Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
De_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:51:
[...]

Vooral die dingen die vliegjes die die beestjes afschieten zeg :')
Daar had ik op Normal al een tyfushekel aan en dat is nooit veranderd :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
Muah lekker resists stacken niks aan het handje

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:35
De_Bastaard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:51:
[...]

Vooral die dingen die vliegjes die die beestjes afschieten zeg :')
die beestjes maakte mij altijd af in inferno en hell, maar op inferno 0,0 problemen mee gehad. zal puur een gear kwestie zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Uiteindelijk kan je alles afdoen als een 'gear kwestie' natuurlijk, feit is dat die beestjes lastig zijn en gewoon veel damage doen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Bosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Dat is wel erg makkelijk gezegd. Wat als van een transactie het item wel is aangekomen, maar het geld niet bij de tegenpartij?
Dan is de transactie toch niet volledig afgerond? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Naluh! schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:59:
Uiteindelijk kan je alles afdoen als een 'gear kwestie' natuurlijk, feit is dat die beestjes lastig zijn en gewoon veel damage doen.
Tsja, elke class heeft z'n vervelende beesten. Voor ranged zijn ze geen enkel probleem, maar die hebben dan weer ontzettend snel springende hondjes...

Ik ben het er steeds meer mee eens: diablo = gear check. Als je het niet haalt heb je of de verkeerde gear, of is je gear niet goed genoeg. Dat is het spel. Dan ben je nog niet klaar voor die scene. Ik snap echt niet dat Diablo een van de moeilijkste spellen moest worden en dat er na een week of twee zelfs al geklaagd werd dat het te moeilijk was... is er iets mis met maanden moeten spelen voor je er voorbij komt?

[ Voor 35% gewijzigd door Zoijar op 02-07-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Zoijar schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:09:
[...]

Tsja, elke class heeft z'n vervelende beesten. Voor ranged zijn ze geen enkel probleem, maar die hebben dan weer ontzettend snel springende hondjes...

Ik ben het er steeds meer mee eens: diablo = gear check. Als je het niet haalt heb je of de verkeerde gear, of is je gear niet goed genoeg. Dat is het spel. Dan ben je nog niet klaar voor die scene.
Of die lizzards in Act 2 die onder de grond zitten. Die beesten komen alleen naar boven als je in melee afstand bent. Vooral leuk als ze shielding / invulnerable hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:12

Pos

Zoijar schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:09:
[...]

Ik ben het er steeds meer mee eens: diablo = gear check. Als je het niet haalt heb je of de verkeerde gear, of is je gear niet goed genoeg. Dat is het spel. Dan ben je nog niet klaar voor die scene. Ik snap echt niet dat Diablo een van de moeilijkste spellen moest worden en dat er na een week of twee zelfs al geklaagd werd dat het te moeilijk was... is er iets mis met maanden moeten spelen voor je er voorbij komt?
Ik farm nog steeds happily act 1 inferno. Act 2 hoef ik absoluut niet te proberen, das bnog steeds instakill voor mijn WD.. Ik sprokkel her en der mijn gear vandaan en ga kleine stapjes vooruit. Zo lang de PUG's een beetje gezellig zijn vermaak ik me nog prima. Paar goeie 2m+ wapens weg gegeven aan wat gasten waar ik laatste tijd vaker mee speel.
Na verloop van tijd komen we er vanzelf wel. Van mij mag het dus nog wel een poosje duren zo lang het gezellig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Xylon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:12:
[...]

Of die lizzards in Act 2 die onder de grond zitten. Die beesten komen alleen naar boven als je in melee afstand bent. Vooral leuk als ze shielding / invulnerable hebben.
Die beesten zijn trololol gepatched. Gaan alleen achter ranged dps aan en blijven dus onder grond als die wegrennen. Erg leuk als melee als je in groep speelt. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik zat laatst in een leuke party. Ik als mage, een hunter een witch doctor en een mage met tank build die in staat was om packs frozen te houden. We zijn gewoon in een paar uur tijd door heel act4 inferno geknalt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xylon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:00:
[...]

Dan is de transactie toch niet volledig afgerond? ;)
Als de server dat allemaal weet, waarom dan een rollback ipv gewoon de transacties afronden? ;)

Maw zo simpel is het niet. Een rollback doe je als de server het NIET meer weet. En dan moet je gewoon ALLES rollbacken helaas..

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topskilled schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:26:
Ik zat laatst in een leuke party. Ik als mage, een hunter een witch doctor en een mage met tank build die in staat was om packs frozen te houden. We zijn gewoon in een paar uur tijd door heel act4 inferno geknalt :7
Wat moet ik me bij zo'n freeze-tank-mage voorstellen, linkje van zo'n build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:20:
Zo, een van mijn weinige posts in dit topic (sinds ik op dit moment aardig uitgespeeld ben met Diablo 3).

End game Diablo 2:
- Ladder resets! (hield de economie (die vaak via d2jsp werd bepaald) in balans).

Ik vergeet vast dingen... Het is niet om te zeuren, die 150 uur waren zeker mijn 44 euro dubbel en dwars waard maar ik vraag me af of ik de enige ben met deze sleur en teleurstelling over de endgame...
Hier wil ik wel even op in haken want die Ladder resets waren nodig om de economie (kort) weer stabiel te maken en die werd instabiel door de botters en dupers. Nu hielp het wel mee dat er niet echt een goede economie bestond in Diablo 2.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:41:
[...]

Wiz heeft dan een crit build, bij elke crit gaan de cool downs naar 0 en zo kan ie snel frost nova spammen. En de wiz gebruikt van die zwaarden waardoor je bij crit leven krijgt. Als ik het zo goed beschrijf wat een "tank wiz" is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Op inferno lijken de champion packs wel aan de crack te zitten de laatste dagen. Het tempo waarop frozen/jailor/arcane wordt gecast is ridicuul! En het wordt vooral grappig als ze dan ook nog illusionist of vortex hebben. Kwam het volgende screenshot ook tegen en dacht: "Ja, zo ziet mijn scherm er inderdaad uit de laatste dagen."

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/3015/screenshot0391.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
ormagon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:53:
Op inferno lijken de champion packs wel aan de crack te zitten de laatste dagen. Het tempo waarop frozen/jailor/arcane wordt gecast is ridicuul! En het wordt vooral grappig als ze dan ook nog illusionist of vortex hebben. Kwam het volgende screenshot ook tegen en dacht: "Ja, zo ziet mijn scherm er inderdaad uit de laatste dagen."

[afbeelding]
Ja klopt. Ik heb hier de laatste paar dagen ook erg veel last van..
Nog voordat de aanwezige arcane beams/desectration etc weg gaat komen er alweer nieuwe..
Tevens zijn een paar bosses nu altijd enraged wat erg irritant is.

(Fizzlebone ofzo? bij ACT2 op de brug, pas daar echt op want hij is echt bizar sterk geworden)
Ook een paar random quest bosses welke enraged waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Laatst online: 05-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:41:
[...]

Volgens mij had die hoge crit change. En wanneer de mobs gefreezed waren door zn frost nova gebruikte die spectral blade. Dat waarschijnlijk in combinatie met die critical mass passive skill om bij elke crit zn cooldown van zn frost nova met 1 seconden lager te maken. Waardoor als zn frost nova uitgewerkt was hij weer een nieuwe kon casten. Daarbij gebruikte die ook nog diamond skin. Zoiets zal het wel zijn. Heb verder geen build ofzo van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25

[afbeelding]
Dit is vooral leuk in de festering woods als je die twee dungeons doet (warrior's rest, en de andere ken ik niet meer bij naam... Ancient path?). In dat laatste heeft de elite meestal ook frozen en arcane. En dan heb je ook nog maar een kleine kamer om hem en zijn minions uit te schakelen terwijl je arcane beams mag ontwijken :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:34

[afbeelding]
zulke had ik er ook een paar van gisteravond.. ik probeerde ze niet eens voor de 2e keer maar lekker ontwijken die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Junia schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Ja klopt. Ik heb hier de laatste paar dagen ook erg veel last van..
Nog voordat de aanwezige arcane beams/desectration etc weg gaat komen er alweer nieuwe..
Tevens zijn een paar bosses nu altijd enraged wat erg irritant is.

(Fizzlebone ofzo? bij ACT2 op de brug, pas daar echt op want hij is echt bizar sterk geworden)
Ook een paar random quest bosses welke enraged waren.
Met altijd enraged bedoel je dan Ghom? Zo ja dan heb je het mis.
Na 3 minuten gaat hij niet meer in melee en clouds vanaf range spammen (net als Belial doet met zijn groene explosies) en begint de kamer van onderaf vol te lopen met gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:23
Topskilled schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:56:
[...]

Volgens mij had die hoge crit change. En wanner de mobs gefreezed waren door zn frost nova gebruikte die spectral blade. Dat waarschijnlijk in combinatie met die critical mass passive skill om bij elke crit zn cooldown van zn frost nova met 1 seconden lager te maken. Waardoor als zn frost nova uitgewerkt was hij weer een nieuwe kon casten. Daarbij gebruikte die ook nog diamond skin. Zoiets zal het wel zijn. Heb verder geen build ofzo van hem.
Ik gok dat jullie het over deze build hebben:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5589541421

;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Ik zat vrijdag nog met Phasebeasts die Arcane Enchanted, Molten, Vortex, Freeze hadden. Niet om vrolijk van te worden. Teleporteren de hele tijd om je heen, rammen je als een bus en weigeren je een seconde stil te laten staan om een klap uit te delen vanwege de Vortex/Freeze met Arcane Enchanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik had gister op Hell difficuly een elite van die gasten die meteors smijten met illusionist, fast, extra health. Het regende meteors, was bijna geen beginnen aan. (Vooral omdat zij ook van zichzelf teleporter hebben)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
ErikRedbeard schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Met altijd enraged bedoel je dan Ghom? Zo ja dan heb je het mis.
Na 3 minuten gaat hij niet meer in melee en clouds vanaf range spammen (net als Belial doet met zijn groene explosies) en begint de kamer van onderaf vol te lopen met gas.
Nee, ik heb het niet over Ghom.
Ik heb het over normale elite packs en met quest bosses bedoel ik bijvoorbeeld ééntje in ACT 1 bij de goatmen (khazra barricade) dan staat er een ghost, als je hem helpt transformed hij in een boss, welke ook enraged is.

Die samen met fizzlebane zijn altijd enraged. Misschien wel meer.
Elites zijn niet echt enraged maar casten wel veel meer skills dan normaal (zo lijkt het iig )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Haha!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6cd0F.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
die arcane dingen maken mij ook ERG snel dood. Enige oplossing lijkt om te zoeken naar n stuk waar ik fatsoenlijk rondjes kan huppelen om de packs achter me aan te krijgen en wat tijd heb om te healen. Daarna weer gas erop om vervolgens weer rondjes te gaan lopen...beetje saai maar t werk wel.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Kiten like hell... Dat heb ik wel ondervonden op Inferno...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:25
lj_tree schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:13:
die arcane dingen maken mij ook ERG snel dood. Enige oplossing lijkt om te zoeken naar n stuk waar ik fatsoenlijk rondjes kan huppelen om de packs achter me aan te krijgen en wat tijd heb om te healen. Daarna weer gas erop om vervolgens weer rondjes te gaan lopen...beetje saai maar t werk wel.
een troost, als barb ga ik alleen nog dood aan arcane.
al het andere kan ik makkelijk aan, maar voor arcane zie je mij zelfs rennen voor me leven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Denniz0229 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:17:
[...]

een troost, als barb ga ik alleen nog dood aan arcane.
al het andere kan ik makkelijk aan, maar voor arcane zie je mij zelfs rennen voor me leven 8)7
Die zijn wel aardig dodelijk ja. Gelukkig zijn ze vrij makkelijk te ontwijken en duurt het even voor ze damage doen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

[afbeelding]
Ik heb het op mijn monk nog niet echt gemerkt, maar wel op me WD die in nightmare rond loopt. Het lijkt daar ook of elite packs zo nu en dan een 'extra' hidden affix rollen. Zo had ik gister zo'n grote elite dude met wat minions (act 3, en dan die soort van schildpadden die ook tijdelijk immune kunnen gaan). Ze hadden desecrator en arcane enchanted. Maar het leek alsof ze ook Fast hadden, want die beesten liepen echt verrot snel terwijl ze 1 van de langzaamste mobs int spel zijn. Dus das best raar. Ook een vriend van vechte tegen een mob in plaats dat er invulnarable stond bij de minions, stond er op gesomt: Fire immune, arcane immune, frost immune etc.

Er gaat denk wel iets mis :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

OkkE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:19:
[...]

Die zijn wel aardig dodelijk ja. Gelukkig zijn ze vrij makkelijk te ontwijken en duurt het even voor ze damage doen. :)
Heb je het plaatje iets hoger gezien? Zeker in combi met vortex/jailor/freeze niet echt makkelijk te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatinus
  • Laatst online: 28-06-2024
ye-roon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:19:
[...]

Ik heb het op mijn monk nog niet echt gemerkt, maar wel op me WD die in nightmare rond loopt. Het lijkt daar ook of elite packs zo nu en dan een 'extra' hidden affix rollen. Zo had ik gister zo'n grote elite dude met wat minions (act 3, en dan die soort van schildpadden die ook tijdelijk immune kunnen gaan). Ze hadden desecrator en arcane enchanted. Maar het leek alsof ze ook Fast hadden, want die beesten liepen echt verrot snel terwijl ze 1 van de langzaamste mobs int spel zijn. Dus das best raar. Ook een vriend van vechte tegen een mob in plaats dat er invulnarable stond bij de minions, stond er op gesomt: Fire immune, arcane immune, frost immune etc.

Er gaat denk wel iets mis :)
Elite packs zijn altijd ietje sneller dan normaal en ook nog eens veel minder gevoelig voor slows etc.
Die tremors waar jij het over hebt kunnen van zichzelf al soort van enraged worden en worden dan echt enorm snel. Zeker in inferno zijn die packs echt niet te houden, gassen over mijn grasp heen alsof het niks is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ormagon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:21:
[...]

Heb je het plaatje iets hoger gezien? Zeker in combi met vortex/jailor/freeze niet echt makkelijk te ontwijken.
Die combinatie maakt het wel lastiger ja, zeker als je skills op cooldown zijn. Maar met "Force Move" ipv click-to-move, Leap en WotB kom ik er vaak wel levend uit (A1 Inferno). :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik had vorige week wat raars. Ik heb Act I gecleard. Butcher was een eitje alleen duurde het lang ;) Voor Act II heb ik nog niet de juiste gear dus ik terug naar Act I. Elite packs farmen en ik had 4 stacks van de buff. Toen ik de vijfde pack sloopte krijg ik mijn 5e stack maar geen rare drop :? Bij 4 stacks krijg je toch altijd een rare drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:19:
[...]
Zo had ik gister zo'n grote elite dude met wat minions (act 3, en dan die soort van schildpadden die ook tijdelijk immune kunnen gaan). Ze hadden desecrator en arcane enchanted. Maar het leek alsof ze ook Fast hadden, want die beesten liepen echt verrot snel terwijl ze 1 van de langzaamste mobs int spel zijn. Dus das best raar.
Dat is hun eigen "enraged"-modus. Dat hebben ze als normaal monster al, en als Elite houden ze die. Is dus geen hidden affix, maar gewoon monster-specific ability.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:16:
Kiten like hell... Dat heb ik wel ondervonden op Inferno...
Ja zeg.. dat "Kiten like hell" kom je wel wat laat mee. Hell heb je allang gehad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Loev schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:29:
Ik had vorige week wat raars. Ik heb Act I gecleard. Butcher was een eitje alleen duurde het lang ;) Voor Act II heb ik nog niet de juiste gear dus ik terug naar Act I. Elite packs farmen en ik had 4 stacks van de buff. Toen ik de vijfde pack sloopte krijg ik mijn 5e stack maar geen rare drop :? Bij 4 stacks krijg je toch altijd een rare drop?
Pas bij 5 :)

Met 4 stacks krijg je bij boss fights (butcher / jailer) krijg je 1, met 5 stacks krijg je dan 2.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:16
Sabrac schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:30:
[...]

Pas bij 5 :)

Met 4 stacks krijg je bij boss fights (butcher / jailer) krijg je 1, met 5 stacks krijg je dan 2.
Bij de nieuwste patch is het toch 1 gegarandeerd bij de bosses met grote kans dat dit er 2 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Die arcane en vortex shit kunnen dan wel irritant zijn, maar wat mij ook is opgevallen dat er sinds de patch veel meer fast minions zijn. Als ranged is die onzin gewoon bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Aragnut schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Bij de nieuwste patch is het toch 1 gegarandeerd bij de bosses met grote kans dat dit er 2 zijn?
Bosses

Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

OkkE schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:25:
[...]

Die combinatie maakt het wel lastiger ja, zeker als je skills op cooldown zijn. Maar met "Force Move" ipv click-to-move, Leap en WotB kom ik er vaak wel levend uit (A1 Inferno). :)
Act I is het inderdaad wel prima te doen, die mobs zijn ook nog lekker rechtoe/rechtaan. Maar als je later met die Phasebeasts zit in Act III, Oppressors van Act IV, van die razendsnelle Lashers, die zijn best naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Sabrac schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Bosses

Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor
Apart, in 1.0.3. hadden ze dat, volgens mij, aangepast (notes). Is dit weer terug aangepast in 1.0.3a (vind het niet terug in de notes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Iemand wellicht een tip voor een level 51 DH op Nightmare tegen Diablo? Dit zijn mijn stats grofweg:

- 22k HP
- 1300 Armor
- 5500 DPS (met SS)

Mijn hatred en discipline gaat redelijk vlot op. Gemiddelde resistance tegen o.a. vuur ligt op 23.. Mijn bogen (dual wield) hebben beide Lightning damage.

Moet ik:
a. alles upgraden :+
b. gaan voor andere attributen op m'n wapens, bijv. Holy of iets ? (Meer damage?)
c. gaan voor armor met bepaalde resistance, tegen vuur?

Welke attributen heeft Diablo (boss) eigenlijk? En welke attributen kun je het beste tegen hem gebruiken?

Via Google en de search in dit topic wordt ik er niet echt wijzer op :)

Thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien hoe ver mijn stack is op elk moment?
Wist ik namelijk nog niet :P
Zit zelf nu bij Heaven in normal mode, nu een paar daagjes gespeeld en bevalt wel goed ^^

Stoveboy#2789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:43:
Zit zelf nu bij Heaven in normal mode, nu een paar daagjes gespeeld en bevalt wel goed ^^

Stoveboy#2789
Je stack bouwt pas op op lvl 60. Dus nog ff geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oow haha, helaas..
Zijn er nog andere mogelijkheden om een beetje geld te maken? Of kan ik beter gewoon wat verder spelen en in de hogere moeilijkheidsgraden wat farmen?

ty ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:43:

Stoveboy#2789
Ik neem aan dat je Nephalem Valor stack bedoeld? Deze krijg je als je op level 60 zit, en dan staat deze boven je bar, vlakbij health globe (zelfde plek als buffs van shrines e.d.). Hier staat een nummer bij/in van de stack grootte.

edit: Op normal gewoon lekker doorspelen, je hebt daar niet zo gek veel aan gold (behalve om gem/smith omhoog te werken) in mijn ervaring. Veel verkennen helpt wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Aragnut op 02-07-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Aragnut schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:40:
[...]

Apart, in 1.0.3. hadden ze dat, volgens mij, aangepast (notes). Is dit weer terug aangepast in 1.0.3a (vind het niet terug in de notes)?
http://eu.battle.net/d3/e...e_Updated_2806-28_06_2012

Hotfix op 28 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:45:
oow haha, helaas..
Zijn er nog andere mogelijkheden om een beetje geld te maken? Of kan ik beter gewoon wat verder spelen en in de hogere moeilijkheidsgraden wat farmen?

ty ^^
Speel maar gewoon en geniet lekker van het spel, farmen e.d. hoef je pas vanaf lvl 60 je hoofd over te breken :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:26
Speel D3 sindskort ook met wat maten...

Opzich een heel grappig spelletje, lekker hakken en erin jumpen (ben een barb) maar een maatje van mij die wil heel graag de hele map over, alles kapot maken, en items zoeken etc.

Vanaf welk level is dat het nou waard?
Onder de level 20 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Rendiertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:51:

Opzich een heel grappig spelletje, lekker hakken en erin jumpen (ben een barb) maar een maatje van mij die wil heel graag de hele map over, alles kapot maken, en items zoeken etc.

Onder de level 20 al?
Afgezien van het feit dat je door dat te doen betere items voor jou level kan vinden, loont het zich eigenlijk pas vanaf lvl 60 omdat dan de echt goede items komen en die kan je ook voor veel verkopen op het AH. Wil je echter geen gebruik maken van het AH zal je het gelijk je maat moeten doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Onder de level 20 al?
Nja op level 60 ga je voor het farmen echt niet alle hoekjes en gaatjes af. Dit doe je over het algemeen alleen de eerste playthrough en daarna ga je meer rushen.
Farmen op lvl 60 houdt in dat je in een zeer korte tijd zoveel mogelijk yellows en blues omlegt met eventueel nog een boss erachteraan en dat dan continue herhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Onder de level 20 al?
Als je puur naar de items kijkt: pas vanaf Hell / Inferno is dat interessant.

Ik heb 't zelf op Normal gedaan, omdat ik het juist de eerste play-through leuk vond om alles te bekijken, heel het verhaal en de extra-tjes (dagboeken, etc) te vinden / lezen / horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik zit al een tijdje vast op Inferno met zowel mijn Demon Hunter als mijn Barbarian (op Ghom). Deze komt nog wat gear tekort.

Echter met mijn Demon Hunter zit ik vast in Act 2 Inf. Voornamelijk het stuk waarbij je in de kamer van Belial voor het eerst komt en al die snakes spawnen die invisible gaan en dan opeens op je kop slaan en instakill is. Maar het hele stuk hierna is het van die soortgelijke mobs. Hoe ga je hier als demon hunter mee om in solo play. mijn reflexen zijn niet snel genoeg om smoke screen op tijd te poppen, en het wordt aardig duur om op die trash snakes dood te gaan.

Ander vervelend ding zijn die zandhaaien in act II, maar dan alleen als het van die elites zijn. Enragen altijd omdat ze zo weinig bovenkomen. En altijd de combinatie met shielded ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:59
ik heb een vraagje over mijn battle.net balance. Ik heb meerdere items verkocht op de RMAH en ik vind het nu wel eens tijd om uit te cashen. Dus ik heb mijn paypall account gelinkt aan mijn battle.net account maar ik zie nergens een optie om uit te cashen? het balans wat op mijn battle.net staat is toch wel uit te cashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
chr0me1 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:02:
ik heb een vraagje over mijn battle.net balance. Ik heb meerdere items verkocht op de RMAH en ik vind het nu wel eens tijd om uit te cashen. Dus ik heb mijn paypall account gelinkt aan mijn battle.net account maar ik zie nergens een optie om uit te cashen? het balans wat op mijn battle.net staat is toch wel uit te cashen?
Nee, dat kan niet.

Als je wilt cashen naar paypal moet je dat al doen op het moment dat je een item te koop aanbied,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Nee, volgensmij niet.

Je had het gelijk naar je paypal moeten laten uitbetalen. Maar wees gerust, binnenkort kun je een gender change, of een faction change mee betalen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ActualFantasy op 02-07-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
Van wat ik gelezen heb bij het (proberen te) verkopen is dat bij het aanmaken van de auction je kan kiezen of het naar paypal of naar battle.net kan. Daarna heb ik gelezen dat wat op battle.net staat, alleen bij blizzard uitgegeven kan worden. http://us.battle.net/supp...ly-asked-questions-faq#q6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Dat is best wel klote, dat je niet gewoon je balance kan laten uitkeren.

Ik vrees dat je dan op zoek moet gaan naar koopjes en deze vervolgens weer voor meer geld te koop zetten. Dan kun je na die transactie wel laten uitkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 20:56
simenon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:58:

Echter met mijn Demon Hunter zit ik vast in Act 2 Inf. Voornamelijk het stuk waarbij je in de kamer van Belial voor het eerst komt en al die snakes spawnen die invisible gaan en dan opeens op je kop slaan en instakill is. Maar het hele stuk hierna is het van die soortgelijke mobs. Hoe ga je hier als demon hunter mee om in solo play. mijn reflexen zijn niet snel genoeg om smoke screen op tijd te poppen, en het wordt aardig duur om op die trash snakes dood te gaan.
Je kan Act1 farmen voor gear, of met je maten gaan spelen. DH gaan nou eenmaal dood na 1 klap. Voor skills kan je wellicht wat youtuben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
BramSd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:06:
Dat is best wel klote, dat je niet gewoon je balance kan laten uitkeren.

Ik vrees dat je dan op zoek moet gaan naar koopjes en deze vervolgens weer voor meer geld te koop zetten. Dan kun je na die transactie wel laten uitkeren.
Ik vind het al knap dat hij uberhaupt iets verkocht krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ik heb ook één keer een item verkocht: voor 1,25 euro. Ik was onaangenaam verrast dat ik maar 0,25 euro uitgekeerd kreeg. Ik was even vergeten dat ze een fee van 1 euro rekenen, wat mijns inziens veel te veel is bij de lage bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Omg lekker is dat dan.. dus blizzard verplicht mij nu dus eigenlijk om items te kopen op de RMAH en het te verkopen op de gold AH en dan weer een third party te raadplegen om mijn gold te kopen gg blizzard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
chr0me1 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:08:
Omg lekker is dat dan.. dus blizzard verplicht mij nu dus eigenlijk om items te kopen op de RMAH en het te verkopen op de gold AH en dan weer een third party te raadplegen om mijn gold te kopen gg blizzard..
Nee ?

Je kan bij het aanmaken van een auction kiezen of je het via battle net balance wil, of paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
ActualFantasy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:07:
[...]

Ik vind het al knap dat hij uberhaupt iets verkocht krijgt....
zo moeilijk is dat niet hoor. heb zon 40 verschillende items verkocht en zit nu op zon 200 euro -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
chr0me1 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:09:
[...]

zo moeilijk is dat niet hoor. heb zon 40 verschillende items verkocht en zit nu op zon 200 euro -_-
Je maakt hopelijk een grapje. Ik kan er op zetten wat ik wil, maar het verkoopt nooit. Zal dan wel de verkeerde items eropzetten of zo, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
BramSd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:08:
Ik heb ook één keer een item verkocht: voor 1,25 euro. Ik was onaangenaam verrast dat ik maar 0,25 euro uitgekeerd kreeg. Ik was even vergeten dat ze een fee van 1 euro rekenen, wat mijns inziens veel te veel is bij de lage bedragen.
Ja, die 1 euro vond ik ook al aardig straf. Maar als je voor meer verkoopt dan gaat er "gewoon" 15% af geloof ik (met dus een minimum van 1 euro of zo). Ze weten er wel geld uit te knijpen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
ActualFantasy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:09:
[...]

Nee ?

Je kan bij het aanmaken van een auction kiezen of je het via battle net balance wil, of paypal.
ja maar ik heb nu pas paypal toegevoegd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
chr0me1 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:10:
[...]

ja maar ik heb nu pas paypal toegevoegd.....
Ja, dus nu kan je met dat opgebouwde geld wel uitgeven op de RMAH, en dan voor zelfde bedrag of iets hoger, paypal auction aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Aragnut schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:10:
[...]

Ja, die 1 euro vond ik ook al aardig straf. Maar als je voor meer verkoopt dan gaat er "gewoon" 15% af geloof ik (met dus een minimum van 1 euro of zo). Ze weten er wel geld uit te knijpen op die manier.
Die 1 euro is de straf voor de koper, want die moet je gewoon niet mee rekenen. Alleen als je iets koopt en weer verkoopt voor dezelfde prijs betaal je die euro zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Aragnut schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:10:
[...]

nee, voor elke transactie in de RMAH krijgt Blizzard 1 euro. Als het laat uitbetalen naar PayPal betaal je nog 15% aan PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:41:
Iemand wellicht een tip voor een level 51 DH op Nightmare tegen Diablo? Dit zijn mijn stats grofweg:

- 22k HP
- 1300 Armor
- 5500 DPS (met SS)

Mijn hatred en discipline gaat redelijk vlot op. Gemiddelde resistance tegen o.a. vuur ligt op 23.. Mijn bogen (dual wield) hebben beide Lightning damage.

Moet ik:
a. alles upgraden :+
b. gaan voor andere attributen op m'n wapens, bijv. Holy of iets ? (Meer damage?)
c. gaan voor armor met bepaalde resistance, tegen vuur?

Welke attributen heeft Diablo (boss) eigenlijk? En welke attributen kun je het beste tegen hem gebruiken?

Via Google en de search in dit topic wordt ik er niet echt wijzer op :)

Thx alvast!
Gezien de snelheid waarop dit topic vooruit denderd nog maar even onder de aandacht :) .. en btw het lijkt meer over trading te gaan nu waar we een apart topic voor hebben toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Als jijzelf even netjes de FAQ & How-to over de RMAH had gelezen die Blizzard online heeft gezet, dan had je dit geweten. Dat het misschien niet zo vanzelfsprekend is dat je het achteraf niet meer kan laten uitbetalen, daar kan ik je gelijk in geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:41:

- 22k HP
- 1300 Armor
- 5500 DPS (met SS)

Waar gaat het mis? Ga je op 25% al dood of red je de laatste 25% niet?
Welke skills gebruik je verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:13:
[...]

Gezien de snelheid waarop dit topic vooruit denderd nog maar even onder de aandacht :) .. en btw het lijkt meer over trading te gaan nu waar we een apart topic voor hebben toch? :o
Ik zou persoonlijk de prioriteit bij het upgraden van je dps neerleggen. Ik heb zelf inf grotendeels al gedaan met 24k health en ik dacht iets van 1500 armor. Ik heb dan wel 76k damage (met SS) en 36k zonder.
Ik zou zelf nooit voor dual wield gaan maar voor een 2hander icm een quiver. Voor zover ik weet is het nooit de moeite waard om voor dual wield te gaan.

Voor wat betreft het opbouwen van res. Je kunt beter leren elke aanval te herkennen en te ontwijken. Res opbouwen voor een DH heeft gewoon geen zin naar mijn ervaring. Gebruik vooral shadow power + gloom rune voor aanvallen die onmogelijk te ontwijken zijn en voor reflect damage elites.
Over de verschillende damage op je wapens. Ik weet niet of het effect hiervan zo groot is als in D2, maar in dat geval kun je beter geen fire damage gebruiken op Diablo, verder maakt het dan niet zoveel uit.
Al zou ik geen poison nemen door het traag afsterven van de plagued mobs, die je ongetwijfeld dwars gaan zitten (voornamelijk in act 3 inf).

Succes drmee ;)

[ Voor 33% gewijzigd door D3ft0n3 op 02-07-2012 14:20 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Het is heel verschillend.. ik was al een keer in de 3e fase beland, maar meestal gaat het mis in dat shadow realm.. M'n discipline raakt dan snel op zodat ik niet meer kan vaulten.

Skills o.a.:
- Def: Caltrop, Vault, 3e speel ik een beetje mee.. Sentry of zo'n ander
- Atk: Hungering Arrow met rune Devourring Arrow + dual chakram's
Passive skills: Shareshooter, Steady Aim en Archery... die laatste heb ik al gewisseld voor Brooding voor meer health regen, maar dat boodt ook weinig soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
D3ft0n3 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Ik zou persoonlijk de prioriteit bij het upgraden van je dps neerleggen. Ik heb zelf inf grotendeels al gedaan met 24k health en ik dacht iets van 1500 armor. Ik heb dan wel 76k damage (met SS) en 36k zonder.
Ik zou zelf nooit voor dual wield gaan maar voor een 2hander icm een quiver. Voor zover ik weet is het nooit de moeite waard om voor dual wield te gaan.
76k damage al op Nightmare? Poeh! Wat voor een boog + quiver heb je daarbij dan in gebruik als ik vragen mag? Kan 2 handed 'met' quiver wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:30:
[...]

Dat is hun eigen "enraged"-modus. Dat hebben ze als normaal monster al, en als Elite houden ze die. Is dus geen hidden affix, maar gewoon monster-specific ability.
Denk dat ie die Tremors bedoelt (en jij mss ook?), en die doen dat zelf idd ook, maar als champion zijn ze compleet geschift. Gewoon niet te doen. Maat van me is enorm tanky maar die wordt ge-one- of two-shot en ook op m'n monk kan ik net wel/net geen hit krijgen (7k armor, 1140 allres, 37k hp). Gl met een hele pack te tanken dan. Kiten is namelijk onmogelijk, die mini-enrage die ze doen waardoor ze 300% lopen ofzo doen ze continue, of minimaal tot ze op je tenen staan. Dan is het voor glass cannons sowieso te laat; niet te kiten behalve met een immune a la Smokescreen en dan hou je het dus max zo'n 20-30 sec uit. Geen idee wat je er tegen kunt doen, volgens mij is het voor 99,99% van de spelers skip :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:19:
[...]

76k damage al op Nightmare? Poeh! Wat voor een boog + quiver heb je daarbij dan in gebruik als ik vragen mag? Kan 2 handed 'met' quiver wel?
76k op nightmare is onmogelijk :P

2h+quiver kan voor DH's ja :)

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 02-07-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:19:
[...]

Ik zeg ook op INF ;) Voor wat betreft nightmare zou je als lvl 51 (!) DH geen enkel probleem moeten hebben met de stats die jij opnoemt :p Leren ontwijken is nogmaals mijn tip. Heb mijn vorige post iets uitgebreid, misschien heb je daar wat meer aan :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Junia schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:20:
[...]

76k op nightmare is onmogelijk :P

2h+quiver kan voor DH's ja :)
Sneak edit van Junia.

[ Voor 13% gewijzigd door ActualFantasy op 02-07-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

Vanochtend gewisseld van wapens op mijn DH van een 1020 dps xbow 133 dex met 90% crit dmg gem naar 2 x 1 hander xbows, een 860 dps ander 730 dps met 50-65% critdmg + sockets (2x90%) ging van 160k dps naar over 170K dps met ss.

Voor massieve critdmg is het soms dus wel waard om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:48

Grvy

Bot

Blizzard verplicht je tot niets; jij maakt de fout het in eerste instantie al aan je battle.net ipv paypal toe te voegen. Dat is niet de schuld van Blizzard.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:18:
Het is heel verschillend.. ik was al een keer in de 3e fase beland, maar meestal gaat het mis in dat shadow realm.. M'n discipline raakt dan snel op zodat ik niet meer kan vaulten.

Skills o.a.:
- Def: Caltrop, Vault, 3e speel ik een beetje mee.. Sentry of zo'n ander
- Atk: Hungering Arrow met rune Devourring Arrow + dual chakram's
Passive skills: Shareshooter, Steady Aim en Archery... die laatste heb ik al gewisseld voor Brooding voor meer health regen, maar dat boodt ook weinig soelaas.
Duidelijk dus: Smoke Screen met Lingering Fog gebruiken ipv Vault.
Chakrams dumpen voor Frost Arrow (heb je die rune al?)

Passives zijn goed, gewoon houden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Grvy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:24:
[...]

Blizzard verplicht je tot niets; jij maakt de fout het in eerste instantie al aan je battle.net ipv paypal toe te voegen. Dat is niet de schuld van Blizzard.
true, maar het slaat nergens op dat je vanuit je battle.net niet uit kan cashen.ze hadden ook vanuit daar nog een dikke fee kunnen pakken, dit is gewoon 1 grote trap imo.

En ik ben ook verreweg van de enigste die hier tegenaan is gelopen..
Neemt niet weg dat ik het ermee eens ben dat ik beter heb moeten lezen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 12-09 08:35
Iemand hier die me even kan helpen bij Ghom op Inferno, het lukt me solo niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
chr0me1 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:28:
[...]

true, maar het slaat nergens op dat je vanuit je battle.net niet uit kan cashen.ze hadden ook vanuit daar nog een dikke fee kunnen pakken, dit is gewoon 1 grote trap imo.

Ach, over 10 jaar kun je Diablo 4 dan "kopen" met je verdiende geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
@ Deftone & Angeloonie, thanks for the tips!

Het is inmiddels gelukt :) krap aan maar het is gelukt :9

Vooral Shadow Power had ik als skill onderschat..! Verkiezen jullie zo'n elemental arrow als secondairy attack echt boven dual Chakram's? (met die laatste heb je toch meer oppervlakte damage?)

[ Voor 74% gewijzigd door Darker op 02-07-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

chr0me1 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:28:
[...]

Ik kwam hier ook pas achter toen ik voor £2 iets verkocht had. Heb toen gelijk gekozen om alles op paypal uit te laten betalen. Ik vind het in ieder geval op zijn zachts gezegd niet zo netjes van blizzard dit niet met tenminste een popup tijdens het plaatsen van je veiling even waarschuwen. Ik weet niet wat de minimum leeftijd voor het spel is maar ik vind het toch een behoorlijke instinker. En ik snap best dat chr0me1 nu zoiets heeft van wft, ik wil mijn 200 euro hebben. Maargoed, het is nu eenmaal zo, leuke winst voor Blizzard. Ik zou mijn verlies pakken en voor 200 euro goud kopen en dan weer verkopen op paypal en in de toekomst direct paypal kiezen voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:13:
[...]

- 22k HP
- 1300 Armor
- 5500 DPS (met SS)
Sorry hoor, maar met die stats is Diablo op NM echt een pushover :X Sterker nog, daarmee krijg je hem op Hell zelfs nog makkelijk neer.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Bosmonster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:47:
[...]

[...]

Sorry hoor, maar met die stats is Diablo op NM echt een pushover :X Sterker nog, daarmee krijg je hem op Hell zelfs nog makkelijk neer.
Ben blij voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks. Maar m.a.w. kijk eens naar je build/speelstijl ipv naar je gear, want daar ligt echt het probleem niet ;)

Snap bijvoorbeeld niet waarom je zo afhankelijk bent van Vault. Wat is er mis met gewoon rennen/kiten?

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
hehe dank je... ik zal er eens een blik op wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Van het weekend weer aan het farmen geweest in act 1. En ik ben zowaar op een niveau beland waar ik de meeste elites tot mijn spawnpunt (tussen higland fields en leorics hunting ground) af kan maken zonder dood te gaan of misschien een keertje als ik te overmoedig wordt!. Heb nog steeds wel moeite met het vinden van een goed DPS wapen, maar mijn resist all is sterk toegenomen. Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel mijn resist all bonus is? Ik zie alleen maar de individuele resists, is de laagste waarde automatisch ook je resist all waarde + wat je dan hebt van dat type? Of moet je dit zelf uit gaan rekenen :P.

Mijn huidige farm run is als volgt. Ik spawn tussen highland fields en leoric hunting grounds (De plek waar als je naar boven wandeld een trap heb en je daar een cultist zegt, around me beasts, let none touch me). Ik loop dan direct naar waar de watchtower zou moeten zitten. Zit hij er dan begind mijn run, is hij er niet dan --> leave game en resume game.

Vanaf Watchtower is het als volgt: Afhankelijk van de elites in de watchtower (zijn er soms wel meer dan 5 en soms maar 1) eerst mijn 5NV halen in festering woods en dan cemetary of the forsaken en als ik 5 NV heb eerst cemetary en dan festering woods. Daarna leave game en opniew.

Nog een tip voor mensen die veel moeite hebben met het initieel op farm krijgen van inferno act 1 (ik ben een wizard die geen gebruik maakt van het AH), ga goblins jagen. Het is niet de leukste manier, en het is erg fustrerend als je zoals ik eigenlijk net iets te weinig DPS doet om dat rotding op tijd af te maken of als hij in een elite pack rent die jou 1-shotten maar stukje bij beetje krijg je net die upgrade die het makkelijker maakt om de eerste elites te pakken. Voor mij was de beste plek voor goblins jagen de spinnen grotten. Met een beetje geluk zitten er daar 2, waarvan er een is die als een cocooned victim vast zit wat jou rustig de mogelijkheid geeft alles om hem heen leeg te maken. Je loopt in die grot wel de kans op 2 vallen, 1 is als er een zwerm kleine spinnentjes is. Die krijg ik dan soms wel neer met archon maar ook dan zou ik je healt potion gereed houden. De 2e dat de elite vorm van de kleine spinnen gewoon erg snel en sterk is en dus vaak leave game --> resume game betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
Darker schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:55:
hehe dank je... ik zal er eens een blik op wagen :)
Met elke class is t/m act 2 Hell redelijk te doen. Daarna wordt het pas oppassen, maar dan ben je ook al bijna lvl 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
ik gebruik zelf Caltrops met Tortuous ground, smoke screen met lingering fog, en wanneer mijn discipline op is, preperation met focused mind. Zo ben je voor een kleine 20 sec invulnerable. Toen in NM heb ik rapid fire gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
Ryan1981 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:01:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel mijn resist all bonus is? Ik zie alleen maar de individuele resists, is de laagste waarde automatisch ook je resist all waarde + wat je dan hebt van dat type? Of moet je dit zelf uit gaan rekenen :P.
Resist all betekend dat alle individuele resists omhoog gaan. Dus de waardes die jij ziet, zijn de resists die je hebt. En je hoeft dus niet meer te gaan rekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok, de laagste resist waarde die ik op dit moment heb is rond net iets boven de 600 dus er vanuit gaande dat als dit b.v. fire resist is en ik verder geen resist to fire heb dan is mijn resist all 600 dan die 600. Daarnaast heb ik nu 26K life, 13.8K DPS en buffed 5.6K armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Mr.Monk schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Met elke class is t/m act 2 Hell redelijk te doen. Daarna wordt het pas oppassen, maar dan ben je ook al bijna lvl 60
Ik vond Diablo met een ranged class (DH en Wiz gedaan) best lastig zelfs op Nightmare.
Vooral de eerste keer (op normal dus) met mijn DH een poging of 10 nodig gehad geloof ik.

Maar goed, ik kende toen de abilities nog niet en de DH was nou niet bepaald super gegeared.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging