ja want < lvl 60 gear kost zoveel e :-)Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:40:
[...]
Vraag me af of mensen PvP gaan spelen als ze geen level 60 zijn. Je moet dan enorm veel uitgeven aan gear, geld dat je amper verdiend in die periodes en wat je vrij snel ontgroeit bent qua level.
Klinkt misschien een beetje arrogant oid, maar is dat erg? Je kan niet *en* een moeilijke, interessante, lange end-game hebben, *en* zo'n end-game dat ook makkelijk toegankelijk en haalbaar is voor de casual gamer. Het lijkt soms wel of iedereen met een uurtje per dag spelen in 2 weken inferno gehaald wil hebben, en dan klagen als dat niet luktDarth Malak schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:06:
Voor de nromale, casual gamer is het met D3 echt einde game na hell..
Ik ken dat soort mensen wel idd, joinen je game en staan een beetje tegen je aan te praten vanuit town... terwijl ik me een slag in de ronte moet vechten omdat mob health ineens x2 is...Zumbaba schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:47:
[...]
Hehe jaaa dat is wel het leuke eraan, zeker omdat diegene die bij mij altijd joined een glass cannon DH is met maar 18k hp. Spawn-->splat-->rant-->skype-->"is it safe to spawn on you now"?![]()
Maar k wil graag alles ook 1st solo'n en wil sommige mense ni in de voet schieten als ze joinen door te ranten dat ze niet genoeg res hebbe bvb (mostlikely always the case).
Laten we wel zijn, we ranten allemaal wel een, als je door een tp / banner / portal gaat en je ineens midden tussen de mobs staatZumbaba schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:47:
[...]
Maar k wil graag alles ook 1st solo'n en wil sommige mense ni in de voet schieten als ze joinen door te ranten dat ze niet genoeg res hebbe bvb (mostlikely always the case).
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
nja kbedoel eerder dat ik tegen hun "rant" en zeg dat ze niet genoeg res/vit hebbe als ze rante dat ze ge-1shot wordenchromeeh schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:51:
[...]
Laten we wel zijn, we ranten allemaal wel een, als je door een tp / banner / portal gaat en je ineens midden tussen de mobs staat

Nu ja, ik heb er zelf geen last van en blijf mooi een goed gold income hebben
Agoniser lvl 60 barb
Als ze meer geld kwijt zijn aan repairs dan dat ze binnen krijgen aan drops dan doen ze toch iets fout. Iets minder glass canon en iets meer vit en all res.Zumbaba schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:00:
[...]
nja kbedoel eerder dat ik tegen hun "rant" en zeg dat ze niet genoeg res/vit hebbe als ze rante dat ze ge-1shot worden. Zij het bij de spawn of zij het door fast elites etc etc... [random rantmode on] jaa, het sucked dat blizzard die repaircost zo hoog zet. Nu heb k geen gold income meer en blijf ik op x gold zitten \[/random rantmode off]. Niet echt aangenaam om zoiets op bijna dagelijkse basis te moeten aanhoren
![]()
Nu ja, ik heb er zelf geen last van en blijf mooi een goed gold income hebben
Probeer ik ook aan te kaarten. Soms lukt het wel als ik een item vind waar +all res op staat samen met dex en vit, dan is ie in zen nopjes.Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:03:
[...]
Als ze meer geld kwijt zijn aan repairs dan dat ze binnen krijgen aan drops dan doen ze toch iets fout. Iets minder glass canon en iets meer vit en all res.
Maar als je dan een item aankaart dat minder dex/vit dan zijn huidig item maar wel + all res dan kapt ie meestal af..
Maargoed, hij zal het ooit wel leren, ben ondertussen niet meer de enige die hem probeert te pushen voor wat meer survivability stats.
Agoniser lvl 60 barb
Punt is volgens mij een beetje dat de lol van Diablo zit in de items, en het steeds nieuwe stuff vinden waarmee je beter word. Dat is uiteindelijk de "end game". En die progressie die valt in act 1 van inferno best wel weg. Ik hoop dat het met de nieuwe droprates leuker is maar het hele "wat zou ik nu weer tegenkomen" idee is er bijna niet. Zelf stuff vinden is ook veel leuker dan een AH kopen.Zoijar schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:50:
[...]
Klinkt misschien een beetje arrogant oid, maar is dat erg? Je kan niet *en* een moeilijke, interessante, lange end-game hebben, *en* zo'n end-game dat ook makkelijk toegankelijk en haalbaar is voor de casual gamer. Het lijkt soms wel of iedereen met een uurtje per dag spelen in 2 weken inferno gehaald wil hebben, en dan klagen als dat niet lukt
Ik zou best een "offline" optie willen zonder AH met aangepaste droprates etc, zodat je gewoon vooruit blijft gaan met zelf gevonden stuff, en dat dat ook je enigste optie is.
Het is wel duidelijk dat het doel was om er meer geld uit te halen dan die 60 euro die je er voor betaald
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 18:19
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ahhh, de momenten die die irritante bosspack zo fijn maken, omdat je dan niet meer de enige bent die dood gingchromeeh schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:40:
[...]
Mja ach, gister ben ik ook door het grootste deel van act 2 Inferno geholpen
Quick join is soms wel grappig...
Sta je lekker te knappen op mobs, spawned een friend ingame, *insert friend insta kill rant*![]()

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Haha, eindelijk, na 50 uur mijn eerste legendary drop bij de Spider Queen op NM:

Hélemaal niks, maar voor 't gevoel/idee wel leuk

Hélemaal niks, maar voor 't gevoel/idee wel leuk
Ik heb een lvl 33 wizard als je hem kwijt wilt, DM maar om te overleggen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb laatst nog een heel leuk legendary ringetje gevonden, deze http://us.battle.net/d3/en/item/eternal-union
Met een zooi dexterity erop. Ik zal hem eens posten als ik niet op het werk zit
Met een zooi dexterity erop. Ik zal hem eens posten als ik niet op het werk zit
Alle vragen hebben een antwoord
@ Bosmonster Bosmonster in "[PC] Diablo 3 - Deel 27"
Ja, ik was in eerste instantie ook sceptisch, indachtig de 'minions-build' ervaring met de WD.
Maar ik zag met verbazing hoeveel health regen die padden geven. Zowel op bosses als elites: niet kapot te krijgen.
Verschil act 1 en 2 zit em in...? Meer resistances benodigd? Mobs hitten harder? Meer health on mobs?
Lijkt mij met voldoende regen nog steeds geen probleem.
Ik zag hem in arcane straaltjes staan: huh, wazdah?
Ik zag hem bij invulnerable elites staan voor de boss: dag boss.
A walk in the park.
Een paar pointers: horrify niet gebruiken dichtbij de mobs. Die heb je juist nodig voor de regen. Dus bij het elite chargen horrify gebruiken (armour buff), en kikkerbilletjes frituren maar.
Ik ga het komende zondag eens uitproberen (nu geen speelmogelijkheid, huidige PC kan D3 niet draaien -> bad videochip onboard
).
Ja, ik was in eerste instantie ook sceptisch, indachtig de 'minions-build' ervaring met de WD.
Maar ik zag met verbazing hoeveel health regen die padden geven. Zowel op bosses als elites: niet kapot te krijgen.
Verschil act 1 en 2 zit em in...? Meer resistances benodigd? Mobs hitten harder? Meer health on mobs?
Lijkt mij met voldoende regen nog steeds geen probleem.
Ik zag hem in arcane straaltjes staan: huh, wazdah?

Ik zag hem bij invulnerable elites staan voor de boss: dag boss.
A walk in the park.
Een paar pointers: horrify niet gebruiken dichtbij de mobs. Die heb je juist nodig voor de regen. Dus bij het elite chargen horrify gebruiken (armour buff), en kikkerbilletjes frituren maar.
Ik ga het komende zondag eens uitproberen (nu geen speelmogelijkheid, huidige PC kan D3 niet draaien -> bad videochip onboard
AA in Diablo!
Voor AMD videokaart users:De nieuwe catalyst 12.7 beta's hebben oa de volgende update:
Diablo 3
Users can now enable MSAA and SSAA for this title through the AMD Catalyst™ Control Center
bron: http://blogs.amd.com/play/2012/06/28/the-new-catalyst/
Drivers zijn hier te downloaden: http://support.amd.com/us.../Catalystbetadriver1.aspx
Heb je toevallig een link van de built die je gebruikt en misschien een paar essentiele onderdelen van je gear. Het lukt mij namelijk voor geen meter om A1 inferno te farmen met m'n WD. Gebruik de zombie bear setup omdat voorheen het met poison darts voor geen meter lukt (volgens mij heb je daar veeel hogere dps dan de 15K die ik heb voor nodig). Ik kan wel een butcher run doen maar ga dan zeker wel een keer of 8 a 10 dood en dan maken de repair costs het totaal zinloos. Zeker aangezien ik volgens mij extreem ongelukkig ben met de drops.Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:01:
Ik speel nooit meerdere games tegelijk. En eigenlijk hetzelfde met meerdere chars. Ik focus mijn beperkte tijd liever op 1 iets.
Al is een tweede char erbij wel een mogelijkheid, maar even geen zin weer 20-30 uur door normal/nightmare/hell heel te gaan. Dan farm ik liever Act 1/2 inferno met mn WD.
Mijn resists zitten zo rond de 450/500, 32K HP, 15K dps.. Een wapen upgrade zit er niet in (gebruik nu een 1083dps 2H met LoH en DCL).. een upgrade zou zoiets van 10 mil gaan kosten. Red ik niet echt met de 1 mil dit ik met pijn en moeite bij elkaar geharkt heb.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 15-09 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Aeden#2268Darth Malak schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:27:
[...]
Heb je toevallig een link van de built die je gebruikt en misschien een paar essentiele onderdelen van je gear. Het lukt mij namelijk voor geen meter om A1 inferno te farmen met m'n WD. Gebruik de zombie bear setup omdat voorheen het met poison darts voor geen meter lukt (volgens mij heb je daar veeel hogere dps dan de 15K die ik heb voor nodig). Ik kan wel een butcher run doen maar ga dan zeker wel een keer of 8 a 10 dood en dan maken de repair costs het totaal zinloos. Zeker aangezien ik volgens mij extreem ongelukkig ben met de drops.
Mijn resists zitten zo rond de 450/500, 32K HP, 15K dps.. Een wapen upgrade zit er niet in (gebruik nu een 1083dps 2H met LoH en DCL).. een upgrade zou zoiets van 10 mil gaan kosten. Red ik niet echt met de 1 mil dit ik met pijn en moeite bij elkaar geharkt heb.
Laten we anders samen eens door Act 1 lopen en tactics/builds/gear bekijken
(weet alleen niet zeker of ik vanavond online ben)
wat is hier het voordeel van?Gurneyhck schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:27:AA in Diablo!
Voor AMD videokaart users:
De nieuwe catalyst 12.7 beta's hebben oa de volgende update:
Diablo 3
Users can now enable MSAA and SSAA for this title through the AMD Catalyst™ Control Center
bron: http://blogs.amd.com/play/2012/06/28/the-new-catalyst/
Drivers zijn hier te downloaden: http://support.amd.com/us.../Catalystbetadriver1.aspx
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Controle over AA vanuit catalyst?
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Is goed, zal je vanavond toevoegen.. Kijk wel of je er bentBosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:29:
[...]
Aeden#2268
Laten we anders samen eens door Act 1 lopen en tactics/builds/gear bekijken
(weet alleen niet zeker of ik vanavond online ben)
Verwijderd
Pff, dat ding wordt serieus voor 300k verkocht in AH.... bewaar mooi alle legendary'sBospa01 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:17:
Ik heb een lvl 33 wizard als je hem kwijt wilt, DM maar om te overleggen
Dat je anti-aliasing aan kan zetten wat een (veel) mooier beeld geeft, zeker bij gebruik van super sampling AA
Vandaar overleggenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:45:
[...]
Pff, dat ding wordt serieus voor 300k verkocht in AH.... bewaar mooi alle legendary's
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb je hier toevallig eigenlijk een screenshot van ter vergelijking? Ben nu op't werk dus kan de update straks pas doenGurneyhck schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:48:
[...]
Dat je anti-aliasing aan kan zetten wat een (veel) mooier beeld geeft, zeker bij gebruik van super sampling AA
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Verwijderd
Snappik, maar zoals ik al zei. Ik bewaar ze. Legendary collectie opbouwen, lijkt me wel leuk
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Als het geen groot verschil is dan stap ik liever niet over op een beta driver. Eens even zoeken.CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:49:
[...]
Heb je hier toevallig eigenlijk een screenshot van ter vergelijking? Ben nu op't werk dus kan de update straks pas doen
Maar Diablo 3 heeft toch zelf ook al AA ondersteuning die je kunt aanzetten? Ben wel erg benieuwd naar het verschil (verbetering?) tegenover de standaard AA.Gurneyhck schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:48:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Lol ik wist niet dat jij dat was, klopt het dat jij in een grijs verleden ook Asherons Call 2 gespeeld hebt?
We do what we must because we can.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Yesh!ResuCigam schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:16:
[...]
Lol ik wist niet dat jij dat was, klopt het dat jij in een grijs verleden ook Asherons Call 2 gespeeld hebt?
(Rigryn ook wel in AC1)
Is die hotfix nou eigenlijk al live in EU?
Met die stats zou act1 wel moeten lukken zonder veel dood te gaan.Darth Malak schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:27:
[...]
Heb je toevallig een link van de built die je gebruikt en misschien een paar essentiele onderdelen van je gear. Het lukt mij namelijk voor geen meter om A1 inferno te farmen met m'n WD. Gebruik de zombie bear setup omdat voorheen het met poison darts voor geen meter lukt (volgens mij heb je daar veeel hogere dps dan de 15K die ik heb voor nodig). Ik kan wel een butcher run doen maar ga dan zeker wel een keer of 8 a 10 dood en dan maken de repair costs het totaal zinloos. Zeker aangezien ik volgens mij extreem ongelukkig ben met de drops.
Zelf gebruik ik deze build:
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#akXZdU!ZWV!aabaZc
Darts spammen en kiten. Heb wel 1 mana regen item, heb je dat niet moet je jungle fort vervangen met spirit att en als dat niet genoeg is harvest met mana rune.
Een snelle 1hander met offhand speelt overigens stukken lekkerder dan een trage 2hander en geeft in de meeste gevallen ook meer dmg. Daarbij heeft een offhand ook meer opties zoals mana regen, crit, skill dmg.
Goede vraag, anders wacht ik nog even tot ik weer goud probeer te verdienen.PcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:47:
Als het goed is sinds vanmorgen 07:00PcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:47:
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
1.03a is al 2 dagen live, het is een hotfix. Dit kun je gewoon zien op de battlenet site.
Verwijderd
Ahja, ziet er erg goed uit
Hell – Act III and Act IV
iLvl 61: 9% to 13.9%
iLvl 62: 1.9% to 3.45%
iLvl 63: 0% (no change)
Inferno – Act I
iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%
Inferno – Act II
iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%
Inferno – Act III and Act IV
iLvl 61: 24.1% to 27.1%
iLvl 62: 16.1% to 21.7%
iLvl 63: 8.0% to 16.3%
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Apart, dus de kans op level 61 is groter in Act 3/4 dan in Act 2?
Uhm ja, en dat lijkt me ook zeer wenselijk.Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:10:
aangezien de lvl 60 en lager droprate hierdoor dus veel lager ligt dan in act 1/2
Dat... is toch logisch? Hogere moeilijkheidsgraad, dus ook meer lvl 61+ items.Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:10:
Verwijderd
Ik denk dat hij bedoeld dat de kans op lvl61 in act1 iets groter is dan in act2, dat is wel apart.
Iemand die mij vanavond even door Act4 van Hell wil loodsen?
battle tag = Wrf#1202
battle tag = Wrf#1202
[ Voor 17% gewijzigd door Sindragosa op 29-06-2012 16:32 ]
Stuur maar een DMSindragosa schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:18:
Iemand die mij vanavond even door Act4 van Hell wil loodsen?
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
Verwijderd
Tja. Ik speel een paar uur per week en wil niet moeten grinden, dus ik vind het in dat opzicht wel erg. Aan de andere kant snap ik heel goed dat er een diff. moet zijn voor de serieuze die-hards. Die noemen we Inferno, en ik zal er heus wel komen ook: ik hoef niet te grinden, ik ritsel in A1:Hell 10K gold en koop voor m'n level 54 WD wat leuk speelgoed - een hoop werkbare Rares gaan er al uit voor onder de 5000 Buyout, zodat ik niet hoef te grinden en toch acceptabele gear krijg om verder te komen.Zoijar schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:50:
[...]
Klinkt misschien een beetje arrogant oid, maar is dat erg? Je kan niet *en* een moeilijke, interessante, lange end-game hebben, *en* zo'n end-game dat ook makkelijk toegankelijk en haalbaar is voor de casual gamer. Het lijkt soms wel of iedereen met een uurtje per dag spelen in 2 weken inferno gehaald wil hebben, en dan klagen als dat niet lukt
Dat Inferno niet uitgespeeld gaat worden door mijn persoontje kan zijn, maar dat Hell dat gaat lukken. En dan ben je toch drie keer rond, dan wordt het tijd voor een andere class denk ik dan. En af en toe speel je even een uurtje met je level 60 char en struin je het AH af naar goeie deals. Laat een ander maar grinden.
Verwijderd
Ik zou al je items die veel waard zsm verkopen. Binnen nu en 1 week word de ah overspoelt met level 61-63 items omdat iedereen a1 farmt. En zakt alles in prijs van morgen 3x a1 runs en leverde me 3m aan spul alleen via de ah. Ik heb ook een route gevonden waar je in 30 min zon 15 elites neer knalt
Anadriel met hoge int en socket voor 2m net op de kop getikt damn ik zie er nu vet uit met me wd.
Anadriel met hoge int en socket voor 2m net op de kop getikt damn ik zie er nu vet uit met me wd.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 16:40 ]
Dat komt omdat je de rest van de verdeling niet ziet..Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:15:
Ik denk dat hij bedoeld dat de kans op lvl61 in act1 iets groter is dan in act2, dat is wel apart.
in Act 1 is 41.3% >= level 61
in Act 2 is dat 51.2%
de curve loopt iets verder door, dus 61 is net iets minder, maar 62 en 63 juist meer.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Die curve zie ik ook wel, maar ik vind de verdeling ietwat raar dat het aantal 61 items afneemt van 1 -> 2, maar vervolgens weer toeneemt van 2 -> 3.tdjager schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:44:
[...]
Dat komt omdat je de rest van de verdeling niet ziet..
in Act 1 is 41.3% >= level 61
in Act 2 is dat 51.2%
de curve loopt iets verder door, dus 61 is net iets minder, maar 62 en 63 juist meer.
Act 2 wordt dan relatief interessant om te farmen (in verhouding tot de moeilijkheidsgraad dus en de kans op level 62/63, aangezien level 61 ook meestal ruk is).
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2012 16:48 ]
Verwijderd
A2 vind ik totaal niet boeiend, a3 is voor mij makkelijker dan a2 want 9 van de 10 mobs in a2 zijn niet te kiten voor mij.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dan ben je een uitzondering vrees ik, aangezien Act 3 een heel stuk pittiger is dan Act 2.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:57:
A2 vind ik totaal niet boeiend, a3 is voor mij makkelijker dan a2 want 9 van de 10 mobs in a2 zijn niet te kiten voor mij.
Verwijderd
A3 heeft alleen meer damage nodig. In a2 vliegen de insecten/ teleport beesten / ondergrondse mobs om
De oren. A3 mobs elites die ik oversla zijn ilusionist birds want 100 vuurballen ontwijken en dps doen lukt niet. Voor de rest erg makkelijk
De oren. A3 mobs elites die ik oversla zijn ilusionist birds want 100 vuurballen ontwijken en dps doen lukt niet. Voor de rest erg makkelijk
Als je een dikke vette DPS hebt om bij te blijven wellicht niet. Act 2 heeft een aantal van die smerige mobs met invincibility frames onder de grond duik gedrag en pijnlijke effects over tijd. Niet dat dat in Act 3 heel anders is, maar ik heb meer mensen erover gehoord dat ze liever 3 seconden tegenover Act 3 (delen) tegen de mobs staan dan 3 seconden tegen Act 2 mobs.Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:02:
[...]
Dan ben je een uitzondering vrees ik, aangezien Act 3 een heel stuk pittiger is dan Act 2.
Persoonlijk heb ik daar niet zo'n last van en kom ik Act 2 prima door, Act 3 totaal niet, omdat ik met 34k dmg (zonder crits) gewoon te lang doe over de mobs in Act 3 terwijl ik in Act 2 elites / champions wel neer krijg.
Ik begreep dat vooral WD's het veel zwaarder hebben in Act 2 dan in Act 3 gewoon vanwege mob gedrag.
Voor de mensen die screenshots van de effecten van de nieuwe drivers willen zien, hier is een simpele vergelijking.
Bedankt voor de tips... Zit inmiddels met het veranderen naar poison dart setup, 2 nieuwe items op zo'n 21.5K dps unbuffed.. HP is wel omlaag gegaan naar zo'n 25K, resists omhoog naar zo'n 550.Biatinus schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:50:
[...]
Met die stats zou act1 wel moeten lukken zonder veel dood te gaan.
Zelf gebruik ik deze build:
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#akXZdU!ZWV!aabaZc
Darts spammen en kiten. Heb wel 1 mana regen item, heb je dat niet moet je jungle fort vervangen met spirit att en als dat niet genoeg is harvest met mana rune.
Een snelle 1hander met offhand speelt overigens stukken lekkerder dan een trage 2hander en geeft in de meeste gevallen ook meer dmg. Daarbij heeft een offhand ook meer opties zoals mana regen, crit, skill dmg.
Vrees dat een nieuwe 1H+ off hand er niet inzit.. Wil ik ook maar in de buurt blijven van die damage ben ik volgens mij zo'n 40 mil kwijt ofzo ..

Verwijderd
Ik ben ook een glas canon WDen in a3 krijg je genoeg tijd om te dpsen a2 minder want boom en ineens komt er zon ding uit de grond. Of van die bavianen die met grenades op je gooien laat staan die vissen die in eens onzichtbaar worden en voor je neus staan.
@ hierboven momenteel is de wd class totaal niet stabiel eigenlijk is er maar 1 manier om te spelen en dat is veel damage en kiten. Aan de andere kant kunnen we over een maand misschien pets gaan gebruiken en dan zouden we naar hybird gaan wat ress voor de pets en wat damage. Ook kan het zijn dat we tank class worden want met veel loh en resist. Maar met jou stats moet a1 wel te doen zijn alleen is fetish shaman en haunt een must in mijn ogen omdat je vaker rond loopt dan dat je stil staat . Baricade is nuteloos want grasp met 80% is genoeg om de mobs op afstand te houden. En heb je altijd spirit walk als escape voor nood gevallen.
@ hierboven momenteel is de wd class totaal niet stabiel eigenlijk is er maar 1 manier om te spelen en dat is veel damage en kiten. Aan de andere kant kunnen we over een maand misschien pets gaan gebruiken en dan zouden we naar hybird gaan wat ress voor de pets en wat damage. Ook kan het zijn dat we tank class worden want met veel loh en resist. Maar met jou stats moet a1 wel te doen zijn alleen is fetish shaman en haunt een must in mijn ogen omdat je vaker rond loopt dan dat je stil staat . Baricade is nuteloos want grasp met 80% is genoeg om de mobs op afstand te houden. En heb je altijd spirit walk als escape voor nood gevallen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 17:58 ]
Dacht ik eerst ook, maar je moet gewoon leren (althans als DH dan, andere classes weet ik niet) hoe je de mobs uit act 2 moet kiten, dan is het vrij simpel. Act 3 is veel lastiger voor mij vanwege veel snelle ranged attacks.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:06:
A3 heeft alleen meer damage nodig. In a2 vliegen de insecten/ teleport beesten / ondergrondse mobs om
Iemand die level 60 Monk is die goede dps build heeft?
Zit te kloten met de build maar zoek gewoon goede dps! Meer Pew Pew weet je wel!
Zit te kloten met de build maar zoek gewoon goede dps! Meer Pew Pew weet je wel!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Laatste poging; heeft iemand nog een guest pass te over voor deze tweaker?
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Pm me maar! Heb er nog 1 liggen voor jeXadeon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:56:
Laatste poging; heeft iemand nog een guest pass te over voor deze tweaker?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd

Iemand enig idee wat ik hier aan euro's voor kan vragen? ik zie amulets met iets lagere stats voor 30 euro op de AH staan.
ben blij dat ik voornamelijk HC speel.. spullen verkopen zowaar op de AH... prijzen zijn voor goede items hoog, maar niet ABSURD en er is godzijdank geen RMAH.
HC spelen lijkt me ook wel leuk. Maar niet zo lang ik het spel nog niet helemaal vertrouw. Laatst logde ik weer in op m'n softcore char, ik spawnde bij een checkpoint dicht bij wat mobs, ik zag ze al staan, alleen toen besloot het spel een seconde of vijf te blijven hangen. Resultaat? Dood.Buntmans schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:17:
ben blij dat ik voornamelijk HC speel.. spullen verkopen zowaar op de AH... prijzen zijn voor goede items hoog, maar niet ABSURD en er is godzijdank geen RMAH.
yup je moet in hardcore nooit 'resume game' doen behalve als je weet dat je checkpoint in een town wasXylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:21:
[...]
HC spelen lijkt me ook wel leuk. Maar niet zo lang ik het spel nog niet helemaal vertrouw. Laatst logde ik weer in op m'n softcore char, ik spawnde bij een checkpoint dicht bij wat mobs, ik zag ze al staan, alleen toen besloot het spel een seconde of vijf te blijven hangen. Resultaat? Dood.
Is de pool van mogelijke loot per act bepaald of zelfs per onderdeel van een act? Oftewel, heb je meer kans op beter spul aan het einde van act dan aan het begin ervan?
[ Voor 7% gewijzigd door Moraxv op 29-06-2012 19:24 ]
per act denk ik, gezien het tabelletje met ilevel61-63 droprates pre en post 1.0.3.Moraxv schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:24:
Is de pool van mogelijke loot per act bepaald of zelfs per onderdeel van een act? Oftewel, heb je meer kans op beter spul aan het einde van act dan aan het begin ervan?
Verwijderd
Ik gebruik de volgende build (HC);Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:46:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#bcgXYh!XUT!ZZYbca
ik ben pas level54 dus heb NDE nog niet, maar ben je er al eens door gered ?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:46:
[...]
Ik gebruik de volgende build (HC);
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#bcgXYh!XUT!ZZYbca
hoe gaat dat dat precies, wordt je instantly geheald, verlies je aggro ? als je doodging door 3 arcane sentries is die extra 35% dan ook zo weg, zijn je cooldowns weer reset nadat je 'geressed wordt?
niet zoveel zin er op harde wijze achter te komen
zware wapens en veel dex? Resistance stacken op 1 type en die passive skills alles als 1?Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:46:
Je mag me toevoegen goldman#2525
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ik kan sinds een paar dagen niet meer in party chat...
"You can't do that command when you're not in game" wtf?
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Net even een stukje vanaf cursed hold naar butcher gedaan met lekker wat MF gear. Met NV5 zit ik op 245% MF. Viel me op dat de champ packs tussen ilvl57 en 62 dropten en bij de Butcher had ik maar liefst 5 rares.... ilvl tussen 52 en 56??! Zal wel toeval zijn maar viel echt op... beetje teleurstelling wel.
Ze zeggen dat het IDen van items aan zou moeten voelen alsof je een kadootje openmaakt maar nu is het meer zo dat je een playstation verwacht en nieuwe sokken krijgt
Ze zeggen dat het IDen van items aan zou moeten voelen alsof je een kadootje openmaakt maar nu is het meer zo dat je een playstation verwacht en nieuwe sokken krijgt
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
ze zouden de ilvl bij un-identified items moeten weghalen jaJohnnyV76 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:34:
Net even een stukje vanaf cursed hold naar butcher gedaan met lekker wat MF gear. Met NV5 zit ik op 245% MF. Viel me op dat de champ packs tussen ilvl57 en 62 dropten en bij de Butcher had ik maar liefst 5 rares.... ilvl tussen 52 en 56??! Zal wel toeval zijn maar viel echt op... beetje teleurstelling wel.
als je een ilvl 52 rare oppakt heb je al zoiets van hmmmm vendor!
Ik laat items met een ilvl van minder dan 61 altijd liggen, behalve als het ringen, amuletten of follower items zijn. Persoonlijk vind ik het efficiënter om de tijd die ik anders zou gebruiken om alles te identificeren te gebruiken om gewoon verder te farmen.mauro101 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:41:
[...]
ze zouden de ilvl bij un-identified items moeten weghalen ja![]()
als je een ilvl 52 rare oppakt heb je al zoiets van hmmmm vendor!
Scheelt echt veel als je niet de hele tijd een volle inventory items hoeft te identificeren.
Mwa... er kan natuurlijk altijd iets leuks uit komen zelfs onder ilvl61. Zelfs als er veel affixes op zitten kan het nog wat gold waard zijn (1500 oid)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game

Was nog best lastig met m'n DH, maar poging 4 lukte uiteindelijk
Act 3 is makkelijker dan ik dacht, dus ben maar aan het doorspelen nu
Als je alle public chats (of iniedergeval general chat) verlaat werkt het weer. Vanavond zelf ook geprobeerd, alleen toen ik daarna tijdens de game weer in general chat probeerde te gaan kreeg ik een error dat de input limit bereikt was en werd ik teruggegooid naar het login schermCrysania schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:26:
Iemand een oplossing?

ik kreeg ook errors bij het verlaten van de general chat dus dat is niet echt een oplossing...rikrik schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:28:
[...]
Als je alle public chats (of iniedergeval general chat) verlaat werkt het weer. Vanavond zelf ook geprobeerd, alleen toen ik daarna tijdens de game weer in general chat probeerde te gaan kreeg ik een error dat de input limit bereikt was en werd ik teruggegooid naar het login scherm
Bah, net op pauze gezet met 5x nephalem valor vlak voor de Warden. Kom ik terug, gedisconnect na een of andere server fart. Zucht. Je kunt duidelijk merken dat Nephalem Valor nog verder uitgekristalliseerd moet worden.
Als je het spel op pauze zet wordt je automatisch na 30 minuten gedisconnect. Als je het echter niet op pauze zet kun je het zo lang aan laten staan en weg gaan als je wilt... Slaat nergens op.
Misschien moet je ff in het Trading topic zijn.....dat is speciaal voor dit soort vragen opgesteld! 
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:14:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat ik hier aan euro's voor kan vragen? ik zie amulets met iets lagere stats voor 30 euro op de AH staan.
Wat ik vervelend vind aan nieuwe characters is dat je level 15 moet worden (socket weapon level) om echt snel te kunnen gaan. Wat is de snelste methode om level 15 te worden?
Een uurtje of twee spelen?Creqaw schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:43:
Wat ik vervelend vind aan nieuwe characters is dat je level 15 moet worden (socket weapon level) om echt snel te kunnen gaan. Wat is de snelste methode om level 15 te worden?

Zou kunnen als normal niet zo gigantisch saai was.
Voor diegene die vandaag aan het discussiëren waren over de Witch Doctor, hier doet iemand een Act 2 200k Gold Challenge. Dus Act 2 clearen met gear wat je voor 200k van de AH hebt gekocht. Misschien wel interessant voor jullie.
Alternatieve methoden zijn een andere speler of een ander iets voor jou laten spelen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zit met exact hetzelfde probleem. De oplossing is gelukkig simpel, whisper iemand van je groep. Gewoon een willekeurig bericht. Daarna herkent het spel je ineens wel en kan je de party chat in.Crysania schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:26:
Iemand een oplossing?
Ach, nu we allemaal toch zo sociaal zijn. Het is volgens mij prima materiaal, enkel niet meer fatsoenlijk verkoopbaar.

Ormagon#2941

Ormagon#2941
[ Voor 30% gewijzigd door ormagon op 30-06-2012 01:49 ]
Als jullie toch al aardig doen, ik heb 2 blacksmith plans die ik weg kan geven:
Exalted Pallium - 4 properties shoulder
Exalted Sovereign Mail - 4 properties chest
Die towers zijn ook verreweg het moeilijkste want daar heb je geen room om te kiten/uit te wijken voor sperenAngeloonie schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:09:
[afbeelding]
Was nog best lastig met m'n DH, maar poging 4 lukte uiteindelijk
Act 3 is makkelijker dan ik dacht, dus ben maar aan het doorspelen nu
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik heb wel interesse naar die Exalted Pallium.Creqaw schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 02:14:
Als jullie toch al aardig doen, ik heb 2 blacksmith plans die ik weg kan geven:
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
We hebben een mooit trading topic voor deze zakenormagon schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 01:46:
Ach, nu we allemaal toch zo sociaal zijn. Het is volgens mij prima materiaal, enkel niet meer fatsoenlijk verkoopbaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ormagon#2941
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ging primaXenomorphh schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 08:12:
[...]
Die towers zijn ook verreweg het moeilijkste want daar heb je geen room om te kiten/uit te wijken voor speren
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 30-06-2012 10:13 ]
Whut? Dat is wel sneu jaXylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:27:
Als je het spel op pauze zet wordt je automatisch na 30 minuten gedisconnect. Als je het echter niet op pauze zet kun je het zo lang aan laten staan en weg gaan als je wilt... Slaat nergens op.
Overigens wel handig om te weten.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Behalve dat je dan dus wel je NV valor kwijt bent.Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:27:
Add me, Creqaw#2732StupidMonkey schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 09:36:
[...]
Ik heb wel interesse naar die Exalted Pallium.
Dat is het hele idee erachter. Het spel is ontworpen om een vorm van verslaving te creeeren. Daarom willen ze zo graag dat je 5 NV moet hebben om goed te farmen en dan niet uitlogt en opnieuw een boss gaat, maar door moet spelen en niet kan stoppen omdat je dan je NV verliest. Als je het spel langdurig op pauze kan zetten, dan kan je tussendoor even stoppen met 5 NV. Nu moet je doorgaan...Angeloonie schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:25:
Behalve dat je dan dus wel je NV valor kwijt bent.
Ik blijf het trouwens ethisch twijfelachtig vinden om een spel met een zo hoog mogelijke verslavingsfactor te ontwerpen en er dan een RMAH aan te koppelen. Maarja, het is wel een leuk spel
[ Voor 14% gewijzigd door Zoijar op 30-06-2012 12:39 ]
Daar vallen volgens mij ook meteen tientallen F2P spellen onder met shops en zo'n beetje elke MMO waar je items/goodies kunt kopen.Zoijar schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:37:
[...]
Ik blijf het trouwens ethisch twijfelachtig vinden om een spel met een zo hoog mogelijke verslavingsfactor te ontwerpen en er dan een RMAH aan te koppelen. Maarja, het is wel een leuk spel
Een beetje een late quote, maar dat zou dus zo'n soort build zijn? Welke passives zouden het beste zijn hierbij?Tao schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:06:
Ik heb morgen wel m'n wizard op lvl 60 (als laatste class). Heb ervoor gekozen om alle classes tegelijkertijd te levellen. Voordeel: alle drops die iets voorstellen, zijn bruikbaar op m'n mains / alts, en het speelt afwisselend.
Nadeel is dat je per toon geen ubergear hebt, althans dat is natuurlijk erg drop-afhankelijk.
Ik heb 1 boogje gekocht op Ah met 975dps voor mn DH. Voor de rest sell ik de zooi of salvage >ilvl 60.
Heb wel m'n classes in Inferno act 1 (DH: 2) - wizard soon to follow.
Nu speel ik graag de WD en liep al snel tegen de grenzen aan van de minions in act 1. Ik lig dan ook snel plat.
(30k health, 250 all ress, 16k dps, 3k armour).
Ik deed gisteren een run met een WD op m'n DH, die een 'WD tank build' had. Rain of toads als main hitter, Horrify (ivm armour buff), Soul Harvest - Siphon, BBVoodoo met de healrune, Grasp en Spirit walk. Hij had 26k health, deed 12k damage en had iets van 3k armour unbuffed. All ress ongeveer 300. Life on hit 650.
Geen schokkende stats dus.
Samen act 1 doorgelopen. Bij de Butcher stond ik - lazy assed DH - op de safespot, terwijl hij gewoon midden in de room bleef staan en alle attacks negeerde. Ook het vuur.
En hij maar paddo's uitbraken![]()
Kort verhaal: ik werd ge oneshot door de speertjes (my bad), terwijl hij de Butcher tot gehakt vermaalde,
Hij kwam niet onder de 90% health..... Behalve dus die toads geen andere minions gebruikt.
Ik ga dus ook switchen naar die build en heb een 2e keer van m'n speelprincipe afgeweken en een 2H-er sword (hoogste 2H-er att.spd) met 950 life on hit gescoord.
In de uitverkoop bij de V&D voor 111k gold. Vond ik niet verkeerd.
Denk dat ik hiermee wel naar act 2 kan
http://us.battle.net/d3/e...-doctor#WZQXdU!ZWV!baYYZc
Als HC speler kan ik dit wel eens een goede tip vindenXylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:27:
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 30-06-2012 13:01 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Heeft iemand toevallig een lijst van namen van ilevel 63 wapens? Ik wil graag weten wanneer ik eindelijk blij kan zijn om een weapon drop rare >_>
Ctrl ingedrukt houden terwijl je je muis over items op de grond laat gaan geeft de tooltip. Zo kun je ook direct het ilvl zien voordat je hem oppaktCreqaw schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:05:
Heeft iemand toevallig een lijst van namen van ilevel 63 wapens? Ik wil graag weten wanneer ik eindelijk blij kan zijn om een weapon drop rare >_>
Dat zou kunnen alleen heb ik keyboard zo ingedeelt dat het nogal ongemakkelijk is om ctrl in te drukken.Xylon schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:08:
[...]
Ctrl ingedrukt houden terwijl je je muis over items op de grond laat gaan geeft de tooltip. Zo kun je ook direct het ilvl zien voordat je hem oppakt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging