Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:30

Mad-Matt

TheDoctor#2181

waar kan je het beste farmen in act 2?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:36
Mad-Matt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:51:
Ik begin meestal wat later in de act zodat ik niet al te veel buiten hoef te spelen ;). Die vliegjes die zijn mij te irri. Maar het maakt niet zoveel uit, gewoon wat voor jouw class / spec het beste speelt. Ik zit liever binnen met mijn DH zodat ik ze beter langs mijn traps kan laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Mad-Matt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:51:
Persoonlijk vind ik de 'black soulstone' quest samen met zolten kulle + belial ideaal.

je hebt dan 3 dungeons met ieder 3-4 elites / rares + je moet er nog naartoe lopen, wat vaak 2 of meer elites oplevert.

Vlak voor belial heb je alsnog een elite.. dus per run kun je zo rond de 10-15 elites / rares tegen komen, samen met 2 boss fights.

[EDIT] Als monk :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
eindelijk belial neer op inferno! blij dat we waren, na al die dagen gold/gear farmen eindelijk act 2 uit. is echt een opluchting dat uit al dat farmen toch iets goeds uit komt! act 3 nog niet eens geprobeerd. eerst weer wat gear upgrades.

ik (barbarian tank) speel samen met een monk en Demon hunter. na lang wikken en wegen voor elkaar gekregen dat de monk en demon hunter hun gear aan wilden passen. opeens had de demon hunter 30k hp en geen DPS loss. (doet ongeveer 50k buffed) en de monk had opeens 50k HP, maar wel dps loss van 5k (zit nog boven de 20k)

eerste stuk naar belial toe ging als een zonnetje. ook geluk met packs. dus met 5 stacks Neph bij belial aangekomen. we waren 2 keer gewhiped door te weinig dps. belial in enrage is gewoon zeer lastig. zeker aangezien de demon hunter en monk bijna instant dood waren door al die zooi door de grond. 3e keer gekozen om toch maar die neph buff te droppen en wat skills te gaan veranderen. alles naar dps stouwen en ja hoor. wat ging ie snel neer!

kijk al naar uit om act 2 te gaan farmen.. kuch kuch.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren tegen diablo met nightmare vastgelopen met DH het lukt maar niet uiteindelijk 2 barbarians ingeschakeld ik denk toch dat ik eea aan deze karakter moet wijzigen. Vandaag eerste keer Hell maar dit is echt niet te doen. toch geen juiste keuze dh om solo te spelen??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
fenylalaline schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:56:
eindelijk belial neer op inferno! blij dat we waren, na al die dagen gold/gear farmen eindelijk act 2 uit. is echt een opluchting dat uit al dat farmen toch iets goeds uit komt! act 3 nog niet eens geprobeerd. eerst weer wat gear upgrades.

ik speel samen met een monk en Demon hunter. na lang wikken en wegen voor elkaar gekregen dat de monk en demon hunter hun gear aan wilden passen. opeens had de demon hunter 30k hp en geen DPS loss. (doet ongeveer 50k buffed) en de monk had opeens 50k HP, maar wel dps loss van 5k (zit nog boven de 20k)

eerste stuk naar belial toe ging als een zonnetje. ook geluk met packs. dus met 5 stacks Neph bij belial aangekomen. we waren 2 keer gewhiped door te weinig dps. belial in enrage is gewoon zeer lastig. zeker aangezien de demon hunter en monk bijna instant dood waren door al die zooi door de grond. 3e keer gekozen om toch maar die neph buff te droppen en wat skills te gaan veranderen. alles naar dps stouwen en ja hoor. wat ging ie snel neer!

kijk al naar uit om act 2 te gaan farmen.. kuch kuch.. :P
Een monk met 50k hp, (20k+ dmg) en doodgaan in 1 hit bij belial? O_O wat zijn z'n resists / armor?

Mijn monk doet 20k dmg, heeft 45k hp en ik kan bij belial gewoon stil blijven staan, een klap van belial doet 35-40 % van mijn health, door abilities slim te timen kan ik zelf tijdens zijn explosieve fase blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Sabrac schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:59:
[...]

Een monk met 50k hp, (20k+ dmg) en doodgaan in 1 hit bij belial? O_O wat zijn z'n resists / armor?

Mijn monk doet 20k dmg, heeft 45k hp en ik kan bij belial gewoon stil blijven staan, een klap van belial doet 35-40 % van mijn health, door abilities slim te timen kan ik zelf tijdens zijn explosieve fase blijven staan.
vrijwel instant, dus niet met 1 hit. en het het over de enrage timer van belial, dus al die pools op de grond die ontploffen. dit stopt niet meer. heb het niet over die smash hits die hij doet. goed lezen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
fenylalaline schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:02:
[...]

vrijwel instant, dus niet met 1 hit. en het het over de enrage timer van belial, dus al die pools op de grond die ontploffen. dit stopt niet meer. heb het niet over die smash hits die hij doet. goed lezen ^^
Mjah, zoals ik beschreef, ik kan met m'n monk tijdens zijn explosie fase (de pools op de grond die ontploffen) gewoon erin blijven staan. Nou kan het natuurlijk zijn dat tijdens de enrage deze meer dmg doen :) nog nooit tegen de enrage timer aangelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:40:
11,8K dps is gewoon te laag! Je duurt er te lang over om ze te killen!
Je zou minstens op de 20K moeten zitten, dus denk dat je mainhand wapen te weinig dps heeft?
787 dps. meer is ineens 10keer zo duur :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Bartjeuhz schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:46:
[...]

inderdaad. Ik zit op level 56 met 12k dps. dus waarschijnlijk even je wapen upgraden. En wellicht is je dex ook wat laag
lvl 60- is niet relevant, want daar doe je enkel dex en vita builds hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Sabrac schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:05:
[...]

Mjah, zoals ik beschreef, ik kan met m'n monk tijdens zijn explosie fase (de pools op de grond die ontploffen) gewoon erin blijven staan. Nou kan het natuurlijk zijn dat tijdens de enrage deze meer dmg doen :) nog nooit tegen de enrage timer aangelopen.
dan moet je dat maar eens doen, dan red je het echt niet meer 3 seconden serenity.. heel het platform staat dan bomvol en je moet precies goed lopen wil je dingen kunnen ontwijken. en daarbij komt ook nog eens dat de pools veel vaker spawnen volgens mij omdat wij met 3 man erin zitten. (correct me if i'm wrong)

ik kan het op mijn barb met bijna 10k armor, 800 resis all en 45k hp maar voor ongeveer 10-15 seconde uithouden. daarna zijn mijn defensive cooldowns gewoon op. (4 sec 300% armor, ignore pain etc.)

[ Voor 12% gewijzigd door Hajame op 29-06-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik zit nu vast met mijn lvl 55 monk vast in Act 1 Hell.
Skeleton King kom ik nog voorbij maar daarna sterf ik 2-3 keer bij elke pack die ik tegenkom.
Ik zoek nu een goede plek om items te farmen, iemand ideeën?
ACT 3 Nightmare gaat mij heel makkelijk af maar de drops zijn niet zo goed.

Waarom geen AH?
Ik heb mijn doelstelling gezet zonder AH, zonder coop-op dit spel uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:32

Roshnak

PSN: Roshgill

GIsteren op mijn Monk lvl 60 geworden, direct inferno ingedoken. Skeleton King dood, vanavond richting The Butcher. Monk is echt te simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

The_DoubleU schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:12:
Act 3 Nightmare is vooral goed met veel +GoldFind gear. Misschien is voor items het Secret Cow Level een idee?
Waarom geen AH?
Ik heb mijn doelstelling gezet zonder AH, zonder coop-op dit spel uit te spelen.
Respect. Ik was dat ook van plan, maar het duurde me uiteindelijk te lang; spelletje moet tenslotte wel leuk blijven (en nog ver voor level 60 farmen, vond ik niet leuk). :) Hoewel ik de AH wel zo min mogelijk gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 29-06-2012 09:22 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

OkkE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:18:
[...]

Misschien is voor items het Secret Cow Level een idee?
there is no cow level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

OkkE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:18:
[...]

Act 3 Nightmare is vooral goed met veel +GoldFind gear. Misschien is voor items het Secret Cow Level een idee?
Cow level _/-\o_ , daar heb ik zelf niet aan gedacht.
Kijken of er nog wat te halen is daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
The_DoubleU schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:12:
Ik zit nu vast met mijn lvl 55 monk vast in Act 1 Hell.
Skeleton King kom ik nog voorbij maar daarna sterf ik 2-3 keer bij elke pack die ik tegenkom.

Waarom geen AH?
Ik heb met m'n monk t/m Act 1 inferno gehaald zonder de AH te gebruiken.

Vooral act 1 en act 2 op hell waren een drama, ik deed te weinig dmg en ging te snel dood.
Nadat ik een 2 handed wapen vond die m'n dmg verviervoudigde ging alles stukken sneller.

Welke skills gebruik je? Sommige skills zijn handig in Normal / Nightmare maar wil je absoluut niet meer gebruiken als je hell of hoger gaat doen.

Als je tot de SK kan halen met je monk, zou ik dit gewoon farmen, de items die daar droppen zijn beter dan wat er in nightmare kan droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Je kan voor bijna geen geld een mega gear upgrade kopen. Dus ik maak graag gebruik van de AH. Pas op lvl 60 heb je problemen (veul veul gold) aan goede gear te komen die je verder inferno in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:38
BitchCrew schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:33:
Act 2 inferno is voor mij nog steeds een nogo, maar ik snap niet waarom :x

Monk weapon + shield

Life : 34.8k
DPS: 11.8k

Dex 1170
Vit 940

Block 25%
Dodge 41.9% met mantra
Damage reduction: 71.39
Armor: 7480 met enchantress + mantra rune

@ ress 744

CHC 13%
CHD 110%

APS: 1.23

LOH 104
LAK 876
LPS 303

@ress, life, armor zien er mij allemaal ok uit al denkik, of vergis ik me nu zo :p
Heb ik nu ineens zoveel beter gear nodig met LOH, IAS, CHC, CHD. of is die DPS veel te laag?
tips? Zou echt act 2 willen doen, ik sneuvel al bij het eerste pack
Ik heb iets lagere dodge, armor en blockrates, allres op 550 en 11k dps unbuffed, 15k buffed, alleen wel 20k meer life en 440 LOH. Hiermee eergisteren tot Magda gekomen met slechts 3 x doodgaan. Dus het lijkt me geen probleem met die stats van je. Er kan echter wel wat meer dex op je items, paar 100 erbij lijkt me gen overbodige luxe. Extra LOH is natuurlijk altijd goed, maar dat kost ook wat..

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Sabrac schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:23:
[...]

Welke skills gebruik je? Sommige skills zijn handig in Normal / Nightmare maar wil je absoluut niet meer gebruiken als je hell of hoger gaat doen.

Als je tot de SK kan halen met je monk, zou ik dit gewoon farmen, de items die daar droppen zijn beter dan wat er in nightmare kan droppen.
Ik heb een hele tijd met deze build rond gelopen.
Gisteren veel andere skills geprobeerd maar nog geen leuke build gevonden.
Tips, zijn natuurlijk welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

The_DoubleU schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:30:
[...]

Is een dual wield wel handig? In bijna alle gevallen is 1H+shield of zelfs 2H veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
The_DoubleU schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:30:
[...]

Om welke redenen heb je deze abilities?

Zelf gebruik ik op m'n monk deze skillbuild sinds een tijd en dit maakt het (voor mij) veel makkelijker.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aigXjh!YXZ!acabca

Fist of thunder (thunderclap rune)
- is de snelste manier voor een monk om spirit erbij te krijgen, werkt ook ideaal met LoH gezien de laatste klap iedereen voor je raakt, je krijgt dus ook de LoH van hun allen. Daarnaast worden ze een klein beetje achteruit geduwd, met een goede attack speed (1.6 of sneller) kun je soms helemaal voorkomen dat ze aanvallen.

Sweeping wind (cyclone rune) - gezien ik met een tanky monk speel, sta ik vaak tussen veel mobs, dit maakt het makkelijk er snel af te maken, de cyclone rune is vanwegen m'n 12 % crit kans, bladestorm werkt beter als je minder dan 10 % crit hebt.

Serenity - 3 seconde geen dmg + mini heal, wie wil het niet :)

Breath of heaven (+Blazing wrath rune) Voor 45 seconde extra damage na het gebruiken van een heal, een heal die, in combinatie met transendence ook nog vaak een aardige portie kan hielen, zowel jezelf als je follower en je mystic ally

Mystic ally (+Earth rune) - Een kopie van jezelf die damage doet en eens in de zoveel tijd, enemies kan taunten en tanken. Zorgt ervoor dat je minder mobs op je hebt die jou raken, waardoor je langer in leven blijft, daarnaast geeft het je +10 % life.

Mantra of evasion (+ Hard target) - Alhoewel life regen handig is in nightmare / normal, wordt het in hell al bijna waardeloos vanwege je grotere healthpool, met deze mantra en rune ontwijk je 15 % van alle damage en je hebt 20 % meer armor, waardoor de damage die je krijgt, ook nog eens minder is.

Transendence - Enige reden dat ik deze gebruik is omdat One with everything nog niets toevoegd aan mijn monk, de heal is over het algemeen te klein, maar als een 'heb toch niets beters' passive, is het geen slechte.

Sieze the initiative - Monk = Dex, Dex = Armor, Armor = overleven, dus ja :) ken niet veel die deze niet hebben

Resolve - Als je met je fist of thunder veel raakt, krijgen deze allemaal de resolve debuff op zich, 25 % minder damage per 2.5 seconde, en met een hoge attackspeed raak je ze dus allemaal vaker dan eens per 2.5 seconde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:26:
[...]

Nee! Het is zowelse droprate van item level en de aanpassing van NV!
De kans op lvl 61 en 62 en 63 is nu gewoon verdubbeld ten opzichte hoe het eerst was
Voordien was er 2% kans op een drop van ilvl 63 in inferno act 1.
Betekent dit dat vanaf de patch nu 4% kans is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Middnight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Items

General

The drop rates for high-end items (items level 61-63) have been increased for Acts III and IV of Hell difficulty and Acts I – IV of Inferno difficulty

The new approximate drop rates are as follows:

Hell – Act III and Act IV

iLvl 61: 9% to 13.9%
iLvl 62: 1.9% to 3.45%
iLvl 63: 0% (no change)

Inferno – Act I

iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%

Inferno – Act II

iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%

Inferno – Act III and Act IV

iLvl 61: 24.1% to 27.1%
iLvl 62: 16.1% to 21.7%

iLvl 63: 8.0% to 16.3%

Bug Fixes

Fixed a bug with several items that would allow those items to block pathing when dropped on the ground

Bosses

Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor

Bug Fixes

Fixed a crash that could sometimes occur when a player was interacting with environment objects (e.g. opening chests or clicking on a lectern)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ben benieuwd hoe het verder gaat met mijn barbarian.

Welke stats moet je vooral op focussen als je een tank build wilt doen?
- All Res > Vit > Str?

[ Voor 84% gewijzigd door _Peter2_ op 29-06-2012 09:55 . Reden: Onjuiste info in post, post geheel aangepast ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Zoals in de hotfix notes staat zou het nu 4,8% moeten zijn :)

[ Voor 79% gewijzigd door CobyBE op 29-06-2012 09:58 . Reden: Probleem opgelost :P ]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:53:
[...]

Volgens mij klopt dit niet? Ze hebben echt wel gewoon de kans op een ilvl 63 item verhoogd hoor.

[...]
Heb mijn post ook volledig aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
_Peter2_ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:55:
[...]

Heb mijn post ook volledig aangepast :)
Dan was ik te snel met mijn reply :P

Edit: Heb mijn post ook aangepast

[ Voor 8% gewijzigd door CobyBE op 29-06-2012 09:58 ]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:57:
[...]

Dan was ik te snel met mijn reply :P
Nee, _Peter2_ had niet goed opgelet en foute informatie gepost. ;) :>

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:38
_Peter2_ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:52:
Ben benieuwd hoe het verder gaat met mijn barbarian.

Welke stats moet je vooral op focussen als je een tank build wilt doen?
- All Res > Vit > Str?
je hebt sowieso weinig keus, een dps barb werkt niet echt lekker.

maar goed:
all res
vit
str/crit ch
crit dmg

hou wel een beetje balans tussen vit en str, want als je teveel vit hebt en geen strength duurt het uren voor mobs neer gaan en gaat het iriteren.
DPS altijd boven de 12 a 13k houden IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Het valt op dat items voor low levels rete duur zijn. Voor mijn DH dacht ik even wat leuke DEX gear te halen, het levelen gaat dan wat sneller. Ik zoek op lvl 15-18 en de aardige gear begint vanaf 10.000 gold :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Loev schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:59:
Het valt op dat items voor low levels rete duur zijn. Voor mijn DH dacht ik even wat leuke DEX gear te halen, het levelen gaat dan wat sneller. Ik zoek op lvl 15-18 en de aardige gear begint vanaf 10.000 gold :X
dan doe je iets verkeerd, ik heb mijn demon hunter nu elke 10 lvls gegeared van de AH (isnu lvl 30) nooit meer dan 20/30k uitgegeven voor een complete gear set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Sabrac schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Om welke redenen heb je deze abilities?

Zelf gebruik ik op m'n monk deze skillbuild sinds een tijd en dit maakt het (voor mij) veel makkelijker.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aigXjh!YXZ!acabca
Tot ACT 1 Hell werkte het allemaal prima, never change a winning team.
Nu ik vast loop ga ik bovenstaande build eens proberen. Bedankt voor de tips.

En op de vraag waarom Dual-Wield. Ik neem de R in RPG serieus en mijn monk gebruikt geen schild.
Alleen Vuistwapens, zwaarden (1h), etc.
Misschien geen goede keuze om snel naar Inverno te komen maar dit maakt het spel leuker voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je snel wilt levellen moet je voor +XP gear gaan en dat kan je makkelijk vinden onder de 1000 gold per item. Die aardige gear die jij noemt is gewoon uitzonderlijke gear en compleet zinloos om te kopen. Normal is toch al veel te makkelijk dus uber gear kopen is überhaupt niet nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Sabrac schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:51:
Inferno – Act I

iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%

Inferno – Act II

iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%
Veel te hoge drops in act 1... Ik zie nu nog steeds geen rede om iets behalve act 1 te farmen. Het is namelijk te veel makkelijker; act 1 kan je in vol MF gear doen zonder echt op te letten of veel dood te gaan, terwijl je/ik in act 2 er ook wel doorheen kan lopen maar toch redelijke gevechten moet leveren met elites. Ze hadden act 1 moeten laten wat het was en alleen 2,3 en 4 verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
OkkE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Nee, _Peter2_ had niet goed opgelet en foute informatie gepost. ;) :>
Ik had nog niets gelezen, maar gedacht hoe het zou zijn en dus de standaard fout gemaakt:
Asumption is de mother of all f*ck ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Zoijar schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:03:
[...]

Veel te hoge drops in act 1... Ik zie nu nog steeds geen rede om iets behalve act 1 te farmen. Het is namelijk te veel makkelijker; act 1 kan je in vol MF gear doen zonder echt op te letten of veel dood te gaan, terwijl je/ik in act 2 er ook wel doorheen kan lopen maar toch redelijke gevechten moet leveren met elites. Ze hadden act 1 moeten laten wat het was en alleen 2,3 en 4 verhogen.
Het is ook nooit goed hé :P Ik ben juist blij dat ze de drop rates verhogen, maakt het weer wat interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

same here. Straks beetje MF gear kopen en kijken hoe Act 1 gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

_Peter2_ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:04:
Ik had nog niets gelezen, maar gedacht hoe het zou zijn en dus de standaard fout gemaakt:
Het is je vergeven, haha. :>

Ik vind het (als casual) eigenlijk ook heel fijn dat ze de drop-rates verder verhogen. Farmen hoort bij de game en daar vind ik ook niks mis mee, maar toen ik na ~20 runs nog steeds niet één upgrade gevonden had, begon de moed toch een beetje in mijn +MF Boots te zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Het is ook nooit goed hé :P Ik ben juist blij dat ze de drop rates verhogen, maakt het weer wat interessanter.
Idd, ik ga vanavond een paar runs proberen. Kijken hoe het werkt!
Denk alleen wel dat de prijzen van de leuke items wat gaat droppen.

Ach! zolang er elke week/ 2 weken een update/hotfix komt kunnen we voorlopig paar dagen vooruit voordat we weer gaan klagen.

Zo blijf je tóch bezig hè?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar voor mij dropt in crater op hell voornamelijk nu lvl 51 spul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Darth Malak schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:18:
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar voor mij dropt in crater op hell voornamelijk nu lvl 51 spul...
Met een sample size van?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Blijkbaar denkt niet iedereen dat botten cheaten is maar die mensen mogen de volgende keer lekker ergens anders dromen. Anders gezegd, zie ik weer iemand met een link naar een botsite dan mag hij/zij een paar dagen ergens anders vertoeven.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:08:
Ik wil gewoon graag een normale risk/reward situatie, dat als je iets met veel moeite doet/haalt dat de beloning dan hoger is dan dat je zonder risico een hele act doorstoomt. Diablo moest zo een heel moeilijk spel worden met goede end-game content etc. maar het wordt steeds meer casual. Iedereen kan met gemak in een paar dagen Hell uitspelen en bij Act 1 inferno komen, en omdat de drop rates steeds hoger worden dalen de prijzen van mid-level items waarschijnlijk enorm (markt wordt nu al overspoeld) en met die items kan iedereen efficient act 1 farmen. Er is helemaal niks speciaals meer aan als je veel tijd erin steekt en goede gear hebt, want de end-game is nu act 1 farmen en dat kan je na een week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
De reden dat er geen uitgebreide 'end-game' zoals je dat nu definieert is de auction house. Als deze er niet was, zou vrijwel iedereen veel langzamer door het spel heen gaan. Als je de auction house echter niet had gehad, dan was dit enkel lastiger geweest voor de casual speler die niet op sites zoals d2jsp zit, of bots inzet.

Persoonlijk heb ik dan liever dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Naja, act 1 is prima te doen, act 2 is al lastiger, en v.a. act 3 wordt het voor de meesten toch echt wel kapot moeilijk. Maar idd zoals er op zoveel fora, blogs en vlogs wordt gezegd; d'r is vanalles fundamenteel fout aan de endgame van D3.

Ik had ook een gelukje; vond een baba belt die voor 8M verkocht, kon ik weer even lekker upgearen :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
Clay schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:32:
Naja, act 1 is prima te doen, act 2 is al lastiger, en v.a. act 3 wordt het voor de meesten toch echt wel kapot moeilijk. Maar idd zoals er op zoveel fora, blogs en vlogs wordt gezegd; d'r is vanalles fundamenteel fout aan de endgame van D3.
D'r is van alles fundamenteel fout aan de diablo formule eigenlijk. Het farmen nu is stukken beter dan eindeloze Mephisto/Baal runs, om maar te zwijgen over botten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Zoijar schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:24:
[...]

Ik wil gewoon graag een normale risk/reward situatie, dat als je iets met veel moeite doet/haalt dat de beloning dan hoger is dan dat je zonder risico een hele act doorstoomt. Diablo moest zo een heel moeilijk spel worden met goede end-game content etc. maar het wordt steeds meer casual. Iedereen kan met gemak in een paar dagen Hell uitspelen en bij Act 1 inferno komen, en omdat de drop rates steeds hoger worden dalen de prijzen van mid-level items waarschijnlijk enorm (markt wordt nu al overspoeld) en met die items kan iedereen efficient act 1 farmen. Er is helemaal niks speciaals meer aan als je veel tijd erin steekt en goede gear hebt, want de end-game is nu act 1 farmen en dat kan je na een week ofzo.
Kijk, ik geef je gelijk in verband met dat het een moeilijke end-game moet worden waar je lang op zit (daarvoor ben ik ook terug naar Diablo gekomen na al deze jaren :)). Maar toch, ik merk nu meer en meer dat ik gewoon niet meer zoveel tijd heb om te spelen als vroeger. En dan wil je niet zo extreem lang farmen voor een upgrade te vinden (en laat het "ga dan niet Diablo spelen :l" commentaar al maar varen :P ik speel het nog altijd graag, nu nog liever zelfs :P)

Ik heb dagelijks namelijk maar een uurtje ongeveer om te gamen en ik vond het farmen op zich totaal niet erg, ik wou gewoon wat meer rewards :P

M.a.w. Diablo moet een moeilijke, lange, uitdagende end-game hebben maar ik wil liefst toch niet moeten stoppen met mijn werk zodat ik kan progressen in het spel. Als ik nu een week moet farmen ipv twee weken voor een upgrade te vinden dan vind ik dat een positieve wending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
gkoers schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:29:
[...]

Ik heb iets lagere dodge, armor en blockrates, allres op 550 en 11k dps unbuffed, 15k buffed, alleen wel 20k meer life en 440 LOH. Hiermee eergisteren tot Magda gekomen met slechts 3 x doodgaan. Dus het lijkt me geen probleem met die stats van je. Er kan echter wel wat meer dex op je items, paar 100 erbij lijkt me gen overbodige luxe. Extra LOH is natuurlijk altijd goed, maar dat kost ook wat..
dat gaat dan ten koste van met @ res tenzij ik heel duur ga kwa gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Eens. Was in de veronderstelling dat het nu de moeite waard zou worden Act 2 te farmen, maar als ik dit zie is daar nog geen reden toe..

Act 1 steamroll ik met bergen MF en levert dus netto nog steeds meer op dan Act 2...

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:16:
[...]

Eens. Was in de veronderstelling dat het nu de moeite waard zou worden Act 2 te farmen, maar als ik dit zie is daar nog geen reden toe..
Maar uiteindelijk krijg je hierdoor toch betere gear waardoor je dan wel hogere acts kan farmen met hetzelfde gemak als nu act 1?

Edit: Natuurlijk heb je wel gelijk dat het zich nu momenteel (met act 1 farm gear) niet loont om op hogere acts te farmen aangezien je veel sneller door act 1 bent

[ Voor 17% gewijzigd door CobyBE op 29-06-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:46
Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:26:
Ik zal nooit Act 2 (laat staan 3 of verder) zo makkelijk kunnen farmen als nu Act 1.

Ben geen Demon Hunter :+
Act1 is idd een walk in de park, Het tweede gedeelte van Act2 is idd te farmen maar lastig idd.
Zolang mijn barb maar uit de woestijn / oases blijft is het prima :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bospa01 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Act1 is idd een walk in de park, Het tweede gedeelte van Act2 is idd te farmen maar lastig idd.
Zolang mijn barb maar uit de woestijn / oases blijft is het prima :)
Heel Act 2 kom ik redelijk makkelijk doorheen, op de sewers na, daar is veel te weinig ruimte voor kiten. Maar het gaat gewoon niet snel genoeg om te compenseren.

Misschien met nog een paar honderd miljoen aan upgrades, maar dat zie ik voorlopig even niet gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat er met deze "increased droprates" geen reet zal veranderen.
Binnenkort krijg je al die "redelijke" drops, die nou nog over de toonbank gaan voor 100k'ish, gewoon niet meer verkocht en moet je gewoon gaan hopen op die enkele "waauuw" drop net zoals voordien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:33:
[...]

Heel Act 2 kom ik redelijk makkelijk doorheen, op de sewers na, daar is veel te weinig ruimte voor kiten. Maar het gaat gewoon niet snel genoeg om te compenseren.

Misschien met nog een paar honderd miljoen aan upgrades, maar dat zie ik voorlopig even niet gebeuren :P
Maar je snapt toch wat ik bedoel hé? Act 1 zal waarschijnlijk wel het makkelijkste blijven maar mits betere gear kan je ook in hogere acts farmen waar je meer hoge ilvl items vind. En dan moet je de vergelijking maken wat beter is: iets minder snel maar veel goeie loot of heel snel met minder goeie loot?

P.S. Ik heb het er wel over als je de acts op farm hebt, dus zonder al te vaak dood te gaan enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:33:
[...]

Jup..Ik weet dat het cliché is maar blijkbaar is Diablo III toch niet de game voor mij die ik dacht dat het zou worden. In het Diablo II tijdperk had ik veel meer tijd dan nu en had ik altijd genoeg zooi om te traden.

Nu kan ik 2/3 uurtjes per avond spelen en loopt ik na 5 weken rond met 2,5 mil op mijn level 60 character.
2,5 uur grinden = met geluk 1 item die verkoopt voor 100.000 en heb daardoor nu een leuk ilevel 61/62 setje maar veel te weinig all res en life leech etc dus voor de echte upgrades moet ik nu 5 mil + gaan betalen. Elke dag als ik de Ah check zie ik alles weer duurder worden omdat de mensen die 5+ uur per dag spelen(en de bots?) meer en meer geld hebben.

Kortom, gewoon niet meer bij te houden en aangezien ik nu Diablo III van normal tot Inferno heb gezien tijd voor iets anders?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Maar je snapt toch wat ik bedoel hé? Act 1 zal waarschijnlijk wel het makkelijkste blijven maar mits betere gear kan je ook in hogere acts farmen waar je meer hoge ilvl items vind. En dan moet je de vergelijking maken wat beter is: iets minder snel maar veel goeie loot of heel snel met minder goeie loot?

P.S. Ik heb het er wel over als je de acts op farm hebt, dus zonder al te vaak dood te gaan enzo
Yeah, maar dat zou betekenen dat je Act 2 dus net zo snel farmt als Act 1 om winst te behalen en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Melkaz schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Jup..Ik weet dat het cliché is maar blijkbaar is Diablo III toch niet de game voor mij die ik dacht dat het zou worden. In het Diablo II tijdperk had ik veel meer tijd dan nu en had ik altijd genoeg zooi om te traden.

Nu kan ik 2/3 uurtjes per avond spelen en loopt ik na 5 weken rond met 2,5 mil op mijn level 60 character.
2,5 uur grinden = met geluk 1 item die verkoopt voor 100.000 en heb daardoor nu een leuk ilevel 61/62 setje maar veel te weinig all res en life leech etc dus voor de echte upgrades moet ik nu 5 mil + gaan betalen. Elke dag als ik de Ah check zie ik alles weer duurder worden omdat de mensen die 5+ uur per dag spelen(en de bots?) meer en meer geld hebben.

Kortom, gewoon niet meer bij te houden en aangezien ik nu Diablo III van normal tot Inferno heb gezien tijd voor iets anders?
Same here. Probeer het gebrek aan tijd iets te compenseren door gold/items te kopen, maar wil daar ook niet al te veel aan uitgeven. Zonder dat was ik 2 weken geleden al gestopt denk ik, want van de drops zelf moet ik het ook niet hebben.

Na 150 uur in mn WD heb ik 1x een item gevonden dat verkocht voor 1M+ (1.5 om precies te zijn..).

Misschien dat het met de verhoogde droprates nu iets beter gaat, maar het is jammer dat ze me nog steeds Act 1 laten doen, want dat is wat ik de laatste 100 uur al aan het doen ben..

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Is die nieuwe patch met meer kans op rares nou al online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Laatst online: 30-01 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:36:
Ik heb het gevoel dat er met deze "increased droprates" geen reet zal veranderen.
Binnenkort krijg je al die "redelijke" drops, die nou nog over de toonbank gaan voor 100k'ish, gewoon niet meer verkocht en moet je gewoon gaan hopen op die enkele "waauuw" drop net zoals voordien....
Ja, natuurlijk is dat zo. Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de drops maar met het feit dat een karakter maar een stuk of 15 items nodig heeft terwijl je er veel en veel meer vind.. Als elk actieve karakter gemiddeld 1500 items zou vinden in zijn cariere is dus alleen de beste 1% maar gewild. (getallen zijn een voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Yeah, maar dat zou betekenen dat je Act 2 dus net zo snel farmt als Act 1 om winst te behalen en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Ok, kan ik goed begrijpen, maar hoe zit het dan met de mensen die nu al act 2, 3 of 4 op farm hebben? Ik neem toch aan ze één farm run ook ongeveer een 30 à 40 minuten duurt?

[ Voor 38% gewijzigd door CobyBE op 29-06-2012 11:47 . Reden: Te veel gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Ik durf wel te stellen dat ik Act 2 aardig op farm heb na 150 uur in mijn monk. Het woestijn gedeelte met zoltun kulle en belial erachteraan sterf ik max 2/3 keer. En ik moet zeggen dat het qua drops echt een stuk prettiger is. Zeker de "Vault of the Assassin" daar in de woestijn heeft altijd minstens een champion pack of 7/8. En los daarvan is het ook een stuk interessanter omdat er nog een beetje opgeletmoet worden. Act 3 tot de siegebreaker gaat ook prima,maar is niet interessant om te farmen doordat het zo lang duurt. En post-siegebreaker is gewoon een ramp waarbij 1 op de 3 packs geskipt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CobyBE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Ok, kan ik goed begrijpen, maar hoe zit het dan met de mensen die nu al act 2, 3 of 4 op farm hebben? Ik neem toch aan ze één farm run ook ongeveer een 30 à 40 minuten duurt?
Vast en met ubergear kan dat ook wel (of het met de WD ook lukt weet ik niet, maar met Barbs/DH's makkelijk met de juiste gear).

Maar dan heb je het over het algemeen over mensen met heel veel tijd.

De beloning voor casual spelers is er vooralsnog niet echt, aangezien het voor hen neerkomt op weken, zo niet maanden, hetzelfde stukje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik farm soms Act 2 als ik geen zin meer heb in 1 (DH). Heb eigenlijk nergens echt moeite mee, maar het duurt gewoon langer, plus dat ik act 1 met iets van 150% MF doe (dus 250 met 5 NV), plus dat je meer gold pakt in Act 1 door minder dood te gaan. Misschien ga ik Act 3 weer eens proberen. Voorheen wel gedaan, maar de beloning was te laag voor de grote moeite. Maarja, act 1 is gewoon te saai aan het worden, en waar speel je dan eigenlijk voor? Door mijn MF gear heb ik ongeveer de helft van de dps en hp/resist met mijn normale gear, en alsnog ga je er dan zo doorheen. Act 1 is echt niet inferno waardig meer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
[...]

Vast en met ubergear kan dat ook wel (of het met de WD ook lukt weet ik niet, maar met Barbs/DH's makkelijk met de juiste gear).

Maar dan heb je het over het algemeen over mensen met heel veel tijd.

De beloning voor casual spelers is er vooralsnog niet echt, aangezien het voor hen neerkomt op weken, zo niet maanden, hetzelfde stukje doen.
Ik zie een aantal opties voor de casual speler:
1. Haal Inferno met alle klassen. Zit daar niet meer de uitdaging in? Of hebben jullie dat al?
2. Speel ook andere spellen tussendoor.

Met een combinatie van beiden heb ik nu één poppetje (DH) in NM Act 1 en één poppetje (WD) in Normal Act 1. Daarnaast heb ik een redelijke N7 rating in Mass Effect 3, trap ik regelmatig een balletje in Fifa 12 en ben ik Archmage in Skyrim. Met gemiddeld twee uur gamen per dag kan ik op deze manier nog maanden voort. En als ik ben uitgekeken op al deze spellen (zal niet gauw gebeuren) zal AC 3 wel uit zijn en is de volgende FIFA beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nooit meerdere games tegelijk. En eigenlijk hetzelfde met meerdere chars. Ik focus mijn beperkte tijd liever op 1 iets.

Al is een tweede char erbij wel een mogelijkheid, maar even geen zin weer 20-30 uur door normal/nightmare/hell heel te gaan. Dan farm ik liever Act 1/2 inferno met mn WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Bosmonster schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:01:
Al is een tweede char erbij wel een mogelijkheid, maar even geen zin weer 20-30 uur door normal/nightmare/hell heel te gaan. Dan farm ik liever Act 1/2 inferno met mn WD.
Eens. Er zit ook totaal geen uitdaging in het spel te halen op normal/nightmare/hell. Dat is alleen tijd stoppen in zo snel mogelijk levelen naar de 60, want je weet ook dat al de gear die je vindt toch zo door de vendor kan daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Ik speel nooit meerdere games tegelijk. En eigenlijk hetzelfde met meerdere chars. Ik focus mijn beperkte tijd liever op 1 iets.

Het geeft wel meer afwisseling. Als een game me dat niet kan geven dan creeer ik het zelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zijn er behalve de rares ook nog set items / legendaries die endgame (inferno act3/4) voor de Barb ?

Ik denk zelf bijvoorbeeld aan:
- Stormshield
- Immortal king chest + belt (+resistance, en zoeken naar belt met +frenzy dmg)
- De +10% block ring

[ Voor 43% gewijzigd door Bossie op 29-06-2012 12:05 . Reden: added examples ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Laatst online: 30-01 14:23
Ik vind het juist leuk om verschillende chars te spelen.. heb een DH en een Monk in inferno act 1.
De DH is volledig gericht op damage en gebruik ik om met vrienden te spelen. (barb, monk, dh en wizard).

Monk als ik solo inferno wil doen.

Verder nog Level 33 barb en een level 24 WD ofzo.
Het helpt trouwens wel om een goede red gem te maken en in een helm te stoppen.. nu +23% xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Bospa01 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:04:
Zijn er behalve de rares ook nog set items / legendaries die endgame (inferno act3/4) voor de Barb ?
Bestaan er set en legendary items ? Zijn dat die groene en bruine dingen waar ik ooit eens over gehoord heb, maar die na 160 uur speeltijd nog steeds niet gezien heb in het echt ?

Volgensmij is dat een mythe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Oh ik vind het wel leuk hoor, ook eens een andere char spelen. Ik heb de wiz en dh op 60, wd op 55, alleen de monk heb ik op 36 gelaten en ik heb nu een barb naar act 3 gespeeld (level 22 ofzo).

Vooral een 3e of 4e char gaat heel snel, je hebt ze zo door normal en NM heen. Pas in de levels 50 moet je fatsoenlijke gear gaan kopen / zoeken, maar gezien je dan opeens een mooie plek hebt voor je vendor trash geeft het ook wel weer wat voldoening. Plus in Inferno spam je waarschijnlijk nog maar 2 offensieve dingen met verder alleen maar buff en defensieve skills, dus het is ook wel eens leuk om all-out offensief te spelen op nightmare of hell, want daar kan dat gewoon nog. Zo vond ik de Wiz erg leuk, maar endgame vind ik het echt een waardeloze klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

:P

Ze bestaan wel, maar veel kom je ze niet tegen, heb 4 legendaries gevonden, 3 crap en 1 semi-crap.
Set item heb ik zelf ook nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hoe zit het nou eigenlijk met die guest passes? Die zaten toch alleen bij de retail? Of hebben digitale orders ook inmiddels zo'n key om weg te geven gekregen? Ik heb mijn eigen keys al weg gegeven, maja nu wil een collega proberen en alle andere collega's hadden het natuurlijk digitaal gekocht, vandaar ff uitzoeken of dat met digitale ook al kan inmiddels. Of heeft iemand een ETA wanneer het zonder de guest pass kan?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ye-roon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:20:
Hoe zit het nou eigenlijk met die guest passes? Die zaten toch alleen bij de retail? Of hebben digitale orders ook inmiddels zo'n key om weg te geven gekregen?
Zo ver ik weet kreeg alleen Retail de Guest Pass, en ik hoorde zelfs dat ook nieuwe Retail nu geen Passes meer ontvangen. Maar zo snel geen bron van.
Of heeft iemand een ETA wanneer het zonder de guest pass kan?
Geen ETA:
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteren mijn eerste legendary gevonden een 1hander. Ik speel Barb en ben lvl46.
De stats waren aardig voor me, geen int of iets. Maar ook geen super stats ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vind het toch behoorlijk lame dat er iemand in V&A die passes verkoopt voor 5 EUR p/st. Maar misschien wel verstandig om het untill further notice uit te stellen i.v.m. de extra load op server die al niet geheel stabiel zijn en er nog best veel bugs zijn

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Xavier schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:57:
Gisteren mijn eerste legendary gevonden een 1hander. Ik speel Barb en ben lvl46.
De stats waren aardig voor me, geen int of iets. Maar ook geen super stats ofzo.
Dat ze in de game zijn weten we allemaal ;)
Maar wat is nou echt interessant op endgame voor een barb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Mad-Matt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:07:
:P

Ze bestaan wel, maar veel kom je ze niet tegen, heb 4 legendaries gevonden, 3 crap en 1 semi-crap.
Set item heb ik zelf ook nog nooit gezien.
Ik had een legendary gevonden welke me een hele set laat craften bij de blacksmith d:)b . Niet direct een set-item, maar ik vind dat ik het er wel onder mag tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:02:
[...]

Ik had een legendary gevonden welke me een hele set laat craften bij de blacksmith d:)b . Niet direct een set-item, maar ik vind dat ik het er wel onder mag tellen.
Je kan dus een set-item craften??

Welke is dat?
En mocht het een interesante zijn, zou je als ik je alle ingrediënts geef + de craftkosten + evt een kleine vergoeding ervoor, een aantal kunnen craften? :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Pff.. En als je a1 niet goed kunt farmen ben je helemaal de klos want de gigantische troep die in A3 hell dropt helpt je ook niet om ooit verder te komen en uit A1 wat gear te halen...

Voor de nromale, casual gamer is het met D3 echt einde game na hell.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb morgen wel m'n wizard op lvl 60 (als laatste class). Heb ervoor gekozen om alle classes tegelijkertijd te levellen. Voordeel: alle drops die iets voorstellen, zijn bruikbaar op m'n mains / alts, en het speelt afwisselend.
Nadeel is dat je per toon geen ubergear hebt, althans dat is natuurlijk erg drop-afhankelijk.
Ik heb 1 boogje gekocht op Ah met 975dps voor mn DH. Voor de rest sell ik de zooi of salvage >ilvl 60.

Heb wel m'n classes in Inferno act 1 (DH: 2) - wizard soon to follow.

Nu speel ik graag de WD en liep al snel tegen de grenzen aan van de minions in act 1. Ik lig dan ook snel plat.
(30k health, 250 all ress, 16k dps, 3k armour).
Ik deed gisteren een run met een WD op m'n DH, die een 'WD tank build' had. Rain of toads als main hitter, Horrify (ivm armour buff), Soul Harvest - Siphon, BBVoodoo met de healrune, Grasp en Spirit walk. Hij had 26k health, deed 12k damage en had iets van 3k armour unbuffed. All ress ongeveer 300. Life on hit 650.
Geen schokkende stats dus.

Samen act 1 doorgelopen. Bij de Butcher stond ik - lazy assed DH - op de safespot, terwijl hij gewoon midden in de room bleef staan en alle attacks negeerde. Ook het vuur.
En hij maar paddo's uitbraken :9~
Kort verhaal: ik werd ge oneshot door de speertjes (my bad), terwijl hij de Butcher tot gehakt vermaalde,
Hij kwam niet onder de 90% health..... Behalve dus die toads geen andere minions gebruikt.

Ik ga dus ook switchen naar die build en heb een 2e keer van m'n speelprincipe afgeweken en een 2H-er sword (hoogste 2H-er att.spd) met 950 life on hit gescoord.
In de uitverkoop bij de V&D voor 111k gold. Vond ik niet verkeerd.
Denk dat ik hiermee wel naar act 2 kan :p

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Snel vraagje aangezien ik niet de tijd heb om nu even heel de topic door te lezen :);

Drop chances van rares op cow lvl difficulty hell, is dit gelijk aan act 4 hell of is dit gelijk aan inferno act 1?
Aangezien hier ook niets van vermeld word door blizzard zelf.

Thanks!

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Droprate op de pony /'cow' lvl is dezelfde als act 4 van dezelfde difficulty.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
@Tao; thanks for the info.

Was er niet zeker van. Act 1 inferno blijft dus nog altijd de betere farmzone als je het aankunt.
Straks nog wat batteren en act 2 proberen (hopelijk zonder dat er mensen vanop de friendlist joinen omdat ze zien dat ik in act 2 bezig ben terwijl ze er zelf niet voor gegeared zijn 8)7 )

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Zumbaba schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:24:

Was er niet zeker van. Act 1 inferno blijft dus nog altijd de betere farmzone als je het aankunt.
Straks nog wat batteren en act 2 proberen (hopelijk zonder dat er mensen vanop de friendlist joinen omdat ze zien dat ik in act 2 bezig ben terwijl ze er zelf niet voor gegeared zijn 8)7 )
Kan je snel en eenvoudig oplossen door quick join uit te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
mauro101 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Je kan dus een set-item craften??

Welke is dat?
En mocht het een interesante zijn, zou je als ik je alle ingrediënts geef + de craftkosten + evt een kleine vergoeding ervoor, een aantal kunnen craften? :D
Nja, ik heb hem nog niet geleerd. Hij zit nog steeds in m'n stash, omdat ik er over aan het denken ben hem te verkopen. Gaat voor ongeveer 1 miljoen.

Het gaat om Plan: Captain Crimson's Attire.

Zelf heb ik er eigenlijk helemaal niks meer aan, omdat ik elke class in softcore al op lvl 40+ heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
Haha ok, ik had er geen flauw benul van dat dit kon.
Neem aan dat ze dan alleen kunnen joinen als je zelf een inv uitstuurt?

Goed, ga ik straks maar even spelen op die manier, hehehehe :)

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Nja, ik heb hem nog niet geleerd. Hij zit nog steeds in m'n stash, omdat ik er over aan het denken ben hem te verkopen. Gaat voor ongeveer 1 miljoen.

Het gaat om Plan: Captain Crimson's Attire.

Zelf heb ik er eigenlijk helemaal niks meer aan, omdat ik elke class in softcore al op lvl 40+ heb.
Super gewild de eerste twee weken, maar inderdaad inmiddels vrij zinloos. Verkopen van die dingen lukt waarschijnlijk ook amper, gezien hoeveel er al niet op de AH staan.

Ik zou em Wél bewaren!!!! Wie weet wat ze ervan maken na de 1.04 patch waarin ze alle legendaries onder handen nemen. Met 1 miljoen begin je daarnaast ook weer niet zo heel veel. Als je em al weg krijgt voor die prijs, ik ben bang dat ie niet voor onder de 800k gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

En interessant als er dadelijk PvP komt zullen de wapens met lvl restricties wel wat meer waard worden (lvl 10, 20, 30, 40 en 50).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
djunicron schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Ik zou em Wél bewaren!!!! Wie weet wat ze ervan maken na de 1.04 patch waarin ze alle legendaries onder handen nemen.
Hier zat ik inderdaad ook aan te denken. Maar de upgrade van legendaries is niet retroactief. Nu vraag ik me dus af wat voor invloed dit zal hebben op deze plans. De plans zouden er dus onder kunnen vallen, omdat ik die setitems dan pas na de patch leer, of ze zouden nieuwe plans ingame kunnen zetten met een andere item ID welke dan ook items craft met een andere item ID, welke wel allemaal dezelfde naam hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Zumbaba schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:30:
Haha ok, ik had er geen flauw benul van dat dit kon.
Neem aan dat ze dan alleen kunnen joinen als je zelf een inv uitstuurt?
Yep, ze kunnen natuurlijk wel nog altijd een invite requesten maar dan heb jij nog altijd de keuze. Ik had dit oorspronkelijk ook aanstaan, maar vaak was ik met collega's op skype een bepaalde run aan het doen als een guildie van GotD3 joint, en dan is het wat onhandig om via skype en teamspeak te moeten werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mad-Matt schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:36:
En interessant als er dadelijk PvP komt zullen de wapens met lvl restricties wel wat meer waard worden (lvl 10, 20, 30, 40 en 50).
Vraag me af of mensen PvP gaan spelen als ze geen level 60 zijn. Je moet dan enorm veel uitgeven aan gear, geld dat je amper verdiend in die periodes en wat je vrij snel ontgroeit bent qua level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:05

chromeeh

the Gnome

Zumbaba schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:24:

Mja ach, gister ben ik ook door het grootste deel van act 2 Inferno geholpen :P
Quick join is soms wel grappig... :+

Sta je lekker te knappen op mobs, spawned een friend ingame, *insert friend insta kill rant* >:) >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:06:
Ik heb morgen wel m'n wizard op lvl 60 (als laatste class). Heb ervoor gekozen om alle classes tegelijkertijd te levellen. Voordeel: alle drops die iets voorstellen, zijn bruikbaar op m'n mains / alts, en het speelt afwisselend.
Nadeel is dat je per toon geen ubergear hebt, althans dat is natuurlijk erg drop-afhankelijk.
Ik heb 1 boogje gekocht op Ah met 975dps voor mn DH. Voor de rest sell ik de zooi of salvage >ilvl 60.

Heb wel m'n classes in Inferno act 1 (DH: 2) - wizard soon to follow.

Nu speel ik graag de WD en liep al snel tegen de grenzen aan van de minions in act 1. Ik lig dan ook snel plat.
(30k health, 250 all ress, 16k dps, 3k armour).
Ik deed gisteren een run met een WD op m'n DH, die een 'WD tank build' had. Rain of toads als main hitter, Horrify (ivm armour buff), Soul Harvest - Siphon, BBVoodoo met de healrune, Grasp en Spirit walk. Hij had 26k health, deed 12k damage en had iets van 3k armour unbuffed. All ress ongeveer 300. Life on hit 650.
Geen schokkende stats dus.

Samen act 1 doorgelopen. Bij de Butcher stond ik - lazy assed DH - op de safespot, terwijl hij gewoon midden in de room bleef staan en alle attacks negeerde. Ook het vuur.
En hij maar paddo's uitbraken :9~
Kort verhaal: ik werd ge oneshot door de speertjes (my bad), terwijl hij de Butcher tot gehakt vermaalde,
Hij kwam niet onder de 90% health..... Behalve dus die toads geen andere minions gebruikt.

Ik ga dus ook switchen naar die build en heb een 2e keer van m'n speelprincipe afgeweken en een 2H-er sword (hoogste 2H-er att.spd) met 950 life on hit gescoord.
In de uitverkoop bij de V&D voor 111k gold. Vond ik niet verkeerd.
Denk dat ik hiermee wel naar act 2 kan :p
Ben toch wel heel benieuwd naar die build. Kan me er weinig bij voorstellen namelijk dat je hier na Act 1 nog iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:37:
[...]

Hier zat ik inderdaad ook aan te denken. Maar de upgrade van legendaries is niet retroactief. Nu vraag ik me dus af wat voor invloed dit zal hebben op deze plans. De plans zouden er dus onder kunnen vallen, omdat ik die setitems dan pas na de patch leer, of ze zouden nieuwe plans ingame kunnen zetten met een andere item ID welke dan ook items craft met een andere item ID, welke wel allemaal dezelfde naam hebben...
Het is al eerder in dit topic besproken.

Reeds gedropte Legendaries worden niet gebuffed, maar mij lijkt het logisch dat craften het zelfde is als droppen. Ik denk daar door dat als je het plan nu leert, de items die je craft na de buff ook betere stats hebben. Wanneer je het pas na de buff leert, lijkt het me ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:40:
[...]

Vraag me af of mensen PvP gaan spelen als ze geen level 60 zijn. Je moet dan enorm veel uitgeven aan gear, geld dat je amper verdiend in die periodes en wat je vrij snel ontgroeit bent qua level.
Met D2 gebeurde dat ook enorm veel, dit was om mensen met minder dure gear ook pvp te laten doen.
Verwacht eigenlijk dat dit weer gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
[...]

Het is dan ook de sport om een karakter op een bepaald level te houden door geen PvE te spelen. (ervanuitgaande dat je voor PvP geen XP krijgt). Dit geeft een heel andere dynamiek aan PvP omdat classes dan bepaalde abilities missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
chromeeh schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:40:
[...]

Mja ach, gister ben ik ook door het grootste deel van act 2 Inferno geholpen :P
Quick join is soms wel grappig... :+

Sta je lekker te knappen op mobs, spawned een friend ingame, *insert friend insta kill rant* >:) >:)
Hehe jaaa dat is wel het leuke eraan, zeker omdat diegene die bij mij altijd joined een glass cannon DH is met maar 18k hp. Spawn-->splat-->rant-->skype-->"is it safe to spawn on you now"? >:)

Maar k wil graag alles ook 1st solo'n en wil sommige mense ni in de voet schieten als ze joinen door te ranten dat ze niet genoeg res hebbe bvb (mostlikely always the case).

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Ik heb meerdere malen gelezen dat PVP in Diablo 3 niet meer dan "extra-tje" wordt, zonder ladder / ranking, zonder verdere "rewards". Dus ik verwacht dat er weinig <60 chars zullen zijn die lange tijd PVPen, zoals bijvoorbeeld bij WoW wel het geval is (of iig was). Mensen willen over het algemeen denk ik alleen extra gold uitgeven aan twinks als ze ook zichtbare rewards krijgen; extra items, ranglijst, ...

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging