse te krijgen in de game en nu met deze wijziging wordt de fun steeds minder. Ik vond de game wel prima. Ze moeten niet zo veel lopen patchen. Het enige wat zou mogen is skills fine tunen en misschien een boss sterker maken. Maar niet alles op inferno easy maken en attack speed verneuken...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Mijn 2e legendary drop ooit...

Ik weet echt niet waarom maar ik ben nog steeds blij als ik een item zie met een oranje naam op de grond terwijl ik weet dat ze crap zijn >_>
Oh well, salvagen maar.
Anyway, ik dacht echt dat ik snel was met m'n monk maar duude toch 7 uur en 30 minuten om vanaf begin tot aan einde te komen. Vast door de lag.

Ik weet echt niet waarom maar ik ben nog steeds blij als ik een item zie met een oranje naam op de grond terwijl ik weet dat ze crap zijn >_>
Oh well, salvagen maar.
Anyway, ik dacht echt dat ik snel was met m'n monk maar duude toch 7 uur en 30 minuten om vanaf begin tot aan einde te komen. Vast door de lag.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Er klopt echt geen ene kut van de tooltips:
Huidige boog:

Tooltip geeft aan dat ik dus 1.7K HP op vooruit en 8K DPS er op achteruit ga.
Nieuwe boog:

In plaats van 1.7K HP/ 8K DPS er op achteruit gaan, ga ik er 7K HP en 5K DPS op vooruit
Huidige boog:

Nieuwe boog:

In plaats van 1.7K HP/ 8K DPS er op achteruit gaan, ga ik er 7K HP en 5K DPS op vooruit

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Tijd voor hardcoreVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:48:
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Komt door de IAS. Zelfde probleem had ik vandaag ook, Blizzard faalt weer eens.Angeloonie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:02:
Huidige boog:
[afbeelding]
Nieuwe boog:
[afbeelding]
zo inferno diablo dood.. niet erg moeilijk, in 1x ging hij al neer.
nou weinig zin meer om items te farmen, want waarvoor dan ?
ben blij dat ik act 2/3 van inferno voor de patch heb gedaan, was een stuk leuker.
nou weinig zin meer om items te farmen, want waarvoor dan ?
Items farmen voor geld en van dat geld in de hardcore AH gear kopen voor je hardcore character?
je weet dat die AH's (en je gold) gescheiden zijn he? softcore en hardcoreTsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:26:
Items farmen voor geld en van dat geld in de hardcore AH gear kopen voor je hardcore character?
gold farmen of mij aan beter spullen helpen zodat ik ook diablo kan kicken op inferno?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Jup, daarom voor geld (euro's) en niet voor goldBuntmans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:27:
je weet dat die AH's (en je gold) gescheiden zijn he? softcore en hardcore
ah right, overheen gelezen. ja ok dat zou werken, maar ik denk als ik eenmaal euros heb dat ik ze liever op mijn bankrekening zet dan dat weer omzet naar gold. in principe geen verschil, maar tochTsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:31:
[...]
Jup, daarom voor geld (euro's) en niet voor gold
Mensen die klagen dat de patch inferno te makkelijk maakt moeten voor de gein een keer een WD gaan spelen. Ik heb het idee dat alleen de melee classes het makkelijker hebben gekregen. Voor mijn WD is het nu echt niet meer leuk, zeker niet door die idiote repair kosts. Zoals hierboven al vermeld: niet door dood te gaan maar ook door gewoon te progressen... echt te maf.
Dat had ik vanmiddag ook met m'n bows.Angeloonie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:02:
Huidige boog:
[afbeelding]
Nieuwe boog:
[afbeelding]
Had net een nieuwe die beter zou moeten zijn maar volgens de tooltip niet. Maar toen ik hem equipped had was 'ie opeens wel vele malen beter dan m'n oude.

Verwijderd
Niet meer leuk? Die snap ik niet hoor. Wat je gisteren kon doen is vandaag met de nieuwe patch ook mogelijk. Het enige wat jij raakt zijn de repair kosten, maar als barb heb ik daar helemaal geen last van. Ik heb siegebreaker tot en met die spin gespeeld, met zo'n 4k repair per volle inventory. En als barb vang je theoretisch meer klappen..Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:45:
Mensen die klagen dat de patch inferno te makkelijk maakt moeten voor de gein een keer een WD gaan spelen. Ik heb het idee dat alleen de melee classes het makkelijker hebben gekregen. Voor mijn WD is het nu echt niet meer leuk, zeker niet door die idiote repair kosts. Zoals hierboven al vermeld: niet door dood te gaan maar ook door gewoon te progressen... echt te maf.
Ware het niet dat je geen RMAH voor hardcore hebt.Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:26:
ik zit me net te bedenken...
waarom zijn er eigenlijk aparte achievements voor coop en niet voor solo... beetje gemiste kans imo.
waarom zijn er eigenlijk aparte achievements voor coop en niet voor solo... beetje gemiste kans imo.
There are other paths you can take.Rudi schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:51:
Ware het niet dat je geen RMAH voor hardcore hebt.
dus jij gaat softcore farmen, om geld te cashen via de RMAH en dan ga je vervolgens met dat geld naar een website om items te kopen voor hardcore ? hehe nouja als jij daar gelukkig van wordt...
Wat ik gisteren kon met mijn wd kan nu dus niet meer. Daarbij komt ook nog eens dat ik graag gebruik maak van een spel (zombie bears) die blizzard oook nog eens heeft verkloot na de patch (kleine verhoging in het terrein en ik kan de mob niet meer raken...).Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:51:
[...]
Niet meer leuk? Die snap ik niet hoor. Wat je gisteren kon doen is vandaag met de nieuwe patch ook mogelijk. Het enige wat jij raakt zijn de repair kosten, maar als barb heb ik daar helemaal geen last van. Ik heb siegebreaker tot en met die spin gespeeld, met zo'n 4k repair per volle inventory. En als barb vang je theoretisch meer klappen..
met mijn gear krijg ik een repair bill van bijna 40k... hoe kom jij aan 4k??
Gear gebruiken onder het level dat een repair kosten verhoging heeft gekregen. Volgensmij was het vanaf level 51 gear dat de kosten omhoog gingen.Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:58:
[...]
Wat ik gisteren kon met mijn wd kan nu dus niet meer. Daarbij komt ook nog eens dat ik graag gebruik maak van een spel (zombie bears) die blizzard oook nog eens heeft verkloot na de patch (kleine verhoging in het terrein en ik kan de mob niet meer raken...).
Farmen niet. Maar als ik hardcore zou spelen zou ik alles van mijn softcore character verkopen om op hardcore goud/items te kopen.Buntmans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:56:
dus jij gaat softcore farmen, om geld te cashen via de RMAH en dan ga je vervolgens met dat geld naar een website om items te kopen voor hardcore ? hehe nouja als jij daar gelukkig van wordt...
Alhoewel ik waarschijnlijk het geld eerder zou steken in een vakantie
In other news:

Vond m wel leuk
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2012 02:02 ]
Creqaw schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:00:
[...]
Gear gebruiken onder het level dat een repair kosten verhoging heeft gekregen. Volgensmij was het vanaf level 51 gear dat de kosten omhoog gingen.
een wd in inferno act3 met gear onder lvl51, hoeveel alcohol heb jij al op vandaag?
Je vroeg hoe je op 4k kon komen, niet dat het realistisch moest zijn.Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:04:
[...]
![]()
een wd in inferno act3 met gear onder lvl51, hoeveel alcohol heb jij al op vandaag?
Verwijderd
0x dood gaanGrindtegel schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:58:
[...]
Wat ik gisteren kon met mijn wd kan nu dus niet meer. Daarbij komt ook nog eens dat ik graag gebruik maak van een spel (zombie bears) die blizzard oook nog eens heeft verkloot na de patch (kleine verhoging in het terrein en ik kan de mob niet meer raken...).
zoals ik hierboven schreef. Act 4 kon ik net aan, met 0 deaths per elite pack als ik heeeel voorzichting deed, de helft kilde ik als ze al enraged waren.. Nu is de damage output in act 3 en 4 echt belachelijk laag. Hier:
http://tweakers.net/ext/f/l10V0RLaaDIm3P302Lanitqw/full.png
Pre patch 1.0.3 had ik al problemen met 6 van die hulking phasebeasts. Nu kan ik er 6 aan, zonder te kitten, en met zo'n heksje erbij waardoor je defence door de helft gaat, wat spinnetjes, en een elite soul ripper pack. Hell, ik heb slechtere gear dan de laatste keer dat ik dit deed... Blizzard heeft de dificulity voor de mensen die al lang inferno konden doen echt totaal verkloot. Hoge repair bills krijg je dan echt niet.
Verwijderd
ik snap hem wel de WD heeft geen defence en werkt alleen in groep op inferno, en nu met die repair kosten is dat echt niet leuk meer.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:51:
[...]
Niet meer leuk? Die snap ik niet hoor. Wat je gisteren kon doen is vandaag met de nieuwe patch ook mogelijk. Het enige wat jij raakt zijn de repair kosten, maar als barb heb ik daar helemaal geen last van. Ik heb siegebreaker tot en met die spin gespeeld, met zo'n 4k repair per volle inventory. En als barb vang je theoretisch meer klappen..
als er 1 class fucked is nu dan is het de WD daarna de DH en de wizard is nog steeds overpowered tot en met. wanneer gaan ze dat eens fixen?
wat bertreft de repair bills snap ik iets niet. hoe kan ik na 3 min spelen en niet dood gaan een repair bil hebben van 3k ???
ik zat te denken hoe die achievement 'naked lust' te krijgen...
defeat cydea without wearing items on hell or higher
ik neem aan dat je op het einde snel al je kleren uit moet doen... maar dat daalt je hp enorm en je hebt ook nauwelijks dps meer... of zit ik nu helemaal verkeerd te denken.
ik neem aan dat je op het einde snel al je kleren uit moet doen... maar dat daalt je hp enorm en je hebt ook nauwelijks dps meer... of zit ik nu helemaal verkeerd te denken.
Een ability casten die damage blijft toen terwijl jij unzipped?
Mee hobbelen en uit de buurt blijven? Lekker team spirit kweken zulke achievements.Buntmans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:15:
ik zat te denken hoe die achievement 'naked lust' te krijgen...
ga nou gewoon wd rollen dan begrijp je wat ik bedoelVerwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:10:
[...]
0x dood gaan![]()
zoals ik hierboven schreef. Act 4 kon ik net aan, met 0 deaths per elite pack als ik heeeel voorzichting deed, de helft kilde ik als ze al enraged waren.. Nu is de damage output in act 3 en 4 echt belachelijk laag. Hier:
http://tweakers.net/ext/f/l10V0RLaaDIm3P302Lanitqw/full.png
Pre patch 1.0.3 had ik al problemen met 6 van die hulking phasebeasts. Nu kan ik er 6 aan, zonder te kitten, en met zo'n heksje erbij waardoor je defence door de helft gaat, wat spinnetjes, en een elite soul ripper pack. Hell, ik heb slechtere gear dan de laatste keer dat ik dit deed... Blizzard heeft de dificulity voor de mensen die al lang inferno konden doen echt totaal verkloot. Hoge repair bills krijg je dan echt niet.
Ik lees nu pas over die monster dmg nerf voor inferno, waarom eigenlijk? Ze gingen het toch niet nerfen hoe erg er wel niet gewhined werd? En het was toch een ongoing challenge for years to come? En nu na 1 maand word alles al weer zo versimpeld omdat een paar noobs er niet langs komen...
Ik ben zelf nog niet eens in A2 Inferno geweest en het word al voor mijn voeten weg generfed. Ik snap Blizzard niet hoor. En maar roepen en boasten, om vervolgens alles even kapot te maken. Krijg echt een Battlefield 2 flashback waar ze ook met 1 patch alles om zeep hebben geholpen.
Ik ben zelf nog niet eens in A2 Inferno geweest en het word al voor mijn voeten weg generfed. Ik snap Blizzard niet hoor. En maar roepen en boasten, om vervolgens alles even kapot te maken. Krijg echt een Battlefield 2 flashback waar ze ook met 1 patch alles om zeep hebben geholpen.
Darkstone heeft wel gelijk. Ik heb toevallig een WD en deed al eventjes siegebreaker runs. Als ik voorzichtig deed en niet in kleine ruimtes vast kwam dan hoefde ik niet dood te gaan maar gebeurde per run toch vaak wel een keer of 2.
Vandaag ff een lange extra lange run gedaan ivm de valor change.
Gebied met die vuurtjes/catapults/fields of nogwat + frost cave/crossing/siegebreaker gedaan.
Sick veel packs met 1 complete stash tab vol met rares + nog 4 extra. Niks over geslagen en geen 1 keer dood gegaan en repair van 28k
Immuun colossal pack waar je normaal echt niet meer dan 2 hits van moet hebben waren ineens prima te doen. Geen plague resist meer etc. Mijn dps was wel naar 29k gegaan met ias nerf en nog erger het is lastiger dingen te dodgen door langere casts maar de noodzaak om bijna alles te dodgen is er niet meer.
Toch een btje zonde, denk dat de dropkans van items de meesten al prima had geholpen.
Vandaag ff een lange extra lange run gedaan ivm de valor change.
Gebied met die vuurtjes/catapults/fields of nogwat + frost cave/crossing/siegebreaker gedaan.
Sick veel packs met 1 complete stash tab vol met rares + nog 4 extra. Niks over geslagen en geen 1 keer dood gegaan en repair van 28k
Immuun colossal pack waar je normaal echt niet meer dan 2 hits van moet hebben waren ineens prima te doen. Geen plague resist meer etc. Mijn dps was wel naar 29k gegaan met ias nerf en nog erger het is lastiger dingen te dodgen door langere casts maar de noodzaak om bijna alles te dodgen is er niet meer.
Toch een btje zonde, denk dat de dropkans van items de meesten al prima had geholpen.
Verwijderd
Als je van Act 1 naar Act 2 of de verdere acts in inferno gaat als melee dan zul je wel begrijpen dat het generfed is. Al had je redelijk goede gear, mobs killen je zo snel (binnen paar hits) dat het wel degelijk nodig was. Ranged hoefden alleen maar offense te stacken en het was impossible voor melee om puur op melee te progressen. Het was dus echt niet leuk voor melee.
Bulls schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:24:
Ik lees nu pas over die monster dmg nerf voor inferno, waarom eigenlijk? Ze gingen het toch niet nerfen hoe erg er wel niet gewhined werd? En het was toch een ongoing challenge for years to come? En nu na 1 maand word alles al weer zo versimpeld omdat een paar noobs er niet langs komen...
Nee hoor, niet "for years to come" maar "until next expansion", expansion die niet heel lang op zich moet laten wachten, na Diablo op Inferno is er niet veel meer te doen want max level ben je toch al en pvp is zeker niet iedereens ding.Bulls schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:24:
...
En "een paar noobs"? Probeer eens normaal taalgebruik in plaats van mensen voor vanalles uit te maken als je geen idee hebt waar het over gaat. Vooral als je zelf niet ondervonden hebt hoe iedere class het er in acts 2-4 van inferno vanaf bracht voor de laatste patch.
Ik zit in act 2 en ik weet nu even niet welke abilities ik moet gebruiken!
31% crit chance, 347% CHD en 450 resis to all en 4500 armor! Ben een wizard met 55K DPS buffed.
Gebruik nu piercing orbs met die nova bollen met arcane cost reducement!
Merk dat het lang duurt. Iemand die wiz speelt op act 2/3 die mij hun build kunnen geven?
Wil wel wat anders proberen!
31% crit chance, 347% CHD en 450 resis to all en 4500 armor! Ben een wizard met 55K DPS buffed.
Gebruik nu piercing orbs met die nova bollen met arcane cost reducement!
Merk dat het lang duurt. Iemand die wiz speelt op act 2/3 die mij hun build kunnen geven?
Wil wel wat anders proberen!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik ben sinds 1..03 gestopt met bollen, heb nu weer magic missile met seeker rune, en blizzard/hydra, bollen gaan gewoon te traag met de ias nerf, zeker arcane orbs speelt niet fijn meer
Welke skill gebruiken de andere Barbarians hier op hun Rechter Muis Button?
Ik ben level 54 in Hell. Gebruik nu al een tijdje "Rend + Blood Lust", maar het voelt een beetje nutteloos aan; alleen de overige (Hammer, Slam of Whirlwind) lijken me ook niet heel zinvol - ik wil niet dat enemies worden knockbacked. Of gebruiken jullie een skill uit een andere categorie?
Ik ben level 54 in Hell. Gebruik nu al een tijdje "Rend + Blood Lust", maar het voelt een beetje nutteloos aan; alleen de overige (Hammer, Slam of Whirlwind) lijken me ook niet heel zinvol - ik wil niet dat enemies worden knockbacked. Of gebruiken jullie een skill uit een andere categorie?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging