Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02

scorpie

Supra Addict

Ok, ik ben het een beetje beu aan het worden zo, ik kom met geen mogelijkheid voorbij elites / champions met m'n lvl 60 wd op inferno. Heb nu 17K unbuffed dps, en 27K health.. welke build ik ook pak, geen enkele tactiek schijnt te werken.. :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Dat was best cool... Ik had 7 packs, een goblin en Vendel event in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:32
Crysania schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:43:
[...]

ik kreeg ook errors bij het verlaten van de general chat dus dat is niet echt een oplossing...
Beetje laat misschien: Probeer voortaan een /leave in plaats van /leave general. Dit werkt als het goed is wel/ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:27:
Als je het spel op pauze zet wordt je automatisch na 30 minuten gedisconnect. Als je het echter niet op pauze zet kun je het zo lang aan laten staan en weg gaan als je wilt... Slaat nergens op.
Is dat echt zo? Ik sta regelmatig uuuuren op pauze, maar heb de afgelopen 2 weken niet gespeeld ivm werk, dus het kan zijn toegevoegd in de laatste patches...

Zou een mooie truc zijn voor hardcore trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
M_V schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Is dat echt zo? Ik sta regelmatig uuuuren op pauze, maar heb de afgelopen 2 weken niet gespeeld ivm werk, dus het kan zijn toegevoegd in de laatste patches...

Zou een mooie truc zijn voor hardcore trouwens!
Heb het al sinds het begin dat ik na ongeveer 30 min afk te zijn eruit gegooid wordt....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
scorpie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:43:
Ok, ik ben het een beetje beu aan het worden zo, ik kom met geen mogelijkheid voorbij elites / champions met m'n lvl 60 wd op inferno. Heb nu 17K unbuffed dps, en 27K health.. welke build ik ook pak, geen enkele tactiek schijnt te werken.. :?
Het is wel Diablo hè? Geen Guild Wars...

Wat ik wil zeggen: get better gear!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

meh... eerste hardcore death... Meatshield level 50 Monk R.I.P. O-)

Lachen als je client eruit knalt terwijl je net een kelder inloopt en er een elite pack op je neus spawned.

Mja de volgende monk is alweer onderweg en heb nog een paar level 30+ chars liggen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
scorpie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:43:
Ik ken het... Ik heb een hardcore WD. Kan met 600 res 2 all, 40k hp, 11k dps nergens voorbij komen.

Het leuke is, mijn barb met veel slechtere gear wandelt er zo simpel voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:03

Sevyx

Facta non verba!

Hmm, Net 3 keer dood gegaan op diablo op nightmare. Dacht join een public game om diablo te killen, zijn z gewoon 8 levels lager en gaan om de 2 seconden dood. Dus dat werkt ook niet :(

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Sevyx schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:46:
Hmm, Net 3 keer dood gegaan op diablo op nightmare. Dacht join een public game om diablo te killen, zijn z gewoon 8 levels lager en gaan om de 2 seconden dood. Dus dat werkt ook niet :(
Ik kan je wel even helpen. Voeg me toe: lootman#2167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Ik ben nu bij act 4 van Hell maar ben bijna helemaal door mijn cash heen en moet me steeds laten fixen..nu vraag ik me af waar ik het best kan farmen bijv in levels met large chests. Heeft iemand een idee, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nightmare Core of Arreat met flink wat goldfind gear :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

thanks, lets try it,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:03

Sevyx

Facta non verba!

FreqAmsterdam schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:04:
[...]

Ik kan je wel even helpen. Voeg me toe: lootman#2167
Hoi,

Bedankt na nog 2 keer solo te proberen is het gelukt. :)

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Net de eerste serieuze post-siegebreaker run gedaan. Dat maakte het verschil tussen public en met een goede dps-er (freqamsterdam) pijnlijk duidelijk. Niks hoeven skippen, bij een paar combi's een keer doodgegaan (phasebeast met shielding, molten, plagued, frozen, brr) en zowel Cydaea als Azmodan waren een eitje. Eindelijk weer even echt gevoel van vooruitgang, dat had ik eerder moeten doen.

Overigens wel een vers wapen erbij waardoor mijn LoH nu 2400 is, daar hoef ik niets meer aan te doen! Nu nog meer armor (5k) en resist all (0.8k) om ook bij wat meer damage affixes beter in leven te blijven. Als ik nu geen damage deal is de survivability een beetje karig, zit er ook aan te denken om in plaats van armor/ress life regen te gaan stacken. Als ik die over de 1500 krijg zou het ook wel goed moeten gaan, en vind ik net wat meer monk.

[ Voor 16% gewijzigd door ormagon op 30-06-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:05
JohnnyV76 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:57:
Mwa... er kan natuurlijk altijd iets leuks uit komen zelfs onder ilvl61. Zelfs als er veel affixes op zitten kan het nog wat gold waard zijn (1500 oid)
Klopt, ik heb onlangs op inferno een level 57 wapen gevonden met -10 level requirement, dus geschikt voor level 47 chars. Lekker level spul dus (voor mijn DH ;) ).
Creqaw schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:43:
Wat ik vervelend vind aan nieuwe characters is dat je level 15 moet worden (socket weapon level) om echt snel te kunnen gaan. Wat is de snelste methode om level 15 te worden?
Er zijn redelijk wat rares te vinden op het AH die je spotgoedkoop kan krijgen (minder dan 5000g/stuk) waarmee je je level 5 char (bij wijze van spreken) super imba kan maken. Daarmee snij je als een mes door boter. Ook items met +xp per kill helpen natuurlijk.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 13:16
Welke stats zou je al wizard na moeten streven voor act 2 inferno? ik zit nu op 25k dps, 45k hp en ongeveer 350-400 res all. maar heb er nog behoorlijk moeite mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Veel meer DPS. Rest hangt van je speelstijl af. Ga je voor glass canon of zorg je dat je wat damage kan opvangen?

[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 30-06-2012 15:34 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:10:
[...]

Nou met die stats heb ik Act 1 gewoon uitgespeeld, dus moet wel kunnen ;)
Je hebt helemaal gelijk. Hierboven ergens is een link van die WD 200K challenge geplaatst. Wat daaruit in ieder geval naar voren is gekomen dat mijn eigenlijke skills nogal te wensen over laten. Die gast was 100% beter in het kiten dan ik ben en het is met weinig gear wel mogelijk A1 te doen. Hij ging wel erg vaak dood en dat wordt een beetje erg kostbaar met betere gear (die ik wel heb).

Heb gisteren jouw WD built overgenomen en heb een butcher run gedaan met deze built. Aangezien ik totaal gewend was om min of meer als halve tank met de beertjes built te spelen, koste me het wel wat tijd om die built te gebruiken maar hij begint me erg goed te bevallen :) Ben wel een keer of 8 dood gegaan dus die deaths moeten er nog wel uit. Helaas wederom alleen maar crap drops tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Darth Malak schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Hierboven ergens is een link van die WD 200K challenge geplaatst.
Die had ik gister geplaatst, hier nogmaals voor diegene die hem willen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Nu ik klaar ben met school ook maar eens Diablo 3 gehaald, zometeen een wizard maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
pietz0r schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:30:
Welke stats zou je al wizard na moeten streven voor act 2 inferno? ik zit nu op 25k dps, 45k hp en ongeveer 350-400 res all. maar heb er nog behoorlijk moeite mee :(
Ligt denk ik aan je speelwijze, ik heb nu 24k dps + 38K HP en kom er opzich nog wel doorheen. Ik kite wel veel en gebruik daarom deze build:

http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acQROS!Ydf!cYYbYZ

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:57
Zijn er nog mensen die A4 op Inferno moeten uitspelen?
Zoja mocht je/jullie vanavond zin en tijd hebben laat het dan even weten!

Ben zelf een DH.

Fanatix#2160

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hmm net een item gekocht in de AH, komt ie niet naar m'n stash.. hij is gewoon weg.. :? (al bij completed gekeken, en ik heb em echt getransfered naar m'n stash).. daar ging weer een hoop geld.. :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

pietz0r schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:30:
Mja, ik heb nu ook ong 25k DPS ~30k HP en 700 Res to all met prismatic armor aan. Bij deze mn build, je moet er echter heel goed mee om kunnen gaan!
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#cXPROS!XbU!YaZbcZ

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
scorpie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:13:
Hmm net een item gekocht in de AH, komt ie niet naar m'n stash.. hij is gewoon weg.. :? (al bij completed gekeken, en ik heb em echt getransfered naar m'n stash).. daar ging weer een hoop geld.. :')
Even geduld hebben, dan komt het vast wel goed.

Althans, dat hoop ik voor je. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Heb em inderdaad zojuist gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* Bij elke game die ik maak of join heb ik na ongeveer 15 minuten een lange lag (+/- 30 sec) en dan is het is een disconnect. Dit gebeurt al sinds 1.0.3.
Hebben meer mensen hier last van? Ik kan zo echt niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal!

Ik heb gisteren Diablo gekocht en ben momenteel een level 17 mage.
Zijn er mensen die mij willen helpen/wat samen gamen eventueel, voeg me toe :D

IGN: Stoveboy#2789

Grtz Ting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Pfft dat inferno is echt niet te doen man. Waller / Desecrator en dan zet ie je natuurlijk vast met walls, en dan desecrator onder je, en dan is je 32K health binnen 1 ms weggebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
scorpie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:41:
Pfft dat inferno is echt niet te doen man. Waller / Desecrator en dan zet ie je natuurlijk vast met walls, en dan desecrator onder je, en dan is je 32K health binnen 1 ms weggebrand.
Hulp nodig? Ik verveel me de pleuris. Voeg me maar toe: lootman#2167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:40:
*zucht* Bij elke game die ik maak of join heb ik na ongeveer 15 minuten een lange lag (+/- 30 sec) en dan is het is een disconnect. Dit gebeurt al sinds 1.0.3.
Hebben meer mensen hier last van? Ik kan zo echt niet meer spelen.
Heb sinds de laatste patch wel veel meer last van rubberbanding. :-( Maar goed dat ik geen HC speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
*ding* 53 geworden gisteravond, schiet maar niet op zo een halve level per avond, kleine meid van 17 maanden wilt maar niet naar bed afgelopen week en dat gaat dan van de D3 tijd af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet hoe mensen door act 2 inferno heen komen, ik kom dus echt niet meer verder...

Iemand die zich verveeld of geroepen voelt...: DennisNL#2565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Hm, vind net een bow maar heb geen DH (HC):

Afbeeldingslocatie: http://bastijn.nl/zooi/bow.png

Leuk voor levelen, goede dmg (red. level) en +19 experience, +dmg en experience. Beetje te twijfelen voor of ik zal bewaren (als ik ooit een DH start HC) of gewoon in het weekend verkopen (zat rich boys die hem zo pakken voor power lvling).

//Edit
Crap, zie nu pas dat hij 1H is :X

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 30-06-2012 20:06 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Flapmo schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:02:

//Edit
Crap, zie nu pas dat hij 1H is :X
dan is de damage alleen maar beter toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Buntmans schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:27:
[...]

dan is de damage alleen maar beter toch ?
Nja, de meeste Demon Hunters gebruiken een 2h + quiver, omdat dit vaak meer dps geeft en makkelijker is met onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

PizZa_CalZone schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:30:
meh... eerste hardcore death... Meatshield level 50 Monk R.I.P. O-)

Lachen als je client eruit knalt terwijl je net een kelder inloopt en er een elite pack op je neus spawned.

Mja de volgende monk is alweer onderweg en heb nog een paar level 30+ chars liggen. _/-\o_
En daar ging de 2e monk op lvl 15... zelfde crash maar dan in een kelder in act 2. Thnx bliz... op naar de 3e maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Heb ik even problemen met sommige elite packs :( DH lvl 53 Act II NM. 2.4k dps en 28k hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Misschien wat minder vit en wat meer dps?
Zoveel HP heb ik nu op Inferno nog niet eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Xylon schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:41:
[...]

Nja, de meeste Demon Hunters gebruiken een 2h + quiver, omdat dit vaak meer dps geeft en makkelijker is met onderhouden.
Noobvraag maar ik heb nog geen DH gespeeld, waar gaat die quiver dan als je een 2h vast hebt?

Overigens ben ik nu in act 3 op normal, maar het is wel erg simpel. Dit komt ook omdat ik alleen in co-op speel (monk +wizard), ik heb ook een solo Barb. Maar in co-op is het gewoon mannetjes raggen en kijken wie er meest kills kan maken.

Vindt overigens act 3 tot nu toe wel de leukste act! Ben benieuwd naar 4 maar die vond ik in D2 ook niet het beste, vind het wel lachen om weer terug in het noorden te zijn. Barb country :7

Overigens nog geen crashes, lag, of rubberbanding gehad. Een enkele keer kort in een dorpje maar zo kort dat in combat het ook nie echt een probleem zou zijn. Misschien blamen er iets teveel de lag ipv hun fps (zou niet de eerste game zijn)
superbassie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:24:
[...]

In het slot waar je anders je tweede 1H in doet.
dat is dan een verdomd grote hand! :o

[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 30-06-2012 21:26 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Postius schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:19:
[...]

Noobvraag maar ik heb nog geen DH gespeeld, waar gaat die quiver dan als je een 2h vast hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door superbassie op 30-06-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
superbassie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:24:
[...]

Klopt inderdaad. In het geval van een Demon Hunter vult een 2h bow / crossbow niet beide slots. Een quiver kun je gewoon in het tweede slot doen. Een schild of 1h crossbow echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Postius schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:19:
[...]

dat is dan een verdomd grote hand! :o
Een quiver houd je meestal ook niet in je handen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
assasinbats schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:04:
Heb ik even problemen met sommige elite packs :( DH lvl 53 Act II NM. 2.4k dps en 28k hp
Op level 53 in act 2 Nighware?
Is dat niet Hell?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Hmm ik farm nu act 3 inferno in coop, DH en Barb, en dat gaat ontzettend goed. De beesten zijn wel ontzettend sterk, elites met 6M hps enzo, maar het gaat relatief makkelijk zonder al te veel deaths. En... de items lijken toch echt van een andere kwaliteit dan in act 1 en 2. Archon crowns, helion xbows, etc; al dat spul dat je toch niet zo veel ziet daarvoor. Nu in twee avonden al verschillende items van meerdere miljoenen opgepakt. Het zou puur de drop rate moeten zijn... maar het lijkt gewoon betere loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Xylon schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:35:
[...]

Een quiver houd je meestal ook niet in je handen ;) .
Idd was ook van plan om te zeggen...
"Op je rug..." maar d3 heeft het makkelijk gehouden om hem weer te geven in je offhand.

Tevens de reden waarom veel DH's een 2h xbow hebben heeft ook te maken met de passive combinatie van:
Archery (xbow doet +50% crit dmg) en Sharpshooter (=3% crit chance per seconde)

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Mijn god, ik zag hier net deze gear voorbij komen. Wat een equipment zeg! Barbarian met 106k damage, 53% crit chance, +523% crit damage, 63k hp. Gaat nergens over.

Hier kun je hem in actie zien. Die knakker rolt gewoon overal doorheen.

Dit is z'n build voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Xylon schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:59:
Mijn god, ik zag hier net deze gear voorbij komen. Wat een equipment zeg! Barbarian met 106k damage, 53% crit chance, +523% crit damage, 63k hp. Gaat nergens over.

Mwah, zat net op twitch naar een 502k dps 85% crit barb te kijken. Vit was 45k+ geloof ik. Maarja, softcore...derps

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
_Peter2_ schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:52:
[...]

Op level 53 in act 2 Nighware?
Is dat niet Hell?
Eeh, Hell, your sir, are right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Valt er andere loot in softcore (gewoon inferno toch?) tov hardcore?

Verder, wie kan mij wat advies geven. Act I inferno is nu een walk in the park met af en toe een death icm een vervelende combi van elite packs (jailer, vortex, arcane, waller etc). Act II lukt niet echt lekker. Elites kan ik over het algemeen wel vergeten en normal mobs doen echt nog heel erg veel dmg.
Heb al meerdere malen ACT I gefarmd maar eigenlijk geen goede drops (om te gebruiken of verkopen) en toch al wel denk ik zo'n 150 yellows indentified. Opzich niet erg want inferno moet wel een beetje moeilijk blijven maar wordt wel erg saai zo.
Qua items moet ik echt nu 500k uitgeven voor een fatsoenlijke upgrade en zoveel gold heb niet nu ook weer niet.

]Hier een overzicht van mijn wizard
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/4eyb7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 01-07-2012 00:08 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No way dat ie dat met farmen bij elkaar heeft gekregen. Die zal vast wel aan het shoppen geweest zijn. Wel erg mooi spul :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 00:14:
[...]

No way dat ie dat met farmen bij elkaar heeft gekregen. Die zal vast wel aan het shoppen geweest zijn. Wel erg mooi spul :9~
Als je maar gold hebt, dan heb je de beste gear voor het kiezen.
Er is ook zo'n NL streamer die rond de 500m gold zit dankzij het verkopen van crafts enzo.

En dan heb je natuurlijk nog rijkeluiskindjes die papa's portemonnee opentrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon zorgen dat je voorop loopt. Altijd overal als eerste zijn zodat je altijd als eerste de beste gear verkoopt. Dan kan je lekker cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:30

H.Boss

Hugo Boss

Ben sinds vrijdag met de game bezig en het is zeer vermakelijk. Nu level 17 net belial afgemaakt. Heb wel hulp gekregen van een aardige player uit de andere kant van de wereld. Heeft mij gelijk voorzien van een kruisboog level 60 die ik dan tegen die tijd kan gebruiken. Zeer vermakelijk allemaal, maar ook zeer verslavend.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

thewizard2006 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 00:08:
Valt er andere loot in softcore (gewoon inferno toch?) tov hardcore?

Verder, wie kan mij wat advies geven. Act I inferno is nu een walk in the park met af en toe een death icm een vervelende combi van elite packs (jailer, vortex, arcane, waller etc). Act II lukt niet echt lekker. Elites kan ik over het algemeen wel vergeten en normal mobs doen echt nog heel erg veel dmg.
Heb al meerdere malen ACT I gefarmd maar eigenlijk geen goede drops (om te gebruiken of verkopen) en toch al wel denk ik zo'n 150 yellows indentified. Opzich niet erg want inferno moet wel een beetje moeilijk blijven maar wordt wel erg saai zo.
Qua items moet ik echt nu 500k uitgeven voor een fatsoenlijke upgrade en zoveel gold heb niet nu ook weer niet.
Ik zie een hoop res en genoeg vit, maar heel heel weinig dps. Ik zit zelf ook in Act 2, en op basis van wat ik hier en daar lees is 30k dps meer in de richting. Ik kan het uit eigen ervaring trouwens ook bevestigen, want sinds ik rond de 30k dps zit verloopt Act 2 een stuk soepeler.

Hoe je graag speelt moet je zelf weten natuurlijk, maar je zou eens kunnen proberen dat schild te vervangen door een goede source (x - 200+ damage). Een wapen met 800+ dps helpt ook. Daarnaast kan je die Diamond Skin ook vervangen door een Familiar met Sparkflint. Geeft ook meer damage. Gebruik je Glass Cannon als passive?
Ik zie net dat een 2-hander met 1200 dps geen drol meer kost op het ah, dus dat kan je in theorie ook proberen, al verlies je dan waarschijnlijk veel attack speed en dat werkt weer niet zo goed met de Arcane Orb die je gebruikt.

Met een beetje zoeken moet je voor 1,5 miljoen zeker een wapen en een source kunnen vinden. Arreat Crater in nightmare levert je met wat goldfind-gear zo 100k gold per uur op. Tweemaal daags een rondje rennen en je schatkist blijft in goede conditie :)

Tot slot; ik ben net als jij met een vrij defensieve build in Inferno beland (wat je defensief noemt, een beetje res en vit goes a long way 8) ) Toen ik m'n dps begon op te krikken moest ik wat van m'n defensie los laten en daardoor viel alles een beetje uiteen. Halverwege de veranderingen heb je nog geen heel goede dps terwijl je defensie ondertussen ook niet geweldig meer is.
Ik heb toen elke skill combinatie uitgeprobeerd en elk Diablo forum afgestruind, maar pas toen m'n dps richting de 30k ging begon het weer te lopen. Ik wil maar zeggen; 'meer dps' is een ding dat soms wel even kan duren.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:57:
[...]

Mwah, zat net op twitch naar een 502k dps 85% crit barb te kijken. Vit was 45k+ geloof ik. Maarja, softcore...derps
Kongor?
Die stats haalt ie enkel met alle cooldowns popped .... anders heeft ie ook maar 100k DPS met zen glasscanon build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Na een lang, lang gevecht is hij dan eindelijk gevallen, iets over half zes... :)

(click)
Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/diablo-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Net dit juweeltje op hardcore gevonden :D
Ben erg benieuwd wat het waard is en voor hoeveel het verkoopt...

Pricecheck anyone?
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2eq3rxl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44

Holy crap :)
Sja met zoveel DPS en life steal maai je door alles heen terwijl je jezelf ook vol blijft healen. Op zich wel interessant. Een tank build is voor een barb best wel ruk. Je doet te weinig damage om elites een beetje vlot neer te krijgen en je krijgt alsnog te veel damage om het super lang vol te houden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Junia schreef op zondag 01 juli 2012 @ 06:13:
Net dit juweeltje op hardcore gevonden :D
Ben erg benieuwd wat het waard is en voor hoeveel het verkoopt...

Pricecheck anyone?
[afbeelding]
Dit ding is alles waard dat iemand heeft. Als je in die socket dan ook nog een dikke life on hit gem stopt. Ik ben niet zo op de hoogte van de goudvoorraden op hardcore, maar heb even gekeken naar goldsellers en die vragen schijnbaar een achtvoud voor het hardcore goud en een echte prijs bedenken lijkt me dan niet meer mogelijk. Ik zou hem op battle.net en d3jsp aanbieden bijvoorbeeld. Alsook hier in het trading topic en vanaf 5 miljoen laten opbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
RMAH? Of kan dat niet als HC character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Geen RMAH op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
RMAH op HC komt er wel uiteindelijk. Daar is gewoon veel vraag naar volgens mij. Maar deze moet je online aanbieden omdat level reducement niet goed op te zoeken valt. Wel good find. Ben zelf lv 42 wizard op hardcore. Nog 0 x dood gegaan maar speel ook erg voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

steamon schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:20:
RMAH op HC komt er wel uiteindelijk. Daar is gewoon veel vraag naar volgens mij. Maar deze moet je online aanbieden omdat level reducement niet goed op te zoeken valt. Wel good find. Ben zelf lv 42 wizard op hardcore. Nog 0 x dood gegaan maar speel ook erg voorzichtig.
Valt prima op te zoeken, klik op reduced lvl requirement... RMAH gaat er niet komen voor HC, als er dan namelijk permanente deaths vallen doordat er een enorme lagspike aan de serverkant is, server crasht, bugje waardoor een char vaststaat, noem het maar op. Dan zijn de getroffen personen echte harde euro's kwijt door Blizzard zijn schuld. En dat is juridisch geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:55:
[...]

ik ben pas level54 dus heb NDE nog niet, maar ben je er al eens door gered ?

hoe gaat dat dat precies, wordt je instantly geheald, verlies je aggro ? als je doodging door 3 arcane sentries is die extra 35% dan ook zo weg, zijn je cooldowns weer reset nadat je 'geressed wordt?

niet zoveel zin er op harde wijze achter te komen :P
Ik denk dat het bij mij 1x gebeurd is, maar weet niet meer wat er allemaal gebeurde
Was blij dat ik het overleefde :P

Die vorige is m'n build in Inferno trouwens, met wat meer offensive/DPS.
Door Hell heb ik nog meer gebruik gemaakt van healing:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#bcgXjh!XUV!ZZaZcZ

Met 2 heals en CD reduction, kon ik eigenlijk altijd blijven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Bosmonster schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:42:
Gisteravond uiteindelijk maar even gestopt bij Ghom op Inferno.. Vandaag weer verder proberen..

Wat is die gast moeilijk :X
Wat voor een class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zo, m'n wizard is nu Act 2 op normal. Zojuist even wat gear op de auction house gekocht, ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Frerk schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:25:
Zo, m'n wizard is nu Act 2 op normal. Zojuist even wat gear op de auction house gekocht, ideaal :D
Grote kans dat je het al weet, maar als je level 15 bent kun je het beste direct een helm en wapen met socket kopen. Hier vervolgens twee rode gems in en het levelen gaat een stuk sneller ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Xylon schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Grote kans dat je het al weet, maar als je level 15 bent kun je het beste direct een helm en wapen met socket kopen. Hier vervolgens twee rode gems in en het levelen gaat een stuk sneller ;) .
Ja, ik heb dit topic al vaker doorgelezen, dus ik weet een aantal van die dingen inmiddels. Maakt 't nog uit welke rode gem trouwens, of gewoon de beste die ik kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Frerk schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:30:
[...]

Ja, ik heb dit topic al vaker doorgelezen, dus ik weet een aantal van die dingen inmiddels. Maakt 't nog uit welke rode gem trouwens, of gewoon de beste die ik kan krijgen?
Hoger = Beter = Duurder...

dus pak er 1 die in jouw financiele plaatje past

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

Flaweless squares is de grens tussen normaal betaal baar en die 1 stap beter zijn niet meer te betalen als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Flawless squares ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:20
[...]

ben je starter? je mag me toevoegen krijg je wel flawless square gems, maakt het spel er niet leuker op maar makkelijker om snel naar lvl 60 te komen. Goldman#2525

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Goldman schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:38:
[...]

ben je starter? je mag me toevoegen krijg je wel flawless square gems, maakt het spel er niet leuker op maar makkelijker om snel naar lvl 60 te komen. Goldman#2525
Ja, ben gisteravond begonnen :)

Edit: Heb je toegevoegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Frerk op 01-07-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

steamon schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:20:
Als HC speler, heb ik absoluut geen behoefte aan RMAH, dan kan elke idioot straks alles clearen, nu zit 70% van de spelers vast voor butcher tot dat ze genoeg gear hebben gegrind wat iedereen moet doen in plaats van wat dingen kopen op de AH.

Voor mijn HC barb ben ik de laatste week op zoek naar verbeteringen voor mijn bracers/gloves/boots/shoulders, op de AH staan alleen maar verbeteringen voor een prijsje van 20m(dat is veel op HC).

Persoonlijk vind ik het grinden niet erg, Blizzard heeft Inferno expres moeilijk gemaakt en zo moet het ook blijven.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
[...]

Doe het niet! Doe je eerste playthrough op normal gewoon zonder dikke gems, excessief AH-gebruik, etc. Het trivialiseert de content volledig en daar wordt het echt niet leuker van.

Latere playthroughs, als je alles al vaak genoeg gezien hebt: knock yourself out en twink jezelf drie slagen in de rondte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Bundin schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:47:
[...]

Doe het niet! Doe je eerste playthrough op normal gewoon zonder dikke gems, excessief AH-gebruik, etc. Het trivialiseert de content volledig en daar wordt het echt niet leuker van.

Latere playthroughs, als je alles al vaak genoeg gezien hebt: knock yourself out en twink jezelf drie slagen in de rondte :)
Ik kon the Butcher niet aan zonder de AH te gebruiken, maar misschien doe ik iets verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

Wat een onzin zeg, gevolgd door meer onzin. Je kan gewoon AH gebruiken boeit geen flikker. Ik heb het lekker ook gedaan het maakt echt niet uit. Het zit in het spel maak er gebruik van. Alsof je slim genoeg bent om in het begin de beste equip eruit te halen.

Ook dat het de content volledig trivaliseert is onzin, maar goed tegen teveel teleurgestelde mensen doe je niet zoveel. Torchlight 2 is in dat andere topic ook al uit geroepen tot game van het jaar :+ .

Maar het AH hoort erbij, nogal stom om zonder te gaan spelen. En het is niet ik druk op de AH knop en heel het spel is opeens niet meer leuk, overdrijven is ook een kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Tuurlijk hoort de AH erbij, maar Normal is zo makkelijk dat je voor doodgaan echt moeite moet doen (tenzij je 0.00 vit op je gear zet). De AH is niet nodig en een beetje uitdaging terwijl je de maps voor het eerst verkent vind ik persoonlijk wel leuk dan.

Na de eerste playthrough heb ik zelf ook AH+gems gebruikt voor alle volgende characters omdat ik herhaling wat saai vind en zo snel mogelijk naar Hell wilde :)

Maargoed, ik gaf mijn mening, lijkt me niet nodig om er op die lompe wijze op te reageren. Ieder zijn ding, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Ben het 100% met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Postius schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Wat een onzin zeg, gevolgd door meer onzin. Je kan gewoon AH gebruiken boeit geen flikker. Ik heb het lekker ook gedaan het maakt echt niet uit. Het zit in het spel maak er gebruik van. Alsof je slim genoeg bent om in het begin de beste equip eruit te halen.

Ook dat het de content volledig trivaliseert is onzin, maar goed tegen teveel teleurgestelde mensen doe je niet zoveel. Torchlight 2 is in dat andere topic ook al uit geroepen tot game van het jaar :+ .

Maar het AH hoort erbij, nogal stom om zonder te gaan spelen. En het is niet ik druk op de AH knop en heel het spel is opeens niet meer leuk, overdrijven is ook een kunst.
Waarom ben je stom als je zonder AH speelt?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Postius schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:59:

Met mijn DH speel ik alleen met quiver en bow :+ zonder AH

Dat is mijn keus toch, maakt dat me super stom dan?

[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 01-07-2012 14:27 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

+1

Zelf vrij snel de AH ingedoken en daardoor buiten het verhaal vrij weinig van het spel meegekregen op normal/nightmare en Hell pas vanaf act 4 opgelet. Affixes? Daar merk je niets van joh. Type vijand? Geen idee, ren er gewoon in en maak het van kant. Ik zou zelf achteraf ook de eerste walktrough op normal en misschien nightmare een beetje AH-loos doen om het voor jezelf interessant te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Het enige wat ik van AH haal zijn weapons af en toe. En persoonlijk let ik wel op affixes, monster types etc. Maar dat zal wel aan mij liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:51

Grvy

Bot

humzz.. 38% extra gold from monsters op een amulet.. ik dacht dat 20% max was? :O

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grvy schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:05:
humzz.. 38% extra gold from monsters op een amulet.. ik dacht dat 20% max was? :O
40% is de max op amulets ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook. Het verziekt je eerste playthrough als je je zelf gelijk al extreem gaat buffen via de AH. En het is nu niet alsof het zonder AH moeilijk is op normal en je het nodig hebt.. Je maakt het alleen maar zo makkelijk voor jezelf dat er geen zak meer aan in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bosmonster schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:31:
[...]
Ik ook. Het verziekt je eerste playthrough als je je zelf gelijk al extreem gaat buffen via de AH. En het is nu niet alsof het zonder AH moeilijk is op normal en je het nodig hebt.. Je maakt het alleen maar zo makkelijk voor jezelf dat er geen zak meer aan in.
Daarnaast ook redelijk zonde van je gold, ondanks dat die gear nooit echt duur is. (hoeft te zijn)

Uitzonderingen zijn alleen wat mij betreft de socketed helm (voor flawless square ruby) en wapens als je het gevoel krijgt dat je heel erg onder de maat zit. Daarna gewoon vanaf Hell diff lvl 53 een beetje gaan shoppen, dan heeft het ook wat meer zin. (Daarvoor is het kwa moeilijkheidsgraad totaal niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kwam net ook een leuke combinatie tegen, een pack met 3 kleine gele snelle spinnetjes met 'Teleporter Fire Chains'. Echt geen enkele manier om die chains te ontwijken dan, enige manier was gewoon flink doorhakken tot ze dood gingen :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
Iemand tips op Belial te verslaan? Kom tot dat 2de monster die uit de grond komt...
Daarna afgemat.... :(

Zwaar fustrerend... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:46:
Iemand tips op Belial te verslaan? Kom tot dat 2de monster die uit de grond komt...
Daarna afgemat.... :(

Zwaar fustrerend... |:(
level, niveau en class? zijn alledrie wel belangrijke dingen om tips te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
Barbarian
level 26
nivo, eerste keer dat ik hem versla dus zo normal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Meer mensen die tegen het volgende probleem aan zijn gelopen:
Vanmiddag een bod uitgebracht op een helm, 500000.
Kijk zojuist in de AH > geen item of geld op completed, geen biedingen die nog lopen en het geld niet terug.
Kortom, weg 500000.. meer mensen die dit hebben of weten wat er aan te doen is?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
schaapiej schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:33:
Kijk zojuist in de AH > geen item of geld op completed, geen biedingen die nog lopen en het geld niet terug.
ff wachten tot morgen, als je het dan nog niet terug hebt ff een ticket aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
schaapiej schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:33:
AH was bugged vanmiddag. Nu ook even offline. Ik had 9 items lopen waarvan er nog maar 2 te zien waren en 4 aangaf bovenin. Er was verder niets verkocht of verlopen. Even afwachten!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Hoe in hemelsnaam breken ze de AH nou weer =/
Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging