Geen idee. Ik heb nu niet bepaald ervaring met een systeem waar ongeveer een miljoen mensen gebruik van maken.Creqaw schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:28:
Hoe in hemelsnaam breken ze de AH nou weer =/
Maar kijk, ze breken de US versie niet dus dan doen ze iets verkeerd ergens.
Verwijderd
Op de een of andere manier kunnen ze die AH niet stabiel krijgen. Ik ben erg benieuwd wat nu elke keer de oorzaak is en of ze het definitief op kunnen lossen.
Ik probeer een toffe item te scoren op de AH maar krijg nu steeds dat er momenteel te veel transacties zijn op de AH om mijn aanvraag te kunnen verwerken, probeer het later nog eens.
Hopelijk is hij straks niet weg want dan wordt ik een beetje pissig
GTA VI - All aboard the hype train!!
Urgh, meest frustrerende act 1 run ooit, haast elke pack had arcane en op een gegeven moment kwam ik twee packs tegelijk tegen en dat was vervelend. 2x arcane waller vortex jailer desecrator frozen plagued en het grappige is dat er geen enkele ilvl 63 was gedropt.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Verwijderd
Kan nu ook weer in het AH maar het is nog steeds bugged. Volgens de tab staan er twee items van mij te koop (wat ook klopt) maar ze zijn echter niet zichtbaar. Dat wordt morgen weer opnieuw aanbieden.
Voorlopig ben ik 3 items kwijt die ik te koop had aangeboden op het gold AH, hopelijk krijg ik ze nog terugschaapiej schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:33:
Meer mensen die tegen het volgende probleem aan zijn gelopen:
Vanmiddag een bod uitgebracht op een helm, 500000.
Kijk zojuist in de AH > geen item of geld op completed, geen biedingen die nog lopen en het geld niet terug.
Kortom, weg 500000.. meer mensen die dit hebben of weten wat er aan te doen is?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Jaja, niet zo panieken, tot nu toe hebben ze al die eigenaardigheden allemaal vanzelf gefixed. Ze loggen alles.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Zo, een van mijn weinige posts in dit topic (sinds ik op dit moment aardig uitgespeeld ben met Diablo 3).
Laten we beginnen met het positieve. Het is een prachtig spel waar heel veel werk in zit, en dat uit zich ook. Het heeft me genoeg vermaakt om +-150 uur te spelen verspreid over 3 karakters. Een monk (ca. 90 uur) een barb (ca. 40 uur) en een demon hunter (ca. 20 uur). Ik zou dus kunnen zeggen dat ik aardig wat heb gespeeld en van het spel heb genoten.
Welnu. Ik ben nu al minimaal 20 uur kwijt aan inferno act 1 farmen om goede gear bij elkaar te krijgen voor mijn monk. Voor een mid-range item betaal je zo anderhalf miljoen, gestoord. Ik kom dus maar niet verder hoe veel ik ook farm omdat ik gewoon de pech heb dat er niets van interesse voor mij dropt.
Ik heb op dit moment een aardig setje gear om me door inferno act 2 heen te zeulen. En het gaat alsnog moeizaam, ik zeg niet dat het te moeilijk is, ik hou van uitdagingen, maar om nou iedere champion-mob 15 minuten te kiten is gewoon gestoord.
Ook is er maar weinig ruimte voor experimenteren van builds in inferno, sterker nog er zijn maar een paar skills icm specifieke runes die nuttig zijn. De rest had Blizzard net zo goed weg kunnen laten want die zijn toch overbodig.
Naast de performance issues, slechte economie, exploits, botters, hackers, slechte balances, critical strike overpoweredness en nog een ton andere dingen waar ik mee kan leven vind ik dat deze game geen end-game bied (niet zoals Diablo 2):
End game Diablo 2:
- Items farmen (grote kans op "bruikbare" items door nuttige legendaries, runewords etc).
- High-level runewords craften (voor epische Infinity-Javazon actie!
)
- PvP (vond ik zelf niet boeiend vanwege de slechte balance, maar het was er)
- Low lvl PvP! (interessant omdat je caracters van level 20 zo sterk mogelijk probeert te maken wat al snel lijd tot een heel kladblok vol met berekeningen
).
- Max lvl 99 (niet broodnodig, maar wel prestigieus)
- Ladder system (hield een grote actieve playerbase)
- Ladder resets! (hield de economie (die vaak via d2jsp werd bepaald) in balans).
- Gambling systeem (voor die zieke, perfecte gele items)
- Pandemonium event (uber tristram, de inferno van Diablo 2, niet broodnodig maar awesome voor de hardcore spelers).
End game Diablo 3:
- Inferno (En dan? Achievement?
Bragging rights?
)
- Auction House (Useless voor de ongelukkigen en niet-botters)
- PvP (In de toekomst, die opzich ook wel awesome word)
Ik vergeet vast dingen... Het is niet om te zeuren, die 150 uur waren zeker mijn 44 euro dubbel en dwars waard maar ik vraag me af of ik de enige ben met deze sleur en teleurstelling over de endgame...
Laten we beginnen met het positieve. Het is een prachtig spel waar heel veel werk in zit, en dat uit zich ook. Het heeft me genoeg vermaakt om +-150 uur te spelen verspreid over 3 karakters. Een monk (ca. 90 uur) een barb (ca. 40 uur) en een demon hunter (ca. 20 uur). Ik zou dus kunnen zeggen dat ik aardig wat heb gespeeld en van het spel heb genoten.
Welnu. Ik ben nu al minimaal 20 uur kwijt aan inferno act 1 farmen om goede gear bij elkaar te krijgen voor mijn monk. Voor een mid-range item betaal je zo anderhalf miljoen, gestoord. Ik kom dus maar niet verder hoe veel ik ook farm omdat ik gewoon de pech heb dat er niets van interesse voor mij dropt.
Ik heb op dit moment een aardig setje gear om me door inferno act 2 heen te zeulen. En het gaat alsnog moeizaam, ik zeg niet dat het te moeilijk is, ik hou van uitdagingen, maar om nou iedere champion-mob 15 minuten te kiten is gewoon gestoord.
Ook is er maar weinig ruimte voor experimenteren van builds in inferno, sterker nog er zijn maar een paar skills icm specifieke runes die nuttig zijn. De rest had Blizzard net zo goed weg kunnen laten want die zijn toch overbodig.
Naast de performance issues, slechte economie, exploits, botters, hackers, slechte balances, critical strike overpoweredness en nog een ton andere dingen waar ik mee kan leven vind ik dat deze game geen end-game bied (niet zoals Diablo 2):
End game Diablo 2:
- Items farmen (grote kans op "bruikbare" items door nuttige legendaries, runewords etc).
- High-level runewords craften (voor epische Infinity-Javazon actie!
- Low lvl PvP! (interessant omdat je caracters van level 20 zo sterk mogelijk probeert te maken wat al snel lijd tot een heel kladblok vol met berekeningen
- Ladder resets! (hield de economie (die vaak via d2jsp werd bepaald) in balans).
- Pandemonium event (uber tristram, de inferno van Diablo 2, niet broodnodig maar awesome voor de hardcore spelers).
End game Diablo 3:
- Inferno (En dan? Achievement?

Ik vergeet vast dingen... Het is niet om te zeuren, die 150 uur waren zeker mijn 44 euro dubbel en dwars waard maar ik vraag me af of ik de enige ben met deze sleur en teleurstelling over de endgame...
Verwijderd
Ik denk dat er wel een verschil is tussen level 63 spul uit a1 en a3, ook al zijn het de zelfde items de waardes in a3 zijn gewoon hoger.Ik heb nog nooit in a1 een wapen (1h) boven de 800 gevonden of een level 63 armor met meer dan 200+ stats. En ik heb een paar aardige uurtjes a1 zitten farmen.Zoijar schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:22:
Hmm ik farm nu act 3 inferno in coop, DH en Barb, en dat gaat ontzettend goed. De beesten zijn wel ontzettend sterk, elites met 6M hps enzo, maar het gaat relatief makkelijk zonder al te veel deaths. En... de items lijken toch echt van een andere kwaliteit dan in act 1 en 2. Archon crowns, helion xbows, etc; al dat spul dat je toch niet zo veel ziet daarvoor. Nu in twee avonden al verschillende items van meerdere miljoenen opgepakt. Het zou puur de drop rate moeten zijn... maar het lijkt gewoon betere loot.
A3 heeft gewoon stuk meer damage nodig dan a2, het probleem is bij mij dat solo te lang duurt met me wd en co-op niet altijd de juiste mensen:(
Het liefst speel ik met zen 3 want 4 is toch te veel want alle het dps moet dan gericht zijn op 1 mob anders duurt het te lang.
Ik heb zo'n gevoel dat act 2 een walk through the park zou zijn (het begin tenminste) zonder wasps...
Hoewel ik me best kan vinden in wat van je commentaar en er echt ook nog wel dingen moeten veranderen, geef je zelf aan pas in act 2 te zitten, dus je bent er nog lang niet. En daarnaast, wat was de endgame van Diablo 2 dan? Oneindig Baal farmen wat niet echt moeilijk was?Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:20:
Zo, een van mijn weinige posts in dit topic (sinds ik op dit moment aardig uitgespeeld ben met Diablo 3).
End game Diablo 2:
- High-level runewords craften (voor epische Infinity-Javazon actie!)
- Low lvl PvP! (interessant omdat je caracters van level 20 zo sterk mogelijk probeert te maken wat al snel lijd tot een heel kladblok vol met berekeningen).
End game Diablo 3:
- Inferno (En dan? Achievement?Bragging rights?
)
Inderdaad, ik heb uiteindelijk ook maar twee échte bezwaren in D3 die echt fundamenteel met de game zijn.
End-game is niet echt endgame. Endgame moet eigenlijk naar mijn mening beginnen ná mr. D op Inferno en moet iets zijn waar je met veel spelen toch nog voldoening uit haalt. Iets als een PVP ladder, extra levels omhoog te verdienen met champions/ elites omleggen. (zonder grote gameplay gevolgen, maar wel kleine bonussen) Special events voor speciale items, en deze mogen dan ook wel echt moeilijk zijn.
Inferno-balance en item drops zijn het andere punt. In D2 viel er wel eens een item ilvl 50 als je nog lvl 45 was. Dan had je een heel stoer, sterk item om je op te verheugen. Dat is niet meer zo helaas. Alles is altijd iets wat je eigenlijk wilt doorschuiven. Gezien je ilvls tesamen gemiddeld een betere indictatie zijn van je werkelijke level, zeg maar de content die je aankunt, heeft levellen weinig zin zonder de AH te gebruiken. Endgame gear farmen is daarnaast te saai vanwege hoe de het vaste verhaal stramien moet doorlopen. Ze hebben Inferno nu teveel losgelaten en het op een rare manier moeilijk gemaakt. Hier had van mij veel meer tijd in gemogen zodat het gewoon wel echt moeilijk maar wat rechtvaardiger in elkaar zat. Je komt er nu alleen goed doorheen als je goed kunt handelen op de AH en zo super gear verzameld. Dat was voor een pandemonium event in D2 ook wel nodig, maar daar speelde toch je kunsten als speler wat meer mee dan in D3. In D3 ga je volledig op basis van je items van Normal tot Inferno op je bek of als een mes door de boter, volledig gebaseerd op je items.
End-game is niet echt endgame. Endgame moet eigenlijk naar mijn mening beginnen ná mr. D op Inferno en moet iets zijn waar je met veel spelen toch nog voldoening uit haalt. Iets als een PVP ladder, extra levels omhoog te verdienen met champions/ elites omleggen. (zonder grote gameplay gevolgen, maar wel kleine bonussen) Special events voor speciale items, en deze mogen dan ook wel echt moeilijk zijn.
Inferno-balance en item drops zijn het andere punt. In D2 viel er wel eens een item ilvl 50 als je nog lvl 45 was. Dan had je een heel stoer, sterk item om je op te verheugen. Dat is niet meer zo helaas. Alles is altijd iets wat je eigenlijk wilt doorschuiven. Gezien je ilvls tesamen gemiddeld een betere indictatie zijn van je werkelijke level, zeg maar de content die je aankunt, heeft levellen weinig zin zonder de AH te gebruiken. Endgame gear farmen is daarnaast te saai vanwege hoe de het vaste verhaal stramien moet doorlopen. Ze hebben Inferno nu teveel losgelaten en het op een rare manier moeilijk gemaakt. Hier had van mij veel meer tijd in gemogen zodat het gewoon wel echt moeilijk maar wat rechtvaardiger in elkaar zat. Je komt er nu alleen goed doorheen als je goed kunt handelen op de AH en zo super gear verzameld. Dat was voor een pandemonium event in D2 ook wel nodig, maar daar speelde toch je kunsten als speler wat meer mee dan in D3. In D3 ga je volledig op basis van je items van Normal tot Inferno op je bek of als een mes door de boter, volledig gebaseerd op je items.
Als Melee wel ja, als ranged heb je een &#*! hekel aan die Lacuni met hun sprong-invulnerability frames, die super snel begravende / lopende impjes (+ arcane construct) en Decievers die iedere glass canon one-shotten met hun crit-hits.Creqaw schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:27:
Ik heb zo'n gevoel dat act 2 een walk through the park zou zijn (het begin tenminste) zonder wasps...
[ Voor 12% gewijzigd door djunicron op 02-07-2012 00:37 ]
wat is de beste build kwa specials als je barbarian ben op level 26?!
Iemand tips voor me?
Edit: Skilss bedoel ik he
Iemand tips voor me?
[ Voor 13% gewijzigd door Chris89 op 02-07-2012 00:42 ]
Echt een beste build is er op dat level niet, maar je kunt altijd op Noxxic kijken voor ideeën.Chris89 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:41:
wat is de beste build kwa specials als je barbarian ben op level 26?!
Iemand tips voor me?
Zou me inderdaad niet teveel zorgen maken over builds tot aan het einde van Hell.
Voor de inferno Demon Hunters onder ons, hoeveel resist en DPS heb je nodig om A3 een beetje door te kunnen komen?
Na een week of twee, A1 gefarmed te hebben vandaag zowaar m'n eerste 1000dps wapen in A1 gevonden, de rest is echt vendor trash. Alles beneden ilvl 60 raap ik al niet meer op, zonde van de tijd...stash is overvol en met die brakke AH schiet het niet echt op heh?
Voor de inferno Demon Hunters onder ons, hoeveel resist en DPS heb je nodig om A3 een beetje door te kunnen komen?
Na een week of twee, A1 gefarmed te hebben vandaag zowaar m'n eerste 1000dps wapen in A1 gevonden, de rest is echt vendor trash. Alles beneden ilvl 60 raap ik al niet meer op, zonde van de tijd...stash is overvol en met die brakke AH schiet het niet echt op heh?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 12:52
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dat is ook wel een beetje het devies bij A1 farmen... Als je het niet binnen 20 minuten doet gaat het weinig opleveren. En om dat te doen is het rennen rennen rennen en 90% laten liggen (ook rares). Control-key is je beste vriend 
Alleen zo kun je nog een redelijke hoeveelheid 62/63 oppakken en concurreren met Act 2+
Alleen zo kun je nog een redelijke hoeveelheid 62/63 oppakken en concurreren met Act 2+
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 07:29 ]
Damn, schilden op HC zijn zeldzaam
. Loop met een crap schild rond, 20%block + ~60vit en 40str voor een lvl 46 HC barb. Momenteel is er gewoon niets beters te vinden, of block% is crap, of stats zijn nog lager. Natuurlijk, er zijn een stuk of 5/6 betere verkrijgbaar voor 1.5M++, wat ik even niet trek voor level gear.
Dus LF Shield bericht in Flapmo in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
Dus LF Shield bericht in Flapmo in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 02-07-2012 07:39 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Je vergelijking loopt deels mank omdat je D2 zoals het is geworden na uitbreiding (LoD bracht rune words, betere balans door een level restricite op uniques te leggen) en diverse major patches (latere patches brachten pas pandamonium) vergelijkt met Diablo 3 in de beginfase van het spel.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:20:
End game Diablo 2:
- High-level runewords craften (voor epische Infinity-Javazon actie!)
- Low lvl PvP! (interessant omdat je caracters van level 20 zo sterk mogelijk probeert te maken wat al snel lijd tot een heel kladblok vol met berekeningen).
End game Diablo 3:
- Inferno (En dan? Achievement?Bragging rights?
)
Maar ieder zijn mening natuurlijk
Ik ben pas dit weekend voor het eerst level 60 geworden op mijn barbarian en aanbeland in act 1 inferno.
Welke stats zo'n beetje minimaal nodig om in inferno te overleven?
(Health, LoH, AC, AR, Block Rating, Blocked Damage etc)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Enig idee of iemand weet waaraan blizzard werkt met de uitbreiding? Komt er naast pvp ook nieuwe lord? Of nieuwe act erbij?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Gisterenavond met 5x NV zo'n beetje heel act 1 op inferno rondgehakt en wel flink wat goud verzameld maar 0 items die ik zelf kon gebruiken!!!! Zit nu n beetje te twijfelen of ik hier nog mee door ga of dak gewoon richting act 2 ga en maar zie wat er gebeurd:S
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik heb inmiddels Act I inferno zo'n 30 runs gedaan waaronder ik wel geteld 1 items zelf kon gebruiken (had nog een lvl 53 schoulders dus zo lastig was het niet). Zelf zit ik verder vast in act III bij Ghom....dit is solo niet te doen voor een ranged (wizard). Met een party ook nog niet gelukt (bij lange na niet steeds 80%). Mensen roepen dat hij moeilijker is dan voor de patch?
Klopt, voor de patch spawnde de acid clouds enkel rond Ghom zelf en verdwenen ze na +/- 2minuten, na de patch spawnen ze ook op de speler zelf en blijven ze langer hangen. Je hebt dus erg goede all resist nodig lijkt me, of op zijn minst een tank met goede resist die 'm op 1 plaats kan houden.ReQuiem83 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:34:
Ik heb inmiddels Act I inferno zo'n 30 runs gedaan waaronder ik wel geteld 1 items zelf kon gebruiken (had nog een lvl 53 schoulders dus zo lastig was het niet). Zelf zit ik verder vast in act III bij Grom....dit is solo niet te doen voor een ranged (wizard). Met een party ook nog niet gelukt (bij lange na niet steeds 80%). Mensen roepen dat hij moeilijker is dan voor de patch?
Verwijderd
Gold verkopen is niet de bedoeling
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 02-07-2012 09:16 ]
Ik heb die aparte Monk build die eerder in het topic gelinked werd (laag life enzo) nu in gebruik op mijn 55 Monk en moet zeggen dat het best goed gaat. Ik moet de skills nog even aanpassen zodat ik ook nog mijn Mystic Ally kan summonen want die is wel erg fijn :-)
Daarnaast kan ik nog één Passive Skill niet gebruiken, omdat ik nog geen 58 ben ...
@Blicard, Gold verkopen voor Euro's doen we niet op GoT.
Daarnaast kan ik nog één Passive Skill niet gebruiken, omdat ik nog geen 58 ben ...
[ Voor 7% gewijzigd door De_Bastaard op 02-07-2012 08:55 ]
Heb vrijdag toch maar voor zo'n 200k nieuwe items op de AH gekocht, zodat ik tenminste A1 Inferno kan spelen met mijn Barbarian. Tot aan de Skeleton King nu helemaal geen problemen meer. Ook al levert het uiteindelijk minder gold op en meer repair costs, toch vind ik A1 Inferno spelen een stuk leuker dan A4 Hell.
Ook nog een beetje verder gespeeld met mijn Witch Doctor op level 32, maar na al die tijd Barb spelen vond ik WD eigenlijk niet meer zo leuk. Het hele kiten (omdat je vrijwel geen klap kan hebben) bevalt me niet zo...
Ook nog een beetje verder gespeeld met mijn Witch Doctor op level 32, maar na al die tijd Barb spelen vond ik WD eigenlijk niet meer zo leuk. Het hele kiten (omdat je vrijwel geen klap kan hebben) bevalt me niet zo...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik ga de komende weken maar casual spelen(alts levelen, hardcore spelen) want met max 2/3 uur per avond gamen is het erg zonde om alleen maar ACT1 runs te doen met 9 van de 10 x nul nuttige items. Diablo 3 is een prima game hoor, zeker de route richting Inferno was erg gaaf maar het farmen zodat je beter kan farmen concept wilt er bij deze keer niet echt in
Misschien wanneer de legendaries geupgade worden dat ik weer ga farmen, namelijk al 5 legendaries gevonden op 100 uur played DH, waarvan alle crossbows/bows die bestaan maar allemaal disenchanted of AHed voor kleine prijsjes(blues die beter zijn, oh yea!)
Misschien wanneer de legendaries geupgade worden dat ik weer ga farmen, namelijk al 5 legendaries gevonden op 100 uur played DH, waarvan alle crossbows/bows die bestaan maar allemaal disenchanted of AHed voor kleine prijsjes(blues die beter zijn, oh yea!)
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik zit met mijn WD ook even vast bij Ghom. Heb hem 1x op 10% gekregen ongeveer, verder kom ik meestal niet verder dan 30-40%. Binnenkort even een nuke build proberen met zombie bears of bats ofzo. Volgens mij moet dat met 100K+ buffed DPS nog wel redelijk kunnen gaan.ReQuiem83 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:34:
Ik heb inmiddels Act I inferno zo'n 30 runs gedaan waaronder ik wel geteld 1 items zelf kon gebruiken (had nog een lvl 53 schoulders dus zo lastig was het niet). Zelf zit ik verder vast in act III bij Grom....dit is solo niet te doen voor een ranged (wizard). Met een party ook nog niet gelukt (bij lange na niet steeds 80%). Mensen roepen dat hij moeilijker is dan voor de patch?
Act 1 farmen is ook niet zo leuk meer. Zoals ik eerder al zei is dat voornamelijk een kwestie van heel hard doorrennen en 90% skippen.
Act 2 farmen gaat op zich ook prima (5nv halen in het begin en dan terminus, zulle en belial), maar dat kost iets meer tijd.
Act 3 farmen is nog zinloos op het moment, daar ga ik veel te vaak dood.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 09:03 ]
Ik zit ook vast op ghom, dire bats is idd wel een aardige oplossing aangezien je die blops en ghom dan kapot maakt. Als je met splinters werkt en je richt op de blobs dan gaat dat weer ten koste van de damage op ghom.Bosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:00:
[...]
Ik zit met mijn WD ook even vast bij Ghom. Heb hem 1x op 10% gekregen ongeveer, verder kom ik meestal niet verder dan 30-40%. Binnenkort even een nuke build proberen met zombie bears of bats ofzo. Volgens mij moet dat met 100K+ buffed DPS nog wel redelijk kunnen gaan.
De optie met zombie wall en grasp lijkt me dan wel een goede alleen is je cooldown wel erg laag dan.
kan iemand ghom inferno in een (in totaal) 3 player game killen voor ons? we (barb + dh, komen er echt niet langs) 
of 2 mensen met redelijke gear die het met 4 man willen proberen?
[ Voor 22% gewijzigd door gotfurrr op 02-07-2012 09:11 ]
Gisteren een paar farm runs gedaan in Act 1 Inferno 
Lekker relax Neph opbouwen in Halls of Agony en daarna Cemetary en Festering Woods leeg grinden.
Ook nog 2 upgrades gevonden
Boss runs zijn leuk, maar vind ik niet veel aan, ik ren dan liever in een semi random map rond met gegarandeerd een aantal elites / champs
Lekker relax Neph opbouwen in Halls of Agony en daarna Cemetary en Festering Woods leeg grinden.
Boss runs zijn leuk, maar vind ik niet veel aan, ik ren dan liever in een semi random map rond met gegarandeerd een aantal elites / champs
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik gok Nephalem Valor
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nephalem Valor buff.
Als je level 60 bent krijg je voor elk champion pack en elke elite die je killed een buff die je magic en gold find verhoogd, deze stacked maximaal 5x. Als je 5 stacks hebt dan dropt elk chamion pack en elke elite gegarandeerd 1 rare en bosses gegarandeerd 2 (althans de bosses die normaal op de eerte kill een rare droppen)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Waarom niet andersom? Eerst cemetery (is de makkelijkste) en dan halls of agony etc.chromeeh schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:16:
Gisteren een paar farm runs gedaan in Act 1 Inferno
Zou overigens nog steeds warden/butcher meepikken. Die droppen nog steeds 2-4 rares en zijn in paar seconde neer.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 09:20 ]
Nou ik heb geluk gehad. Gisteren avond tot 0:00 geprobeerd het te kopen maar het wilde maar niet lukken. Ik maakte er even een notitie van en heb vanmorgen het nogmaals geprobeerd. Gelukkig was hij er nog en heb deze meteen gekochtSir_Hendro schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:01:
Ik probeer een toffe item te scoren op de AH maar krijg nu steeds dat er momenteel te veel transacties zijn op de AH om mijn aanvraag te kunnen verwerken, probeer het later nog eens.
En die buff's vindt je alleen op Inferno?
Ik doe halls of agony ook altijd als laatste maar kijk wel dat ik al 5 stacks heb vooraleer ik aan de cemetary begin, dit i.v.m. de events daarBosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:19:
[...]
Waarom niet andersom? Eerst cemetery (is de makkelijkste) en dan halls of agony etc.
Zou overigens nog steeds warden/butcher meepikken. Die droppen nog steeds 2-4 rares en zijn in paar seconde neer.
Nee, elke diff na een elite pack als je eenmaal lvl 60 bent.De_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:21:
[ Voor 18% gewijzigd door CobyBE op 02-07-2012 09:22 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ah ok, ja daar zit wat in, al droppen die events volgens mij niet heel veel meer toch met NV?CobyBE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:22:
[...]
Ik doe halls of agony ook altijd als laatste maar kijk wel dat ik al 5 stacks heb vooraleer ik aan de cemetary begin, dit i.v.m. de events daar(jarof souls, etc...)
Ah bedankt. Moet nog 5 levels ... schiet niet op zegCobyBE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:22:
[...]
Ik doe halls of agony ook altijd als laatste maar kijk wel dat ik al 5 stacks heb vooraleer ik aan de cemetary begin, dit i.v.m. de events daar(jarof souls, etc...)
[...]
Nee, elke diff na een elite pack als je eenmaal lvl 60 bent.
Yep precies hetzelfde gevoel hier over Diablo, Act1 runs komen ook al mijn neus uit, Act2 verslagen maar daar farmen is nutteloos want de maps zijn een groot veld en farmen is pas efficient als je het snel kan afronden, een lineaire map helpt hierin zodoende de act3 farming in de kerkers maar act 3 is hopeloos want ga te vaak dood en je hebt geen zin om met een verlies te eindigenMelkaz schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:55:
Ik ga de komende weken maar casual spelen(alts levelen, hardcore spelen) want met max 2/3 uur per avond gamen is het erg zonde om alleen maar ACT1 runs te doen met 9 van de 10 x nul nuttige items. Diablo 3 is een prima game hoor, zeker de route richting Inferno was erg gaaf maar het farmen zodat je beter kan farmen concept wilt er bij deze keer niet echt in![]()
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Goed puntBosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:19:
[...]
Qua volgorde, ik vind het gevoelsmatig lekker spelen, zeker omdat Festering Woods buiten de 2 tombes ook nog eens 1 ~ 4 packs heeft, en soms dat king of the hill eventCobyBE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:22:
[...]
[...]
Dus relatief gezien, meer kans op drops
Maar goed, fun / plezier daar gaat het om, ik weet het, het klinkt eng
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Nee, volgens mij krijg je ze zelfs als je met een level 60 een normal game induikt (al zie ik het nut niet echt in)De_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:21:
Ik weet in elk geval zeker dat je ze ook op hell difficulty krijgt
Voor de geïnteresseerden dat gaat om deze buildDe_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:46:
Ik heb die aparte Monk build die eerder in het topic gelinked werd (laag life enzo) nu in gebruik op mijn 55 Monk en moet zeggen dat het best goed gaat. Ik moet de skills nog even aanpassen zodat ik ook nog mijn Mystic Ally kan summonen want die is wel erg fijn :-)
Bekijk deze twee video's even, een barb hoeft namelijk als enige echt geen problemen te hebben tegen ghom:gotfurrr schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:10:
kan iemand ghom inferno in een (in totaal) 3 player game killen voor ons? we (barb + dh, komen er echt niet langs)
YouTube: Inferno Ghom 1.0.3 Cheese Guide - Solo Barbarian
YouTube: Diablo III 1.03 Inferno Ghom (double Tornado Barbarian)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hmm over dat gesproken. Binnenkort eens normal in duiken en proberen de achievement te halen voor elke act in < 1 uur_Peter2_ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:37:
[...]
Nee, volgens mij krijg je ze zelfs als je met een level 60 een normal game induikt (al zie ik het nut niet echt in)
Daar durf ik mij niet over uit te spreken, ik weet het nietBosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:28:
[...]
Ah ok, ja daar zit wat in, al droppen die events volgens mij niet heel veel meer toch met NV?
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Nog over NV buff, viel me op dat je NV niet kwijtraakt als je doodgaat. (gelukkig)
_Peter2_ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:37:
[...]
Nee, volgens mij krijg je ze zelfs als je met een level 60 een normal game induikt (al zie ik het nut niet echt in)
Tijdje geleden wat achievements opgehaald (met thorns en die skill dat je pets ook thorns hebben) door act1 gerend. op normal voor de < 1 uur. Daar kreeg ik ook gewoon valor buff. alleen vallen die level 20 spulletjes tegen als je level 60 bent.Bosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:39:
[...]
Hmm over dat gesproken. Binnenkort eens normal in duiken en proberen de achievement te halen voor elke act in < 1 uur
Verwijderd
Tijdens goldfarmen op NM krijg ik gewoon mijn NV dus op Normal zal ook wel._Peter2_ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:37:
[...]
Overigens maakt het nogal wat verschil hoeveel gold je binnen harkt per run. Als ik een run doe met beide Areat Craters en Azmodan kan er zomaar 15K gold opbrengst verschil tussen zitten.
Barb in het midden staan tanken met over power.gotfurrr schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:10:
DH aan de rand naar het midden schieten. Elke keer als er een wolk komt, smoke screen, paar stapjes op zij tot je net naast de wolk staat, en weer het midden inschieten.
Heb hem zo op de farm met een vriend van me. We gaan nooit dood op Ghom met DH/barb
Na in het begin gestart te zijn met mijn WD ben ik vorige week aan een Monk begonnen. Erg succesvol in ieder geval, meer mijn speelstijl. De WD was toch wat minder mijn ding, helemaal nu ik zie hoe lekker de Monk voor me speelt. Gisteren 37 geworden! Was bang dat melee toch moeilijker zou zijn met Belial en Butcher, maar beiden in één keer neer en zonder zelfs laag health te komen. Super!
Voelde me super-noob gisteren: wilde deadly reach EN crippling wave gebruiken naar aanleiding van een guide... en had ook diverse links van andere builds gezien die meerdere primary's gebruiken op de skillbar............. tot ik erachter kwam dat je daarvoor een vinkje moest zetten in je options! DOH!
Anyways, Monk is echt een superclass!
Voelde me super-noob gisteren: wilde deadly reach EN crippling wave gebruiken naar aanleiding van een guide... en had ook diverse links van andere builds gezien die meerdere primary's gebruiken op de skillbar............. tot ik erachter kwam dat je daarvoor een vinkje moest zetten in je options! DOH!

The vault of the assassin is erg goed farmen, altijd minstens een pack of 7, daarna kun je de archives van Zoltun Kulle in (de vault of the assassin ligt in dat veld dat ervoor komt, evenals 2 andere best prima dungeons). En na zoltun kulle kan je eventueel nog 1 packje en belial neerhalen omdat het leuk is.Sm0k3r schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:34:
[...]
Yep precies hetzelfde gevoel hier over Diablo, Act1 runs komen ook al mijn neus uit, Act2 verslagen maar daar farmen is nutteloos want de maps zijn een groot veld en farmen is pas efficient als je het snel kan afronden, een lineaire map helpt hierin zodoende de act3 farming in de kerkers maar act 3 is hopeloos want ga te vaak dood en je hebt geen zin om met een verlies te eindigen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nou, dan mag je me er wel een keer langshelpenZoijar schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:45:
[...]
Barb in het midden staan tanken met over power.
DH aan de rand naar het midden schieten. Elke keer als er een wolk komt, smoke screen, paar stapjes op zij tot je net naast de wolk staat, en weer het midden inschieten.
Heb hem zo op de farm met een vriend van me. We gaan nooit dood op Ghom met DH/barb
Check de linkjes die ik iets hoger heb staan, voor een mid-geared Barb is het echt al prima te doen.Bosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:46:
[...]
Nou, dan mag je me er wel een keer langshelpen
Alleen het duurt eeuwen om die vault te vinden. Gigantisch gebied waar je doorheen kan lopen en uit mijn ervaring moet ik ook echt het hele gebied clearen voordat ik hem vind.ormagon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:45:
[...]
The vault of the assassin is erg goed farmen, altijd minstens een pack of 7, daarna kun je de archives van Zoltun Kulle in (de vault of the assassin ligt in dat veld dat ervoor komt, evenals 2 andere best prima dungeons). En na zoltun kulle kan je eventueel nog 1 packje en belial neerhalen omdat het leuk is.
Zolang je genoeg van die Life On Hit meuk gebruikt kan het haast niet misgaan!Coreantes schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:45:
Na in het begin gestart te zijn met mijn WD ben ik vorige week aan een Monk begonnen. Erg succesvol in ieder geval, meer mijn speelstijl. De WD was toch wat minder mijn ding, helemaal nu ik zie hoe lekker de Monk voor me speelt. Gisteren 37 geworden! Was bang dat melee toch moeilijker zou zijn met Belial en Butcher, maar beiden in één keer neer en zonder zelfs laag health te komen. Super!
Voelde me super-noob gisteren: wilde deadly reach EN crippling wave gebruiken naar aanleiding van een guide... en had ook diverse links van andere builds gezien die meerdere primary's gebruiken op de skillbar............. tot ik erachter kwam dat je daarvoor een vinkje moest zetten in je options! DOH!![]()
Oh en wat ik wel bijzonder lastig vind met de Monk, zijn champions e.d. die "molen/poison" zijn. Je zit dan al dichtbij klappen te incasseren en sta je ook nog in een groene poel.
Ik ben niet de barb dus ik weet niet precies hoe hij het doet -- hoor altijd iets over 'over power' hehe
Ik kan je trouwens ook een waypoint direct na ghom geven.
Oasis en desolate sands zijn prima om te farmen. Lekker open, veel dungeons, en tientallen elites. Kan je meteen de sewers meepakken. Dat was altijd mijn solo run, vanaf Kulle's body tot Kulle zelf. (misschien is Act 1 sneller met MF gear, maar ik wordt soms een beetje ziek van Act 1...)Sm0k3r schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:34:
Yep precies hetzelfde gevoel hier over Diablo, Act1 runs komen ook al mijn neus uit, Act2 verslagen maar daar farmen is nutteloos want de maps zijn een groot veld en farmen is pas efficient als je het snel kan afronden, een lineaire map helpt hierin zodoende de act3 farming in de kerkers maar act 3 is hopeloos want ga te vaak dood en je hebt geen zin om met een verlies te eindigen
[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 02-07-2012 09:57 ]
Valt wel mee, in die poeltjes kun je blijven staan zolang er geen shield/arcane affixes bijzitten. Desecrator is wel zwaar klote want dat brengt meer HP af ofzo.De_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:55:
[...]
Zolang je genoeg van die Life On Hit meuk gebruikt kan het haast niet misgaan!![]()
Oh en wat ik wel bijzonder lastig vind met de Monk, zijn champions e.d. die "molen/poison" zijn. Je zit dan al dichtbij klappen te incasseren en sta je ook nog in een groene poel.
//edit AH weer kapot... geen transaction list en mijn lopende auctions zijn weg...
[ Voor 7% gewijzigd door Xufuja op 02-07-2012 09:59 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik ben geen barb...ormagon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:47:
[...]
Check de linkjes die ik iets hoger heb staan, voor een mid-geared Barb is het echt al prima te doen.
Ik ben ook geen barbZoijar schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:56:
[...]
Ik ben niet de barb dus ik weet niet precies hoe hij het doet -- hoor altijd iets over 'over power' heheZal het eens vragen. Solo haal ik hem ook niet meer, maar met z'n tweeen op die manier is hij echt te simpel...
Ik kan je trouwens ook een waypoint direct na ghom geven.

Anyway, laat maar ff weten Aeden#2268
[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 10:01 ]
Hmmm hier ook. Ik neem aan dat ze nog wel een roll back oid doen? Er mist nu een paar miljoen aan spul...Creqaw schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:57:
//edit AH weer kapot... geen transaction list en mijn lopende auctions zijn weg...
Ok, is goed.
inderdaad, hier ook, geen paar miljoen, maar toch een ton ofzo.Zoijar schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:10:
Hmmm hier ook. Ik neem aan dat ze nog wel een roll back oid doen? Er mist nu een paar miljoen aan spul...
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Vergeet niet dat je ook + gold find krijgt. In Nightmare kan je behoorlijk wat gold farmen als je met 350%(inc buff) gold find rond loopt_Peter2_ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:37:
[...]
Ghom is inderdaad en gruwelijk geval.
Ik als monk zijnde heb hem samen met een wizard uiteindelijk doodgekregen na een try of 10.
Ik moet zeggen dat het probleem hem niet zit in de clouds, maar de clouds icm met die 3 kleine slimes die hij summoned aangezien deze de ranged bij de boss wegjagen.
Kiten heb ik zoals ik merkte toch nog best veel speling in. Vooral omdat de wizard dus iets naar achter gaat staan en wegrent van de slimes spawnden clouds ook achter mij en nog hadden we genoeg plaats om rondjes te blijven kiten.
Cydea mag er anders ook wel wezen vond ik. Ik vraag me af of die niet bijna moeilijker is voor een glass canon build dan Ghom. 100den van de kleine spinnentjes overal en nergens.
Siegebreaker en Azmodan waren gewoon te simpel qua mechanics.. en heb gemerkt bij Azmo met deadly reach dat als je op maximale afstand van hem staat voor je autoattack dat je buiten zijn melee attack range staat en hij ook niet naar je toe loopt.
En dan act4... Iskatu.... hele harde scare, die heal debuff (75%) is gewoon niet grappig als monk. Elke hit die hij op mij deed kon ik vrijwel weer bijna gaan rennen en wachten tot de debuff weg was. En de kleine spookjes blocken de hele tijd je weg. Achja hij is toch doodgegaan op de 3rde try.
*Alles was samen met een wizard.
Ik als monk zijnde heb hem samen met een wizard uiteindelijk doodgekregen na een try of 10.
Ik moet zeggen dat het probleem hem niet zit in de clouds, maar de clouds icm met die 3 kleine slimes die hij summoned aangezien deze de ranged bij de boss wegjagen.
Kiten heb ik zoals ik merkte toch nog best veel speling in. Vooral omdat de wizard dus iets naar achter gaat staan en wegrent van de slimes spawnden clouds ook achter mij en nog hadden we genoeg plaats om rondjes te blijven kiten.
Cydea mag er anders ook wel wezen vond ik. Ik vraag me af of die niet bijna moeilijker is voor een glass canon build dan Ghom. 100den van de kleine spinnentjes overal en nergens.
Siegebreaker en Azmodan waren gewoon te simpel qua mechanics.. en heb gemerkt bij Azmo met deadly reach dat als je op maximale afstand van hem staat voor je autoattack dat je buiten zijn melee attack range staat en hij ook niet naar je toe loopt.
En dan act4... Iskatu.... hele harde scare, die heal debuff (75%) is gewoon niet grappig als monk. Elke hit die hij op mij deed kon ik vrijwel weer bijna gaan rennen en wachten tot de debuff weg was. En de kleine spookjes blocken de hele tijd je weg. Achja hij is toch doodgegaan op de 3rde try.
*Alles was samen met een wizard.
Damn, zit nu in Hell en kon gisteren met geen mogelijkheid de Skeleton King dood krijgen XD Dus maar met zusje en vriendin op stap in Nightmare, al krijg ik niet echt mooie gear meer.
20k health, 1.8k damage, is dat netjes voor een level 52 barbarian?
Verwijderd
Ik ben 1 item kwijt. Gisterenavond gaf de auction tab aan dat ik nog 2 items in de verkoop had staan en nu is het er nog maar 1. Het is nu al wel zichtbaar wat ik in de verkoop heb staan.
Ik ga maar weer wat gold farmen, heb een betere uitrusting nodig maar de prijzen zijn nog steeds veel te hoog naar mijn zin. Heb nu 2,5 miljoen maar daar doe je tegenwoordig ook al niets meer mee. Een beetje wapen kost al snel 5 miljoen of meer en items farmen is volgens mij hetzelfde als aan de Staatsloterij mee doen, je mag blij zijn als je een keer 1000 euro wint maar de hoofdprijs kun je vergeten. Ik heb alles bij elkaar ongeveer 300 uur speeltijd en nog niet een keer iets gevonden wat erg goed was of voor meer dan 50k verkocht in AH.
Zolang het grinden me niet gaat vervelen is het wel te doen, al kan ik me niet voorstellen dat er behalve mijn barb nog meer richting Diablo op Inferno gaan als ze Diablo op Hell verslagen hebben.
Ik ga maar weer wat gold farmen, heb een betere uitrusting nodig maar de prijzen zijn nog steeds veel te hoog naar mijn zin. Heb nu 2,5 miljoen maar daar doe je tegenwoordig ook al niets meer mee. Een beetje wapen kost al snel 5 miljoen of meer en items farmen is volgens mij hetzelfde als aan de Staatsloterij mee doen, je mag blij zijn als je een keer 1000 euro wint maar de hoofdprijs kun je vergeten. Ik heb alles bij elkaar ongeveer 300 uur speeltijd en nog niet een keer iets gevonden wat erg goed was of voor meer dan 50k verkocht in AH.
Zolang het grinden me niet gaat vervelen is het wel te doen, al kan ik me niet voorstellen dat er behalve mijn barb nog meer richting Diablo op Inferno gaan als ze Diablo op Hell verslagen hebben.
Verwijderd
Volgens mij een beetje weinig damage. Wat ik me kan herinneren is dat ik toen al rond de 3K damage zat.TheNephilim schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:18:
Damn, zit nu in Hell en kon gisteren met geen mogelijkheid de Skeleton King dood krijgen XD Dus maar met zusje en vriendin op stap in Nightmare, al krijg ik niet echt mooie gear meer.
ligt helemaal aan je armor, ik heb een lvl 53 barb, met net iets meer dan 6k armor, 4k damage en 20k health. Ik zou nog wat meer damage kunnen doen, maar heb gekozen voor meer armor, aangezien ik vaak voor m'n vader de tank speel (en hij als DH de damage-dealer).TheNephilim schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:18:
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Mijn Monk deed daar al 2.5-3k damage geloof ik, en die skeleton king had ik in een run neer.
Vrij easy tbh
Vrij easy tbh
Net op m'n wizard de Skeletong King op Nightmare neergehaald, 't ging best makkelijk. Helaas nog niet echt leuke dingen gevonden in Nightmare, maar met 900 DPS is dat ook nog niet heel erg nodig nu
Ah oké meer damage sowieso dus. Ik wil geen dingen kopen op de AH, dat vind ik eigenlijk het spel een beetje verpesten voor mezelf.
Heb trouwens 2.5k armor ofzo, unbuffed. Dus health zit goed, alleen meer damage/armor hebben. Okeuj, thanks! ^^
Heb trouwens 2.5k armor ofzo, unbuffed. Dus health zit goed, alleen meer damage/armor hebben. Okeuj, thanks! ^^
zit met mijn DH in hell eindelijk. dacht eens wat te testen. 100k uitgegeven aan een wapen met 9 lvl reduce. 550 damage en 170 dex. zit ik daar met mijn lvl 51 dh in hell act 1 met volledig gebuffed 30k dps XD
Verwijderd
Same here. Voelt toch behoorlijk aan als cheaten... spel wordt ineens zoveel makkelijker.fenylalaline schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:30:
zit met mijn DH in hell eindelijk. dacht eens wat te testen. 100k uitgegeven aan een wapen met 9 lvl reduce. 550 damage en 170 dex. zit ik daar met mijn lvl 51 dh in hell act 1 met volledig gebuffed 30k dps XD
Er kunnen meerdere van die pools over elkaar liggen. Dan wordt het wel wat heftiger.Creqaw schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:57:
[...]
Valt wel mee, in die poeltjes kun je blijven staan zolang er geen shield/arcane affixes bijzitten. Desecrator is wel zwaar klote want dat brengt meer HP af ofzo.
Verder is de monk wat mij betreft erg sterk. Heb nu een hoge resist all monk, en ik kan in act 1 alles tanken..
ben nog steeds in 1 hit dood hoorVerwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:31:
[...]
Same here. Voelt toch behoorlijk aan als cheaten... spel wordt ineens zoveel makkelijker.
Dat verandert al iets in Act II, maar helemaal in Act III, daar zijn alle damage affixes zo sterk dat je dat gelukkig kunt vergetentdjager schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:33:
[...]
Er kunnen meerdere van die pools over elkaar liggen. Dan wordt het wel wat heftiger.
Verder is de monk wat mij betreft erg sterk. Heb nu een hoge resist all monk, en ik kan in act 1 alles tanken..
Ik hoop het want bij mij is er ook het nodige pleiteZoijar schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:10:
[...]
Hmmm hier ook. Ik neem aan dat ze nog wel een roll back oid doen? Er mist nu een paar miljoen aan spul...
Ik probeer iets te kopen(buyout) via Auction House, maar ik krijg iedere keer dat er door grote hoeveelheid aanvragen het niet lukt mijn aanvraag te verwerken.
Wat moet ik nou precies doen?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Vond ik eindelijk is 4 ilevel 63 rare items in 1 run, waren ze allemaal shit >_>
Geduld hebben, het ruilhuis ligt weer op zijn gat.MrJoker1985 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:58:
Ik probeer iets te kopen(buyout) via Auction House, maar ik krijg iedere keer dat er door grote hoeveelheid aanvragen het niet lukt mijn aanvraag te verwerken.
Zoals je hebt kunnen lezen in je inlog scherm zijn er problemen met de AH. Gewoon even afwachten dus.MrJoker1985 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:58:
We do what we must because we can.
Zoals je bij sommige voorgaande reacties kon lezen, is de AH buggie of stuk.MrJoker1985 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:58:
Ik zelf mis dus 7 items, 3 mil en een wapen die niet in me stash wil komen
Oke dan wacht ik even. Sorry, ik heb de game pas sinds vrijdag, dus dat wist ik niet.
Maar ik heb niks in het inlogscherm gezien dat er problemen waren.
Inderdaad geduld is een schone zaak.
Maar ik heb niks in het inlogscherm gezien dat er problemen waren.
Inderdaad geduld is een schone zaak.
[ Voor 12% gewijzigd door H.Boss op 02-07-2012 11:02 ]
Er komt hoogstwaarschijnlijk een rollback naar gisternacht toen het gezeik begon, dat betekent dat iedereen al zijn of haar originele troep/goud terugkrijgt.
Ik ben ook 7 items kwijt en 800k gold op een bod wat ik heb gedaan. In het inlogscreen staat niks vermeld over een niet werkend AH. Hoop dat ik wel mijn items en 800k gold terug ga krijgen.
Oh dan is het kennelijk weggehaald, ik had vanmorgen nog een 'breaking news' item op mijn login scherm.Grindtegel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:03:
In het inlogscreen staat niks vermeld over een niet werkend AH.
We do what we must because we can.
Ik lees inderdaad ook in de general chat dat er veel mensen over klagen. Dus even afwachten.
Ik hoop niet dat er een roll back komt waardoor ik de gekochte items kwijt ben. Het boeit me geen reet of ik wat kwijt ben uit mijn transacties zolang ik mijn nieuwe gear maar hou. Dat is me meer waard dan mijn gold terug krijgen en het risico lopen dat ik deze items niet als nog kan kopen.
Gewoon lekker zo laten en jammer dan voor de dingen die ik nog had lopen, ik zal ze niet missen.
Gewoon lekker zo laten en jammer dan voor de dingen die ik nog had lopen, ik zal ze niet missen.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 11:14
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
@Cydea als ranged gewoon vol de boss nuken en elke keer als ze kleine spinnetjes spawnt en weggaat in een rondje kiten om het midden, en als ze terug is weer achter haar gaan staan en door haar heen schieten zodat je de adds meepakt
(voor de ranged). Voor melees: ik kon als monk de spinnetjes aardig negeren en neermeppen door alleen boss te focussen, alleen zorgen dat je niet compleet ingesloten wordt want ze hitten vrij hard 
Gisteren nog even op m'n DH gefarmed met een paar vrienden en m'n Barbje naar lvl 38 gekregen. Geen drol gevonden behalve een bak net-niet items en een zooi net-niet wapens (7-800 dps met geen of te lage andere stats). Maat van me vond nog een 780 oid dps 640 LoH wapen de mazzelaar! Merk dat die steeds duurder lijken te worden? Heb een 300 LoH 865 dps wapen op m'n monk, ooit gekocht voor 800k, maar met die dps en minimaal die LoH kun je tegenwoordig niet meer onder 1M halen?
Gisteren nog even op m'n DH gefarmed met een paar vrienden en m'n Barbje naar lvl 38 gekregen. Geen drol gevonden behalve een bak net-niet items en een zooi net-niet wapens (7-800 dps met geen of te lage andere stats). Maat van me vond nog een 780 oid dps 640 LoH wapen de mazzelaar! Merk dat die steeds duurder lijken te worden? Heb een 300 LoH 865 dps wapen op m'n monk, ooit gekocht voor 800k, maar met die dps en minimaal die LoH kun je tegenwoordig niet meer onder 1M halen?
[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 02-07-2012 11:14 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Gut, het AH ligt er weer eens uit. Net spul er in gezet. Benieuwd wat ik nu weer kwijt raak
Erg vervelend, net ik de eerste keer van AH gebruik wil maken haha. Heb namelijk gister eerste keer op normal het spel gefinished. En wou graag met al dat gespaarde goud is een sterker wapen kopen om verder te gaan.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je bent ervan op de hoogte dat er meer mensen zijn dan jij he?Sir_Hendro schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:12:
Ik hoop niet dat er een roll back komt waardoor ik de gekochte items kwijt ben. Het boeit me geen reet of ik wat kwijt ben uit mijn transacties zolang ik mijn nieuwe gear maar hou. Dat is me meer waard dan mijn gold terug krijgen en het risico lopen dat ik deze items niet als nog kan kopen.
jazekers maar het is MIJN mening
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ok gelukkig, dacht al even dat je serieus was.
Transacties die volledig zijn afgerond gaan er niet aan bij zo'n rollback. Als je de items reeds in je bezit hebt dan hoef je daarvoor sowieso niet te vrezen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is wel erg makkelijk gezegd. Wat als van een transactie het item wel is aangekomen, maar het geld niet bij de tegenpartij? Gaan ze dan dupen?ormagon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:20:
Transacties die volledig zijn afgerond gaan er niet aan bij zo'n rollback. Als je de items reeds in je bezit hebt dan hoef je daarvoor sowieso niet te vrezen.
Een rollback is over het algemeen niet iets dat je gedeeltelijk doet. Dat is letterlijk een oude database-backup terugzetten en daar valt weinig onderscheid in te maken.
Uberhaupt denk ik niet dat een rollback hier aan de orde is overigens. Alles zou gewoon geregistreerd moeten staan en kan dus simpelweg alsnog uitgevoerd worden, zodra bekend is wat het performance probleem precies is.
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 11:34 ]
Ik weet het ja, ben nu bij Kulle in act 2. Onderweg redelijk vaak dood gegaan. Er lopen wat nare beestjes rond in Act 2.ormagon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:38:
[...]
Dat verandert al iets in Act II, maar helemaal in Act III, daar zijn alle damage affixes zo sterk dat je dat gelukkig kunt vergeten.
Vooral die dingen die vliegjes die die beestjes afschieten zegtdjager schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:37:
[...]
Ik weet het ja, ben nu bij Kulle in act 2. Onderweg redelijk vaak dood gegaan. Er lopen wat nare beestjes rond in Act 2.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das voor melee dan, voor ranged zijn die niet zo'n issue gelukkigDe_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:51:
[...]
Vooral die dingen die vliegjes die die beestjes afschieten zeg
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging