Dat idee had ik in Diablo 2 ook al, maar daar leek het soms wel of bepaalde characters chronisch unlucky waren.
In other news: dankzij de tips van de vriendelijke mensen hier ben ik gisteren als een debiel de barracks in Act III Inferno doorgewerveld. Soms was het echt een kwestie van Warcry's aan, Supersayan-mode aan en vol gas door alle kamers heen Whirlwinden en Sprinten. Ghom was trouwens echt pis-easy. Die poison van hem doet enorm veel kleine ticks aan damage, die ik allemaal reflect en waar ik allemaal weer life on hit voor kreeg. Kon gewoon om hem heen blijven whirlwinden en ik denk dat hij bij de eerste poging na 20 seconden dood was.
De rest van Act III was ook relatief gemakkelijk. Een paar keer moest ik vervelende packs skippen (wegloop-beesten met extra health kosten gewoon teveel tijd) en ik heb geen enkele goblin kunnen pakken, maar ik heb nu eindelijk de truck van perma-berzerk onder de knie. Heerlijk in die open ruimtes met veel beesten.

Het is trouwens ook lekker om de vloer aan te vegen met de Assault Breaker en Cydea zonder ook maar één keer bang te worden. Zelfs Belial kon ik vrijwel de hele tijd tanken en spanken met mijn whirlwind. Alleen toen hij die zwarte cirkels op de grond ging tekenen moest ik even weglopen, maar hij was vrij snel rap dood. Weer in de eerste poging. Hij dropte zelfs een upgrade voor mijn pants.
Act IV is echter wel wat enger. Iskatu ging wel goed, maar normale mobs zijn nu weer net een tikkie te sterk voor me. Dat wordt dus weer even farmen en nieuwe items scoren. Anyway, bedankt voor de tips. Het voelt goed om na een paar weken gestrand te zijn op dezelfde plek opeens keihard door te rammen.